polmyt Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Στο Cape Verde βρισκεται εδώ και μερικες μερες η παντοφλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 19, 2019 Share Posted May 19, 2019 Για τους έχοντες Facebook, να ο λογαριασμός των πλοιοκτητών του, όπου μπορεί να βρεί κανείς ορισμένες φωτοραφίες από το Cassanga. Πέρα από το Cassanga, η εταιρεία έχει και ένα ταχύπλοο καταμαράν, για τα δεδομένα της Αφρικής φαίνονται σοβαροί. Στο παρόν άρθρο, φαίνεται πως η αγορά το Cassanga ήταν γι αυτούς μεγάλη επένδυση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 21, 2022 Share Posted September 21, 2022 Δυο φωτογραφιες της παντοφλας απο ψηλα μεσα απο τη σελιδα της εταιριας του στο facebook H πρωτη απο το 2020 ,μαλλον σε διαδικασια επισκευων και η δευτερη περσινη Γενικοτερα η εταιρια αντιμετωπιζει μεγαλα ζορια και δεν ξερω καν αν ταξιδευει η παντοφλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 23, 2023 Share Posted November 23, 2023 (edited) Μαυρα τα μαντατα για την παντοφλα μας η οποια περυσι τετοια εποχη ειχε ενα ατυχημα και εκατσε με την πρυμη στο βυθο του Port Gentil Το πλοιο προερχοταν απο ακινησια 2 μηνων για επισκευη και το ατυχημα εγινε λιγες ωρες μετα την αφιξη του απο το πρωτο του δρομολογιο.Οσο για αιτια μαλλον δεν βγαινει ακρη ,μιας και αναφερεται ειται η κακη φορτωση τσιμεντου ,ειτε οτι το πλοιο βρηκε σε σιδερα που ηταν στο βυθο της Libreville απο οπου και ξεκινηε το δρομολογιο και προκαλεσαν ρηγμα Λιγες μερες μετα νεο αρθρο μας ενημερωνει οτι η παντοφλα ανελκυστηκε και οτι θα χρειαστει να γινουν μεγαλες επισκευες για να ξαναταξιδεψει Edited November 23, 2023 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 23, 2023 Author Share Posted November 23, 2023 Το πρόβλημα που έχει οδηγήσει πολλές παντόφλες μας σε παρόμοια περιστατικά στην δυτική Αφρική είναι η υπερφόρτωση που τους γίνεται. Στο παρόν συμβάν με το CASSANGA είχα διαβάσει πέρυσι ότι το πλοίο είχε δέσει στο λιμάνι, η εκφόρτωση των τσιμέντων είχε φτάσει κάπου στο 80% και τότε μόνο κατάλαβαν ότι η πρύμνη είχε κάτσει στον βυθό. Καταλαβαίνει κανείς πόσο φορτωμένο ήταν το πλοίο. Όσον αφορά την αποκατάσταση της ζημιάς, είμαι βέβαιος πως έχει γίνει. Είναι τόση η φτώχεια σε εκείνα τα μέρη που για να βγει total loss ένα πλοίο θα πρέπει ή να έχει καταστραφεί ολοσχερώς, ή να έχει βυθιστεί..... πλήρως και σε βάθος απαγορευτικό για ανέλκυση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now