Jump to content
Shipfriends

2010, μια χρονιά... αιώνας


Το γεγονός της Χρονιάς  

38 members have voted

  1. 1. Ποιό είναι κατά τη γνώμη σας "Το γεγονός του 2010"

    • 39. Η de facto πτώχευση της Ελλάδας
    • 10. Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ Κολοσσός στη Λευκάδα
    • 13. Η οριστική αποχώρηση, μιας σειράς από αγαπημένα ferries
    • 27. H έναρξη της ναυπήγησης των BS Δήλος & BS Πάτμος
    • 21. Η περιβαλλοντική καταστροφή, από την πλωτή εξέδρα της BP στον κόλπο του Μεξικού


Recommended Posts

Επαναληψη της χρονιας, οπως καθε χρονο;).

Διαλεξαμε παρα ενα τεσσαρακοντα γεγονοτα, που πιστευουμε οτι ειναι μια περιληψη οσων εγιναν τη χρονια που περασε. Οπως και τις αλλες χρονιες, θα πουμε, οσοι θελουν, ποια ειναι τα 5 που ο καθενας μας θεωρει σημαντικοτερα και στις 6/12, θα βαλουμε μια δημοσκοπηση με τα 5 θεματα που εχουν συζητηθει περισσοτερο. Αν θεωρειτε οτι κατι εχει ξεχαστει, το αναφερετε για να προστεθει στη λιστα.

Δυο εξηγησεις.

α) Επειδη φετος ειχαμε πολλους αποχωρισμους (καρυστος, απολλωνας, ερωτοκριτος κλπ), εχουμε ολες τις αποχωρησεις σαν ενα γεγονος, με λινκ στο thread οπου κανουμε τη δημοσκοπηση/συζητηση για τις αποχωρησεις. Ετσι και αλλιως, ειναι ολες μαζι ενα τελος εποχης και τη συζητηση για το ποιο θα μας λειψει περισσοτερο, σε οσους λειψει, την κανουμε ηδη χωριστα.

β) Το κανονι που βαρεσαμε ως κρατος και ως κοινωνια, μπορει να μην ειναι καραβολατρικο θεμα, ειναι κατι που θα αλλαζει τη ζωη ολων (για πολυ καιρο) και βεβαια θα αλλαξει αρδην και τα δεδομενα στη ναυτιλια και στην ακτοπλοια.

ΤΟ 2010 ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ

  1. Η προσέγγιση του ΙΑΝ Μ, στο κεντρικό Λιμάνι του Πειραιά.
  2. Δυστύχημα λόγω θαλασσοταραχής, με δυο νεκρούς, στο κρουαζιερόπλοιο Louis Majesty.
  3. H πρόσκρουση του Ιonian Κing στον κυματοθραύστη της Πάτρας.
  4. Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι).
  5. Η πυργαγιά στο ΕΓ/ΟΓ Lisco Gloria.
  6. H πρόσκρουση του Blue Star Paros στη Δονούσα.
  7. Η πρόσκρουση του Νήσος Μύκονος στο λιμάνι του Ευδήλου.
  8. Η πρόσκρουση του Superfast XII στο Ηράκλειο.
  9. Η πρόσκρουση του Νήσος Ρόδος στον Βόρειο Κυματοθραύστη του Λιμανιού του Πειραιά.
  10. Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.
  11. H πρόσκρουση της Θ/Γ Bilmar στο E/Γ - Δ/Ρ Freedom II.
  12. Βύθιση του ΦΓ/ΟΓ πλοίου Christine (πρώην Λευκάς) έξω από την παραλία Μύρτος στην Κεφαλονιά.
  13. H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).
  14. Η μετασκευή του Νήσος Ρόδος και η δρομολόγησή του στα Δωδεκάνησα.
  15. Η αγορά και δρομολόγηση του ΦΓ/ΟΓ Πελαγίτης, στη γραμμή Πειραιάς Χίος Μυτιλήνη.
  16. Η δρομολόγηση του Blue Horizon στη γραμμή Πειραιάς Χανιά.
  17. Η δρομολόγηση του European Express στη γραμμή Πειραιάς Χίος Μυτιλήνη.
  18. Η επάνοδος του Νήσος Χίος, στα δρομολόγια που το καθιέρωσαν.
  19. Η δρομολόγηση του νεότευκτου Cruise Olympia στη γραμμή της Ancona.
  20. Η εμφάνιση μιας χελώνας caretta caretta, στον Πειραια.
  21. Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.
  22. Ο αιφνίδιος θάνατος της Μαρίας Π.Τσάκου.
  23. Οι 2 πυρκαγιές στο Highspeed 1. Σύμπτωσις επαναλαμβανομένη, ουκ έστι σύμπτωσις.
  24. H αγορά και δρομολόγηση του Highspeed 6.
  25. H ολοκλήρωση της πώλησης του Highspeed 2 & του Highspeed 3.
  26. Η ολοκλήρωση της πώλησης του Superfast V στην Brittany Ferries.
  27. H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.
  28. H μετακίνηση του Foscolo, από το λιμάνι της Ζακύνθου.
  29. Η έναρξη δραστηριοτήτων, της Ikarian Seaways.
  30. Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών. Νέο κεφάλαιο ή κύκνειο άσμα;
  31. Η ανασύσταση του ΥΕΝ(ΑΝΠ), με όνομα φερτζέ, που θυμίζει αναλγητικό υπόθετο (ΥΘΥΝΑΛ).
  32. Η κολοβή άρση του προστατευτισμού στην κρουαζιέρα (cabotage), εν μέσω απεργιών και αναταραχής.
  33. Η παραχώρηση του Savarona, για κρουαζιέρες ενηλίκων. (όταν οι Τούρκοι μας αντιγράφουν).
  34. Ο διασυρμός (για μια ακόμη φορά), του Θωρηκτού Αβέρωφ.
  35. Η παραλαβή του υποβρυχίου Παπανικολής, μετά από ευγενή παράκληση της Γερμανίας.
  36. Η διακοπή των δρομολογίων του Λισσός, στο ΒΑ Αιγαίο.
  37. H προσθήκη της μπλέ λωρίδας στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
  38. Η ραγδαία επιδείνωση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των ακτοπλοϊκών εταιριών και του κλάδου γενικότερα.
  39. Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Edited by proud_ionian
δημοσκοπηση
Link to post
Share on other sites

Τι θα μου μεινει απο το 2010 και θα το θυμαμαι με βαση την συγκεκριμενη χρονια:

4.Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι).

Για πολλους και διαφορους λογους :rolleyes:

10.Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

Θα αρχισουμε να βαραμε σκοπιες οταν ταξιδευουμε για να μην ανεβουμε σε κανα βουνο...

13.H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Να ναι καλα η SOLAS,αμα περιμενουμε απο τους πλοιοκτητες,καηκαμε!

30.Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών. Νέο κεφάλαιο ή κύκνειο άσμα;

Το γεγονος της χρονιας για μενα,3000 ποστ εχουμε κανει για παρτη της.

39.Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες

Το σοβαρο γεγονος της χρονιας,χωρις οικονομικη σταθεροτητα ολη μας η ζωη κρεμεται απο μια κλωστη.

ΥΓ.Φυσικα να μην ξεχασω την Aegean Speed Lines για την σταθεροτητα που επεδειξε ολο το 2010 :D:P:lol:

Link to post
Share on other sites

το top five του proud ionian (τρομαρα του :P):

23. οι δυο πυρκαγιες στο highspeed 1. τα δυο αυτα συμβαντα, δειχνουν με σαφηνεια την πραγματικοτητα. την καταντια της HSW, το ποσο διατρητοι ειναι οι ελεγκτικοι μηχανισμοι, αλλα και το ποσο ψυχραιμο ηταν το πληρωμα δυο φορες και αποφευχθηκαν τα χειροτερα. ενα απο τα πιο δημοφιλη ταχυπλοα, που ταξιδευει σε γραμμη φιλετο, πιανει φωτια απο "αγνωστο" λογο εν πλω γεματο κοσμο, αλλα ευτυχως δεν ανοιξε ρουθουνι λογω της ετοιμοτητας του πληρωματος. το πλοιο δενει για μια εβδομαδα (με κατεστραμμενες τις καλωδιωσεις του αριστερου μηχανοστασιου) και επανερχεται αρον αρον στα δρομολογια. ταξιδευει με 3 μηχανες (και ταχυτητα συμβατικου) και μετα απο 10 μερες, ξαναπιανει φωτια (βραδιατικα και με κακοκαιρια), στο ιδιο μηχανοστασιο. αν δεχτουμε οτι η πρωτη φωτια ηταν απο κακοτυχια, το οτι βγηκε ξανα αρον αρον, χωρις να ειναι (προφανως) ετοιμο ειναι τουλαχιστον ανευθυνοτητα και απο αυτους που το ζητησαν και αυτους που το ενεκριναν. Δωρακι οι δυο ανακοινωσεις απο το site του ΥΕΝ (tidis)

YEN060810.doc YEN230810.doc

4. Ο στουκος του superferry II στο κοκκινο της Τηνου. ειπαμε πολλα, μαθαμε αρκετα και δεν ξερουμε πολλα περισσοτερα. το ενα ενδεχομενο: ανθρωπινο λαθος (αν ειναι ετσι, ειναι αδιοκαιολογητο αν κρινουμε απο τη σφοδροτητα της συγκρουσης). το αλλο ενδεχομενο βλαβη. αλλα και βλαβη να ηταν δεν ξεφυτρωσε μονη της. το πλοιο απασχολησε αρκετα φετος, επισημως (βλαβη στα τιμονια) και ανεπισημως. οποτε αν το ατυχημα οφειλεται σε βλαβη, ευθυνη υπαρχει και στην εταιρεια (δεσε το μια εβδομαδα και φτιαξε το), αλλα και στη γεφυρα (αν ξερεις οτι εχεις προβλημα, γυρνα εξω απο το λιμανι και μπες με αναποδα).

10. Ο Κολοσσος ανοιγει το Μετρο της Νηρας. τα ειπαμε προσφατα. νυχτα στο ιονιο, μπροστα μας ενα απο τα πιο δυνατα "Φαναρια" της μεσογειου και το πλοιο βρισκει στο βουνο, σχεδον εναμισυ μιλι βορειοτερα. αδιευκρινιστες οι συνθηκες, αλλα μαλλον ευθυνεται ο ανθρωπινος παραγοντας. (δεν μιλω μονο για το αν ηταν ξυπνιος οποιος ηταν, αν ηταν στη γεφυρα, αλλα και για τις γενικοτερες συνθηκες εργασιας, σε πολλα πλοια που εχουν αποτελεσμα την υπερκοπωση των πληρωματων).

τι συμπερασμα βγαζουμε απο τα τρια παραπανω, (τα σημαντικοτερα του 2010 στην ακτοπλοΐα για μενα) γεγονοτα; οτι παρα τα οσα εχουν γινει (ατυχηματα, ναυαγια κλπ), ορισμενοι (και απο την πολιτεια και καποια στελεχη εταιρειων και καποιοι απο τα πληρωματα) δεν εχουν βαλει μυαλο και αν δεν εχουν γινει χειροτερα, ειναι θεμα τυχης.

παμε σε κατι πιο ευχαριστο

27. Η προοδος στην ναυπηγηση των Blue Star Delos & Blue Star Patmos. Σε μια περιοδο υφεσης και σε ενα γενικο κλιμα αποεπενδυσης στην Ελλαδα, μια εταιρεια τολμα να ναυπηγει δυο πλοια για την εσωτερικη ακτοπλοΐα. τα περιμενουμε να ερθουν και ευχομαι να μεινουν για παρα πολλα χρονια.

39. Το κανονι της Ελλαδας. Η ισχυρη ελλαδα του σημιτη, η θωρακισμενη ελλαδα του κωστακη, η ελλαδα του γιωργακη, οπου υπηρχαν λεφτα, η ελλαδα του ανδρεα που ανηκει στους ελληνες, δεν ειναι παρα η γνωστη ζητιανα, η Ψωροκωσταινα. Ειμαστε στην αρχη μιας δυσκολης και αβεβαιης πορειας οπου κανεις δεν γνωριζει το τελος. οι ζωες ολων αλλαζουν ραγδαια και οχι προς το καλυτερο. οι συνεπειες ειναι παντου και ασφαλως και στην αγαπημενη μας ναυτιλια και στα πλοια.

ΥΓ: αν καποιος διαφωνει ας συνεχισουμε την κουβεντα στα σχετικα threads (των τριων ατυχηματων, ποιοτητα συντηρησεων κλπ);)

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to post
Share on other sites

4.Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι)

πιστευω οτι το ατυχημα του πλοιου ηταν η σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι για τα λιμανια στις κυκλαδες κ με τον τροπο που δουλευουν τα πληρωματα!τωρα οτι ηταν το συγκεκριμενο πλοιο στο ατυχημα δεν μου λεει κατι γιατι η κακια στιγμη παραμονευει παντα για ολους.αλλα η εγκαταλειψη του πλοιου απο την εταιρεια τα τελευταια 2χρονια ειναι εμφανης(προσωπικη μου αποψη)

10.Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

το πως δουλευουνε τα πλοια κ τα πληρωματα λιγο πολυ τα ξερουμε ολοι!βαρδιες 6ωρες γκαραζ IMO ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ φερνουν τα πληρωματα στα ορια τους με κακα αποτελεσματα για την εταιρεια τα πλοια κ τον κοσμο της αλλα πιο πολυ την ΦΗΜΗ της

13.H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ

21.Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.

ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΔΗΛ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

23.Οι 2 πυρκαγιές στο Highspeed 1. Σύμπτωσις επαναλαμβανομένη, ουκ έστι σύμπτωσις.O PROUD με καλυψε με τα λεγομενα του

39.Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΤΙΔΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ Κ ΜΕΙΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡ..ΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΣΑΝ ΠΡΙΝ 36ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ...Κ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΣΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΤΟΥ ΑΠΑΝΩ ΣΚΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ...ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΚΑΠΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ Κ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΓΑΜΕ Κ ΠΟΥΘΕΝΑκ μην πει κανενας οτι ειμαι υπερβολικος απλα ας κοιταξει γυρω του ;)

Edited by margaritis24
Link to post
Share on other sites

4. Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι)

Το έζησα από κοντά, προσωπικά είναι από τα πιο εντυπωσιακά θεάματα που έχω δει ζωντανά. Πλοίο πολύ σοβαρής εταιρείας παθαίνει ατύχημα μέσα σε λιμάνι με πολύ κόσμο και τεράστια δυσφήμιση.

10. Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

Καράβια βγήκαν στη στεριά και πιάσανε τα όρη, ποιός είδε βάρκα στο Χελμό στο Μέτσοβο βαπόρι :) (στους προβληματισμούς με κάλυψαν οι προηγούμενοι φίλοι)

23. Οι 2 πυρκαγιές στο Highspeed 1. Σύμπτωσις επαναλαμβανομένη, ουκ έστι σύμπτωσις.

Θεία Τιμωρία; Πιθανόν για πολλούς λόγους (από τις ελλειπείς επισκευές μέχρι την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας στη γραμμή). Αλλά δυστυχώς την πλήρωσε μόνο ο καπετάνιος και ο κόσμος που βρέθηκε σε κίνδυνο.

27. H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Απλά και μόνο γιατί ακούσαμε κάτι ελπιδοφόρο.. Μια σοβαρή εταιρεία που επενδύει σε νέα πλοία βοηθώντας τα νησιά και τον τουρισμό. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται... Μένει να δούμε την τελική δρομολόγηση καθώς και τις νέες αποχωρήσεις (μιας και σε αυτή τη χώρα είναι πολύ συχνές οι πανάκριβες τρύπες στο νερό).

39. Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Όποιος δεν έχει μυαλό - έχει ποδάρια. Εμείς τους ψηφίσαμε να μας κυβερνήσουν, εμείς τους αφήσαμε να τρώνε μαζί με τα λαμόγια τους, εμείς τους ανεχόμαστε απέχοντας. Τώρα θα πληρώσουμε για τη βλακεία μας.

Υ.Γ. Θα ψήφιζα για την αποχώρηση του Απόλλωνα και των άλλων, αλλά μένουν τα αδερφάκια του.. Και αν δεν έρθει κάτι καινούργιο να αναδείξει τα χρονάκια τους και τα ελαττώματά τους θα τα βλέπουμε για καιρό ακόμα (όχι σαν αξιοθέατο αλλά σαν λύση). :(

Link to post
Share on other sites

Τα 5 κορυφαία για το 2010 για μένα είναι:

4. Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι).

Δείχνει την αναγκαιότητα ύπαρξης λιμανιών... :mellow:

10. Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

Θα μείνει στην ιστορία ως το πιο ανεξήγητο και κουλό ατύχημα. :P

16. Η δρομολόγηση του Blue Horizon στη γραμμή Πειραιάς Χανιά.

Επειδή στηρίζω τον ανταγωνισμό υπέρ εμού... :D

27. H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Ανανέωση στόλου γαρ...

37. H προσθήκη της μπλέ λωρίδας στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Για τον proud_ionian :D

Link to post
Share on other sites

  • (39) Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της).
  • (21) Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.
  • (30) Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών.
  • (13) H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας.
  • (10) Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ στον όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

Link to post
Share on other sites

Ας κάνω κι εγώ την επιλογή μου... :)

1) Επιτρέψτε μου σε μια μόνο επιλογή να βάλω όλα τα ατυχήματα (superferry II, Colossus, Highspeed I, Νήσος Ρόδος κλπ) που αν και άσχετα μεταξύ τους, δείχνουν ότι, παλιά ή καινούρια βαπόρια, μικρά ή μεγάλα και ανεξαρτήτως χρήσεως, κατάστασης, τελικού αποτελέσματος (ατυχήματα ή δυστυχήματα, κατάσταση λιμανιών κλπ)πρώτιστο ρόλο παίζει ο παράγων άνθρωπος. Όσο υπεραυτόματα βαπόρια και να γίνουν, ένα καράβι το κάνουν οι ναυτικοί του, οι άνθρωποί του. Και τα λάθη είναι για τους ανθρώπους. Οφείλει η κάθε εταιρεία να προσπαθεί να εκμηδενίσει τις πιθανότητες του ανθρώπινου σφάλματος, αλλά να τις εξαλείψει τελείως δεν νομίζω ότι είναι εφικτό...

2) Η ανασύσταση του ΥΕΝ(ΑΝΠ), με όνομα φερτζέ, που θυμίζει αναλγητικό υπόθετο (ΥΘΥΝΑΛ).

Ελπίζω να είναι η τελευταία παλινωδία στο χώρο της ναυτιλίας, καιρός είναι να σοβαρευόμαστε λιγάκι σα χώρα (έστω σε αυτον τον τομέα)

3) Η ραγδαία επιδείνωση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των ακτοπλοϊκών εταιριών και του κλάδου γενικότερα

Η όλη κατάσταση είναι εξαιρετικά ανησυχητική από πολλές παραμέτρους...

4) Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών. Νέο κεφάλαιο ή κύκνειο άσμα;

Μακάρι να είναι ένα νέο κεφάλαιο

5) Ο διασυρμός (για μια ακόμη φορά), του Θωρηκτού Αβέρωφ.

Λαός που αγνοεί την ιστορία του αγνοείται κι από την ίδια την ιστορία...

Link to post
Share on other sites

Νομίζω πως στο 39) έχουμε βρεί ήδη τον τελικό νικητή, και δικαίως άλλωστε. Κατά τα άλλα:

21) Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.

Δε νομίζω πως χρειάζεται οποιοδήποτε άλλο σχόλιο. Σκεφτείτε αν δεν είχε εκραγεί να την είχε εμβολίσει κανένα ελληνικό τάνκερ τι θα είχε γίνει.

27) H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Όαση μέσα στην καταστροφή.

32)Η κολοβή άρση του προστατευτισμού στην κρουαζιέρα (cabotage), εν μέσω απεργιών και αναταραχής.

Μετά από αυτό το γενναίο μέτρο, είμαστε πια μόνο 20 χρόνια πίσω από τις εξελίξεις.

30) Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών. Νέο κεφάλαιο ή κύκνειο άσμα;

Περισσότερα ερωτηματικά απ' ότι απαντήσεις. Εκεί στο ΧΑΑ άραγε, τι λένε για όλα αυτά?

Link to post
Share on other sites

Εχουμε και λεμε

10.Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

13.H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

30. Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών.

27. H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

39. Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες

Link to post
Share on other sites

Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.

Όσο και να υποβαθμίστηκε, όσο και να μας είπαν καθάρισε ή να μας έδειξαν photoshop, αποτελεί σημαντικότατο γεγονός που επηρεάζει και θα επηρεάσει εκτος από τον φυσικό τρόπο που ζούμε και εξελισσόμαστε, τους ορους, νομους και πλαίσια που λειτουργεί η ναυτιλία. Καλώς η κακώς, από τις εποχές του τιτανικού οι μισοί ναυπηγικοί κανόνες στηρίζονται σε ατυχήματα. Πρέπει να είμαστε λίγο πιο προ-active ΚΥΡΙΩΣ στην εκπαίδευση των ναυτικών μας και στην ποιότητα τους.

Ο αιφνίδιος θάνατος της Μαρίας Π.Τσάκου.

Δεν την γνώριζα. Μονο τους γονείς της. Ούτε θα στηριχτώ σε φήμες. Το γεγονός που μου μένει είναι ότι στον χώρο μας πρέπει να προσέξουμε την υγεία μας και την ισορροπία κάποιων καταστάσεων. Προσέξουμε για να έχουμε. Νους υγιής εν σώματι υγιή

Η ραγδαία επιδείνωση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των ακτοπλοϊκών εταιριών και του κλάδου γενικότερα.

Δεν είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος μη "καραβολατρης" τι σημαίνει αυτό. Εφοπλιστές σημαίνει λεφτά είναι το ρητό στην αγορά. Όπως και να έχει, κάποιοι φρόντισαν είτε μέσω χρηματιστηρίων είτε λόγο της έπαρσης της εποχής και έκαναν ντόρο. Ακούστηκαν μεγάλα ποσα, έπαιξαν πολιτικές αλλα τίποτα από τα βασικά προβλήματα της ακτοπλοΐας στην Ελλάδα δεν άλλαξε. Συγγνώμη άλλαξε. Νομος παπουτσή: οτιδήποτε είναι άνω των 30-35 πάει scrap....ή αλλιώς: οτιδήποτε έχετε γύρω στα 25 χρονια δεν χρειάζεται να το συντηρείται. Η ανάπτυξη της ακτοπλοΐας τα τελευταία 10 χρονια έφερε πολλά καλά αλλα και πολλά κακά. Αυτή η "αθλιωση" είναι ένα από τα κακά. Και επειδή ζούμε σε δυτικές οικονομίες και αυτά είναι ευκαιρίες που πετάνε χωρίς έλεγχο αλλα και επειδή κάποιος ειδικά στις μέρες μας τρώει το loss...... ετοιμαστείτε. Τουλάχιστον ας μας γίνει μάθημα και να προσέξουμε. A και να προσέξουμε μην θρηνήσουμε κάναν επιβάτη από το πολύ κόψιμο εξόδων.

Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Η Ελλάδα ήταν ένα θύμα σε παγκόσμια κλίμακα. Στην Ελλάδα αυτή η πίεση καλο θα κάνει. Ας γίνει σωστά και ας μάθουμε να είμαστε σωστοί και δίκαιοι αλλα να δούμε και κάποιους παλιούς και νέους κυβερνώντες βαθιά στην φυλακή.....

Η ανασύσταση του ΥΕΝ(ΑΝΠ), με όνομα φερτζέ, που θυμίζει αναλγητικό υπόθετο (ΥΘΥΝΑΛ).

Και αυτό epiebaiwnei πως η αποπάνω πρόταση μου δεν τα κάνει όλα σωστά. Τελικά ξεχνάμε την ουσία στο όνομα της αλλαγής. Εδώ ποιος πληρώνει τα έξοδα? Δεν πάει για το top γεγονός αλλα για μένα συμπληρώνει αυτό που θα μας χαρακτηρίσει και το 2011 σαν Ελλάδα

Link to post
Share on other sites

1. Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Ζούμε σε μια συνεχή θαλασσοταραχή η οποία διαρκώς επιδεινωνεται και επηρεάζει όλα τα επίπεδα της κοινωνίας μας χωρίς ακόμη να έχει φανεί ο φάρος του λιμανιού.

Η ανασύσταση του ΥΕΝ(ΑΝΠ), με όνομα φερτζέ, που θυμίζει αναλγητικό υπόθετο (ΥΘΥΝΑΛ).

Το υπουργείο επανασυστάθηκε με τίτλο ο οποίος δεν περιέχει τον όρο ναυτιλία.Αυτό τα λέει όλα για τις γνώσεις και τις προθέσεις αυτών που το σκέφτηκαν.

13.H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Παλιά αγαπημένα μας πλοία τα οποία πολλούς από εμάς μας έκαναν καραβολάτρες και μας κέντρισαν το ενδιαφέρον πέρασαν την τελευταία τους χρονιά εν ζωή.

27) H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Σε μια εποχή που όλα πέρνουν τον κατήφορο η ναυπήγηση κι ο μελλοντικός ερχομός δύο νεότευκτων και υπό ελληνική σημαία πλοίων αποτελεί απάγγιο στον Ατλαντικό.

(21) Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon

Δίχως αμφισβήτηση ένα μεγάλο πλήγμα στο ήδη βιασμένο οικοσύστημα.

Link to post
Share on other sites

Να βάλω και εγώ τις επιλογές μου για τη χρονιά (και όχι χρονία όπως λέει ο τίτλος) που φεύγει. Μια χρονιά μάλλον όχι και η καλύτερη που έχουμε δει:

13.H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Γιατί όσο και αν είχαν πάψει να αποτελούν πρώτες επιλογές για ταξίδι, δεν έπαψαν να είναι αυτά με τα οποία αρκετοί από εμάς γνώρισαν και αγάπησαν το θαλασσινό ταξίδι.

23.Οι 2 πυρκαγιές στο Highspeed 1. Σύμπτωσις επαναλαμβανομένη, ουκ έστι σύμπτωσις.

Γιατί μας καταδυκνύουν τα δυο αυτά περιστατικά την πτώση μιας εταιρείας που στο απόγειο της, μόνο λίγα χρόνια πριν, ήταν υπόδειγμα και περισπούδαστη νύφη. Τελικά "έπεσε" σε καλά χέρια.

32.Η κολοβή άρση του προστατευτισμού στην κρουαζιέρα (cabotage), εν μέσω απεργιών και αναταραχής.

Γιατί έστω και με αυτό τον τρόπο κάποιοι κατάλαβαν ότι η κρουαζιέρα των Ποταμιάνου, Κιοσέογλου, Κυρτάτα κλπ απεβίωσε ως επιχειρηματικό αντικείμενο. Τώρα τα μεγέθη και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές.

38.Η ραγδαία επιδείνωση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των ακτοπλοϊκών εταιριών και του κλάδου γενικότερα.

Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι τα οικονομικά του κλάδου πάνε μαζί με τα οικονομικά της χώρας. Για μερικές εταιρείες μάλιστα φαίνεται ακόμη πιο άμεσα η σχέση τους με τα δημόσια οικονομικά αφού επιβιώνουν χάρι σε αυτή.

39.Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια εδώ, τα ζούμε όλοι.

Link to post
Share on other sites
θα πουμε, οσοι θελουν, ποια ειναι τα 5 που ο καθενας μας θεωρει σημαντικοτερα και στις 6/12, θα βαλουμε μια δημοσκοπηση με τα 5 θεματα που εχουν συζητηθει περισσοτερο.

ο αη νικολας πλησιαζει. ;) οσοι εχετε ξεχαστει, πειτε το top five σας. (μην ξεχνατε και τις τρεις παραλληλες δημοσκοπησεις :))

Link to post
Share on other sites

H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Γιατι ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειμαστε shipfriends και εγω ειδικα μεγαλωσα με αυτα τα βαπορια

Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.

Ουτε οικολογος ειμαι ουτε πρασινος αλλα απο τα διεθνη θεματα που εχουν σχεση με τη θαλασσα ηταν το χειροτερο που μας απασχολησε

H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Σε δυσκολους καιρους για την ακτοπλοια 2 νεες παραγγελιες. Ευχομαι να τα χαρουμε πολλα χρονια

Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών. Νέο κεφάλαιο ή κύκνειο άσμα;

Δε ξερω αν ειναι νεο κεφαλαιο η κυκνειο ασμα παντως ηταν σιγουρα η εκπληξη της χρονιας. Και απο τη στιγμη που με τον ενα η αλλο

τροπο βαπορια βγαινουν να δουλεψουν και ναυτικοι τρωνε ψωμακι εμενα μου φτανει

Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Γιατι νομιζουμε οτι "τον εχουμε πιει" αλλα ακομα δεν εχουμε σηκωσει καν το ποτηρι :D

Link to post
Share on other sites

Ας γράψω κι'εγώ,με τρεμάμενο χέρι,την άποψή μου...

Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

Γιατί αποτελεί μιά καλή ευκαιρία να επανεξεταστούν φλέγοντα και τσουρουφλίζοντα (που έλεγε και ο ναυτικός δόκιμος Ιωάννης Μαλλούχος στο "Η Αλίκη στο Ναυτικό") θέματα που αφορούν τίς συνθήκες εργασίας στά πλοία.Αρκεί,βέβαια,να γίνουν γνωστά τα αίτια τής "πατάτας"....

Η δρομολόγηση του Blue Horizon στη γραμμή Πειραιάς Χανιά.

Γιατί εισήλθε και έτερος μή Κρής παίκτης σε Κρητική γραμμή-φιλέτο

H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Γιατί τελειώνει ένας κύκλος τής ακτοπλοϊας,με βαπόρια που την υπηρέτησαν επί δεκαετίες και που ήταν βαπόρια και όχι πλωτά κουτιά.

Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.Γιατί σίγουρα επηρέασε τίς καιρικές συνθήκες διεθνώς,και γιατί αποτελεί απόδειξη τού πόσο ευάλωτα είναι πολλές φορές τα ανθρώπινα τεχνολογικά επιτεύγματα

Ο διασυρμός (για μια ακόμη φορά), του Θωρηκτού Αβέρωφ.

Γιατί έδειξε πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να ασελγήση πάνω στην ιστορία τής χώρας του,αρκεί να διαθέτη το μπικικίνιον...

Η ραγδαία επιδείνωση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των ακτοπλοϊκών εταιριών και του κλάδου γενικότερα.

• Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Αυτά τά δυό πάνε πακέτο,καταλάβετέ το (που λέει και το άζμα).Δέν ξέρω άν εμείς οι παρόντες shipfriends θα καταφέρουμε να δούμε καλύτερες μέρες,τα παιδιά μας (δηλαδή τα δικά σας,εγώ δέν έχω ούτε γυναίκα ούτε παιδιά ούτε σκυλιά-μόνο μία γάτα) ίσως..................

Link to post
Share on other sites

Ας πω κι εγώ τα δικά μου. :rolleyes:

39.Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες.

Εκτός συναγωνισμού...πρώτο και χειρότερο.

4.Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι).

Γιατί κάτι ράγισε μέσα μου και είπα...ότι έφθασε πλέον η ώρα για αντικατάσταση..κι ας είναι και το Ιθάκη.

10.Η προσάραξη του Φ/Γ-Ο/Γ ΚΟΛΟΣΣΟΣ όρμο της Βασιλικής Λευκάδας.

Γιατί τρόμαξα...κάνοντας σκέψεις...

5.Η πυργαγιά στο ΕΓ/ΟΓ Lisco Gloria.

Γιατί μας δείχνει ότι το κακό μπορεί να συμβεί κάθε στιγμή και στα πιό σύγχρονα πλοία.

27.H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Για να ψηφίσουμε και κάτι ευχάριστο.

ΥΓ Τα παραπάνω είναι τα πολιτικώς ορθά σημαντικότερα θέματα. Εάν ψήφιζα με την ψυχή μου θα ψήφιζα (με σειρά σπουδαιότητας) τα παρακάτω :D

37.H προσθήκη της μπλέ λωρίδας στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

29.Η έναρξη δραστηριοτήτων, της Ikarian Seaways.

20.Η εμφάνιση μιας χελώνας caretta caretta, στον Πειραια.

36.Η διακοπή των δρομολογίων του Λισσός, στο ΒΑ Αιγαίο

Link to post
Share on other sites

13. H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Οι μπέιμπι μπούμερς της ακτοπλοΐας δίκαια κέρδισαν το χειροκρότημα του κοινού όλα αυτά τα χρόνια. Ήταν καιρός να πάρουν το μεταχρονολογημένο εφάπαξ τους... B)

23. Οι 2 πυρκαγιές στο Highspeed 1. Σύμπτωσις επαναλαμβανομένη, ουκ έστι σύμπτωσις.

Παρ' όλο που ξέφυγε από τα φλογοβόλα σαγόνια του καρχαρίαλαγα :P η χρόνια κόπωση του πλεούμενου δεν κρύβεται πια. Ελπίζω να μη μας ταλαιπωρεί για πολύ ακόμα.

25. H ολοκλήρωση της πώλησης του Highspeed 2 & του Highspeed 3.

Δυο αντιπρόσωποι του ακτοπλοϊκού μιλλένιουμ που θα λησμονήσουμε χωρίς πολλά δάκρυα. ;)

27. H έναρξη της ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos.

Ελπίζω να τα δούμε στη Μεσόγειο και να προλάβουμε να τα ταξίδεψουμε...

21. Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon.

Το μόνο σίγουρο πέρα από την καταστροφή είναι ότι το συμβάν της χρονιάς θα αποτελέσει υπομόχλιο νέας πολιτικής σε ναυτιλιακά και περιβαλλοντικά θέματα.

Edited by sasha
Link to post
Share on other sites

Τα σημαντικότερα γεγονότα για μένα αυτή τη χρόνια που μας πέρασε είναι τα ακόλουθα:

6.Η πρόσκρουση του Blue Star Paros στη Δονούσα

Για ευνόητους λόγους ;)

13.H οριστική αποχώρηση μιας σειράς από αγαπημένα ferries της τελευταίας 30ετίας (Απόλλωνας, Κάρυστος, Αργοστόλι, Ερωτόκριτος, Αριάδνη κλπ).

Γιατί έφυγαν βαπόρια που μεγάλωσα βλέποντας τα στα λιμάνια.

14.Η μετασκευή του Νήσος Ρόδος και η δρομολόγηση του στα Δωδεκάνησα

Γιατί πρώτα από όλα παρακολούθησα αρκετά τη μετασκευή του από Φ/Γ-Ο/Γ σε Ε/Γ-Ο/Γ

Και δευτερεον μπήκε ένα πλοίο που θα μπορεί να ανταγωνιστεί την Blue Star Ferries στα Δωδεκάνησα. Έτσι ώστε να σταματήσει το ύφος ότι μόνο αυτοί είναι στη γραμμή και κάνουμε ότι θέλουμε

27.Η έναρξη ναυπήγησης του Blue Star Delos και του Blue Star Patmos

Γιατί παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες για τη χωρά μας ναυπηγούνται δυο πλοία για εισέρθουν στην ακτοπλοΐα μας

30.Η δυναμική επανεμφάνιση της NΕΛ, με μια σειρα δρομολογήσεων, ναυλώσεων και συνεργασιών. Νέο κεφάλαιο ή κύκνειο άσμα;

Με τόσος ναυλώσεις πλοίων που κάθε ημέρα έλεγα, αύριο πιο άλλο παροπλισμένο πλοίο υπάρχει στην περιοχή του Πειραιά για να ναυλώσει.

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites
στις 6/12, θα βαλουμε μια δημοσκοπηση με τα 5 θεματα που εχουν συζητηθει περισσοτερο.

ηρθε η ωρα:)

απο τους φιλους που απαντησαν, καποιοι φιλοι επελεξαν παραπανω απο 5 γεγονοτα. τα μετρησαμε ολα. ενας φιλος ειπε ολα τα ατυχηματα και ανεφερε ονομαστικα ορισμενα, μετρησαμε αυτα που ανεφερε ονομαστικα, ενας αλλος προτεινε 2 πενταδες, την απο μυαλου και την απο καρδιας :D , πηραμε την απο μυαλου.

15 αναφορες ειχε η πτωχευση (39), 11 ο στουκος του Κολοσσου στη Λευκαδα (10), απο 10 η αποχωρηση των αγαπημενων ferries (13) και η ναυπηγηση των BS Δήλος και Πάτμος (27) και 9 αναφορες η περιβαλλοντικη καταστροφη απο την εξεδρα της BP (21).

αυτα τα 5 ειναι που μπηκαν στην ψηφοφορια για το γεγονος του 2010. ψηφιζουμε μεχρι 31/12 (1 φανερη ψηφος). επιλογη αλλο κλπ δεν μπηκε, γιατι υπρχαν τα... προκριματικα B)

ΥΓ: επιλαχοντες η επανεμφανιση της ΝΕΛ (30) και οι φωτιες στο HS1 (23) που ειχαν απο 8 αναφορες και το ατυχημα του superferry II, που ειχε 7. ισως τελικα τα ατυχηματα να επρεπε να μπουν σε μια επιλογη, γιατι απο οτι φαινεται τα αιτια ειναι κοινα:rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Σαν γεγονός της χρονιάς κι έχοντας μία ψήφο την έριξα μονοκούκι στην έναρξη της ναυπήγησης των BLUE STAR DELOS & PATMOS.

Ίσως πραγματικά να μην είναι το γεγονός που νοιάζει τον περισσότερο κόσμο αλλά από όλα τα υπόλοιπα είναι το μοναδικό θετικό.Ηλιαχτίδα στο τούνελ

Link to post
Share on other sites

Δεν με εκφραζει κανενα απο τα 4 για γεγονος που εχει σχεση με τα πλοια :angry::lol:...οποτε ψηφισα την οικονομικη κριση που ετσι κι αλλιως ειναι το σοβαροτερο για το 2010(και ηθελα να κανω προταση να μην το συμπεριλαβουμε στην τελικη δημοσκοπηση :D )

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...