Jump to content
Shipfriends

Τα Ελληνικά νεότευκτα πλοία "ανοικτού τύπου" του 2010.


Recommended Posts

post-2102-0-09244400-1292528363_thumb.jp

Σε μία χρονιά που η παγκόσμια οικονομική κρίση όχι απλά χτύπησε την πόρτα της χώρας μας, αλλά και μπήκε και θρονιάστηκε φαρδιά πλατιά στις πλάτες όλων μας, με ταυτόχρονο και φυσιολογικό αντίχτυπο και στα της ναυτιλίας μας, και στο τέλος της οποίας ψάχναμε εναγωνίως να βρούμε έστω και ΕΝΑ ferry (νεότευκτο ή έστω νεοαγορασμένο) για να το συμπεριλάβουμε στην δημοσκόπηση μας για το «Καλύτερο ferry του 2010», δεκατέσσερα (14) ferries ανοικτού τύπου κατασκευάστηκαν και καθελκύστηκαν σε ναυπηγεία της χώρας μας.

Ferries ανοικτού τύπου, που δεν θα «καταδεχόμασταν» ποτέ ίσως να τα συμπεριλάβουμε σε μία δημοσκόπηση που θα αφορούσε το καλύτερο ferry της χρονιάς. Κάποιοι ίσως από εμάς δεν καταδέχονται καν να τα συμπεριλάβουν στα πλοία που θα μπορούσαν να κινήσουν το ενδιαφέρον τους ή έστω να τους απασχολήσουν φωτογραφικά. Κι όμως, τα πλοία ανοικτού τύπου βρίσκονται παντού γύρω μας τις τελευταίες δεκαετίες, τα συναντάμε παντού σε όλη την Ελλάδα, εξυπηρετούν γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση και έχουν μεταφέρει τεράστιο αριθμό επιβατών και οχημάτων όλα αυτά τα χρόνια προς και από τα νησιά μας. Μιλάμε για εκατοντάδες στην κυριολεξία πλοία, που αν όχι όλα, το ...99.9 % τουλάχιστον από αυτά κατασκευάστηκαν στην χώρα μας, και έδωσαν δουλειά σε αναρίθμητους ανθρώπους, είτε από τον τομέα των ναυπηγήσεων – συντηρήσεων, είτε σε ναυτικά πληρώματα.

Είτε μας αρέσει είτε όχι , τα πλοία ανοικτού τύπου αποτελούν για την χώρα μας την «βαριά της βιομηχανία». Δυστυχώς ούτε αεροπλάνα κατασκευάζουμε, ούτε βαριά οχήματα, ούτε πλοία μεγάλα επιβατηγά ή φορτηγά (ελάχιστα μπροστά στον αριθμό των ανοικτού τύπου), ούτε καν αυτοκίνητα. Μόνο «παντόφλες», και μάλιστα με καταιγιστικούς ρυθμούς, και -ακόμα περισσότερο- όχι μόνο για την εγχώρια αλλά και για την παγκόσμια αγορά.

Ας κάνουμε λοιπόν μία μικρή παρουσίαση στα Ελληνικά πλοία «ανοικτού τύπου» που ναυπηγήθηκαν ή αποπερατώθηκαν, καθελκύστηκαν και δρομολογήθηκαν μέσα στο 2010. Να σημειώσουμε ότι αναφέρεται για κάθε πλοίο ξεχωριστά το ναυπηγείο όπου κατασκευάστηκε, ο μήνας που καθελκύστηκε, καθώς και ότι παρατίθενται παραπομπές στα topics τους στο φόρουμ αλλά και στις φωτογραφίες τους στη gallery των shipfriends. Αναφέρεται ακόμα η γραμμή στην οποία δρομολογήθηκε το κάθε πλοίο.

Σημ. Αν και το ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ καθελκύστηκε το 2009, λόγω του ότι αυτό έγινε τις τελευταίες ημέρες του έτους (22-12ου) αλλά και του ότι το πλοίο αποπερατώθηκε και δρομολογήθηκε μέσα στο 2010, το συγκαταλέγουμε στην παρούσα παρουσίαση. Για το ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ δεν αναφέρεται γραμμή δρομολόγησης μιας και είναι το μοναδικό από τα πλοία της παρουσίασης που δεν έχει δρομολογηθεί ακόμη.

ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΣΑΒΒΑ, Ελευσίνα – Δεκέμβριος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιανουάριος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ , Πέραμα – Ιανουάριος 2010 – (Ωρωπός – Ερέτρια)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΚΑΤΩ ΝΗΣΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Καλαμαριά – Ιανουάριος 2010 – (Φανερωμένη Σαλαμίνας – Ακτή Μεγαρίδος)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Απρίλιος 2010 – (Αρκίτσα - Αιδηψός)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΥ, Πέραμα - Μάιος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΠΟΡΟΥ ΙΙΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Ελευσίνα – Μάιος 2010 – (Πόρος – Γαλατάς)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΦΡΑΝΤΖΗ, Πέραμα – Ιούλιος 2010 – (Πόρος – Γαλατάς)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιούλιος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Σεπτέμβριος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ, Πέραμα – Σεπτέμβριος 2010 – (Ωρωπός – Ερέτρια)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Σεπτέμβριος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΑΡΗΣ ΙΙΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ, Πέραμα – Οκτώβριος 2010 – (Ωρωπός – Ερέτρια)

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΕΛΘΩΜ, Πέραμα – Οκτώβριος 2010

Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery

Link to comment
Share on other sites

...και μια στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ γιατι ειναι ισως η ομορφοτερη απο τις ελαχιστες παντοφλες που χτιστικαν φετος

Kαι όμως φίλε polmyt, δεν είναι και τόσο "ελάχιστες" οι παντόφλες που χτίστηκαν φέτος.

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΑΤΩ ΝΗΣΙ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ, ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΠΟΡΟΥ ΙΙΙ.

Πέντε "παντόφλες" λοιπόν σε σύνολο δεκατεσσάρων πλοίων. Αν σε αυτές συνυπολογίσεις και το ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ (ως πλοίο μονής κατεύθυνσης), τότε έχουμε ένα σκορ της τάξης του 6 - 8. Όπου έξι είναι τα πλοία ανοικτού τύπου μονής κατεύθυνσης, και οκτώ τα αμφίπλωρα. Καθόλου άσχημα θα έλεγα, και αισιόδοξο μήνυμα στην ...μάχη :P ενάντια στον καταιγισμό αμφίπλωρων κατασκευών των τελευταίων ετών.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι εντυπωσιακό πάντως οτι τα περισσοτερα από αυτα τα πλοια κατασκευαζονται σε μικρά ναυπηγεία-καρνάγια και τα "μεγάλα" ναυπηγεία της χώρας έχουν μείνει έξω απο το παιχνίδι, με εξαιρεση τα δύο ιταλικά που φτιαχτηκαν στην Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ειναι λογικο να κατασκευαζονται πολλα πλοια ανοιχτου τυπου σε μικρα καρναγια,το κοστος πρεπει να ειναι αναλογο ;) Επισης ο μεγαλος αριθμος τους ισως οφειλεται απο την μια στο οτι ειναι κυριως πολυ φτηνες κατασκευες(σε σχεση με ενα ferry)κι απο την αλλη 'ξεπληρωνουν' σε συντομο χρονικο διαστημα το κοστος κατασκευης τους.

Παντως μηπως τις προηγουμενες χρονιες μας εγκατελειψαν πολλες παντοφλες(λογω ηλικιας)και ηρθε το πληρωμα του χρονου που επρεπε να κατασκευαστουν καινουργιες? Δεν νομιζω καθε χρονια να κατασκευαζονται τοσες πολλες.

Link to comment
Share on other sites

Πολλα συνχαρητιρια στο φιλο sirios για τη δουλεια που εκανε....Ειναι οντοσ αυτα τα πλοια που πανε κοντρα στη κριση,και εγω ευχομαι να υπαρξουν κ αλλα το 2011 ετσι οστε να παραμινει το εξειδικευμενο προσοπικο στησ θεσεισ τουσ και να μην εχουμε κ αλλεσ απολισεισ

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω;ποιο είναι το μεγαλύτερο σε μήκος και ποιο το ταχύτερο από τα 14 πανέμορφα 'ανοικτού τύπου';

Το ταχύτερο από τα 14 ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος.

Το μεγαλύτερο σε μήκος ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος και το Απόστολος Μ. με διαφορά λίγων cm μεταξί τους.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχύτερο από τα 14 ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος.

Το μεγαλύτερο σε μήκος ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος και το Απόστολος Μ. με διαφορά λίγων cm μεταξί τους.

Πολύ σωστά. Πιστεύω, ότι είναι 105 και 104 μέτρα αντίστοιχα ;)

Link to comment
Share on other sites

Παντως μηπως τις προηγουμενες χρονιες μας εγκατελειψαν πολλες παντοφλες(λογω ηλικιας)και ηρθε το πληρωμα του χρονου που επρεπε να κατασκευαστουν καινουργιες? Δεν νομιζω καθε χρονια να κατασκευαζονται τοσες πολλες.

Σίγουρα, πολλές παντόφλες έχουμε στην χώρα μας, κάποιες συμπληρώνουν το όριο των ετών δρομολόγησης, στην συντριπτική τους πλειοψηφία πωλούνται κατόπιν στο εξωτερικό, και καινούργιες συνεχώς κατασκευάζονται. Ωστόσο έχεις δίκιο φίλε XIOS ότι εφέτος κατασκευάστηκαν πολλά πλοία ανοικτού τύπου. Αν κάνουμε μία σύγκριση με το 2009, θα δούμε ότι κατασκευάστηκαν στην χώρα μας οκτώ (8) πλοία ανοικτού τύπου, έξι δηλαδή λιγότερα από ότι το 2010. Να μια ευκαιρία να παρουσιάσουμε λοιπόν και τα νεότευκτα πλοία ανοικτού τύπου του 2009.

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΥ, Πέραμα - Απρίλιος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα)

ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, Σαλαμίνα – Μάιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΨΥΧΑΛΗ, Πέραμα – Ιούνιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ, Πέραμα – Νοέμβριος 2009 – (Ωρωπός – Ερέτρια)

LA CARANTA

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα)

LA RESTINGA

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το ταχύτερο από τα 14 ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος.

Το μεγαλύτερο σε μήκος ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος και το Απόστολος Μ. με διαφορά λίγων cm μεταξί τους.

Το ταχύτερο νομίζω ότι είναι το STYRA.Αν δεν κάνω λάθος....

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα, πολλές παντόφλες έχουμε στην χώρα μας, κάποιες συμπληρώνουν το όριο των ετών δρομολόγησης, στην συντριπτική τους πλειοψηφία πωλούνται κατόπιν στο εξωτερικό, και καινούργιες συνεχώς κατασκευάζονται. Ωστόσο έχεις δίκιο φίλε XIOS ότι εφέτος κατασκευάστηκαν πολλά πλοία ανοικτού τύπου. Αν κάνουμε μία σύγκριση με το 2009, θα δούμε ότι κατασκευάστηκαν στην χώρα μας οκτώ (8) πλοία ανοικτού τύπου, έξι δηλαδή λιγότερα από ότι το 2010. Να μια ευκαιρία να παρουσιάσουμε λοιπόν και τα νεότευκτα πλοία ανοικτού τύπου του 2009.

Πολύ ωραία λίστα :) Και για περαιτέρω σύγκριση, εάν δεν απατώμαι το 2008 κατασκευάστηκαν μόλις 4 νέα ανοιχτού τύπου!

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τα νέα στοιχεία που προέκυψαν για το ΕΛΕΝΑ Α, να το προσθέσουμε στην λίστα (τρία ποστ πιό πάνω) με τα πλοία ανοικτού τύπου που κατασκευάστηκαν το 2009 στην χώρα μας. Διαμορφώνεται άρα και ο αριθμός των πλοίων της λίστας από οκτώ σε εννέα, έναντι των δεκατεσσάρων που κατασκευάστηκαν το 2010.

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΥ, Πέραμα - Απρίλιος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα)

ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, Σαλαμίνα – Μάιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΨΥΧΑΛΗ, Πέραμα – Ιούνιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΕΛΕΝΑ Α

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Καλοκαίρι 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα)

ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ, Πέραμα – Νοέμβριος 2009 – (Ωρωπός – Ερέτρια)

LA CARANTA

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα)

LA RESTINGA

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα οντως το 2010 ειχαμε μεγαλο αριθμο κατασκευων σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια.Για μενα ειναι μια εκπληξη αυτο αφου μεχρι τωρα ειχα την εντυπωση οτι πανω κατω και τα προηγουμενα χρονια τοσες ειχαν κατασκευαστει

Link to comment
Share on other sites

Υπηρεσιακή περίπου 13,0-13,5 και μέγιστη 16-16,5.

Το Στέλιος Φιλιάγκος έχει υπηρεσιακή 14 και μέγιστη 15,7 κόμβους αλλά με σχεδόν διπλάσια μεταφορική ικανότητα.

Link to comment
Share on other sites

Αφού είδαμε τα νεότευκτα πλοία ανοικτού τύπου του 2010 αλλά και (επί τη ευκαιρία) του 2009 σε παραπάνω ποστ στο παρόν θέμα, ας δούμε και τις νέες κατασκευές -εν εξελίξει- πλοίων ανοικτού τύπου που κληροδοτεί ο απερχόμενος σε λίγες ημέρες χρόνος, στο σωτήριον (ας ευχηθούμε <_< ) έτος 2011.

Αναφέρονται το ναυπηγεία όπου κατασκευάζονται τα πλοία, όπως και η γραμμή για την οποία προορίζονται.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΦΙΛΟΘΕΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα - (Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΩΚΥΡΡΟΗ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Αρκίτσα - Αιδηψός)

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Ωρωπός - Ερέτρια)

ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης - (Γραμμές Αγίου Όρους)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε ΣΕΙΡΙΕ μια μικρή διόρθωση και δύο προσθήκες:

ΦΙΛΟΘΕΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ (δίπλα ακριβώς από Παναγιωτάκη), Σαλαμίνα - (Γραμμή:Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VΙ (υπό κατασκευή δίπλα στο ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V)

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Γραμμή:Ωρωπός - Ερέτρια)

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VIΙ (δεν έχει ξεκινήσει αλλά προορίζεται για κατασκευή μέσα στο 2011)

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Γραμμή:Ωρωπός - Ερέτρια)

και με επιφύλαξη για το όνομα, αν και υπάρχει σκάφος που κατασκευάζεται στο εν λόγω ναυπηγείο, οπότε πρέπει να είναι κατά πάσα πιθανότητα το:

Ιωάννης VR

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ, Πέραμα - (Γραμμή:Γαλατάς-Πόρος)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε ΣΕΙΡΙΕ μια μικρή διόρθωση και δύο προσθήκες: .......................

Φίλε μου "finistrotechniki" σε ευχαριστώ για την συμμετοχή και την συνδρομή σου στο παρόν θέμα :) .

Θα προσθέσουμε (όπως θα δεις παρακάτω) στην λίστα με τα υπό κατασκευή πλοία του 2011, τα δύο πλοία για τα οποία μας είπες, αλλά όχι το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VII μιας και όπως μόνος σου είπες δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η κατασκευή του. Καλά να είμαστε, και όταν με το καλό αρχίσει να κατασκευάζεται, εδώ θα είμαστε να πούμε τα νέα του.

Όσον αφορά την διόρθωση σου σχετικά με το ναυπηγείο όπου κατασκευάζεται το ΦΙΛΟΘΕΟΣ, έχεις απόλυτο δίκιο. Το λάθος μου όμως δεν οφείλεται σε άγνοια (μιας και στο topic του πλοίου αναφέρουμε σωστά το όνομα του ναυπηγείου) αλλά σε ...εσπευσμένο copy-paste :D . Όπως θα είδες στην παραπάνω λίστα, το ΦΙΛΟΘΕΟΣ βρίσκεται κάτω από το ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ. Φτιάχνοντας την λίστα, και μιας και τα δύο πλοία είχαν κοινά στοιχεία, για να μην τα γράφω δύο φορές έκανα copy-paste τα στοιχεία του ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ στο ΦΙΛΟΘΕΟΣ αλλά ξέχασα να διορθώσω το όνομα του ναυπηγείου :rolleyes: .

Ακόμα, όπως σωστά μας είπε και ο φίλος Π100, το "ΙΩΑΝΝΗΣ" είναι ...σκέτο, χωρίς δηλαδή το VR. Το VR είναι το λογότυπο της πλοιοκτήτριας εταιρείας, όπως μπορείς να διαπιστώσεις και από ΑΥΤΗ την φωτογραφία του ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΠΟΡΟΥ ΙΙΙ.

Τέλος, να ξαναπαρουσιάσουμε την λίστα με τις νέες κατασκευές -εν εξελίξει- πλοίων ανοικτού τύπου του 2011 με την προσθήκη δύο ακόμα πλοίων σε σχέση με την προηγούμενη. Των ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI και ΙΩΑΝΝΗΣ που μας ανέφεραν οι φίλοι Ariadne και finistrotechniki.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΦΙΛΟΘΕΟΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα - (Πέραμα - Σαλαμίνα)

ΩΚΥΡΡΟΗ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Αρκίτσα - Αιδηψός)

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Ωρωπός - Ερέτρια)

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VΙ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Ωρωπός - Ερέτρια)

ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης - (Γραμμές Αγίου Όρους)

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ, Πέραμα - (Γαλατάς - Πόρος)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...