Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

  • Replies 922
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ έχει πολύ παραπάνω κρεβάτια από το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και αφετέρου για να πάρεις αγονη δεν είναι ετσι εύκολα τα πράγματα.

Δεν πας να διεκδικήσεις την αγονη δωδεκανήσου με τον ΜΠΡΟΥΦΑ.

Υπάρχουν κάποιες προυποθέσεις που θέτει το υπουργείο και μέσα σε αυτές είναι και ελάχιστος αριθμός κρεβατιών ανάλογα με την απόσταση.

Το θέμα είνααι κάλυμνε ότι εσύ θες να ξεφορτωθείς τον αγούδημο από τα δωδεκάνησα αλλά μετά σε βλέπω να πηγαίνεις με βάρκα και κουπιά.

Μια χαρά είναι το ΡΟΜΙΛΝΤΑ για την άγονη.

Και από ταξίδεμα είναι από τα 5 πιο καλοτάξιδα πλοία της ακτοπλοίας μας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν προσπαθω να λυσω δικα μου προβληματα , εγω ταξιδευω και εναλακτικα προς τα αγονα νησια (παω στο πλησιεστερο μεγαλο νησι με αλλο πλοιο η και αεροπλανο και σκατζαρω την μερα που θελω στο μικρο νησι) αυτο ομως που θα ηθελα να δω ειναι τα μικρα νησια να εχουν πλοια που θα μειωνουν αντι να αυξανουν το χρονο αφιξης .Κατι δηλαδη που θα τους δωσει ζωη , τουρισμο , γιατι οπως παει σιγα-σιγα θα αρχισει ο κοσμος να φευγει απο εκει .

Το προβλημα το δικο μου δεν ειναι η GA , αλλα η ωρες που κανουν να πανε τα πλοια της στα νησια , και στη τελικη ο μονος που δεν θα αποφασιση αν θα πηγαινει η οχι στα δωδ/σα ο Αγουδημος ειμαι εγω ..

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως Νησος Καλυμνος εχει δικιο ο Ηλιας. Προβλημα θα ηταν η διαρκεια του ταξιδιου παλιοτερα. Τωρα ομως το προβλημα ειναι η ιδια η υπαρξη δρομολογιων.

Link to comment
Share on other sites

Οταν παλαιότερα υπήρχαν 7 και 8 πλοία στα δωδεκάνησσα είχαμε την πολυτέλεια να λέμε για τις ώρες του ταξιδιού και να βγάζουν οι εταιρίες δρομολόγια του τύπου Νίσυρος -Ρόδος .Τώρα με 3 πλοία σταθερά να πηγαίνουν δωδεκάνησσα και άλλα 2 να κάνουν ένα δρομολόγιο την έβδομάδα για τις άγονες δεν μπορούμε να ζητάμε να μην κάνουν 24 ώρες για Ρόδο μιας και αναγκαστικά τα άγονα πρέπει να τα πιάσουν όλα.

Κι όταν από τα 5 πλοία που πάνε δωδεκάνησσα τα 4 είναι του Αγούδημου δεν μπορούμε να φωνάζουμε αλλά να λέμε πάλι καλά που υπάρχει κι αυτός.

Διότι δεν βλέπω στον ορίζοντα κάποιον εφοπλιστή να είναι πρόθυμος να βάλει βαπόρι 25 μιλίων στην άγονη δωδεκανήσσου. :D

Να φωνάζουμε για πιο γρήγορα πλοία αλλά να υπάρχουν και κάποιες προυποθέσεις.

Οταν δεν υπάρχουν προυποθέσεις και φως στο τούνελ για ένα καλύτερο αύριο να λέμε και πάλι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα που λετε ειναι σωστα , το γεγονος οτι ισως σε μερικα χρονια , στα αγονα νησια δεν θα υπαρχει ΚΟΣΜΟΣ , τι λετε , το κρατος δε πρεπει να επεμβει σε ολους οσους θα πηγαινουν στα μεγαλα νησια και να τους υποχρεωνει να πιανουν και τα αγονα??? Λιμανια (οχι σε ολα τη νησια) φταχνονται , η μεγαλωνουν η βαθαινουν τα παλαιοτερα , τα πλοια δε πανε .

Για πιο λογο πρεπει να χωριζονται τα νησια , προεκτινοντας η Ελλαδα σε 2 κατηγοριες , προνομοιουχα και ριγμενα , εγω αυτο δε δεχομαι . Γιατι αλλοι πλοιοκτητες δεν παιρνουν γραμμες για αγονα νησια ????

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται κοινωνική πολιτική με ιδιωτικά κεφάλαια.

Εχει κόσμο κ βγάζει τα έξοδά του? Πας. Αλλιώς να βάλουν οι κάτοικοι ενα βαποράκι να τους συνδέει με τα μεγάλα νησιά αν θέλουν, αλλιώς να έρθουν στην Αθήνα να γίνουμε περισσότεροι.

Αν υποχρεώσουμε το κάθε BS να πηγαίνει σε 39 νησιά κ 92 βραχονησίδες θα την κάνει για την Πάτρα και θα έχει κ δίκιο.

Υπάρχουν νησιά πολλών ταχυτήτων, άλλο Ροδος κ αλλο Τήλος. Η πρώτη βγάζει λεφτά η δεύτερη όχι, επομένως απαιτήσεις για μεγάλα γρήγορα καινούρια πλοία τακτικά είναι ανόητες.

Μπορεί να είμαι ακραίος αλλα όταν συζητάμε για βιωσιμότητα μιας εταιρίας με 400 υπαλλήλους δεν θα κάτσω να σκεφτώ το νησάκι με τους 2 ηρωικούς κατοίκους. Η λύση κατ'εμε είναι μεγάλα πλοία για τα μεγάλα κ κερδοφόρα νησιά κ μικρά αργά πλοία να συνδέουν τα νησιά μεταξύ τους μονο (προφανώς με επιδοτήσεις).

Οταν μια μερα γινω ΥΕΝ αυτα σας περιμένουν γι'αυτό κανονίστε την πορεία σας :D:o

Link to comment
Share on other sites

Δε ειναι τα νησια με τους 2 ηρωικούς κατοίκους , η ΛΕΙΨΟΙ εχουν 700 η ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 900 η ΝΙΣΥΡΟΣ 700-750 η ΤΗΛΟΣ 500 Η ΣΥΜΗ 2000 (περιπου ο πληθυσμος) + τουρισμο που 2 μηνες εχουν ολα τα νησια , η κατασταση ομως που επικρατει μπορει σε καμια 10 χρονια να μιλαμε για 2 ηρωικούς κατοίκους ανα νησι , δε νομιζω να ειναι αυτο το ζητουμενο κανενος , τουλαχιστον απο εμας εδω μεσα στο shipfriends.........

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν βγαίνουν θετικά οικονομικα αποτελέσματα τότε δεν μπορούμε να πάμε._

Ας δημιουργηθεί ένα κέντρο στην Ρόδο ή όπου αλλού κ απο εκει να διοχετεύονται οι επιβάτες μέσω δευτερεύοντος δικτύου

στα μικρότερα νησιά με οικονομικά πλοία.

Απαιτήσεις για ταχύτερα τακτικότερα φθηνότερα ποιοτικότερα μεγαλύτερα δεν έχουν βάση όταν δεν τα δικαιολογεί η κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

παιδια αν δειτε και τι γινεται αλλου (πχ σκωτια, σκανδιναβία)

στα φιλετα (πχ ροδος κρητη αδριατικη) πανε τα καινουργια, η αφροκρεμα στις μεσαιας κερδοφοριας (πχ κεφαλονια, ζακυνθος, δυτ κυκλαδες) πανε αξιοπρεπη second hand και τελος στις γραμμες που δεν αποφερουν κερδος υπαρχει επιδοτηση.

οσο πιο πλουσιο ειναι ενα κρατος τοσο πιο καλα πλοια κανουν επιδοτουμενες (αλλα πλοια κανουν αγονη στη νορβηγια αλλα στην χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας)

δεν ειπε κανεις οτι δε θα παει πλοιο στους λειψους. αλλα στους λειψους θα παει η δημητρουλα και η ρομιλντα 1 φορα το χειμωνα και 2 το καλοκαιρι απο πειραια. και θα εχει και το samos spirit για τοπικα

οπως γινεται και με αλλα μικρα νησια που ζουν απο τα ενδονησιωτικα δρομολογια. δεν μπορει να εχουν ολα καθημερινη συγκοινωνια με πειραια. και εφοσον στην Ελλαδα το κρατικο χρημα παει στις ΠΑΕ και στους εργολαβους αναγκαστικα τα πλοια θα ειναι 25ετιας οπυ θα κανουν lifelines.

στη νορβηγια επιδοτουν και την κατασκευη νεων. εδω δεν θα γινει αυτο. ακομη και η northlink στη σκωτια με τα νεοτευκτα παρολιγο να φαληρισει

Link to comment
Share on other sites

Τα τοπικα βοηθαν , οχι ομως και για μεταφορες των προιοντων , απο ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΜΟ ανα κιβωτιο περιπου 1 ευρω κοστος και απο ΠΑΤΜΟ-ΛΕΙΨΟΥΣ 1,5 ευρω :D !!

Αυτο δεν νομιζω οτι ειναι λογικο !!

Στα τοπικα ολοι εκμεταλευονται την αναγκη του αλλου , καλο ειναι να εχει ενα πλοιο τη βδομαδα απο ΠΕΙΡΑΙΑ αλλα με καλο δρομολογιο

Το καταμαραν απο ΡΟΔΟ σε ΛΕΡΟ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟ θελει 5 ευρω / κιβωτιο !!!!!

Για αυτο λεω οτι θα αδειασουν τα νησια !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια θα πω ότι συμφωνώ με αυτά που είπαν παραπάνω ο gpan (όσο σκληρά και αν είναι, είναι όμως η πραγματικότητα) και ο proud.

Η λύση είναι πλοία καλά σε γραμμές κορμούς και τοπικά με μικρά πλοία.

Εξάλλου κάτι τέτοιο δεν έχει η Σύμη και η Τήλος? Και (αν δεν κάνω λάθος) ανήκουν στους αντίστοιχους Δήμους.

Επίσης (πάλι, αν θυμαμαι καλά) ο Δήμαρχος της Τήλου ο Αλφιέρης είχε πει ότι το καταμαράν τους δένει τον χειμώνα, γιατί δεν έχει κίνηση.

Εάν οι ίδιοι οι Τηλιακοί δένουν το πλοίο τους, γιατί δεν βγάζει τα λεφτά του, είναι δυνατόν να απαιτούμε από τον οποιονδήποτε εφοπλιστή να κάνει δρομολόγια με ζημιά?

Για να μην θυμηθούμε το άκρως ρεαλιστικό αίτημα: Πλοία καινούρια και γρήγορα και φθηνά σε όλα τα νησιά και κρατικοποίηση της ακτοπλοϊας!!! :D

.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε ας προσχωρησουν τα νησια μας στη ΤΟΥΡΚΙΑ μπας και δουν καμια καλυτερη μερα !!!!

Το TILOS 21oς πρωτος αιωνας , μπορει ειναι του Δημου Τηλου αλλα εκμετελευετε απο τους Ροδιους , και τα δρομολογια του τα οποια ακομα δεν ξεκινησαν , λογω κακης , <<προστοπαρον>> , τουριστικης σεζον , η οποια ισως και να οφειλετε στη ΚΑΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ που υπαρχει στα Δωδεκανησα , εξεροντας παντα το BS 2.

(Επισης αναφερω οτι το εν λογο πλοιο δεν παιρνει αυτ/τα , μονο επιβατες , ειναι κατι σαν το SEA JET , και δεν μπορει να μεταφερει εμπ/τα)....

Εμεις εδω δεν καλουμαστε να λυσουμε το προβλημα της ακτοπλοιας , αλλα να πουμε και τα κακος (η και τα καλος )κειμενα που ισως υπαρχουν , και αν καποιος απο αυτους που αποφασιζουν μας παρακολουθει , ΙΣΩΣ (το θεωρο αδυνατο) , να κανει κατι ........

Link to comment
Share on other sites

Τοτε ας προσχωρησουν τα νησια μας στη ΤΟΥΡΚΙΑ μπας και δουν καμια καλυτερη μερα !!!!
Αγαπητέ μου δεν είναι δυνατόν να έβγαλες αυτό το συμπέρασμα από τα παραπάνω!!!

Νομίζω όλοι υποστηρίξαμε (ο καθένας με τον τρόπο του) την ρεαλιστική αντιμετώπιση του προβλήματος και όχι την λαϊκίστικες και δημαγωγικές κραυγές.

Αν η Τήλος δεν εξυπηρετείται με το καταμαράν, ας μην το έβγαζε. Ας έβγαζε ένα μικρό ΕΓ/ΟΓ.

Αλλά, μάλλον, προσβλέπαν στους ημερήσιους εκδρομείς από την Ρόδο και όχι στην επίλυση των αναγκών του νησιού όλο τον χρόνο.

Εγώ που σου τα λέω έχω κάνει Πειραιά-Τήλο σε 35 ώρες με τον Μιαούλη!!!

Και Τήλο-Καστελλόριζο 12 ώρες!!!

Και Καστελλόριζο-Πειραιά 38 ώρες!!!

Εκείνη την εποχή είχε δύο φορές την εβδομάδα από Πειραιά (Μιαούλη και μετά Νηρέα) που γυρνούσαν όλο το Αιγαίο!!!

Και 1 ή 2 φορές τον Πανορμίτη που έκανε από Αγαθονήσι έως Καστελλόριζο.

Γιατί στα λέω αυτά? Απλά για να σου πω ότι τα έχω ζήσει αυτά τα προβλήματα και προτείνω ρεαλιστικές λύσεις και δεν κάνω ασκήσεις επί χάρτου.

Η λύση του συγκοινωνιακού των μικρών νησιών είναι υπόθεση των ίδιων των νησιωτών- με την βοήθεια του κράτους, βεβαίως.

Link to comment
Share on other sites

Οπως λες <<εκεινη τη εποχη>> εγω μιλαω απλα για τη σημερινη , που θεωρω <<βιοσιμο>> οτι πρεπει να αλαξουν τα πραγματα

Το αν κανουν λαθος αγορες οι Τηλιακοι , οι οποιοι αλλοι δεν αφορα εμενα , σιγουρα αφορα αυτους , εγω απλα μιλαω για ενα κρατος (οχι κομματικα-για ολους οσους κυβερνανε μιλαω) που να στηριζει και τα μικρα νησια , (οχι μονο της δωδ/σου βεβαια) και γενικοτερα την περιφερια και ολους τους ακριτες της Ελλαδας .

Link to comment
Share on other sites

εγώ θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες gpan, proud k νηρέα και θα σταθώ σε κάνα 2 σημεία.

ωραία εντοπίσαμε το πρόβλημα όπως το περιγραφει ο καλύμνιος φίλος μας αλλα είναι πια ξεκάθαρο γιατί και η λύση που προτείνει δεν έινια ρεαλιστικά εφικτή.

Η λύση που πρότειναν πιο πάνω για την εξυπηρέτηση μέσω τοπικών βρήκε την αντιθεση του Νήσος κάλυμνος με την πρόφαση ότι το κόστος εκεί (καθώς k η εκμετάλλευση) δεν είναι λογική αλλα αυτό το υπογράμμισες όσον αφορά τα κιβώτια.

Έχοντας πει αυτό θέλω να υπογραμμίσω και να ξεκαθαρίσω ότι για μια άγονη γραμμή το μείζον ζήτημα είναι οι προμήθειες. Αν μια τοπική εξυπηρέτηση κάνει αυτές τις προμήθειες ακριβές τότε χρειάζεται επέμβαση από το κράτος. Και αν αυτό δεν στέκει για λόγους δεοντολογίας μεταξύ κράτους-ιδιώτη (δεν είναι αυτό το θέμα μας) τότε να δούμε τις εναλλακτικές.

Αλλα και πάλι θα σταθώ και θα πω την άλλη πλευρά του ζητήματος. αυτά τα νησιά δεν είναι μονο αγονα αλλα μπορεί να είναι και τουριστικά και αυτό είναι που θα μας κάνει την διαφορα σε αυτό το topic. Για τον τουρισμό τους αυτά τα νήσε δεν χρειάζονται πλοίο που θα κάνει 24 ώρες για να περάσει απόλα γιατί τότε θα έχουν ακόμα λιγότερο τουρισμό.

Είναι όμως ξεκάθαρο ότι κάτι τέτοιο θα εξυπηρετούσε τα κιβώτια και τις προμήθειες.

θα ήταν βιώσιμο λοιπόν το παρακάτω μοντέλο?

Επιβάτες/αμάξια μέσω τοπικών και αγονων

Εμπορεύματα με κάποιο "ρορο" με σοβαρή επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Επιβάτες/αμάξια μέσω τοπικών και αγώνων

Εμπορεύματα με κάποιο "ρορο" με σοβαρή επιδότηση.

Σωστο , με βρισκει απολυτα συμφωνο , αυτο που λεω και εγω ειναι (οχι καθε μερα πλοιο) γρηγοροτερα σε χρονο.

Υ/Γ Δεν ειμαι Καλυμνιος , λογω του πλοιου (που πραγματικα εξυπηρετη τα νησια που παει και κυριως τα αγονα) βγαινει το ονομα μου στο SITE ....

Link to comment
Share on other sites

αρα εγω θα γινω ΥΕΝ :D

ισως αυτο ελεγες και πιο πριν αλλα αλλο το ρορο και αλλο το επιβατηγο επιδοτουμενο. με διαφορετικες προυποθεσεις μπαινει το καθενα απο αυτα και με διαφορετικα πολιτικα κοστη.

Και επισης δεν μιλησα για θεμα χρονου στα ρορο η στα τοπικα!

Αληθεια υπαρχει ενα θεμα "Αν ημουν υπουργος"

Εφοσον τελειωσουμε την αναλυση του συγκεκριμενου θεματοσ εδω θα ηταν ενδιαφερον να ακουσουμε τις αποψεις σου εκει

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Ναυτεμπορικη

Την μετακίνηση των μονίμων κατοίκων των νησιών της άγονης γραμμής, δίχως να πληρώνουν εισιτήριο στα ακτοπλοϊκά μέσα εξετάζουν τα συναρμόδια υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου, σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Βουλή ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, κατά τη συζήτηση επερώτησης βουλευτών του ΚΚΕ σχετικά με τα προβλήματα στην ακτοπλοΐα.

Link to comment
Share on other sites

Ως εδώ όλα καλά, αν όμως εφαρμοστεί αυτό όλοι ξέρουμε πως

οι "μόνιμοι κάτοικοι" των άγονων νησιων θα πολλαπλασιαστούν σε μια νύχτα...

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Gpan. Οπως και τοτε που ισχυε μια εκπτωση για τους μονιμους κατοικους και επρεπε να παρουσιασεις εκκαθαριστικο της εφοριας για να βγαλεις μειωμενο εισητητριο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...