Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο μετασκευασμένο ιαπωνικό cruise ferry 1985-1995


Ποιο ειναι το καλυτερα μετασκευασμενο γιαπωνεζικο ferry απο αυτα που ηλθαν στην Ελλαδα απο το 1985, ως το 1995 (ανω των 130μ)  

43 members have voted

  1. 1. Ποιο ειναι το καλυτερα μετασκευασμενο γιαπωνεζικο ferry (1985-1995, ανω των 130μ)

    • Ionian Galaxy
    • Ionian Island
    • Λατώ
    • Λισσός
      0
    • Δαίδαλος
    • Ιεράπετρα Λ
    • Dame M
    • Μυτιλήνη
    • Ροδάνθη
    • Μαρίνα
    • Πρέβελης
    • Πάτμος
    • Ρόδος
    • Superferry
    • Άλλο

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Τέλη δεκαετίας 80 και αρχές δεκαετίας 90 οι εταιρίες μας αγόραζαν το ένα πίσω από το άλλο πλοία από την Ιαπωνία.Πλοία ίδιου μεγέθους με μεγάλη χωρητικότητα στα γκαραζ και ελαχιστη στους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους διαθέτοντας ισχυρές μηχανές ικανές να τα 20αρίσουν(σε κόμβους αναφέρομαι :P ).Η μετασκευή τους στην Ελλάδα πολύδάπανη και με μεγάλες προσδοκίες.Το αποτέλεσμα;να βγουν βάπορες επιβλητικοί υπερπολυτελείς με πολλές ανέσεις που όμοιοι τους δεν υπήρχαν.Βάπορες που κατέκτησαν όλο το Αιγαίο και φυσικά τις καρδιές μας B)

Η επιλογή ενός,δύσκολη.Ελπίζω να ψηφίσουμε αντικειμενικά και όχι με τις συμπάθειες-προτιμήσεις.Ετσι για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα :rolleyes:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Έβαλα λίστα αλλά δεν την εμφάνισε.Μάλλον θα έκανα λάθος.Χιλια συγνώμη.Αναφέρομαι σε 140μετρα ferries και αυτά είναι (λίστα)

Μυτιλήνη

Ροδάνθη

Πρέβέλης

Δαίδαλος

Πάτμος

Ρόδος

Ιεράπετρα λ

Μαρίνα

άλλα(δυστυχώς ξεχασμένά)

Και πάλι συγνώμη και θα ήθελα να επισημάνουμε ότι τα ferries είναι 140μετρα.

Επειδή σίγουρα κάποιο θα ξεχνάμε αναφέρετε το στους mods να το προσθέσουν στη λίστα

Link to comment
Share on other sites

Αν και ξέρουμε από τώρα ότι θα βγει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και με διαφορά, εγώ θεωρώ πως αυτά που μετασκευάστηκαν και παρέμειναν όμορφα είναι από Αδριατική ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ και από Αιγαίο το ΡΟΔΑΝΘΗ. Επίσης IONIAN GALAXY και ΙΟΝΙΑΝ ISLAND μου άρεσαν πολύ αλλά θεωρώ τον ΔΑΙΔΑΛΟ καλύτερο.

Υ.Γ.: NHSOS XIOS βλέπω δεν έχεις ψηφίσει ακόμα ε; Το ΛΙΣΣΟΣ έχει μηδέν :D:P

Link to comment
Share on other sites

Ψηφισα ΔΑΙΔΑΛΟΣ κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ,επειδη σαν εξωτερικη εμφανιση τα βρισκω ιδιαιτερως ξεχωριστα.Σαν εργονομια/καλαισθησια εσωτερικων χωρων,μετα την μετασκευη,δεν εχω ιδεα ποιο/ποια μπορει να κοβουν το νημα :huh:

Link to comment
Share on other sites

οταν τελειωσει και αυτη η δημοσκοπηση, θα κανουμε για το ομορφοτερο και καλυτερο μετασκευασμενο ιαπωνικο ferry κατω των 125m που κατασκευαστηκε το 1975, μετασκευαστηκε το 1995, δρομολογηθηκε το β'εξαμηνο του ιδιου ετους και εχει μπλε χρωμα

Link to comment
Share on other sites

Δαίδαλος δαγκωτό. Γιατί είχε αρμονία. Κρίμα όμως που δε μπορούμε να ψηφίσουμε και για την χειρότερη. Κάπου πρέπει να βγει πρώτο και το Λισσός. ;)

Link to comment
Share on other sites

το ιεράπετρα λ ψήφισα... λογω της ηλικίας μου δεν 3ερω ΄μερικά απο αυτά τα ferries και ουτε πως ήταν πριν μετασκευαστούν αλλα το ιεράπετρα λ μ αρέσει και ας μην είναι κάτι το εντυπωσιακό.... !!!

Link to comment
Share on other sites

Mετά από πολύ σκέψη ;) ψήφισα:

Δαίδαλο γιατί τον θεωρώ ανώτερο από τα υπόλοιπα με υπερπολυτελείς χώρους και άπειρες καμπίνες.

Ροδάνθη για την υπέροχη εξωτερική της εμφάνιση την ταχύτητα και την επανάσταση που έφερε.

Πρέβελη γιατί παρα το μεγεθός του έχει μεγάλη μεταφορική ικανότητα σε οχήματα και επιβάτες προσφέροντας αρκετές ανέσεις.

Ιεράπετρα λ που μου αρέσει η εσωτερικη διαρρύθμιση των κοινόχρηστων χώρων χωρίς βέβαια να υστερούν σε πολυτέλεια και άνεση ενώ διατήρησε το μεγάλο γκαραζ.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Από εμένα το Ροδάνθη για την ποιότητα και την αρμονία της μετασκευής του και το Σούπερφέρυ για τα μπαλκόνια,την αίσθηση πολυτέλειας και ποικιλίας χώρων (εσ-εξ) που είχε...

Link to comment
Share on other sites

ΜΥΤΙΛΗΝΗ γιατι οι αγαπες δεν κρυβονται

μπορεί απο άποψη εξωτερικής εμφάνισης να είναι μια από τις καλύτερες αλλά η μετασκευή είχε ξεκαθαρά,δύο μεγάλα λάθη,το πρώτο ήταν η διαρύθμιση της κουζίνας του εστιατορίου και του self service που διάκοψε την συνέχεια του κοινόχρηστου καταστρώματος 6

το δεύτερο ήταν κάτι που μου είχε πεί κάποτε ένα στέλεχος πολύ γνωστού ναυπηγικού γραφείου (απο το οποίο "ξέφυγε" η μετασκευή του Μυτιληνη),και ήταν η θυσία του upper car deck στο κατάστρωμα 5 (που παρέμεινε στο ροδάνθη) για την κατασκευή της τεράστιας reception και κάποιων επιπλέον καμπινών.

Στη συνέχεια για να αυξηθεί η χωριτηκότητα των IX προχώρησαν στη κατασκευή των γνωστών μονίμων ραμπών που χωρίζουν στη ουσία το γκαράζ του πλοίου.Απο οικονομοτεχνικής άποψης το θέμα αυτό είναι καθαρά φάουλ διότι για λίγα παραπάνω κρεβάτια έχασε επιπλέον χωρητικότητα φορτηγών και ιχ

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...