Jump to content
Shipfriends

Σκύρος Ναυτική Εταιρεία


Recommended Posts

Επιβατική κίνηση Ιουνίου – Ιουλίου Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ΣΝΕ και για την έγκυρη ενημέρωση όλων μας, την περίοδο Ιουνίου – Ιουλίου στη γραμμή Κύμη – Σκύρος είχαμε, αύξηση κατά 30% τον Ιούνιο και μετακινήθηκαν 17.825 επιβάτες, ενώ τον Ιούλιο υπήρχε μείωση κατά 6,4 % και μετακινήθηκαν 30.912 επιβάτες. Στις Σποράδες μέχρι 31/7/2019 είχαμε μείωση κατά 0,75% στους επιβάτες και αύξηση 2,28% στα Ι. Χ. Συμπερασματικά διαπιστώνεται η αύξηση του Ιουνίου και η μείωση του Ιουλίου, κυρίως λόγω των εθνικών εκλογών και η σταθερότητα στη γραμμή των Σποράδων. Για τον Αύγουστο αναμένουμε την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, με το πλοίο μας και το πλήρωμα σε ετοιμότητα για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών μας.

Με εκτίμηση

Ο Πρόεδρος Δ. Σ ΣΝΕ

Εμμανουήλ Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H Σκύρος Ναυτική Εταιρεία σας ενημερώνει πως μετά την Γενική Συνέλευση της 08/09/2019, το νέο Διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας μας είναι το εξής:

Quote

Πρόεδρος : Χρήστος Ζαφειρίου

Αντιπρόεδρος : Βασίλης Πηλιάτης

Γραμματέας : Ηλίας Μαυρίκος

Μέλη : Λάμπρος Ιωάννης Μαραγκός Εμμανουήλ Ζακυνθινός Ευστάθιος Κωστής Ιπποκράτης Λαμπαθάκης Γεώργιος Ορφανός Τζάνος

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

42 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΚΥΡΟΥ

Σαν σήμερα 42 χρόνια πριν, η Ναυτική Εταιρία Σκύρου εκτέλεσε το πρώτο της δρομολόγιο με το πλοίο ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ.
Οταν το 1980 ξεκίνησε η 'ΣΚΥΡΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ" Λαϊκής βάσης είχε στόχο να ταξιδέψει τους Σκυριανούς και τους επισκέπτες της Σκύρου αλλά και να συμβάλλει ουσιαστικά στην διακίνηση εμπορευμάτων και αγαθών και το πραγματοποίησε με έντονο αγώνα και θέληση.
Το πρώτο της απόκτημα ήταν η ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ και μετά ακολούθησαν τα πλοία ΛΥΚΟΜΗΔΗΣ και ΑΧΙΛΛΕΑΣ.
Από το 1982 έως σήμερα μας ταξιδεύει γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια από την Κύμη προς την Σκύρο και την καλοκαιρινή περίοδο προς Σκόπελο και Αλόννησο.
Στόχος της να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους ταξιδιώτες και να παραμείνει ένας σταθερός πυλώνας ανάπτυξης για τη Σκύρο.
ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ:
Ιωάννης Σταμ. Τράκος
Κων/νος Γεωρ. Βαρσάμος
Δημήτριος Εμμ. Αγγελής
Σταμάτιος Νικ. Μανιάτης
Εμμανουήλ Δημ. Μανωλιού
Ιωάννης Σταμ. Φεργάδης
Ιωάννης Σωκρ. Μαυρίκος 
Αχιλλέας Δημ.  Κατσαρέλιας
Νικόλαος Αγαθ. Γαβρίλης 
Ανδρέας Εμμ. Αυγουστής
Ιωάννης Δημ. Μαυρίκος (Παπουλακος)
Ιωάννης Εμμ. Λάμπρου 
Ανέστης Δημ. Φραγκούλης
Γεώργιος Ιωαν. Αποστόλου
Κωστής Σταμ. Φτουλης  

Ευχόμαστε να συνεχίσει την ίδια δυναμική καλοτάξιδη πορεία της!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
12 hours ago, Nick the Greek said:

Στη συγκεκριμένη περίπτωση κατά τα φαινόμενα είναι επιλογή των ιδίων, οπότε ας τα λουστούν.

 

3 hours ago, nomikos said:

Κάνα ρο-ρο δε προσέγγισε όλες αυτές τις μέρες;

 

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όχι κανένα πλοίο δεν προσέγγισε στη Σκύρο, ήταν να προσεγγίσει το Ωρίων αλλά ακυρώθηκε το δρομολόγιο του.

 

14 minutes ago, bas said:

Εντάξει έχει διάφορα καίκια στην Κύμη, μπορεί να μετέφερε κάποιο τίποτα που θα χρειάζονταν. 

Εχει και το αεροπλάνο. 

Οι Σκυριανοί δεν θέλουν να έλθει άλλο πλοίο στο νησί, γιατί φοβούνται ότι τον χειμώνα θα τους εγκαταλείπουν. 

Αν και εδώ που τα λέμε, με την ΑΝΕΣ που είναι μικρή εταιρεία θα μπορούσαν να συνεργάζονται.

 

Δεν θα μπορουσε να ερθει η εταιρια σε συνεννοηση, ωστε να μπει καποιο αλλο για λιγες μερες (πχ ναυλωση)οσο θα λειπει ο Αχιλλεας.

Ο Πρωτεας, για παραδειγμα. Αν υπηρχε συνεννοηση, να εδενε πχ πρωτα ο Αχιλλεας και μετα να πηγαινε στη Σαμοθρακη

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία  γιορτάζει 43 χρόνια παρουσίας!

Quote

 

«Η σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας μας γεμίζει με αισιοδοξία. Μας επιτρέπει δε να επιστρέψουμε τα κέρδη στους ιδιοκτήτες της, τον σκυριανό λαό, μέσω σημαντικών κοινωνικών παροχών και δράσεων κοινωνικής ευθύνης - και όχι μόνο», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Σκύρος Ναυτική Εταιρεία, κ. Κωστής Αγγελής.

Η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία (SNE), εταιρεία λαϊκής βάσης που εμπιστεύονται πάνω από 140 χιλιάδες ταξιδιώτες ετησίως, συμπληρώνει τα 43 χρόνια συνεπούς & ασφαλούς παρουσίας στις θαλάσσιες μεταφορές. Η συνεχής βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της γεμίζει με περηφάνια και αισιοδοξία τους μετόχους της, δηλαδή τους σκυριανούς δημότες, ενώ προσφέρει στην διοίκησή της την δυνατότητα να επιστρέψει τα κέρδη που σημειώνονται στην τοπική κοινωνία μέσω κοινωνικών παροχών, δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αλλά και στοχευμένων ενεργειών προβολής του νησιού σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Αύξηση τουρισμού & χρηστή διοίκηση δίνουν νέα ώθηση στην εταιρεία

Τα τελευταία χρόνια, η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, όπως εξάλλου και ο τουρισμός στη Σκύρο – η πορεία της είναι αλληλένδετη με την πορεία των επισκεπτών στο νησί. Το κάδρο της επιτυχίας συμπληρώνεται από την αποτελεσματική διαχείριση, η οποία αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα. Έτσι, τίθενται οι πιο σταθερές βάσεις όχι μόνο για τη βιωσιμότητά της, αλλά και για την επέκταση της παρουσίας της στο εγγύς μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία σήμερα, λόγω της καλής οικονομικής κατάστασής της, είναι σε θέση να διανείμει μέρισμα στους μετόχους της, μετά και από απόφαση της αρμόδιας γενικής συνέλευσης.

Οι παροχές της Σκύρος Ναυτική Εταιρεία σε κατοίκους και τοπική κοινωνία

Μπορεί βέβαια οι αριθμοί της ναυτικής εταιρείας της Σκύρου να ευημερούν, αλλά αυτός δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε και ο μοναδικός στόχος της. Είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες λαϊκής βάσης, που έχουν απομείνει στην Ελλάδα. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι οι αποφάσεις για το μέλλον της δε λαμβάνονται σε κλειστά διοικητικά συμβούλια, αλλά από τους ίδιους τους μετόχους της που δεν είναι άλλοι από τον Δήμο Σκύρου και τον σκυριανό λαό. Έτσι, την τελευταία τετραετία εφαρμόστηκαν κοινωνικές πολιτικές και θεσπίστηκαν μοναδικές κοινωνικές παροχές που ανακουφίζουν οικονομικά τους επιβάτες. Μεταξύ άλλων ξεχωρίζουν:

Η μείωση στην τιμή του βασικού εισιτηρίου

Το κόστος του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου των 8.7€ (για την επιδοτούμενη περίοδο από την 1η Δευτέρα του Σεπτεμβρίου και έως την 1η Δευτέρα του Ιουνίου) για μία διαδρομή περίπου 24 ναυτικών μιλίων αποτελεί ένα από τα χαμηλότερα, στην Ελλάδα, αναλογικά πάντα με τα ναυτικά μίλια. Μείωση του εισιτήριου κατά 10% δίνεται αφενός με την χρήση της κάρτας μέλους της Sne Club, αφετέρου έκπτωση έως 80% για τους δικαιούχους του μεταφορικού ισοδυνάμου.

Οι ειδικές τιμές & παροχές δωρεάν εισιτηρίων για μαθητές και φοιτητές

Μαθητές και φοιτητές απολαμβάνουν ειδικών εκπτωτικών εισιτηρίων. Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει εντελώς δωρεάν εισιτήρια σε μαθητές με καταγωγή από τη Σκύρο που εισήχθησαν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου. (προκειμένου να μετακινηθούν για την εγκατάσταση στον τόπο φοίτησή τους).

Η δωρεάν διάθεση εισιτηρίων σε μόνιμους κατοίκους

Τα εισιτήρια διατίθενται με διαφανή κριτήρια σε κατοίκους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

Η εξασφάλιση όλων των κατοίκων της Σκύρου για επείγοντα περιστατικά

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία παρέχει ειδικά δρομολόγια για τις ανάγκες φορέων και μόνιμων κατοίκων του νησιού. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 έως και το 2022 είχε συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο για άμεση αεροδιακομιδή κατοίκων, ενώ σήμερα βρίσκεται σε φάση ανεύρεσης νέας εταιρείας προκειμένου να εξασφαλίσει την ίδια παροχή με καλύτερους οικονομικούς όρους.

Η αυξημένη κοινωνική προσφορά

Η συνεπής στήριξη των κοινωνικά αδύναμων κατοίκων της Σκύρου αποτελεί προτεραιότητα της εταιρείας μέσα από στοχευμένες ενέργειες και δράσεις.

Η στήριξη πρωτοβουλιών του Δήμου Σκύρου

Η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία στηρίζει ενεργά τις πρωτοβουλίες του Δήμου Σκύρου, των αθλητικών και πολιτιστικών σωματείων πραγματοποιώντας καίριες χορηγίες σε πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις που αναδεικνύουν το νησί σε εγχώριο και παγκόσμιο επίπεδο, όπως ο αγώνας JET RAID GREECE 2023 για το παγκόσμιο πρωτάθλημα jet ski.

Προτεραιότητα η ασφάλεια επιβατών, εργαζομένων και περιβάλλοντος

Ως υγιές κομμάτι της ελληνικής ακτοπλοΐας, η Σκύρος Ναυτική Εταιρία επενδύει στην ασφάλεια των πλοίων και κατά συνέπεια στην ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων της. Σε αυτά τα πλαίσια, πραγματοποιεί την υψηλού επιπέδου συντήρηση του επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου της «Αχιλλέας» με βάση τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου. Επιπλέον, εξασφάλισε ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας για το σύνολο των περίπου σαράντα (40) εργαζομένων της. Προετοιμάζοντας δε την είσοδό της στην πράσινη ναυτιλία, ξεκίνησε ήδη να υλοποιεί μελέτες σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς που θα την οδηγήσουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της.

Εκσυγχρονισμός της ψηφιακής παρουσίας και του μάρκετινγκ της εταιρείας

Σε μία εποχή που οι κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων γίνονται σε σημαντικό βαθμό online, η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία δε θα μπορούσε να μείνει πίσω. Έτσι, απέκτησε νέα υπερσύγχρονη ιστοσελίδα, το www.sne.gr, με ενσωματωμένη την πιο σύγχρονη booking πλατφόρμα κρατήσεων του κλάδου, την ίδια που χρησιμοποιούν μερικές από τις μεγαλύτερες ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες. Επίσης, προχώρησε σε στοχευμένη επένδυση στο marketing με ενέργειες στα ψηφιακά μέσα που επικοινωνούν αποτελεσματικά την δραστηριότητα και τις ομορφιές της Σκύρου. Χαρακτηριστικά δείγματα αυτής της προσπάθειας είναι οι καλαίσθητες και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες σελίδες της σε Facebook και Instagram. Η εταιρεία προετοιμάζει μάλιστα επετειακή καμπάνια για τον εορτασμό των 43 χρόνων της, η οποία και θα αναδείξει σημεία – ορόσημα από την ξεχωριστή πορεία της στο ευρύ κοινό.

«H Σκύρος Ναυτική Εταιρεία είναι η περηφάνια όλων των Σκυριανών»

Επενδύοντας στην θετική πορεία που παρουσιάζει η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία, οι άνθρωποί της σχεδιάζουν το πλάνο ανάπτυξής της και για την επόμενη πενταετία. Με αφορμή τον εορτασμό για τα 43 χρόνια από την εμφάνισή της στα ακτοπλοϊκά δρώμενα, ο εκπρόσωπος & Γ. Διευθυντής της εταιρείας κ. Κωστής Αγγελής δήλωσε στην ιστοσελίδα μας τα εξής: «Πάμε να γιορτάσουμε τα 43 χρόνια μίας εταιρείας που από την δημιουργία της έως σήμερα αποδεικνύει στην πράξη την επιτυχημένη της πορεία και το ανήσυχο πνεύμα της, ενώ συνεχίζει το ταξίδι της σε μία ρότα με επίκεντρο την ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Σαφέστατα, η σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας μας γεμίζει με αισιοδοξία – η ΣΝΕ από το 2021 παρουσιάζει ετησίως μια σταθερή αύξηση στα έσοδα της της τάξεως του 10%. Μας επιτρέπει δε να επιστρέψουμε τα κέρδη στους ιδιοκτήτες της, τον σκυριανό λαό, εφαρμόζοντες κοινωνικές πολιτικές και παροχές. Ως εταιρεία, είμαστε και θα είμαστε για πολλές δεκαετίες ακόμα η περηφάνια όλων των Σκυριανών, παραμένοντας πιστοί στο όραμα των 15 ιδρυτών μας για μία πρωτοπόρα λαϊκή εταιρεία με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία».

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η νέα φιλοσοφία της Ναυτικής Εταιρείας Σκύρου είναι ρεαλιστική, ευέλικτη και φέρνει την Εύβοια ακόμα πιο κοντά! Τα νέα Δρομολόγια- Οι ώρες

Quote

Μια νέα προσέγγιση πάνω σε ρεαλιστικές βάσεις και με οικονομικοτεχνική ανάλυση, επιχειρεί η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία, που πλέον αλλάζει τον πλου της επιχειρηματικά. Γυρνά σελίδα προς μία αγορά πέραν της υφιστάμενης, που προσδοκά θεαματικά αποτελέσματα, αφού φέρνει ακόμα πιο κοντά την Εύβοια με την αγαπημένη πανέμορφη Σκύρο, που θα μπορεί βάσιμα να αισιοδοξεί, για περαιτέρω τόνωση της τοπικής οικονομίας, μέσω και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.

Ακολουθεί η Ανάλυση του προέδρου της ΣΝΕ Κυριάκου Αντωνόπουλου για την εκτέλεση των δρομολογίων της τακτικής δρομολόγησης του «Αχιλλέα» στη γραμμή ΚΥΜΗΣ ΣΚΥΡΟΥ τους μήνες ΙΟΥΝΙΟ, ΙΟΥΛΙΟ, ΑΥΓΟΥΣΤΟ & ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2024.

Η πρόταση ψηφίστηκε με ψήφους 7-1 κατά τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΣΝΕ την 10/1/2024.

Η φιλοσοφία της πρότασης εστιάζεται στις ακόλουθες εκτιμήσεις και διαπιστώσεις.

1. Τα δρομολόγια του πλοίου κατά τη θερινή περίοδο πρέπει να είναι έγκαιρα ανακοινωμένα ώστε να προγραμματίζονται οι διακοπές, οι πτήσεις, οι αφίξεις & οι αναχωρήσεις αλλά και να εξυπηρετούνται οι κάθε είδους σχεδιασμοί που θα μπορούν να προσθέσουν νέο κοινό και δυνατότητες σε όφελος τού τουρισμού & της επισκεψιμότητας στη Σκύρο

2. Κατά τη θερινή περίοδο πρέπει να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του Τουρισμού και των μεταφορών διότι σε μεγάλο ποσοστό οι μόνιμοι κάτοικοι δεν ταξιδεύουν αφού σε αυτό το διάστημα εξυπηρετούν άμεσα η έμμεσα τις αυξημένες τουριστικές και επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.

3. Η τουριστική της περίοδος του 2023 χαρακτηρίστηκε από τις μεγάλες οικονομικές επιβαρύνσεις σε υπηρεσίες και προϊόντα κάτι που συμβάλλει στην μείωση του μέσου χρόνου παραμονής των επισκεπτών στο νησί.

Η μείωση του χρόνου της παραμονής στο νησί ευνοεί και την μεταφορά τροφίμων που οι επισκέπτες πολλές φορές προμηθεύονται σε χαμηλότερες τιμές εκτός Σκύρου και καταναλώνουν κατά τη διαμονή τους στη Σκύρο.

Ως αποτέλεσμα της οικονομικής δυσκολίας είναι ότι ο μέσος χρόνος παραμονής των Ελλήνων επισκεπτών στα καταλύματα έχει κατά μέσο όρο περιοριστεί στις 3-4 εργάσιμες ημέρες + αργίες (ΠΧ Σαββατοκύριακα- Αγ. Πνεύματος – 15Αύγουστο) και ενός επισκέπτη από το εξωτερικό, στις 6 εργάσιμες ημέρες.

4. Το 2024 θα είναι δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό διότι δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο λόγω της σύρραξης και της γενικότερης έντασης στη Μέση Ανατολή που επηρεάζει την ευρύτερη περιοχή. Λόγω των συνεχιζόμενων πολέμων σε Ουκρανία και Ισραήλ με εντονη την πιθανότητα νέων αναφλέξεων, η «εξαφάνιση» των αντίστοιχων τουριστών από τις χώρες αυτές θα «ανοίξει» τουριστικό χώρο που αν δεν καλυφθεί από άλλες εθνικότητες – που και αυτοί αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα – θα οδηγήσει σε προσφορές προς του Έλληνες επισκέπτες ώστε να επιλέξουν προορισμούς με προβλήματα πληρότητας.

5. Ο αυξημένος αριθμός των εισιτηρίων του πλοίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται κυρίως εφ ενός στη θετική σύγκριση με την περίοδο των μνημονίων αφετέρου στην μετά κορονοϊό τουριστική εξισορρόπηση αλλά και στη μείωση του χρόνου της παραμονής των επισκεπτών στο νησί λόγω των οικονομικών προβλημάτων.

Και παράγει ένα αποτέλεσμα από τη διάθεση των καταλυμάτων σε ένα κοινό που εναλλάσσεται με μεγαλύτερη συχνότητα στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Κατ αυτό τον τρόπο το πλοίο «γεμίζει» και «αδειάζει» το νησί όλο και περισσότερες φορές εμφανίζοντας αύξηση στα εισιτήρια λόγω της αδυναμίας πολυήμερης παραμονής των επισκεπτών. Αντίστροφη πορεία καταγράφεται στην κατανάλωση. Η τάση αυτή αναμένεται πιο έντονη το 2024 όμως υπάρχει και μεγάλη μερίδα Ελλήνων επισκεπτών που αδυνατούν να καλύψουν το κόστος των ολιγοήμερων διακοπών επιλέγοντας τις κοντινές αποδράσεις και τα Σαββατοκύριακα.

6. Η μέριμνα της ΣΝΕ θα πρέπει να είναι στην κατεύθυνση της βέλτιστης εκμετάλλευσης του πλοίου ώστε να αντισταθμίσει τις γενικότερες τουριστικές απώλειες λόγω ακρίβειας και άλλων παραγόντων, τη σταθεροποίηση η και τη βελτίωση των εισοδημάτων των Σκυριανών αλλά και στη δημιουργία επί πλέον εσόδων με στόχο την ενδυνάμωση του αποθεματικού της ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τις κοντινές χρονικά προκλήσεις του ανταγωνισμού και των αλλαγών στη ναυτιλία εν όψη της ενεργειακής μετάβασης στο χώρο από το έτος 2030 και μετά.

7. Η Σκύρος δεν επιλέγονταν ως ημερήσιος προορισμός της Ευβοίας αφού ποτέ δεν υπήρχαν δρομολόγια που να το ευνοούσαν παρά την εκφρασμένη επιθυμία των πρακτόρων και των επαγγελματιών τουρισμού της Εύβοιας και της Σκύρου.

8. Υπό τις παρούσες συνθήκες δεν προκρίναμε τη μετάβαση του πλοίου είτε μόνο στην Αλόννησο είτε και στη Σκόπελο, αφού η θα απαιτούσε μείωση δρομολογίων στο Κύμη – Σκύρος, και βραδινές αφίξεις του πλοίου στη Σκύρο οι οποίες κρίνονται υπονομευτικές για τα συμφέροντα του νησιού.

Το δρομολογιακό πρόγραμμα που ακολουθεί η ΣΝΕ επιλέχθηκε με στόχο την υπερκάλυψη των όποιων εσόδων είχε η εταιρεία από την δραστηριοποίηση στις Σποράδες, μέσω της βελτίωσης των δρομολογίων Κύμης- Σκύρου που έχει με πολλαπλό στόχο.

Την αύξηση των εσόδων της εταιρείας, την αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων του νησιού & την διευκόλυνση των μεταφορών,

9. Η αναμενόμενη δραστηριοποίηση των υδροπλάνων από το λιμάνι της Λιναριάς με προορισμούς στις Σποράδες και τον Βόλο θα προσφέρει μια αρχική εναλλακτική λύση για την σύνδεση της Σκύρου με τους γείτονες η οποία θα συνεκτιμηθεί ως προς τη συνεργασία, τις ανταποκρίσεις, τη διαφημιστική προβολή κλπ.

10. Το πλοίο όπως και το σύνολο των επιχειρήσεων του νησιού δημιουργεί το 75-80% των εσόδων του τους καλοκαιρινούς μήνες και η παραμικρή αστοχία η ευστοχία στην δομή των δρομολογίων παράγει αποτελέσματα που επηρεάζουν το σύνολο των δραστηριοτήτων στο νησί.

11. Οι φορτώσεις του γκαράζ του πλοίου επιβαρύνονται κυρίως από τον όγκο των μεγάλων οχημάτων (φορτηγών & πούλμαν). Τα ΙΧ επιβατικά δεν αποτελούν μειούμενη κατηγορία αλλά προφανώς αυξάνονται όμως δεν είναι πλήρη επιβατών, πρακτική που έχει παγιωθεί για την αντιμετώπιση του συγχρωτισμού και των επιπτώσεων του Covid 19.

Το πρόβλημα αυτό κορυφώνεται στις πόλεις με την δραματική αύξηση της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια του έτους.

Στη Σκύρο η μείωση των ΙΧ μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την δημιουργία πυκνού δικτύου δρομολογίων με λεωφορεία είτε μέσω του ΚΤΕΛ είτε με την ίδρυση και λειτουργία Δημοτικής συγκοινωνίας.

12. Η αποσυμπίεση του πλοίου από τα μεγάλα μεταφορικά οχήματα που επιλέγουν συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας για τις αφιξοαναχωρήσεις τους, αντιμετωπίστηκε με την καλύτερη ρύθμιση των δρομολογίων των φορτώσεων του πλοίου και την παροχή εκπτώσεων σε συγκεκριμένα δρομολόγια.

13. Τα πρωτόκολλα απολύμανσης και καθαρισμού – λόγω covid των πάσης φύσεως καταλυμάτων πριν την επαναδιάθεση τους, αλλά και της παρατηρούμενης έλλειψης προσωπικού καθαριότητας, απαιτούν αυξημένο χρονικό διάστημα πριν την παράδοση τους στους νέους ένοικους. Οι επιχειρηματίες καταλυμάτων θα πρέπει να προσαρμόζουν και να επικοινωνούν κατά το δυνατόν, το check in & check out στη βάση των δρομολογίων του πλοίου.

14. Τα τακτικά δρομολόγια του θέρους ανακοινώνονται έγκαιρα ώστε να δίδεται η δυνατότητα προγραμματισμού.

15. Τα τριπλά αυθημερόν δρομολόγια του θέρους είναι έγκαιρα γνωστά και να μην επιλέγονται ως έκτακτα για τους ιδίους λόγους.

16. Η Κύμη και το λιμάνι της αποτελούν για τη Σκύρο αδελφό τόπο. Κύμη και Σκύρος πρέπει να συνεργάζονται & να συμπορεύονται σε όλους τους τομείς που μπορούν να αναδείξουν τα πλεονεκτήματα τους είτε σε ιστορικό είτε σε σύγχρονο επίπεδο. Η βελτίωση πρέπει να είναι κοινή και οι αναπτυξιακές πρωτοβουλίες να συζητούνται και να ενισχύονται.

• Η πιο κάτω αναφορά – περιγραφή αφορά τα δρομολόγια του πλοίου μας «Αχιλλέας» κατά τη θερινή περίοδο του 2024.

• Οι 3 μεταβάσεις /εβδομάδα προς Σποράδες (που δεν θα πραγματοποιηθούν) ισοδυναμούσαν με πλεύση 270 μιλίων εβδομαδιαίως και στερούσαν 3 δρομολόγια /εβδομάδα στο Κύμη – Σκύρος, 144 μιλίων πλεύσης, χωρίς αξιόλογα έσοδα τα τελευταία χρόνια. Η δραστηριοποίηση του πλοίου το 2023 μόνο στο Κύμη Σκύρος υπερκάλυψε την οικονομική απόδοση παλαιοτερης μετάβασης στις Σποράδες.

Η ενδυνάμωση των δρομολογίων στο Κύμη Σκύρος κατά το 2024 εισάγει τουριστικές και μεταφορικές καινοτομίες και η προσδοκία για μεγαλύτερα έσοδα στο νησί και την εταιρεία είναι προφανής.

• Ο φετινός σχεδιασμός λαμβάνει υπόψη όλες τις προτάσεις και τις επιθυμίες διαφόρων παραγόντων σε συνδυασμό με την νομοθετική δυνατότητα και τον απαραίτητο χρόνο τροφοδοσίας και ανεφοδιασμού του πλοίου.

Σοβαρά υπόψη έχει ληφθεί ο περιορισμός των βραδινών αφίξεων στη Σκύρο.

Επίσης υπάρχει μέριμνα ώστε τα δρομολόγια άφιξης και αναχώρησης στο/από το νησί να έχουν τέτοια χρονικά περιθώρια που να αποτρέπουν τη συσσώρευση ΙΧ και επιβατών στο λιμάνι της Λιναριάς πριν ακόμη αφιχθεί το πλοίο από την Κύμη.

• Οι αλλαγές για τη Σκύρο εστιάζονται στην αύξηση των δρομολογίων του ΠΣΚ, την καθιέρωση καθημερινών πρωινών δρομολογίων από την Κύμη και τεσσάρων (4) απογευματινών – βραδινών αναχωρήσεων από την Σκύρο στη λογική ότι η άφιξη στο νησί πρέπει να γίνεται νωρίς και η αναχώρηση από αυτό αργά, σε όφελος του επισκέπτη, της αγοράς και των ξενοδόχων του Νησιού κατά τη θερινή περίοδο.

• Τα τρίτα (ανά κατεύθυνση) δρομολόγια τα οποία κατανέμονται στις κρίσιμες ημέρες, είναι προγραμματισμένα και όχι έκτακτα

• Τις Παρασκευές και τις Κυριακές – που δεν συνδέονται με εορταστικά τριήμερα – εκτελούνται 3 δρομολόγια από Κύμη προς Σκύρο και 2 από Σκύρο προς Κύμη αντίστοιχα.

• Κατά τα εορταστικά τριήμερα (Αγ πνεύματος – 15Αυγουστο) τα δρομολόγια προσαρμόζονται στη βάση της εξυπηρέτησης των τριημέρων και των αναγκών αφίξεων και αναχωρήσεων από το νησί.

• Κάθε Πέμπτη – Παρασκευή – Σάββατο & Κυριακή παρέχεται η δυνατότητα πολύωρης παραμονής στη ΣΚΥΡΟ που κυμαίνεται από 6.45 έως και 9.00 (τα Σάββατα) ώρες με δυνατότητα αναχώρησης αυθημερόν.

• Η δομή των δρομολογίων μετά την άφιξη και πριν την αναχώρηση τους προς/από το νησί εξασφαλίζει και την μεγιστοποίηση της κατανάλωσης των επισκεπτών στη Σκύρο.

Για πρώτη φορά εισάγεται η πρόταση της διανυκτέρευσης του πλοίου στην Κύμη κάθε Πέμπτη και Σαββάτο με τριπλό στόχο.

1. ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ.

• Κάθε Πέμπτη – Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή πέραν άλλων επιλογών, υπάρχει δυνατότητα αναχώρησης και αργά το απόγευμα ώστε οι επισκέπτες που αναχωρούν, να καταναλώνουν και να αξιοποιούν πλήρως στο νησί την ημέρα του ταξιδιού της επιστροφής τους η της αυθημερόν παραμονής τους.

• Όσοι επισκέπτες έχουν κάνει check out μέχρι τις 12.00 και δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν το απόγευμα (της ΠΕ-ΠΑΡ-ΣΑΒ-ΚΥΡ) έχουν την επιλογή να επιβιβαστούν σε όποιο από τα καθημερινά μεσημεριανά δρομολόγια.

2. ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

• Όσα φορτηγά αναχωρούν Πέμπτη βράδυ μπορούν να επιστρέφουν Παρασκευή και σε κάθε περίπτωση και σε να εμπλουτίσουν τις επιλογές τους σε όφελος δικό τους και της αγοράς.

• Οι επιστρέφοντες μεταφορείς την Παρασκευή δύνανται να ξεφορτώσουν το Σάββατο το πρωί και είτε να αναχωρήσουν τα Σάββατα το βράδυ (20.30) η να στείλουν τα οχήματα τους ασυνόδευτα προκειμένου να αποσυμπιεστεί το πλοίο από τις αναχωρήσεις τους (κυρίως τις Κυριακές απόγευμα και Δευτέρα πρωί).

• Για προωθηθούν αυτές οι επιλογές θα παρασχεθούν εκπτώσεις στους ντόπιους μεταφορείς που θα αναχωρούν με τα δρομολόγια των 20.30 από τη Λιναριά κάθε Πέμπτη και Σάββατο

• Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η κυκλοφορία φορτηγών στην Εθνική επιτρέπεται μετά τις 22.00 και πως οι εθνικοί δρόμοι συνολικά μετά τις 22.00 είναι αποσυμφορημένοι. Έτσι οι μεταφορείς μπορούν ενός να μειώσουν τις ημερήσιες προσεγγίσεις τους στο λεκανοπέδιο που έχουν μποτιλιαρίσματα και ψηλές θερμοκρασίες και αφετέρου να εκμεταλλευτούν τα 2 επιπλέον βράδυνα δρομολόγια αναχώρησης από Σκύρο για να εμπλουτίσουν το μενού των μεταφορικών τους επιλογών

• Τα φορτηγά μεταφοράς χύδην τσιμέντου και πλήθος επαγγελματιών μεταφορέων που αναζητούσαν καταλύματα και δεν έβρισκαν, θα μπορούν να εξυπηρετούνται αυθημερόν, να αποφεύγουν τη διανυκτέρευση στο νησί και να χρησιμοποιούν τα δρομολόγια της Πέμ- Παρ- Σαβ -Κυρ που παρέχουν αυθημερόν δραστηριοποίηση και αναχώρηση.

• Οι αυθημερόν αναχωρήσεις θα εξυπηρετούν και όσα φορτηγά εργολάβων η ιδιωτικών έργων έρχονται για εκφόρτωση υλικών και αναχώρηση, καθώς και συνεργεία η επαγγελματίες που επιθυμούν να εργαστούν στο νησί για 5-6 ώρες και δυσκολεύονται να βρουν καταλύματα για διανυκτέρευση.

• Η πρωινή αναχώρηση του Σαββάτου από Σκύρο (07.00) κατά την κεντρική περίοδο της τουριστικής περιόδου, παρέχει τα δυνατότητα σε φορτηγά να φορτώσουν στην Εύβοια και να επιστρέψουν αυθημερόν (17.00)

3. ΤΗ ΔΙΗΜΈΡΕΥΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

Η Σκύρος για πρώτη φορά προσφέρει στην Εύβοια κυρίως τη δυνατότητα αυθημερόν μετάβασης όπως ο Πειραιάς προς τα νησιά του Σαρωνικού. Προσφέρει σε όλους του Ευβοείς να ¨αποδρασουν” αυθημερόν στη Σκύρο και να ζήσουν την εμπειρία στο νησί με σημαντικές εκπτώσεις στο εισιτήριο (aller retour)

• Αφορά 4 ημέρες (ΠΕ-ΠΑΡ-ΣΑ-ΚΥΡ) που οι ενδιαφερόμενοι τουρίστες επισκέπτες επαγγελματίες μπορούν να διημερεύουν και να δραστηριοποιούνται αντίστοιχα χωρίς το πρόβλημα της διανυκτέρευσης.

• Σε ότι αφορά τουλάχιστον το Σάββατο το οποίο είναι για το μεγάλο ποσοστό των πολιτών ημέρα αργίας, προτείνονται:

1. Η διαφημιστική προώθηση των αυθημερόν δρομολογίων, σε συνεργασία με ταξιδιωτικά πρακτορεία, ξενοδοχεία της Εύβοιας, συλλόγους της Εύβοιας και Σκύρου για την διοργάνωση μονοήμερων εκδρομών

2. Η Διαφημιστική προώθηση στους Ευβοείς (και όχι μόνο) για την αυθημερόν επίσκεψη σε νησί αντί της επιλογής μετάβασης τους σε καλοκαιρινό θέρετρο η παραλίες της Εύβοιας.

3. Η παροχή έκπτωσης στους επιβάτες και τα οχήματα της αυθημερόν επιστροφής (aller retour) στην Κύμη.

ΣΗΜ1: Έχουν ήδη γίνει επαφές με τον πρόεδρο των ξενοδόχων Ευβοίας κ.α ξενοδόχους, με θέμα τις ημερήσιες εκδρομές στη Σκύρο κυρίως τα Σάββατα, των γκρούπ αλλοδαπών που φιλοξενούν στα ξενοδοχεία τους, με εξαιρετικά θερμή ανταπόκριση.

ΣΗΜ 2: Ο πρόεδρος του συλλόγου ξενοδόχων & καλυμμάτων Σκύρου καθώς και οι μεταφορείς και επαγγελματίες της Σκύρου κάτοχοι φορτηγών, έχουν ενημερωθεί και συμφώνησαν με αυτά τα δρομολόγια

ΣΗΜ 3: Η νέα αυτη πρόταση δρομολογίων, δεν αφαιρεί υφιστάμενα, αλλά προσθέτει-τροποποιεί δρομολόγια που προκύπτουν από τη χρόνια εμπειρία, τη στατιστική και τις επιθυμίες των χρηστών σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του πλοίου και του πληρώματος.

Ο στόχος της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου δεν είναι μια θεωρητική εξαγγελία αλλά απαιτεί συγκεκριμένη δράση η οποία θα παράξει νέα δεδομένα που θα τεθούν στην κρίση όλων μας εκ του αποτελέσματος.

Μέχρι τότε η δράση μας πρέπει να είναι κοινή:

Και να στοχεύει στο κοινό μας όφελος με προωθητικές προσπάθειες, με συναίνεση και με τη σιγουριά ότι η αποτίμηση της προσπάθειας θα μας δώσει νέα στοιχεία, δεδομένα και συμπεράσματα που θα τα συζητήσουμε μαζί και θα τα χρησιμοποιήσουμε για τον ακόμη καλύτερο σχεδιασμό μπορεί να προσφέρει η ΣΝΕ με τα δρομολόγια της.

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 40 χρόνια, ήρθε λίγο η φωνή της λογικής στη Σκύρο. 

Δεν ξέρω αν έπρεπε να αλλάξει η γενιά για να συμβεί αυτό, αλλά τα κουρασμένα μυαλά, που είχαν το άγχος του χειμώνα στο Νομικό, που δεν είχαν σύνδεση με την Κύμη, έκαναν κουμάντο με τρόπο και για την Κύμη και για την Σκύρο.

Τελευταία εξέλιξη αυτής της ανόητης αντίληψης, ήταν όταν ήθελε να έρθει ο Πρωτέας στις Σποράδες και ζήτησε να έχει πρόσβαση και στον Σκύρο, μέσω του Κύμη και αντί οι Σκυριανοί να τα βρουν και να μην υπάρχουν όλοι μαζί, στύλωναν τα πόδια, με αποτέλεσμα να ανοίξει η γραμμή. από το Μαντούδι, με όλα τα προβλήματα που έχει. 

Με τη νέα αντίληψη να προχωρήσουν και στο επόμενο βήμα. Να βρουν τρόπο να συνεργαστούν με τον Ηλιόπουλο και το ταχύπλοο από τη Θεσσαλονίκη, αντί για Μαντούδι να πιάνει την Κύμη, με άμεση ανταπόκριση και σχετικά φτηνό εισιτήριο, ώστε με τον Αχιλλέα να γίνει στο Σκύρο, ενώ θα υπάρχει και η άνετη μεταφορά από την Κύμη. . προς Σποράδες, μέσω του πολύ μεγαλύτερου λιμανιού, όπως είδαμε πριν 2 χρόνια, όταν με τις φωτιές στην Β. Εύβοια, τα 3 πλοία του Μαντουδίου, Άγιος Νεκτάριος, Πρωτέας και το ταχύπλοο της Θεσσαλονίκης έδειξαν ευκολία στο λιμάνι της Κύμης. 

Με τον τρόπο αυτή θα ανοίξει η Σκύρος και στις υπόλοιπες Σποράδες, αλλά και στη Θεσσαλονίκη. 

Προφανώς η ημερήσια εκδρομή στο Σκύρο από την Εύβοια, ήταν κάτι που έπρεπε να υπάρχει πάντα. 

Πάντως στο μυαλό μου εδώ και χρόνια, δεν καταλαβαίνω γιατί 2 πλοία κάθονται στο Μαρμάρι με τόσο αραιά και ακριβά δρομολόγια, ενώ το Πανόραμα θα μπορούσε να διευκολύνει τον Αχιλλέα στις Σποράδες. Το λιμάνι της Κύμης μπορεί να διευκολύνει να φιλοξενήσει ταυτόχρονα 2 πλοία για απο-επιβίβαση. 

Επίσης καλό θα ήταν οι Σκυριανοί, να έρθουν σε επικοινωνία με τα πλοία των Στύρων, ώστε να υπάρξουν δρομολόγια που θα κάνουν τα δρομολόγια του Αχιλλέα, μεταξύ Αγίας Μαρίνας - Αλμυροποτάμου και κάποτε να τεθεί ο στόχος στα πλοία από την Αγία Μαρίνα να πιάνει στη χερσόνησο απέναντι. , γεγονός που θα μειώσει τον χρόνο της διαδρομής στο μισό, όπως και το κόστος του εισιτηρίου και ίσως κάνει προορισμό του ΣΚ ή ακόμα και σήμερα την Καρυστία και την Σκύρο, γιατί θα μειώσει πολύ στο πρόβλημα του δρόμου, παρακάμπτοντας τη διαδρομή Χαλκίδας - Αλιβερίου. 

 

εικόνα.jpeg

Edited by bas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με χαρά και συναίσθηση της τιμής που μας αποδόθηκε σας ανακοινώνουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος απένειμε βραβείο στην «ΣΚΥΡΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για τη συμμετοχή του πλοίου της “ΑΧΙΛΛΕΑΣ” σε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης (Ε&Δ) στις 07 Μάιου 2023.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την 31η Ιανουαρίου 2024 και το βραβείο παρέλαβε ο Τεχνικός Δ/ντης κ. Μαραγκός Εμμανουήλ. Το βραβείο ανήκει στο πλήρωμα του “ΑΧΙΛΛΕΑΣ” στα στελέχη και τους εργαζόμενους της εταιρείας, αποτελεί δε σύμβολο του επιπέδου επίτευξης και της ποιότητας του έργου Ε&Δ, αποτέλεσμα αφοσίωσης και σκληρής δουλειάς.

Την 07η Μαΐου 2023, ο πλοίαρχος και το πλήρωμα του “ΑΧΙΛΛΕΑΣ” ανταποκρίθηκαν στα καθήκοντα τους επιδεικνύοντας «ναυτοσύνη» και επαγγελματισμό.

Με ομοψυχία και απαράμιλλο ζήλο εκείνο το απόγευμα η ανταπόκριση και οι χειρισμοί του πληρώματος ξεπέρασαν τις προβλεπόμενες χρονικές προσδοκίες σε κάθε στάδιο των ενεργειών τους. Με γνώμονα τον κοινό σκοπό για την προστασία της ανθρώπινης ζωής αξιοποίησαν κάθε πτυχή του υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης τους.

Αυτή η βράβευση μας κάνει περήφανους, μας ενθαρρύνει και μας δεσμεύει ηθικά να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας.

Σας ευχαριστούμε!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...