Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί στην Ελλάδα δεν είναι ταχύπλοο. Στη γραμμη που ειναι τωρα ανταγωνιστή ουσιαστικά δεν έχει, αν το έβαζε στις γραμμές που λες λόγω ανταγωνισμού απο καλύτερα πλοία δεν θα κουβάλαγε ουτε μύγες.

Link to comment
Share on other sites

32 λεγαν οταν πρωτοηρθε ελλαδα. οταν πρωτοεκανε πατρα σαμη εκανε καποια ταξιδια με 29 κομβους.

μετα με την προσχημα οτι επρεπε να κοβει πριν την πατρα και τη σαμη (αληθεια ηταν, αλλα για 2 μιλια πριν τη σαμη και 5 πριν την πατρα επρεπε να πηγαινει 19 απο τα 52+ που ειναι ολο) εκοψε δρομο και εκανε πατρα σαμη 2 ωρες+ (απο ντοκο σε ντοκο)

χρεωνε ταχυπλοο βεβαια, αλλα οι κεφαλονιτες δεν τρωγαν κουτοχορτο και πηγαιναν με το κεφαλοια που κανει 2.45 απο ντοκο σε ντοκο και με τα μισα λεφτα

Link to comment
Share on other sites

Είχε ακουστεί, και δεν ξέρω αν αληθεύει, ότι και το εσωτερικό του δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση, όπως και το ότι έχει πρόβλημα με τον εξαερισμό - κλιματισμό του.

Link to comment
Share on other sites

Είχα δει κάτι ρεπορτάζ όπου οι κάτοικοι των Σποράδων ήταν έξαλλοι με το πλοίο γιατί έκανε μεγάλα απόνερα και είχαν πρόβλημα με βάρκες κλπ. Οπότε αφορμή γύρευε ο Αγούδημος να το πηγαίνει σαν συμβατικό.

Link to comment
Share on other sites

Εϊναι και τα γατάκια(5-6) με τα δελφίνια που κάνουν δρομολόγια τώρα. Λογικά υπάρχει ή θα υπάρχει και το Εξπρές Σκιάθος(πρώην Χαρούλα)

Link to comment
Share on other sites

Το ΤΖΕΤΦΕΡΡΥ στις Σποράδες πηγαίνει με μια ταχύτητα γύρω στα 24 μίλια.

Τώρα για να πέσει σε αυτήν την ταχύτητα υπάρχουν οι λόγοι που προαναφέρατε.

Εκεί πάνω πάντως βρήκε την Ιθάκη του γεμάτο από επιβάτες έχει καλές πληρότητες αλλά και με γκαράζ δουλευέι πολύ καλά αφού ουσιαστικά αυτό και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ έχουν γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τζετφερρυ 1 σημερα στις 1545 περιπου στον Αγιο Κωνσταντινο με κατεβασμενα παταρια και τα ΙΧ μεχρι εξω, με λιγα λογια στις 1600 οποτε και θα αναχωρουσε για Σκιαθο, Σκοπελο, Αλοννησο θα ηταν γεματο. Διπλα του την ιδια ωρα αφικνουταν το ανοιχτου τυπου Ευρωπη που και αυτο περιμεναν πολλα ΙΧ.

Κατα τα αλλα στην εφημεριδα ΘΕΣΣΑΛΙΑ της Πεμπτης, υπηρχε μεγαλο αρθρο για το συγκεκριμενο πλοιο που αναφεροταν στην τριτη μεσα σε λιγο καιρο επιστολη διαμαρτυριας που εστειλαν συσσωμοι οι φορεις της Σκιαθου στον ΥΕΝ Κεφαλογιαννη, στην οποια και παλι διαμαρτυρονταν(δικαιολογημενα κατα τη γνωμη μου) για τις τιμες ταχυπλοου στα εισιτηρια του Τζετφερρυ 1 το οποιο κινειται ομως με ταχυτητα συμβατικου. Μετα απο εξιστορηση του προβληματος και των προγουμενων καταγγελιων, η επιστολη καταληγει οτι ο "ΥΕΝ δεν θελει να κανει τιποτα γιατι δεν εχει την πολιτικη βουληση" η κατι σε αυτες τις γραμμες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

να και τι μας λεει το σοφο YEN

Μηχανική βλάβη στη μία, εκ των δύο, αριστερών κύριων μηχανών παρουσίασε χθες το βράδυ το Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ 1» Ν.Π. 10742, ενώ εκτελούσε δρομολόγιο από Σκιάθο προς Άγιο Κωνσταντίνο. Το πλοίο κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου όπου του απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι αποκαταστάσεως της βλάβης και επιθεώρησή του από ΤΚΕΠ λιμένα Στυλίδας

Link to comment
Share on other sites

Και πέρυσι τα ίδια είχαν γίνει. Είχε αποσυρθεί λόγω βλάβης κατά τις 11 Σεπτεμβρίου (αν θυμάμαι καλά) και επέστρεψε τον Φεβρουάριο για να αντικαταστήσει το Εξπρές Σκιάθος. Όλο τον χειμώνα η γραμμή εξυπηρετούνταν με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα (όσον αφορά τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία).

Link to comment
Share on other sites

Όλο τον χειμώνα η γραμμή εξυπηρετούνταν με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα (όσον αφορά τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία).

Γιατι απο Βολο η Αγ.Κων/νο 1 φορα τη βδομαδα εκανε δρομολογιο .....

Αφου Βολο η Αγ.Κων/νο προς ΣΚΙΑΘΟ-ΣΚΟΠΕΛΟ-ΑΛΛΟΝΗΣΟ ειναι 5 ωρες νομιζω , γιατι 1 φορα τη βδομαδα ???????Μηπως ενοεις 1 την μερα !!!

Link to comment
Share on other sites

Τον χειμώνα συνήθως μένει ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στις Σποράδες. Το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ είναι μέχρι τον Φεβρουάριο και μετά αντικαθίσταται από το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ. Αν για παράδειγμα είναι μόνο το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ, τότε σύμφωνα με το περσινό πλάνο έκανε τα εξής δρομολόγια: Κάθε ΔΕ-ΤΕ-ΠΕ-ΠΑ-ΣΑ-ΚΥ αναχώρηση από Βόλο και κάθε ΤΡΙΤΗ από Άγιο Κωνσταντίνο για να εξυπηρετεί και αυτούς που είναι από νότια. Οπότε, σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα είχαμε 6 αναχωρήσεις από Βόλο και 1 από Άγιο Κωνσταντίνο εβδομαδιαίως.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να υποθέσω ότι η ζημιά ήταν μια ωραιοτάτη πρόφαση για να αποσυρθεί το πλοίο λόγω του χειμώνα; Στις 8 Ιανουαρίου πιθανόν να φύγει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ για την ετήσιά του, οπότε θα πρέπει να αντικατασταθεί από κάποιο. Οπότε, λέει ας το βάλω στον Άγιο για καμιά βδομάδα να πάρω και κανά φράγκο απ' αυτούς που θα ταξιδέψουν για τις γιορτές και μετά το πάει στον Βόλο και συνεχίζει να έχει την γραμμή μόνος του.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτώντας στο openseas τα δρομολόγια του ΤΖΕΤΦΕΡΡΥ παρατήρησα ότι έχει μεν αναχώρηση από Άγιο αλλά δεν έχει επιστροφές. Τι κόλπα είναι πάλι αυτά;;;;;;;; Πως είναι δυνατόν να αναχωρεί από Άγιο Κωνσταντίνο, να μην έχει επιστροφή και την άλλη μέρα να δίνει πάλι αναχώρηση από Άγιο. ;):confused::confused::D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...