Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

8/3/2005


Σημαντικές εξελίξεις σημειώνονται στο χώρο της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων στην Ελλάδα. Στον ήδη έντονο ανταγωνισμό της Μεσογείου - σε ό,τι αφορά την κίνηση των ελαστικών φορτίων - έρχεται να προστεθεί η ενεργοποίηση του AKARPORT στον Αστακό και η λειτουργία ενός νέου Container Terminal σε ένα ιδιαίτερα στρατηγικό σημείο της Μεσογείου.
Μετά από χρόνια άοκνων προσπαθειών του διευθύνοντος συμβούλου της AKARPORT, Βασίλη Κούτση και των συνεργατών του, ο τελευταίος κατάφερε τελικά να εξασφαλίσει επιδοτήσεις και να προχωρήσει άμεσα σε παραγγελίες γερανογεφυρών και μηχανολογικού υλικού για τη λειτουργία Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, που αναμένεται, αν όλα πάνε καλά, να λειτουργήσει στις αρχές του επόμενου έτους.
Τα πράγματα όμως δε σταμάτησαν μέχρι εδώ. Η AKARPORT υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας στον τομέα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με το λιμάνι της Gioia Tauro της Ιταλίας, που είναι πρώτο σε κίνηση containers σε όλη τη Μεσόγειο.
Εκτός όλων των άλλων που προβλέπονται από τη συνεργασία αυτή, λέγεται ότι η Gioia Tauro θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι του Αστακού σαν εναλλακτική λύση για την υπερβάλλουσα κίνηση την οποία σήμερα έχει, δίνοντας έτσι διέξοδο σε πιεστικά αιτήματα ναυτιλιακών εταιρειών.

απο το κερδος και τον Σάββα Ν. Αθανασίου

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Τετοιες επενδύσεις είναι απο τις λίγες λύσεις για να παραμείνουν μόνιμοι κάτοικοι σε περιοχές όπως ο Αστακός.

Σε πρώτη φάση νομίζω πως μάλλον καλό θα κάνει στον Πειραιά γιατι το container terminal στο Ικόνιο δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή τη φάση σωστά στη μεγάλη κίνηση που παρουσιάζεται, αργότερα ελπίζω σε ανταγωνισμό μεταξύ τους. Ευκαιρία να λειτουργήσει και ο Πειραιας με ανταγωνιστικά και πιο "ιδιωτικά" κριτήρια, κυρίως χωρίς καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο Αστακός δεν είναι πολύ βόρεια για να αποτελέσει βασικό λιμάνι μεταφόρτωσης; ή έστω κάποιο σημαντικό... Ποιές περιοχές θα εξυπηρετεί το λιμάνι; Δεν έχει σύνδεση με σοβαρό δρόμο για την προσεχή 8ετία τουλάχιστον και επίσης δεν έχει σιδηροδρομική σύνδεση για την προσεχή 10ετία. (Αν και υπάρχει ενα αυτοκινητόδρομος απο Άκτιο προς βόρεια που είναι τρομερός αλλά δεν βγάζει κάπου συγκεκριμένα και δεν έχει συνδέσεις.Ενδεχομένος με Εγνατία να αποκτήσει.)

Link to comment
Share on other sites

πειραματοζωο καλως ηρθες;)

το λιμανι του αστακου ειναι ο ορισμος του white elephant.

ενα εργο που εγινε πριν 20 χρονια για ρουσφετολογικους καθαρα λογους απο την ΕΤΒΑ για χατηρι ενος βουλευτη.

ποτε ηθελαν να ανταγωνιστει την πατρα, ποτε ηθελαν να κανουν διαλυτηριο πλοιων, ποτε ηθελαν να γινει πετροχημικο εργοστασιο (γυρω στο 1990). με τα κονδυλια που δαπανηθηκαν εκει θα μπορουσαν να ειχαν ολοκληρωθει και τα εργα στην πατρα και να φτιαχτει και καμια θεση πλαγιοδετησης σε ηγουμενιτσα

δρομο δεν εχει καθολου. απο αντιρριο ειναι 120 φρικτα χιλιομετρα. ο παραλιακος δρομος που λες προς ακτιο δεν ειναι και ο ιδανικοτερος, αλλα ετσι και αλλιως σε βγαζει στο αγνωστο.

η ιονια οδος θα περναει αρκετα μακρια απο το λιμανι, ενω για τραινο ... ψηλα και αγναντευε.

η μονη του χρησιμοτητα ως τωρα ηταν για τον παροπλισμο των πλοιων του γιοωργου βεντουρη και της Med link

Link to comment
Share on other sites

η μονη του χρησιμοτητα ως τωρα ηταν για τον παροπλισμο των πλοιων του γιοωργου βεντουρη και της Med link

Κάνεις λάθος χρησιμοποιήθηκε και πριν 2-3 χρόνια για να πιάσει και εκείνο το παράξενο πλοίο με το φορτίο εκρηκτικών, που ερχόταν από Τουρκία και περιπλανιόταν στα νερά μας. ;)

.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό λέω, η προσπάθεια να προσελκύσει ιδιώτες επενδυτές με παραξενεύει... Λιμάνια φτίαχνονται εκεί που δεν πρέπει... και από την άλλη έχουμε ελάχιστες σοβαρές Μαρίνες για σκάφη αναψυχής που θα έφερναν hot cash με λιγότερες επενδύσεις...

PS Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.

Link to comment
Share on other sites

φίλε...πειραματόζωο, συμφωνώ μαζί σου στα παραπάνω κ ανοίγεις ένα τεράστιο θέμα για τις μαρίνες στην Ελλάδα.

Σχετικά με τον Αστακό να προσθέσω πως ένα λιμάνι μεταφόρτωσης (transhipment) δεν απαιτείται να έχει ανεπτυγμένο οδικό δίκτυο. Εαν το δούμε συνολικά σαν επένδυση σε υποδομή σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει οδική και σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη χώρα, για τον τομέα της μεταφόρτωσης όμως (στον οποίον τομέα φαίνεται πως θα δραστηριοποιηθεί) δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.

Παράδειγμα φυσικά το Gioia Tauro το οποίο με σωστή δουλειά έγινε απο το πουθενά ένα απο τα top μεσογειακά λιμάνια, βασιζόμενο σε φορτία μεταφόρτωσης. Η θέση του συγκεκριμένου λιμανιού δεν εξυπηρετούσε κανένα φορτηγό αυτοκίνητο εξυπηρετούσε όπως 100% τα πλοία.

Σίγουρα η θέση του Αστακού δεν βρίσκεται "πάνω" σε κανέναν βασικό εμπορευματικό δρόμο, μπορεί όμως να πάρει σημαντικά φορτία αν χτυπήσει εκεί που ο Πειραιάς είναι αδύναμος, στην ταχύτητα εξυπηρέτησης των πλοίων. Και είναι πολλά τα παραδείγματα εταιρειών που στέλνουν τα πλοία τους σε λιμάνια πιο μακρινά αλλά χωρίς καθυστερήσεις.

Αν μιλάγαμε για δημόσιο λιμάνι θα ήμουν σίγουρος για την μη ανταγωνιστικότητά του, ο ιδιωτικός φορέας όμως μπορεί να δώσει την απαραίτητη δυναμική.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχην συμφωνω με την αποψη του Proud Ionian περι 'white elephant'.

Οντως μπορει να ξεκινησε σαν τετοιο αλλα τα τελευταια χρονια οι

υπευθυνοι του λιμανιου εχουν κανει μεγαλα βηματα μπροστα και εγω

προσωπικα ειμαι αισιοδοξος οτι κατι μπορει να γινει για την αναπτυξη του

λιμανιου και της περιοχης.

Μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι γινεται πραγματικος οργασμος δουλειας

εκει. Οι τρεις καινουριες γερανογεφυρες θα ειναι ετοιμες το Σεπτεμβρη,

ενω μεχρι τελος του χρονου το συνολο σχεδον του λιμανιου θα ειναι σε

επιχειρησιακη ετοιμοτητα. Υπαρχουν ηδη αποθηκες ξηρου φορτιου και

δεξαμενες υγρου φορτιου, ενω γυρω υπαρχουν ακομα μεγαλες

εκτασεις και εντος και εκτος λιμενος για την κατασκευη και αλλων.

Στα αρνητικα προφανως οτι το οδικο δικτυο ειναι φτωχο(αν και δεν

ειναι απαραιτητη προυποθεση για διαμετακομιση κοντεινερ οπως

πολυ σωστα εφερε το παραδειγμα ο gpan με την Gioia Tauro).

Νομιζω ομως πως υπαρχει τρενο που φτανει στην περιοχη και μαλιστα

ειδα με τα ματια μου αμαξοστοιχια στο πιο κοντινο χωριο(δε θυμαμαι

το ονομα).

Με λιγα λογια η γενικη μου εντυπωση ειναι πως η κατασκευαστικη εταιρεια

ιδιοκτητρια του λιμανιου εχει παρει το πραγμα πολυ σοβαρα και αυτο

με ενθαρρυνει. Αυτο δε σημαινει πως δεν εχει απολυτο δικιο και το Πειραματοζωο στο σχολιο του σχετικα με τις Μαρινες. Αλλα απο τη στιγμη

που πηρε 40 χρονια για να φτιαχτει μια υποτυπωδης Μαρινα στη Μυκονο,

δε βλεπω φως απο εκεινη την πλευρα. Και για την ιστορια, το πλοιο

με τα εκρηκτικα, ειναι ακομα στο Πλατυγυαλι :D

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα η θέση του Αστακού δεν βρίσκεται "πάνω" σε κανέναν βασικό εμπορευματικό δρόμο, μπορεί όμως να πάρει σημαντικά φορτία αν χτυπήσει εκεί που ο Πειραιάς είναι αδύναμος, στην ταχύτητα εξυπηρέτησης των πλοίων. Και είναι πολλά τα παραδείγματα εταιρειών που στέλνουν τα πλοία τους σε λιμάνια πιο μακρινά αλλά χωρίς καθυστερήσεις.

Ακριβώς εκεί βασίστηκα για να πω ότι είναι δύσκολο να αποτελέσει επιλογή για transhipment, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει ένα "μεσαίο" κέντρο transhipment και εισαγωγικό κέντρο για την ενδοχώρα των βαλκανίων και έτσι θα είχε περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας και φυσικά μελλοντικής ανάπτυξης. Σκέτο κέντρο transhipment δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια κέρδους, και φυσικά ούτε τονώνει την τοπική οικονομία.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν να θέσουμε τις βάσεις.

Εχουμε δεδομένη την ύπαρξη ενός λιμανιού στο συγκεκριμένο σημείο το οποίο

-δεν βρίσκεται σε εμπορικό θαλάσσιο (και χερσαίο αλλα αυτό έχει μικρότερη σημασία) δρόμο

-δεν έχει τις προσβάσεις για να αποκτήσει χαρακτήρα tsansit ή ακόμα και εξαγωγικό/εισαγωγικό της ευρύτερης ενδοχώρας. Τετοια χρήση θα απαιτούσε πολλαπλάσιο κεφάλαιο για δρόμους-τρένα και πάλι θα υπήρχε μεγάλος κίνδυνος μη προτίμησής του απο τους μεγάλους μεταφορείς.

-το τοπικό φορτίο είναι μηδέν

Απο τα παραπάνω συμπεραίνουμε πως η μοναδική εναλλακτική χρήση είναι η δραστηριοποίηση σε transhipment όχι γιατί είναι πιο αποδοτικό ή κοινωνικά επιθυμητό αλλα επειδή είναι η μοναδική λύση. Παράλληλα η συμφωνία με το Gioia Tauro διασφαλίζει την αναγκαία κίνηση ανεξάρτητα από τους τοπικούς/εθνικούς οικονομικούς παράγοντες και δίνει πνοή στο λιμάνι.

Αυτό που αναφέρεις πως "Σκέτο κέντρο transhipment δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια κέρδους" δεν έχω τα στοιχεία για να το απορρίψω αλλα βλέπω πως τα περισσότερα λιμάνια της Μεσογείου γιγαντώθηκαν λόγω των μεταφορτώσεων. Θα με ενδιέφερε να μάθω αν έχεις δει στοιχεία για το επικερδές ή μη των μεταφορτώσεων.

Επίσης μπορεί να χτυπήσει τον Πειραιά μόνο στο transhipment λόγω μη ύπαρξης προσβάσεων, επομένως το περι "ανταγωνιστικού λιμανιού" είναι λίγο άτοπο σε αυτη τη φάση.

Πιστέυω πάντως πως αν το αναλάμβανε το δημόσιο θα ήταν μια ακόμα πεταμένη κ άχρηστη επένδυση. Ο ιδιωτικός φορέας όμως κυνήγησε τα φορτία και μέσω συνεργασιών μπορεί να αναπτύξει το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά αυτό για τα περιθώρια κέρδους είναι σχετικό, και όχι απόλυτο. Δεν ξέρω με ποιά λιμάνια το συγκρίνεις, αλλά αυτα που γιγαντώθηκαν λόγο transhipment ήταν πολύ συγκεκριμένα... (Gioia Tauro, Algeciras, Marsakloxx, Dammietta), τα υπόλοιπα λιμάνια που έχουν έναν "σημαντικό" όγκο transhipment είναι μεγάλα λιμάνια που λειτουργούν ταυτόχρονα και ως εισαγωγικά, Μασσαλία, Βαρκελώνη. Τα υπόλοιπα που έχουν μικρό transhipment είναι κομπάρσοι , γιατί οποιοδήποτε από τα άλλα μεγάλα λιμάνια αναβαθμιστεί μπορεί άμεσα να απορροφήσει το μικρή τους κίνηση. Και φυσικά για τον αστακό δεν νομίζω ότι μιλάμε για μεγάλο όγκο φορτίων, και ούτε προβλέπεται στο προσεχές μέλλον πιθανή γιγάντωση του λιμανιού. Ότι ανέλαβαν ιδιώτες σαφώς δίνει μεγαλύτερες πιθανότητες για επιτυχία, αλλά λόγο γεωγραφικής τοποθεσίας δεν ξέρω κατά πόσο θα επιβιώσει μακροχρόνια. (Μακάρι να διαψευστώ)

Απορία : Tα μικρότερα feeders, στα οποία θα γίνεται transhipmnet, προς τα πού θα στέλνουν τα φορτία τους; Ποιές λιμάνια θα εξυπηρετούν και ποιές χώρες; (Αν ξέρετε κάτι, γιατί η συνεργασία απλώς με το Gioia Tauro δεν είναι και η τρελή πληροφορία)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

επισκεψη του υπουργου αναπτυξης Σιουφα στη ΝΑΒΙΠΕ αστακου σημερα συνοδεια πολλων βουλευτων και παραγοντων του νομου αιτωλοακαρνανιας, προεξαρχοντος του εκει εκλεγομενου υφυπουργου απασχολησης αγγελοπουλου.

ανακοινωθηκε η εκ νεου οικονομικη ενισχυση του (ιδιωτικου) λιμανιου απο το υπουργειο αναπτυξης. οι ιδιοκτητες της ΝΑΒΙΠΕ ευελπιστουν να αρχισει κανονικη λειτουργια σε ενα περιπου χρονο.

θα ειναι κατα κυριο λογο διαμετακομιστικο κεντρο θα παρεχει χωρους στις εταιρειες πελατες του για να κατασκευασουν αποθηκευτικους χωρους κλπ κλπ.

η ΝΕΤ καλυψε την επισκεψη με εκτενεστατο ρεπορταζ και με πληρες προφιλ της εν λογω επενδυσης

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συμφωνα με μικρο δημοσιευμα στην εφημεριδα "Σημερινη" της πατρας, εχει ηδη κλεισει συμφωνια αναμεσα στην εταιρια του λιμανιου με κινεζικη εταιρια containerships και το πλατυγιαλι θα χρησιμοποιειται σαν terminal μεταφορτωσης για ολους τους ευρωπαϊκους προορισμους της εν λογω εταιριας.

στο δημοσιευμα γινεται λογος και για τις φιλοδοξιες του λιμανιου οσον αφορα κρουαζιεροπλοια και ferries. (εχει δρομολογηθει η κατασκευη σχετικων εγκαταστασεων).

το site του Astakos Terminal δεν λεει και πολλα

Εκτιμηση δικη μου ειναι πως ετσι και κατασκευαστει ο αυτοκινητοδρομος αντιρριου αστακου, θα κλονισθει τη θεση της Πατρας, αφου οι εταιρειες θα γλυτωσουν χρονο και χρημα αποφευγοντας τον πατραϊκο.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει συμφωνια του Αστακου σιγουρα με μεγαλο λιμανι container της Ιταλιας για συνεργασια που θα ξεκινησει με την καινουρια χρονια. Δεν γνωριζω για συμφωνια με συγκεκριμενη εταιρεια κατ' ευθειαν. Παντως εννοειται οτι για αρχη θα ειναι στην ουσια υπο δοκιμην ο Αστακος.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

συμφωνα με την Express κινεζικη αντιπροσωπια επισκεφτηκε το πλατυγιαλι. μονομαχια τυμπακιου αστακου μυριζομαι:D .

η κρητη και η ρουμελη παλευουν για τα δολαρια τσι κινας

Επίσκεψη στο Πλατυγιάλι Αστακού κινεζικής διπλωματικής αντιπροσωπείας

Eπίσκεψη στις λιμενικές εγκαταστάσεις του εμπορικού λιμένα στο Πλατυγιάλι Αστακού πραγματοποίησε κινεζική διπλωματική αντιπροσωπεία. Η επίσκεψη ουσιαστικά επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της διάθεσης από την πλευρά κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιριών να χρησιμοποιήσουν ελληνικά λιμάνια, στο πλαίσιο υλοποίησης του γενικότερου σχεδιασμού για την τοποθέτηση στον ευρωπαϊκό χώρο κέντρων που θα διευκολύνουν το κινεζικό εξαγωγικό και εισαγωγικό εμπόριο.

Η αντιπροσωπεία ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του λιμένα και –σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες– το αμέσως προσεχές διάστημα θα έχει στα χέρια της λεπτομερή στοιχεία περί των δυνατοτήτων του λιμένα, γεγονός που θα επιτρέψει την εν συνεχεία έναρξη διαπραγματεύσεων για την έλευση των κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιριών.

Η επίσκεψη της κινεζικής αντιπροσωπείας στο Πλατυγιάλι θεωρείται αποκαλυπτική των προθέσεων των Κινέζων να χρησιμοποιήσουν λιμενικές εγκαταστάσεις που είναι ικανές να «σηκώσουν» τον όγκο που έχουν προϋπολογίσει οι κινεζικές εταιρίες –που παράλληλα στερούνται «βαρών και υποχρεώσεων»– προς άλλες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων, η επίσκεψη στο Πλατυγιάλι εμφανίζει το ενδιαφέρον των Κινέζων αλλά και αποκαλύπτει ότι στην παρούσα φάση υπάρχει από Κινεζικής πλευράς εξέταση όλων των παραμέτρων λειτουργίας των λιμένων που ήδη έχουν ενταχθεί στη λίστα εκείνων που έχουν επισκεφθεί στην Ελλάδα.

Eγκυροι κύκλοι σημείωναν ότι δεν αποκλείεται οι δύο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες κινεζικών συμφερόντων να μην επιλέξουν το ίδιο λιμάνι για την ανάπτυξη hub δραστηριοτήτων, καθώς οι προοπτικές ανάπτυξης της διαμετακόμισης κάνουν λόγο για αύξηση με γεωμετρική πρόοδο γεγονός που θεωρείται ότι διατηρεί ανοικτούς τους ορίζοντες για στρατηγικής σημασίας ελληνικά λιμάνια, όπως του Αστακού ή και άλλων περιοχών της χώρας.

Υπενθυμίζεται ότι το κινεζικό ενδιαφέρον για τα ελληνικά λιμάνια εκτινάχθηκε στα ύψη μετά την επίσκεψη του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή στην Κίνα και μέχρι σήμερα συντηρείται σε υψηλά επίπεδα, καθώς ήδη έχουν καταγραφεί κρούσεις για την περιοχή του Τυμπακίου Κρήτης, λιμάνια της Βορείου Ελλάδος και βέβαια αυτό του Πλατυγιαλίου.

Εμπειρογνώμονες περί τα λιμενικά σημείωναν ότι χρονικά υπάρχει ορίζοντας διερευνητικών επαφών και διαπραγματεύσεων με τις διοικήσεις των λιμένων, που όμως περιορίζεται εξαιτίας της «πίεσης» του ανταγωνισμού που ουσιαστικά εξωθεί την κινεζική πλευρά να περιορίσει αυτό το χρονικό εύρος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

χορτασαμε σιουφα σημερα στα κρατικα καναλια. πηγε μεσολογγι και εταξε λαγους με πετραχηλια σε οσους πανε να επενδυσουν στη ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ αστακου. μειωμενα τελη φοροαπαλλαγες και συγχρονους αυτοκινητοδρομους και οτι αλλο θελουν για να γινει η αιτωλοακαρνανια και η δυτικη ελλαδα κυψελη αναπτυξης:mad: .

Link to comment
Share on other sites

Η επισκεψη αυτη δεν ειναι καθολου τυχαια φιλε Proud. Τα πραγματα δεν πανε τοσο καλα οσο περιμεναν οι εμπλεκομενοι, και η συνεργασια που αναφεραμε παραπανω δεν εχει πραγματοποιηθει ακομη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Αιτωλοακαρνανία

Παρασκευή, 25 Αύγ 2006 23:30

ΠΑΤΡΑ: Χωρίς νερό παραμένει η ΝΑΒΙΠΕ Πλατυγιαλίου Αστακού από τις 21 Αυγούστου δυσχεραίνοντας τις συνθήκες εργασίας των 100 περίπου εργαζομένων εκεί, αλλά και με όσους κινδύνους συνεπάγεται κάτι τέτοιο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αφού εκτός λειτουργίας έχει τεθεί το συνολικό σύστημα πυρόσβεσης

η ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα η δεν ειμαστε!! τι διαολο. μπερδεψαν τη ΝΑΒΙΠΕ αστακου με τη ΝΑΒΙΠΕ Alang.

απο το go west η ειδηση

Link to comment
Share on other sites

το νερο δεν κοπηκε μονο του, το εκοψε ο δημος αστακου!!

σε χθεσινο αρθρο η EXPRESS αναφερεται στο παρασκηνιο της διαμαχης και τις προγενεστερες συμφωνιες της τοτε κοινοτητας αστακου και της (κρατικης τοτε) ΝΑΒΙΠΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στον αερα της Αιτωλακαρνανιας ακουγεται οτι η ΑΕΓΕΚ ειναι προς πωληση. Τι εστι ΑΕΓΕΚ? Η κατασκευαστικη εταιρεια ιδιοκτητρια του λιμανιου στο Πλατυγυαλι η οποια οι κακες και φαρμακερες γλωσσες της περιοχης λενε οτι δε την παλευλει καθολου. Διευκρινιζω οτι δεν ειναι διασταυρωμενη πληροφορια, με καθε επιφυλαξη λοιπον την μεταφερω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

η αλλαγη νομαρχη στην αιτωλοακαρνανια και περιφεριαρχη στη δ.ελλαδα μονο θετικες συνεπειες μπορει να εχει για το λιμανι του πλατυγιαλιου.

οι ανθρωποι της akarports αναμενουν καποια στοιχειωδη εργα υποδομης που να διελυκολυνουν την προσβαση στο λιμανι και οχι μονο.

η αρχη μαλλον εγινε.

Link to comment
Share on other sites

η φωτο πρεπει να ειναι λιγο παλαιοτερη. απο οσο ξερω η akarports εχει επενδυσει σε καινουργια gantry cranes ξαθ γενικοτερο εξοπλισμο. απο δραστηριοτητα δεν πρεπει να εχει και πολυ. μεγαλυτερο εμποδιο η οδικη προσβαση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...