Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΝΕ την γνωρίζουμε ως θυγατρική της ΑΝΕΚ, που έχει στη διαχείριση της τα πλοία Κρήτη Ι, Κρήτη ΙΙ & Νήσος Μύκονος. Αλλά πουθενά δεν είχαμε δει κάποιο λογότυπο της εταιρείας. Σε αυτό το δελτίου τύπου που υπάρχει στο site της ΑΝΕΚ, έχει βγει ένα δελτίο τύπου με το λογότυπο της Αιγαίον Πέλαγος

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Από τις 22 Μαρτίου το Κρήτη Ι και το Κρήτη ΙΙ στη γραμμή του Ηρακλείου σταμάτησαν να δουλεύουν για λογαριασμό της Αιγαίον Πέλαγος και έτσι πέρασαν πάλι στη διαχείριση της ΑΝΕΚ LINES. Πλέον μόνο το Νήσος Μύκονος και το Πρεβελης δουλεύουν για την συγκεκριμένη εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

Θα ηταν καλο να ξεραμε για ποιο λογο ναυλωσε ένα καινουργιο πλοιο οπως το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΙΓΟΥΕΙΣ σε αυτην την εταιρεία την ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ. Αραγε ειχε τοσο μεγαλο οφελος και το ναυλωσε? Πως το σκεφτηκανκαι το εκαναν αυτο οι διοικουντες την ΧΕΛΛΕΝΙΚ? Δεν θα ηταν ποιο χρησιμο για την εταιρεια αν το εβαζε αυτη στην γραμμη? Ξερουμε γιατι εγινε αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Τυπικα ειναι ναυλωμενο το πλοιο. Του Ομιλου ειναι και η Αιγαιον Πελαγος δεν ειναι ξενη εταιρια. Δικο τους παιδι. Αυτο εγινε για να μπορει να παρει την Αγονη το Νησος Μυκονος γιατι για να παρεις αγονη πρεπει να δηλωθει ονομαστικα ολο το μετοχολογιο της εταιριας. Το εχουμε πει και πιο πισω αν ψαξεις αναλυτικοτερα οταν εγινε η μεταβιβαση του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν καταλαβαινω βεβαια τι σημαινει οτι το πλοιο ειναι ναυλωμενο "τυπικα".

Ποιανου ομιλου ειναι η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ και ποιανου ομιλου ειναι η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΙΓΟΥΕΗΣ? Εδω ειναι μεπερδεμενα τα πραγματα.

Σε μια τετοια ναυλωση πως μπορει να καταληγουν τα καλοκαιρινα κερδη του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην εταιρεια του που ειναι η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΙΓΟΥΕΗΣ και της οποιας το 33% το έχει ο ομιλος των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ?

Νομιζω οτι δεν γινονται αυτα τα πραγματα.

Μαλλον η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ εκανε μια καλη συμφωνια και καταφερε να ναυλωσει ενα καλο και κερδοφορο πλοιο. Αυτο το καταλαβαινω.

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι το εκανε αυτο η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΙΓΟΥΕΗΣ? Τι λογο ειχανε και το κανανε?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ο Neptune ήταν ξεκάθαρος. Νομικά η HSW δεν μπορούσε να διεκδικήσει την άγονη γραμμή, θα απέρριπταν το φάκελο της καθώς δεν μπορούσε να καταθλεσει ονομαστική ανάλυση του μετοχολογίου της, αφού σε αυτό συμμετέχουν και μη φυσικά πρόσωπα, προϋπόθεση που άρετε όταν πρόκειται για εισηγμένες εταιρείες ή θυγατρικές αυτών.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το καταλαβα.

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τα κερδη του πλοιου με ποιον τροπο φθανουν πισω στην ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΙΣ?

Γιατι απο οτι καταλαβα η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν εχει καμια σχεση με την ΧΕΛΛΕΝΙΚ. Νομιζω οτι ειναι θυγατρικη της ΑΝΕΚ. Σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Α ετσι μαλιστα. Ειναι κατανοητο αυτο αλλα εξακολουθει να μενει αναπαντητη η απορια μου.

Ολο αυτο γιατι το εκανε η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΙΓΟΥΕΙΣ? Ειναι τοσο ψηλος αυτος ο ημερησιος ναυλος?

τΗΝ συμφέρει?

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω καταλαβει οτι ολοι αυτοι ειναι ενα.Η Αιγαιον Πελαγος ειναι ενας καλος τροπος για να παρει τη γραμμη η ΑΝΕΚ/HSW.Στην ουσια απο τη μια τσεπη βγαινουν και στην αλλη μπαινουν τα χρηματα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Α ετσι μαλιστα. Ειναι κατανοητο αυτο αλλα εξακολουθει να μενει αναπαντητη η απορια μου.

Ολο αυτο γιατι το εκανε η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΙΓΟΥΕΙΣ? Ειναι τοσο ψηλος αυτος ο ημερησιος ναυλος?

τΗΝ συμφέρει?

Αν δεν το έκανε, θα έχανε την επιδότηση. Δεν είναι αρκετός αυτός ο λόγος;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΙΣ εισεπρατε ολα αυτα που λετε και επιπλεον εξυπερετουσε και την αγονη των Φουρνων?

Πως γινεται ολο αυτο λογιστικα οταν υπαρχει στην μεση μια εταιρεια που οπως λεγεται ειναι θυγατρικη της ΑΝΕΚ δεν το πολυκαταλαβαινω.

Αν ειναι ομως ετσι οπως τα λετε τους βγαζω το καπελο. Μαγκια τους.

Link to comment
Share on other sites

Η μας δουλευεις ή δεν εχεις καταλαβει ποιος ειναι μεγαλομετοχος της HSW εδω και 2 χρονια η κατι αλλο που δε μπορω να φανταστω σε κανει να ρωτας..

Link to comment
Share on other sites

Με βαση αυτα που ολοι ξερουμε μεγαλομετοχος της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ειναι η ΜΙΝΟΑΝ με 33% και ακολουθει η ΠΕΙΡΑΙΩΣ και μετα η ΑΝΕΚ-SEA STAR.

Με αυτα λοιπον τα ποσοστα δεν μπορω να καταλαβω ολο αυτο το θεμα με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και την ΑΙΓΑΙΟΝ.

Δεν το καταλαβαινω απο πλευρας ΧΕΛΛΕΝΙΚ τουλαχιστον και πως κερδιζει η εταιρεια απο αυτην την ιστορια.

Οσο αυτα που λενε για την ιδια τσεπη καποιοι συναγωνιστες, αυτα δεν ισχυουν σε ΑΕ.

Καθε εταιρεια εχει δικια της διοικηση η οποια ενδιαφερεται να ειναι η εταιρεια κερδοφορα. Στην συγκεκριμενη περιπτωση η ΧΕΛΛΕΝΙΚ κανει κατι λαθος κατα την γνωμη μου.

Η μας δουλευεις ή δεν εχεις καταλαβει ποιος ειναι μεγαλομετοχος της HSW εδω και 2 χρονια η κατι αλλο που δε μπορω να φανταστω σε κανει να ρωτας..

Link to comment
Share on other sites

Παμε παλι απο την αρχη.

Ο ομιλος ΑΝΕΚ/HSW λοιπον αποφασισε οτι πρεπει να παρει την αγονη μιας και ηθελε την επιδοτηση.Επειδη οπως ειπαμε δεν μπορουσε να την παρει οπως μας ειπαν και ο orestis και ο neptune φτιαξανε μια αλλη εταιρια, την ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ.Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ λοιπον "ναυλωθηκε" στην Αιγαιον Πελαγος ωστε να μπορεσει η ΑΝΕΚ/HSW να παρει την αγονη μεσω της ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ.

Ειναι σαν να εχεις εσυ τις ΑΝΕΚ/HSW και να φτιαξεις μια νεα εταιρια.Στην πραξη δεν σε ενδιαφερει ποια απο ολες τις εταιριες θα παρει τα χρηματα και τι θα βγαζει η καθε μια αφου ολα στην δικη σου τσεπη θα μπαινουν

Η ΑΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ εγινε ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για να μπορεσουν να παρουν την αγονη γραμμη.

Μην κοιτας τις εταιρεις ξεχωριστα, με ξεχωριστες διοικησεις αλλα σαν εναν ομιλο που εχει κοινο στοχο

Ειλικρινα δεν ξερω ποσο πιο απλα μπορω να στο εξηγησω

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου ολα αυτα που λεμε εχουν μια λογικη πολυ απλοικη που δεν ταιριαζουν στον κοσμο των επιχειρησεων, ειδικα οταν διοικει την εταιρεια ο μειοψηφων μετοχος και οχι ο εχων την πληοψηφεια.

Ισως καποιοι πιο ειδημονες στα λογιστικα θα μπορουσαν να μας διαφωτισουν, αλλα νομιζω οτι ποτε η ΧΕΛΛΕΝΙΚ δεν ανηκε επισημα στον ομιλο της ΑΝΕΚ.

Νομιζω οτι ηταν μια καθαρα ανεξαρτητη εταιρεια. Ειδικα ομως τωρα που μεγαλομετοχος της εταιρειας ειναι Η ΜΙΝΟΑΝ νομιζω πως δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα. Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ενα καινουργιο και κερδοφορο πλοιο ποσα λεφτα εφερε στην εταιρεια του σε σχεση με αυτα που εφερνε πριν την ναυλωση? Αν εφερε τα ιδια και περισσοτερα λεφτα στα ταμεια παω πασο.

Αν ομως εφερε ενα μικρο ημερησιο ναυλο και τιποτα αλλο εγω σαν μετοχος της ΧΕΛΛΕΝΙΚ δεν ειμαι και πολυ ευτυχισμενος.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ειδικα ομως τωρα που μεγαλομετοχος της εταιρειας ειναι Η ΜΙΝΟΑΝ νομιζω πως δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.

Πάμε πάλι, η ΜΙΝΟΑΝ μπορεί να ελέγχει το 33% της εταιρείας αλλά τον έλεγχο της HSW τον έχει η ΑΝΕΚ. Το ποσοστό ΑΝΕΚ/Πειραιώς μαζί όμως είναι μεγαλύτερο από της ΜΙΝΟΑΝ. Η ΑΝΕΚ είχε κάνει συνεργασία με την Πειραιώς και βγάλανε μαζί ΔΣ. Συνεπώς δεν ελέγχει η ΜΙΝΟΑΝ την HSW εδώ και καιρό. Άρα βγάλε την ΜΙΝΟΑΝ από το μυαλό σου.Η ΑΝΕΚ είχε κάνει και πρόταση εξαγωράς αυτού του ποσοστού από την ΜΙΝΟΑΝ αλλά σε κάποια δόση η ΑΝΕΚ δήλωσε αδυναμία πληρωμής. Στα τοπικ των εταιρειών μπορείς να βρεις αναλυτικές πληροφορίες για τα παραπάνω, διάβασε τα. Άρα η ΑΝΕΚ ελέγχει πλήρως της HSW και δημιούργησε και μια θυγατρική την Αιγαίον. Ως προς τα έσοδα που λες, μερίσματα σε μετοχές δεν υπάρχουν με την σημερινή κατάσταση της ακτοπλοΐας. Και μην ξεχνάς σε μια ΑΕ τον πλήρη έλεγχο (ακόμα και ποινική ευθύνη) έχει το ΔΣ όχι οι μέτοχοι. ΑΕ = ΔΣ

Edited by polman
Link to comment
Share on other sites

το θεμα των ναυλωσεων πλοιων της HSW στην ΑΝΕΚ και στην Aιγαιον Πελαγος το εχουμε συζητησει και στο τοπικ της HSW και στην ΑΝΕΚ (αν θυμαμαι καλα). το ερωτημα ολων ειναι αν οι ναυλωσεις ειναι σε τιμη αγορας, διοτι μπορει η διοικηση να ειναι η ιδια, αλλα οι μετοχοι ειναι αλλοι και το ερωτημα ειναι ποιας εταιρειας οι μετοχοι ειναι τελικα κερδισμενοι.

τα ερωτηματα ειναι υπαρκτα και τα εχουμε θιξει ξανα.

η αιγαιον πελαγος ιδρυθηκε (απο οτι φαινεται) για να ξεπεραστει ο σκοπελος του μη ονομαστικου μετοχολογιου της HSW. το θεμα ειναι αν η αιγαιον πελαγος ναυλωνει σε τιμες αγορας ή οπως ειπε ο parianos αν η HSW κερδιζει και τωρα, οσα κερδισε πριν αναλαβει τη διαχειριση του ν.μυκονος η Αιγαιον.

αυτο κανεις μας δεν ξερει να το απαντησει και πιστευω οτι θα απαντηθει μονο αν ποτε αλλαξει διοικηση η HSW.

τωρα το ποιος εχει μετοχες της ανεκ, ποιος της hsw και ποιος κανει κουμαντο, πιστευω οτι ειναι γνωστα, τα εχουμε πει πολλες φορες και ο parianos τα ξερει πιθανον καλυτερα απο ολους, οσο και αν κανει οτι δεν ξερει;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε proud to ποιος εχει μετοχες ποιας ετιαριας ειναι λιγο πολυ γνωστο και σε καμια απο τις ερωτησεις μου δεν κανω οτι δεν το ξερω.

Αυτο που δεν ειναι γνωστο οπως πολυ σωστα λες ειναι αν τελικα η ναυλωση του πλοιου ειναι προς οφελος των μετοχων της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΙΣ. Αυτο ακριβως ειναι το θεμα το δικο μου.

Εγω δεναγορασα ποτε μετοχες της ΑΝΕΚ ουτε μου δοθηκαν.Το μονο που με ενδιαφερει ειναι η μετοχη της ΧΕΛΛΕΝΙΚ. Και επειδη οπως ειδα το πλοιο ναυλωθηκε απο τον Απριλιο μεχρι τελος του χρονου, τοτε δηλαδη που θα μπορουσε να φερει καλα λεφτα στην εταιρεια του, αν δεν ειχε ναυλο αντιστοιχο με τα κερδη των αλλων ετων τοτε ως μικρομετοχος δεν θα ημουν ευτυχισμενος. Αν κερδιζει η ΑΙΓΑΙΟΝ και η ΑΝΕΚ ποσως με ενδιαφερει. Τα δικα μου συμφεροντα ειναι στην ΧΧΕΛΛΕΝΙΚ.

Link to comment
Share on other sites

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ φαίνεται ότι η εταιρεία HELLENIC SEAWAYS τιμολόγησε την ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ με το ποσό των € 5.645 χιλ. (περίπου 24000 Ευρώ ο ημερήσιος ναύλος για το Νήσος Μύκονος), εάν υπολόγισα σωστά τις ημέρες από τότε που ξεκίνησε η ναύλωση του Νήσος Μύκονος

Link to comment
Share on other sites

αυτο κανεις μας δεν ξερει να το απαντησει

Νομίζω ότι έχει δίκιο ο proud. Αυτά είναι εσωτερικά ζητήματα των εταιρειών και κανένας από εμάς δεν τα γνωρίζει. Ακόμα όμως και εάν τα γνώριζε, δεν θα μπορούσε να μας τα πει δημοσίως. ;) Συνεπώς δεν έχει νόημα να ψάχνουμε συνεχώς, κάτι που δεν μπορούμε να μάθουμε. Αλλά παρακολουθώντας την συζήτηση, μου δημιουργήθηκε η απορία για ποιόν λόγο είχαν ναυλωθεί και τα Κρήτη Ι/ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ρωτάει ο φίλος Parianos είναι απολύτως σωστό.

Ποίος δηλαδή είναι ο κερδισμένος από αυτή την ιστορία.Είναι η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ, η ΑΝΕΚ, ή η HSW? Για να μην υπάρχουν αυτά τα ερωτήματα από ορισμένους μετόχους της HSW θα έπρεπε να δίνει η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ την επιδότηση του υπουργείου και τα συνολικά έσοδα από την εκμετάλευση του Ν. Μύκονος στην HSW και με τη σειρά της η HSW να δίνει πίσω στην ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ τα έξοδα του πλοίου και το μίσθωμα της ναύλωσης...

Τότε μόνο θα ήταν σωστή για όλους η ναύλωση και δεν θα υπήρχαν παράπονα όπως του φίλου Parianos.

Ερωτήματα φυσικά υπάρχουν και για την ναύλωση της Αριάδνης στην ΑΝΕΚ και την μετέπειτα ναύλωσή της στην ALGERIE FERRIES από την ΑΝΕΚ?

Επίσης η ίδια ιστορία υπάρχει με την ναύλωση του ΑΡΤΕΜΙΣ για τις ενδικυκλαδικές γραμμές...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...