Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Η επιδότηση έχει την έννοια να βοηθήσει το ταμείο όταν είναι μείον.. Δηλαδή το χειμώνα.. Το καλοκαίρι μια η άλλη βγάζει η εταιρεία.. Επίσης το να επιδοτω επιχειρήσεις εις βάρος του ανταγωνισμού εκεί μπαίνεις στα νερά του αθέμιτου.. 

Αν ήθελε το κράτος να είναι δίκαιο αλλά παράλληλα να βοηθάει τη διασύνδεση θα έπρεπε η να επιδότει τη εκάστοτε εταιρεία μόνο το για τους 9 μήνες που απομένουν η αν θες όλο το χρόνο να έσπαγε υποχρεωτικά η πίτα σε όλους.. 

Γιατί η μεν κάνουν γούστα με τα λεφτά του κράτους και η δε με τα λεφτά της τσέπης τους.. 

 

Όπως κόπηκαν τα επιδοτούμενα αεροπορικά (και μια χαρά συνεχίζουν οι εταιρείες να έρχονται) ειμαι υπέρ να κοπούν και στην ακτοπλοΐα, με εξαιρέσεις βέβαια όπως φούρνοι, Ανάφη, κλπ δηλαδή μέρη που πραγματικά έχουν ανάγκη.. Γιατί αν μου πεις πως η Χίος, Μυτιλήνη, Λιμνος κλπ έχουν ανάγκη για συγκοινωνία οπως πριν πολλά χρόνια θα διαφωνήσω. 

Επίσης τη πραγματική ανάγκη το χειμώνα την έχουν οι επαγγελματίες (φορτηγά) αλλά εκεί δεν βλέπω να γίνετε καμία έκπτωση.. Για την ιστορία θα σου πω πως η  Hsw χρεώνει μια νταλίκα από Πειραιά για Μύκονο περί τα 500 αλλά από Πειραιά για Ικαρία τα διπλά...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 922
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η επιδότηση δεν καλύπτει το ταμειο οταν ειναι μειον!!! Δεν ειναι χρηματοπιστωτικο Ίδρυμα το κράτος!!!

Η επιδότηση εξασφαλίζει οτι οι πολίτες της νησιωτικής χώρας θα έχουν σύνδεση με τα διοικητικά κέντρα τους και την ηπειρωτική Ελλάδα!

Το κράτος δίνει λοιπόν λεφτά σε μία εταιρεία για να εκτελεί ένα δρομολόγιο το οποίο με τον αριθμό των επιβατών που μεταφέρει δεν θα είχε ποτέ κέρδος, όμως αυτός ο αριθμός των επιβατών έχουν δικαίωμα να επικοινωνούν με την υπόλοιπη χώρα!

Πόσο πιο λιανά να το κάνουμε;

Link to comment
Share on other sites

Μετά την Ρομιλντα ήρθαν στις μικρές Κυκλάδες τα BS Paros/Naxos, ... Μετά το Πηνελόπη στο Βόρειο Αιγαίο (ρίξτε μια ματιά κ στα ρεπορταζ της εποχής) ηρθε το Nissos Mykonos...

Συμπεράσματα, απέκτησαν αξιοπρεπή ακτοπλοϊκή σύνδεση κ τα νησιά/λιμάνια β γ κατηγορίας κ αυτό αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.

Όποιος θέλει μπορεί να πάρει επιδότηση, αρκεί να δηλώσει συμμετοχή με αξιοπλοο πλοίο κλπ κ να την κερδίσει... αλλά όμως όταν την πάρει καλό θα είναι να μην τραβάει οοοοποτε ...για Πελοπόννησο..., κι έχει ο Θεός....

Edited by lifeguard
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει το κρατος να επιδοτει γραμμες, ιδιαιτερα για νησια μικρου πληθυσμου ή τουρισμου, που ειναι πολυ δυσκολο να εχουν κερδος σε ετησια βαση;

Σαφεστατα ναι.

 

Σηκωνει συζητηση για το ποιες γραμμες πραγματικα χρειαζονται επιδοτηση και για το υψος των τιμηματων που καταβαλλονται;

Σαφεστατα ναι.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάτε και κάτι ακόμα νομίζω: η επιδότηση υπάρχει το χειμώνα για να δίνει κίνητρο στις εταιρείες να εξυπηρετούν και τις γραμμές με λιγότερη κίνηση, το καλοκαίρι όμως που λέτε ότι η κίνηση είναι ικανοποιητική και βγαίνει με κέρδος το δρομολόγιο, η επιδότηση δεν εξυπηρετεί τόσο το να κάνει τις εταιρείες να "πλουτίζουν" όσο το να δεσμεύει τις εταιρείες να παραμένουν σε αυτές τις γραμμές και να μην πηγαίνουν σε άλλες ακόμα πιο κερδοφόρες. Το Νήσος Μύκονος πχ που παίρνει επιδότηση και το καλοκαίρι "θυσιάζει" ενάμισι δρομολόγιο ΣυροΜυκονοΙκαροΣαμίας. Όσο κερδοφόρα και να ναι η γραμμή Καβάλας - ΒΑ Αιγαίου το καλοκαίρι, ποιος σας είπε ότι δεν θα έβγαζε περισσότερα αν ήταν σε άλλη γραμμή; 

Επίσης, η επιδότηση εκτός του να προσφέρει λεφτά/κίνητρο στις εταιρείες να κάνουν ένα δρομολόγιο, θέτει και ανώτατο όριο στην τιμή των εισιτηρίων, δηλαδή το κράτος επιδοτεί και την εταιρεία και τον επιβάτη! Όταν το Νήσος Μύκονος χρεώνει για διαδρομή 3 ωρών (Καβάλα-Λήμνος) 18 ευρώ το εισιτήριο, ενώ για την αντίστοιχη περίπου διαδρομή (Πειραιάς-Σύρος) χρεώνει 33 ευρώ το εισιτήριο, είναι προφανές νομίζω ποια γραμμή συμφέρει περισσότερο την εταιρεία να κάνει δεδομένου ότι και οι δύο πάνε καλά το καλοκαίρι. Άλλο παράδειγμα Καβάλα-Λέσβος (7ω15λ) 31 ευρώ, Πειραιάς-Καρλόβασι (7ω55λ) 51 ευρώ..

Οπότε η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, όμως είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει ιδανική λύση και ότι πάντα το τίμημα των επιδοτουμενων για άλλους θα είναι μεγάλο και για άλλους μικρό. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/6/2019 at 8:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ανάλογα ποιο πλοίο θα κερδίσει τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, πιστεύω ότι το Αζόρες Εξπρές μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης του πλοίου από την υπάρχουσα γραμμή του (πχ Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο αντί του Ιονις, Βόλο Σποράδες αντί του Πρωτεύς, ενδοκυκλαδικη άγονη αντί του Άρτεμις)

 

On 9/6/2019 at 8:12 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι το Ε/Γ -Ο/Γ πλοίο «ΑΡΤΕΜΙΣ» πρόκειται να πραγματοποιήσει την Κυριακή 08 Σεπτεμβρίου τα τελευταία δρομολόγια του στη γραμμή Αλεξανδρούπολη -Σαμοθράκη.

Το πλοίο από δευτέρα 09 Σεπτεμβρίου επιστρέφει στα δρομολόγια του στις Κυκλάδες. Επίσης από την ίδια μέρα η γραμμή θα καλυφθεί από το Τ/Χ-Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ, ενώ άμεσα θα δοθεί λύση και στη δρομολόγηση οχηματαγωγού πλοίου στην ίδια γραμμή για την μεταφορά φορτηγών οχημάτων.

Με τη κήρυξη έκπτωτης της εταιρείας Άγιος Ευστάθιος Ν.Ε ψάχνουμε να βρούμε τη νέα εταιρεία και με πιο πλοίο θα πάει σε μόνιμη βάση στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη!!! Τα πλοία που πιστεύω ότι θα ενδιαφερθούν για τη συγκεκριμένη γραμμή θα είναι το Ιονις, το Πρωτεύς, το Άρτεμις και η Seajets με κανένα Αλεξάνδρα Λ/Ανδρος Τζετ (με τη συγκεκριμένη σειρά πιθανοτήτων για το νέο ανάδοχο).

 

Το Αδαμάντιος Κοραής παίζει ένα ενδεχόμενο να πάει στη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη, μετά το Άνδρος Τζετ (μετά τις 16/9)

 

10 hours ago, gtogias said:

Δύο οι ενδιαφερόμενοι σε αυτή τη φάση

φανταστειτε τι μαγειρεμα παιζει στο παρασκηνιο.

οι... αζοραιοι, μετα τη φολα των αζορων και τα παρατραγουδα στην καμαριωτισσα, εχουν βαλθει να χωσουν το καμαρι τους σε μια αγονη. πιθανον να εχουν και τις ακρες να το πετυχουν.

επειδη προφανως, λογω μεγεθους και οχι μονο, δεν μπορει να κανει σαμοθρακη, λιγουρευονται δυτικες ή κυθηρα και εχουν βαλει το ΥΕΝ να κανει τον μεσαζοντα, ωστε ειτε η ΑΝΜΕΖ, ειτε η Τριτων, να δεχθουν να αφησουν τη γραμμη τους στους Αζοραιους και να πανε στην ξενιτεία της Σαμοθρακης.

ποσα θες για να φυγεις, τοσα θελω για να παω κλπ.

ομορφα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Την αποκάλυψη ότι ο πλοιοκτήτης της «SEA JET» Μάριος Ηλιόπουλος, είχε ζητήσει να ναυλώσει το ΣΑΟΝΗΣΟΣ τον Ιούνιο, έκανε ο Φώτης Μανούσης. Αρνήθηκε όμως την πρόταση γιατί θεωρούσε ότι το πλοίο πρέπει να παραμείνει στο νησί για λόγους ασφαλείας, όπως άλλωστε ήταν και ο αρχικός στόχος του. Κατά τον Φώτη Μανούση, η SEA JET χρειαζόταν το πλοίο για να το δρομολογήσει στην επιδοτούμενη γραμμή που εξυπηρετούσε στις Κυκλάδες. «Αν και έχει υποχρέωση να εκτελεί τα δρομολόγια αυτά με συμβατικό πλοίο που μπορεί να μεταφέρει και φορτηγά, τα εκτελεί παράτυπα με ταχύπλοο γιατί το δηλωμένο συμβατικό πλοίο κάνει δρομολόγια στις Αζόρες. Γι’ αυτό όμως δεν μιλάει κανείς και φυσικά δεν κηρύχθηκε έκπτωτη η SEA JET από τις Κυκλάδες, αλλά η SAOS από την Σαμοθράκη», δήλωσε με νόημα ο Φώτης Μανούσης.

Link to comment
Share on other sites

Θεματική συνέντευξη Τύπου για τις άγονες γραμμές: Οι άγονες γραμμές ως μοχλός ανάπτυξης 

Quote

 Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους με θέμα τις άγονες γραμμές, τόνισε μεταξύ άλλων ότι «για το υπουργείο πλέον οι άγονες γραμμές δεν είναι απλώς μια πολιτική επιδοματικής προσέγγισης, αλλά παίρνει χαρακτήρα ουσιαστικού αναπτυξιακού εργαλείου για τη νέα νησιωτική πολιτική της χώρας» και υπογράμμισε ότι οι νέες προκηρύξεις έχουν σαφή και ποιοτικότερα κριτήρια, κυρίως σε ό,τι αφορά στα πλοία της κατηγορίας Α’ (πλοία νεότερης ηλικίας).

Τόνισε ότι έχουν εξασφαλιστεί 540 εκατομμύρια ευρώ για τέσσερα χρόνια ενώ αναφορικά με τις συμβάσεις είπε ότι για την κατηγορία Α’ θα είναι 4 χρόνια, για την 2η κατηγορία, δυο χρόνια και για την 3η κατηγορία, ένα έτος.

Αναλυτικά τα σημεία της τοποθέτησης του κ. Πλακιωτάκη: ΕΔΩ

Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, αναμορφώνεται ριζικά το πλαίσιο των άγονων γραμμών της χώρας. Η εισήγηση αυτή έγινε δεκτή στο υψηλότερο επίπεδο, σε συνέχεια της ειδικής σύσκεψης υπό το συντονισμό του Γραφείου Πρωθυπουργού και υλοποιείται με πρωτοβουλία του ΥΝΑΝΠ και την καθοριστική συμβολή των Υπουργείων Οικονομικών και Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Ειδικότερα η απόφαση του κ. ΥΝΑΝΠ προβλέπει τα εξής:

Αύξηση των χρηματοδοτικών πόρων.

Αυξάνεται κατά 45% ο ετήσιος προϋπολογισμός  για τις άγονες γραμμές, με την επέκταση κατά 40 εκατ. Ευρώ της ετήσιας επιχορήγησης των άγονων γραμμών η οποία θα φθάσει πλέον τα 130 εκατ. ευρώ, έναντι 90.7 εκατ. Ευρώ που ήταν ως τώρα. Λαμβάνεται ειδική πρόνοια για την ενσωμάτωση του αυξημένου κόστους για τα νέα καύσιμα από 1/1/2020, στο πλαίσιο προσαρμογής στα νέα περιβαλλοντικά δεδομένα, χωρίς να επιβαρυνθεί ο ωφελούμενος νησιώτης. Να σημειωθεί ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε δεσμευθεί για την κάλυψη του αυξημένου κόστους των καυσίμων πλην όμως δεν προέβη ποτέ σε κάποια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.

Ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).

Η χρηματοδότηση των άγονων γραμμών, πέραν της γενναίας χρηματοδοτικής ενίσχυσης προς όφελος της νησιωτικής χώρας και των νησιωτών, από φέτος εντάσσεται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ). Οι άγονες γραμμές είναι αναπτυξιακό έργο και ως τέτοιο πλέον χρηματοδοτείται. Επιπροσθέτως,  οι άγονες γραμμές της χώρας χρηματοδοτούνται ως επαναλαμβανόμενη δράση για τα επόμενα έτη, με διασφαλισμένους πόρους και με την αναγκαία ευελιξία για την απρόσκοπτη χρηματοδότηση, αλλά και τη δυνατότητα κάλυψης πρόσθετων ή έκτακτων αναγκών που τυχόν προκύψουν. Το ΥΝΑΝΠ δύναται να αξιοποιεί τους μη διατιθέμενους πόρους για την επαναπροκήρυξη γραμμών, την ικανοποίηση νέων αιτημάτων των νησιών μας κλπ.

 «Τέλος» στην επιδοματική προσέγγιση – Έμφαση στον αναπτυξιακό χαρακτήρα.

Για το Υπουργείο πλέον οι άγονες γραμμές δεν είναι απλώς μια πολιτική επιδοματικής προσέγγισης, αλλά παίρνει χαρακτήρα ουσιαστικού αναπτυξιακού εργαλείου για τη νέα νησιωτική Πολιτική που αποκτούμε ως χώρα, με δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής. Αποδεσμεύουμε τον κρατικό προϋπολογισμό και αναβαθμίζουμε τις άγονες γραμμές, ως δημόσια υπηρεσία/ επένδυση που οφείλουμε να παρέχουμε στα νησιά μας, που το έχουν ανάγκη. Σημασία δεν έχει ποιος υλοποιεί το συγκοινωνιακό έργο, αλλά πως εξυπηρετείται ο προορισμός και οι νησιώτες με ασφάλεια και αξιοπιστία. 

Ποιοτική διαφοροποίηση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου.

Οι νέες προκηρύξεις έχουν σαφή και ποιοτικότερα κριτήρια, κυρίως σε ότι αφορά στα πλοία της Κατηγορίας Α (νεότερης ηλικίας πλοία). Αυτά τα νέα ποιοτικότερα κριτήρια υποστηρίζουν νέα βελτιωμένα μισθώματα. Ταυτόχρονα παρέχεται πλέον η δυνατότητα επέκταση των άγονων γραμμών, όπου και όταν υπάρχει ανάγκη. Αυτό, σε συνδυασμό με την αύξηση των πόρων, είναι ικανό να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο για την προσέλκυση σύγχρονων πλοίων νεότερης ηλικίας.

Πρόβλεψη ρήτρας «Πλοίου Αντικατάστασης».

Για πρώτη φορά ενεργοποιείται η ρήτρα για «πλοίο αντικατάστασης» ως ποιοτικό  κριτήριο επιλογής (bonus), για εκείνες τις προσφέρουσες εταιρίες που θα προβλέψουν την άμεση αντικατάσταση του πλοίου, ώστε να καλυφθεί το μεταφορικό έργο που έχουν αναλάβει, στις έκτακτες περιπτώσεις που αδυνατούν να το παρέχουν ως οφείλουν. Το «πλοίο αντικατάστασης» ειδικά σε άγονες γραμμές που θα υπάρχει μόνο ένα πλοίο θα λειτουργεί ως κριτήριο επιλογής.

Συμπεράσματα

Για πρώτη φορά τίθενται κανόνες που στοχεύουν στην ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου μεταφορικού έργου, την εξασφάλιση χρηματοδοτικής βιωσιμότητας των αγόνων γραμμών, τον εξορθολογισμό της αγοράς. 

Με όλα τα παραπάνω, το Υπουργείο ενσωματώνει τις άγονες γραμμές, στο νέο του αναπτυξιακό σχεδιασμό της νησιωτικής πολιτικής παρέχοντας ένα δίχτυ κοινωνικής και αναπτυξιακής προστασίας για την αντιμετώπιση της νησιωτικότητας και της άρσης της απομόνωσης, παρεμβαίνοντας σε όσα ο ελεύθερος ανταγωνισμός δεν επιλύει. Το Υπουργείο δεν επιδοτεί ακτοπλοϊκές εταιρίες. Χρηματοδοτεί και επενδύει στις θαλάσσιες διαδρομές νησιωτικής ανάπτυξης, παρέχοντας στους νησιώτες όσα το Σύνταγμα επιτάσσει. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
23 hours ago, tasos123 said:

Στην 52η σελίδα προκηρύχθηκε το Λαύριο - Λήμνος με πλοίο α κατηγορίας!!! Βλέπω τα Χίος - Πάτμος να πιάνει δουλειά

Δεν υπάρχει πιθανότητα ότι αυτά τα δύο πλοία θα δηλωθούν στην άγονη γραμμή Λαύριο Αγίου Ευστράτιου Λήμν!!! Εξάλλου θα χτυπήσουν άλλες επιδοτούμενες γραμμές, με μεγαλύτερη επιδότηση και με καλό μεταφορικό έργο!! 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Quote
Δέκα οκτώ (18) νέους απομακρυσμένους προορισμούς οι οποίοι βρίσκονται κυρίως στην ακριτική γραμμή του Βόρειου – Ανατολικού και Νοτιο-Ανατολικού Αιγαίου και οι οποίοι εντάχθηκαν στο νέο πλάνο των άγονων γραμμών μετά την χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) ανακοίνωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης
Συγκεκριμένα οι νέοι προορισμοί είναι οι εξής : 
Αλεξανδρούπολη, Σαμοθράκη, Λήμνος. 
Κως, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Σύμη, Ρόδος. 
Ρόδος, Μεγίστη (Καστελόριζο)
Σητεία, Κάσος, Κάρπαθος, Ρόδος. 
Πάτμος, Ικαρία (Αγ. Κήρυκος), Φούρνοι.
Ένα δρομολόγιο σύνδεσης νησιών του Β.Α. Αιγαίου με την Θεσσαλονίκη, αντί της Καβάλας.  
 
Οι παραπάνω προορισμοί αποτελούν την Α’ Φάση κάλυψης επιπλέον άγονων γραμμών, ενώ θα ακολουθήσει και Β’ Φάση. 
 
Υπενθυμίζεται ότι μετά από εισήγηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη η ετήσια αποζημίωση για την κάλυψη άγονων γραμμών αυξήθηκε κατά 40 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι από τα 90 στα 130 εκατ. Ευρώ, συμπεριλαμβανομένης και της κάλυψης του αυξημένου κόστους των νέων καυσίμων κίνησης των πλοίων η οποία με απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων χρηματοδοτείται από το Π.Δ.Ε.

Πηγή: ΥΝΑ

Link to comment
Share on other sites

Το οτι η Ρόδος και η Κως μπαίνουν σε άγονες με ξεπερνά.. Μήπως να επιδοτησουν και τις δεκάδες καθημερινές πτήσεις charter από εξωτερικό? Επίσης πια η ανάγκη να ενταχθεί η Αλεξανδρούπολη ως τέρμα άγονης τη στιγμή που υπάρχει η καβαλα (140 χιλιόμετρα είναι μεταξύ τους με μια χαρά δρόμο). 

Ψάχνουμε ψήφους η να δώσουμε κάνα ξεροκομματο σε καμία εταιρεία? 

Link to comment
Share on other sites

και τα δυο ειναι εξ ισου πιθανα

μια κυβερνηση με συγκεκριμενο ιδεολογικο προσανατολισμο (δεξιο, κεντροδεξιο, νεοφιλελευθερο, φιλελευθερο, οτι θελετε βαλτε), ξεκινα με αυξηση κρατικων δαπανω και επιδοτησεων πραγματικα ειναι για βραβειο

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε βέβαια και αν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο δρομολογίων που θα συνδέει τα λιμάνια. Μπορεί π.χ. άλλα δρομολόγια να αφορούν την Καβάλα και άλλα την Αλεξανδρούπολη.


Μου αρέσει που ψάχνεις ιδεολογικό πρόσημο στην "κατανομή κονδυλίων" Proud! :-P

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να συνδεθούν και Καβάλα και Αλεξανδρούπολη? 

Καταλαβαίνω ότι η Λήμνος το Λογικό είναι να συνδεθεί με βόρεια Ελλάδα αλλά τα άλλα νησιά του Βορείου Αιγαίου δεν έχει νόημα εκτός από το καλοκαίρι που φέρνει τουρίστες. 

Να δίνω χρήματα σε δύο διαφορετικά άγονα δρομολόγια που πάνε σε λιμάνια στην ηπειρωτική Ελλάδα που είναι τόσο κοντά μεταξύ τους είναι εξωφθαλμο.. 

Επόμενοι σταθμοι Θεσσαλονίκη, Βολος... 

Να δώσουμε και μια επιδότηση στα Κρητικά και είμαστε εντάξει με όλους. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος, γίνεται περισσότερο για να συνδεθεί η Σαμοθράκη με την Λήμνο (υποτίθεται) η Αλεξανδρούπολη θέλει το ώφελος (όπως πάντα). Την Σαμοθράκη την συμφέρει μία γραμμή με Καβάλα ή/και Λαύριο, αλλά...

Link to comment
Share on other sites

Καμία. Απλά το κάνουν για να ποτιστεί και η γλάστρα (να πάει το πλοίο μετά απο Λήμνο στη Σαμοθράκη) εκτός απο τον βασιλικό (εξυπηρέτηση Λήμνου)
Το πιο λογικό σενάριο θα ήταν να επιδοτούντο και να έμπαινε ένα πλοίο (π.χ. Κοραής ή  Αζόρες) για γραμμή Πειραιά - Μεστά - Ψαρά - Σιγρί - Αη Στράτης - Λήμνος - Σαμοθράκη - Καβάλα 2-3 φορές την βδομάδα.
Θα ξεμπούκωνε πολλά προβλήματα, παράπονα, αγκυλώσεις μια τέτοια κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα για το λόγο ότι τα δρομολόγια της Σαμοθράκης για την ηπειρωτική ήδη επιδοτούνται.. Απλά όπως είπα μάλλον είναι για να χαρούν λίγο οι τοπικοί άρχοντες και τα πρόβατα τους και να χαρούν περισσότερο οι εταιρείες.. 

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλύτερη σημασία έχει η σύνδεση της Σαμοθράκης με το Λαύριο, η την Ραφήνα. Η Αθήνα είναι πρωτεύουσα. Κάτι τέτοιο θα έχει και πολλαπλά οφέλη, και τουριστικά, αν σχεδιαστεί σωστά. Είναι άδικο, επειδή όλα τα νησιά συνδέονται με επιδοτούμενες γραμμές με την Αθήνα, να αφήνουν την Σαμοθράκη εκτός (με σημαντική έκταση, και πληθυσμό). Βέβαια ζούμε στη χώρα που δημιουργούνται άγονες προς εξυπηρέτηση των εταιρειών και όχι των νησιών.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 1/8/2020 at 4:46 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στα αποτελέσματα του ΣΑΣ βλέπουμε ότι θα προκηρυχτούν, οι ακόλουθες επιδοτούμενες γραμμές

Ι) ΡΟΔΟΣ – ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΡΙΩΝ (03) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (ΣΥΝΟΛΟ 23 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 01/05 -30/09),

 

η παραπανω προκηρυξη, σε συνδυασμο με την απορριψη της μοναδικης αιτησης του Πρεβελη, για τη γραμμη απο Πειραια και τις φημες που ακολουθησαν, μηπως σημαινει οτι η κασοκαρπαθια θα εξυπηρετειται μονο μεσω ροδου απο μπλε πλοια?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...