Jump to content
Shipfriends

Δωδεκάνησος Ναυτική Εταιρεία


Recommended Posts

Γ. Σπανός προς Νεκτ. Σαντορινιό: «Αντιμετωπίζετε με αντιπάθεια τις υγιείς επιχειρήσεις»

Quote

Τον Αύγουστο του 2018, ο πρόεδρος της “Dodekanisos Seaways” κ. Γιώργος Σπανός, είχε αποστείλει στον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτ. Σαντορινιό την ακόλουθη επιστολή:

Κύριε Υφυπουργέ,
Με την ανάληψη των καθηκόντων σας, στον ευαίσθητο χώρο της ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, είχαμε την βεβαιότητα ότι, ως Δωδεκανήσιος πολιτικός – γνώστης των συνθηκών του πολυνησιακού συμπλέγματος της περιοχής μας- θα αντιμετωπίζατε αποτελεσματικά τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματα με τα οποία ζουν οι τοπικές νησιωτικές κοινωνίες.
Κυρίως, σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες συνδέσεις, μεταξύ των νησιών μας, που, εκ των πραγμάτων, αποτελούν θεμελιώδη μοχλό ανάπτυξής τους, σε όλους τους τομείς.
Δυστυχώς, μια σειρά αποφάσεων του Υπουργείου σας μας υποχρεώνουν, ως ναυτιλιακή εταιρεία που επί δεκαοκτώ χρόνια αναβαθμίζει συνεχώς την ενδονησιωτική ακτοπλοΐα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην οικονομική, τουριστική, πολιτιστική και κοινωνική ανάπτυξή τους, να αναθεωρήσουμε τις αρχικές εκτιμήσεις μας.
Η τελευταία απόφαση τής μη επαναπροκήρυξης, στον προβλεπόμενο, εκ του νόμου, χρόνο, της γραμμής δημόσιας υπηρεσίας Σάμος – Ικαρία – Φούρνοι – Αρκοί – Αγαθονήσι, Πάτμος – Λειψοί – Λέρος -Κάλυμνος – Κως, με όποιαν οπτική γωνία και αν την δει κανείς, είναι μια αρνητική, και βλαπτική για τις παραπάνω νησιωτικές κοινωνίες, απόφαση.
Και αν ακόμα επαναπροκηρυχθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο ή Νοέμβριο -ίσως και αργότερα- οι συνέπειες θα είναι ιδιαιτέρως αρνητικές.
Διότι, όπως γνωρίζετε πολύ καλά, μέχρι τον διαγωνισμό, την ανάθεση στην ανάδοχο ναυτιλιακή και την έγκριση δρομολογίων απαιτείται πολύς χρόνος.
Έτσι, ούτε η ανάδοχος ναυτιλιακή εταιρεία, ούτε οι τουριστικοί παράγοντες (ξενοδόχοι κλπ) μπορούν να προγραμματίσουν έγκαιρα τις δράσεις τους για την επόμενη τουριστική περίοδο, δεδομένου ότι οι κρατήσεις από τους αλλοδαπούς και ημεδαπούς τουρίστες γίνονται σχεδόν από το τέλος της προηγούμενης τουριστικής περιόδου.
Είναι, επομένως, βέβαιο ότι θα υπάρξουν σοβαρές απώλειες για τις νησιωτικές οικονομίες και τους επαγγελματίες του τουρισμού.
Αυτήν την τόσο σοβαρή παράμετρο, ως προς την τουριστική ανάπτυξη των παραπάνω νησιών, είναι προφανές ότι δεν την λάβατε υπ’ όψιν.
Όπως δεν έχετε εκτιμήσει, βάσει των στοιχείων της επιβατικής κίνησης που είναι στη διάθεσή σας, ότι η συγκεκριμένη γραμμή έχει βάλει σε τροχιά ανάπτυξης τα νησιά της Σάμου – Ικαρίας – Φούρνων και των νησιών του βορείου συγκροτήματος του νομού Δωδεκανήσου, με ακόμα καλύτερες και πιο ευοίωνες τις προοπτικές στο άμεσο μέλλον.
Ως εταιρεία που σέβεται πρωτίστως τους νησιώτες που υπηρετεί και τους εκπροσώπους τους, ενημερώσαμε σχετικά, όπως είχαμε υποχρέωση τους δημάρχους των νησιών που εξυπηρετεί η μη προκηρυχθείσα γραμμή για να γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει και να μην αιφνιδιαστούν.
Σας υπενθυμίζουμε ότι την περασμένη περίοδο, αν και η προκήρυξη του διαγωνισμού έγινε τον Οκτώβριο (2017), σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, τελικώς η μεταξύ μας σύμβαση με το Υπουργείο υπεγράφη με την έναρξη των δρομολογίων, γεγονός που στοίχισε τουριστικά και οικονομικά στους νησιώτες.
Ενώ, έτσι έχουν τα πράγματα, είδαμε με ειλικρινή θλίψη μας, το Υπουργείο σας να επαναπροκηρύσσει για πολλοστή φορά τη γραμμή Τήλος – Σύμη – Ρόδος και αντιστρόφως, καθώς και τη γραμμή Ρόδος – Κάρπαθος, δύο γραμμές για τις οποίες δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από καμίαν εταιρεία, δεσμεύοντας ταυτόχρονα ένα κονδύλι του προϋπολογισμού που υπερβαίνει τα 2,5 εκατ. ευρώ, που θα μπορούσε να διαθέτει για την κάλυψη άλλων συγκοινωνιακών αναγκών.
Ιδιαίτερα για τα νησιά Σύμη και Τήλο έχετε επιδείξει, κατά τρόπον εμμονικό, ιδιαίτερο, έως προκλητικό, ενδιαφέρον, μολονότι οι ενέργειές σας συνιστούν διακριτική μεταχείριση σε βάρος της εταιρείας μας.
Η περίπτωση της έκτακτης δρομολόγησης του πλοίου “Σεμπέκο” για τρεις μόνο μήνες στην καρδιά του καλοκαιριού και όχι ετήσιας διάρκειας, είναι χαρακτηριστική.
Για μας, μη μπορώντας να ερμηνεύσουμε διαφορετικά τα γεγονότα, καθίσταται προφανές ότι αντιμετωπίζετε την εταιρεία μας άνισα, για να μην πούμε εχθρικά, αγνοώντας την τεράστια προσφορά της στις κοινωνίες των νησιών μας.
Προσφορά την οποία αναγνωρίζουν όλοι οι δήμαρχοι Δωδεκανήσου και Σάμου, αλλά και οι απλοί πολίτες που εισπράττουν τα πολλαπλά οφέλη από τη λειτουργία της, σ’ αυτά τα 18 χρόνια.
Αγνοείτε ακόμα ότι γι’ αυτήν μας τη δράση η Dodekanisos Seaways έχει τιμηθεί κατά καιρούς, από δημάρχους, από την Νομαρχιακή (τότε) Αυτοδιοίκηση, και με κορυφαία τιμητική διάκριση την ανάδειξή της από τους Lloyd’s ως της “καλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Ελλάδας” για το έτος 2015.
Σας εκφράζουμε, επίσης, την θλίψη μας και για το γεγονός ότι δεν υποστηρίζετε, ως Δωδεκανήσιος πολιτικός και δή υφυπουργός Νησιωτικής Πολιτικής, το αίτημά μας για τη διαμόρφωση της ράμπας στο λιμάνι της Κω, για την ασφαλή, πρόσδεση των πλοίων μας, όταν πνέουν ισχυροί βόρειοι άνεμοι, μολονότι είναι θέμα της αρμοδιότητάς σας.

Κύριε υφυπουργέ,
Επειδή, στον τόπο που γεννηθήκαμε και ζούμε, γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλά και επειδή, σε όλη μου τη ζωή, ως άνθρωπος και ως επιχειρηματίας, έχω μάθει να μιλώ τη γλώσσα της αλήθειας, αν και πληγώνει πολλές φορές, θα τολμήσω κάποιες επισημάνσεις.
Πρώτον, η Dodekanisos Seaways ιδρύθηκε από ένα όραμά μου, -μετά και το “ναυάγιο” της ΔΑΝΕ- με σκοπό να βοηθήσω τα νησιά και τις κοινωνίες τους να βγουν από την απομόνωση και να βαδίσουν στον δρόμο της ανάπτυξης.
Δεύτερον, σ’ αυτά τα 18 χρόνια λειτουργίας της, καταφέραμε, μέσα από αντίξοες συνθήκες (πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές κλπ) και με αδιάκοπο σκληρό αγώνα που κλόνισε σοβαρά την υγεία μου, να διαμορφώσουμε, με σύγχρονα νεότευκτα και ταχύπλοα πλοία ένα “πρότυπο μοντέλο” ενδονησιωτικής ακτοπλοΐας που δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα, με κάλυψη 17 προορισμών σε καθημερινή σχεδόν βάση.
Στη γλώσσα των συμπατριωτών μας αυτό το “πρότυπο μοντέλο”, που στήθηκε με πολύ κόπο και θυσίες, αποκαλείται “Θαλάσσιο Μετρό της Δωδεκανήσου”.
Τρίτον, σ’ αυτά τα χρόνια “σημαία” μας είχαμε την κοινωνική προσφορά και δεν είναι τυχαίο ότι κοινωνικοί φορείς, αθλητικοί σύλλογοι, πολιτιστικοί σύλλογοι, εθελοντικές οργανώσεις, εκπαιδευτικές κοινότητες και στρατιωτικοί μας τίμησαν κατά καιρούς για την στήριξή τους, μέσα από μια γενναία πολιτική προσφορών, εκπτωτικών και δωρεάν εισιτηρίων.
Τέταρτον, θα συμφωνήσετε μαζί μας ότι το “ακτοπλοϊκό” αποτελεί τον πιο νευραλγικό κρίκο στην ανάπτυξη των νησιών μας και ότι από το 2005, όταν δρομολογήσαμε το δεύτερο ταχύπλοο καταμαράν έπαψαν οι διαμαρτυρίες και καταγγελίες ως προς τις θαλάσσιες συνδέσεις, τουλάχιστον στα Δωδεκάνησα.
Δυστυχώς, όμως, όλα αυτά θέλετε να τα ξεχνάτε.
Στη θητεία σας στον υπουργικό θώκο δεν ενδιαφερθήκατε ποτέ, δεν επιδιώξατε μια ανταλλαγή απόψεων πως ακόμα οι θαλάσσιες συγκοινωνίες στον νομό μας μπορεί να γίνουν καλύτερες.
Απεναντίας, επιδείξατε, με νομοθετικές πρωτοβουλίες σας ζωηρότατο ενδιαφέρον για τις εταιρείες “λαϊκής βάσης”, ενώ γνωρίζετε ότι η μία έχει χρεοκοπήσει, παρά τον πακτωλό χρημάτων από το Δημόσιο, και το πλοίο της πέρασε σε χέρια Τούρκων πλοιοκτητών, και η άλλη τελεί υπό την προστασία του άρθρου 99 του Πτωχευτικού Κώδικα.
Εταιρείες, με υπερήλικα πλοία τα οποία αλλού θα είχαν αποσυρθεί προ καιρού, υποβαθμίζοντας έτσι τις θαλάσσιες συγκοινωνίες της περιοχής μας.
Σε εμάς έχει καταστεί σαφές πλέον ότι αντιμετωπίζετε με αντιπάθεια τις υγιείς επιχειρήσεις, και δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η Dodekanisos Seaways, πέραν της τεράστιας προσφοράς της, απασχολεί 72 εργαζόμενους, στην πλειονότητα τους Δωδεκανήσιους ναυτικούς που, αν δεν υπήρχε αυτή η εταιρεία, θα είχαν ναυτολογηθεί σε ποντοπόρα πλοία εγκαταλείποντας τις οικογένειές τους και τον τόπο που ζουν.
Και προφανώς αγνοείτε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες είναι επιχειρήσεις υψηλού ρίσκου.
Στα τελευταία δέκα χρόνια δύο Δωδεκανήσιοι πολιτικοί βρέθηκαν στο τιμόνι του Υπουργείου Ναυτιλίας:
Εσείς και ο αλήστου μνήμης Αριστοτέλης Παυλίδης, χωρίς, ωστόσο, τα όποια προβλήματα στις θαλάσσιες συγκοινωνίες του νομού να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά.
Και εκείνος, για τους δικούς του λόγους, τους οποίους γνωρίζετε ασφαλώς, πολέμησε με πάθος την εταιρεία μας, και τώρα εσείς.
Αυτή, δυστυχώς, είναι η αλήθεια.

Μετά τιμής
Γεώργιος Σπανός
Πρόεδρο της
“Dodekanisos Seaways”

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στις 30 Αυγούστου συναντήθηκε εκ μέρους του δήμου Ικαρίας ο εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος Παναγιώτης Καραγιαννάκης με τον γενικό διευθυντή της ακτοπλοϊκής εταιρείας <<DODEKANISOS SEAWAYS>> στα γραφεία της στη Ρόδο.

Quote

Συζητήθηκε η προέκταση των δρομολογίων του ταχύπλοου <<DODEKANISOS PRIDE>> σε καθημερινή βάση για τους καλοκαιρινούς μήνες και η προοπτική δρομολόγησης του συμβατικού πλοίου της εταιρείας <<ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ>> σε ετήσια βάση.

Οι μεγάλες τουριστικές ροές προς τα Δωδεκάνησα και κυρίως προς τα αεροδρόμια της Ρόδου και της Κω δημιουργούν μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης για το νησί της Ικαρίας μέσω τουριστικών πακέτων . Επίσης, με το συμβατικό πλοίο θα εγκαινιαστούν οι εμπορικές συναλλαγές με τα Δωδεκάνησα .

Η εταιρεία ανταποκρινόμενη θετικά θα σχεδιάσει τη γραμμή που θα συνδέει την Ικαρία με την Ρόδο με το συμβατικό πλοίο <<ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ>> από την επόμενη περίοδο και εν όψει αγοράς νέου ταχύπλοου προτίθεται να ενισχύσει τα δρομολόγια του <<DODEKANISOS PRIDE>> .

Επιπλέον, η εταιρεία ενημέρωσε για τα προβλήματα του λιμένος Αγίου Κηρύκου και για την αλληλογραφία με το λιμενικό ταμείο σχετικά με την πρόσδεση του ταχύπλοου υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες και ζήτησε την επίλυσή τους.

O Polmyt είχε αναφέρει ότι χτίζου πλοίο η Dodekanisos Seaways στην Ισπανία.

On 1/2/2019 at 10:21 AM, polmyt said:

Ακουσα οτι η εταιρια χτιζει ενα μικρο ταχυπλοο στην Ισπανια χωρις αυτο να σημαινει οτι θα πουλησει καποιο απο τα δυο υπαρχοντα.

Πολυ θετικη εξελιξη αν πραγματι ισχυει κατι τετοιο

Από ότι φαίνεται θα ναυπηγηθεί πλοίο αλλά μάλλον θα καταλήξουν στη Νορβηγία που είχαν ναυπηγηθεί και τα δύο ταχύπλοα της Dodekanisos Seaways, Και μάλλον με τη προσθήκη τρίτου ταχύπλοου θα δούμε να προεκτείνει τις σύνδεση των Δωδεκανήσων μέχρι τη Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι το Παναγία Σκιαδενή είχε κτισθεί για τη γραμμή Σάμος - Κως και ίσως επέκταση ως την Ρόδο. Ακούγεται δυστυχώς, ότι τόσα χρόνια έπεφταν πλάτες για την ΑΝΕΚΑΛΥΜΝΟΥ και το γερασμένο πλοίο της Νήσος Κάλυμνος. Εταιρεία όπου το site της υπολειτουργεί και δυστυχώς δεν υπάρχει στα συστήματα online κρατήσεων, με απλά λόγια πλοίο φάντασμα για κάποιον που θέλει να επισκεφθεί για πρώτη φορά τα νησιά της Δωδεκανήσου και της Σάμου.

Αν όντως το δημοσίευμα επαληθευτεί και δωθεί η γραμμή στο Σπανό, η ακόμα καλύτερα φτιαχτεί μια επιπλέον επιδοτούμενη γραμμή , θα είναι μοχλός τουριστικής και εμπορικής  ανάπτυξης για τα μικρά νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και των νησιών του Νομού της Σάμου!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ευχαριστούμε ΚΥΡΙΕ Γιώργο

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΜΟΥ

O Δήμος Πάτμου, εκφράζει ειλικρινή συλλυπητήρια για την απώλεια του Γεωργίου Σπανού, ενός ανθρώπου που όχι μόνο διέπρεψε στον επιχειρηματικό στίβο, αλλά το ήθος και η προσφορά του ενέπνευσε και εμπνέει πολλούς. Η δε συμβολή του στην ακτοπλοΐα υπήρξε καθοριστική .

 

Η μνήμη του θα μείνει ανεξάλειπτη σε όλους, ιδίως στην οικογένειά του αλλά και σε όλους αυτούς που είχαν την τιμή και την χαρά να συνεργαστούν μαζί του με οποιαδήποτε ιδιότητα.

  
Ο Δήμαρχος

Ελευθέριος Πέντες

Βίντεο Ντοκουμέντο του 2012

Τιμητική πλακέτα από το Δήμο Πάτμου.

Το Κράτος με βιάζει ήταν κάποια από τα λόγια του. Και αναφορά στους συνεχιστές....

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Η Dodekanisos Seaways αναμένεται στο επόμενο τρίμηνο να υπογράψει για τη ναυπήγηση τρίτου ταχύπλοου, έτσι ώστε το 2022 να είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί στη γραμμή του κορμού της Ρόδου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Νέα υπηρεσία Μεταφορά Δεμάτων από τη Dodekanisos Seaways

Quote

H Dodekanisos Seaways, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των νησιωτών μας, ξεκίνησε από την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020, τη νέα της υπηρεσία "Μεταφορά Δεμάτων".

Πλέον, μπορείτε να μεταφέρετε γρήγορα και με ασφάλεια τα δέματα σας με τα πλοία της εταιρείας, παραδίδοντας τα προ ημερών στα γραφεία της, στην οδό Αυστραλίας 3, ή στο λιμάνι της Κολόνας.

Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα χρεώσεων από τη Ρόδο με το νέο τιμοκατάλογο:

● Πλυντήριο για Σύμη: περ. 62 κιλών επί 0,50€ / κιλό = 31€

● Ψυγείο για Σύμη: περ. 70 κιλών επί 0,50€ / κιλό = 35€

● Μπαταρίες αυτοκινήτου για Κω: περ. 16 κιλών και όγκο σαν κούτα Νουνού = 7,5€

● Εξωλέμβια μηχανή 30hp με την προπέλα για Φούρνους: περ. 102 κιλών επί 0,90€ / κιλό = 91,8€

● Σάκος μεγάλος με σφουγγάρια για Σύμη: περ. 5 κιλών, χρεώνεται στην κατηγορία έως 20 κιλά (λόγω μεγάλου όγκου) = 6€

● Σάκος με αλεύρι για Σάμο: περ. 50 κιλών χρεώνεται στην κατηγορία "Άνω των 20kg: Χρέωση ανά κιλο" επί 0,90 = 45€ και άρα δεν προτείνεται

Εξαιρέσεις τιμοκαταλόγου

● Τσιμέντο 25 κιλών χρεώνεται στην κατηγορία έως 20 κιλά

● Κιβώτιο φελιζόλ με δόλωμα 20 κιλών χρεώνεται στην κατηγορία έως 20 κιλά

● Νερά 24αδα 0,5Λ ή 12άδα 1,5Λ χρεώνονται στην κατηγορία έως 10 κιλα

Παρατηρήσεις - Διευκρινίσεις

1. Όλες οι τιμές είναι σε Ευρώ και συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

2. Δεν θα υπάρχουν πλέον ειδικές συμφωνίες με την εταιρεία, όλοι οι αποστολείς θα πληρώνουν το ανάλογο αντίτιμο βάσει τιμοκαταλόγου.

3. Η πληρωμή γίνεται προκαταβολικά από τον αποστολέα και για ολόκληρο το κόστος.

4. Η παραλαβή του εμπορεύματος από τον τελικό παραλήπτη μπορεί να λάβει χώρα μόνο κατά την άφιξη του πλοίου. Δεν υπάρχει δυνατότητα να κρατηθούν τα εμπορεύματα μετά τον απόπλου και ο αποστολέας θα πληρώνει κανονικά το επιπλέον κόστος, ακόμη και σε περίπτωση μη παραλαβής.

5. Συνιστούμε στους πελάτες που στέλνουν βαριά εμπορεύματα μικρής αξίας  (π.χ. πατάτες, καρπούζια, εμφιαλωμένα νερά, αλεύρι κ.ά.) να τα στέλνουν με μεγάλα επιβατηγά πλοία.

Η υπηρεσία ξεκίνησε αρχικά από το νησί της Ρόδου και θα επεκταθεί προσεχώς και στους υπόλοιπους προορισμούς.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές μεταφοράς των δεμάτων θα βρείτε εδώ:

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΕΜΑΤΩΝ

Υπεύθυνος Δεμάτων: Χρήστος Μ. Σπανός

Τηλ. Επικοινωνίας: 6955475407

Direct Line: 2241070590

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Παρατήρησα στο site της εταιρείας ότι έχει αναρτηθεί το καλοκαιρινό πρόγραμμα των δρομολογίων της. Ενδιαφέρον έχουν τα 2 δρομολόγια το Σάββατο από Ρόδο προς Καστελλοριζο (πρωί κ μεσημέρι) που δίνουν τη δυνατότητα ακόμα και για ημερήσια επίσκεψη στο νησί 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/5/2020 at 7:11 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Dodekanisos Seaways αναμένεται στο επόμενο τρίμηνο να υπογράψει για τη ναυπήγηση τρίτου ταχύπλοου, έτσι ώστε το 2022 να είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί στη γραμμή του κορμού της Ρόδου.

 

Υπάρχει κάποιο νεότερο για το θέμα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έναρξη δρομολογίων από Σάμο από τη Dodekanisos Seaways

Quote

Η Dodekanisos Seaways συνεχίζει να στέκεται στο πλευρό των νησιωτών και ανακοινώνει την έναρξη των δρομολογίων του Dodekanisos Express προς Σάμο, μετά την ολοκλήρωση της ετήσιας συντήρησης και επιθεώρησης του στον Πειραιά.

Τα δρομολόγια ξεκινούν την Τετάρτη 7 Απριλίου, με αναχώρηση από το λιμάνι Κολώνα στις 3:00 και τελικό προορισμό τη Σάμο. Από την ίδια μέρα, με αφετηρία τη Σάμο, θα εξυπηρετούνται επίσης τα νησιά Φούρνοι, Ικαρία, Αγαθονήσι, Αρκοί, Πάτμος, Λειψοί, Λέρος, Κάλυμνος και Κως.

To Dodekanisos Pride ολοκλήρωσε επίσης την ετήσια συντήρηση του αλλά και επιπλέον εκτενείς εργασίες, όπως αναβαθμίσεις των συστημάτων του και νέα βαφή που συμβαδίζει με το ανανεωμένο brand της εταιρείας.

Αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα δρομολόγια μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτη διακομιδή ενός βρέφους 8 ημερών και ενός ενήλικα ασθενή  από τη Dodekanisos Seaways

Quote

Το Σάββατο 11 Απριλίου, ανταποκριθήκαμε χωρίς καθυστέρηση στην ανάγκη διακομιδής ενός βρέφους 8 ημερών, καθώς και ενός ενήλικου ασθενή από τη Σύμη στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, ώστε να έχουν άμεση πρόσβαση στην απαραίτητη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Συνεπώς, περίπου 1 ώρα μετά την αρχική ενημέρωση, το ταχύπλοο πλοίο μας Dodekanisos Pride αναχώρησε εκτάκτως από τη Σύμη για Ρόδο, αντί για σήμερα το πρωί, όπως ήταν προγραμματισμένο λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών.

Ευχαριστούμε θερμά για τον συντονισμό τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το Λιμεναρχείο Σύμης, το Συντονιστικό Κέντρο Διακομιδών του ΕΚΑΒ και το παράρτημα του ΕΚΑΒ στη Ρόδο.

Η οικογένεια της Dodekanisos Seaways εύχεται ολόψυχα γρήγορη ανάρρωση στους δύο συνανθρώπους μας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το ζήτημα της οικονομικής επιβάρυνσης των μεταφορικών εξόδων για τα εμπορεύματα ως διαχρονικό πρόβλημα οικονομικής και κοινωνικής επιβίωσης έθιξαν οι μόνιμοι κάτοικοι των Λειψών σε κοινή επιστολή τους προς την ακτοπλοϊκή εταιρία Dodekanisos Seaways.

Quote

Στο κείμενο που υπογράφουν μόνιμοι κάτοικοι του ακριτικού νησιού, τονίζεται πως οι υψηλές τιμές μεταφοράς επιβαρύνουν σε σημαντικό βαθμό τα νοικοκυριά του ακριτικού νησιού που προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες που διαμορφωθήκαν λόγω της πανδημίας. Η επιστολή καταλήγει στην αναγκαιότητα επανεξέτασης την υφιστάμενης πολιτικής χρέωσης των μεταφορών των εμπορευμάτων. Την σημαντική αυτή πρωτοβουλία που καταδεικνύει τον επαγγελματισμό και το υψηλό συλλογικό αίσθημα των κατοίκων των Λειψών, ενίσχυσε και ο Δήμαρχος του νησιού κ Φώτης Μάγγος που υποστήριξε ενεργά το ισχυρό αίτημα τους με επίσημη επιστολή εκ μέρους του Δήμου προς την έγκριτη ακτοπλοϊκή εταιρία και τον διευθύνοντα σύμβουλο της κ Χρήστο Σπανό, με τον οποίο προϋπάρχει μία άριστη πολυετής συνεργασία.

Το αίτημα των κατοίκων των Λειψών

Στο συλλογικό αίτημα για τη μείωση των ναύλων μεταφοράς, ανταποκρίθηκε ο κ Σπανός προχωρώντας άμεσα σε μείωση κατά 15% του κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων με τα ταχύπλοα της Dodekanisos Seaways στη Ζώνη Μακρινών Αποστάσεων. Παράλληλα, τόνισε την σπουδαιότητα της εκ βάθρων αναβάθμισης του πλοίου «Παναγιά Σκιαδενή» που θα ολοκληρωθεί σε δύο μήνες ώστε να μπορέσει να δρομολογηθεί από τη Ρόδο έως και τη Σάμο, εξυπηρετώντας και τους Λειψούς ως ένα από τα ενδιάμεσα νησιά. Το πλήρως ανακαινισμένο πλοίο θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου όγκου εμπορευμάτων σε σημαντικά μειωμένο κόστος, γεγονός που θα ελαφρύνει οικονομικά τα ήδη πολλαπλώς επιβαρυμένα νοικοκυριά των Λειψών στο άμεσο μέλλον.

Σημειώνεται πως ο Δήμαρχος Λειψών είχε εισηγηθεί έγκαιρα κατά το παρελθόν στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής την αναγκαιότητα να μετατραπεί η θερινή σύμβαση της ακτοπλοϊκής γραμμής Σάμος - Κως σε ετήσια, κάτι το οποίο θα ισχύει από το επόμενο έτος. Η προοπτική είναι να μπορεί η εταιρία να διεκδικήσει την εν λόγω γραμμή για το πλοίο «Παναγιά Σκιαδενή» που μετά τη πολύμηνη αναβάθμιση θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς εμπορευμάτων σε πολύ χαμηλότερο κόστος.

«Η ισχύς εν τη ενώσει που φέρνει η αυτό-οργάνωση και η συλλογική συνείδηση των μονίμων κατοίκων των Λειψών με τη συμβολή του Δήμου οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα. Μέσα από την άριστη συνεργασία με τη Dodekanisos Seaways, έγινε η αρχή και είμαστε αισιόδοξοι πως η επιθυμητή μείωση των ναύλων μεταφοράς εμπορευμάτων θα γίνει πράξη στο επόμενο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο κ Μάγγος.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέος προορισμός της Dodekanisos Seaways η Αστυπάλαια

 Η Dodekanisos Seaways ανακοινώνει την έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Αστυπάλαια την Τρίτη 18 Μαΐου με το ταχύπλοο καταμαράν Dodekanisos Pride κάνοντας πραγματικότητα ακόμα μία επιθυμία πολλών ταξιδιωτών μας! 

Συγκεκριμένα το πλοίο μας θα αναχωρεί στις 08.00 το πρωί από το λιμάνι Κολόνα Ρόδου, κάθε Τρίτη και Πέμπτη, με ενδιάμεσα λιμάνια τη Χάλκη, Τήλο, Νίσυρο, Κω και επιστροφή αυθημερόν.

Η Αστυπάλαια με την «απόκοσμη» μοναδικότητα της, καταμεσής του Αιγαίου, εντυπωσιάζει κάθε επισκέπτη με την γαλήνια ομορφιά της. Από τους φιλόξενους κατοίκους, το Κάστρο, τη Χώρα και τον Πέρα Γιαλό, τις γαλάζιες παραλίες, τα ανθοστόλιστα γραφικά σοκάκια μέχρι τα ταβερνάκια και τα μπαράκια, είναι σίγουρο πως πάντα θα έχετε έναν καλό λόγο να την επισκεφθείτε!

Με την προσθήκη της Αστυπάλαιας ως 18ο προορισμό μας, στη Dodekanisos Seaways συνεχίζουμε την αποστολή μας: να ενώνουμε τους ανθρώπους των νησιών μας και να υποστηρίζουμε τη νησιωτικότητα!

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια μπορείτε να βρείτε καλώντας στο 22410-70590 είτε επισκέπτοντας την εταιρική μας ιστοσελίδα στο www.12ne.gr

Link to comment
Share on other sites

On 5/15/2021 at 12:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Νέος προορισμός της Dodekanisos Seaways η Αστυπάλαια

 Η Dodekanisos Seaways ανακοινώνει την έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Αστυπάλαια την Τρίτη 18 Μαΐου με το ταχύπλοο καταμαράν Dodekanisos Pride κάνοντας πραγματικότητα ακόμα μία επιθυμία πολλών ταξιδιωτών μας! 

Συγκεκριμένα το πλοίο μας θα αναχωρεί στις 08.00 το πρωί από το λιμάνι Κολόνα Ρόδου, κάθε Τρίτη και Πέμπτη, με ενδιάμεσα λιμάνια τη Χάλκη, Τήλο, Νίσυρο, Κω και επιστροφή αυθημερόν.

Η Αστυπάλαια με την «απόκοσμη» μοναδικότητα της, καταμεσής του Αιγαίου, εντυπωσιάζει κάθε επισκέπτη με την γαλήνια ομορφιά της. Από τους φιλόξενους κατοίκους, το Κάστρο, τη Χώρα και τον Πέρα Γιαλό, τις γαλάζιες παραλίες, τα ανθοστόλιστα γραφικά σοκάκια μέχρι τα ταβερνάκια και τα μπαράκια, είναι σίγουρο πως πάντα θα έχετε έναν καλό λόγο να την επισκεφθείτε!

Με την προσθήκη της Αστυπάλαιας ως 18ο προορισμό μας, στη Dodekanisos Seaways συνεχίζουμε την αποστολή μας: να ενώνουμε τους ανθρώπους των νησιών μας και να υποστηρίζουμε τη νησιωτικότητα!

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια μπορείτε να βρείτε καλώντας στο 22410-70590 είτε επισκέπτοντας την εταιρική μας ιστοσελίδα στο www.12ne.gr

Είναι πολύ καλή αυτή η διασύνδεση για την Αστυπάλαια και τον τουρισμό της, γιατί με αυτό τον τρόπο αποκτά το νησί πιο άμεση επαφή με το διεθνές αεροδρόμιο της Κω

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στα πλαίσια των Αιγαιοπελαγίτικων Αγώνων, η Dodekansisos Seaways θα πάει στη Χίο το Σαββατοκύριακο 9 και 10 Οκτωβρίου. Οπότε η εταιρεία διαφημίζει την ευκαιρία για εκδρομή από τη Χίο προς τη Σάμο, την Ικαρία, τη Πάτμο, τη Λέρο και τη Κάλυμνο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Έναρξη δρομολογίων από Σάμο του Dodekanisos Pride

Quote

Η Dodekanisos Seaways συνεχίζει να στέκεται στο πλευρό των νησιωτών και ενώνει τη Σάμο με το υπόλοιπο Αιγαίο. Με χαρά σας ανακοινώνει την έναρξη των δρομολογίων του Dodekanisos Pride, μετά την ολοκλήρωση της ετήσιας συντήρησης και επιθεώρησής του στον Πειραιά.

Τα δρομολόγια ξεκινούν τη Δευτέρα 4 Απριλίου και ώρα 8:00 με αφετηρία τη Σάμο και θα εξυπηρετούνται τα νησιά Φούρνοι, Ικαρία, Αγαθονήσι, Αρκοί, Πάτμος, Λειψοί, Λέρος, Κάλυμνος και Κως.

Κύριος σκοπός του δρομολογίου είναι να διευκολυνθεί η τροφοδοσία των νησιών με όλα τα απαραίτητα εφόδια, να εξυπηρετηθούν οι μετακινήσεις τόσο των μόνιμων κατοίκων, όσο και του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, των Σωμάτων Ασφαλείας, των Εκπαιδευτικών και των Δημοσίων Υπαλλήλων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Χρ. Σπανός: «Οι εύκολες και ήσυχες μέρες έχουν τελειώσει για την ακτοπλοΐα»

Quote

«Βρισκόμαστε σε μια συνεχή διαδικασία προσωπικής και εργασιακής εξέλιξης», δηλώνει σε μία από τις σπάνιές του συνεντεύξεις, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DODEKANISOS SEAWAYS, κ. Χρήστος Σπανός, αναφερόμενος στους νέους στόχους και στις προτεραιότητες της ναυτιλιακής εταιρείας, η οποία ενώνει τα Δωδεκάνησα, ενισχύοντας τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις εντός και εκτός των ορίων του νομού. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, οι αξίες και το όραμα του πατέρα του και ιδρυτή της DODEKANISOS SEAWAYS, αείμνηστου Γιώργου Σπανού, συνεχίζουν να αποτελούν οδηγό για το μέλλον. «Η αγωνία του για αδιάλειπτη, συχνότερη, σύγχρονη και αξιοπρεπή συγκοινωνία για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών είναι τώρα πια και δική μας», τονίζει ο κ. Χρήστος Σπανός. Ακολουθεί η συνέντευξη του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου της DODEKANISOS SEAWAYS κ. Χρήστου Σπανού προς τη «δ» αναλυτικά:

• Κύριε Σπανέ, έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας και αυστηρών περιορισμών, επιστρέψαμε φέτος σε πιο κανονικούς ρυθμούς. Πώς έχει διαμορφωθεί η κίνηση; Παρουσιάζουν αύξηση οι πληρότητες στα δρομολόγια των πλοίων σας;

Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν ιδιαίτερα περιοριστικά για την ακτοπλοΐα και τον τουρισμό, από αυτά που δεν θες να θυμάσαι. Φέτος η κατάσταση εξομαλύνθηκε και προβλέπεται να κλείσουμε με περισσότερη κίνηση από το 2019.

• Η ενεργειακή κρίση και η αύξηση στις τιμές των καυσίμων, πόσο επηρεάζουν τον κλάδο της ακτοπλοΐας; Πώς προσαρμόζεται η εταιρεία σας στα δεδομένα αυτά;

Το κόστος των καυσίμων, σε κανονικές περιόδους, αποτελούσε το 30-35% των λειτουργικών δαπανών των πλοίων, εδώ και αρκετούς μήνες όμως, εκτοξεύθηκε στο 60-70%. Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες ξέρουν, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, πως στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχουν ισχνή κερδοφορία. Από τη δική μας μεριά, προσπαθούμε να λειτουργούμε όσο πιο συνετά και προσεκτικά γίνεται, ώστε να αντέχουμε. Η εποχή άλλωστε μας διδάσκει πως οι εύκολες και ήσυχες μέρες έχουν τελειώσει και πρέπει να έχουμε κατά νου πως κάθε μέρα θα είναι τρικυμιώδης.

• Συμπληρώνονται τρία χρόνια από την απώλεια του ιδρυτή της Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή και πατέρα σας, Γιώργου Σπανού. Πώς ήταν αυτή η μεταβατική περίοδος η οποία συνέπεσε και με την πανδημία του κορωνοϊού; Το όραμά του για την ενότητα και την ανάπτυξη της Δωδεκανήσου πόσο έντονα σας καθοδηγεί;

Οι αξίες και το όραμα του πατέρα μου είναι οδηγός μας. Η αγωνία του για αδιάλειπτη, συχνότερη, σύγχρονη και αξιοπρεπή συγκοινωνία για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών είναι τώρα πια και δική μας. Όντας σημαντικά υποψιασμένος για τις δυσκολίες που παρουσιάζονται σε μεταβάσεις τέτοιου τύπου, τα έχουμε καταφέρει ικανοποιητικά θα έλεγα, λαμβάνοντας υπόψιν τον τρόπο που αντιμετωπίσαμε την πανδημία, αντιμετωπίζουμε ακολούθως την ενεργειακή κρίση, αλλά και μερικές ακόμα «εκπλήξεις» που δεν περιμέναμε καθόλου.

Ενισχύσαμε την ομάδα εργασίας μας, με νέους συνεργάτες, οι οποίοι, με όσο το δυνατόν ομαλότερη αλληλεπίδραση με τους παλιότερους, έχουν εξελίξει σημαντικά τα συστήματα και τις διαδικασίες μας. Ανανεώσαμε ριζικά τα πλοία και τα γραφεία μας και βρισκόμαστε σε μια συνεχή διαδικασία προσωπικής και εργασιακής εξέλιξης και βελτίωσης.

• Πόσο δύσκολο είναι σήμερα το μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών εταιρειών στην Ελλάδα; Έχει την αναμενόμενη στήριξη από το Κράτος η ακτοπλοΐα;

Το σημαντικότερο διαχρονικά πρόβλημα της ακτοπλοΐας είναι οι υποδομές στα λιμάνια, που χρειάζονται σημαντικά έργα, και η καθολική απουσία των σταθμών εξυπηρέτησης των επιβατών που μας εκθέτει διαρκώς. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να ανανεωθεί ο ακτοπλοϊκός στόλος που βρίσκεται σε μέση ηλικία, μεγαλύτερη των 30 ετών. Μέχρι τη δεδομένη στιγμή δεν έχουν προταθεί βιώσιμες λύσεις και ο καιρός περνάει. Τέλος, αν συνεχιστεί η ενεργειακή κρίση και οι τιμές παραμείνουν στα τωρινά επίπεδα, πολλές εταιρίες θα κινδυνεύσουν σοβαρά. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να παρθούν γενναία και ενθαρρυντικά μέτρα στήριξης.

• Πείτε μας λίγα πράγματα για το συνολικό rebranding που έχετε κάνει τα τελευταία χρόνια; Ποια είναι τα σχέδιά σας σε επίπεδο δρομολογίων και επέκτασης του στόλου σας;
Έχουμε πραγματοποιήσει σημαντικές αλλαγές στην εταιρική μας εικόνα στα τελευταία δύο χρόνια. Ανακαινίσαμε τα ταχύπλοα «Dodekanisos Express» και «Dodekanisos Pride» και προχωρήσαμε σε ολική ανακατασκευή του πλοίου μας «Παναγιά Σκιαδενή», ένα project απαιτητικό και δύσκολο, που όμως το αποτέλεσμα μας έχει δικαιώσει. Επιπρόσθετα, διπλασιάσαμε την άμεση έκπτωση του προγράμματος πιστότητας Bonus Ways από 10% σε 20%, ενώ τις επόμενες μέρες θα ανέβει και το νέο μας site. Σχετικά με τις υπηρεσίες μας, τροποποιήσαμε και εκλογικεύσαμε την υπηρεσία μεταφοράς δεμάτων με τέτοιο τρόπο, ώστε να διευκολύνουμε τους επισκέπτες των νησιών μας στις μετακινήσεις τους. Πέρσι προσθέσαμε στο δίκτυο των προορισμών μας την Αστυπάλαια, συνδέοντάς την με τη Ρόδο, τη Χάλκη, την Τήλο, τη Νίσυρο και την Κω. Η ανταπόκριση ήταν πολύ θετική και φέτος επεκτείναμε τη σύνδεση αυτή και την ενώσαμε με τη Σάμο, το Αγαθονήσι, τους Αρκιούς, την Πάτμο, τους Λειψούς, τη Λέρο και την Κάλυμνο. Η εταιρία μας πλέον ταξιδεύει σε 18 μοναδικούς προορισμούς: Ρόδο, Σύμη, Πανορμίτη, Κω, Χάλκη, Τήλο, Νίσυρο, Κάλυμνο, Λέρο, Λειψούς, Αγαθονήσι, Αρκιούς, Ικαρία, Πάτμο, Φούρνους, Σάμο, Καστελλόριζο και Αστυπάλαια. Στόχος μας είναι η δωδεκάμηνη σύνδεση της Σάμου, της Ικαρίας, των Φούρνων, των Αρκιών και της Θύμαινας. Με αυτόν τον τρόπο συνδέουμε και τα τρία διεθνή αεροδρόμια ως «κόμβους» για την εξυπηρέτηση των μικρότερων νησιών. Άλλωστε, από τότε που ξεκινήσαμε αυτή τη σύνδεση, θεωρούμε και αυτά τα νησιά Δωδεκάνησα.

 

Link to comment
Share on other sites

Ας γυρίσουμε 24 χρόνια πίσω...

Ρόδος, Ιανουάριος 1998 και η τύχη, καθώς και επαγγελματικοί λόγοι, με φέρνουν να ταξιδεύω με το Λέρος της ΔΑΝΕ, δύο ή τρεις ημέρες μετά την τότε θυελλώδη συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.

Τα προβλήματα πολλά και γνωστά, έχουν αναφερθεί στο φόρουμ πολλές φορές. Ουσιαστικά, με τη συνέλευση αυτή άρχισε το οριστικό τέλος της θρυλικής εταιρείας (λαϊκής βάσης) της Δωδεκανήσου (Τέλος πάντων, το πόσο "λαϊκής βάσης" ήταν, ποια συμφέροντα λειτούργησαν και ο συγκεκριμένος ρόλος ανθρώπων που δεν βρίσκονται πια εν ζωή είναι θέματα που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε άλλη φορά).

Το Λέρος είναι το μοναδικό πλοίο της ΔΑΝΕ που ταξιδεύει. Στο συγκεκριμένο ταξίδι πλοίαρχος ο αείμνηστος Στέφανος Παραδείσης. (Για τον συγκεκριμένο άνθρωπο θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που τον γνώρισα και που με τίμησε με τη φιλία του). Είχαμε γνωριστεί σε προηγούμενο ταξίδι με το Λέρος και, βλέποντας με στον καταπέλτη, μου λέει να ανέβω στη γέφυρα για την αναχώρηση, ώστε μετά να φάμε παρέα.

Σε εκείνο το μεσημεριανό τραπέζι, λοιπόν, λίγο μετά την αναχώρηση, γνωρίζω για πρώτη φορά τον αείμνηστο Γιώργο Σπανό. Μάλιστα, το φαγητό δεν ήταν από την κουζίνα του πλοίου, αλλά από τα φαγητά που ετοιμαζόταν στο Σούπερ Μάρκετ της οικογένειας Σπανού και τα είχε φέρει ο ίδιος για να φιλέψει το πλήρωμα. Θυμίζω εδώ, ότι το πλήρωμα δούλευε απλήρωτο και έκανε υπομονή μήπως έρθουν οι καλύτερες ημέρες. Μάλιστα, τότε έλεγαν ότι τα φαγητά που ετοιμάζονταν στο Υπερμάρκετ Σπανός, ήταν καλύτερα και από τα σπιτικά.

Τέλος πάντων, ήδη από τότε, ο Γιώργος Σπανός (έχοντας βέβαια εμπλακεί και με τα ζητήματα της ΔΑΝΕ) είχε στο μυαλό του τη δημιουργία μιας εταιρείας που θα εξασφάλιζε την απρόσκοπτη σύνδεση των Δωδεκανήσων μεταξύ τους και στο συγκεκριμένο τραπέζι συζητούσε με το Στέφανο Παραδείση αν τα καταμαράν θα ήταν ενδεδειγμένη λύση, μια και ήδη είχε ξεκινήσει τις επαφές, καθώς και άλλα θέματα για τη λειτουργία της εταιρείας που είχε στο μυαλό του.

Θυμάμαι ακόμα, τη φλόγα στα μάτια του και την αποφασιστικότητα του, καθώς και την απλότητά του, με δεδομένη και με την οικονομική εμβέλειά του. Θυμάμαι ακόμα, ότι θεωρούσε απαραίτητη την καθημερινή σύνδεση των Δωδεκανήσων μεταξύ τους και για λόγους κοινωνικής και εθνικής συνοχής, πέρα, βέβαια, από το όποιο οικονομικό κέρδος προσδοκούσε. Να πω εδώ ότι για πολλά χρόνια το παρατσούκλι της ΔΑΝΕ, από τους ίδιους τους Δωδεκανήσιους, ήταν ΠΕΝΤΑΝΕ, με δεδομένο ότι εξυπηρετούσε τακτικά τα πέντε νησιά του κορμού, Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο, Κω και Ρόδο. 

Με την ολοκλήρωση του μεσημεριανού γεύματος, ήμουν παραπάνω από βέβαιος ότι ο άνθρωπος αυτός θα πετύχαινε το στόχο του. Και πράγματι, η Δωδεκάνησος Ναυτική Εταιρεία έγινε το μετρό της Δωδεκανήσου. (Προφανώς και με ζητήματα που έχουν αναφερθεί στις σελίδες πιο πίσω από τους υπόλοιπους συμφορουμίτες).

Με το Γιώργο Σπανό ξανασυναντηθήκαμε - που αλλού; - στον καταπέλτη ενός από τα δυο καταμαράν του, δεν θυμάμαι ποιο, το 2012. Πάντα το ίδιο δυναμικός, το ίδιο απλός, λίγο αψύς, να επιβλέπει την πρωινή φόρτωση και να βοηθάει όπου μπορεί. Είχαμε μια σύντομη κουβέντα, θυμήθηκε μάλιστα και το γεύμα μας στο Λέρος. 

Αγαπούσε πολύ την εταιρεία του, παθολογικά θα έλεγα, και ήταν πάντα παρών.

Σε κάθε περίπτωση, σε αυτήν την έρμη τη χώρα μας, πιστεύω ότι είναι η "τρέλα" πολλών ανθρώπων, οι οποίοι πιστεύουν σε κάτι και το κάνουν πράξη. Προφανώς, δεν είναι μόνο ο Γιώργος Σπανός, υπάρχουν και πολλοί άλλοι και πολλές άλλες, σε όλη την Ελλάδα. Αλλά, πιστεύω, και χωρίς να έχω καμία απολύτως σχέση με την εταιρεία, ότι η δημιουργία της πραγματικά έχει προσφέρει τα μέγιστα στα Δωδεκάνησα και χάρηκα ιδιαίτερα όταν επέκτεινε και τα δρομολόγια της μέχρι το Πυθαγόρειο της Σάμου. Μάλιστα, φέτος, έστειλα το γιό μου από το Πυθαγόρειο στον κολλητό του στη Λέρο.

Ας είναι καλά οι άνθρωποι που συνεχίζουν στα βήματα του Γιώργου Σπανού και ας ελπίσουμε ότι, γενικά, θα προκύψει μια νέα γενιά επιχειρηματιών η οποία να μπορεί να σκεφτεί λίγο εναλλακτικά, με καινοτομία και να μπορεί να διαβάσει σωστά τις δυνατότητες που παρέχει και η Ε.Ε. για αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών. 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητώ αυτά που λες @Z.Gk., απλά η ζωή και η ηλικία με έχουν κάνει να είμαι επιφυλακτικός απέναντι σε "Αγίους" κάθε είδους.

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει προσφέρει πολλά, αλλά έχει στηριχθεί διαχρονικά από τις περισσότερες κυβερνήσεις. Όπως και να το δει κανείς είναι λίγο παράδοξο να ξεκινά μια κουβέντα ζητώντας ενίσχυση και στήριξη.

 

Link to comment
Share on other sites

Σαφέστατα και έχει στηριχθεί, έχεις δίκιο @proud_ionian, όπως και, γενικά, για τα θέματα των επιδοτήσεων που έχουμε αναφέρει και σε άλλα θέματα του φόρουμ.

Το γράφω, πιο κομψά η αλήθεια είναι, και στο post μου.

1 hour ago, Z.Gk. said:

(Προφανώς και με ζητήματα που έχουν αναφερθεί στις σελίδες πιο πίσω από τους υπόλοιπους συμφορουμίτες).

Περισσότερο την ατμόσφαιρα της εποχής ήθελα να μεταφέρω...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 10/20/2019 at 9:16 AM, Patmios said:

Η αλήθεια είναι ότι το Παναγία Σκιαδενή είχε κτισθεί για τη γραμμή Σάμος - Κως και ίσως επέκταση ως την Ρόδο. Ακούγεται δυστυχώς, ότι τόσα χρόνια έπεφταν πλάτες για την ΑΝΕΚΑΛΥΜΝΟΥ και το γερασμένο πλοίο της Νήσος Κάλυμνος. Εταιρεία όπου το site της υπολειτουργεί και δυστυχώς δεν υπάρχει στα συστήματα online κρατήσεων, με απλά λόγια πλοίο φάντασμα για κάποιον που θέλει να επισκεφθεί για πρώτη φορά τα νησιά της Δωδεκανήσου και της Σάμου.

Αν όντως το δημοσίευμα επαληθευτεί και δωθεί η γραμμή στο Σπανό, η ακόμα καλύτερα φτιαχτεί μια επιπλέον επιδοτούμενη γραμμή , θα είναι μοχλός τουριστικής και εμπορικής  ανάπτυξης για τα μικρά νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και των νησιών του Νομού της Σάμου!

Αυτά…

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...