Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το παρακατω αποσπασμα ειναι απο τον ισολογισμο για το 4ο κομματι της περασμενης χρονιας της Sea Containers, ιδιοκτητριας εταιρειας της Διωρυγας της Κορινθου και της καινουριας εταιρειας που θα δραστηριοποηθει στις Δυτικες Κυκλαδες φετος το καλοκαιρι:

Hoverspeed has entered into a joint venture in Greece with the highly respected Eugenides Group to operate a 600 passenger/90 car vessel between Piraeus and the Western Cyclades islands of Sifnos and Milos starting late in April, a route which has been chronically short of capacity. The new service is named Aegean Speedlines. The plan is to add additional routes in Greece in 2006 using vessels displaced from UK operations. It had been planned to operate two additional vessels of this type in Greece this year, however, the Greek authorities refused to accept them on technical grounds, although all major West European countries accept them. As of this moment the intention is to charter the two vessels for seasonal employment, however, if satisfactory charters cannot be obtained they will be laid up.

Τροφη για σκεψη, με προφανη αξιοσημειωτα τα ακολουθα:
- Προφανως αν το εγχειρημα στεφθει με επιτυχια, θα εχουμε και συνεχεια.
- Ηδη απο φετος υπηρχε η σκεψη αλλα απορριφθηκε απο το Υπουργειο για τεχνικους λογους. Ηταν τεχνικοι οι λογοι, η μηπως κατι αλλο?

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 548
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ξέρω ότι θα το πρακτορεύει (αρχική συμφωνία, αλλά δεν γνωρίζω αν οριστικοποιήθηκε), ένα μεγάλο πρακτορείο στο Πειραιά, (Ηνωμένα Πρακτορεία). Όποτε το κάτι τις θα δουλέψει! Θα δείξει το μέλλον το αποτέλεσμα αυτού του εγχειρήματος!!!

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να στεριώσει.....κατά τη γνώμη μου.Είναι στη μέση και ο ανταγωνισμός.Τώρα αν υπάρξει διαφήμιση, Έλληνες ναυτικοί ή έστω στο ξενοδοχ. τμήμα τότε ίσως η διαφορά να μήν φένεται. Όπως είπες όμως όλα παίζονται , ο καιρός θα δείξει! Και για να απαντήσω στο Nick ο λόγος νομίζω είναι το κάτι άλλο (συμφέροντα).......!

Link to comment
Share on other sites

Ο διαχειριστης του SPEEDRUNNER 1 (ετσι θα λεγεται) Λεωνιδας Δημητριαδης-Ευγενιδης εχει στη Σιφνο υπερπολυτελες ξενοδοχειο (1300 ευρω η βραδια). Στοχος αρχικος δεν ειναι η επιτυχης εμπορικη εκμεταλλευση του σκαφους αλλα η χρηση του ως μεσο να γεμισει το ξενοδοχειο. Πως θα το επιτυχει αυτο? Συνδεοντας αρκετα νησια με τη Σιφνο. Δε νομιζω να πιστευουν πολυ για την επιτυχια της γραμμης Πειραιας-Παρος-Σιφνος!!! Παρος-Σιφνος ομως που δεν υπαρχει συνδεση παρα μονο με το Π.Χοζοβιωτισσα??? Πιστευει πως θα δημιουργησει νεα κινηση στο νησι την οποια και θελει να εκμεταλλευτει.

Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε αν γίνονται κινήσεις προσέγγισης σε πληρώματα άλλων ταχυπλόων για να αναλάβουν το Speedrunner?

Αυτό που αναφέρει για πιθανή μελλοντική αγορά πλοίου εκ Βρετανίας φωτογραφίζει την P&O

Link to comment
Share on other sites

Λογικά για πλοίαρχο και Α’ Μηχανικό, θα κοιτάξουν να πάρουν κάποιον που θα έχει προϋπηρεσία στα ταχύπλοα στις Ελληνικές θάλασσες!!! Αλλά το υπόλοιπο πλήρωμα, θα εξαρτηθεί αν θα είναι Έλληνες ή τίποτα Ευρωπαίοι????

Link to comment
Share on other sites

Απλοί ναύτες μπορεί να υπάρχουν από άλλη χώρα. Όμως στο ξενοδοχ. τμήμα δεν μπορεί. Πιστεύω όμως πως ακόμα και σε άλλα πόστα θα υπάρχουν πολλοί Ελληνες.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ευκαιρια να γνωρισουν και οι Ευρωπαιοι τις γνωστες AEGEAN CONDITIONS. Να δουμε ποσο θα αντεξουν. Και σημερα απο το Speedrunner αποχωρει ο ...... Big Brother θα το κανουμε

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον christos, γιατί στο ξενοδοχειακό, άμα έχει ξένους πρέπει τουλάχιστον να ξέρουν κάποια Ελληνικά, όπως οι Έλληνες ξέρουν Αγγλικά καραβίσια!!!

Όπως έχει απόλυτο δίκαιο και gpan, διότι σχεδόν σε όλοι την υπόλοιπη Ευρώπη, τα ταχύπλοα δουλεύουν με δίπλα ή τριπλά πληρώματα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το σκαφος ειναι στην Κροατια για επισκευες και θα ερθει εδω ετοιμο. Ηταν να ερθει αυριο να παει Μηλο για εκτελωνισμο και μετα να ανεβει απο τα νησια του δρομολογιου του για να το δει ο κοσμος και να κανει αναγνωριστηκες μανουβρες. Λογω ενος προβληματος που δεν εχει βγει προς τα εξω ακομα θα καθυστερησει ενα μηνα περιπου οπως λεει και ο Earl

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν διαφημίσουν το πλοίο πριν έρθει στην Ελλάδα, πως αλλιώς θα κερδίσουν κανένα μερίδιο από τη κίνηση της γραμμής?? Πέρα από μας που ξέρουμε τι συμβαίνει στην ακτοπλοΐα δεν είναι και πολλοί!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Συμφωνα με πηγες απο το εξωτερικο αλλα και απο τα γραφομενα στον ισολογισμο της Sea Containers που παρουσιασε μεγαλες ζημιες, αναμενεται το επομενο καλοκαιρι τουλαχιστον αλλα 3 ταχυπλοα της συγκεκριμενης εταιρειας να κατηφορισουν προς Μεσογειο μερια, χωρις προφανως να γινεται απο τωρα καμια δεσμευση σχετικα με τις γραμμες. Προσωπικα θεωρω σιγουρο οτι θα διπλωσει η εταιρεια του το Speedrunner 1.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...