Jump to content
Shipfriends

Rio Kong (IMO 7350533)


Recommended Posts

On 4/26/2010 at 9:33 PM, enas chiotis said:

RIO KONG στην Ισημερινή Γουινέα.

Ας ανοιξουμε και ενα θεμα για το RIO KONG το οποιο μας εχει δειξει ο φιλος enas chiotis.

Δεν εχουμε ακομα να διασταυρωσουμε παλιοτερο ονομα αλλα πιστευω οτι η παντοφλα αυτη ειναι Ελληνικη.Δυστυχως αυτες ειναι και οι μοναδικες φωτογραφιες που εχουμε βρει μεχρι τωρα.

Ελπιζω να καταφερουμε να το ταυτοποιησουμε και αυτο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αναφερόμενοι στο RIO KONG της Ισημερινής Γουινέας, αγνώστων λοιπών στοιχείων αλλά αναμφίβολα πρώην Ελληνικής παντόφλας (είναι ολοφάνερο), θα πρέπει να κάνουμε και μία παραπομπή στο RIO LANG για το οποίο διαθέτουμε στοιχεία (όχι όμως φωτογραφίες), που είναι και αυτό πρώην Ελληνική παντόφλα, ταξιδεύει στην ίδια χώρα και προφανέστατα ανήκει στην ίδια εταιρία με το RIO KONG. Πέρα από τα παρεμφερή ονόματα που έχουν τα δύο πλοία (είναι άραγε "δύο" ή μήπως πρόκειται για το ίδιο που έχει αλλάξει όνομα ???), το RIO KONG στις δύο φωτό από το flickr που μας έχει παραθέσει ο enas chiotis απεικονίζεται στο λιμάνι Malabo της νήσου Bioko, όπου κατά το equasis βρίσκεται και η έδρα της εταιρίας του RIO LANG.

H διαφορά στην μή διάθεση στοιχείων για το RIO KONG σε σχέση με το RIO LANG, βρίσκεται βέβαια στο ότι το μεν πρώτο διαθέτει IMO number ή με το όνομα (???) που δούλευε στην χώρα μας ή με το όνομα που πήρε φεύγοντας αλλά άλλαξε κατόπιν χωρίς να ενημερωθούν οι βάσεις δεδομένων, ενώ το δεύτερο διαθέτει ΙΜΟ number με το όνομα που πήρε φεύγοντας από την Ελλάδα (RIO LANG - since 01-12-2002 - ex. Ai Nikolas).

Ένα στοιχείο που ίσως βοηθήσει (ευελπιστώ τουλάχιστον) στην αναγνώριση του RIO KONG, είναι το ότι στην πλώρη του διακρίνεται η κατάληξη από κάποιο παλαιότερο του όνομα : .....EUS ή .....LUS. Nα παραθέσουμε ακόμα και μία μεγέθυνση από την φωτογραφία του flickr στην οποία βλέπουμε το πλοίο από "πλώρα μεριά" που ίσως βοηθήσει περισσότερο.

post-2102-0-97701500-1293046428_thumb.jp

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ένα στοιχείο που ίσως βοηθήσει (ευελπιστώ τουλάχιστον) στην αναγνώριση του RIO KONG, είναι το ότι στην πλώρη του διακρίνεται η κατάληξη από κάποιο παλαιότερο του όνομα : .....EUS ή .....LUS.

Να δούμε σε μία όσο το δυνατόν καλύτερη μεγέθυνση το όνομα που αχνοφαίνεται στην πλώρη του RIO KONG μήπως και μπορέσει κάποιος να το ...αποκρυπτογραφήσει :blink: .

post-2102-0-66563000-1302370747_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Το RIO KONG ειναι μια απο τις παντοφλες που δεν εχουμε βρει ακομα ποια ηταν στην Ελλαδα(αν ειναι ελληνικη και δεν ειναι κανα copy paste)

Παραθετω μια φωτογραφια απο το πλαι με την ελπιδα να την αναγνωρισει καποιος και να μαθουμε το παρελθον της

post-1819-0-81880100-1321003232_thumb.jp

H φωτογραφια ειναι screenshot απο αυτο το βιντεο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο EL LOUD II είχαμε αναφερθεί και πάλι πριν δύο περίπου χρόνια, αναζητώντας στοιχεία, μαζί με το EL LOUD (...σκέτο) με τα οποία βρίσκονταν στην Τυνησία, ως προς το αν είχαν ναυπηγηθεί στην χώρα μας, όπως ήδη γνωρίζαμε για τα EL LOUD ΙΙΙ & EL LOUD ΙV.

On ‎22‎/‎5‎/‎2010 at 10:38 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Nα παραθέσουμε και την (μικρή) λίστα με παντόφλες οι οποίες δουλεύουν στο εξωτερικό, ...κάτι ίσως μας θυμίζουν, αλλά δεν έχουμε στοιχεία - αποδείξεις για το αν πράγματι έχουν ναυπηγηθεί στην χώρα μας.

Quote
El Loud___1966___ IMO 7642209___Τυνησία

El Loud II___1973 – 1992___ IMO 7350533___Τυνησία

Νεότερα στοιχεία που .....έρχονται στο φως, επιβεβαιώνουν τις τότε υποψίες μας. Το EL LOUD II (IMO 7350533) έχει πράγματι ναυπηγηθεί στην Ελλάδα, το 1973, και με πρώτο του όνομα το ΣΠΥΡΟΣ Σ. Αν κάτι σας θυμίζει το όνομα, έχετε ...απόλυτο δίκιο αφού ήταν προγενέστερο του ΣΠΥΡΟΣ Σ ΙΙ του 1977, του γνωστότατου δηλαδή σε όλους μας ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ. ;)

Το ΣΠΥΡΟΣ Σ πουλήθηκε στην εταιρεία Sonotrak με έδρα το Sfax της Τυνησίας το 1992, οπότε και μετονομάστηκε σε EL LOUD II. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν δραστηριοποιείται ακόμα στην Τυνησία, μιας και αφενός δεν μπόρεσα να βρω κάποια φωτογραφία του, αφετέρου στο equasis αναφέρεται ακόμα με το όνομα με το οποίο έφυγε από την χώρα μας, EL LOUD II, την στιγμή που όπως έχουμε δει στα θέματα τους, τα ΙΙΙ και ΙV αργότερα μετονομάστηκαν.

Να πούμε τέλος ότι πιθανότατα, τα χρόνια που δούλεψε στην χώρα μας, εδραστηριοποιείτο όπως και το ΣΠΥΡΟΣ Σ ΙΙ (ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ), στις γραμμές Ακτίου - Πρέβεζας και Ρίου - Αντιρίου.

---------

(1973, ex- Σπύρος Σ)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η παντοφλα εχει αλλαξει ονομα εδω και τουλαχιστον τρια χρονια οπως βλεπουμε και στην παρακατω φωτο.Το νεο ονομα πρεπει να ειναι BISILA ή BISLA.

post-1819-0-05682300-1332400769_thumb.jp

H φωτο απο το desfi.net και τον χρηστη carlos

Link to comment
Share on other sites

Αφού μπήκα στο τρυπάκι για το όνομα, χρησιμοποιώντας εξελιγμένη :lol: τεχνολογία, σίγουρα τελειώνει σε LUS με ενδοιασμούς για το γράμμα πριν απο το L να είναι P ή D.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι μαλλον σε LUS φερνει.Ψαχνοντας στις λιστες που εχουμε ομως δεν βρηκα καποια παντοφλα που θα μπορουσε να εχει το ονομα της τετοια καταληξη.Οποτε μια υποθεση ειναι αυτο το ονομα να μην ειναι το ονομα που ειχε στην Ελλαδα αλλα καποιο ενδιαμεσο του Ελληνικου και του RIO KONG

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Aν και όλοι μας (λίγο - πολύ) είμασταν βέβαιοι ότι το RIO KONG είναι μία πρώην Ελληνική παντόφλα, ωστόσο μόλις πρόσφατα έμαθα από καλό φίλο, "γκουρού περί των παντοφλών", ένα στοιχείο που το αποδεικνύει πλέον αυτό περίτρανα και πέραν πάσης αμφιβολίας.

Το RIO KONG είναι αδελφό πλοίο του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Πανομοιότυπο σχεδόν πρύμα - πλώρα, μπορούμε να συγκρίνουμε τις δύο γνωστές του φωτογραφίες από το Malabo, 1, 2, με αυτές του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ από την gallery του φόρουμ.

Λογικά έχει κατασκευαστεί την ίδια εποχή, μέσα της δεκαετίας το '70, και πιθανότατα στο ίδιο ναυπηγείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Αφού μπήκα στο τρυπάκι για το όνομα, χρησιμοποιώντας εξελιγμένη :lol: τεχνολογία, σίγουρα τελειώνει σε LUS με ενδοιασμούς για το γράμμα πριν απο το L να είναι P ή D.

Κατα 99.9% ειναι το P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το RIO KONG ειναι μια απο τις παντοφλες που δεν εχουμε βρει ακομα ποια ηταν στην Ελλαδα(αν ειναι ελληνικη και δεν ειναι κανα copy paste)

 

Δεν μοιαζει λιγο με το ΒΑΣΙΛΗΣ Ι  

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ψάχνοντας τη τύχη της αγαπημένης παντόφλας Ομόνοια, βρήκα σ' ένα βιντεάκι για το νησί Αnnobon άλλο ένα Ελληνικό σκαρί, μάλλον παροπλισμένο στο λίμανι του νησιού. Ποιό μπορεί να είναι; Το ψάχνω...

post-7287-0-75643800-1378364352_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

To RIO KONG ειναι για το οποιο ενω εχουμε υποψιες οτι ειναι ελληνικο ακομα δεν τις εχουμε επιβεβαιωσει μιας και δεν το εχουμε ταυτοποιησει μεχρι σημερα

Το βιντεο απο ποτε ειναι;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Οι ψαράδες της mellita έχουν φωτογραφία του λιμανιού Sidi Youssef το έτος 1983, και διακρίνεται μια παντόφλα. Σαν σχόλιο οι φίλοι της SONOTRAK αναφέρουν ότι είναι το Loud, οπότε τις επισυνάπτω στο παρόν θέμα.

post-1827-0-51015500-1445416104_thumb.jp

post-1827-0-45643900-1445416113_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Την απάντηση στο δύσκολο αυτό ερώτημα μας την δίνει ένα άλλο φόρουμ φίλων των παντοφλών, στο οποίο αναφέρεται αναλυτικά και η ιστορία του πλοίου. Μπράβο στο μέλος για τον κόπο του να ψάξει!

Quote

Έτσι λοιπόν, οι δύο αυτές μοναδικές του φωτό τυπώθηκαν και βγήκαν ......στο σεργιάνι από τον υπογράφοντα προς αναγνώριση. Ρωτήθηκε κόσμος και ντουνιάς (!!!!!), ναυπηγοί (νέοι και παλαιότεροι), κατασκευαστές, ιδιοκτήτες ναυπηγείων, καραβοκύρηδες (νέοι και παλαιότεροι), ναυτικοί, σε Σαλαμίνα, Πέραμα και Ελευσίνα. Δεν αναγνωρίστηκε (απόλυτα και αναμφισβήτητα) από κανέναν !!! Παλαιοί Σαλαμινιώτες μάλιστα μου υπογράμμιζαν κατηγορηματικά ότι "δεν πρέπει να είχε περάσει ποτέ του από την σκάλα", εννοώντας την .....πατρογονική γραμμή των παντοφλών, Πέραμα - Παλούκια. Ένας μόνο τρανός Σαλαμινιώτης καραβοκύρης μου είχε πει ότι ίσως να ήταν "το ΣΠΥΡΟΣ του..... (μου ανέφερε ένα όνομα πλοιοκτήτη)".

Ώσπου..... πριν λίγες ημέρες ήρθε αναπάντεχα η αποκάλυψη του "μυστηρίου". Σε μία συνάντηση μου με τον κ. Ζαχαρία Βασιλειάδη (πλοιοκτήτη στη Σαλαμίνα, από την γνωστή ναυπηγική οικογένεια) του έδειξα τις φωτό του RIO KONG και αφού τις παρατήρησε για λίγο μου εδήλωσε κατηγορηματικά ότι επρόκειτο για την παντόφλα ΣΠΥΡΟΣ Σ που ανήκε σε γνωστό πλοιοκτήτη του Ιονίου (το ίδιο όνομα που μου είχε αναφερθεί και παλαιότερα). Το καταλυτικό σε αυτήν την αποκάλυψη ήταν αφενός το Σ δίπλα στο ΣΠΥΡΟΣ, που όπως θα δούμε παρακάτω μας οδηγεί σε συγεκριμμένη παντόφλα) αλλά και η προσθήκη στα λεγόμενα του κ. Βασιλειάδη "ότι είχε κατασκευαστεί στα Αμπελάκια από τον πατέρα του".

Το ΣΠΥΡΟΣ Σ όμως ήταν ήδη μία γνωστή μας παντόφλα, γνωρίζαμε από παλιά τα στοιχεία της. Καταγεγραμμένη στις βάσεις δεδομένων ως κατασκευασμένη το 1973 στο ναυπηγείο ΠΡΩΤΕΥΣ - Αφοι Βασιλειάδη στα Αμπελάκια με αριθμό ΙΜΟ 7350533, και αριθμό νηολογίου Πειραιά 4420. Το πλοίο παρέμεινε στην χώρα μας για πολύ μικρό χρονικό διάστημα (και έτσι εξηγείται το ότι κανείς σχεδόν δεν το θυμόταν), μιας και μόλις το 1976 πουλήθηκε στο εξωτερικό, στην Αφρική μεν, όχι όμως στην Ισημερινή Γουινέα (όπου το είδαμε ως RIO KONG) αλλά στην Τυνησία, μετονομαζόμενο σε EL LOUD II για να δουλέψει για την εταιρεία Sonotrak στο Σφαξ.

Η εταιρεία Sonotrak της Τυνησίας έχει αγοράσει και άλλα πλοία ανοικτού τύπου από την χώρα μας. Το πρώτο ήταν το ΑΙΔΗΨΟΣ του 1965, μετονομάζοντας το σε EL LOUD, κατόπιν όπως είπαμε την δεκαετία "70 το ΣΠΥΡΟΣ Σ - EL LOUD II, την δεκαετία του '80 τα EL LOUD III και IV (μετέπειτα και σημερινά EL ABBASIA και KYRANNIS), την δεκαετία του "90 το ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ - HASHED, και τελευταίο στην δεκαετία 2000 το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΙΙ. Και ενώ όλα τα άλλα πλοία μας ανοικτού τύπου στην Τυνησία τα είχαμε δει σε φωτό (έστω και σε μία), το ΣΠΥΡΟΣ Σ - EL LOUD II δεν το είχαμε δει ποτέ και σε καμμία. Έτσι λοιπόν όταν οι Τυνήσιοι το απέσυραν από τον στόλο τους στις αρχές της δεκαετίας 2000 και το πούλησαν στην Ισημερινή Γουινέα, δεν υπήρχε κανένα απολύτως στοιχείο που να το συσχετίζει με το μετεπειτά RIO KONG και σημερινό (μετονομάστηκε πριν λίγα χρόνια) BISILA.

Αυτά τα ......ολίγα (!!!!!), όχι φυσικά για ανθρώπους που μπορεί να τα θεωρήσουν έως και βαρετά, αλλά για αυτούς τους έστω και λίγους φίλους που ενδιαφέρονται για την ιστορία των πλοίων ανοικτού τύπου που κατασκευάστηκαν ανά καιρούς στην χώρα μας. Για αυτούς τους τελευταίους (και λίγους), να δώσω άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο. Το ΣΠΥΡΟΣ Σ μετά από την πώληση του το 1976 στην Τυνησία, αντικαταστάθηκε άμεσα από την εταιρεία του με την κατασκευή (1977) ενός άλλου πλοίου ανοικτού τύπου που ονομάστηκε ΣΠΥΡΟΣ Σ ΙΙ, και δεν είναι άλλο από το γνωστότατο μας σημερινό ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Rio Kong (IMO 7350533)
  • 2 weeks later...

Πολύ πριν μπορέσω να ταυτοποίησω το RIO KONG (όπως αναφέρεται στο αμέσως προηγούμενο ποστ), το είχαμε δει το πλοίο στην Τυνησία, αλλά τότε δεν είχαμε.... πονηρευτει, μιας και οι φώτο ήταν πολύ μακρινές και χαμηλής ανάλυσης.

Ιδου και το link :

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/4532-el-loud-imo-7642209/?do=findComment&comment=200497

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...