Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επιτρέψτε μου να πώ οτι με ευθυνοφοβία και έλλειψη γνώσης σε πολλά θέματα συν μεγάλος φόβος για ρίσκα για να μην φανεί οτι ΔΕΝ ξέρουμε .... ΔΕΝ πας πουθενά!!!ΚΡΙΜΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 548
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ουσιαστικά η ανακοίνωση αφήνει ανοιχτο το ενδεχόμενο ελευσης ενός συμβατικού; Αναστολή των ταχύπλοων αναφέρει αλλά παραμονή της δραστηριότητας του ομίλου στην ακτοπλοΐα.,,

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, mytilene said:

Επιτρέψτε μου να πώ οτι με ευθυνοφοβία και έλλειψη γνώσης σε πολλά θέματα συν μεγάλος φόβος για ρίσκα για να μην φανεί οτι ΔΕΝ ξέρουμε .... ΔΕΝ πας πουθενά!!!ΚΡΙΜΑ

συντασσομαι  οσο δεν παει 🙃

Link to comment
Share on other sites

Με ξενίζουν λίγο κάποια σχόλια. Οι όμιλοι (αλλά και οι επιχειρηματίες) μπορεί να έχουν διάφορες δραστηριότητες και προφανώς η κατανομή πόρων (οικονομικών, ανθρώπινων κ.α.) γίνεται με βάση την βαρύτητα κάθε μιας εξ αυτών. Αν δεν κάνω λάθος η ASL προέκυψε μέσω συνεργασίας με την Sea Containers, η οποία εκείνη την εποχή αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα. Δε γνωρίζω τα "εν οίκω" τους και μπορεί να κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είχαν "πιλάλα" να "κυριεύσουν" την αγορά, αλλά περισσότερο να αξιοποιηθούν κάπως τα πλοία (που προήρχοντο από την Sea Containers). Στάθηκαν αξιοπρεπέστατα για 15 περ. χρόνια και προφανώς έκριναν ότι το timing είναι ενδεδειγμένο για την διακοπή αυτής της δραστηριότητας (την οποία εγκαταλείπουν -ως φαίνεται- με το "κεφάλι ψηλά"). Κρίμα είναι μόνο για τους επιβάτες οι οποίοι τόσα χρόνια είχαν αξιοπρεπέστατες υπηρεσίες από την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είπε να γίνει φωτοβολίδα. Ούτε θα ήταν ωραίο αυτό. Παρόλα αυτά με σωστότερες επιλογές, γενικά σε πολλούς τομείς, θεωρώ ότι μπορούσε να σταθεί ακόμα, έστω και μοναχοβαπορη. Δεν θα ήταν καθόλου εύκολο αλλά θεωρώ ότι μπορούσε. Αξιόλογο και οικονομικό βαπόρι είχε, με λίγο προσοχή και σκέψη μπορούσε.

Μαζί με τα στραβά, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την ευγένεια που συναντούσε κανείς στα πλοία της, όπως και το γεγονός ότι ποτέ κανένας δεν βγήκε να κλάψει τα λεφτά του, τη στιγμή που οι περισσότεροι συνεχίζουν να δουλεύουν ή καταρρέουν, φεσωνοντας ακόμα και τις μπιντες. 

Από κει και πέρα επειδή ακριβώς έχουν παρουσία 17 χρόνια στη γραμμή είμαι περίεργος πως έχουν ζυγίσει την παρουσία του συμβατικού έναντι του ταχύπλοου (θεωρώ αδιανόητο να πιστευουν ότι θα μπουν με συμβατικό και θα κονομάνε τ άντερα τους) εκτός βέβαια αν μιλάνε για δραστηριοποίηση σε άλλη γραμμή.

Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι το αφεντικό το έχει ρίξει στα φορτηγά εδώ και 2-3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και μπορεί να κάνω λάθος, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι δεν προτίθενται να ξαναμπούν στην γραμμή (πιθανότατα ούτε στην ακτοπλοία στο άμεσο τουλάχιστον μέλλον). Αν επρόκειτο για αλλαγή πλοίου (σε συμβατικό) πιστεύω δεν θα άφηναν την γραμμή μέχρι να το ετοιμάσουν.

Γενικά αυτό που προσπαθώ να πω ωμά είναι ότι με καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια δεν είναι αυτοσκοπός να "κρατηθεί" κάτι, αλλά να πέσει το βάρος (κεφάλαια) εκεί που πιθανον υπάρχει καλύτερη κερδοφορία/προοπτική.

Link to comment
Share on other sites

On 4/28/2022 at 3:22 PM, proud_ionian said:

Τι να πουν @hayabusagr? Η ASL έχει χάσει εδώ και χρόνια το τραίνο. Και πολύ που άντεξε μέχρι σήμερα

On 4/29/2022 at 11:43 AM, Nick the Greek said:

καταλήγουν όλα στον κοινό παρονομαστή του ότι όποιος δεν εξελίσσεται στη δουλειά του, δεν μένει στάσιμος. Στην πραγματικότητα κάνει βήματα πρός τα πίσω. Είναι νόμος αυτό. Κι αυτό πληρώνουν.

Requiem for a dream σημερα.

H εταιρια εκλεισε τον κυκλο της μετα απο 17 χρονια και σιγουρα τα συναισθηματα ηταν εντονα, ακομη και σε οσους ηταν επικριτες της.

Προσωπικα ειχα ταξιδεψει καποιες φορες την προηγουμενη δεκαετια με τα ΙΙΙ & ΙV. Αδιαφορα μου φανηκαν και τα runner και το ολο στησιμο της εταιριας, ουτε κρυο ουτε ζεστη.

Ειτε γιατι τα αφεντικα ειχαν αλλες προτεραιοτητες, ειτε γιατι δεν ειχαν εξ αρχης επιθυμια να κινηθουν περα απο τις δυτικες κυκλαδες, η ουσια ειναι οτι η πραγματικοτητα τους πεταξε εξω.

Ευχομαι πραγματικα να μην ερθει η μερα που θα τη νοσταλγουν οι νησιωτες

Για πολλα χρονια, ειδικα την περιοδο της Strintzis Ferries, στην Κεφαλονια και το Θιακι, τους Στριντζαιους τους στολιζαν συνεχως. Αλλοι το καναμε καλοπροαιρετα, γιατι πιστευαμε οτι υπηρχαν περιθωρια βελτιωσης και αλλοι κακοπροαιρετα. Πολλα λαθη ειχαν γινει, αλλα μονο οταν εκλεισε η εταιρια, καταλαβαν ολοι ποσο σημαντικο ειναι να εξυπηρετει τα νησια μια ντοπια εταιρια.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, πολύ κρίμα!

Δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους οι ιθύνοντες της εταιρείας, ούτε μπορώ να κάνω κουμάντο στα οικονομικά τους, αλλά με βάση το μέγεθος του ονόματος και του ομίλου πιστεύω ότι υπήρχαν οι δυνατότητες να στηριχθεί η γραμμή, με κάποιο συμβατικό πλοίο, όπως έχει ήδη ειπωθεί στο φόρουμ.  

Συγκινητικές οι στιγμές της τελευταίας αναχώρησης του Speedrunner III, στο βίντεο που δείχνει την αρχή και το τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Η Aegean Speed Lines σε συνέχεια της ανακοίνωσής της και της πώλησης του πλοίου της SPEEDRUNNER 3 ενημερώνει ότι, προκειμένου να μην ταλαιπωρηθεί το επιβατικό κοινό ακυρώνοντας τα εισιτήριά του και εκδίδοντας νέα, έχουμε εξασφαλίσει θέσεις σε ταχύπλοο σκάφος άλλης εταιρείας το οποίο θα αναχωρεί περίπου την ίδια ώρα με αυτή του SPEEDRUNNER 3 και θα μπορούν έτσι οι επιβάτες να επιβιβάζονται με τα ίδια εισιτήρια και χωρίς καμία επιβάρυνση.

Η συμφωνία αυτή αφορά τα δρομολόγια από 16/05/2022 έως και 02/10/2022. 

Το προσεχές διάστημα οι ταξιδιώτες θα λάβουν και εξατομικευμένη πληροφόρηση από την εταιρεία μας μέσω SMS ή email όπου θα τους κοινοποιούνται τα ανωτέρω. 

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί ακύρωση να ακολουθείται η προβλεπόμενη διαδικασία"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τι μέλλον θα υπάρξει για την εταιρία θα αποχωρήσει οριστικά από την ακτοπλοΐα ή υπάρχει περίπτωση να ξανά επιστρέψει δυτικές με κάποιο συμβατικό ;

Link to comment
Share on other sites

Το δεύτερο είναι πιο πιθανό. Θα χρειαστεί χρόνος βέβαια γιατί η εταιρεία δεν φημίζεται για την ταχύτητα των αντανακλαστικών της.

 

Κι εγώ το ίδιο εχω ακούσει. Για την ακρίβεια έχω ακούσει ενδιαφέρον και για άλλο. Αλλα προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι ακόμη.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα γιατί κάτι ακούστηκε ότι έχει δείξει ένα ενδιαφέρον για κάποιο τώρα μπορεί να είναι και φίδια δεν έχω ιδέα 

 

Ποιο έχετε ακούσει να δω αν λέμε το ίδιο ;

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Εγω άκουσα ότι έχει ρίξει ενδιαφέρον για ένα κόκκινο πλοιο που ταξιδεύει σε γραμμή των Κυκλάδων αυτο τον καιρο !(τωρα για να μην σας πάρω στο λαιμό μου μπορεί να είναι και φίδια απλά αυτο που άκουσα  ηθελα να το μοιραστώ μαζι σας)

1 minute ago, Petros P said:

Για το Κατερινάκι λέτε ολοι,μην παίζουμε την κολοκυθιά.Στο φιδέμπορα της χρονιάς όλοι έχουμε FreePass!

Ακριβώς αυτο 

Link to comment
Share on other sites

Για να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα

Εχει βγει η πληροφορια, πιθανον και απο την ιδια την εταιρια, οτι ενδιαφερθηκαν για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. Αυτο εχει αναπαραχθει πλεον απο ολο το ελληνοφωνο ιντερνετ με διαφορες παραλλαγες

Τωρα ενδιαφερθηκαν σοβαρα και εισεπραξαν οχι ; απλα ρωτησαν για να ρωτησουν; δεν ρωτησαν ποτε και βγαλανε αυτη την πληροφορια προς τα εξω ωστε να περιοριστουν οι γκρνιες; Mονο οι ιδιοι ξερουν

Το δεδομενο ειναι οτι φετος δεν προκειται να εχουν βαπορι και η επομενη χρονια ειναι τρομερα μακρια

Καθιστε να αλλαξει χρωματα και το SPEEDRUNNER III γιατι προς το παρον εχει πεσει ουτε πινελια seajetικη πανω του 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Petros P said:

Για το Κατερινάκι λέτε ολοι,μην παίζουμε την κολοκυθιά.Στο φιδέμπορα της χρονιάς όλοι έχουμε FreePass!

Είχα ακούσει και για Όλυμπο αλλα πρίν ανακοινωθει για την άγονη. Προσωπικά το θεωρώ ανούσιο. Πάντως οι πληροφορίες μου δεν έρχονται απο φιδέμπορα, πιθανόν να υπήρξαν επαφές αλλά να μην προχώρησε τίποτα. Με την ευκαιρεία ποιό είναι το link του φετινού φιδέμπορα? Γιατί δεν το βρίσκω.

Link to comment
Share on other sites

Πίσω από την ΑSL ως γνωστόν είναι ο ιστορικός όμιλος Ευγενίδη κ αν είναι να επανέλθει με την α ή β μορφή στην ακτοπλοϊα δεν θα κατέφευγε σε λύσεις τύπου OLYMPUS. Προσωπικά δεν αποκλείω μιά σοβαρή αγορά από το εξωτερικό.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα , το αυτό πιστεύω κι εγω . Αν είναι η εταιρεία να επανέλθει θα επανέλθει με σοβαρή αγορά πλοίου όταν θα βρει κάποιο διαθέσιμο στην αγορά . 

Σε ημίμετρα απλά για να πει ότι αγόρασε πλοίο δεν υπαρχει περίπτωση να καταφύγει .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...