Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η παντόφλα Ζαχαρίας σύντομα θα αποσυρθεί λόγω ηλικίας, οπότε θα πρέπει να αντικατασταθεί από τη γραμμή Αιγίου-Αγίου Νικόλαου από άλλη παντόφλα.

στα τοπικα ΜΜΕ, λεγεται οτι μαλλον θα σταματησει η γραμμη με την αποχωρηση του ζαχαρια

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και από ότι μαθαίνουμε, είναι πολύ πιθανόν το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ αν δεν πάει τελικά στην γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου, να βρεθεί στην γραμμή Ρίου - Αντίριου, για τα επόμενα χρόνια που υπολείπονται μέχρι την συμπλήρωση της 35ετίας του (κατασκευής του 1981).

και ετσι ακριβως θα γινει. , στις 16/1 ξεκινα δοκιμαστικα για 2-3 μηνες (μεχρι το πασχα λογικα), με τρια δρομολογια ημερησιως και αν η κινηση ειναι ικανοποιητικη θα παραμεινει μεχρι τα παιδια της αλλαγης να γινουν 35ρηδεςB), αλλιως θα ερθει στο Ριο. για το θεμα υπηρξε μεγαλη κινητοποιηση απο παραγοντες της Αιγιαλειας και απο τους πρωην και απο τον καινουργιο δημαρχο, αλλα και απο τους εμπορικους συλλογους. οταν φανηκε οτι θα υπαρξει αισιο αποτελεσμα, εκανε και επερωτηση στη Βουλη ο Μιχαλης Μπεκιρης.

σημερα κανει αναφορα στο θεμα και η εφημεριδα "Πελοποννησος".

και στο δημοσιευμα του The Best παραπανω, λεει οτι η γραμμη υπαρχει απο το 1978. πιστευω οτι υπαρχει απο πιο παλια, απλα απο το '78 πηγαινε παντοφλα. οι αιγιωτες λενε οτι ειναι το μονο σημειο συνδεσης στερεας και πελοποννησου, μεταξυ διωρυγας και γεφυρας. προσωπικα πιστευω οτι περα απο το οτι ειναι ενδιαφερουσα εναλλακτικη διαδρομη, δεν προκειται να τραβηξει παρα μονο ανθρωπους σαν και εμας που ξερουν τη γραμμη και γουσταρουν, αλλα και το τοπικο εμποριο μεταξυ αιγιαλιας και φωκιδας (οσο μπορει να ειναι αυτο).

45 λεπτα ειναι η διαδρομη. το 2004 που ειχα περασει, ειχε εισητηριο ΙΧ 3-4 ευρω πανω απο της γεφυρας, οποτε βαζοντας τα κατω, ουτε χρονικα ουτε οικονομικα κερδιζε κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Το χρησιμοποιούν αρκετά φορτηγά αλλά και επιβάτες με ιχ που πάνε για Θεσσαλονικη μέσω του Μπραλου και δεν θέλουν να κάνουν τον γύρω δηλαδή να πάνε Ριο να περάσουν την γέφυρα να βγουν Αντιρριο και μετά Αμφισσα και μετά πανω.το Αντιρριο Αμφισσα είναι γύρω στα 100 χιλιόμετρα ενώ το Άγιος Νικόλαος Αμφισσα είναι γύρω στα 50 χιλιόμετρα.Και μιλάμε για έναν πολύ χάλια δρόμο γεμάτο στροφές. Επίσης οι τιμές των εισιτηρίων έχουν μειωθεί.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Όπως είχαμε πεί η γραμμή έχει μία κάποια κίνηση και δεν είναι κοστοβόρος ιδιαίτερα. Κατά την γνώμη μου όμως μόνο τοπικές ανάγκες εξυπηρετεί, μεταξύ Φωκίδας-Βοιωτίας-Νότιας Φθιώτιδας και Κορινθίας-Αιγιαλείας. ΙΧ, φορτηγά αλλά και λεωφορεία από/προς Πάτρα (και νοτιότερα) για Βόρεια Ελλάδα, χρησιμοποιούν όλο και συχνότερα την Εγνατία έως τα Ιωάννινα (2,5 ώρες μέχρι Θεσσαλονίκη) και από εκεί Άρτα-Αμφιλοχία-παράκαμψη Αγρινίου (Ιονία Οδός)-Αντίριο. Οπότε Μπράλος, δύσκολα, μόνον για τους fans του Ράλλυ-Ακρόπολις.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ γιατί και εγώ έτσι πήγα φέτος Θεσσαλονικη και με καλύτερο δρόμο έκανα λίγη ώρα περισσότερο από ότι από τον Μπράλο. Αλλά και πάλι σε κάθε δρομολόγιο έχει από τουλάχιστον 4 φορτηγά αρκετά ιχ και κάποια λεωφορια(ιχ και λεωφορεία κυρίως τα σαββατοκύριακα) ενώ είναι και τα φορτηγά με ξένες πινακίδες(βουλγαροι και τουρκοι) που ταξιδεύουν.

Υ.Γ και λιγο ραλακι που και που καλό είναι :D :D :D :D

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να δούμε τις ώρες δρομολογίων της γραμμής όπως έχουν αναρτηθεί στο aigio.gr

Χειμερινά δρομολόγια ferry boat από Αίγιο για Άγιο Νικόλαο και ανάστροφα.

ΑΠΟ 28/1 ΕΩΣ 31/3/2011

ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ

ΑΠΟ ΑΙΓΙΟ 07.30, 11.00, 14.30

ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ 08.30, 12.00, 15.30

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΑΠΟ ΑΙΓΙΟ 11.00-14.30-17.00

ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ 12.00-15.30-18.30

*Μέχρι την 31η Μαρτίου, η γραμμή δε θα λειτουργεί τις Τετάρτες.

ΑΠΟ 1/4 ΕΩΣ 31/10/2011

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΑΠΟ ΑΙΓΙΟ 07.30-11-14.30-17.00

ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ 08.30-12.00-15.30-18.00

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κόβεται η πορθμειακή γραμμή Αιγίου- Αγίου Νικολάου

Διακοπή λειτουργίας της πορθμειακής γραμμής Αιγίου- Αγίου Νικολάου, αποφάσισε η πλοιοκτήτρια εταιρεία του ferry boat "Παναγία Τρυπητή ΙΙ", τη Δευτέρα 2 Μαΐου, επικαλούμενη οικονομικούς λόγους.

Ο δήμαρχος Αιγιάλειας, Στάθης Θεοδωρακόπουλος, τόνισε πως τόσο το επιτελείο του, όσο και ο πρόεδρος του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Αιγίου βρίσκονται σε αναζήτηση λύσης, προφανώς μέσω συνεργασίας με άλλη πλοιοκτήτρια εταιρεία που είχε εκδηλώσει παλιότερα ενδιαφέρον για τη γραμμή.

Έτσι, ο κίνδυνος για αποκοπή της Πελοποννήσου με τη Στερεά Ελλάδα είναι και πάλι ορατός.

Πηγή:www.zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με το πορθμείο θα καταργηθεί και το πορθμείο Ρίου - Αντιρίου, θα πέσει η γέφυρα και ο Ισθμός;

Τότε μόνο θα είναι ορατός ο κίνδυνος αποκοπής της Πελοποννήσου από τη Στερεά Ελλάδα... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ δύσκολα θα βρεθεί κάποια άλλη παντόφλα για να εκτελέσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Μου έκανε εντύπωση ότι δεν παρέμεινε το καλοκαίρι για να δει εάν βγαίνει και τότε, που λογικά θα αυξανόταν η κίνηση του. Αλλά εάν αληθεύουν τα νούμερα με τα ποσά που μπήκε τους τρίτους πρώτους μήνες που δούλεψε (χωρίς τον Απρίλιο) δύσκολα θα ερχόταν στα ίσια μέχρι το τέλος του καλοκαιριού

Link to comment
Share on other sites

Αλλά εάν αληθεύουν τα νούμερα με τα ποσά που μπήκε τους τρίτους πρώτους μήνες που δούλεψε

Σε ποιά ποσά αναφέρεσαι, γιατί δεν βλέπω κάτι σχετικό παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Θετικη εξελιξη αυτη για τη γραμμη.Το ΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ειναι πιο μικρο βεβαια και αν βαλει δυο φορτηγα δεν θα εχει πολυ χωρο για αλλα οχηματα αλλα σιγουρα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να βγαινει οικονομικα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

το Ζευς εκανε ενα δρομολογιο Αιγιο Αγιος Νικολαος, το περασμενο Σαββατο, στα πλαισια των Οινοξενίων, που διοργανωνουν οι Δημοι Αιγαλειας και Δωριδος.

το ειδα αργα το απογευμα να περνα εξω απο το Poco Poco και αρχικα σκεφτηκα οτι εκανε κανενα δρομολογιο οχληρων στο Αιγαιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Την επαναλειτουργία της πορθμειακής γραμμής Αίγιο – Αγ. Νικόλαος ζητά η ΟΕΕΣΠ

Quote

Την επιτάχυνση των διαδικασιών, ώστε να επαναλειτουργήσει σύντομα η πορθμειακή γραμμής Αίγιο – Άγιος Νικόλαος, η οποία έχει διακοπεί από τότε που φτιάχθηκε η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, ζητά με ψήφισμά της η ΟΕΕΣΠ. Αναλυτικά στο ψήφισμα, που κοινοποιείται στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας και στον Δήμαρχο Αιγιάλειας, αναφέρει τα εξής:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου & Νοτιοδυτικής Ελλάδος, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Ιθάκης (Ο.Ε.ΕΣ.Π.) κατά τη συνεδρίαση που πραγματοποίησε στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου 2019 στην πόλη των Αγίων Θεοδώρων, συζήτησε μεταξύ άλλων θεμάτων και για την επαναλειτουργία της πορθμειακής γραμμής Αίγιο – Άγιος Νικόλαος Φωκίδας. Η πορθμειακή γραμμή Αιγίου – Αγίου Νικολάου είναι η μοναδική, μεταξύ Ισθμού Κορίνθου και Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, που ενώνει την Πελοπόννησο και την Στερεά Ελλάδα. Εξυπηρετούσε καθημερινά επιβάτες και οχήματα από το 1978. Η γραμμή έχει διακοπεί εδώ και αρκετά χρόνια, μετά τη λειτουργία της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου. Η επαναλειτουργία της γραμμής και άρα η σύνδεση των δύο κοινωνιών θα αποτελέσει την βάση και τον άξονα για την ανάδειξη όλων των σημείων αρχαιολογικού, ιστορικού, περιβαλλοντικού, θρησκευτικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, που θα οδηγήσει μεταξύ άλλων και στην τουριστική ανάπτυξη των δύο περιοχών. Επίσης με την επαναλειτουργία της γραμμής οι ταξιδιώτες αλλά και οι επαγγελματίες, που δραστηριοποιούνται στον τομέα των εγχώριων μεταφορών και των εξαγωγών, θα επωφεληθούν οικονομικά και χρονικά, αφού θα απαλλαχθούν από την πληρωμή διοδίων στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και θα βρίσκονται πιο κοντά με τα μεγάλα αστικά κέντρα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πήρε το μάτι μου αλλά δεν θυμάμαι που, πως οι Δήμοι Αγίου Νικολάου και Αιγίου τρέχουν ένα project για τη δρομολόγηση ηλεκτροκίνητου πλοίου στη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Στο ποντίκι το είδα εγώ με αρχική πηγή PatrasTimes. 

Quote

Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται να περάσει νομοθεσία για τα μεγάλα ηλεκτρικά καράβια καθώς μέχρι σήμερα δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν στα ελληνικά ύδατα.

Πρώτη φορά το ακούω. Ξέρει κανείς/καμία κάτι παραπάνω; 

Edited by Ssiap21
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αίγιο-Αγιος Νικόλαος: Οριστικά στις «Αγονες Γραμμές» με σταθμό στα Τριζόνια

Quote

Θετικές είναι οι εξελίξεις με την επιχειρούμενη επαναλειτουργία της Πορθμειακής Γραμμής Αιγίου -Αγίου Νικολάου Φωκίδας. Μετά από αναμονή 4 μηνών, το υπουργείο Ναυτιλίας ενέταξε τελικά στις «Αγονες Γραμμές» της χώρας την παλιά ακτοπλοϊκή σύνδεση του Κορινθιακού, συμπεριλαμβάνοντας ως ενδιάμεσο σταθμό του δρομολογίου το νησί «Τριζόνια». Στην απόφαση αυτή του ΥΕΝ μέτρησε πάρα πολύ η πιο κοντινή υγειονομική κάλυψη των κατοίκων του νησιού από το Νοσοκομείο Αιγίου, έναντι της Αμφισσας, του Μεσολογγίου ή ακόμα και του Αγρινίου.
Ωστόσο η πεποίθηση πως η χρηστικότητα της γραμμής θα΄ναι μεγάλη για τους εκατέρωθεν τοπικούς πληθυσμούς, έκανε τους δύο δήμους να το παλέψουν πολύ επίμονα.
Αν μάλιστα, κάποια ακτοπλοϊκή εταιρεία εναντιωθεί δικαστικά στο «άγονο» της γραμμής, τότε υποχρεούται αυτή να εκτελέσει δρομολόγια για 2 χρόνια αυτοτελώς. Κάτι τέτοιο ωστόσο δεν έχει διαφανεί.
Σε αυτή τη φάση, η επαναλειτουργία τοποθετείται χρονικά μέσα στο καλοκαίρι, δεν μπορεί όμως να αποκλειστεί το γεγονός να μην προλάβει τη θερινή περίοδο το Φ/Β «Παναγία Τρυπητή», που βρίσκεται στην τελευταία φάση επισκευών για ναυσιπλοΐα, αλλά την επόμενη περίοδο θα πρέπει να θεωρείται κάτι το δεδομένο.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χθες στο thebest έλεγε ότι προκηρύχθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας η ακτοπλοϊκή γραμμή Αίγιο- Τριζόνια-Αγ. Νικόλαος για πλοίο με μεταφορική ικανότητα 100 επιβατών η οποία θα πραγματοποιεί με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό τρία δρομολόγια την εβδομάδα. Σε ανάρτησή του το βράδυ της Τρίτης στο Facebook ο Βασίλης Χριστόπουλος, δημοτικός σύμβουλος Αιγιάλειας και πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιγίου, δημοσιεύοντας μάλιστα το απόσπασμα της προκήρυξης. Η σύμβαση, όπως ανέφερε στη δημοσίευσή του θα ξεκινήσει από 1 Νοεμβρίου του 2020 και ολοκληρώνεται σε πέντε έτη.

Ενώ σήμερα αναφέρει ότι είναι λανθασμένη η πληροφορία για επικείμενη προκήρυξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Αιγίου-Τριζονιών-Αγίου Νικολάου. Σχέδιο προκήρυξης θεωρήθηκε ως προκήρυξη και κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο. Θύμα της λανθασμένης πληροφορίας έπεσε και ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιγίου που αναπαρήγαγε την ...είδηση, με αποτέλεσμα να την δημοσιεύσουν και τα Μέσα Ενημέρωσης. 

Απεναντίας, το νέα δεν δείχνουν ευχάριστα. Δεδομένου ότι βαδίζουμε προς το τέλος του καλοκαιριού και ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για τη λειτουργία της γραμμής, εκφράζονται πλέον σοβαροί φόβο ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση εγκαταλείπεται για φέτος και το θέμα θα επανεξεταστεί την Άνοιξη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, να αποφασίσουν μόνο πότε θα ξεκινήσει η γραμμή. Και σε περίπτωση που προκηρυχθεί ως άγονη (όχι covid-επιδοτούμενη) ας μην είναι σίγουροι ότι θα πάρουν την επιδότηση, μιας και παντόφλες υπάρχουν πολλές, και στα ίσα δε θα μπορεί να τις αποκλείσει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
17 hours ago, proud_ionian said:

δεν βρισκω το λογο να δοθει δημοσιο χρημα, για να γινει ηλεκτροκινητο ενα κουρελι 40 ετων που ειναι παροπλισμενο τα τελευταια 9 χρονια και να εξυπηρετησει μια νεκρη γραμμη την οποια θελουν να αναστησουν οι αιρετοι μια περιοχης που την εχει θερισει η αποβιομηχανιση και πουλανε φουμαρα στον κοσμο

Απο την στιγμη που η γραμμη σταματησε ανα καιρους εβγαιναν ειτε ανρθρωποι της τοπικης αυτοδιοικησης του αιγιου ειτε του εμπορικου συλογου και μιλαγαν για την επαναλειτουργία της γραμμης. Περυσι στο παιχνιδι μπηκε και η τοπικη αυτοδιοικηση δωριδας και αυτο εγινε πιο εντονο με το που εφτασε το τρενο ξανα στο αιγιο οτι και καλα καποιος θα έπαιρνε το καραβι για να ερθει στο αιγιο και να παρει το τρενο. Ειδικα οταν ειδαν οτι πεφτουν επιδοτησεις απο παντου το θεμα ζεσταθηκε ακομα περισσότερο και καπου εκει μπηκε και το θεμα του ηλεκτροκινητου πλοιου.Η γραμμη παλιοτερα ειχε κινηση ανεξαρτητη απο την τοπικη βιομηχανια. Η κινηση αρχισε να πεφτει σταδιακα με την κατασκευη της γεφυρας και με την παραδοση της εγνατιας.Η γραμμη εκλεισε οριστικα καθως πριν ολοκληρωθουν αυτα τα εργα πολλοι επελεγαν να πανε προς την θεσσαλονικη την διαδρομη μεσω του μπραλου.Τωρα που εχει παραδοθει και η ιονια οδος και υπαρχει ενας ολοκληρωμενος αυτοκίνητοδρομος ειναι πραγματικα αστειο το ολο θεμα. 

Edited by proud_ionian
quote move
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...