Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

φιλε @mpolo συμφωνω απολυτα.

το σχολιο μου περι αποβιομηχανισης, δεν εχει να κανει με τη λειτουργια της γραμμης, αλλα με το οτι το Αιγιο ειναι πολη που εχει πληγει απο την αποβιομηχανιση και η τοπικη οικονομια ειναι σκια του παρελθοντος.

οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, πολιτικοι καθε ειδους, απο δημοτικοι συμβουλοι μεχρι βουλευτες, ταζουν στους αιγιωτες οτι θα γινουν πατρα, ειτε με 10 μπλοκια που τα λενε νεο λιμανι, ειτε με μια ακτοπλοϊκη συνδεση στο πουθενα, ειτε με θνησιγενη πανεπιστημιακα τμηματα.

 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς ειναι τα πράγματα !!! Οι πολιτικοί πάντα χρησιμοποιούν παρωχημένο πολιτικό λόγο ορμώμενοι από τα προβλήματα του κάθε τόπου για να τάξουν παπατζες . Από την άλλη όπως είπε ο φιλος Mpolo , Η γραμμη είχε ένα νόημα οταν θα έπρεπε να διανύσεις ακόμη κοντά στα 35χλμ μέχρι το Ριο σε ένα κάκιστο πολυσύχναστο κι επικίνδυνο οδικό δίκτυο και μετά έπρεπε να περιμένεις να πάρεις το πλοιο για απέναντι . 

Τωρα που πλέον υπάρχει η γέφυρα Ριου Αντιρρίου , έχει ολοκληρωθεί το οδικό δίκτυο Κορίνθου - Πατρών και οι ταξιδιώτες απο Αθηνα για Γαλαξίδι η Ερατεινη και Τροιζονια προτιμούν την διαδρομή μέσω Μπράλου ειναι πραγματικά αστείο να μιλαμε για αναβίωση της συγκεκριμένης γραμμής , η οποία ήδη απο την λειτουργία της γέφυρας και μετα ολοένα και μειωνόταν η επιβατική της κίνηση μέχρι που καταργήθηκε πολυ πριν την Ιονία οδό .

Ποσο μάλλον με ένα μικρό βαπορακι 40 ετών , τα τελευταία 9 χρόνια παρατημένο στο έλεος του θεού , το οποίο στα καλά του πήγαινε με 10-11 μίλια δρόμο και εκ των πραγμάτων θα κάνει το δρομολόγιο σε 2,5 ώρες περίπου όσο ακριβώς χρειάζεται ο Αθηναίους για να πάει οδικώς στο Γαλαξίδι μέσω Μπράλου . Όσο και να έχει την πράσινη οικολογική ταμπέλα , το εγχείρημα θα  έχει βέβαιη αποτυχία . 
 

Ισως καλύτερες προϋποθέσεις για πιθανή επιτυχία , θα είχε αν το πρότζεκτ με το Σαμος σπιριτ είχε τουριστικό και περιηγητικό χαρακτήρα σε μέρη του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου . 
 

Link to comment
Share on other sites

Θυμαμαι πως καπου το 1999 ειχαν τραπεζωσει τοπικοι άρχοντες τον παναγοπουλο στο αιγιο σε καποια εκδηλωση και του ζητουσαν να φερει τα πλοια στο νεο λιμανι του αιγιου το οποιο βεβαια παραδοθηκε 15 χρονια μετα. Η απάντηση του ηταν οτι εμεις προσπαθουμε να μειώσουμε τον χρονο πλευσης και εσεις μου ζητατε να τον αυξησω

Οσο για αυτο που λες proud  για τους πολιτικους που ταζουν διαφορα στους αιγιωτες πλεον λιγοι τσιμπανε. Οπως και για την επαναλειτουργία της γραμμης λιγος κοσμος ασχοληθηκε ενω ακουσα και αρκετο κοσμο να μιλαει απαξιωτικά και για το καραβι το συγκεκριμένο και οχι αδικα κατα την γνωμη μου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Ο ανταποκριτής του Φωτός στα Ιωάννινα, Βαγγέλης Γυφτόπουλος, σταχυολογεί γιορτινές ιστορίες που έχουν σχέση με τον ΠΑΣ Γιαννενα. Σε μια από αυτές, πρωταγωνιστεί το πορθμείο Ρίου - Αντιρρίου αλλά κυρίως το πορθμείο Αιγίου - Αγίου Νικολάου. Πίσω στη δεκαετία του 60 λοιπόν:

 

«Κοντέψαμε να πνιγούμε με τον Μοντέζ»

Στα νεότερα χρόνια, από τη δεκαετία του ’60 και μετά, που δημιουργήθηκαν τα πρωταθλήματα Α’ και Β’ Εθνικής, σταμάτησαν τα τουρνουά Χριστουγέννων, καθώς γίνονταν τα επίσημα παιχνίδια. Καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών υπήρχε πλήρης αγωνιστική δραστηριότητα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά. Έτυχε ποδοσφαιριστές, όταν οι ομάδες τους αγωνίζονταν εκτός έδρας, να περάσουν τις άγιες ημέρες σε λεωφορεία και καράβια, σε φουρτούνες στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου ή στα χιόνια όταν είχαν αγώνες στη Βόρεια Ελλάδα και έπρεπε να διασχίσουν την περιοχή της Κατάρας. Ο παλιός άσος του ΠΑΣ, Τάκης Γραμμενιάτης, μιλώντας στο «ΦΩΣ» για το τι θυμάται από τους αγώνες ημέρες Χριστουγέννων μάς είπε: «Όταν γινόταν το καλοκαίρι η κλήρωση των αγώνων, παρακαλούσαμε να μην έχουμε τέτοιες ημέρες μακρινά παιχνίδια εκτός έδρας. Συνήθως ταξιδεύαμε με λεωφορείο, σπάνια με αεροπλάνο, οι δρόμοι δεν είναι όπως σήμερα και πολλές φορές χρονιάρες μέρες ήμασταν στον δρόμο, αφήνοντας μόνη την οικογένειά μας. Μπορώ να γράψω βιβλίο το τι περάσαμε στις αποστολές. Θυμάμαι μια χρονιά, παραμονές Πρωτοχρονιάς, κοντέψαμε να πνιγούμε στο ταξίδι της επιστροφής στα Γιάννινα. Δεν είχαμε βγει ακόμη στην Α’ Εθνική και παραμονές Πρωτοχρονιάς παίξαμε στο Ναύπλιο με τον Πανναυπλιακό. Φτάνοντας στο Ρίο, είχε απαγορευτεί ο απόπλους των φέριμποτ για το Αντίρριο γιατί φυσούσε αέρας και είχε πολύ κύμα η θάλασσα. Μας είχε πιάσει η νύχτα, ενώ είχε χαλάσει και το λεωφορείο. Γυρίζαμε με ταξί. Εγώ ήμουν με τον Μοντέζ και με τον Ράκια τον φροντιστή. Μας είπαν ότι από το Αίγιο υπάρχει γραμμή για Ιτέα, ώστε να βγούμε απέναντι στη Στερεά Ελλάδα. Περάσαμε με ένα καρυδότσουφλο, μας πήγαινε μια στην ανατολή και μια στη δύση, είπαμε ως εδώ ήταν. Τρομάξαμε από τον φόβο μην πνιγούμε μέχρι να βγούμε απέναντι. Πρωτοχρονιά κάναμε καθ’ οδόν για τα σπίτια μας»

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nick the Greek said:

...κυρίως το πορθμείο Αιγίου - Αγίου Νικολάου. Πίσω στη δεκαετία του 60 λοιπόν[...]Εγώ ήμουν με τον Μοντέζ και με τον Ράκια τον φροντιστή. Μας είπαν ότι από το Αίγιο υπάρχει γραμμή για Ιτέα, 

την... προεπαναστατική:P περιοδό, υπηρχε συνδεση και αιγιου ιτεας.

μετα κατασκευαστηκε απο την Επαναστασιν ο αντιρριου αμφισης και ολες οι γραμμες ανατολικα του ριου, αρχισαν να παρακμαζουν

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Επανέρχεται το θέμα της μετατροπής υπάρχοντος πορθμείου σε ηλεκτροκίνητο. Αυτή τη φορά άλλαξε πανεπιστήμιο, από της Πάτρας στο δυτικής Αττικής. 

https://www.naftemporiki.gr/maritime/1400098/metatropi-symvatikoy-ploioy-se-ilektroproothoymeno/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα νιος και γέρασα....4 χρόνια όλα τα τοπικά μέσα Φωκίδας και Ναυπακτίας αναπαράγουν το ίδιο, με δηλώσεις δημαρχέων και τοπικών παραγόντων, με φιέστες αναβίωσης της γραμμής, με, με, με....αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο......χωρίς εξασφαλισμένο μεταφορικό μέσο από Αίγιο προς Άγιο Νικόλαο και αντίστροφα, δύσκολα θα αναβιώσει η γραμμή και μάλιστα με ηλεκτροκίνητο πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άλλη μια αναφορά στο εγχείρημα, από την εφημερίδα Πελοπόννησος αυτή τη φορά. Το ζουμί είναι ότι έχουμε σχεδιο και μελέτες, δεν έχουμε πλοίο και χρήματα.

Εκεί πάντως, εμμονή. Μετατροπή υφιστάμενου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και αντε παλι απο την αρχη, να χτισουν τη Λουκια:D, που ελεγε καποτε ο Χαρρυ Κλυνν.

Στην ιδια φαση ειμαστε, χωρις χρηματα και πλοιο:P.

Οπως αναφερει η Πελοποννησος, που φιλοξενει και συνεντευξη του καθηγητη που τρεχει το project στο Πανεπιστημιο Δυτικης Αττικης, περιμενουν το νεο ΕΣΠΑ, για να ενταχθει εκει το εγχειρημα, να εγκριθει η χρηματοδοτηση και εν συνεχεια να προκηρυχθει διαγωνισμος για να βρεθει το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Ισως να κανω και λαθος αλλα νομιζω οτι περισσοτερο "η Πελοποννησος" ασχολειται και ανακυκλωνει το θεμα ,παρα γινεται καποια συστηματικη και ουσιωδης δουλεια πανω στο project

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό. Κάποιος ευνοούμενος της από την Αιγιάλεια θα της το σερβίρει.;)

Πέρα από την ψηφοθηρία, κάποιοι σε Αιγιάλεια και Δωρίδα έχουν μυριστεί βρώσιμα έουρωζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Αίγιο: «Βραχυκύκλωσε» το ηλεκτρικό πλοίο – Η Μ. Ιατροπούλου δεσμεύεται πως ο Δήμος δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Η δήλωση του «εγκέφαλου» του πρότζεκτ Γιώργου Βόκα προκαλεί ανησυχία

Quote

Τι γίνεται, άραγε, μ’ εκείνο το πρωτοπόρο για την Ελλάδα πρότζεκτ που αφορά το ηλεκτρικό πλοίο στη γραμμή Αίγιο-Αγιος Νικόλαος; Προχωράει; Ή έχει βαλτώσει;

Από το 2020 έχει ξεκινήσει η ιστορία.

Ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, είχε αποκαλύψει στην «Πελοπόννησο», ακριβώς ένα χρόνο πριν, ότι η μετατροπή ενός μεσαίου συμβατικού μεταχειρισμένου πλοίου σε ηλεκτρικό και ο μετασχηματισμός των λιμενικών εγκαταστάσεων στους οποίους θα δραστηριοποιείται, προβλέπεται σε πρωτοποριακό πρόγραμμα της γενικής γραμματείας Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, για το οποίο ήδη έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ.

Κι όμως, ένα χρόνο μετά, καμία εξέλιξη. Η αποκλειστική δήλωση, μάλιστα, του καθηγητή κ. Βόκα, που είχε αναλάβει τον σχεδιασμό όλου του εγχειρήματος, προκαλεί ανησυχίες!

Ο Γιώργος Βόκας, «εγκέφαλος» του εν λόγω πρότζεκτ, δυστυχώς δεν είχε και τόσο καλά νέα να μας πει. «Οι μελέτες έχουν γίνει, και μάλιστα αμισθί, όλα αυτά τα χρόνια. Εχουμε καλύψει όλο το τεχνικό κομμάτι σαν Πανεπιστήμιο, μέχρι και τις μελέτες που ήθελε το υπουργείο, και συνεχίζουμε να περιμένουμε το ΟΚ της Πολιτείας, να πάρουμε την επιδότηση για να πάμε παρακάτω», ανέφερε αρχικά ο καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και πρόσθεσε: «Υπάρχει η βούληση της κοινωνίας, του κόσμου και του δημάρχου Αιγιάλειας. Αντί να μας δώσουν τη σχετική επιχορήγηση, όπως θα έπρεπε, είμαστε στην αναμονή. Αντί να μας βοηθήσουν, μαθαίνουμε ότι θα πάνε να φτιάξουν κάτι στον Πόρο. Η γραμμή Αίγιο-Αγιος Νικόλαος έδινε ζωή στην περιοχή. Ειδικά τώρα που έφυγαν και τα ΤΕΙ από το Αίγιο, η σύνδεση με την αντίπερα όχθη θα δώσει οικονομική ώθηση. Εχουμε μιλήσει και με τον κ. Καλογερόπουλο και με τον νέο δήμαρχο Αγίου Νικολάου και θα δούμε πώς θα ασκηθεί εκ νέου πίεση στην κυβέρνηση. Πρόκειται για ώριμο έργο που θα δώσει προστιθέμενη αξία στον τόπο, τουριστική, επιστημονική, κ.λπ.». Και ο κ. Βόκας έκλεισε και με ένα υπονοούμενο: «Θέλω να πιστεύω ότι δεν ισχύουν όλα όσα λέγονται στο Αίγιο, ότι ίσως κάποιοι πολιτικοί να ήθελαν να είναι μέσα στο έργο και γι’ αυτό τον λόγο να έχουν βρει τρόπους για να το καθυστερούν. Έχω αρχίσει κι εγώ να βλέπω και φαντάσματα και μακάρι να πρόκειται για οφθαλμαπάτη. Το έργο αυτό θα έδινε τεράστιο πολιτικό πλεονέκτημα στην περιοχή. Δεν το βλέπουν;».

Η «Πελοπόννησος της Δευτέρας» μίλησε και με τη Μαρία Ιατροπούλου, την πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Αιγιάλειας. «Δυστυχώς το πρότζεκτ έχει παγώσει λόγω έλλειψης κονδυλίων», μας είπε η κ. Ιατροπούλου και πρόσθεσε: «Εμείς πιέζουμε μεν σαν Λιμενικό Ταμείο το υπουργείο Ναυτιλίας, αλλά είναι και θέμα χρηματοδότησης. Εννοείται ότι θα κάνουμε πάλι μια προσπάθεια, για την ακρίβεια θα κάνουμε συνεχώς προσπάθειες για να λυθούν θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας των υπουργείων Οικονομικών, Τουρισμού και Ναυτιλίας. Δεν μένουμε με σταυρωμένα χέρια».

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...