Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εάν μιλάς για μία μικρή, σε χρώμα ασπρο -μπλέ, δίπλα σε μια πλωτή μικρή δεξαμενή που δεν χρησιμοποιείται, αριστερά (κατεβαίνωντας) πρός την Γερμανική σκάλα, πρόκειται για μία απο τη σειρά ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ της γραμμής Καβάλα-Θάσος

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Η εν λογω παντοφλα βρισκοταν μεχρι το 2003-2004 στη περιοχη της Γερμανικης σκαλας.Δυτυχως τοτε δεν πολυεβγαζα φωτογραφιες και ετσι δεν ετυχε να την εχω.Αν θυμαμαι καλα δεν ηταν πολυ μεγαλη.Καποια στιγμη γυρω στο 2004 εξαφανιστικε οποτε υποθετω πως πηγε για κανα σκραπ.

Αν εχει καποιος παραπανω πληροφοριες για τη ζωη της αλλα και φωτογραφιες θα του ημουν ευγνωμων αν τις παρεθετε

Link to comment
Share on other sites

Παπαγεωργίου ΙΙΙ (1966, later Hermes - Thalassa, IMO 6728458)

Πλοίο ναυπηγημένο το 1966. Στο equasis δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία για το πλοίο, άλλα κάτι ημπόρεσα :P και βρήκα σε άλλη βάση δεδομένων. Όπως δηλαδή το IMO number του, την πληροφορία ότι το 2003 πουλήθηκε σε εταιρεία αγνώστων συμφερόντων και μετονομάστηκε σε Hermes - Thalassa διατηρώντας όμως παράλληλα την Ελληνική σημαία.

Από εκεί και πέρα δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω κάτι περισσότερο. Αν δηλαδή ταξίδεψε σε κάποια ξένη χώρα ή αν πήγε για κόψιμο.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Στην πρωινη υπαρχει αρθρο με μια παλια διαφημιση του 1967 απο το βιβλιο του κ Χ. Σωτηρέλη «Ιστορία της Θάσου και τουριστικός οδηγός της νήσου.

Σε αυτη υπαρχει φωτογραφια του ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΙΙ και αναφερει εκτος απο τα κλασικα "πολυτελης κατασκευη,ανετο ταξιδι κλπ", σαν μεγιστη ταχυτητα τα 17 μιλια και σαν υπηρεσιακη τα 14 τα οποια μου φαινονται παρα πολλα για παντοφλα. Ακομα μαθαινουμε οτι επερνε 300 επιβατες και 35 ΙΧ.

post-1819-0-81191600-1288984534_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως θα ρωταγα κι εγω! Εχω μια αμυδρη μνημη καθ οτι πιο μικρος πως οι παλιες παντοφλες π.χ. της Αιγινας που εχω πολυετη εμπειρια και φυσικα δεκαετια 1980 και προ μετασκευων, να εκαναν ελαφρως λιγοτερο χρονο, (φυσικα οχι ολες) που μεταφραζεται πως ισως κινουνταν με 13 κομβους που εαν βεβαια αυτο οντως ισχυε, σιγουρα θα ειχαν αυξημενες καταναλωσεις και θα κινουνταν πιστευω στα ορια τους. Παντως το 14-17 μιλια μου φαινεται υπερβολικο. Και ειδικα για το συγκεκριμενο σκαρι πολυ υπερβολικο.

Link to comment
Share on other sites

Με συγκινήσατε τόσο πολύ... Όπως είχα πει και στο θέμα του Παπαγεωργίου 4.

...Δεύτερο έρχεται φυσικά το αδερφάκι του Παπαγεωργίου 3 το επονομαζόμενο καρυδότσουφλο. Το ταξίδι του μαζί του ήταν σαν να ήταν έκανες βαρκάδα αλλά εκείνο το σαλόνι του ήταν τόσο cult.

Στις καλοκαιρινές κατασκηνωτικές αποδράσεις μου στη Θάσο έτυχε να είμαι επιβάτης του αρκετές φορές. Το μέγεθος του πραγματικά σου προκαλούσε γέλια με το που έβλεπες να καταφθάνει στο λιμάνι, τα δε σχόλια των επιβατών απερίγραπτα! :lol: . Εγώ πάντως απολάμβανα κάθε του ταξίδι γιατί πολυ απλά δεν χωρούσε πολύ κόσμο και όπως ήταν μικρό σου έδινε μια πιο φιλική αίσθηση. Ένα σαλονάκι με λίγα τραπεζάκια και το κλασσικό PACMAN σε μια γωνία του που το είχαμε ταίσει αρκετά εικοσάρικα! Απο ταξίδεμα δεν χρειάζεται να πω πολλά... ευχόσουν να μην σε πιάσει κύμα γιατί πολύ απλά νανούριζες και το πιο δύστροπο μωρό στο κούνημά του. Στο θέμα ταχύτητας ήταν όντως πιο γρήγορο απο τα υπόλοιπα της γραμμής αφού έκανε το δρομολόγιο Καβάλα - Πρίνος σε 10-15 λεπτά λιγότερο απο τα υπόλοιπα της γραμμής. Γενικώς δεν φόρτωνε μεγάλα φορτηγά αλλά όποτε τύχαινε να μπεί κάποιο έβλεπες την πλώρη του να βουλιάζει κυριολεκτικά. Δεν θυμάμει πότε το είδα τελευταία φορά στη Καβάλα αλλά νομίζω είχε σταματήσει δρομολόγια πριν το 1997-98, με κάθε επιφύλαξη.

Στα ιδιοκτησιακά του τώρα, το Π-3 αλλά και το Π-4 ήταν αρχικά ( το Π-3 για περισσότερα χρόνια) ιδιοκτησίας του εκ της Θάσου καταγόμενου γιατρού Παπαγεωργίου ο οποίος είχε ιδρύσει και την αντίστοιχη ναυτιλιακή εταιρία, ενώ στη συνέχεια και τα 2 πλοία πέρασαν στην ιδιοκτησία της κοινοπραξίας ΝΕΚ (Ναυτιλιακή Εταιρία Καβάλας). Το όνομα Παπαγεωργίου εύκολα το συναντάς στη Θάσο και υπάρχει μάλιστα στα Λιμενάρια και ένα μικρό ιδιωτικό μουσείο Παπαγεωργίου. Δυστυχώς ποτέ δεν το επισκέφτηκα να δω απο κοντά ποια είναι τα εκθέματά του.

Ομολογώ ότι γύρισα αρκετά χρόνια πίσω με τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν και παιδικές εικόνες μού ήρθαν ξανά στο μυαλό. Για ένα πράγμα στεναχωριέμε, ότι εκείνα τα χρόνια το θέμα φωτογραφική δεν ήταν εύκολη υπόθεση και αν είχα τότε τις τωρινές ευκολίες, το φωτορεπορτάζ θα ήταν πλούσιο! :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Προσφατως εμαθα οτι τελικα κατεληξε σε τραγικη κατασταση στην Ελευσινα και διαλυθυκε καπου τελος του 2005,αρχες 2006 εκει που διαλυθυκε και το Ηρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Nα και μια παλια καρτα με το πλοιο στο λιμανι της Kαβαλας

med_gallery_1819_915_697051.jpg

σε σχεση με τις φωτο που μας εχει βαλει ο φιλος Antonis Molos παρατηρουμε οτι καποια στιγμη η παντοφλα δεχτηκε μετασκευη και δημιουργηθηκε ανοιχτο deck.προσπαθω να καταλαβω αν στην φωτο υπηρχει σαλονι στο deck της γευφρας ή αν το φτιαξανε αργοτερα αλλα δυστυχως δεν φαινεται

στην γκαλερυ η φωτο υπαρχει και σε μεγαλυτερη αναλυση

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Tην συγκεκριμμένη καρτ ποστάλ την είχα δει εδώ και καιρό στο διαδίκτυο, αλλά μάταια προσπαθούσα συγκρίνοντας φωτό με άλλες παντόφλες να βρω ποιά ήταν η απεικονιζόμενη. Eυγε polmyt (για ακόμη μία φορά) :)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...