Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

  • Replies 922
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 7 months later...
13 hours ago, proud_ionian said:

καλα παιδες, παντα βλεπουμε πλοια που εχουν παρει αγονες, να κανουν και μια δηλωση δρομολογηση, just in case (πχ το ιονις περσυ)

Μα δεν το ζητησε για μετα την ληξη της συμβασης, οπως το βλεπουμε συνηθως, αλλα κατα την διαρκεια αυτης!! Εχει παρει άγονη, και την ιδια περίοδο ζητάει δρομολόγηση. 

Ε δεν γίνονται αυτα!

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

To αίτημα είχε κατατεθεί πριν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την επιδοτούμενη γραμμή. Η αντικατάσταση πλοίου στο αίτημα μπορεί να γίνει, εάν και εφόσον, κλπ κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Nikos_Chania said:

Μα δεν το ζητησε για μετα την ληξη της συμβασης, οπως το βλεπουμε συνηθως, αλλα κατα την διαρκεια αυτης!! Εχει παρει άγονη, και την ιδια περίοδο ζητάει δρομολόγηση. 

Ε δεν γίνονται αυτα!

Ειναι επιτρεπτό, καθώς  ό,τι δεν απαγορεύεται σαφώς δια νόμου επιτρέπεται ! Κακώς βέβαια, αλλά δεν απαγορεύεται. 

Έχει συμβεί και στο παρελθόν, όπου το highspeed 1 πήρε άγονη αλλά και έκτακτη δρομολόγηση στις Σποράδες λίγο μετά (αυτο θυμαμαι πρόχειρα σαν παράδειγμα αλλά υπάρχουν και άλλα σίγουρα.... ) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η άλλη παρέμβαση είναι οι πολυετείς συμβάσεις. Σήμερα, πού εντοπίζεται το πρόβλημα και δεν έχουμε πολυετείς συμβάσεις: εντοπίζεται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο. Πρέπει να βρούμε μια διατύπωση που δεν θα υπερβαίνει τις προβλέψεις του μεσοπρόθεσμου. Τι θα κάνουμε ουσιαστικά. Ένα ποσοστό της συνήθους χρηματοδότησης των άγονων γραμμών θα πηγαίνει στις πολυετείς συμβάσεις, οι οποίες όμως θα έχουν συγκεκριμένες ρήτρες ότι σε τρία χρόνια από τη σύναψη της σύμβασης η εταιρεία θα φέρνει υποχρεωτικά ή νέο ή νεότευκτο πλοίο. Αν αυτό περιλαμβάνει και νέες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, όπως τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, τότε η σύμβαση θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας. Στόχος μας είναι ένα ποσοστό 50-60% των μισθωμάτων για τις άγονες γραμμές να αφορά πολυετείς συμβάσεις».

Πότε πιστεύετε ότι θα υλοποιηθούν οι παρεμβάσεις αυτές;
«Πιστεύω ότι στην επόμενη ομολογιακή περίοδο μπορούμε να το επιτύχουμε. Δηλαδή τις προκηρύξεις για τις άγονες γραμμές που θα βγουν στον αέρα τον επόμενο Μάιο. Έχουμε ολοκληρώσει ήδη μια πρώτη προεργασία του θεσμικού πλαισίου, θα το δώσουμε στους φορείς να πουν την άποψή τους και στη συνέχεια θα βγει σε δημόσια διαβούλευση. Δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανένα, θέλουμε να κάνουμε έναν νέο σωστό νόμο που θα πάει την ακτοπλοΐα πιο μπροστά. Αυτό είναι το ζητούμενο».

μα καποτε ειχε ξεκινησει να εφαρμοζεται το μετρο των πολυετων συμβασεων και οταν ηλθε η ωρα της αντικαταστασης με νεωτερο πλοιο, αντι για νεα πλοια, ειδαμε νεα νομοθετικη ρυθμιση που καταργουσε την υποχρεωση αυτη (και καλα λογω κρισης).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
12 hours ago, .voyager said:

 εφόσον υπάρχει και η στήριξη της πολιτείας. Ναι, η επιδότηση, δεν ειναι δα και κοινωφελές ίδρυμα.

αυτα ειναι τα αγαθα του ελευθερου ανταγωνισμου:D

2 δεκαετιες μετα την καταργηση των αδειων σκοπιμοτητας και ειμαστε ενα βημα απο το να τις νοσταλγησουμε

αν κατσει και σκεφτει καποιος ποσοι προορισμοι που καποτε εξυπηρετουνταν κανονικα, πλεον θελουν παχυλοτατες επιδοτησεις, ειναι να χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο

Link to comment
Share on other sites

Πες τα μπας και ξυπνήσουν μερικοί και καταλάβουν και οι νεότεροι, πως υπήρχαν και πολλά πράγματα παλιά που δουλεύανε πολύ καλύτερα απ' ό,τι τώρα ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα μοναδικά πλοία που θα μπορούσαν να δώσουν μια λύση στη γραμμή είναι το Ανδρέας Κάλβος, Αρτεμις, Ιονίς, Εξπρές Σκιάθος, Φοίβος και Ψαρά Γκλορυ. 

καλβος, ιονις και ψαρα γκλορυ κανουν επιδοτουμενες γραμμες. εχουν κανενα λογο οι εταιριες τους να τις αφησουν αυγουστιατικα;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Μπραβο ο Ηλιόπουλος, με διέψευσε!

η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. ο μονος που εχει και καβατζα τοναζ και τις ακρες, για να μην βγει εκπτωτος.

για τα 3 πλοια που ανεφερα, οι εταιριες τους δεν εχουν διαθεσιμο αντικαταστατη, ουτε και την προθεση, να μπλεξουν εκει πανω καλοκαιριατικα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/28/2019 at 3:06 PM, Nereus said:

Μη κοιτάς τη κοινοπραξία που παίρνει και τις επιδοτησουλες της.. 

Σε ποια κοινοπραξία και ποιες επιδοτησούλες αναφέρεσαι;

Edited by proud_ionian
metafora pollwn post
Link to comment
Share on other sites

Ε επιδοτούμενο είναι το κομμάτι από Ικαρία και Σάμο έως Καβάλα, όχι το κομμάτι απο Πειραιά! 

Άρα δεν μπορείς να λες οτι ο ενας παίρνει επιδότηση κι ο άλλος όχι, διότι και το Ακουα Μπλου με ελευθερη δρομολογηση πιάνει Ικαρία και Σάμο όπως και το Νήσος Μύκονος!

On 2/27/2018 at 2:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα όταν βάζεις πάνω από 10 εκατομμύρια στο ταμείο σου το χρόνο από ένα βαπόρι δε το λες και αμελητέο.. 

Επίσης στην Ελλάδα ζεις και φαντάζομαι ξέρεις οπως ξέρω πως λειτουργούν αυτά.. 

Είναι "κλειστό" το επάγγελμα ακτοπλοος

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Είσαι και πάλι άτοπος. Μιλάς για ισχνή κίνηση του Aqua Blue έναντι του Νησος Μύκονος. 

Δεν παίζει κανενας παιχνιδια κατά του Aqua Blue, και αυτό είναι ξεκάθαρο. 

Το ένα πάει με 25, ειναι 20 χρονών, φευγει απο πειραια και σε 6 ωρες ειναι Ικαρία.

Το άλλο είναι ετων 40, πάει με 18, φεύγει από Ραφήνα και φτάνει Ικαρία σε 7.5 ώρες.  

Κανενας δεν χαρίζει λεφτά σε κανέναν. Ο καθένας πάει εκεί που μπορεί.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάσεις καλύτερα τι γράφω θα δεις ότι λέω ότι ισχνη κίνηση οφείλεται στο γεγονός ότι ο Μάριος δε το έβαλε από την αρχή του καλοκαιριού (6 Αυγούστου νομίζω μπήκε 1η φορά) και ο κόσμος δεν γνώριζε δεν ότι έχει την εναλλακτική. 

Επίσης ναι το κράτος χαρίζει λεφτά σε αυτούς που παίρνουν επιδοτήσεις.. 

Όταν παίρνω 100k κατακαλοκαίρο ανά δρομολόγιο για να πάω Καβάλα και πίσω ενώ έχω ήδη ικανοποιητική κίνηση ακόμα και για αυτο το κομμάτι της γραμμής δεν είναι αμελητέο..

 

1 hour ago, tasos123 said:

Το aqua blue θα μπορούσε να πάει Σαμοθράκη; Αν δεν είναι έτοιμα τα ΣΑΟΣ ή κάποια στιγμή ξανασταματήσουν...

Δεν πιστεύω ότι μπαίνει μέσα.. Και αν μπαίνει θα είναι πολύ οριακο

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Ικανοποιητικη κίνηση για 2 με 3 μήνες, δηλαδή για 8 με 10 δρομολογια. Τους υπολοιπους μηνες; δεν θα πρεπε να δινει επιδότηση το καλοκαιρι δηλαδή; και φταιει η χελενικ; 

Το κρατος επιδοτεί σε ετησια βαση για να διασφαλισει την συνδεση και τη νησιωτικοτητα, οχι για να χαρτζιλικωνει εφοπλιστες και εταιρειες. Οσο πιο γρηγορα γινει αντιληπτο αυτο, τοσο το καλυτερο.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...