Jump to content
Shipfriends

Τιμολόγιο ασυνόδευτων πραγμάτων


Recommended Posts

Θέλω να «κράξω» την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας στη γραμμή των Δωδεκανήσων!!! Για παράδειγμα στέλνω ένα κουτί στη Ρόδο, και εδώ με χρεώνει 20€ ενώ στην επιστροφή που είναι άδειο το κουτί, με χρεώνουν 10€!! Δεν ήξερα οτι ένα κουτί στο κατέβασμα κοστίζει πιο ακριβά από ότι στην επιστροφή!! Τι προάλλες έστειλα ένα κουτάκι με το Blue Star 2 (μέγεθος σε μήκος όσο 4 πακέτα τσιγάρα και πάχος όσο δυο πακέτα και πλάτος όσο ένα πακέτο) και με χρεώνει 10€, ενώ την προηγούμενη μέρα έστειλα με το Ροδανθή ένα κουτί 50 x 50 x 50cm, και με χρέωσαν μόνο 5€!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παντως παλαιοτερα που παραλαμβανα πραγματα απο το Μηλος Εξπρες επρεπε να αφησω υποχρεωτικα 5 ευρω στον αποθηκαριο παροτι τα πραγματα ειχαν φορτωτικη αλλα 5 απο τον Πειραια... Και μια τεραστια ταμπελα οτι το φιλοδωρημα ειναι προαιρετικο :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήμουν από τους πρώτους που έλεγα ότι τα ασυνόδευτα πρέπει να κόβουν φορτωτική διότι τα βαπόρια δεν είναι μότορσιπ αλλα ΕΓ/ΟΓ.

Αλλά εδώ η υπόθεση έχει ξεφτυλιστεί.Ειδικά σε ορισμένες εταιρίες η τιμολογιακή τους πολιτική στα συνόδευτα είναι απαράδεκτη.

Δηλαδή αν έστελνε ο ΠΑΝΑΓΙΑ 100 5 τέτοια κουτάκια θα πλήρωνε 100 ευρώ?Ε΄περνε το αεροπλάνο και τα παρέδιδε αυτοπροσώπος

Η τιμή έπρεπε να ήταν συμβολική και ανάλογη του χώρου που πιάνουν.Ας πούμε αυτό το κουτί που περιγράφει ο ΠΑΝΑΓΙΑ 100 να κόστιζε η φορτωτική του 3 ευρώ άντε 5 το πολύ παραπάνω είναι εκμετάλλευση.

Σε λίγο θα συμφέρει να το στέλνεις με κούριερ.

Ενα ανάλογο κουτί έτσειλα εγώ πέρυσι από Ικαρία Αθήνα με κούριερ 10 ευρώ.

Και ξέρεις ότι δεν υπάρχει η περίπτωση να χαθεί.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και το θεμα ονοματα πλοιων προς διαλυση για συζητησεις περι παλιων ονοματων.

αυτο οσον αφορα δημοσιευσεις τυπου chat που διεγραφησαν

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν έστελνε ο ΠΑΝΑΓΙΑ 100 5 τέτοια κουτάκια θα πλήρωνε 100 ευρώ?Ε΄περνε το αεροπλάνο και τα παρέδιδε αυτοπροσώπος

Η τιμή έπρεπε να ήταν συμβολική και ανάλογη του χώρου που πιάνουν.Ας πούμε αυτό το κουτί που περιγράφει ο ΠΑΝΑΓΙΑ 100 να κόστιζε η φορτωτική του 3 ευρώ άντε 5 το πολύ παραπάνω είναι εκμετάλλευση.

Όταν μου είπαν τη τιμή λέω πλάκα μου κάνει ο πράκτορας, μιας και τόσες φορές στέλνουμε πράγματα με το Blue Star στα Δωδεκάνησα, λέω με έχει μάθει και είχε όρεξη για πλακιτσα!!! Όταν κατέβαινα να το δώσω σκεφτόμουν στη χειρότερη θα πλήρωνα 5€!! Σαν μια στρογγυλή τιμή για να μην του πάρω τα ψιλά!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σημερα εστειλα εναν φακελο στην Συρο με το Ιθακη και μου εκοψαν φορτωτικη 4 euro...Την στιγμη που παρεδιδα τον φακελο στον λοστρομο περναγαν κατι τυποι μαλλον αλλοδαποι κουβαλοντας κατι κιβωτια για Τηνο.Η αφοπλιστικη ερωτηση τους στον λοστρομο ''που να αφησω αυτα αφεντικο??'' σε απιαστα....ελληνοαλβανικα με εκανε να καθησω να δω τι ειχαν πληρωσει αυτοι για φορτωτικη.....Βεβαια οπως καταλαβατε δεν υπηρχε φορτωτικη εκει...Τσαντισμενος πηγα στον οικονομικο που ηταν στον καταπελτη....Τι να μου πει βεβαια....Προσπαθησε να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα.....Α ρε αθανατη Ελλαδα....

Link to comment
Share on other sites

Ας οψεται το γεγονος οτι εμαθα πως επρεπε να το στειλω αργα το βραδυ που ουτε currier υπηρχε ουτε ΕΛΤΑ..και ηταν ο μονος τροπος για να παει νωρις...Την αλλη φορα παντως θα το στειλω....κολυμπωντας :eek: ..!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Πριν λίγο καιρό, κάποιος γνωστός έστειλε από τη Ρόδο 3 κιβώτια με τη Blue Star Ferries, και πλήρωσε 2,5 φορές το πόσο που έδωσε με τη G.A Ferries για να στείλει πίσω τα ίδια πράγματα, συν ένα ακόμα κιβώτιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

ΑΠΟΡΙΑ!!

Θέλει να μου στείλει ένας φίλος από Ηράκλειο Κρήτης μια ρεζέρβα. Πως την στέλνει; Πάει σε κάποιο πρακτορείο και πληρώνει; Το ζυγίζουν;; Γνωρίζει κανείς;; Και μετά εγώ όταν φτάσει το καράβι .. πως παραλαμβάνω;

Link to comment
Share on other sites

Θα κατέβει στο λιμάνι του Ηρακλείου και θα πάει στο εκδοτήριο της εταιρείας που θέλει να το στείλει (σημείωση στη ΜΙΝΟΑΝ κόβουν τη φορτωτική στο φορτηγό του πλοίου που βάζουν τις αποσκευές). Θα τους πει ότι έχω μια ρόδα, θα του κόψουν μια φορτωτική και θα πάει να την αφήσει στο πλοίο στο χώρο που είναι για τα ασυνόδευτα αντικείμενα (στη ΜΙΝΟΑΝ θα το αφήσει στο φορτηγό που είναι για τις αποσκευές). Θα του ζητήσουν τα στοιχεία του αποστολέα και του παραλήπτη (κάποιες εταιρείες ζητανε αριθμό ταυτότητας και των δυο). Ο παραλήπτης θα πάει στο πλοίο στο Πειραιά και θα το ζητήσει στο χώρο που είναι τα ασυνόδευτα, λέγοντας το όνομα του παραλήπτη (ίσως να του ζητήσουν να υπογράψει ότι υπογράψει ότι το παρέλαβε)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές στα ασυνόδευτα είναι ένα θέμα!! Συνήθως έχουν μια τιμή για φάκελους, άλλη τιμή για κουτιά σε μέγεθος μέχρι κουτιά ΝΟΥΝΟΥ και μετά από αυτό το μέγεθος είναι που θα πέσεις!!! Εγώ πριν κάτι μήνες είχα στείλει ένα φάκελο στη Κρήτη και πλήρωσα 5 Ευρώ

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Νέα ήθη εφαρμόζονται από σήμερα στο Νήσος Σάμος,εδώ και χρόνια μου αποστέλλουν κάποιες φορές μικρά δέματα με το πλοίο από τον Πειραιά στην Χιο, με χρέωση της εταιρίας που συνεργάζομαι,και λόγω της ώρας άφιξης του πλοίου στην Χιο ξημερώματα τα έπαιρνα στην επιστροφή από Μυτιλήνη την επόμενη μέρα το βράδυ.

Σήμερα για ένα δέμα μου ζήτησαν φορτωτική από την Χίο στην  Μυτιλήνη και επιστροφή στην Χιο ,πράγμα που δεν δέχτηκα.

 

Edited by tianci16e
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα περίπτωση αυτή που αναφέρεις, άξια σχολιασμού. Εν πρώτοις να πω ότι ένας λόγος που θέλει μια εταιρεία να κόβει φορτωτικές πέραν από τον προφανή χρηματικό, είναι και για λόγους ασφαλιστικής κάλυψης. Αν εσένα το δέμα σου είναι πχ. εύφλεκτο και προκαλέσει φωτιά, αν δεν υπάρχει φορτωτική τότε υπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της ασφάλειας του πλοιοκτήτη αν θα τον καλύψει για την οποιαδήποτε ζημιά. Οπότε υπάρχει μεγαλύτερο διακύβευμα από το απλό αντίτιμο για τη μεταφορά ενός δέματος.

 

Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρητικά η εταιρεία έχει δίκιο υπό την έννοια πως εσύ έχεις κόψει μια φορτωτική από τον Πειραιά για τη Χίο, το πλοίο όμως πηγαίνει στη Μυτιλήνη, γυρνάει και μετά παραδίδεται το πακέτο. Οπότε υπάρχει ένα σκέλος ταξιδίου(Χίος - Μυτιλήνη - Χίος) για το οποίο θεωρητικά το δέμα σου ταξιδεύει χωρίς φορτωτική, άρα δικαιούνται και αντίτιμο και πρέπει να σιγουρέψουν το γεγονός πως υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη.

 

Αυτή όμως παίζει να είναι η μισή αλήθεια. Και λέω παίζει γιατί η αλήθεια βρίσκεται μόνο αν δείς αναλυτικά τους όρους της φορτωτικής. Από (πολλές) φορτωτικές εταιρειών container ή freight forwarders που έχω δεί στο παρελθόν, πάντα -και το εννοώ- υπάρχει μέσα κάποιος όρος ο οποίος δίνει στον μεταφορέα την ελευθερία του να πάει το δέμα/κοντέινερ/φορτίο από το Α στο Β μη χρησιμοποιώντας τον πιο σύντομο δρόμο. Του δίνει με λίγα λόγια το δικαίωμα να παρεμβάλλει λιμάνια ανάμεσα στα δύο αναφερόμενα στη φορτωτική και προφανώς δεν τον δεσμεύει ως πρός τον χρόνο παράδοσης. Αν δεν υπήρχε κάτι τέτοιο με άλλα λόγια, θα μπορούσε κάποιος που έχει κλείσει εισιτήριο από Πειραιά για Χίο να εγείρει απαιτήσεις πρός την εταιρεία αν αυτή έχει βάλει τσόντα την Πάρο στο δρομολόγιο.

 

Με άλλα λόγια, πρέπει να ψαχτείς για να δείς τι ακριβώς λέει η φορτωτική τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...