Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε 3 μηνες θα εβρισκαν μπροστα τους τη συμβαση που ληγει και σιγουρα μεχρι τοτε θα προτιμησαν να εχουν λυσει το ιδιοκτησιακο της εταιρειας ;) 

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι Μιλτιάδη, ποιά είναι η προτεραιότητα της Ιταλίας αυτήν τη στιγμή, η Tirrenia? Εδώ στη συγκεκριμένη υπόθεση αν μπεί εισαγγελέας και δεί απ΄ την αρχή τι έχει γίνει, δε θα τους χωράνε οι φυλακές:D, τώρα θυμήθηκαν τη νομιμότητα?

 

Ενδεικτικά να πούμε πως με την παύση δρομολογίων μας τελειώνουν(πρός το παρόν τουλάχιστον) οι γραμμές:

Civitavecchia - Olbia (δεν την εξυπηρετεί κανείς άλλος, μόνο για 2.5 μήνες το καλοκαίρι ο Grimaldi)

Civitavecchia - Cagliari (δεν υπάρχει άλλος στη γραμμή)

Cagliari - Livorno (εδώ υπάρχει και ο Grimaldi)

Cagliari - Palermo (δεν υπάρχει άλλη απ' ευθείας σύνδεση Σαρδηνίας - Σικελίας)

Napoli - Cagliari (η Grimaldi κάνει Salerno - Cagliari σαν εναλλακτική)

Napoli - Palermo (εδώ υπάρχει η εναλλακτική της GNV)

Ravenna - Brindisi - Catania (τα 2 πλοία της γραμμής ήταν εν πλώ, να δούμε αν θα φύγουν αύριο που φτάνουν σε Catania και Ravenna).

 

Σήμερα από τη Moby παρεπιπτόντως δρομολόγια κάνουν στο Livorno - Olbia μόνο τα Eliana Marino και Beniamino Carnevale.

Link to comment
Share on other sites

Το ship2shore φιλοξενει δηλωσεις της υπουργου Μεταφορων της Ιταλιας η οποια ανεφερε κατα λεξη για τον Onorato οτι''Η υπομονη εχει και ενα οριο και αυτο εχει πλεον ξεπεραστει''.Ο ιδιος ανταπαντησε οτι απο τη στιγμη που εγινε κατασχεση στους τραπεζικους λογαριασμους της Tirrenia ηταν αδυνατον να συνεχισει τη λειτουργια της πλην ομως δεσμευτηκε οτι θα διαθεσει πλοια της Moby για μεταφορα αγαθων και φαρμακων προς τα νησια εφοσον αυτο κριθει τα επομενα 24ωρα αναγκαιο.

Link to comment
Share on other sites

Λευκος καπνος απο την καραφλα του Ονορατο.Μετα το τελεσιγραφο που του εδωσε χθες η κυβερνηση για να ξεκινησει εντος 24ωρων και παλι ολα τα δρομολογια συμφωνηθηκε σημερα να γινει δεσμευση πλοιων και οχι τραπεζικων καταθεσεων απο τους δανειστες.Ετσι τα πλοια της Tirrenia απο αποψε ξεκινουν και παλι τα δρομολογια καποιο 'η καποια ομως θα ξαναδεσουν καθως δυσκολα θα αποφυγουν το να μην βγουν στο σφυρι.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να τιθεται τετοιο θεμα.Αντιθετως αν αρχισει η εταιρεια να χανει ιδιοκτητα πλοια λογω πλειστηριασμων πιθανοτατα θα τα αντικαθιστα με ναυλωμενα.Αλλα εχουμε καιρο για να δουμε τι θα γινει με το ιδιοκτησιακο κυριως μελλον της Tirrenia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ερχεται η..νεα Tirrenia με ιδιοκτητη τον Γκριμαλντι(;)

Quote

Το κράτος πρέπει να εισπράξει τα 180 εκατομμύρια που η Cin έπρεπε να πληρώσει για την πρώην δημόσια εταιρεία και αυτό το δημόσιο-ιδιωτικό newco, που προορίζεται να γεννηθεί ήδη με στόλο ιδιοκτητών πλοίων, θα πρέπει να πληρώσει το ποσό. Ο Όμιλος Grimaldi είναι επί του παρόντος ο μόνος βιομηχανικός εταίρος στην Ιταλία που έχει την αξιοπιστία, τη σταθερότητα και τη χρηματοοικονομική διαθεσιμότητα για εκταμίευση αυτής της οντότητας. Επιπλέον, η Ναπολιτάνικη ναυτιλιακή εταιρεία δεν έχει από καιρό κρύψει ότι θέλει να ενοποιήσει την αγορά πορθμείων και αυτό θα ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να το πράξει

Από την άποψη της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας δεν θα πρέπει να υπάρχουν ανυπέρβλητα προβλήματα, διότι το πολύ θα μπορούσε να ζητηθεί από τον Grimaldi θα ήταν να αποσυρθεί από ορισμένες διαδρομές όπου η Tirrenia λειτουργεί επίσης προκειμένου να αποφευχθούν υψηλές συγκεντρώσεις στην αγορά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Συμφωνα με το naviearmatori το οποιο επικαλειται δημοσιευματα της Milano Finanza o Grimaldi κατεθεσε αιτημα στους πιστωτες για να αγορασει τα πλοια της Tirrenia(σαν πλοια οχι ολο το πακετο).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Την κηρυξη πτωχευσης και εκποιησης περιουσιακων στοιχειων της Tirrenia ζητει η Εισαγγελια του Μιλανο,η τελικη αποφαση θα ληφθει στις 6 Μαιου απο το πτωχευτικο δικαστηριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να πουμε σε συνεχεια του παραπανω οτι η Tirrenia εχει ουσιαστικα εγκαταληφθει στην τυχη της πλεον.Το σωματειο εργαζομενων της καλει σε γενικη απεργια σε ξηρα και θαλασσα στις 3 Μαιου με προοπτικη κλιμακωσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παράταση 20 ημερών στην υπόθεση από το δικαστήριο του Μιλάνο, νέα καταληκτική ημερομηνία για να βρεθεί μια λύση η 24η Μαίου. Την ίδια στιγμή ο Onorato επικοινώνησε με τον Draghi και ζήτησε τη σύσταση διυπουργικής επιτροπής για να εξεταστεί το θέμα της Tirrenia. Ελλαδάρα ολέ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τοσο απλη η υποθεση εδω για να κλεισει τοσο γρηγορα μιας και απο τη στιγμη που στην ουσια η αγοραπωλησια δεν ολοκληρωθηκε ποτε το Ιταλικο κρατος παραμενει de facto μετοχος της εταιρειας και μαλιστα με γενναιο ποσοστο.Οποτε μια γρηγορη πτωχευση δεν θα συνεφερε κανεναν.

Απο κει και περα ο Ονορατο προσπαθει να κερδισει χρονο μεχρι να γινει αναδιαρθρωση των χρεων της Moby για να τους προτεινει φανταζομαι στη συνεχεια εναν βιωσιμο τροπο αποπληρωμης της εδω οφειλης του.Η δε κυβερνηση μαλλον (θα πρεπει) να επεξεργαζεται την βελτιστη λυση που θα εξασφαλιζει ταυτοχρονα και αμεση αποδεσμεση/εισπραξη ρευστου και τις 6000 θεσεις εργασιας της Tirrenia.

Δεν πρεπει να συγκρινουμε την συγκεκριμενη εταιρεια με ΝΕΛ,ΔΑΝΕ κλπ που ηταν ιδιωτικες επιχειρησεις που πτωχευσαν.Δειτε το σε αντιπαραβολη με την Ολυμπιακη Αεροπορια καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/6/2021 at 8:08 PM, Nick the Greek said:

Παράταση 20 ημερών στην υπόθεση από το δικαστήριο του Μιλάνο, νέα καταληκτική ημερομηνία για να βρεθεί μια λύση η 24η Μαίου.

Πλησιαζει η μεγαλη ωρα της κρισεως.

Link to comment
Share on other sites

Οπως μαθαινουμε απο το shippingitaly η προταση της διοικησης της CIN προς το δικαστηριο του Μιλανο για τη σωτηρια της Tirrenia ειναι στα προτυπα αυτης της εταιρης εταιρειας του ομιλου(Moby).

Στα ενδιαφεροντα για να μην πλατιασω με ολα τα προτεινομενα μετρα μπορουμε να δουμε την προταση για πωληση 5 πλοιων εως το 2024 και συγκεκριμενα των:

Ιsola di Capraia για 1,9 εκατ ευρω το 2022

Beniamino Carnevale προς 6,8 εκατ ευρω το 2022

Bithia προς 29,5 εκατ ευρω το 2022

Janas προς 29,5 εκατ ευρω το 2024

Athara προς 32,5 εκατ ευρω το 2024

 

Πολυ καλες τιμες για να αγορασει κανεις πλοια αυτων των κατηγοριων ομολογουμενως.

 

Φυσικα τον τελευταιο λογο στο εαν θα εγκριθει το παραπανω τον εχει η δικαιοσυνη η οποια αναμενεται τις επομενες μερες να εκδωσει την τελικη της αποφασης για την πτωχευση ή μη της Tirrenia.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Οι επίτροποι της Tirrenia κυνηγάνε την Onorato Armatori για τα 180 εκατομμύρια που δεν κατέβαλλε για την αγορά της Tirrenia. Τους πολιτικούς προισταμένους της Tirrenia θα έπρεπε να κυνηγήσουν επίσης λέω εγώ. Όπως και να έχει, στις 5 Νοέμβρη εκδικάζεται στο Μιλάνο η αίτηση συντηρητικής κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων της Onorato Armatori, μέχρι το παραπάνω ποσό. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στην επόμενη έκδοση του λογισμικού του φόρουμ, πρέπει να γίνει κάτι ώστε ορισμένα πόστ να έχουν ηχητική υπόκρουση όταν τα διαβάζεις:D. Στο συγκεκριμένο, πρέπει να παίζουν ήχοι από ταινίες του Βέγγου. Κι αυτό γιατί το δικαστήριο έκανε μεν δεκτή την αίτηση των επιτρόπων της Tirrenia, όχι όμως για τα 180 εκατομμύρια που ζητούσαν. Τους έδωσε το δικαίωμα κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων των εταιρειών του Onorato, μόλις σε ύψος 20 εκατομμυρίων όμως. Το άρθρο δεν ξεκαθαρίζει με ποιά λογική έγινε αυτό, ή τέλος πάντων εγώ δεν μπορώ να την καταλάβω.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...