Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η γνωστή μας Société Nationale Maritime Corse-Méditerranée (SNCM) που έχουμε πάντα καλές παρτίδες με αγορές πλοίων από αυτήν. Για παράδειγμα το Ναιας ΙΙ, το Golden Vergina, το Ποσειδών Εξπρές, το Παναγία Θαλασσινή & το Παναγία Πάρου

Αλλά έχουμε πουλήσει πλοία σε αυτήν όπως το Superfast X και το Πασιφάη Παλλάς.

Φέτος την άνοιξη υπηρχε μια έντονη φημολογία για αγορά πλοίου της από την ΝΕΛ, που δε προχώρησε τελικά.

Τώρα ήρθε η ώρα να ξανά φουντώσουν οι φήμες ότι πρέπει να πουλήθηκε πλοίο της πρόσφατα σε Έλληνες πλοιοκτήτες. Τα δυο υποψήφια για μένα σύμφωνα με αυτά που άκουσα (ταιριάζουν) είναι το Corse ή το Ile De Beaute

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Παναζία μου-Παναζία μου, καλός ο Σουηδός αλλά you foul :D. Έχουμε και στο κατάστημα τόσο topic για το ίδιο το πλοίο αλλά και ξεχωριστό δικό του κομμάτι στο γκάλλερι που εμπλουτίστηκε με καινούριο υλικό σε συνέχεια του πόστ σου. Ο Θεός μεθ' ημών, θα τον χρειαστούμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

στο Southern Europe & το shippax αναφερθηκε οτι το αυτονομιστικο κομμα της Κορσικης (Corsica Libera), διοργανωσε συνεντευξη τυπου εξω απο τα γραφεια της SNCM και δηλωσαν οτι αντιτιθενται στο μονοπωλειο της Veolia (μητρικη της SNCM), στις γραμμες της Κορσικης.

αφορμη ειναι το γεγονος οτι αυτην την περιοδο, η τοπικη βουλη της κορσικης, συζητα το θεμα των επιδοτησεων για το 2011. οι αυτονομιστες κατηγορουν τη Veolia (κυριως) και την Corsica (δευτερευοντως) οτι χρησιμοποιουν τις επιδοτησεις για ιδιο οφελος και οχι για τη βελτιωση των συγκοινωνιων.

λενε μαλλιστα οτι ναυπηγουνται Cruise Ferries, μονο και μονο για να σωθουν συγκεκριμενα ναυπηγεια, ενω οι γραμμες της κορσικης εχουν αναγκη κυριως Ro -Pax. ειδικα για τη veolia θεωρουν οτι η αποκτηση της SNCM ηταν το πρωτο βημα για την εδραιωση της στην κορσικη και ο επομενος στοχος ειναι η διαχειριση των υδατων και των στερεων αποβλητων του νησιου καθως και τις εσωτερικες συγκοινωνιες.

τα αιτια ειναι και βαθυτερα πολιτικα, καθως το αυτονομιστικο κομμα, αντιτιθεται στην ξεφρενη τουριστικη αναπτυξη και θεωρε οτι οι επιδοτησεις αποβλεπουν στην ενισχυση του τουρισμου.

(μεταξυ μας, λιγο σαν ΠΑΜΙτες ακουγονται):D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 10 months later...

το αφεντικο τρελλαθηκε και χαριζει :ph34r:

FoSe & Mer et Marine, λενε οτι στελεχη της Veolia προτειναν στο περιφερειακο συμβουλιο της κορσικης να αγορασει τις μετοχες της SNCM που κατεχει η Veolia (66% περιπου) για ενα ευρω :eek: . (ολες, οχι το κομματι). αλλο ενα επεισοδιο στη μακρα κοντρα των αυτοδιοικητικων της κορσικης με τη Veolia (θεωρουν οτι αγορασε φτηνα την SNCM το 2005, δινοντας μονο €35εκ). πριν κανα μηνα ο προεδρος του περιφερειακου συμβουλιου (ο αντιστοιχος περιφερειαρχης) ειχε ανακονωσει το νεο καθεστως των επιδοτουμενων γραμμων της κορσικης, το οποιο περιλαμβανε, τι αλλο, περικοπες.

μαλλο βρισκομαστε στην αρχη δεινων. και στη seafrance, λιγο πριν το λουκετο, μια απο τις προτασεις που ακουστηκαν ηταν να την αναλαβει το περιφερειακο συμβουλιο του Nord Pas de Calais. το γεγονος οτι μολις μια εταιρεια παει για φαλιμεντο, τα αφεντικα σκεφτονται να την δωσουν στην τοπικη αυτοδιοικηση, μας θυμιζει καποια αλλη B) χωρα.

βεβαια με τη veolia ηταν στραβο το κλιμα εξ αρχης. συνεχισε να διοικει οπως και η κρατικη διοικηση της SNCM χωρις business plan της προκοπης. θυμιζω την αγορα του sfX που ελαχιστα ταξιδεψε για τη SNCM (μονο στην αδριατικη ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Για να καταλαβουμε τι σημαινει SNCM, διαβαζα πριν λιγο καιρο ενα αρθρο στο οποιο ο εκπροσωπος της ενωσεως των ναυτικων της SNCM, ελεγε με λιγα λογια πως η συνδεση της ηπειρωτικης Γαλλιας με την Κορσικη δεν νοειται "παρα σε πλοια με Γαλλικη σημαια, με πληρωμα εξ' ολοκληρου Γαλλικο και -φυσικα- χτισμενα στη Γαλλια". Ο καυγας φετος σχετικα με τις επιδοτησεις γινεται διοτι και η Corsica Ferries που δεν πληρει τα παραπανω αλλα κανει δρομολογια απο την Τουλον, διεκδικει επισης επιχορηγησεις. Οποτε καταλαβαινετε τι γινεται. Το να πει παντως το οποιοδηποτε management οτι πουλαει τον Βοναπαρτη η οποιοδηποτε αλλο πλοιο χωρις να υπαρχει αντικαταστατης, αρα δηλαδη βαζοντας τις δουλειες των ναυτικων σε κινδυνο, μου φαινεται λιγακι δυσκολο. Οι αντιδρασεις θα ηταν μνημειωδεις.

Οπως και να εχει το πραγμα 8 πλοια ειναι υπερβολικα υπερβολικος αριθμος, δεν γινεται να απορροφηθουν τοσα πλοια στη Μεσογειο, τουλαχιστον στις υπαρχουσες γραμμες κι αν δεν αυξηθει εντυπωσιακα η κινηση. Στα χαρτια παντως οπως ειπαν οι φιλοι και παραπανω, τα Ile de Beaute, Corse και Mediterranee φανταζουν οι πρωτοι υποψηφιοι.Το τελευταιο ας το δουμε και απο πιο ψηλα, εδω πλησιαζοντας, κι εδω κοντα στην εισοδο. Και φυσικα μην ξεχναμε και το ταχυπλοο NGV Liamone που εχει μεινει αμανατι στην Γαλλικη Πολυνησια αν θυμαμαι καλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Κάθε αρχή και δύσκολη

 

 

The Italian authorities have revoked the sailing permit of the Excelsior upon her return to Marseille after a first Tunis crossing. The ship is entirely French crewed but Italian flagged until April and this is the source of the problem.

 

Τα παραπάνω από το Ferries Of Southern Europe
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο site του τριτου καναλιου της Γαλλικης τηλεορασης αναφερεται οτι ο λογος που δεν αλλαξε ο Βενιζελος σημαια ηταν το γεγονος οτι ναυλωθηκε μολις για 4 μηνες.Βεβαια πλεον το θεμα παιρνει αλλες διαστασεις μετα και την προγραμματισμενη για αυριο απεργια και πολλα μπορει να αλλαξουν.

Link to comment
Share on other sites

ο Mat στο Ferries of S.Europe, εγραψε οτι σημερα στη διαμαζη παρενεβη ο αρμοδιος γαλλος υπουργος, υιοθετησε τις αποψεις του συνδικατου και ζητησε απο το Δ.Σ. της SNCM να συμπεριλαβει στη σημερινη συνεδριαση το θεμα.

ποιο θεμα; μα αυτο της προστασιας των θεσεων εργασιας γαλλων και την αντικατασταση πλοιου με γαλλικη σημαια απο αλλο με γαλλικη σημαια.

 

 

ΥΓ: το γαλλικο κρατος παραμενει μετοχος της SNCM

Link to comment
Share on other sites

Νεα 24ωρη απεργια θα πραγματοποιησουν την Πεμπτη 11 Απριλιου οι εργαζομενοι στα πλοια της εταιρειας διαμαρτυρομενοι για το θεμα του Ελ.Βενιζελος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

στο Ferries of Southern Εurope λενε, επικαλουμενοι γαλλικα ΜΜΕ, οτι η Ευρωπαϊκη Επιτροπη ζητα απο την SNCM, να επιστρεψει ως το τελος αυγουστου, επιδοτησεις υψους €220εκ, που ελαβε κυριως απο την περιφερεια της κορσικης.

κατα την κομισιον ειναι παρατυπες και αντιθετες στην ευρωπαϊκη νομοθεσια περι ανταγωνισμου κλπ.

 

το θεμα εφερε στην κομισιον, ποιος αλλος, η Corsica Ferries.

 

Η γαλλικη κυβερνηση, ειπε οτι θα προσφυγει στο Ευρωπαϊκο Δικαστηριο.

 

κοινως, του Σκαραμαγκα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Το Ile De Beaute οπως ηταν αναμενομενο πωληθηκε για σκραπ... Με νεο ονομα.. Beau ( μα πως το σκεφτηκαν :P ) και με σημαια παναμα.... επιπλεον στο γνωστο περιοδικο που κυκλοφορησε σημερα στα περιπτερα λεει πως κοιταει ενα απο τα 2 αδερφα της ΑΝΕΚ που ειναι στη Κορεα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

στο Ferries of Southern Εurope λενε, επικαλουμενοι γαλλικα ΜΜΕ, οτι η Ευρωπαϊκη Επιτροπη ζητα απο την SNCM, να επιστρεψει ως το τελος αυγουστου, επιδοτησεις υψους €220εκ, που ελαβε κυριως απο την περιφερεια της κορσικης.

Δυσκολοι καιροι και για τους Γαλλους καθως η Ε.Ε ζηταει τοσα οσα λεει ο proud..και αλλα τοσα.Συνολικα δηλαδη 440 εκ. συμφωνα και με το bloomberg.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...