Jump to content
Shipfriends
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ.

Lifelines ή άγονες

Recommended Posts

Πιάνει κανονικά.Απλώς καμία εταιρεία,ούτε η ΑΝΕΚ ούτε η BS ούτε η Sea jets δεν έχει αναρτήσει δρομολόγια για το καλοκαίρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλα αναφέρεται στις εταιρείες που δεν εχουν πλάνα για το καλοκαίρι και μία εξ αυτών είναι και η ανεκ

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, proud_ionian said:

καλα παιδες, παντα βλεπουμε πλοια που εχουν παρει αγονες, να κανουν και μια δηλωση δρομολογηση, just in case (πχ το ιονις περσυ)

Μα δεν το ζητησε για μετα την ληξη της συμβασης, οπως το βλεπουμε συνηθως, αλλα κατα την διαρκεια αυτης!! Εχει παρει άγονη, και την ιδια περίοδο ζητάει δρομολόγηση. 

Ε δεν γίνονται αυτα!

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέραν απο την απλή ανάκληση που μπορεί να κάνει,μπορει να βάλει ταχύπλοο στη θέση του?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To αίτημα είχε κατατεθεί πριν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την επιδοτούμενη γραμμή. Η αντικατάσταση πλοίου στο αίτημα μπορεί να γίνει, εάν και εφόσον, κλπ κλπ κλπ

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Nikos_Chania said:

Μα δεν το ζητησε για μετα την ληξη της συμβασης, οπως το βλεπουμε συνηθως, αλλα κατα την διαρκεια αυτης!! Εχει παρει άγονη, και την ιδια περίοδο ζητάει δρομολόγηση. 

Ε δεν γίνονται αυτα!

Ειναι επιτρεπτό, καθώς  ό,τι δεν απαγορεύεται σαφώς δια νόμου επιτρέπεται ! Κακώς βέβαια, αλλά δεν απαγορεύεται. 

Έχει συμβεί και στο παρελθόν, όπου το highspeed 1 πήρε άγονη αλλά και έκτακτη δρομολόγηση στις Σποράδες λίγο μετά (αυτο θυμαμαι πρόχειρα σαν παράδειγμα αλλά υπάρχουν και άλλα σίγουρα.... ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μηπως μπορει να βαλει στην επιδοτουμενη κανενα αλλο υποδεεστερο ακουα;

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η άλλη παρέμβαση είναι οι πολυετείς συμβάσεις. Σήμερα, πού εντοπίζεται το πρόβλημα και δεν έχουμε πολυετείς συμβάσεις: εντοπίζεται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο. Πρέπει να βρούμε μια διατύπωση που δεν θα υπερβαίνει τις προβλέψεις του μεσοπρόθεσμου. Τι θα κάνουμε ουσιαστικά. Ένα ποσοστό της συνήθους χρηματοδότησης των άγονων γραμμών θα πηγαίνει στις πολυετείς συμβάσεις, οι οποίες όμως θα έχουν συγκεκριμένες ρήτρες ότι σε τρία χρόνια από τη σύναψη της σύμβασης η εταιρεία θα φέρνει υποχρεωτικά ή νέο ή νεότευκτο πλοίο. Αν αυτό περιλαμβάνει και νέες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, όπως τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, τότε η σύμβαση θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας. Στόχος μας είναι ένα ποσοστό 50-60% των μισθωμάτων για τις άγονες γραμμές να αφορά πολυετείς συμβάσεις».

Πότε πιστεύετε ότι θα υλοποιηθούν οι παρεμβάσεις αυτές;
«Πιστεύω ότι στην επόμενη ομολογιακή περίοδο μπορούμε να το επιτύχουμε. Δηλαδή τις προκηρύξεις για τις άγονες γραμμές που θα βγουν στον αέρα τον επόμενο Μάιο. Έχουμε ολοκληρώσει ήδη μια πρώτη προεργασία του θεσμικού πλαισίου, θα το δώσουμε στους φορείς να πουν την άποψή τους και στη συνέχεια θα βγει σε δημόσια διαβούλευση. Δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανένα, θέλουμε να κάνουμε έναν νέο σωστό νόμο που θα πάει την ακτοπλοΐα πιο μπροστά. Αυτό είναι το ζητούμενο».

μα καποτε ειχε ξεκινησει να εφαρμοζεται το μετρο των πολυετων συμβασεων και οταν ηλθε η ωρα της αντικαταστασης με νεωτερο πλοιο, αντι για νεα πλοια, ειδαμε νεα νομοθετικη ρυθμιση που καταργουσε την υποχρεωση αυτη (και καλα λογω κρισης).

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, .voyager said:

 εφόσον υπάρχει και η στήριξη της πολιτείας. Ναι, η επιδότηση, δεν ειναι δα και κοινωφελές ίδρυμα.

αυτα ειναι τα αγαθα του ελευθερου ανταγωνισμου:D

2 δεκαετιες μετα την καταργηση των αδειων σκοπιμοτητας και ειμαστε ενα βημα απο το να τις νοσταλγησουμε

αν κατσει και σκεφτει καποιος ποσοι προορισμοι που καποτε εξυπηρετουνταν κανονικα, πλεον θελουν παχυλοτατες επιδοτησεις, ειναι να χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πες τα μπας και ξυπνήσουν μερικοί και καταλάβουν και οι νεότεροι, πως υπήρχαν και πολλά πράγματα παλιά που δουλεύανε πολύ καλύτερα απ' ό,τι τώρα ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα μοναδικά πλοία που θα μπορούσαν να δώσουν μια λύση στη γραμμή είναι το Ανδρέας Κάλβος, Αρτεμις, Ιονίς, Εξπρές Σκιάθος, Φοίβος και Ψαρά Γκλορυ. 

καλβος, ιονις και ψαρα γκλορυ κανουν επιδοτουμενες γραμμες. εχουν κανενα λογο οι εταιριες τους να τις αφησουν αυγουστιατικα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρητορική η ερώτησή σου φαντάζομαι.

Προφανώς και όχι. Δεν θα τις συνέφερε να βγουν έκπτωτες όσο μεγάλη κι αν ήταν η αρπαχτή της Σαμοθράκης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nikos_Chania said:

Μπραβο ο Ηλιόπουλος, με διέψευσε!

η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. ο μονος που εχει και καβατζα τοναζ και τις ακρες, για να μην βγει εκπτωτος.

για τα 3 πλοια που ανεφερα, οι εταιριες τους δεν εχουν διαθεσιμο αντικαταστατη, ουτε και την προθεση, να μπλεξουν εκει πανω καλοκαιριατικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...