Jump to content
Shipfriends

Cassanga (ΙΜΟ 7392488)


Recommended Posts

  • 1 year later...

Για τους έχοντες Facebook, να ο λογαριασμός των πλοιοκτητών του, όπου μπορεί να βρεί κανείς ορισμένες φωτοραφίες από το Cassanga.

 

Πέρα από το Cassanga, η εταιρεία έχει και ένα ταχύπλοο καταμαράν, για τα δεδομένα της Αφρικής φαίνονται σοβαροί. Στο παρόν άρθρο, φαίνεται πως η αγορά το Cassanga ήταν γι αυτούς μεγάλη επένδυση.

 

7a0fedcef13e85a941dc364a9cbe4e6e_L.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Δυο φωτογραφιες της παντοφλας απο ψηλα μεσα απο τη σελιδα της εταιριας του στο facebook

H πρωτη απο το 2020 ,μαλλον σε διαδικασια επισκευων και η δευτερη περσινη

Γενικοτερα η εταιρια αντιμετωπιζει μεγαλα ζορια και δεν ξερω καν αν ταξιδευει η παντοφλα

118768391_3248592035240081_3054043814768382677_n.thumb.jpg.40ac502edf5eba428e1c608c5948a1ff.jpg 242874735_4352807138151893_4012613998219591695_n.thumb.jpg.649c1d7ba7c9d64f3297043766b97e42.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μαυρα τα μαντατα για την παντοφλα μας η οποια περυσι τετοια εποχη ειχε ενα ατυχημα και εκατσε με την πρυμη στο βυθο του Port Gentil

Το πλοιο προερχοταν απο ακινησια 2 μηνων για επισκευη και το ατυχημα εγινε λιγες ωρες μετα την αφιξη του απο το πρωτο του δρομολογιο.Οσο για αιτια μαλλον δεν βγαινει ακρη ,μιας και αναφερεται ειται η κακη φορτωση τσιμεντου ,ειτε οτι το πλοιο βρηκε σε σιδερα που ηταν στο βυθο της Libreville απο οπου και ξεκινηε το δρομολογιο και προκαλεσαν ρηγμα

 

cass1.thumb.JPG.2380c32520b099c28e332731e16aa687.JPG cass2.thumb.JPG.c1de21fd67afc64ded4f13758464f619.JPG cass4.thumb.JPG.29a59c105937ba05d1a1a6896a14aaee.JPG

 

Λιγες μερες μετα νεο αρθρο μας ενημερωνει οτι η παντοφλα ανελκυστηκε και οτι θα χρειαστει να γινουν μεγαλες επισκευες για να ξαναταξιδεψει

cass3.thumb.JPG.6e24ccbb391f2762584bb8e43e61b55b.JPG

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα που έχει οδηγήσει πολλές παντόφλες μας σε παρόμοια περιστατικά στην δυτική Αφρική είναι η υπερφόρτωση που τους γίνεται. Στο παρόν συμβάν με το CASSANGA είχα διαβάσει πέρυσι ότι το πλοίο είχε δέσει στο λιμάνι, η εκφόρτωση των τσιμέντων είχε φτάσει κάπου στο 80% και τότε μόνο κατάλαβαν ότι η πρύμνη είχε κάτσει στον βυθό. Καταλαβαίνει κανείς πόσο φορτωμένο ήταν το πλοίο. 

Όσον αφορά την αποκατάσταση της ζημιάς, είμαι βέβαιος πως έχει γίνει. Είναι τόση η φτώχεια σε εκείνα τα μέρη που για να βγει  total loss ένα πλοίο θα πρέπει ή να έχει καταστραφεί ολοσχερώς, ή να έχει βυθιστεί..... πλήρως και σε βάθος απαγορευτικό για ανέλκυση. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...