Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η φωτογραφια ειναι οντως λιγο παλαιοτερη. Φανταστειτε λοιπον οτι ειδικα προς τη δεξια πλευρα το δασος εχει κανει φτερα(Δασικη Υπηρεσια ειπατε?? Θα αστειευεστε βεβαια, αυτη ειναι αμα πατε να κοψετε καμια γερικη ελια απο την αυλη του εξοχικου σας) και οτι πολυ μεγαλα κομματια βραχωδους εκτασης εχουν

ανατιναχτει(στην κυριολεξια) ωστε το λιμανι να αποκτησει περισσοτερη εκταση προς τα μεσα μια και εκει ακριβως ειναι και το container berth. Εκει πρεπει να εχουν αναγερθει και τα κρενια.

Προς το βαθος και στην ευθεια της εξοδου εχει δημιουργηθει ενας χωρος αποθηκευσης και συσκευασιας ιχθυαλευρου, για ενα συμβολαιο το οποιο τουλαχιστον μεχρι προσφατα αποτελουσε και τη μονη σταθερη δουλεια του λιμανιου. Επισης αν θυμαμαι καλα, υπαρχουν και κανα-δυο μεγαλα τανκια για υγρα φορτια. Γενικα οντως το οδικο ειναι αξεπεραστο προβλημα, οχι μονο απο το Πλατυγυαλι μεχρι την "εθνικη οδο" Αντιρριου - Αγρινιου αλλα κυριως η ιδια η "εθνικη οδος" η οποια και αποτελει - και νομιζω συμφωνειτε οσοι την εχετε οδηγησει απο το Αντιρριο μεχρι την Ηγουμενιτσα - ντροπη και ξεφτιλα της συγχρονης Ελλαδας και των εκαστοτε πολιτικων της πλακας και τοπικων Μαυρογυαλουρων. Ειναι εξοργιστικο πραγματικα ολοκηρη η ραχοκοκκαλια της Δυτικης Ελλαδας, μια πολυ ομορφη περιοχη ειδικα απο Αμφιλοχια και περα, να εξυπηρετειται απο ενα δρομο μεγεθους και ποιοτητας κατι σαν το Μυκονος - Ορνος...

Link to comment
Share on other sites

Γενικα οντως το οδικο ειναι αξεπεραστο προβλημα, οχι μονο απο το Πλατυγυαλι μεχρι την "εθνικη οδο" Αντιρριου - Αγρινιου αλλα κυριως η ιδια η "εθνικη οδος" η οποια και αποτελει - και νομιζω συμφωνειτε οσοι την εχετε οδηγησει απο το Αντιρριο μεχρι την Ηγουμενιτσα - ντροπη και ξεφτιλα της συγχρονης Ελλαδας και των εκαστοτε πολιτικων της πλακας και τοπικων Μαυρογυαλουρων.
Τα ίδια με τον Νικ λέει πάνω-κάτω και ο Π. Μπουκάλας σε ένα παλαιότερο -προσωπικό του- σημείωμα στην Καθημεινή με τίτλο: Kατακαημένο Πλατυγιάλι Αξίζει ιδιαίτερα η κατακλείδα του σημειώματος:
Eμπορικό λιμάνι πάντως δεν είναι. Kι ούτε θα γίνει όσο οι δρόμοι που το συνδέουν με τα αστικά κέντρα παραμένουν κατάλληλοι για δίποδα και δίκυκλα κι όχι για νταλίκες.

H θρυλική «Παραϊόνιος Oδός», που θα έδινε και νόημα στη γέφυρα Pίου-Aντιρρίου, θα παραδοθεί όταν εμφανιστεί σε τηλεοπτικό παράθυρο ο υποχθόνιος βασιλιάς Aνήλιαγος :P της περιοχής.

Και για όσους θέλουν να μάθουν για τον Βασιλιά Ανήλιαγο...ας ρίξουν μια ματιά εδώ ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Στον αερα της Αιτωλακαρνανιας ακουγεται οτι η ΑΕΓΕΚ ειναι προς πωληση. Τι εστι ΑΕΓΕΚ? Η κατασκευαστικη εταιρεια ιδιοκτητρια του λιμανιου στο Πλατυγυαλι η οποια οι κακες και φαρμακερες γλωσσες της περιοχης λενε οτι δε την παλευλει καθολου. Διευκρινιζω οτι δεν ειναι διασταυρωμενη πληροφορια, με καθε επιφυλαξη λοιπον την μεταφερω.

συμφωνα με τον Νικο Ρουσσανογλου, στο αγγλοφωνο Hellenic Shipping News, η MSC ενδιαφερεται να επενδυσει στο Πλατυγιαλι. Το αρθρο εκτιμα οτι ενδεχομενη τετοια κινηση ειναι συνεπεια της γνωστης "κοντρας" MSC-ΟΛΠ.

Εδω το πληρες δημοσιευμα:o

In a move that can’t be exactly thought as surprising, given the clash of its relations with Piraeus Port Authority (PPA), Mediterranean Shipping Company (MSC) was reported as interested in taking part in the development and operation of Astakos terminal, the only private port now active in Hellas. Located in the west of the country’s and close to Italy, Astakos terminal has the ability to handle about 850,000 containers per annum, while with the proper planning and investments it can reach up to 1.5 million containers, besides its dry bulk operations. According to sources close to the owner of the port, local construction group of AEGEK, MSC has been actively seeking a form of cooperation during the course of the last month. Astakos is considered as an ideal location for major international players, since it can act as a transhipment hub for the Balkan markets, as well as the eastern countries. It can also accommodate today’s largest container vessels of 12,500-teus or even above, since it has extensive depth in some parts of the port, up to 32 metres deep. MSC’s interest regards both the operation and the investment in the port. AEGEK has been actively seeking a potential investor to acquire the port, since the company has been facing serious financial problems and is trying to dispose any non-core assets, ahead of a planned secondary offering.

MSC provides a service network via dedicated own offices throughout the world. As of early May '07, MSC was operating 340 container vessels with an intake capacity of 1,113,000 TEUs. MSC is a privately owned shipping line, founded in 1970, which has rapidly grown from a small conventional ship operator to become one of the leading global shipping lines of the world.

During recent years MSC's maritime fleet has expanded substantially to consolidate its position in 2003 as the 2nd largest carrier in respect of container slot capacity and of the number of container vessels operated.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη ειναι μια διαδικασια που κραταει εδω και πανω απο ενα χρονο, δεν ειναι φρεσκα νεα. Μαλιστα τον περασμενο Μαρτιο ειχε ζεσταθει πολυ το πραμα αλλα τελικα δεν ευοδωθηκε ο γαμος. Φημολογειται οτι η MSC(αλλα και οι οποιες αλλες εταιρειες) δισταζουν λογω του γεγονοτος οτι το λιμανι ειναι καινουριο και το εργατικο δυναμικο δεν εχει την απαιτουμενη εμπειρια τοσο στο operation των πλοιων, οσο και στο γενικοτερο support που χρειαζεται ενα λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Μετά από συντονισμένες προσπάθειες των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας, Οικονομικών και Ανάπτυξης ολοκληρώνονται οι διαδικασίες και εντός των προσεχών ημερών θα λειτουργήσει ο λιμένας Πλατυγιαλίου Αστακού στην Αιτωλοακαρνανία."

πηγή: site ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Η σωστη διατυπωση της ανακοινωσης μαλλον θα επρεπε να ειναι ειναι οτι "ολοκληρωνεται το θεσμικο πλαισιο της λειτουργιας" διοτι το λιμανι λειτουργει στην πραξη εδω και χρονια. Αυτο που μεχρι στιγμης δεν εχει καταφερει να βοηθησει η Πολιτεια το λιμανι(οχι οτι θα επρεπε), ειναι στο να βρει το σημαντικοτερο: πελατες να το χρησιμοποιησουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

«Κόλπο» με τον Αστακό...το λιμάνι του Αστακού, το οποίο πριν από μερικά χρόνια παραχωρήθηκε σε ιδιωτική -και μάλιστα χρεοκοπημένη- εταιρεία, ο δε εκσυγχρονισμός του χρηματοδοτήθηκε με 80.000.000 ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Οσον αφορά την άδεια λειτουργίας, η οποία έχει εκδοθεί από τα υπουργεία Ανάπτυξης και Οικονομίας, έχει «τοπική εμβέλεια», αφού αναφέρει ότι «η όποια μεταφορτωτική του δραστηριότητα ως ιδιωτικού λιμένος θα καλύπτει τις ανάγκες της τοπικής βιομηχανίας και μόνον αυτές».

ρε παιδια τι γινεται εκει περα; αληθευουν ολα αυτα οταν μας ειχαν πρηξει οτι θα γινει HUB και δεν ξερω γω τι αλλο. Τελικα η AKARPORTS ανηκει ακομη στην ΑΕΓΕΚ;
Link to comment
Share on other sites

Proud, HUB τί είναι? Από τους κατοίκους ξέρω ότι έχει εγκριθεί δημιουργία εργοστασίου επεξεργασίας (/καύσης?) άνθρακα, κάτι τέοιο. Είχαν κάνει και κινητοποιήσεις γιατί θα βλάψει σοβαρά το περιβάλλον σε μεγάλη ακτίνα.

Link to comment
Share on other sites

ΗUB ειναι στην κυριολεξια ο αφαλος;). στην προκειμενη περιπτωση "σταθμος μεταφορτωσης container". αν πας παραπισω στο thread θα δεις τι σχεδιαζαν αρχικα.

για την επεξεργασια ανθρακα και στερεων αστικων αποβλητων εχει ακουστει αλλα δε νομιζω να προχωρησε. υπαρχουν πολλες αντιδρασεις οχι μονο απο την αιτωλοακαρνανια, αλλα και απο τα τουριστικα και αναπτυσσομενα proud ionian:p νησια ακριβως απεναντι (κεφαλονια, λευκαδα και ιθακη). φανταζεσαι να φυσα λεβαντης και ολος ο καπνος απο το πλατυγυαλι να κανει παρεα στους σκαφατους στο φισκαρδο;

παλιοτερα στις αρχες των 90s μια ελβετικη εταιρεια ηθελε να κανει πετροχημικο εργοστασιο, μετα αλλοι ηθελαν να κανουν εππεξεργασια αποβλητων πιο πριν διαλυτηρια πλοιων. τα εχουμε ξαναπει και ταπεινη μου αποψη ειναι, οτι και το αειμνηστο λιμανι τυμπακιου, τετοια τυχη θα ειχε

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ακυρώθηκε και να μην ισχύει αυτό που άκουσα πριν 20 ημέρες από Αστακιώτη.

Γιατί διαφορετικά θα καταστραφεί ο Μύτικας κι ο Κάλαμος κι έχω βλέψεις για τον τόπο! ;)

Κρίμα να χαθεί κάτι τέτοιο:

post-1257-128326971719_thumb.jpg

post-1257-128326971971_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Glory days γνωρίζει το Πλατυγιάλι λόγω της αδυναμίας του Πειραιά ( κυρίως) ναεξυηρετήσει containers. To πηγαινε - ελα των φορτηγών (νταλίκες όλων των μεγεθών) μέσω του ταλαιπωρημένου Αιτωλικού δεν έχει τελειωμό. Φορτεκφορτώσεις για όλη σχεδόν τη νότια ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και για Θεσσαλία, Ηπειρο πραγματοποιούνται στο λιμάνι, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχουν εκτάκτως αποσπασθεί 30 τελωνειακοί υπάλληλοι απο άλλες περιοχές. Επιπλέον, το λιμάνι λόγω του όγκου των φορτίων, έχει παραλάβει και extra εξοπλισμό διακίνησης.

Link to comment
Share on other sites

Ο δρόμος είναι χάλια πάντως, χειρότερος κι από επαρχιακός. Στενός, με στροφές, με λακούβες, χωρίς σήμανση, με βοοειδή και λοιπά ζώα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Glory days γνωρίζει το Πλατυγιάλι λόγω της αδυναμίας του Πειραιά ( κυρίως) ναεξυηρετήσει containers.

Και οχι μονο το πλατυγυαλι, αλλα και οι shipfriends που ταξιδευουν στα περιξ και φωτογραφιουν μεγαλα containerships εν πλω.

Το MSC EGYPT το σαββατο το μεσημερι κατευθυνοταν για πλατυγυαλι. Πραγματικα θα αξιζε να μπορει να μπει κανεις στο πλατυγυαλι τωρα και να το δει μια φορα με μεγαλα βαπορια, χωρις να μοιαζει νεκρη φυση.

Link to comment
Share on other sites

Σε δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας αναφέρεται ότι απο 18/1 σο Πλατυγιάλι έχουν καταπλέυσει πάνω απο 18 πλοία ενώ τα containers που έχου φορτωεκφωροθεί είναι χιλιάδες.

Απο άλλη πηγή έμαθα ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των δικαιούχων των εμπορευμάτων, ενώ οι περισσότεροι που εργάζονται εκεί έχουν έλλειψη εμπειρίας στο αντικείμενο με αποτέλεσμα καθημερινά να γίνεται εκεί του ...Αστακού! Τα πλοία είναι κατά κύριο λόγο της MSC τα οποία εξαφανίσθηκαν απο τον Πειραιά στις αφιξοαναχωρήσεις της Ναυτεμπορικής ενώ στην Θεσσαλονίκη εμφανίζονται με προέλευση Αστακός.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Απο άλλη πηγή έμαθα ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των δικαιούχων των εμπορευμάτων, ενώ οι περισσότεροι που εργάζονται εκεί έχουν έλλειψη εμπειρίας στο αντικείμενο με αποτέλεσμα καθημερινά να γίνεται εκεί του ...Αστακού!
δεν ειναι τυχαιο που στο χωρο των εκτελωνιστων, μιλανε με ασχημα λογια:P
Εξυπηρετικότατοι, ευγενέστατοι, υποχρεωτικοί, μέχρι που σε κάνουν να νιώθεις αμήχανα, με λίγα λόγια όπως θα έπρεπε να είναι όλοι οι υπάλληλοι . (Που φτάσαμε, να μας εντυπωσιάζει το αυτονόητο!!) Που αυτές οι σκληρές καταστάσεις που έχουμε συνηθίσει εμείς οι άνθρωποι των κεντρικών λιμένων και τελωνείων ;. Εύγε !!!!

Βέβαια στον αντίποδα υπάρχει και ο Αστακός (μπρρρρ....),

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στον τοπικο τυπο (της πατρας) κυκλοφορει οτι (και καλα τωρα), αναμενεται να εκφρασει τη δυσαρεσκεια της η Ε.Ε. που το πλατυγιαλι χρησιμοποιειται σαν εμπορικο λιμανι, ενω το εχει χρηματοδοτησει σα ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ (δηλαδη για ναυπηγικη και βιομηχανικη χρηση).

γιατι τωρα εγω πιστευω οτι στην ΕΕ ειχαν ξεχασει που ειναι το πλατυγιαλι και τους το θυμιζουν καποιοι που, ειτε θελουν να κανουν καποια αλλου ειδους επενδυση στην περιοχη (πχ εργοστασιο παραγωγης ρευματος με λιθανθρακα), ειτε απλα βλεπουν τα "δικα τους" (πατρα και ηγουμενιτσα;)) λιμανια να απειλουνται απο το πλατυγιαλι και να δυσκολευει η μετοχοποιηση τους.

Link to comment
Share on other sites

Στο δια ταυτα ομως φιλε Proud, οποιαδηποτε κινηση και αν μπορεσει να προσελκυσει το λιμανι του Αστακου ειναι καλο για το ιδιο και τους ιδιοκτητες του οι οποιοι εχουν μπει μεσα μεχρι το λαιμο απο την μεχρι τωρα πορεια του λιμανιου. Κι οσον αφορα τις καθυστερησεις στην εξυπηρετηση κλπ, αν δε με απατα η μνημη μου τα εχω αναφερει εδω και παρα πολυ καιρο, πολυ απλα διοτι το παραδεχονται μεσα απο την εταιρεια. Διοτι ο εμπειρος κοσμος ειναι στον Πειραια και τη Θεσσαλονικη και για να τον μετακομισεις σε αυτο το σημειο της Ελλαδας, πρεπει να τον πληρωσεις παααααρα πολλα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ο προεδρος του ΕΒΕΑ (και γιος παλιου υπουργου) κ.Κωστας Μιχαλος επισκεφθηκε την Νοαμρχια Αιτωλοακαρνανιας και υποσχεθηκε στο Νομαρχη Θυμιο Σωκο, οτι το ΕΒΕΑ θα ασκησει πιεση ωστε να ολοκληρωθουν οι υποδομες προσβασης στο λιμανι του Πλατυγυαλιου. Εκαναν και κοινη επισκεψη στο λιμανι και ξεναγηθηκαν απο τους υπευθυνους.

Η αληθεια ειναι οτι ο Σωκος εχει βαλει προσωπικο του στοιχημα την πληρη λειτουργια του Πλατυγυαλιου ως εμπορικου λιμενα με καθε απαραιτητη υποδομη και κανει οτι του επιτρεπουν οι αρμοδιοτητες του γι'αυτο.

ΥΓ σχετικο ρεπορταζ και στην Ημερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

τις τελευταιες μερες σε πολλα ΜΜΕ εχει γινει κουβεντα για εφοδιασμο του ισραηλ με οπλα μεσω του Πλατυγυαλιου. μαλλιστα γινεται και καποια πορεια εκει στις 15 του μηνος.

υπαρχει οντως αυξημενη "συμμαχικη":rolleyes: δραστηριοτητα στην περιοχη;

Edited by proud_ionian
λινκ απο το συγκροτημα
Link to comment
Share on other sites

Έχει διαψευσθεί από την Κυβέρνηση (μάλλον το ακυρώσανε κακήν κακώς).

Ωστόσο γνωστή αντιεξουσιαστική ιστοσελίδα καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και σε αποκλεισμό του εμπορικού λιμένα Πλατυγιαλιού, για αύριο 15 Ιαν 2009.

Μάλιστα σε thread της εν λόγω ιστοσελίδας, ένας που υπογράφει ως "νάυτης" περιγράφει τους "κανόνες προτεραιότητας μεταξύ πλοίων" και προτρέπει σε παρακώλυση των θαλασσίων συγκοινωνιών. Τα σχόλια δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

για ακυρωση προκειται. ο εκπροσωπος του πενταγωνου δηλωσε οτι τα οπλα προοριζονται δι ιδιαν (US) χρησιν:rolleyes: και οχι για το ισραηλ, αλλα τελικα θα διοχετευθουν μεσω αλλου λιμανιου και οχι του αστακου

The U.S. Navy's Military Sealift Command issued a tender on Dec. 31 for a ship to deliver 325 standard 20-foot containers of ammunition on two separate journeys from the Greek port of Astakos to the Israeli port of Ashdod in mid-to-late January.

Air Force Lt. Col. Patrick Ryder, a Pentagon spokesman, said the Greek port had been considered as a possible location from which to transfer ammunition from a larger ship coming from the United States.

But the request to shippers had now been canceled due to safety concerns at the final destination related to the conflict in Gaza, Ryder said.

"The trans-shipment ... via the Greek port of Astakos will not take place," Ryder said.

"I can confirm that the U.S. munition shipment has been delayed and that EUCOM (U.S. European Command) is developing an appropriate course of action to deliver the items to the U.S. stockpile in Israel," he said.

The Pentagon suggested on Friday the shipment was intended "only for the U.S. stockpile" and "not to provide ammunition to Israel", a major buyer of U.S. military equipment, for the massacre in Gaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Παράδειγμα φυσικά το Gioia Tauro το οποίο με σωστή δουλειά έγινε απο το πουθενά ένα απο τα top μεσογειακά λιμάνια, βασιζόμενο σε φορτία μεταφόρτωσης. Η θέση του συγκεκριμένου λιμανιού δεν εξυπηρετούσε κανένα φορτηγό αυτοκίνητο εξυπηρετούσε όπως 100% τα πλοία.
Το λιμάνι αυτό, σύμφωνα με την έκθεση της ιταλικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για την καταπολέμηση της μαφίας είναι στο μεγαλύτερό του μέρος ελεγχόμενο από τις οικογένειες της καλαβρέζικης μαφίας που απαρτίζουν τη λεγόμενη «Ndrangheta».

*Το Gioia Tauro θεωρείται επίσης υποδοχέας του 80% της κολομβιανής κοκαΐνης που μπαίνει στην Ευρώπη και «κόμβος» σε μεγάλες υποθέσεις λαθρεμπορίου όπλων.

(σ.σ.: Αρκεί να πληροφορηθεί κανείς ότι το δημοτικό συμβούλιο της πόλης έχει συλληφθεί σύσσωμο, δύο φορές (μία το 1991 και μία πέρυσι) για εμπλοκή του σε «δουλειές» των οικογενειών της μαφίας της περιοχής (των Αλβάρο, Μαμολίτι, Μολέ και Πιρομάλι).

να υποθεσω οτι στο αναπτυξιακο σχεδιο για το Πλατυγιαλι ο gpan δεν περιλαμβανε ολο το ευρος των δραστηριοτητων του Gioia Tauro:D.

oτι λαμπει δεν ειναι χρυσος. επειδη στις μερες μας δεν γινονται θαυματα, συνηθως τα "θαυματα" εχουν καποια βαθυτερη κρυφη αιτια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...