Jump to content
Shipfriends

Προς εκποίηση βγαίνουν τα παροπλισμένα πλοία που είναι δεμένα στο λιμάνι του Πειραιά


Recommended Posts

Διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός θα διεξαχθεί ώστε να εκποιηθούν τα πλοία «Δημητρούλα», «Ανθή-Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Μιλένα», «Μαρίνα», «Ροδάνθη» και «Νταλιάνα» τα οποία είχαν κριθεί ως επικίνδυνα.

Πιο αναλυτικά, προαναφερθέντα επιβατικά πλοία κρίθηκαν από τη Γνωμοδοτική Επιτροπή ως επιβλαβή και ότι προκαλούν προβλήματα στη ναυσιπλοΐα.

"Το πρόβλημα των ανενεργών εγκαταλελειμμένων από τους ιδιοκτήτες τους πλοίων στο Λιμάνι του Πειραιά είναι πρωτίστως θέμα προστασίας του περιβάλλοντος και δευτερευόντως οικονομικό", δήλωσε τη Δευτέρα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης

Τα πλοία έχουν αφεθεί σε χώρους της ναυπηγοεπισκευής ενώ το επόμενο διάστημα θα εκποιηθούν.

Στα μέσα της εβδομάδας θα εκδοθούν οι διακηρύξεις ενώ μετά από 22 μέρες θα δοθούν και οι ακριβείς ημερομηνίες του διαγωνισμού.

Link to comment
Share on other sites

Το περιβάλλον στο λιμάνι του Πειραιά μας μάρανε, δεν βλέπουν που όλο το καλοκαίρι δεν μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους;

...Της Απόφασης αυτής προηγήθηκε απόφαση της Γνωμοδοτικής

Επιτροπής του Ν. 2881/2001, η οποία έκρινε ότι τα πλοία αυτά είναι επικίνδυνα

και επιβλαβή και άρνηση των εταιριών στις οποίες ανήκουν, να τα

απομακρύνουν οικειοθελώς. Μετά την εκτίμηση της παρούσας αξίας των πλοίων

από ανεξάρτητους εκτιμητές, το Συμβούλιο Διεύθυνσης και το Διοικητικό

Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. προχώρησαν στην απόφαση εκποίησης.

Τιμές εκκίνησης διαγωνισμού:

1. ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ 1.277.000

2. ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ 2.128.000

3. ΡΟΜΙΛΝΤΑ 979.000

4. ΜΙΛΕΝΑ 957.000

5. ΜΑΡΙΝΑ 1.309.000

6. ΡΟΔΑΝΘΗ 1.383.000

7. ΝΤΑΛΙΑΝΑ 957.500

Link to comment
Share on other sites

με αυτες τις τιμες εγω βλεπω μια τρυπα στο νερο για να μετακινηθουν...μπορει το OPERATOR TEAM μας να μας πει ποσο στοιχιζει η μετακινηση του καθε πλοιου κ τα υπολοιπα λεφτα τι ειναι???εναι λιμανιατικα ας πουμε χρεη τι ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Το Νταλιάνα γιατί κοστίζει 500 ευρώπουλα παραπάνω από το ΜΙΛΕΝΑ?Αφου το ΜΙΛΕΝΑ έει περισσότερα κρεβάτια και προστείθονται στα πλεονεκτήματά του :P

Πέραν από την πλάκα τα πλοία δυστυχώς μόνο για σκραπ αν θα πουληθούν.Και με βάση τα χρέη κι αυτές τις τιμές είναι πολύ δύσκολο να πουληθούν ακόμη και για διάλυση.

Εκείνο που θεωρητικά θα μπορούσε να αξιοποιηθεί είναι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ που είναι βάπορας. Αλλά με 2,5 χρόνια παροπλισμού κι άλλα τόσα εγκατάλειψης δεν ξέρω αν τα λεφτά που χρειάζεται για να ξεκινήσει αξίζει να τα δαπανήσει κάποιος

Link to comment
Share on other sites

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ δεν είναι επιβλαβές;

Aν είναι λέει?Σήμερα και λόγω καιρού είχε σιφτάρει αριστερά με αποτέλεσμα να μισοκλείσει την θέση δίπλα του.

Οπότε με καιρό καταλαμβάνει 2 θέσεις <_<

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ δεν είναι επιβλαβές;

Μήπως όμως η υπαγωγή της ΣΑΟΣ στο νόμο περι προστασίας από πιστωτές δεν επιτρέπει στον ΟΛΠ τη δημοπράτηση του?

Link to comment
Share on other sites

Και δεδομένης τής ταχύτητας με τήν οποίαν διεξάγονται,αξιολογούνται και κατακυρώνονται οι δημόσιοι διαγωνισμοί στην Ελλάδα,τού χρόνου το καλοκαίρι θα βλέπουμε από τά καταστρώματα τών πλοίων που θα μάς πάνε στάς νήσους τών διακοπών μας τά υπερήφανα αυτά σκαριά δεμένα πλάϊ-πλάϊ στον Αγιον Σπυρίδωνα να μάς εύχωνται καλό κατευόδιο.

Οσο γιά τό JetFerry,αυτό θά τό δέσουν δίπλα στο Hellas Liberty γιά να φτιάξουν ντάνα ιστορικών πλοίων στον Πειραιά.....

ΥΓ.Το JetFerry άν δέν απατώμαι είναι κατασχε(σ)μένο από την Γαλλική τράπεζα Natixis έναντι χρεών τού Αρχοντος (τού άνευ δαχτυλιδιών) κι'έτσι δέν δύναται ο Ανωμερίτης να το πουλήση...

Link to comment
Share on other sites

Πέραν από την πλάκα τα πλοία δυστυχώς μόνο για σκραπ αν θα πουληθούν.Και με βάση τα χρέη κι αυτές τις τιμές είναι πολύ δύσκολο να πουληθούν ακόμη και για διάλυση.

και τη ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ για σκραπ την είχαμε αλλά η ζωή είχε άλλα σχέδια.......

Δεν θα μου κάνει καμιά εντύπωση λοιπόν να δώ 2 πασίγνωστες γιαπωνέζες αδερφάδες,ομόσταυλες ξανά τώρα στα γεράματα τους

Link to comment
Share on other sites

Για ΑΝΘΗ, ΡΟΔΑΝΘΗ, JETFERRY θεωρητικά, σίγουρα θα μπορούσαν να ξαναταξιδέψουν υπό άλλη εταιρία. Τα υπόλοιπα θα ήθελαν τόσα πολλά χρήματα για επισκευές που μόνο ένας τρελός θα έριχνε..

Link to comment
Share on other sites

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης απέστειλε προς το ΝΑΤ σχετικά με την απομάκρυνση και εκποίηση από το Κεντρικό Λιμάνι των εγκαταλειμμένων πλοίων της G A Ferries την ακόλουθη επιστολή.

Link to comment
Share on other sites

με την επιστολη αυτη, απαντα σε προηγουμενη επιστολη του Προεδρου του ΝΑΤ. ξερουμε τι ελεγε αυτη; μηπως το ΝΑΤ σκοπευει να ασκησει ενδικα μεσα, για να ματαιωθει η κινηση του ΟΛΠ να εκποιησει τα αγουδημοπλοια, επειδη φοβαται οτι δεν θα παρει τα χρωστουμενα;

Link to comment
Share on other sites

Την αντίδραση του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου ΝΑΤ προκαλεί η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς ΟΛΠ, να προχωρήσει στην εκποίηση επτά πλοίων της G.A. Ferries.

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σύμφωνα με το ΝΑΤ, η κίνηση αυτή, το γεγονός δηλαδή ότι κρίθηκαν επικίνδυνα και επιβλαβή και πρέπει να απομακρυνθούν από το λιμάνι, συνεπάγεται σημαντική απώλεια εσόδων του Ταμείου, ύψους 27,9 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά του, ο ΟΛΠ υποστηρίζει ότι πρόκειται για τη μόνη νόμιμη διαδικασία και αντιπροτείνει στο ΝΑΤ να του υποδείξει αν υπάρχει άλλη νομική οδός, «η οποία να απομακρύνει από το λιμάνι τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία και να μπορεί να εξασφαλίσει τα αναφερόμενα στην επιστολή σας έσοδα, θα παρακαλούσαμε να μας υποδειχθεί».

Ειδικότερα, ο ΟΛΠ αποφάσισε να προχωρήσει σε ανοιχτό διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός λιμένα Πειραιά των πλοίων «Δημητρούλα», «Ανθή - Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Μιλένα», «Μαρίνα», «Ροδάνθη» και «Νταλιάνα», της G.A. Ferries.

Σε περίπτωση που υπάρξουν πλειοδότες και για τα επτά πλοία στην κατώτερη τιμή που ζητεί ο ΟΛΠ, το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα είναι 8,99 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό, αφού παρακρατηθούν τα έξοδα του ΟΛΠ, θα κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Με αφορμή τη συγκεκριμένη απόφαση, οι Ενώσεις Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ζήτησαν άμεση ενημέρωση από το ΝΑΤ για τις ενέργειές του, το ύψος των οφειλών των συγκεκριμένων πλοίων της εταιρείας προς το Ταμείο και τον τρόπο διασφάλισής τους.

Ποια η θέση του ΝΑΤ

Ο πρόεδρος του ΝΑΤ, Αύγουστος Μαρούλης, σε απαντητική του επιστολή, υπογραμμίζει: «Η μη ενημέρωση του ΝΑΤ σχετικά με τις δρομολογούμενες διαδικασίες, όπως παγίως συνέβαινε κατά το παρελθόν προς διασφάλιση των πόρων του, που προέρχονται από ασφαλιστικές εισφορές (ναυτικών - πλοιοκτητριών εταιρειών), έχει ως τελικό αποτέλεσμα την επιπλέον επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΝΑΤ, τυχόν κατακύρωση των πλοίων κατ' εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 2881/01, θα έχει ως αποτέλεσμα τη μετεγγραφή - μεταβίβαση, χωρίς το απαιτούμενο πιστοποιητικό περί μη οφειλής στο ΝΑΤ, που σημαίνει απώλεια εσόδων για το Ταμείο ύψους 27,9 εκατ. ευρώ, δεδομένου ότι «οι πρωτο-οφειλέτες στερούνται εμφανών περιουσιακών στοιχείων, από τα οποία θα μπορούσαν να καλυφθούν οι απαιτήσεις αυτές».

Οι οφειλές

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), οι οφειλές των επτά πλοίων της G.A. Ferries αναλυτικά έχουν ως εξής:

* Οφειλές από φύλλα εκκαθάρισης ναυτολογίων 4,35 εκατ. ευρώ.

* Οφειλές από καταβληθείσες τρίμηνες αποδοχές στα μέλη πληρωμάτων των πλοίων 3,55 εκατ. ευρώ.

* Οφειλές από ασφάλιστρα ΚΑΕΟ 20 εκατ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

τοσα χρονια (που τα πλοια ταξιδευαν και ειχαν και εμπορικη αξια) το ΝΑΤ δεν επεδιωξε να εισπραξει τα χρωστουμενα, τωρα που ειναι δυο χρονια παροπλισμενα και πληρως απαξιωμενα, θυμηθηκε τα 28εκ ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Μά και από ποιόν περιμένει να τα πάρη,αφού-όπως λέει και ο πρόεδρος τού ΝΑΤ-"οι πρωτο-οφειλέτες δέν έχουν εμφανή περιουσιακά στοιχεία,από τά οποάι θα μπορούσαν να καλυφθούν οι απαιτήσεις αυτές";

Μήπως υπάρχει κάτι άλλο που εμείς δέν το ξέρουμε;

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Να σας πώ ένα μυστικό? Θα φύγουν τα καράβια του Άρχοντα την ίδια μέρα που (ταυτοχρόνως):

  • Ο Πειραιάς θα έχει καθαρίσει σε ακτίνα έστω 250m από την Πλατεία Κοραή :blink:
  • Θα γίνουν τα έγκαίνια της εμπορικής εκμετάλλευσης του Πύργου :P
  • Θα τεθεί σε λειτουργία το monorail εντός του λιμένος :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αααα κατάλαβα (που έλεγε και η Βουγιουκλάκη).

Τα εγκαίνια τής υποθαλάσσιας σήραγγας τά ξέχασες ή αυτά θα γίνουν ταυτόχρονα με την απομάκρυνση τού ΣΑΟπλοιου;

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα θα έλεγα την απομάκρυνση των πλοίων από το λιμάνι του Πειραιά και την εκποίηση τους όπως αναφέρει στις ξενόγλωσσες ανακοινώσεις των διαγωνισμών του ΟΛΠ (πρόκειται για διεθνής διαγωνισμούς) για το Μαρίνα, Ρομιλντα, Ροδάνθη, Ανθή Μαρίνα, Νταλιανα, Δημητρούλα και Μιλένα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το "competition" είναι όλα τα αργύρια :lol:

Ούτε να το γράψη σωστά δέν ήξερε ο κύρ-Γιώργος....

(Highest bid tender είναι ο σωστός όρος.Το competition αναφέρεται κυρίως στόν ανταγωνισμό).

Link to comment
Share on other sites

...Ούτε να το γράψη σωστά δέν ήξερε ο κύρ-Γιώργος...

Δεν προλάβαινε να το χτενίσει το κείμενο, ο αυτοχαρακτηρισθείς "άνθρωπος ειδικών αποστολών" είχε κάτι άλλες δουλειές για τις οποίες σφόδρα ευτυχείς είναι οι Κινέζοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διαφωνία ΟΛΠ και ΝΑΤ για την απομάκρυνση και εκποίηση του στόλου της GA

σύμφωνα με το http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=19&artid=366513&dt=11/11/2010

Αν δεν κάνω λάθος, ο πρόεδρος του ΝΑΤ από την κυβέρνηση δεν διορίζεται? Δηλαδή έχουμε διαφωνία μεταξύ κυβερνητικών παραγόντων. Ο Ανωμερίτης(ΟΛΠ) επίγεται να καθαρίσει το λιμάνι γιατί όπως σωστά λέει είναι πάνω απ όλα θέμα προστασίας του περιβάλλοντος. Αλλά και το ΝΑΤ που έτσι κι αλλιώς φυτοζωεί, πρέπει να εισπράξει τα χρέη που του οφείλονται. Ο μεγάλος απων Μάκης Αγούδημος μάς στέλνει σοσιαλιστικούς χαιρετισμούς από τας Ελβετίας...

Link to comment
Share on other sites

η κοντρα με το ΝΑΤ κρατα τουλαχιστον δυο μηνες. νωρις ξυπνησε το ΒΗΜΑ. προφανως ο νεος προεδρος του ΝΑΤ, ειναι πιο σοσιαλιστης.

δεν ειναι η πρωτη φορα, που το ΝΑΤ προτιμα να μην εισπραξει τπτ, απο ενα κατασχεμενο πλοιο (αφηνοντας το να σαπιζει και να παει εν τελει στον πατο), παρα να μειωσει τις απαιτησεις του, να εκποιηθει και να βαλει και κατι στην τσεπη. το ιδιο ειχε γινει και με το Mediterranean Sky. Αν ομως υπαρχει... πολιτικη βουληση, τα χρεη διαγραφονται νυχτα. οπως πχ με γνωστο πλοιο, που μετα απο πολυετη παροπλισμο, πωληθηκε σε ινδους διαλυτες. εμφανιστηκε το ΝΑΤ και ζηταγε το βαρος του ταζ μαχαλ σε χρυσαφι. οι ινδοι την εκαναν, αλλα κανα χρονο μετα, διευθετηθηκε το θεμα των χρεων και για ενα κομματι ψωμι, το πλοιο βρεθηκε να ανηκει σε επιχειρηματια της εκλογικης περιφερειας τοτε υπουργου. (greenfield με λενε)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...