Jump to content
Shipfriends

Κύμη (Ν. Πειραιώς 2505)


Recommended Posts

Αφου πουμε οτι στο Αμπελακι της Σαλαμινας δεξαμενιζοταν η παντοφλα Παντανασσα και αναρωτηθουμε που βγαζει το ψωμι της, να ζητησουμε την βοηθεια ολων των παντοφλιερηδων-καραβολατρων, και ειδικα του Υφηγητη της Παντοφλολογιας:( nautikos, ως προς την αναγνωριση της επισυναπτομενης παντοφλας. Προφανως δουλευει σε συνεργειο βαφων πλοιων αλλα δεν διακρινεται πουθενα καποιο ονομα. Καμια βοηθεια κανεις?

post-22-128326965112_thumb.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως εδω και ο παντοφλολαγνος nautikos σηκωνει τα χερια:eek:.Το μονο που μπορει να κανει ειναι να αφεθει στη γοητεια:mad::D αυτης της μικρης παντοφλας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

ΙΑΣΩΝ (Ν.Π. 2505)

Σας θυμίζει τίποτα η παρακάτω παντοφλίτσα που είδα σήμερα στην ΝΕΖ του Περάματος ??? Από την πλευρά που έχει τραβηχτεί η φωτό, μπορείς και να υποθέσεις ότι είναι κάποια "καινούργια" κατασκευή. Από την πλευρά όμως του ντόκου (πέρασα αργότερα) τα σημάδια παλαιότητας είναι καταφανέστατα στο σκαρί.

post-2102-087346700 1286641648_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμενη παντοφλα δουλευε χρονια στο Περαμα στις επισκευες πλοιων.Τοτε ηταν κοκκινο και χωρις ονομα.Πριν 3 χρονια μαλιστα ειχε ξεκινησει μια κουβεντα για το παρελθον της με το φιλο antonis molos να μας λεει οτι πιθανον να ειναι το Αγιος Λαυρεντιοςπου δουελευ στο Αγιο Ορος

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν μπορώ να το αποκλείσω μιας και δεν γνωρίζω, μου φαντάζει εντελώς απίθανο να μην έχει η παντοφλίτσα μηχανές.

Από την στιγμή που τα τελευταία -τουλάχιστον- χρόνια απασχολείται στις επισκευές πλοίων (προσωπικά δεν την είχα ποτέ ξαναδεί πριν το περασμένο Σάββατο, παρόλες τις συχνότατες μου φωτογραφικές βόλτες στα πέριξ του Πειραιά), πως αλήθεια μετακινείται ??? Ρυμουλκούμενη ??? Δεν ακούγεται κάπως παράξενο αυτό ???

Ακόμα, το Ιάσων αναφέρεται στην κατάσταση του ΟΛΠ που αφορά τα πλοία που βρίσκονται "στις περιοχές της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης της ΟΛΠ Α.Ε", με παραβολή στην Ε.Β. Περάματος και έναρξη επισκευών στις 8/10ου. Συνηθίζεται άραγε να αναφέρεται σε αυτήν την κατάσταση μία -ουσιαστικά- μπάριζα (από την στιγμή που δεν έχει μηχανές), που κάνει απλά ένα φρεσκάρισμα για να συνεχίσει τον ίδιο -επί τόσα χρόνια- ρόλο της ???

Δεν ξέρω, αλλά όπως είδα το καραβάκι και το μέγεθος των εργασιών που γίνονταν πάνω σε αυτό, μου φαίνεται εντελώς απίθανο όλα αυτά να γίνονται για να εξακολουθήσει να μεταφέρει μπογιές, συνεργεία, χρησιμοποιούμενη σε επισκευές πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην έχει μηχανές πρέπει να τις έχουν ξηλώσει, και για να τις μετακινήσουν χρειάζονται τομές και ξηλώματα που δεν νομίζω να έχουν γίνει στο παρελθόν. Απλά έχω την εντύπωση ότι οι μηχανές υπήρχαν σε αδράνεια μέχρι να αποφασιστεί ο καινούριος ρόλος του πλοίου. Εξάλλου στις φωτογραφίες με την κόκκινη φορεσιά το πλοίο είναι σούζα, οπότε έχει βάρος στο μηχανοστάσιο.

Από την άλλη για ποιο λόγο καποιος να κάνει μιας τέτοιας έκτασης επισκευή σε πλοίο που θέλει να δουλέψει πάλι ως μπάριζα; Βάλαμε καταπέλτη που δουλεύει, κατέστη η γέφυρα λειτουργική (με ρανταράκι) και με φώτα ναυσιπλοίας που υποδηλώνουν την πρόθεση να ταξιδέψει. Από το δελτίο επισκευών του ΟΛΠ σαν πράκτορας του πλοίου εμφανίζεται καποια MELMAR Shipping Agency. Εντελώς τυχαία υπάρχει και καποια εταιρεία με το όνομα MELMAR(σκέτο), η οποία διαχειρίζεται ένα επιβατηγό πλοίο και έχει έδρα το μακρυνό Malabo της νήσου Bioko του κράτους της Ισημερινής Γουινέας...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πολυπιστεύω ότι μπορεί το καραβάκι να ετοιμάζεται για τα ξένα. Και λόγω μεγέθους (εκτός και το πάνε ...σηκωτό :D ) αλλά και λόγω του ότι μόλις φρεσκοβάφτηκε, και πρύμα πλώρα ανεγράφη το όνομα του εις την Ελληνικήν, καθώς βέβαια και το νηολόγιο του (ΝΠ 2505) στην πρύμη του.

Ποιό πολύ το φαντάζομαι σε κανένα ρόλο μεταφοράς προμηθειών ανάμεσα σε νησιά (κοντινές βέβαια αποστάσεις).

Link to comment
Share on other sites

Η παντόφλα έχει φύγει από το Πέραμα. Δυστυχώς στη σημερινή βόλτα μου δεν την είδα σε κάποιο άλλο χώρο (μόνο στα καρνάγια του Περάματος δεν κοίταξα). Ας δούμε το Ιάσων όσο ήταν στο Πέραμα από την άλλη πλευρά από αυτή που μας είχε δείξει ο φίλος Σείριος.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα για να πω την αλήθεια μου, μπερδεύτηκα κάπως..... :huh:

Σε αυτή τη φωτογραφία που μας παρέθεσε ο Π100, διακρίνονται στο επάνω μέρος της πρύμης τέσσερα παράθυρα τα οποία μάλιστα από ότι βλέπω την στιγμή της φωτογράφησης εδέχοντο και κάποια περιποίηση, και τα οποία δεν υπήρχαν (ή καλύτερα, ήταν καλυμμένα) σε ΑΥΤΗ τη παλαιότερη φωτό του Nick the Greek.

Θα μου πείτε ότι αποφασίσανε να τα επαναχρησιμοποιήσουν στον όποιο νέο ρόλο της παντόφλας. Το θέμα όμως είναι ότι στην δική μου φωτό, η οποία είναι μεταγενέστερη αυτής του Π100 μιας και το πλοίο είναι ήδη βαμμένο άσπρο, τα τέσσερα αυτά παράθυρα στην πρύμη έχουν ξανακαλυφθεί..... :confused:

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η φωτό της δεύτερης άγνωστης παντόφλας, δεν έχει λεζάντα, αλλά προέρχεται από το album του χρήστη J, με τίτλο : "Kefalonia, Greece 1978", και από όσο μπορώ να καταλάβω είναι τραβηγμένη στην Σάμη.

Φιλε ΣΕΙΡΙΕ μαλλον εβγαλες λαβρακι

Αν δεν ειναι κανενα αδελφο του (που δεν νομιζω να ειχε) στη δευτερη φωτο ειναι το ΙΑΣΩΝ που ψαχνουμε τα ιχνη του.Πραγματικα κριμα που δεν φαινεται το ονομα για μαθουμε ποιο ηταν τελικα.

Ελπιζω να υπαρχει καποιος φιλος και να το αναγνωρισει σε αυτη του τη μορφη

post-1819-0-78147100-1291907187_thumb.jp

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικά ευρήματα!

Το δεύτερο πρέπει να είναι το Κεφαλλονιτοπούλα, η παντόφλα που ταξίδευε Ληξούρι-Αργοστόλι πριν το Μάνα Βαρβάρα :)

Παρεπιπτόντως, στο φάκελο του J, υπάρχει και μια φωτογραφία του Αίνος στο Αργοστόλι!

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

"Το παιχνίδι της αναζήτησης και η μαγεία του να ανακαλύπτεις." :)

Ποιός να το πίστευε στ' αλήθεια, όταν τον Ιούνιο του 2007 ο Nick the Greek άνοιγε το παρόν topic ψάχνοντας πληροφορίες για την μικρή παντόφλα στο Πέραμα, αγνώστων στοιχείων και ιστορίας, ότι θα περνάγανε τρεισίμιση χρόνια μέχρι να μπορέσει να γίνει η αναγνώριση της... Keep walking shipfriends... :)

Δεν υπάρχει καμμία -μα απολύτως καμμία- αμφιβολία ότι το ΙΑΣΩΝ που έχουμε δει σε διάφορες φωτογραφίες και ...χρώματα από το Πέραμα, είναι το πλοίο που είδαμε λίγο πιό πάνω στην Κεφαλλονιά του 1978, και για το οποίο ο καλός φίλος Ariadne μας είπε ότι πρόκειται για το Κεφαλλονιτοπούλα (ευχαριστούμε :) ). Ας παραθέσουμε λοιπόν ακόμα μία φωτογραφία του, από την ίδια πηγή, τον ίδιο χρήστη και την ίδια φυσικά χρονολογία και τοποθεσία με την προηγούμενη, αλλά με κάπως πιό κακή ποιότητα.

post-2102-0-89891000-1291917589_thumb.jp

Έχει νομίζω πολύ ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε, ότι ο πλευρικός διάδρομος επιβίβασης των επιβατών ήταν "εξωτερικός" και οι επιβάτες μπαίνανε στο εσωτερικό του πλοίου από την πλαινή πόρτα που φαίνεται καλύτερα σε ΑΥΤΗ την φωτό του Nick, σφραγισμένη βέβαια τώρα πιά. Ένα άλλο που έχω να προσθέσω είναι το ότι ίσως το πλοίο μετά την συμπλήρωση 35ετίας, και πριν καταλήξει στο Πέραμα ως πλοίο βοηθητικό στις επισκευές, να είχε ταξιδέψει ως "φορτηγό" ή τέλος πάντων σε κάποιο άλλο ρόλο. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω αλλιώς τα κλεισμένα με λαμαρίνες παράθυρα που έχουμε δει στις φωτό από το Πέραμα.

Τέλος, να πω ότι το ΙΜΟ number που έχει παρατεθεί στον τίτλο του topic είναι λάθος μιας και αυτός ανήκε στο ...original ΙΑΣΩΝ, αυτό δηλαδή του Ευβοικού, της Μαδαγασκάρης και της Τανζανίας. Και λέω ανήκε, διότι ο αριθμός αυτός δεν εμφανίζεται πλέον καθόλου στο equasis (τουλάχιστον), και πολύ λογκά βέβαια μιας και το ΙΑΣΩΝ του Ευβοικού διεγράφη μετά από την βύθιση του. Eξάλλου την τελευταία φορά που είδα στοιχεία στο equasis για το ΙΑΣΩΝ του Ευβοικού με το συγκεκριμμένο ΙΜΟ (πριν κανένα δίμηνο περίπου), στο Status of ship ανεγράφετο : "To be broken".

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικοί δουλειά όλοι σας. Μπράβο!

Μήπως γνωρίζει κανείς εάν ήταν ξαδέρφια με το Λεύκας ή του ίδιου ιδιοκτήτη; Μοιάζουν πολύ και ταξίδευαν στα νιάτα τους και σε κοντινά μέρη.

Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Ληξούρι και όχι τη Σάμη.

Και κάτι τελευταίο: Τι κάνει αυτή τη στιγμή η παντοφλίτσα; Την ξαναανακάλυψε κανείς; ;)

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Στο ΙΑΣΩΝ θα μπορουσαν να ταιριαζουν τα παρακατω στοιχεια.

Στην ηλικια του ειναι αρκετα κοντα,τα μεγεθος του ταιριαζει σε παντοφλα ενω το μονο αντιφατικο ειναι οτι το δινει σαν Cargo Ship απο το 1954.Επειδη προσωπικα δεν μου ερχεται στο μυαλο κανενα μοτορσιπ με το ονομα ΙΑΣΩΝ και Ελληνικη σημαια πιθανολογω οτι μπορει να ειναι η παντοφλιτσα μας.

Καθε πληροφορια ευπροσδεκτη

IMO number : 5222172

Name of ship : IASON (since 01-04-1994)

Call Sign : SV3098

MMSI : 239298000

Gross tonnage : 602 (since 01-12-1994)

DWT : 965

Type of ship : General Cargo Ship (since 01-01-1954)

Year of build : 1954

Flag : Greece (since 01-01-1954)

Status of ship : In Service/Commission (since 30-04-1992)

Last update : 27-04-2010

Ship manager TRITONIS SHIPPING 14, Profitou Ilia, Nea Smyrni, 171 24 Athens, Greece.

Link to comment
Share on other sites

Όντως, μπορεί να είναι αυτή!

Αρχές του 90 θυμάμαι για κάμποσο καιρό μια μικρή παντοφλίτσα παροπλισμένη στα πεύκα, στην αντίπερα όχθη του Αργοστολίου εκεί που τελειώνει η γέφυρα. Μπορεί να ήταν το Κεφαλλονιτοπούλα, προτού γίνει το 1994 Ιάσων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Φίλε polmyt το ΙΑΣΩΝ που αναφέρεις με στοιχεία ΙΜΟ 5222172 είναι μότορσιπ

και δεν έχει καμμία σχέση με το ζητούμενό μας.

Το ΙΑΣΩΝ που ψάχνουμε είχε προηγούμενο όνομα ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ και

είναι κατασκευής 1960.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Εμμανουήλ σε ευχαριστω για την διευκρινηση

Αρε λογικα μιλαμε για την παντοφλιτσα που μας ειχε βαλει και στην γκαλερυ ο φιλος antonis molos,εκτος πια και αν μιλαμε για συνωνυμία

gallery_1854_710_4258.png

Link to comment
Share on other sites

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ

ΚΥΜΗ νηολογίου Πειραιά 1688 απο 07/1960

ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΟΠΟΥΛΑ νηολογίου Πειραιά 1688 απο 11/1967

ΑΓΚΙΣΤΡΙ νηολογίου Πειραιά 1688 απο 03/1988

ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ νηολογίου Πειραιά 1688 απο 08/1998

ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ νηολογίου Πειραιά 2505 απο ;;;;;;;

ΙΑΣΩΝ νηολογίου Πειραιά 2505 απο ;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ όμορφο και "συναρπαστικό" να μπορείς να βρίσκεις νέα στοιχεία για το ιστορικό κάποιου πλοίου.

Και είναι συνάμα εκπληκτικό, αν διαβάσεις το παρόν θέμα από το πρώτο του ποστ, το πως φτάσαμε βήμα-βήμα να ταυτοποιήσουμε το άγνωστο μικρό κόκκινο καραβάκι που εχρησιμοποιείτο ως μπάριζα στο Πέραμα, με το σημερινό ΙΑΣΩΝ, με το ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ του Αγίου Όρους (μας το έλεγε ο φίλος antonis molos και δεν το ...πιστεύαμε :) ), με το ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΟΠΟΥΛΑ μέσω μίας παλιάς και ξεθωριασμένης φωτογραφίας από το picasa, και τέλος με το ΚΥΜΗ που στις αρχές της δεκαετίας του '60 συνέδεε την Κύμη με την Σκύρο, με τα πολύτιμα στοιχεία που μας προσκόμισε ο φίλος emmpapad.

Πολύ ενδιαφέρον ακόμα το ότι για μικρό χρονικό διάστημα (Μάρτιος - Αύγουστος 1998) το πλοίο λεγόταν ΑΓΚΙΣΤΡΙ, εξυπηρετώντας υποθέτω το ομώνυμο νησί στα δυτικά της Αίγινας.

Link to comment
Share on other sites

Βρηκα μια φωτογραφια που ειχα κατεβασει καποτε απο το internet και αποδεικνύει οτι η παντοφλιτσα δουλευε στις επισκευες τουλαχιστον απο το 2002.Τοτε ηταν βαμενη μπλε και τα παραθυρα πισω δεν τα ειχαν κλεισει.Στην πλωρη διακρινεται ενα σχετικα μεγαλο ονομα το οποιο θα μπορουσε να ειναι το ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ.

Δυστυχως δεν μπορω να την ανεβασω στο φορουμ διοτι δεν θυμαμαι καθολου που τη βρηκα :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...