Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Recommended Posts

Α ρε μανα μου, τι ξενυχτια τραβαμε κι εμεις οι καραβολατρες

:Dκαι να σε ξυπνανε το πρωι με καβγα!

Στο προσφατο λοιπον ταξιδι με την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ,και αφου εχω ξημερωθει με τις εσωτερικες φωτο,αποφασιζω να παω για υπνο.Καμπινα?Οχι φυσικα,ο NHSOS XIOS ειναι του 'καθιστου' υπνου.

Σημειωση,στο εν λογω ταξιδι,ημουν ο μονος μπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιπ,που πληρωσα VIP μονο και μονο επειδη ηταν φτηνη(49).Ειπα και εγω μια φορα να 'ξηλωθω' βρε παιδι μου:PΗ πλακα ειναι οτι ολες οι αεροπορικες(στο πανω deck)ηταν κλειστες με κορδελες και χαρτακι απαγορευεται(αληθεια ο πρακτορας π μου εβγαλε το εισητηριο,το ηξερε και εκανε τον κινεζο η δεν ειχε ενημερωθει σωστα???

Τελοσπαντων,εγω βρηκα ανοιχτη πορτα(απο αλλη πλευρα)και την ξαπλωσα σε μια δερματινη αεροπορικη(με το μαξιλαρακι απο κατω για να απλωνεσαι),ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ στο MYKONOS LOUNGE(ακριβως εκει ειχα εισητηριο),οποτε προβλεπονταν ησυχη η νυχτα.Οντως,πρεπει να ειδα καμια 15ονειρα(εννοω δεν ξυπνησα καθολου,το πηγα σερι)και κατα τις 7-8 το πρωι αρχιζω να ενοχλουμε απο τον Αυτια και τα καλημερουδια του...Ειχε ερθει καποιος παραδιπλα,ανοιξε την plasma,εκατσε ακριβως μπροστα της κ εβαλε την φωνη στην διαπασον.

Με ενα ευγενικο νοημα με το χερι,του ζηταω να χαμηλωσει.Τοτε λοιπον σηκωνεται και ερχεται με φουρια προς το μερος μου(τοτε διαπιστωσα πως φορουσε κ φορμα ΑΝΕΚ).''Να σηκωθεις να φυγεις απο δω,απαγορευεται''!

Μα εδω εχω εισητηριο αγαπητε μου,θες να στο δειξω?''Δεν με ενδιαφερει,εδω απαγορευεται,μονο το καλοκαιρι ειναι ανοιχτα,τωρα ειναι κλειστα''.Σε ενοχλω βρε ανθρωπε μου του λεω,απλα σου ζητησα να χαμηλωσεις...''Και εγω σου λεω να φυγεις,που κανεις κ παρατηρηση,σου ειπα εδω απαγορευεται...''

Τελοσπαντων,με τα πολλα,εμεινα στην θεση μου,ο τυπος συνεχισε να παρακολουθει(ισως και λιγο πιο δυνατα:rolleyes:)την εκπομπη του γλιψ γλιψ,μεχρι που καποια στιγμη τον φωναξαν και ευτυχως την γλιτωσα!

Απ οτι καταλαβα τελικα,η VIP ειχε γινει ενα μινι 'σαλονακι' για το πληρωμα,του οποιου οι καμπινες βρισκονταν ακριβως απο πανω(και μπροστα).Ηρθαν αργοτερα κι αλλοι,αλλα προφανως σεβαστηκαν οτι καποιος κοιμαται(διοτι συνεχισα τον υπνο κ μετα τον τσακωμο:D)και εκαναν ησυχια.Ε μετα ξυπνησα...:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επιτέλους πήρα την απόφαση να ανεβάσω και τις τελευταίες φωτογραφίες απο το χριστουγεννιάτικο ταξίδι στη Κολονία μέσω Dover - Calais. Μετά τις φωτογραφίες του Μολιέρου ας δούμε λίγο και το Pride of Kent που μας μετέφερε μέσα στα άγρια μεσάνυχτα. Είσοδος στο πλοίο και στις σκάλες που οδηγούν στα διάφορα καταστρώματα υπήρχε η επιγραφή του πλοίου. Στο προτελευταίο κατάστρωμα βρίσκεται το al a carte εστιατόριο του πλοίου με τσιμπημένες τις τιμές. Βγαίνοντας στο εξωτερικό κατάστρωμα είχαμε θέα την τσιμινιέρα του πλοίου φωτισμένη. Περνώντας το ανεμοθώρακα που υπήρχε στο σημείο εκείνο, πλησιάζεις προς τη γέφυρα και κατάφερα να βγάλω μια φωτογραφία την προσέγγιση μας στο λιμάνι του Calais εν μέσω βροχής.

Την πόλη της Κολονίας διέρχεται ο Ρήνος ποταμός με συχνή κίνηση και το μόνο αξιόλογο λόγω καιρού και ώρας ήταν το LRG GAS 80 που περνούσε εκείνη τη στιγμή.

Το πασχαλινό μου δώρο προς όλους τους shipfriends. Η επόμενη μου δημοσίευση στο παρών θέμα θα σας ζεστάνει όπως το αρμόζει η εποχή απο μεσογειακά μέρη αλλά και πιο μακρυνά.. :rolleyes:

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

Στο προτελευταίο κατάστρωμα βρίσκεται το al a carte εστιατόριο του πλοίου με τσιμπημένες τις τιμές.

Το ala carte εστιατόριο πάντως, αν και φαίνεται ευρύχωρο, είναι πολύ απλό σε σχέση με δικά μας ala carte ή μου φαίνεται?

Περιμένουμε με αγωνία την επόμενη ανταπόκρισή σου!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Το ala carte εστιατόριο πάντως, αν και φαίνεται ευρύχωρο, είναι πολύ απλό σε σχέση με δικά μας ala carte ή μου φαίνεται?

Όντως είναι πολύ απλό επειδή το ταξίδι διαρκεί μόνο 1,5 ώρα. Ειδικά τις βραδινές ώρες η ποικιλία είναι περιορισμένη. Είναι ευρύχωρο αφου λόγω της μικρής διάρκειας και του μεγάλου αριθμού επιβατών πρέπει να εξυπηρετηθούν όλοι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

δε μας ειπες απο καιρο τι ειχε το Channel?

Εκείνη τη μέρα ο καιρός ήταν χάλια. Βροχή και αέρας οπότε είχαμε ένα μόνιμο κούνημα σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού που γινόταν ενοχλητικό ορισμένες στιγμές. Πηγαινοερχόταν η μπύρα στα στομάχια μας. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απριλιος του 2003 και ειναι Παρασκευη ακριβως πριν την Μεγαλη βδομαδα.Στην γραμμη μας μεγαλεια,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ(ο μεγαλος)και το Πειραιας-Χιος σε 4-4.30 ωρες!

Αν δεν κανω λαθος,η ωρα αναχωρησης του ηταν 4.30 τ απογευμα η μπορει και 5.30,δεν θυμαμαι ακριβως.Φτανω μαζι με την αδερφη μου στον Πειραια καμια ωρα πιο πριν και μαθαινουμε οτι εχει απαγορευτικο.Ο καιρος ασχημος,συννεφια και δυνατος νοτιας.Ο κοσμος απειρος(εναρξη εορτων)και με αρκετα νευρακια-τσαταλακια επειδη δεν μπορουσαμε να φυγουμε.

Για να μην πολυλογω,με τα γνωστα ''την ταδε ωρα θα σας ενημερωσουμε για ληξη του απαγορευτικου'' μειναμε στην καρεκλα μας μεχρι το πρωι οπου και το απαγορευτικο εληξε.Μεγαλες χαρες απ ολους,ο καιρος ειχε ανοιξει(στον Πειραια μονο τελικα...),λιακαδα με ενα ελαφρυ βοριαδακι,και κατα τις 8-9 ξεκινησε το ταξιδι προς τα πατρια εδαφη!

Λιγο μετα το Σουνιο ειχε ηδη αρχισει ενα κουνηματακι,ο ουρανος χαθηκε(μαυριλα)και το βοριαδακι ειχε γινει νοτιας...Καπου εκει εκανε ανακοινωση ο καπετανιος,πως για να αποφυγουμε τον καιρο θα περασουμε αναμεσα απο Ανδρο και Τηνο(δυσβατο).

Μεχρι το συγκεκριμενο στενο,ο κοσμος κυκλοφορουσε στο πλοιο,πειραγματα απο δω κ απο κει,συζητησεις με γνωστους,παιδακια επαιζαν γυρω γυρω και γενικα ενα νορμαλ ταξιδι.Σε αυτο το σημειο,χωριστηκα με την αδερφη μου,που τελικα θα την ξαναεβλεπα μετα απο 3 ωρες:D(πριν ηταν αδυνατο...)

Καποια στιγμη βλεπω απο τα παραδυρα(κι απο τις δυο πλευρες)να περναμε το στενο,ενω το κουνημα ειχε ηδη αρχισει να γινεται πιο εντονο.Με το που βγηκαμε στα ανοιχτα...ΧΑΜΟΣ:eek:Ολοι στις θεσεις τους η οπου εβρισκαν να καθισουν αφου ηταν αδυνατο να σταθεις ορθιος.Οι κλισεις που επαιρνε το ταχυπλοο ηταν τραγικες,προσωπικα αν και δεν φοβαμαι ποτε μπορω να πω πως ηταν η πρωτη φορα που ενιωσα στην κυριολεξια τον τρομο να αναποδογυρισει το πλοιο.Ηταν τοσο αποτομα τα 'κατεβασματα' που καθε φορα παρακαλουσα απο μεσα μου να ερθει το επομενο κυμα να ξανανεβουμε:o

Ακρα του ταφου σιωπη μεσα,μονο τα παιδακια εκλαιγαν κ που κ που ακουγες ενα ενα τους επιβατες να βγαζουν τα σωθηκα τους.Θυμαμαι χαρακτηριστικα την φαση να σκανε τα κυματα στα τζαμια(απο πλαγια,οχι το 'σπρει' της πλωρης)και που και που να βλεπεις τον οριζοντα(οτι φαινοταν δηλαδη)να χανεται ιλλιγιωδως προς τα πανω η προς τα κατω.

Αν και δεν ζαλιζομαι ποτε ειχε αρχισει και για τον NHSOS XIOS ναυτια...Ευτυχως ομως με εσωσε ενα μπουκαλακι νερο,και οι γουλιες του,αραια κ που,ηταν πολυτιμες.Στον μεγαλο το χαμο(κεντρο κεντρο αιγαιο πρεπει να ημασταν)σκαει μυτη καποιος με γαλονια απ την γεφυρα,αναβει ενα τσιγαρο κ με ψυχραιμια μας λεει ''υπομονη,2 ωρες ακομα και θα ηρεμησει ο καιρος:eek:''

Το κορυφαιο ηταν,οπου εφυγαν 2 τηλεορασεις απο τις θηκες τους(στο ταβανι)και προσγειωθηκαν στο πατωμα(κ ευτυχως οχι σε καποιο κεφαλι απο καθαρη τυχη).Το πανω κατω συνεχιστηκε οντως για κανα 2ωρο,και ορος καρυδοτσουφλο για το πλοιο(και την θαλασσα που ειχε)δεν ειναι υπερβολικος)

Τελικα με τα πολλα,ηρεμησε το κουνημα και τοτε απο τα αριστερα μας,διεκρινα την Χιο,καπου στο υψος του Τσεμε,που σημαινει πως η ροτα μας ηταν τελειως διαφορετικη απο την συνηθισμενη.Σηκωθηκα να παω μια στο μπανιο και η κατασταση ηταν τραγικη:τεζα 5 ατομα στο πατωμα με μια σακουλα στο χερι ενω προς τα ενδοτερα δεν μπορουσες καν να σταθεις ορθιος αφου γλιστρουσε(καταλαβαινετε...)

Λιγο πριν φτασουμε,ειδα και την αδερφη μου με το χρωμα του λεμονιου:Dνα μου λεει πως δεν ξαναταξιδευει με πλοιο ποτε ξανα!

Ωρα αφιξης 2.30 το μεσημερι περιπου(6ωρες δηλαδη περιπου ταξιδι)με χαμο αυτοκινητων(μεχρι το λιμεναρχειο)να περιμενει τους ταξιδιωτες.Οταν πατησα στερια εκανα τον σταυρο μου και ευχαριστησα πληθος αγιων που φτασαμε.1 ωρα μετα,στο σπιτι μου πια,ακομα κουνιομουν...

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιες στιγμες ALLOU FUN PARK:D έχουμε ζήσει όλοι και πράγματι είναι δύσκολες -πόσο μαλλον για τους περιστασιακους ταξιδιωτες που δεν πολυπανε τη θαλασσα. Αλλα και εσυ φιλε NISOS XIOS τί το θελες το ταχυπλοο με τετοιο καιρό? Είναι βάσανο το ταξίδεμά τους. Ενω αν ειχες παρει τη ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ , οκ παλι θα την ακουγατε μετα το Δυσβατο αλλα οχι τοσο πολυ. Καλα, με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ θα πηγαινατε βασιλιαδες!!;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά, ο ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ στον καιρό δεν καταλαβαίνει τίποτα με τέτοιο βύθισμα που έχει, είναι άρχοντας.

Το ταξίδι με τον χειρότερο καιρό που θυμάμαι και δεν πρόκεται να ξεχάσω είναι αυτό που είχε περιγράψει ο Earl, αλλά εγώ ήμουν καπου παραδίπλα, επιβάτης του ΜΥΤΙΛΗΝΗ από Πειραιά για Χίο. Άθλιος ο νοτιάς και η γιαπωνέζα που δεν φημίζεται για το seakeeping της είχε βαλθεί σαν γαίδαρος να ξεφορτωθεί ότι μετέφερε. Προσωπικά θυμάμαι τον εαυτό μου να είμαι γατζωμένος με τα χέρια στα μεγάλα παράθυρα που υπάρχουν μόλις ανεβαίνεις στο πλοίο και να παρακολουθώ την πλευρά της πρύμης να χάνεται στο κύμα. Τόσα χρόνια που πηγαινοερχόμουν σε κάβους Ντόρους και ΒΑ Αιγαίο δεν περίμενα να την βρώ από νοτιά μέσα στον Σαρωνικό. Εμείς τελικά καταφέραμε:P και περάσαμε και δεν γυρίσαμε πίσω, ενώ μερικοί άλλοι δεν την πάλεψαν και επέστρεψαν στον Πειραιά:

22/12/2001

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που συνάντησαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, επέστρεψαν στο λιμάνι του Πειραιά τα παρακάτω πλοία:

Α: Την 22:45 χθες το Ε/-Ο/Γ "ΚΡΗΤΗ ΙΙ" στο οποίο είχαν επιβιβασθεί 688 επιβάτες.

Β: Την 23:00 χθες το Ε/Γ-ΟΓ "ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ" στο οποίο είχαν επιβιβασθεί 130 επιβάτες.

Γ: Την 23:20 χθες το Ε/Γ-Ο/Γ "ΠΡΕΒΕΛΗΣ" στο οποίο είχαν επιβιβασθεί 107 επιβάτες.

Δ: Την 00:15 σήμερα το Ε/Γ-Ο/Γ "ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΗΣ" στο οποίο είχαν επιβιβασθεί 170 επιβάτες.

Όλοι οι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους, ενώ από τη Λιμενική Αρχή του Πειραιά απαγορεύθηκε ο απόπλους των παραπάνω πλοίων μέχρι βελτίωσης των καιρικών συνθηκών.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά που χειμωνιάτικα έχω ταξιδέψει ουκ ολίγες φορές, που περνάμε Ικάριο τέτοια θάλασσα δεν είχα ξανασυναντήσει ούτε ευτυχώς ακόμη.

Ο Σαρωνικός άμα έχει δυνατό γαρμπή-οστριογάρμπη γίνεται κόλαση , ανεβαίνει το κύμα ζωντανό από το Λιβυκό κι έρχεται και σουρώνει μέσα στον Σαρωνικό.

Μάλιστα εκείνη την ημέρα είχαν αναποδογυρίσει ένα ή δύο φορτηγά στο ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ενα ταξιδι στην Ευρωπη με αναχωρηση απο Ηγουμενιτσα με τον Σοφοκλη Βενιζελο προς Βενετια και αφιξη με τα Λευκα Ορη με λιμανι αναχωρησης Βενετια και προορισμο την Ηγουμενιτσα.

Ο Σοφοκλης ειχε αφιξη στην Ηγουμενιτσα χωρις ιδιαιτερη καθυστερηση και αναχωρηση επισης ταχεια ,και αριθμο επιβατων λιγοστο θα ελεγα .Ο καιρος τελειος για ταξιδι και γενικως οι συνθηκες ηταν με το μερος μας.Το προσωπικο ηταν ευγενεστατο ,καθως και οι χωροι παρα πολυ καθαροι ,ιδιαιτερα οι τουαλετες ελαμπαν.

Και τα δυο βαπορια (σοφο κ λευκα )μου φανηκαν ολοιδια ,δεν θυμαμαι να διαφερουν και πολυ εκτος απο τις ρεσεψιον.Με Σοφοκλη απολαυσα ταξιδι ,χωρους κτλ εξαιτιας των λιγοστων επιβατων .Η αφιξη του στην Βενετια ηταν μεσα στα χρονικα ορια που δινουν και η αποβιβαση επιβατων και γκαραζ μοτο επισης γρηγορη.

Στην επιστροφη μου με τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ γινοταν πανικος ,απο μεσα μου ειπαν για 1060 επιβατες αλλα και παλι η επιβιβαση ηταν γρηγορη καθως και στο γκαραζ.Κατεβαινει πολυς κοσμος για διακοπες στην Ελλαδα τελικα !ειχε παρα πολλα πιτσιρικια που τρεχαν απο δω και απο κει και νεους μαλλον απο σχολεια .

ΟΙ τιμες στα εστιατορια ηταν σε λογικα πλαισια,για τους ελληνες ,διοτι οι ξενοι την βγαζαν 2ατομα +1σαλατα στο κεντρο και 2μπυρες.Οι μεριδες υπεραρκετες και πεντανοστιμες ,εκεινο ομως που παρατηρησα ηταν οτι δεν υπηρχε ποικιλια στο μενου εκτος απο τα σαλατικα που ηταν αρκετα.Κρητικες γευσεις δεν διεκρινα περαν του"ντακου"και των κρητικων κρασιων .Αλλα ετρωγες και ελεγες δεν μπορω αλλο!!!!

Εκεινο που μου φανηκε καπως ηταν το βραδυ σε σχεση με τον υπνο.Εγω ταξιδεψα "σαλονι "δεν μπορω να διαθεσω 230€το ατομο για καμπινα ,και μου ειπαν οτι το σαλονι κλεινει και πως θα πρεπει να βρω καποιο αλλο σημειο να κλεισω τα ματια μου.Το δεχομαι αλλα δεν μπορω να δεχτω αυτο που γινοταν εξω απο το σαλονι ,για να παω στην τουαλετα επρεπε να πατησω τα κεφαλια αυτων που κοιμοντουσαν στο πατωμα οι οποιοι ναι,

σαν εμενα δεν μπορουσαν να πληρωσουν καμπινα ,αλλα επιτρεπεις τον αλλο να στρωσει για την οικογενεια 2υπερδιπλα στρωματα για να κοιμηθει;δεν υπηρχε χωρος να περασεις ,οχι για να βγεις εξω αλλα ουτε για την τουαλετα .Αυτο ηταν το μονο ασχημο σημειο που διεκρινα .Βεβαια εγω τη βολεψα καθιστος στον καναπε με λιγο παρακαλια σε μια γωνια του σαλονιου.Επιτρεπεις το ενα και δεν επιτρεπεις το αλλο ;ρητορικη ερωτηση.Τα παιδια που δουλευαν στο μπαρ τρεχαν σαν τρελοι να εξυπηρετησουν ολο αυτο τον κοσμο .....το τι σουρα ειχε πεσει ολο το βραδυ απο τη νεολαια ειναι απιστευτη ,εκει που περπατουσες σου ρχοταν και καποιος στην αγκαλια ,"πολλα μποφορια στο κεφαλι τους"και το προσωπικο σε επιφυλακη μη τους φυγει κανεις στη θαλασσα......

Επισης οταν ρωτησα εαν ειχαν αιθουσα για αεροπορικες μου ,γελασαν ,και μου ειπαν οτι ηταν το σαλονακι με το διαχωριστικο τζαμι οι αεροπορικες.Συγχωρεστε με αλλα μεγαλη απατεωνια ,διοτι οταν πας να βγαλεις εισητηριο τις αεροπορικες τις χρεωνουν επιπλεον και ουσιαστικα πληρωνεις το διαχωριστικο τζαμι και κοιμασαι στο πατωμα.Επισης στις 6:30 ερχοταν καποιος και σου λεγε να σηκωθεις ,να ανοιξεις τα ματια γιατι θα ανοιγε το σαλονι ,και το ιδιο συνεβη και στους διαδρομους ,τους καθαρισαν (ξυπνησαν )νωρις νωρις!

Απο αποψη μαγαζιων κτλ ειχαν και τα δυο ενα μικρο με διαφορα μεσα .....εγω αγορασα ενα ποντικι για το pc με το λογοτυπο της ανεκ που εχει ενα καραβακι μεσα σε νερο που κουνιεται οταν συρεις το ποντικι,το βρηκα γουστοζικο.

Να σημειωσω δε οτι και τα δυο βαπορια διεθεταν κυλιομενες σκαλες και τα Λευκα Ορη στη ρεσεψιον ειχαν και επιταφιο .....θελει να πει κατι εδω ο ποιητης ;δεν το καταλαβα !

Γενικα εκανα πολυ καλο ταξιδι και με τα δυο καραβια με θαλασσα ΛΑΔΙ!!!!

απλα στο γυρισμο ενοιωθα περισσοτερη ισως κουραση γιατι ειχα και τις 15μερες του ταξιδιου στην πλατη μου.

ελπιζω να σας εδωσα μια εικονα και απο τα δυο καραβια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

μου ειπαν οτι το σαλονι κλεινει και πως θα πρεπει να βρω καποιο αλλο σημειο να κλεισω τα ματια μου.

Επισης οταν ρωτησα εαν ειχαν αιθουσα για αεροπορικες μου ,γελασαν ,και μου ειπαν οτι ηταν το σαλονακι με το διαχωριστικο τζαμι οι αεροπορικες.Συγχωρεστε με αλλα μεγαλη απατεωνια ,διοτι οταν πας να βγαλεις εισητηριο τις αεροπορικες τις χρεωνουν επιπλεον και ουσιαστικα πληρωνεις το διαχωριστικο τζαμι και κοιμασαι στο πατωμα.Επισης στις 6:30 ερχοταν καποιος και σου λεγε να σηκωθεις ,να ανοιξεις τα ματια γιατι θα ανοιγε το σαλονι ,και το ιδιο συνεβη και στους διαδρομους ,τους καθαρισαν (ξυπνησαν )νωρις νωρις!

Επειδη δεν εχω ταξιδεψει ποτε με ΛΕΥΚΑ/ΣΟΦΟΚΛΗ,ενα ΜΟΝΟ σαλονι εχουν:confused:Επισης,οι αεροπορικες,ειναι κομματι του συγκεκριμενου σαλονιου:confused:(σορυ αλλα καπως ετσι το καταλαβα εγω).

Οσο γιαυτο που λες οτι το κλεινουν αργα το βραδυ και το ξανανοιγουν νωρις το πρωι,μαλλον ειναι πολιτικη της εταιριας στην Αδριατικη...Το ιδιο κανουν και με το πλωριο σαλονι των SPIRIT/CHAMPION.Αντιθετα,σε SUPERFAST/MINOAN,δεν κλεινει κανενα σαλονι και συνηθως μετα τα μεσανυχτα αρχιζει η στρωματσαδα:D

Οσο για το πρωινο ξυπνημα(απο το πληρωμα λογω καθαρισμου),ειναι μεν βαρβαρο αλλα και οι ανθρωποι δεν μπορουν να κανουν αλλιως,εχουν καποιες δουλειες να κανουν.:o

Link to comment
Share on other sites

λοιπον να διευκρινησω οτι υπηρχαν δυο σαλονια ,ενα στο πανω καταστρωμα,πλωριο

και ενα ακομη (λουξους με δερματινους καναπεδες)δεξια και αριστερα υπηρχαν τα μικρα σαλονακια μετα στρογγυλα τραπεζακια (τα γνωστα σε πολλα βαπορια)εκ των οποιων το ενα το ονομασαν αεροπορικες (οχι το πλωριο σαλονι οπου την επεσα εγω)

οσο για το πρωινο ξυπνημα δεν φερω καμια αντιρρηση ,εχουν απολυτο δικιο το πληρωμα πρεπει να ετοιμασουν το μπαρ κτλ

περαν της στρωματσαδας (τελικα δεν ειναι μονο ελληνικο προνομιο,ολοι ιδιοι ειμαστε)που φαινοταν καπως (,δεν φτανει που δεν μπορουσες να περασεις γκρινιαζαν κιολας επειδη τους ενοχλουσαμε),ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ !

Link to comment
Share on other sites

Το ημερολόγιο δείχνει 24-07-08 και βρισκόμαστε στον Πειραιά....Εκεί μας περιμένει το Highspeed 5 για την επιστροφή στην πατρίδα, τα Χανιά, μέσω Ρεθύμνου...Στο λιμάνι του Πειραιά επικρατέι ένα ελαφρύ αεράκι γύρω στα 4 μποφωρ....το ρολόι δείχνει 17:05 και επιβιβαζόμαστε στο πλοίο....Στις 18:00 λύνουμε κάβους, και 8 λεπτά αργότερα περνάμε τα φανάρια....η θάλασσα γεμάτη προβατάκια προμηνύοντας το τι θα επακολουθούσε...μετά από 10 που αδήσαμε πίσω μας την μπούκα, μέλη του πληρώματος μας είπαν να μπούμε μέσα γιατί ο καιρός δεν θα είναι καλός, και η έξοδος απο δω και πέρα απαγορεύται...Η ώρα έχει πάει 19:45 και ο ήλιος δύει..είχα την τύχη και βρήκα μία από τις 3(?) πόρτες ανοιχτή και βγήκα έξω για να φωτογραφίσω το ήλιο να χάνεται στην θάλασσα....Μέχρι εδώ όλα καλά...το πλοίο κουνολυσε λίγο σε σχέση με ότι επακολούθησε....η ώρα φτάνει 20:30 και μόλις έχουμε περάσει το ύψος τω Κυθήρων που σημαίνει ότι βγαίνουμε σε ρεύματα;)....το πλοίο αρχίζει να κουνιέται ακόμα περισσότερο...μισή ώρα μετά μέσα στο πλοίο επικρατούσε πανικός.......το πλοίο πήγαινε πάνω-κάτω και ταυτόχρονα δεξιά και αριστερά....το πλήρωμα με το ζόρι μπόρεσε να μοιράσει σακούλες, ενώ μερικά μέλη του πληρώματως δίναν σακούλες γονατιστοί.....Ώρα 21 και κάτι....Παίρνω το θάρρος και πάω στην πλώρη να δω την πορεία μας...η απόσταση ήταν γύρω στα 15 μέτρα...σε αυτά τα μέτρα έπεσα τρεις φορές στον διάδρομο και μία πάνω σε ένα κενό (ευτυχώς) κάθισμα:eek: Φτάνω και κάθομαι κάτω, γιατι όρθιος δεν μπορούσε να σταθεί ούτε ο καναπές.....κοιτάζω μπροστά και βλέπω Χανιά....ξαφνικά βλέπω το Ρέθυμνο...μια Χανιά, μια Ρέθυμνο....σε κάποια στιγμή ακούστηκε ότι θα δέναμε στην Σούδα!! Και αυτό για τον εξής λόγο: Εγώ όταν πήγα πλώρα, κρατούσα και το GPS μαζί μου για να βλέπω ταχύτητα και πορεία....είχα πιάσει συζήτηση με μία γυναίκα μεγάλης ηλικίας και με ρώταγε που βρισκόμαστε....λέω εγώ: Τώρα κατευθυνόμαστε προς τα Χανιά(μετά από 4 δεύτερα) τώρα κατευθυνόμαστε προς το Ρέθυμνο....η συζ'ητηση συνεχίστηκε και φτάσαμε να λέμε για οτ Πρέβελης και το Άπτερα που ερχόντουσαν και έδεναν στη Σούδα με τέτοιο καιρό....και λέγαμε ότι αν πάμε με την λογική θα έπρεπε να δέσουμε στην Σούδα....κάποιο αυτάκι το άκουσε αυτό και το μαθε όλο το πλοίο!!!! Σαφώς δεν επιβεβαιώθηκε....Μετά επέστρεψα στο κάθισμα μου....κάποια στιγμή βλέπω πλήρωμα να τρέχει(που λέει ο λόγος) πανω κάτω...Μία γυναίκα λιποθύμησε....καλέσαμε ασθενοφόρο και περίμενε στο λιμάνι....Η γυναίκα παρέμεινε αναίσθητη μέχρι να φτάσουμε στο λιμάνι!!!

22:15 και το πλοίο δύσκολα παίρνει την στροφή και μπαίνει στο λιμάνι του Ρεθύμνου...το ασθενοφόρο μπροστά στην προβλήτα περιμένει......τελικά η αποβίβαση αρχίζει μόνο απο αροστερά μέχρι το ΕΚΑΒ να παραλάβει την γυναίκα....στις 22:30 λοιπόν το ταξίδι έλαβε τέλος!!! 4,5 ώρες ταξίδι....σαφώς το πολύ κούνημα προερχόταν από τα ρέυματα που έρχονται από την Μεσόγειο μόλις περάσουμε το ύψος των Κυθήρων, δηλαδή λίγο πιο κάτω από την Μήλο!!! Αυτά κι από μένα........:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ταξίδεψα τον Αύγουστο για Ανκώνα με το Hellenic Spirit και παρόλο που ανυπομονούσα πολυ για το ταξίδι έφτασα σε σημείο να παρακαλάω να περάσει γρήγορα η ώρα για να κατέβω. :mad:

Άφιξη του πλοίου στην Ηγουμενίτσα στις 22,00 με ώρα αναχώρησης 22,30. Έξω απο το πλοίο να επικρατέι ο κακός χαμός με τον κόσμο να φτάνει μέχρι την προκυμαία εκεί που θα έπεφτε ο καταπέλτης. 2 λιμενικοί αναγκάστηκαν να σφυρίζουν και να φωνάζουν να πάει ο κόσμος πιο πίσω και πραγματικά οι περισσότεροι τους έγραφαν κανονικά. Απορούσα γιατί τέτοια βιασύνη να ανέβουν στο πλοίο. Με το κατέβασμα το καταπέλτη όλοι είχαν στηθεί σαν να ήταν σε γραμμή εκκίνησης μαραθωνίου. Μόλις δώθηκε το ελεύθερο για επιβίβαση όρμησαν όλοι απο τον καταπέλτη των επιβατών με αποτέλεσμα να στριμωχθούν σαν σαρδέλες. Έλα όμως που αυτό θα ήταν απλά η αρχή..

Προσωπικά ανέβηκα μέσα απο το γκαράζ αφου έπρεπε να παρκάρουμε τις μηχανές πρώτα. Μόλις έφτασα στο ντεκ της υποδοχής ξεκινούσε το μαρτύριο. Δεν υπήρχε χώρος να πατήσεις απο τις στρωματσάδες, υπήρχαν παντού! Δεξιά και αριστερά κορμιά ξαπλωμένα, άλλοι να φουσκώνουν στρώματα θαλάσσης, άλλοι με sleeping bags να μην έχουν αφήσει ούτε εκατοστό χώρου ανεκμετάλευτο. Απο μυρωδιά στους κλειστούς χώρους μην τολμήσετε καν να το φανταστείτε. Στο πίσω κατάστρωμα στο χώρο της πισίνας να μη υπάρχει ούτε ξαπλώστρα ούτε πλαστική καρέκλα ελεύθερη! Μερικοί ξύπνιοι πήγαν να κοιμηθούν μέσα στον παιδότοπο που έιχε μια πισινούλα με πλαστικά μπαλάκια. Έπεσαν μέσα απλώθηκαν και μισοβυθισμένοι στα μπαλάκια κοιμόντουσαν. Βέβαια αυτοί πήραν πόδι πολύ γρήγορα και ο χώρος κλείδωσε. Στους πλαινούς διαδρόμους εκεί που είναι οι είσοδοι για τα εστιατόρια ανθρώπινα κορμιά κοιμισμένα και απλωμένα σαν φίδια αναμέσα στις καρέκλες. Η αποκορύφωση..κατα τη 1 τα ξημερώματα σκάει οικογένεια δίπλα απο τη πισίνα με μια σκηνή στα χέρια έτοιμη να την στήσει κάπου για να κοιμηθούνε! :eek: Απορία το είχα που θα την στερεώνανε και δεν θα τους έπερνε ο αέρας. Κυρία στα 50+ με πλατφόρμες, τσαντάκι Gucci και καπελάκι αριστροκρατικό δανείστηκε σακούλα αποριμμάτων για να τυλιχθεί μην τυχόν και βραχεί στη διαρκεια της νύχτας μιας και θα τη περνούσε σε πλαστική ξαπλώστρα. Ένας χαμός και ένα αίσχος συνάμα..

Στα του πλοίου, αν είχε τόσο κόσμο θα περνούσε πολύ όμορφα η ώρα. Οι 4-κλινες καμπίνες μπορώ να πώ στενές αλλα με ικανοποιητικό μπάνιο. Το καλό οτι υπήρχε ησυχία και μπορούσες άνετα να κοιμηθείς. Το self service εστιατόριο με μεγάλο χώρο και ικανοποιητικό φαγητό σε ποσότητα και ποιότητα και με τιμές καραβίσιες φυσικά. Το μπροστινό σαλόνι με θέα την πλώρη πραγματικά υπέροχο που μπορείς να αγναντεύεις αλλά δεν μπορούσες να βρείς με τίποτα άδειο κάθισμα. Απο την άλλη πλευρά το πλήρωμα παρά την όλη κατάσταση έτρεχε και έκανε οτι μπορούσε και παρόλι την κούραση ήταν ευδιάθετοι και εξυπηρετικοί.

Σε γενικές γραμμές το πλοίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Κούνημα κανένα όσο ήμουν ξύπνιος και με ταχύτητα βάση GPS στα 26,8 με 29,3. Αναχώρησε με μια ώρα καθυστέρηση απο Ηγουμενίτσα λόγω κίνησης στο γκαράζ, μας προσπέρασε και το Ολυμπία Παλας αλλά λίγο πριν την Ανκώνα έκοψε και μπήκαμε πρώτοι με καθυστέρηση μισής ώρας. Αποβίβαση στην Ανκώνα και να γίνετε ένας πανικός απο τα αυτοκίνητα που σταματούσαν απότομα με το που πατούσαν στεριά για να επιβιβασθούν οι συνεπιβάτες που περίμεναν απέξω. Βέβαια κατα 90% ήταν όλοι αυτοί της στρωματσάδας και της απλυσιάς που επιβιβάζονταν σε BMW και Mercedes για να επιστρέψουν στην Γερμανία μετά απο διακοπές στα βάθη της Τουρκίας.

Πραγματικά απελπίστηκα με την κατάσταση που επικρατούσε μέσα στο πλοίο. Με το ζόρι χωρουσες να περάσεις απο τους διαδρόμους. Δεν κατακρίνω αυτούς που ταξιδεύουν ντεκ αλλά η διαφορά είναι στην ποιότητα των επιβατών και στον πολιτισμό τους. Στην επιστροφή με τον Σοφοκλή υπήρχαν πάλι στρωματσάδες αλλά καμία σχέση με αυτό το αίσχος.

Για το τέλος ένα εύκολο quiz. Πια η διαφορά μεταξύ χωριάτικης και κρητικής σαλάτας ? :D

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Θανο διαλεξες/διαλεξατε το πιο 'φτωχο' σε εσωτερικο,πλοιο της γραμμης(αλλα σιγουρα το πιο οικονομικο για επιβατες απο ολες τις πλευρες).Τα fossen της ΑΝΕΚ απο πλευρας χωρων,χωρις πλακα,υστερουν ακομα κι απ τον ΘΕΟΦΙΛΟ:D(με μια μικρη δοση χιουμορ βεβαια).

Το κεντρικο σαλονι με το μπαρ ειναι αρκετα μικρο για τα δεδομενα του πλοιου,το πλωριο μεγαλο μεν και με καλη θεα αλλα χωρις ΤV και κλειστο το βραδυ:(Που θα χωρεσουν λοιπον 2000 ατομα?Η απαντηση ειναι 'οπου υπαρχει γωνια διαθεσιμη':D(απιστευτο το σκηνικο με τους υπναραδες στον παιδοτοπο που περιγραφεις:P).Απ την αλλη,εχουν τεραστιο self service το οποιο ανοιγουν 3+3 ωρες απο τις 20τοσες του ταξιδιου...

Ειναι πολυ ομορφα πλοια και με ωραια εξωτερικα καταστρωματα αλλα εσωτερικα πασχουν.

ΥΓ1:Οταν κλεινει η ντισκο(αργα βεβαια παντα τα καλοκαιρια),πας απο την δευτερη εισοδο-εξοδο και οι καναπεδες της αποτελουν κρεβατι LUX:D

ΥΓ2:Λοιπον,η Κρητικη σαλατα πρεπει να εχει κ παξιμαδακι,σωστα?

Link to comment
Share on other sites

την επομενη φορα με superfast.

Όταν με το καλό χρειαστεί να ξαναπεράσω την Αδριατική επιλογή δική μου θα είναι η Superfast!

Η Κρητική Σαλάτα εχει παξιμάδι και μυζήθρα ή ανθότυρο αντί για την χωριάτικη που έχει φέτα....;)

2 καλοκαίρια στην Κρήτη αυτό έμαθα και εγώ. Στην ΑΝΕΚ όμως έχουν άλλη άποψη. Η κρητική σαλάτα έχει επιπλέον συστατικό την πράσινη πιπεριά. :D

Link to comment
Share on other sites

Αν ξαναχρειαστει να διασχισεις την Αδριατικη θα σου προτεινα Ηγουμενιτσα -Βενετια ,με καλη παρεα οπως ειπαμε ,αν και αρκετες οι ωρες κερδιζεις τουλαχιστον χιλιομετρα και κατεβαινεις ξεκουραστος και δεν περνας την μιση Ιταλια .......

και καλυτερα με ΑΝΕΚ Ή ΜΙΝΟΑΝ και ποτε μετα τον Ιουνη για να αποφυγεις ολα αυτα που εζησεςς............αλλωστε η ανοιξη ειναι ομορφη εποχη για την Ευρωπη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για να δουμε τι εκανε την περασμενη βδομαδα ο Neptune

Αναχωρηση απο Πατρα για Βενετια με το Σοφοκλης Β.

Το πλοιο αν και ηταν το τελευταιο του ταξιδι πριν δεσει δεν το εδειχνε σε κανενα σημειο του. Αναχωρηση με μια ωρα καθυστερηση λογω φορτωσης (ψαχναμε για κουρδους) Η κινηση οπως την εκοψε το ματι μου το τσακιρικο ηταν καμια 250αρια επιβατες γυρω στα 120 οχηματα και καμια 90αρια που εχει πληρωμα το βαπορι αν δεν κανω λαθος. Η καμπινα μπορω να πω οτι ηταν καθαρη και αρκετα ευρυχωρη με διπλο κρεβατι. Τηλεοραση με δορυφορικα καναλια ψυγειακια και ολα τα καλουδια αλλα... πολυ κρυο ρε παιδακι μου. Ειδικα το ξημερωμα αρχισα να χανω τα ποδαρακια μου απο την παγωνια..

Το φαγητο στο σελφ σερβις χωρις να ειναι εντυπωσιακο ηταν αξιοπρεπεστατο και νοστιμο. Εδω θα ηταν μεγαλη μου παραλειψη να μην αναφερω το ευγενεστατο πληρωμα του που παρολο που ειχαν πολλα στο κεφαλι τους ενοψει της επισκευης ηταν αψογοι απεναντι στους επιβατες και τους οδηγους και πολυ ευγενικοι απο τον αρχικαμαρωτο μεχρι τον τελευταιο θαλαμηπολο.

Απο θαλασσα δε συναντησαμε σπουδαια πραγματα και γι αυτο το λογο με παραξενεψε ενα νανουριστικο κουνημα την τελευταια νυχτα του ταξιδιου. Περιμενα λιγο καλυτερη συμπεριφορα η τουλαχιστον ειχα μεγαλυτερες προσδοκιες απο τα τοσα που εχω ακουσει για τους γιαπωνεζικους βαπορες.

Εντυπωση προκαλει επισης οτι αν δεν εχει θαλασσα για να κουνησει δεν καταλαβαινεις οτι ταξιδευεις. Ιχνος vibration.

Με λιγα λογια αν εξαιρεσουμε το κρυο στην καμπινα ολα ηταν πολυ ωραια και ειχαμε ενα ευχαριστο ταξιδι.

Επιστροφη με την Αριαδνη..

Πρωτη απογοητευση απο το βαπορι γιατι αν και προκειται για ενα φοβερο σκαρι εχει πολλους χωρους που δεν ειναι εκμεταλλευσιμοι. Θα μπορουσε να εχει λιγες καμπινες ακομα η ενα σαλονι και οχι τοσα πολλα καθισματα πουλμαν ας πουμε... Δε μας πεφτει λογος ομως.. Επισης απογοητευση απο την κατασταση στην οποια ειναι οι μοκετες σε ενα βαπορι 2 ετων. Αυτα μαλλον ειναι τα καλα της Αραπιας... :( Οι καμπινες που ειχαμε ηταν σε μεγεθος περιπου ιδιες με του Σοφοκλη με αλλη διαταξη ομως και διεθεταν μπανιερα και οχι ντουζ.

Και εδω το ιδιο προβλημα με το κρυο αλλα αυτο το συνηθισαμε στο Σοφοκλη και δε μας εκανε εντυπωση. Μας εκανε εντυπωση ομως η συμπεριφορα του πληρωματος που σε αντιθεση με το Σοφοκλη σου εδινε φανερα την εντυπωση οτι κανουν αγγαρεια (ποινην εκτιουν που ελεγε και μια ψυχη) με αποκορυφωμα ενα θαλαμηπολο στο σελφ σερβις που δυσανασχετισε (οχι απο μεσα του) οταν καθισα σε ενα τραπεζι μακρυα απο τους οδηγους για να φαω με την ησυχια μου. Αλλα για κακη του τυχη οταν εκανε το κακο του σχολιο :D ημουν διπλα του και εβαζα λαδι στη σαλατα. Με δεδομενο οτι δεν ειμαι και ο ποιο ψυχραιμος ανθρωπος στη γη ειναι μαλλον τυχερος που το λαδι δεν πηγε στο κεφαλι του. Του υποσχομαι την επομενη φορα να καθισω στο ακομα ποιο μακρινο τραπεζι παντως :P

Απο ταξιδεμα η Αριαδναρα μεχρι τα Περιστερια που ειχε ενα 7αρακι πηγε αψογα χωρις να κανει το παραμικρο κουνημα. Μετα την Κερκυρα ομως κατι αλλαξε δραματικα και το πλοιο εκανε ενα παλαβο ακανονηστο κουνημα. Αν πριν με το 7αρακι δεν κουνησε καθολου τοτε για να δικαιολογησω το κουνημα αυτο εξω πρεπει να ειχε 9αρι το λιγοτερο...

Δυστυχως για μενα και τους φαν του πλοιου δυσκολα θα το ξαναεπελεγα για τοσο μεγαλο ταξιδι τουλαχιστον με τις τωρινες συνθηκες.. Απο κοσμο λιγα πραματα και εδω. 150 επιβατες 110 οχηματα.. Α ναι και καμια 85αρια πληρωμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χριστούγεννα και ξεκινήσαμε για μια σύντομη απόδραση στη Χίο. Αναχώρηση από τον Πειραιά με το Νήσος Χίος στις 23 Δεκεμβρίου το απόγευμα. Το πλοίο σχετικά άδειο και από επιβάτες και από αυτοκίνητα, τα γκαράζ άδεια. Άφιξη στην Χίο στην ώρα του, τη προνομιακή των 2.00 πμ μες στη μαύρη νύχτα.

Όπως όλα τα καλά οι μέρες πέρασαν γρήγορα και στις 29 Δεκεμβρίου ξεκινάμε για την επιστροφή. Έξω από το λιμάνι της Χίου (κοντά στον νοσοκομείο) ένα Ro/Ro ψιλοάγνωστο, to Anamkara (IMO 8126719). Στο λιμάνι της Χίου ο Θεόφιλος στο γνωστό του δρομολόγιο.

Η ώρα περνά και φτάνει και το πλοίο. Κάνει την συνηθισμένη του στροφή και ξεκινά το φόρτωμα. Λίγα πράγματα και από επιβάτες και από αυτοκίνητα και φορτηγά. Αναχώρηση από την Χίο χωρίς καθυστέρηση και στο δρόμο μας συναντήσαμε και ένα ταλαίπωρο φορτηγο, το Bellatrix (IMO 8230405) με σημαία Καμπότζης. Πρόσφατα είχε τα προβληματάκια του με detention στην Τουρκία.

Και αν στην Χίο πήρε λίγο κόσμο τι να πει κανείς για τους Κυκλαδίτικους προορισμούς. Αποβίβαση στη Μύκονο και επιβίβαση. Αποβίβαση στην Σύρο και επιβίβαση. Συνολικά 350 επιβάτες, με την πλειονότητα από την Χίο. Το γκαράζ έρημο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

καραβολατρικο σκ λοιπον οπως ειδαμε.

παρασκευη 19/3 μολησαμε καβους απο το 14 στις 14.40, μολις ειχε δεσει το olympic champion στο 13 ραμπα. σε λιγα λεπτα περνωντας λιγα μετρα δεξια του champion και απο την πλωρη του σοφοκλη που ηταν στο 16, το superfast XI ηταν εκτος λιμενος απο βορεια. η θαλασσα γυαλι (στα μερη του κουρουπ-lee) και ο ουρανος καταγαλανος. σε σκαρτες δυο ωρες περναγαμε ΝΔ της ατοκου και συνεχιζαμε για δουκατο περνωντας κοντα στο θιακι (αυτο το μισαωρο ηταν το πιο συγκινησιακο του ταξιδιου:). δυστυχως ο κοντρα ηλιος δεν επετρεπε φωτο του νησιου). λιγο πριν το δουκατο, συναντησαμε στα δεξια μας ενα σταματημενο ψαραδικο, το πρωτο αξιολογο πλεουμενο που συναντησαμε.

μετα το δουκατο συνεχισαμε ΒΑ. κατα τις 18.40 και ενω ο ηλιος βασιλευε πισω απο τους παξους, κροσαραμε ενα μοτορσιπακι και μετα απο λιγο το ro ro ναυπλιο που κατευθυνοσανται νοτια. με αυτα και με αυτα περασαμε τον Καβο και το Μουρτο και αρχισαμε να κοβουμε δρομο. μπηκαμε στο διαυλο αμεσως και πεντε ωρες αφ'οτου λυσαμε στην πατρα, ειχαμε δεσει, με μια σβελτη μανουβρα κοντα στον ντοκο, στην ηγουμενιτσα στην 10.

παραδιπλα το seatrade καπνιζε ετοιμο να φυγει (ειχε αναχωρηση στις 19.00). στο παλιο λιμανι το rigel σβηστο, ενω σβηστο ηταν και το αικατερινη π στα κερκυραϊκα. 8 η ωρα ημασταν ετοιμοι και καναμε προσω, αλλα ο ζιαυλος ειχε trraffic. εφυγε βγηκε το seatrade, βγηκε μια παντοφλα, ηρθε και μια αλλη και 20.15 ξανακαναμε προσω κα μετα απο λιγο περναγαμε τις πρωτες τσαμαδουρες. μετα απο κανενα 20λεπτο, εξω απο τας κορφους, περασαμε κοκκινο κοκκινο με το Queen, που κατεβαινε ηγουμενιτσα για τοπικο.

ωρα για υπνο και ξυπνημα κανα δυωρο πριν την ancona με τον καιρο να εχει αλλαξει και να ειναι το γνωστο μουντο κλιμα (γκρι ουρανος γκρι θαλασσα) της αδριατικης. καταλαβαμε οτι ζυγωνουμε την ancona οταν θαλασσα αρχισε να πρασινιζει και το καραβι εκοβε σιγα σιγα δρομο. η θαλασσα αδεια τελειως, ουτε καν ψαραδικα. λιγο πριν τα φαναρια πηραμε πιλοτο, ενω αριστερα βατραχανρωποι του λιμενικου εκαναν βουτιες απο ενα zodiac με ενα περιπολικο του λιμενικου να τους καλυπτει. ενω περναγαμε τα φαναρια, ενας περιεργος τυπος:P τραβαγε το πλοιο φωτο και video. 11 τοπικη ειχαμε βγε απο το παπορο και ειχαμε 5 ωρες μπροστα μας, να χαρουμε την αισθησιακη ancona:o

κατ'ευθειαν στο duomo για πανοραμικη θεα του λιμανιου και σπαγγετι με σαλτσα supermarket σε ενα ελεεινο cafe restaurant, που βρισκεται στο σημειο με την πιο καλη θεα κατω απο το duomo. ηρθε ανεκοκαραβο και riviera del conero, εφυγε κοκκινο, φιλιππος και το τουρκικο φορτηγο και επιτελους εφτασε και το cruise, μια ωρα πριν την ωρα αναχωρησης.

on board 10 λεπτα πριν την επισημη ωρα αναχωρησης και το βαπορι μολις αρχιζε να φορτωνει. ειδαμε την championara να φευγει (με 40 λεπτα καθυστερα στις 17.40) και τελικα λυσαμε και εμεις στις 18.10 (τοπικη). λιγο ακομη και θα φευγαμε μαζι με το πρωην egitto express που ειχε αναχωρηση στις 19.

βγαινοντας απο την ancona, 5 μιλια πισω μας ηταν το Ropax1. κανα 2ωρο μετα περασαμε το τουρκικο φορτηγο που ειχε φυγει το μεσημερι απο ancona. μετα τζιφος. το βραδυ καποια στιγμη, την ωρα του υπνου, πρεπει να περασαμε και το φιλιππο. το ξυπνημα ηρθε πριν τα διαποντια νησια, λιγο πριν τις 20.30. περασαμε τα περιστερια και εξω απο τα γουβια περασαμε απο μακρυα ενα μοτορσιπακι, ενω απο την πολη της κερκυρας ξεκιναγε το αικατερινη π.

λιγο πριν το πρασουδι κροσαραμε αγια ελενη και ευρωπη palace στα κοκκινα και seatrade στα πρασινα (σχεδον ταυτοχρονα και τα δυο). με το palace ανταλλαξαμε σφυριγματα (πρωτα σφυριξε ο ιταλος), αλλα το seatrade ηταν πιο τυχερο. ειχε τον ηλιο μαζι του και ειχε ωραια ποζα. λιγο πριν το διαυλο περασαμε (απο μακρυα) στα πρασινα και το champion. μετα το διαυλο, με μια γρηγορη μανουβρα δεσαμε στη 12. η ωρα ηταν 10.25, 15 ωρες και ενα τεταρτο απο την ancona, εχοντας διανυσει το μεγαλυτερο μερος της διαδρομης, με πανω απο 27 κομβους.

οσο ημασταν δεμενοι εφυγε ο αχαιος και ηρθαν το αικατερινη π και η παντοφλα ελενη (κλασσικη παντοφλα ειναι. ουτε αμφιπλωρη, ουτε αμφισιμη, ουτε αμφι της αλομας). το αικατερινη π εδεσε (πρυμνιοδετηση) γρηγορα, χωρις ουτε να φουνταρει. μετα απο λιγο λυσαμε, ξωπισω μας ελυσε και το αικατερινη. μπηκαμε κατ'ευθειαν διαυλο και βγαινοντας (11.06) κροσαραμε την παντοφλα της λευκιμμης αγια τριαδα. απο τον διαυλο μεχρι το δουκατο, συναντησαμε μονο ενα μοτορσιπακι μακρυα μας.

13.15 παραλλαξη του δουκατου και ακολουθει ενα μισαωρο κοντα στο θιακι:). εξω απο το μαρμακα με πορεια προς νοτια ενα "ρωσσικο" ποταμοπλοιο, αλλα το ονομα του δεν διακρινονταν. στις εχιναδες, λιγο πριν της οξειες περναμε μια ψαροτρατα που εριχνε παραγαδια (εριχνε; μαζευε; παντως με αυτα ασχολιοταν). η ωρα περασμενες 14 και μισο μιλι μπροστα μας περνα (ποιο αλλο):P το κεφαλονια με πορεια προς τα νησια. στον αραξο προσπερναμε το (χωρις κρενια) motorship ονοματι ursula, ενω λιγο μετα, εξω απο τον αλισσο, περναμε στα πρασσινα το neptune ploes.

μετα τον ευηνο αρχιζουμε να κοβουμε δρομο και τελικα 15.40, περναμε το πρασινο (πρωην πρασινο) της βορειας. στην πατρα μεσα τα πλοια της γραμμης (sfII, sfXI διανυκτερευση, champion, ερωτοκριτοςΤ) η εκπληξη ηρθε απο το ναυπλιο, που ειχαμε ξαναδει στο ανεβασμα. δεμενο στο 13 με φουνταρισμενη μονο την αριστερη. το βαπορι εδεσε και λιγο μετα τις 4 ημασταν ηδη εξω.

1016 μιλια σε 50 ωρες. pas mal

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

η επαναληψις μητηρ μαθησεως:D.

η ωρα του ταξιδιου στην αδριατικη ξαναηρθε 14 μηνες μετα το προηγουμενο. προηγηθηκαν δυο τρεις αναβολες και βεβαια λογω της απεργιας της 11/5 υπηρχε αναμονη μεχρι την τελευταια στιγμη για να δουμε οτι δεν θα γινοταν τα δρομολογια ανω κατω (βασικα να μην αλλαζε το VI με το ΧΙ). η πλακα ξεκινησε με το πρακτορειο της ανεκ στην πατρα οταν πεμπτη απογευμα εκοψα τα εισητηρια για αναχωρηση σαββατο απο ancona και η κοπελα ρωτουσε πως θα τα στειλω στους κυριους που ταξιδευαν:lol:.

τα προγνωστικα εδιναν για το σαββατο συννεφια με πιθανες βροχες στην ancona και θερμοκρασια 16-18, ενω εδιναν συννεφιες την κυριακη στην πατρα. ετσι οι προνοητικοι ταξιδιωτες πηραν μαζι μπουφαν και φουτερ, μονο και μονο για να τα παμε βολτα και να τα φερουμε.

αναχωρηση με το sfVI το οποιο μας περιμενε στο 13. για την ακριβεια ειχε μεινει λογω απεργιας δυο μερες στην πατρα, στο 4 και το πρωι της παρασκευης μεθορμισε στο 13 στις αγκυρες. οσο φορτωνε, χαζεψαμε και την αφιξη του sfI και τη μεθορμιση του ionian queen, αλλα και τις πετρελευσεις του λευκα ορη και του cruise olympia.

αρχισαμε να βιραρουμε κατα τις 14.40 και μας πηρε κανα τεταρτο να παρουμε τις αγκυρες, γιατι ειχε φουνταρει μουστακια. βγηκαμε απο το λιμανι, περνωντας στα κοκκινα με το champion που μας περιμενε και αφηνοντας την πατρα πισω μας.

μετα την αναχωρηση ειχε φαγητο (ναι ξερω, εμπεδοσατε οτι ειμαι gourmet τυπος B)) και μετα βολτα στα εξωτερικα decks και απολαυση του ιονιου μεχρι το δουκατο. απο εκει μεχρι την ηγουμενιτσα το ταξιδι περασε επι το πλειστον στο πρυμνιο σαλονι πανω, με βολτες οξω, χωρις να συναντησουμε κατι αξιολογο στη διαδρομη.

αφιξη στην ηγουμενιτσα με 30λεπτη καθυστερα, οπου μας περιμενε αρκετο πραμα, ενω ειδαμε ionian sky, παντοκρατoρα και απελευθερωση ruzgar.

αναχωρηση στις 20.30, με θεα το ηλιοβασιλεμα.

στην ηγουμενιτσα μπηκαν κοντα στα 35 φορτηγα και οσος κοσμος ειχε μπει απο πατρα. μη φανταστειτε ομως τπτ τρελα πραγματα. στο καραβι υπηρχε ησυχια και μπορουσες να απολαυσεις το ταξιδι. ο καιρος ηταν συμμαχος γιατι ειχε καλοκαιρινη ζεστη (26-27 βαθμους), ενω ειχε και πολυ καθαρη ατμοσφαιρα μιας και ειχε βρεξει τις προηγουμενες μερες.

μετα την αναχωρηση απο την ηγουμενιτσα ειχε μασα στο a la carte (να μην τα ξαναλεω). η πλακα ειναι που στα διπλανα τραπεζια καθοταν ενα ζευγαρι φινλανδων γυρω στα 45, ενα ζευγαρι γερμανων γυρω στα 55-60 και μια οικογενεια γερμανων. ολοι τους δηλαδη απο χωρες που μας πληρωνουν. προσπαθουσαμε λοιπον να μαντεψουμε τι μπορει να λεγανε (πχ κοιτα τα κωλοπαιδα, ταξιδευουν με τα φαστ, τρωνε στο a la carte, κοιμουνται σε δικλινη, αντι να πανε με τον αρκουμανη deck).

μετα το φαι ειχε υπνο στη δικλινη, για να ειμαστε φρεσκοι φρεσκοι το πρωι για την αφιξη.

ξυπνησαμε κανα δυωρο πριν την ancona και ο καιρος και εδω ηταν καλοκαιρινος και η ατμοσφαιρα πεντακαθαρη, πραγμα σπανιο και παραξενο για την ancona και την κεντρικη αδριατικη. καμια ωρα πριν την ancona, συναντησαμε το containerακι sujin, ενω σιγα σιγα αρχισαμε να κοβουμε δρομο. στην ancona ειχε μπολικο πραμα.

λιγο μετα τις 11 τοπικη ωρα, αποβιβαστηκαμε, μανι μανι για check in στο απομακρυσμενο termninal και μετα καπακι στο duomo για καφεδακι, αλλα και για shipsspotting στις αφιξοαναχωρησεις. μαθημενοι πλεον δεν φαγαμε στην καφετερια εκει, αλλα σε ενα ωραιο delicatessen, στην corso mazzini αν θυμαμαι καλα, που λειτουργει και σαν μαγερικο τα μεσημερια και wine restaurant τα βραδια.

η παραμονη στην ancona κρατησε σκαρτες 5 ωρες και λιγο πριν τις 4 ημασταν πανω στο champion, που αναχωρησε με 25 λεπτη καθυστερηση. βγαινοντας απο το λιμανι ειχε πολλα ιστιοπλοϊκα, με αποτελεσμα να σφυριζουμε συνεχεια. ο καιρος εξακολουθει να ειναι αριστος. μπορει να μην συναντησαμε αλλα πλοια, αλλα χαρηκαμε και εδω το ηλιοβασιλεμα.

αρκετη βολτα στις περατζαδες και στο πλοιο και μετα το σουρουπο φαι, που αλλου, στο a la carte. ενω οι περισσοτεροι ασχολουνταν με τη eurovision, εμεις προτιμησαμε να μεινουμε ως αργα στο πλωριο σαλονιο με το ατμοσφαιρκο ημιφως. μετα τα μεσανυχτα, μας περιμενε η καμπινα.

ενω στο ανεβασμα με το κοκκινο δεν υπηρχε ιδιαιτερα πολυς κοσμος και ειχε ησυχια, στο κατεβασμα ειχαμε... κινητικοτητα. αρκετοι τουρκοι ταξιδιωτες (περαν των φορτηγατζηδων), καποια μεσοκοπα ζευγαρια ελληνων, ενα δυο γκρουπ (2 λεωφορεια) απο βορεια ελλαδα και μια μεγαλη παρεα χηρες που ηταν η attraction του ταξιδιου. παλιες χηρες οι περισσοτερες:P που ειχαν ξεπερασει τις απωλειες και που επιασαν γνωριμιες με ολο το καραβι (μεχρι και ολοι οι ξενοι τις εμαθαν) και που περασαν μεχρι και απο τη disco.

πρωινο ξυπνημα στα διαποντια. ... νιψιμο και μετα στο πλωριο σαλονι για καφε και για να απολαυσουμε ολη την πορεια μεχρι την ηγουμενιτσα. ενα απο τα πραγματα που μου αρεσουν σε τετοια μακρυνα ταξιδια, ειναι να εχεις κοιμηθει καλα στην καμπινα και να σηκωθεις φρεσκος φρεσκος να δεις πρωινη αφιξη.

κατα τις 20.50 περασαμε στο διαυλο, συναντωντας τη λευκιμμη μπαινοντας και την αγια ειρηνη βγαινοτας απο το διαυλο και λιγο μετα τις 9 δεσαμε με μια σβελτη μανουβρα, ενω αναχωρουσε το ευρωπη palace

ξεφορτωσαμε γρηγορα (εφυγε το τουρκομανι, τα δυο γκρουπακια, τα μισα φορτηγα και ενα ζευγαρι αυστριακων μηχανοβιων που εμειναν κολομπιδι στον ντοκο για να βγαλουν τα χειμωνιατικα και να βαλουν τα καθημερινα) και μολησαμε κατα τις 09.30. ελα ομως που στο διαυλο εμπαινε ο παντοκρατορας για μεσα και μετα ειχε προτεραιοτητα το αγια θεοδωρα για εξω. αποτελεσμα να βγουμε απο το διαυλο λιγο μετα τις 10. (το οποιο σημαινε δεμενοι στην πατρα στις 15.00)

πορεια Ν ΝΔ και εξω απο τη λευκιμμη συνανταμε το Albatross. μετα το albatross δεν ειχαμε αλλη συναντηση. απο τους παξους μεχρι το δουκατο ηταν ευκαιρια να μαζευτουν τα πραγματα, αλλα και για μια ημερησια βολτα στο πλοιο. μια παρα εικοσι στο δουκατο, λιγο μετα τη μια προς την ατοκο και ωρα για το self service.

μεχρι να τελειωσει η μασα, ειχαμε μπει στον πατραϊκο και ηταν ωρα να διασταυρωθουμε παλι με καραβι (δεν ειχαμε πετυχει αλλο μετα το albatross). ο ολυμπιονικης συναντα τη μαραθωνοδρομο εξω απο τον Παππα.

σιγα σιγα αρχιζουμε να κοβουμε και τελικα 2.50 περναμε τη βορεια για το 10 ραμπα, αφου περασουμε απο την βασιλισσα και το forza.

το ταξιδι τελειωσε και ηταν μια ωραια αναπαυλα, μετα απο αρκετους μηνες χωρις διακοπες. 42 ωρες στη θαλασσα σε δυο μερες.

οπως ειναι τα πραγματα δεν μπορει κανεις να προβλεψει ποτε θα ξανακανει τετοιο ταξιδι. μπορει να αποφυγουμε τη χρεωκοπια σαν χωρα, αλλα σαν ατομα θα εχουμε φαει και τα ετοιμα. περα απο τα οικονομικα, ετοιμαζεται αναστολη ισχυος της schengen για χωρες με μεγαλο μεταναστευτικο προβλημα και πολυ συντομα βλεπω παλι ελεγχους διαβατηριων για ναπερασεις απεναντι.

gallery_1817_871_543423.jpg

gallery_1817_871_481322.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λίγο καθυστερημένα (καλλιο αργά παρα ποτέ) να αναφέρω ταξίδι μου στην κεφαλονιά στις 17-19/06/11. Αναχώρηση με το κεφαλονιά φυσικά και δίπλα μας ήταν τα λευκά όρη. Ήταν το τελευταίο μου ταξίδι απο το παλιό λιμάνι και για να πω την αλήθεια περίμενα το καινούριο να καθυστερήσει κανα τρίμηνο να ανοίξει, οπότε δεν με είχαν πιάσει μελαγχολίες. Στο καινούριο λιμάνι βρισκόταν το ελλη τ. Το πλοίο και στις 17 και στις 19 δεν είχε πολυ κόσμο παρόλο που οι ημερομηνίες είναι μετα του αγίου πνεύματος. Ρώτησα μέλος του πληρώματος και μου είπε οτι ποτέ δεν έχει πολυ κόσμο αυτην την περίοδο και δεν ανησυχούν πολυ. Γυρίζοντας στην πάτρα είδα το superfast VI δεμένο στο 4. Και εδω η πλωράκλα του.

Υ.Γ. Στο φισκάρδο όπου βρισκόμουν πέρασε το ιονίς το οποίο είχε μόλις τελειώσει την ετήσιά του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια ωραια περιγραφη απο το ταξιδι ενος Μυτιληνιου

Ταξιδεύοντας - Κρήτη

Με το «Νήσος Χίος» αποπλεύσαμε από τη Μυτιλήνη το Σάββατο 24 του προηγούμενου μήνα, με προορισμό Χίο - Τήνο - Πειραιά. Το πλοίο, κατάμεστο από προσκυνητές με προορισμό την Τήνο, δε μας επέτρεψε να εξασφαλίσουμε καμπίνα, αν και ταξιδεύαμε ημέρα. Δε θυμάμαι, από το 1960 που άρχισα να ταξιδεύω, να μου έτυχε ημερήσιο θαλάσσιο ταξίδι και το απόλαυσα δεόντως. Στριμωχτήκαμε στο επάνω κατάστρωμα και βολευτήκαμε σε κάτι καναπεδάκια. Αφού για πολλή ώρα αγνάντεψα το απέραντο γαλάζιο του αρχιπελάγους με τις βραχονησίδες του, έπιασα να διαβάζω τον «Κανέλλο Δεληγιάννη» του Κωστή Παπαγιώργη. Αλλά πού τέτοια τύχη!

Από τη Χίο πλήθος προσκυνητών με προορισμό την Τήνο προστέθηκαν στους προερχόμενους από τη Μυτιλήνη και το πλοίο γέμισε ασφυκτικά. Όπου και αν πήγαινες, κατάστρωμα, διαδρόμους, λαϊκές θέσεις, σε πολυθρόνες, σαλόνια όλων των θέσεων, καμπίνες, συναντούσες ανθρώπους όλων των ηλικιών, κοινωνικών θέσεων, εθνοτήτων. Είχα πολλά χρόνια να δω τέτοιο ανθρωπομάνι. Ήρθαν και θρονιάστηκαν στα διπλανά καναπεδάκια «προσκυνήτριες» από τη Χίο. Μία από αυτές, με πληθωρικές σάρκες, που παρομοίαζε με βαρελάκι του κρασιού, είχε μια τσιριχτή φωνή πολύ εκνευριστική. Απ’ την ώρα που κάθισε «δεν έβαλε γλώσσα μέσα». Ό,τι έλεγε, ανοησίες και κουτσομπολιά τα περισσότερα, τα έλεγε τσιριχτά και δυνατά, που ήθελες, δεν ήθελες, σου αποσπούσε την προσοχή. Άρχισα να εκνευρίζουμαι. Η Ελένη, που με «διαβάζει» πια ύστερα από τόσα χρόνια, άρχισε να με σκουντά και να με γνέφει να ησυχάσω.

Δεν άντεξα και αμόλησα κάτι «γαλλικά» ήπιας μορφής! Φαίνεται ότι η όψη θα έλεγε περισσότερα, γιατί ευθύς οι τσιριχτές φωνές έγιναν ψίθυροι και εγώ συνέχισα το διάβασμά μου. Το ταξίδι ήσυχο. Φτάσαμε στην Τήνο νωρίς και το πλοίο άδειασε απ’ τους προσκυνητές. Από κει μέχρι τον Πειραιά το πλοίο ταξίδευε ήσυχα και μπορούσες να καθίσεις όπου σε βόλευε, χωρίς να σ’ ενοχλεί κανένας. Στις 4:30 το απόγευμα αποβιβαστήκαμε στον Πειραιά. Το πλοίο «Νήσος Χίος» είναι το καλύτερο από τα πλοία που εκτελούν το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Χίος - Πειραιά. Ταχύπλοο, καθαρό, με εξυπηρετικό προσωπικό και καλό σέρβις στα μπαρ και εστιατόρια.

Από Πειραιά για Ηράκλειο βγάλαμε εισιτήριο δίκλινη καμπίνα β΄ θέσεως, αξίας 142 ευρώ σύνολο, με την έκπτωση 10% για επιβάτες από 60 ετών και άνω. Το «Festos Palace» είναι ένα τεράστιο πλεούμενο παλάτι. Τέτοια πλοία εμείς οι Μυτιληνιοί θα κάνουμε καιρό να τα δούμε! Δίπλα στο μεγαθήριο στην προβλήτα του Πειραιά και έξω από το πλοίο υπήρχαν δύο νταλίκες. Στη μία βάλαμε τις βαλίτσες και στην άλλη που ήταν ψυγείο, τα κρεατικά και τα ψάρια. Δε θαμπωθήκαμε από την πολυτέλεια των καμπινών και των σαλονιών, γιατί τη δεκαετία τού ‘90 με παρόμοια κρητικά πλοία ταξιδεύαμε Πάτρα - Μπρίντιζι και Πάτρα - Ανκόνα - Μπάρι - Βενετία. Το δρομολόγιο Πειραιάς - Ηράκλειο το κάναμε σε οκτώ ώρες και 50 λεπτά. Επειδή φθάσαμε στις 6.20΄ το πρωί στο λιμάνι του Ηρακλείου, μας ενημέρωσαν εγκαίρως ότι μπορούμε να παραμείνουμε στην καμπίνα μας μέχρι τις 7.30΄ και στο σαλόνι μέχρι τις 9. Γράφω λεπτομέρειες, φίλοι αναγνώστες, για να μαθαίνει ο κόσμος του νησιού μας τι γίνεται αλλού και να συγκρίνει.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...