Jump to content
Shipfriends
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ.

Lifelines ή άγονες

Recommended Posts

Posted (edited)

Η επιδότηση έχει την έννοια να βοηθήσει το ταμείο όταν είναι μείον.. Δηλαδή το χειμώνα.. Το καλοκαίρι μια η άλλη βγάζει η εταιρεία.. Επίσης το να επιδοτω επιχειρήσεις εις βάρος του ανταγωνισμού εκεί μπαίνεις στα νερά του αθέμιτου.. 

Αν ήθελε το κράτος να είναι δίκαιο αλλά παράλληλα να βοηθάει τη διασύνδεση θα έπρεπε η να επιδότει τη εκάστοτε εταιρεία μόνο το για τους 9 μήνες που απομένουν η αν θες όλο το χρόνο να έσπαγε υποχρεωτικά η πίτα σε όλους.. 

Γιατί η μεν κάνουν γούστα με τα λεφτά του κράτους και η δε με τα λεφτά της τσέπης τους.. 

 

Όπως κόπηκαν τα επιδοτούμενα αεροπορικά (και μια χαρά συνεχίζουν οι εταιρείες να έρχονται) ειμαι υπέρ να κοπούν και στην ακτοπλοΐα, με εξαιρέσεις βέβαια όπως φούρνοι, Ανάφη, κλπ δηλαδή μέρη που πραγματικά έχουν ανάγκη.. Γιατί αν μου πεις πως η Χίος, Μυτιλήνη, Λιμνος κλπ έχουν ανάγκη για συγκοινωνία οπως πριν πολλά χρόνια θα διαφωνήσω. 

Επίσης τη πραγματική ανάγκη το χειμώνα την έχουν οι επαγγελματίες (φορτηγά) αλλά εκεί δεν βλέπω να γίνετε καμία έκπτωση.. Για την ιστορία θα σου πω πως η  Hsw χρεώνει μια νταλίκα από Πειραιά για Μύκονο περί τα 500 αλλά από Πειραιά για Ικαρία τα διπλά...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η επιδότηση δεν καλύπτει το ταμειο οταν ειναι μειον!!! Δεν ειναι χρηματοπιστωτικο Ίδρυμα το κράτος!!!

Η επιδότηση εξασφαλίζει οτι οι πολίτες της νησιωτικής χώρας θα έχουν σύνδεση με τα διοικητικά κέντρα τους και την ηπειρωτική Ελλάδα!

Το κράτος δίνει λοιπόν λεφτά σε μία εταιρεία για να εκτελεί ένα δρομολόγιο το οποίο με τον αριθμό των επιβατών που μεταφέρει δεν θα είχε ποτέ κέρδος, όμως αυτός ο αριθμός των επιβατών έχουν δικαίωμα να επικοινωνούν με την υπόλοιπη χώρα!

Πόσο πιο λιανά να το κάνουμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Μάλλον δεν διαβάζεις τι γράφω οπότε ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Μετά την Ρομιλντα ήρθαν στις μικρές Κυκλάδες τα BS Paros/Naxos, ... Μετά το Πηνελόπη στο Βόρειο Αιγαίο (ρίξτε μια ματιά κ στα ρεπορταζ της εποχής) ηρθε το Nissos Mykonos...

Συμπεράσματα, απέκτησαν αξιοπρεπή ακτοπλοϊκή σύνδεση κ τα νησιά/λιμάνια β γ κατηγορίας κ αυτό αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.

Όποιος θέλει μπορεί να πάρει επιδότηση, αρκεί να δηλώσει συμμετοχή με αξιοπλοο πλοίο κλπ κ να την κερδίσει... αλλά όμως όταν την πάρει καλό θα είναι να μην τραβάει οοοοποτε ...για Πελοπόννησο..., κι έχει ο Θεός....

Edited by lifeguard

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Πρεπει το κρατος να επιδοτει γραμμες, ιδιαιτερα για νησια μικρου πληθυσμου ή τουρισμου, που ειναι πολυ δυσκολο να εχουν κερδος σε ετησια βαση;

Σαφεστατα ναι.

 

Σηκωνει συζητηση για το ποιες γραμμες πραγματικα χρειαζονται επιδοτηση και για το υψος των τιμηματων που καταβαλλονται;

Σαφεστατα ναι.

Edited by Captain_Nionios

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ.. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεχνάτε και κάτι ακόμα νομίζω: η επιδότηση υπάρχει το χειμώνα για να δίνει κίνητρο στις εταιρείες να εξυπηρετούν και τις γραμμές με λιγότερη κίνηση, το καλοκαίρι όμως που λέτε ότι η κίνηση είναι ικανοποιητική και βγαίνει με κέρδος το δρομολόγιο, η επιδότηση δεν εξυπηρετεί τόσο το να κάνει τις εταιρείες να "πλουτίζουν" όσο το να δεσμεύει τις εταιρείες να παραμένουν σε αυτές τις γραμμές και να μην πηγαίνουν σε άλλες ακόμα πιο κερδοφόρες. Το Νήσος Μύκονος πχ που παίρνει επιδότηση και το καλοκαίρι "θυσιάζει" ενάμισι δρομολόγιο ΣυροΜυκονοΙκαροΣαμίας. Όσο κερδοφόρα και να ναι η γραμμή Καβάλας - ΒΑ Αιγαίου το καλοκαίρι, ποιος σας είπε ότι δεν θα έβγαζε περισσότερα αν ήταν σε άλλη γραμμή; 

Επίσης, η επιδότηση εκτός του να προσφέρει λεφτά/κίνητρο στις εταιρείες να κάνουν ένα δρομολόγιο, θέτει και ανώτατο όριο στην τιμή των εισιτηρίων, δηλαδή το κράτος επιδοτεί και την εταιρεία και τον επιβάτη! Όταν το Νήσος Μύκονος χρεώνει για διαδρομή 3 ωρών (Καβάλα-Λήμνος) 18 ευρώ το εισιτήριο, ενώ για την αντίστοιχη περίπου διαδρομή (Πειραιάς-Σύρος) χρεώνει 33 ευρώ το εισιτήριο, είναι προφανές νομίζω ποια γραμμή συμφέρει περισσότερο την εταιρεία να κάνει δεδομένου ότι και οι δύο πάνε καλά το καλοκαίρι. Άλλο παράδειγμα Καβάλα-Λέσβος (7ω15λ) 31 ευρώ, Πειραιάς-Καρλόβασι (7ω55λ) 51 ευρώ..

Οπότε η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, όμως είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει ιδανική λύση και ότι πάντα το τίμημα των επιδοτουμενων για άλλους θα είναι μεγάλο και για άλλους μικρό. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2019 at 8:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ανάλογα ποιο πλοίο θα κερδίσει τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, πιστεύω ότι το Αζόρες Εξπρές μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης του πλοίου από την υπάρχουσα γραμμή του (πχ Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο αντί του Ιονις, Βόλο Σποράδες αντί του Πρωτεύς, ενδοκυκλαδικη άγονη αντί του Άρτεμις)

 

On 9/6/2019 at 8:12 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι το Ε/Γ -Ο/Γ πλοίο «ΑΡΤΕΜΙΣ» πρόκειται να πραγματοποιήσει την Κυριακή 08 Σεπτεμβρίου τα τελευταία δρομολόγια του στη γραμμή Αλεξανδρούπολη -Σαμοθράκη.

Το πλοίο από δευτέρα 09 Σεπτεμβρίου επιστρέφει στα δρομολόγια του στις Κυκλάδες. Επίσης από την ίδια μέρα η γραμμή θα καλυφθεί από το Τ/Χ-Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ, ενώ άμεσα θα δοθεί λύση και στη δρομολόγηση οχηματαγωγού πλοίου στην ίδια γραμμή για την μεταφορά φορτηγών οχημάτων.

Με τη κήρυξη έκπτωτης της εταιρείας Άγιος Ευστάθιος Ν.Ε ψάχνουμε να βρούμε τη νέα εταιρεία και με πιο πλοίο θα πάει σε μόνιμη βάση στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη!!! Τα πλοία που πιστεύω ότι θα ενδιαφερθούν για τη συγκεκριμένη γραμμή θα είναι το Ιονις, το Πρωτεύς, το Άρτεμις και η Seajets με κανένα Αλεξάνδρα Λ/Ανδρος Τζετ (με τη συγκεκριμένη σειρά πιθανοτήτων για το νέο ανάδοχο).

 

Το Αδαμάντιος Κοραής παίζει ένα ενδεχόμενο να πάει στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, μετά το Άνδρος Τζετ (μετά τις 16/9)

 

10 hours ago, gtogias said:

Δύο οι ενδιαφερόμενοι σε αυτή τη φάση

φανταστειτε τι μαγειρεμα παιζει στο παρασκηνιο.

οι... αζοραιοι, μετα τη φολα των αζορων και τα παρατραγουδα στην καμαριωτισσα, εχουν βαλθει να χωσουν το καμαρι τους σε μια αγονη. πιθανον να εχουν και τις ακρες να το πετυχουν.

επειδη προφανως, λογω μεγεθους και οχι μονο, δεν μπορει να κανει σαμοθρακη, λιγουρευονται δυτικες ή κυθηρα και εχουν βαλει το ΥΕΝ να κανει τον μεσαζοντα, ωστε ειτε η ΑΝΜΕΖ, ειτε η Τριτων, να δεχθουν να αφησουν τη γραμμη τους στους Αζοραιους και να πανε στην ξενιτεία της Σαμοθρακης.

ποσα θες για να φυγεις, τοσα θελω για να παω κλπ.

ομορφα πραγματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ιονίς μη φύγει και όλα τ' άλλα ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την αποκάλυψη ότι ο πλοιοκτήτης της «SEA JET» Μάριος Ηλιόπουλος, είχε ζητήσει να ναυλώσει το ΣΑΟΝΗΣΟΣ τον Ιούνιο, έκανε ο Φώτης Μανούσης. Αρνήθηκε όμως την πρόταση γιατί θεωρούσε ότι το πλοίο πρέπει να παραμείνει στο νησί για λόγους ασφαλείας, όπως άλλωστε ήταν και ο αρχικός στόχος του. Κατά τον Φώτη Μανούση, η SEA JET χρειαζόταν το πλοίο για να το δρομολογήσει στην επιδοτούμενη γραμμή που εξυπηρετούσε στις Κυκλάδες. «Αν και έχει υποχρέωση να εκτελεί τα δρομολόγια αυτά με συμβατικό πλοίο που μπορεί να μεταφέρει και φορτηγά, τα εκτελεί παράτυπα με ταχύπλοο γιατί το δηλωμένο συμβατικό πλοίο κάνει δρομολόγια στις Αζόρες. Γι’ αυτό όμως δεν μιλάει κανείς και φυσικά δεν κηρύχθηκε έκπτωτη η SEA JET από τις Κυκλάδες, αλλά η SAOS από την Σαμοθράκη», δήλωσε με νόημα ο Φώτης Μανούσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...