Jump to content
Shipfriends

Όριο ηλικίας


Recommended Posts

5 hours ago, Annivas said:

Απο την στιγμή που ένα πλοίο συμμορφώνεται με τους κανονισμούς και τα πρότυπα ασφαλειας και εχει εν ισχύ πιστοποιητικά αξιοπλοιας δεν υπάρχει κάποιο έρεισμα να του απαγορεύσεις να δουλέψει . 

 

Αυτό ακριβώς.., ποιός θα γυρίσει π.χ. να απαγορεύσει στο Superstar να κάνει δρομολόγια γιατί είναι υπερήλικο? Ναι μεν κάποια στιγμή πρέπει και αυτό να φύγει για Αλιάγα αλλά προς το παρόν κρατιέται άριστα. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, stathis said:

Στην Κορέα έχει μπει όριο 25 χρόνια μετά το ναυάγιο του Sewol. Και στις Φιλιππίνες υπάρχει όριο 20 χρόνια για να μπει ένα πλοίο στο νηολόγιο. 

To 20 χρόνια εισόδου το είχαν βάλει κ εδώ  γιά ένα φεγγάρι

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Strofalos said:

Αυτό ακριβώς.., ποιός θα γυρίσει π.χ. να απαγορεύσει στο Superstar να κάνει δρομολόγια γιατί είναι υπερήλικο? Ναι μεν κάποια στιγμή πρέπει και αυτό να φύγει για Αλιάγα αλλά προς το παρόν κρατιέται άριστα. 

Το ότι "κρατιέται" δε λέει τίποτα (=έχει σε καλή κατάσταση τη μπογιά στο κατάστρωμα και βγαζει πολύ λίγες βλάβες, έτσι εννοούν το "κρατιέται" οι πιο πολλοί) γιατί παραβλέπει πολύ σημαντικά πράγματα..πχ τι emissions βγάζει και τι βλάβες δημιουργεί η μακροχρόνια έκθεση σε αυτά τα σωματίδια στον πληθυσμό που ζει δίπλα στα λιμάνια που είναι δεμένο το πλοιο όλη νύχτα, πχ τι χρόνο χάνει ο κόσμος που δε μετακινείται με ένα γρηγορότερο πλοίο (και πόσο κοστίζει), πχ τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος (το ίδιο που άντεξε το Πάτμος στην Ιο θα άντεχε κ το Μυρτιδιώτισσα στο ίδιο ατύχημα πχ να το πούμε λαϊκα και χύμα?), πχ άνεση και ένα σωρό άλλα. 

Εκτός των άλλων να το θέσω διαφορετικά, και ένα φαξ μπορεί να δουλεύει άριστα αλλά δεν είναι επιχείρημα να το κρατήσεις, είναι τεχνολογία 30 ετών πριν, θα πεις ποτέ σε σοβαρό άνθρωπο "θα σου στείλω φαξ"? Θα γελάνε κ οι πέτρες, όλος ο πλανήτης το έχει γυρίσει στα email εδώ και 20 χρόνια και πλέον υπάρχει και το cloud εδώ και 10 χρόνια....

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, giorgos_249 said:

 

Εκτός των άλλων να το θέσω διαφορετικά, και ένα φαξ μπορεί να δουλεύει άριστα αλλά δεν είναι επιχείρημα να το κρατήσεις, είναι τεχνολογία 30 ετών πριν, θα πεις ποτέ σε σοβαρό άνθρωπο "θα σου στείλω φαξ"? Θα γελάνε κ οι πέτρες, όλος ο πλανήτης το έχει γυρίσει στα email εδώ και 20 χρόνια και πλέον υπάρχει και το cloud εδώ και 10 χρόνια....

Άσχετο αλλά το τέλεξ κ το φαξ τα έχουν κρατήσει η Κίνα κ πρώην  σοβιετικές κεντροασιατικές "δημοκρατίες" γιά εσωτερική επικοινωνία Μάλλον τα θεωρούν πιό ασφαλή!

Link to comment
Share on other sites

@giorgos_249 Σύμφωνοι αλλά όλα αυτά θέλουν λεφτά, και βλέπεις πως ακόμα και σοβαρές εταιρείες (πχ Aegean S. L) πάνε στην πιο φτηνή λύση. Ε με αυτά τα δεδομένα, άλλης φάσης υπερήλικο π.χ το Superstar και άλλης το Agios Georgios. Το σωστό είναι να πάνε σε καινούργια πλοία με σύγχρονες τεχνολογίες αλλά βλέπεις πως ούτε καν η Άττικα δεν το κάνει αυτό παρά μόνο ο Μανωλιός. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...