Jump to content
Shipfriends

Ευάγγελος (ΙΜΟ 7364819)


Recommended Posts

Για να πω την αληθεια δεν εχω καταλαβει που ακριβως εγινε το ατυχημα.Κατι για Μαλτα βγαζει ο μεταφραστης και ακρη δεν βγαζω.Οσο αναφορα την επισκευη του ποτε μη λες ποτε φιλε ΝΗΡΕΑ.Και το ΣΧΟΙΠΑΝΤΑΣ καπως ετσι εκατσε και τελικα το φτιαξανε.

Ας το δουμε και σε πιο καλες στιγμες οταν ακομα δουλευε στο Ριο-Αντιριο

gallery_1819_710_259243.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επειδή όλοι μας έχουμε προβλήματα με τον μεταφραστή μας :rolleyes: ...και μας φάνηκε παράξενη η "Μάλτα"...το έψαξα παραπάνω και τελικά είδα ότι το ατύχημα έγινε στο Maltepe της Κωνσταντινούπολης. Το πλοίο λόγω του καιρού ξέσυρε η άγκυρα, έσπασαν οι κάβοι και κοπάναγε στην ακτή μέχρι που έβαλε νερά και βυθίσθηκε. Για επισκευή δεν το βλέπω, γιατί εάν δεις το παραπάνω βίντεο προς το τέλος δέιχνει ότι από το κοπάνημα έχει ανοίξει σχεδόν όλη η αριστερή πλευρά του πλοίου στο ύψος της ισάλου. Οπότε υποθέτω ότι είναι μάλλον απαγορευτική η επισκευή για ένα πλοίο αυτής της ηλικίας. Εννοείται βεβαίως ότι...ποτέ μη λες ποτέ. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σχημάτισα την ίδια γνώμη βλέποντας το βίντεο. Ότι δηλαδή η ζημιά θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη και μάλλον μη συμφέρουσα η επισκευή. Και μην ξεχνάμε βέβαια ότι στο βίντεο φαινόταν η "ορατή" ζημιά. Ποιός ξέρει την πραγματική -υπό των υδάτων- έκταση της μετά βέβαια από το τόσο κοπάνημα στα βράχια....

Link to comment
Share on other sites

Και μια φωτό από πρυμα που δεν έχουμε δει. Ωραίες σκάλες και άπλετος χώρος για ποδόσφαιρο η κόντρα γέφυρα. Πηγή.

Πάντως από τις πρώτες ημέρες που έφερε αυτό το όνομα δεν ήταν και τόσο τυχερό.

post-1827-0-04035900-1290874513_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε λίγο Βανζέλ και από μένα. Εδώ το βλέπουμε κατάπλωρα και φαίνεται όλο το πλάτος του γκαράζ του, στη συνέχεις από πάνω από τη ζέφυρα, αλλά και σε δύο νυχτερινές, μια δεμένο και μια εν πλώ. Και τέλος το φουγάρο του.

Link to comment
Share on other sites

Να παρατηρήσουμε ότι οι γείτονες ξήλωσαν τα καθίσματα του τελευταίου καταστρώματος για να δημιουργήσουν ελικοδρόμιο :blink: για τις ανάγκες (?)των επιβατών.

Σε μία απο τις τελευταιες πλόες στο Ριο-Αντίριο, που έτυχε να περάσω με τον Ευάγγελο, μου δημιούργησε κακή εντύπωση η εγκατάλειψη του πλοίου που ήταν εμφανής στους κοινόχρηστους χώρους(φωτό στην gallery).

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι στην Τουρκια δουλευε σαν roro οποτε τα καθισματα για επιβατες ηταν αχρηστα.

Οσο αναφορα την τραγικη εικονα του πλοιου θελω να πω οτι δυστυχως στις παντοφλες επειδη συνηθως δεν εχουν υποστει αλλαγες απο τη κατασκευη τους η εγκαταλειψη φαινεται περισσοτερο,ποσο μαλλον οταν δεν υπαρχει προθεση να συνεχισουν να ταξιδευουν στην Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Συγκρινοντας νεοτερες φωτο με την παρακατω φωτογραφια του 1979 φαινεται και η μετασκευη που εφαγε η παντοφλα καποια στιγμη.Μεγαλωσε η γεφυρα,δημιουργηθηκε πλευρικος διαδρομος και οι σκαλες πηγαν λιγο πιο μπροστα

post-1819-0-81314400-1300476023_thumb.jp

Η φωτο απο το smugmug.com και τον jbelbute

Υ.Γ Αναζητηται και η παντοφλα στην οποια επιβαινει ο φωτογραφος.Στη βαρκα διακρινονται τα "ΡΘΕ".Καμια ιδεα κανεις?

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς μου φαίνεται κάπως παράξενο να έχει τραβηχτεί η φωτό από άλλη παντόφλα. Η λήψη φαίνεται να έχει γίνει από αρκετά ψηλά, και εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχαν παντόφλες τόσο ψηλές στην υπερκατασκευή τους.

Πάντως, για τα γράμματα στην βάρκα, δύο μόνο ονόματα μπόρεσα να σχηματίσω. Ή ...ΠΑΡΘΕΝΑ :blink::D (πράγμα βέβαια τελείως απίθανο για πλοίο) ή ΠΑΡΘΕΝΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ευάγγελος (ΙΜΟ 7364819)

(1974, later - Ali Riza Deniz)

Οπότε υποθέτω ότι είναι μάλλον απαγορευτική η επισκευή για ένα πλοίο αυτής της ηλικίας. Εννοείται βεβαίως ότι...ποτέ μη λες ποτέ. :rolleyes:

Αν και ορθώς (με τα όσα έχουμε δει ανά καιρούς με τις παντόφλες) ο ΝΗΡΕΑΣ κρατούσε τις επιφυλάξεις του για το τυχόν μέλλον του πλοίου μετά την ημιβύθιση του, τελικά το ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ - ALI RIZA DENIZ βγήκε "Total Loss" σύμφωνα με το equasis ενώ στη βάση δεδομένων του shipspotting εμφανίζεται ως "Dead". Nα αναφέρουμε για την ιστορία ότι είχε κατασκευαστεί στο Πέραμα, στο ναυπηγείο ΝΑΥΣ των αδελφών Φιλίππου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Μια φωτογραφία του Ευάγγελος στο Ρίο πίσω στο 1984. Στο Equasis φαίνεται ότι το Ali Riza Deniz είχε μετονομαστεί σε Akel 10 το 2012. Με update το Φεβρουάριο του 2016 να λέει ότι είναι ενεργό. Λέτε να την γλύτωσε για ακόμα μια φορά??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Να το δουμε και σε μια φωτο από τη δεκαετια του 80 στην αρχικη του μορφη

Επι της ευκαιριας το πλοιο και στο AIS φαινεται με το ονομα AEKL 10 και αναφέρεται σαν Fish Factory.Το τελευταιο του στιγμα ηταν αρχες Μαιου λιγο πιο βορεια από το Τσεσμε

 

Link to comment
Share on other sites

Ανελκυστηκε και από ότι βλεπω δουλευει για την Agromey που πρεπει να είναι κατι σαν τη δικη μας ΣΕΛΟΝΤΑ.Δεν πρεπει παντως να ταξιδευει,μαλλον μονιμα ειανι δεμενο στις εγκαταστασεις της εταιριας

Μερικες φωτογραφιες εχει στο foursquare με την παλαιοτερη να είναι του 2013 οποτε μαλλον καπου τοτε αγοραστηκε

 

54853059_pLsoncOHjFSeHMBMyjpH_cOQiN0HYGMXdXiTCk7BUwY.jpg76875433_1flzzFUSJTkuwMOnUxpQ7DY1SzLOVehoB3x7HZVR70Y.jpg174385529_ccVTQEoebx2rMGKWtS8mEvJIui0JcqJAg7clAzuvUGQ.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Και σε αυτή τη φωτογραφια που αλιευσα στο facebook φαινεται καλυτερα ότι το γκαραζ εχει κλεισει από το υψος της γεφυρας

13177718_10154207170799645_3823496625062981259_n.thumb.jpg.e61bae8c0048e0aa9e88f3c76eaccdbb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to AKEL 10 (ΙΜΟ 7364819)
  • 4 months later...
  • 4 years later...

Σε αυτο το μικρο βιντεο της εταιριας του μπορουμε να δουμε απο το 0.30 και μετα το πλοιο,το οποιο φαινεται γενικοτερα καλοδιατηρημενο

Το βιντεακι ειναι περσινο αρα θεωρουμε οτι το πλοιο συνεχιζει να δουλευει εστω και σε στατικο ρολο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • polmyt changed the title to Ευάγγελος (ΙΜΟ 7364819)

Ε καιρός του ήταν πια. Και μόνο που επανήλθε από "Total loss και Dead" για καμιά δεκαριά ακόμα χρόνια, θαύμα ήταν. 

Πάντως, όπως έχει αναφερθεί και πιο πάνω, λογικά δεν ταξίδευε και ήταν μόνιμα δεμένο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας του, αν μάλιστα συνυπολογισουμε το ότι ο Selim το αναφέρει ως barge.

Μετά το ΣΧΟΙΠΑΝΤΑΣ λοιπόν, τέλος και για το ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ. Παραμένουν ακόμα εν ζωή τα δύο από τα τέσσερα αδελφά φέρρυ ιδιαίτερης (για την εποχή τους) σχεδίασης. Το ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ στην Σιέρα Λεόνε, και το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ κάπου στο Αζερμπαϊτζάν, αν και για το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...