Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Recommended Posts

10 hours ago, polmyt said:

Κοβουν εισιτηριο απο Πειραια για Καβαλα;

Περα απο την τρέλα που εχουμε εμεις εδω δεν υπάρχει λογική να κανει καποιος τετοιο ταξίδι

Ναι κόβουν. Το είχα κάνει πέρυσι με το Νήσος Χίος σε οικονομική.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, polmyt said:

Κοβουν εισιτηριο απο Πειραια για Καβαλα;

Περα απο την τρέλα που εχουμε εμεις εδω δεν υπάρχει λογική να κανει καποιος τετοιο ταξίδι

Το έχω κάνει το φθινόπωρο του '16, με το Νήσος Ρόδος, από Πειραιά για Καβάλα. Ήθελα να πάω στην Ξάνθη όπου υπηρετούσε ο γιος μου την θητεία του για να τον δω, είχα άδεια και μέρες μπροστά μου αλλά δεν ήθελα να κάνω ένα σκασμό χιλιόμετρα ούτε και με βόλευε το αεροπλάνο, σκέφτηκα την λύση του πλοίου ασχέτως τις ώρες που θα έκανε, και μετά με την μοτοσυκλέτα μου μέχρι την Ξάνθη με έβγαλε ωραιότατα και ξεκούραστα. Στην επιστροφή γύρισα στο Λαύριο με τον Πήγασο, πάλι ξεκούραστα. έχω ακόμα τα αποκόμματα των εισιτηρίων. Σήμερα με το θαυμάσιο οδικό δίκτυο που υπάρχει πλέον, δεν ξέρω αν θα το ξανα έκανα, αλλά αν έχει κάποιος χρόνο να σκοτώσει είναι καλή εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, polmyt said:

Περα απο την τρέλα που εχουμε εμεις εδω δεν υπάρχει λογική να κανει καποιος τετοιο ταξίδι

Ήταν το τελευταίο καλοκαίρι της κυβέρνησης Κ. Μητσοτάκη, όταν ο υπογράφων παρουσιάσθηκε στην reception του "Georgios Express" στην Ρόδο με εισιτήριο δίκλινης εξωτερικής καμπίνας (στην κυριολεξία, ήταν πίσω από την γέφυρα) στο δρομολόγιο από Ρόδο για Πειραιά με τα 18 λιμάνια (νομίζω-που να θυμάμαι). Η έκφραση του προσώπου του αρχικαμαρώτου ο οποίος ανεφώνησε "Μπράβο υπομονή", ήταν για πολλά viral videos, αλλά τότε ακόμα υπήρχε μόνο φωτογραφική μηχανή με film.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mad Pax said:

Σήμερα με το θαυμάσιο οδικό δίκτυο που υπάρχει πλέον, δεν ξέρω αν θα το ξανα έκανα, αλλά αν έχει κάποιος χρόνο να σκοτώσει είναι καλή εμπειρία.

  Γιατί να οδηγήσεις ως εκεί! Eξυπηρετεί και δεν είναι χάσιμο χρόνου αν το ένα σκέλος είναι νύχτα (η επιστροφή στο Λαύριο είναι, εν μέρει και το "πήγαινε"). Aντί ξενοδοχείο, καμπίνα και μεταφορά :)

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, .voyager said:

  Γιατί να οδηγήσεις ως εκεί! Eξυπηρετεί και δεν είναι χάσιμο χρόνου αν το ένα σκέλος είναι νύχτα (η επιστροφή στο Λαύριο είναι, εν μέρει και το "πήγαινε") :)

Συμφωνώ, άλλωστε αν μου ξαναπαρουσιαστεί η ευκαιρία θα το κάνω, απλά τότε έδεσε πολύ ωραία.

Πέρσι το καλοκαίρι ας πούμε, είχαμε κανονίσει η παρέα να πάμε στη Νάξο, επειδή εμένα η άδειά μου ξεκινούσε μια μέρα πριν των υπολοίπων, κανόνισαν όλοι να φύγουν από Πειραιά με το BS Patmos, εγώ έχοντας την αβάντα της μιας μέρας, έφυγα με το Αρτεμις από το Λαύριο όμορφα και χαλαρά, με όλο το βαποράκι δικό μου, έφτασα στη Νάξο νωρίς το απόγευμα, είδα και 3-4 νησιά στο μεσοδιάστημα, άραξα στα δωμάτια και τους έστελνα φωτογραφίες, ενώ με σιχτίριζαν που δεν έβρισκαν ούτε καρέκλα να κάτσουν 🤣

Link to comment
Share on other sites

μου εχετε ανοιξει την ορεξη με τις ταξιδαρες αυτες που εχετε κανει...ειπα και γω ν αρχισω καποια απο αυτα τα δρομολογια που απο μικρος τα βλεπα στην ταμπελα του κορναρου και δεν ηξερα τι ειναι και που ας πουμε το Διαφανι.....

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε και καμμιά 15αριά γραμμές που αξίζει να κάνουμε. Κριτήριο επιλογής η μεγαλύτερη διαδρομή, οι περισσότερες ενδιάμεσες προσεγγίσεις, η μεγαλύτερη χρονική διάρκεια του ταξιδιού και το πιο οικονομικό εισιτήριο. Το format είναι Πλοίο: Γραμμή,    συνολική απόσταση διαδρομής /χρονική διάρκεια/τιμή Οικονομικής. 

1.      Preveli: Πειραιάς – Μήλος – Θήρα –Ανάφη - Ηράκλειο – Σητεία – Κάσος– Κάρπαθος – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος 444νμ/31:10/47euro

2.      Blue Star Chios: Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Τήλος – Σύμη – Ρόδος – Καστελλόριζο 403νμ/22:40/67,5euro

3.      Blue Star Chios: Πειραιάς – Πάτμος- Λειψοί – Λέρος  – Κάλυμνος – Κως - Σύμη – Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος  405νμ/21:55/67,5euro

4.      Blue Star Myconos: Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Αγ. Κήρυκος – Φούρνοι Κορσεών – Καρλόβασι – Βαθύ – Χίος – Μυτιλήνη – Άγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα 490νμ/26:15/64euro

5.      Express Pegasus: Καβάλα – Λήμνο – Αγ. Ευστράτιο – Λαύριο 220νμ/14:30/47,5euro

6.      Ionis: Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος 166νμ/11:45/25euro

7.      Olympus: Πειραιάς – Μήλος – Θήρα – Ρέθυμνο 235νμ/12:50/39euro

8.      Festos Palace: Πειραιάς – Ηράκλειο – Χανιά 232νμ/12:30/27euro

9.       D.Solomos:  Πειραιάς – Κύθνος – Σέριφος – Σίφνος – Μήλος – Κίμωλος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θήρα 191νμ/12:25/39,5euro

10.  Blue Star Paros: Πειραιάς – Σύρος – Πάρος – Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσι – Κατάπολα 168νμ/8:50/39,5euro

11.  Express Scopelitis: Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσι – Δονούσα – Αιγιάλη – Κατάπολα 66νμ/6:20/12,3euro

12.  Artemis:  Λαύριο – Κέα – Κύθνος – Σύρος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Κίμωλος – Μήλος 196νμ /14:50/22euro

13.  Artemis: Άνδρος – Τήνος – Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο 116νμ/8:20/11,5euro

14.  Andros Jet: Ανάφη – Θήρα – Θηρασιά – Ίος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Νάξος – Πάρος – Σύρος 144νμ/7:05/19,5euro

15.  Nissos Kalymnos: Κάλυμνος – Λέρος – Λειψοί – Πάτμος – Αρκιοί – Αγαθονήσι – Πυθαγόρειο 91νμ/7:30/?euro  

Στο Ιόνιο περιμένουμε να ανοίξει η γραμμή Κέρκυρα - Ζάκυνθος (μιας και τώρα η πιο μακρυνή διαδρομή είναι Πισαετός - Κυλλήνη),  ενώ από το Αιγαίο θα πρόσθετα και το Ρόδος - Πυθαγόρειο το καλοκαίρι, με τη dodekanisos seaways.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Flashback στο περασμένο καλοκαίρι.  Έχοντας πάρει 5 μέρες άδεια από την εργασία μου στην Σαντορίνη ,  είχα να αποφασίσω αν θα περάσω το χρόνο μου σε κάποιο από τα διπλανά νησιά ή αν θα κάνω κάποια καραβολατρική τρέλα . Τελικά επέλεξα το δεύτερο .

 

Αναχώρηση λοιπόν , ξημερώματα (00:30) Πέμπτης 29 Αυγούστου, με το  Blue Star 1 από την Σαντορίνη προς τον Πειραιά . Το πλοίο ήταν πρωτόκολλο με κουρασμένο κόσμο που κοιμόταν παντού 😊 . Σε γενικές γραμμές ήταν ένα πολύ όμορφο ταξίδι όπου συναντήσαμε ένα γεμάτο 7άρι και σε συνδυασμό με την μεγάλη ταχύτητα του πλοίου , είχαμε μια πολύ ωραία μάχη με τα κύματα .  Αξιοσημείωτη επίσης και η κόντρα με τα Κρητικά πλοία λίγο έξω από τον Άγιο Γεώργιο , όπου εν τέλει περάσαμε πρώτοι τα φανάρια περίπου στις 6 το πρωί.

 

 

Αφού ξεκουράστηκα πολύ καλά  2 ημέρες στην Αθήνα για να μαζέψω δυνάμεις  είπα να κάνω κάτι ολίγον extreme .

Ένα ταξίδι με το Mykonos Palace στα Χανιά και επιστροφή απευθείας  την ίδια ημέρα (Σάββατο 31 Αυγούστου) .

Ήταν ίσως ένα από τα καλύτερα ταξίδια που έχω κάνει . Το γεγονός πως ήξερα πως δεν υπήρχε τελικός προορισμός , με έκανε να είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στο ταξίδι και στην κάθε στιγμή. Επέλεξα να μην πάρω καμπίνα διότι σε αυτό το ταξίδι , ήθελα να γυρίζω όλη την ώρα το πλοίο και να βρίσκομαι την περισσότερη ώρα στα ανοιχτά καταστρώματα. Έτσι είχα την ευκαιρία , να το εξερευνήσω σε μεγάλο βαθμό και μπορώ να πω πως  μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις . Μπορεί να έχουν γίνει κάποιες αλλαγές και εμφανέστατα να νιώθει κάποιος ότι δεν ταξιδεύει , με τα Παλάτια του Ηρακλείου , όμως δεν παύει και αυτό , να είναι ένα προσεγμένο παλάτι .

Ας δούμε λίγο αναλυτικά κάποια σημεία  και κάποιες εικόνες στο πλοίο.

Αρχικά Θεωρώ πως η νέα εμφάνιση της τσιμινιέρας είναι εντυπωσιακή και πολύ επιβλητική από όποια γωνία και να την δει κανείς, είτε μέρα είτε νύχτα . Μπορώ να πω εν τέλει ότι μου αρέσει πιο πολύ από την προηγούμενη εμφάνιση . Τυχεροί είμαστε θα μπορούσαμε να έχουμε και κάτι τέτοιο.  

Ειδική αναφορά και στα πρυμναία ανοιχτά καταστρώματα που προσφέρουν πολύ ωραίες εικόνες κατά το σούρουπο αλλά και τη νύχτα , όπου με την κατάλληλη  μουσική στα ακουστικά απολαμβάνεις ταξίδι.

Bonus : μια εικόνα της πλώρης  κατά το ξημέρωμα  της επιστροφής , τραβηγμένη από τον χώρο του Self service , που παρέμεινε ανοιχτός κατά τη διάρκεια εκείνης της νύχτας.

Επιστρέφοντας στο μεγάλο λιμάνι( Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου)  λίγο πιο πέρα  ο Μπένυ ετοιμαζόταν  για την πρωινή του αναχώρηση .

 

 

Το κυκλικό ταξίδι ολοκληρώθηκε  μία μέρα μετά (Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου) όπου με το Blue Star Patmos επιστρέψαμε στην Σαντορίνη ενώ στην  Ίο  είχαμε και μια ωραία συνάντηση με το Sifnos Jet

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μια βδομαδα δικακοπουλες στη τηνο ειχε φετος το προγραμμα με τη πρωινη αναχώρηση από τη ραφηνα με το ff andros.Γινόταν θερμομετρηση στην είσοδο επιβατών,αλλά απο το γκαραζ στο κλιμακοστασιο εμπαινες αερα πατερα.Μασκες οι φορούσε και το πλήρωμα και οι επιβάτες, αλλά υπήρχαν και οι κλασικοί φοράω τη μάσκα κάτω από τη μυτη:huh:,όπως επίσης και αυτοί που τη έβγαζαν μόλις περνούσαν τον έλεγχο.Και παρόλο που υπήρχαν και οι σχετικές ανακοινώσεις σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, δεν ιδρωνε και κανενός το αυτι.Καθαρο το πλοιο σε γενικες γραμμες και συχνη καθαριοτητα στις τουαλετες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μετα τη επιβίβαση είχαμε πρωινή αφιξη του πανοραματος και αμέσως μετά την αναχώρηση του Σουπερφερρυ  .Και αλλη μια του πανοραματος μοναχο του.Τωρα η διάρκεια του ταξιδιού δεν ήταν και ότι καλύτερο.Ειχε ένα 5-6αρι το πολύ στο ταξίδι, αλλά η καταπληκτική σπαθατη πλωρη του :P ,σήκωνε ένα σπρέι νερού που έκανε μουσκεμα όποιον καθοταν στο δεξιό μπροστά κατάστρωμα του πλοιου,τις πρώτες σειρές απ το στέγαστρο αλλά και πίσω από αυτό.Α επισης έβρεχε και το γκαραζ,δεύτερη σειρά από δεξιά ήταν το αμάξι και ειχε γινει λες και εβρεχε. Παραδόξως το κατάστρωμα στην άλλη πλευρά δεν είχε καθόλου σπρέι νερού,αλλά έτρωγες ένα μελτέμι όλο δικό σου.Στο στενό του κεφηρεα είχαμε και μια συναντηση με το  σουπερφερρυ ιι .Φτάνοντας στην Άνδρο, μπήκε πρώτο το σουπερφερρυ και εκεινη τη στιγμη έφτανε και το θεολόγος.Μετα απο κανα 25 λεπτό αναμονή ξεκινήσαμε να μπαίνουμε στο λιμανι και το σουπερφερρυ  να βγαινει,+ αλλες δυο φωτο. Στην Άνδρο εδεσε στην εσωτερική προβλήτα με ένα πλάγιο φουνταρισμα.(90° από τη πλωρη,προσωπικά δε το έχω ξαναδει) και αλλη μια φωτο με το θεολόγο στην αναμονή και το σουπερφερρυ να φεύγει για τηνο.Σε αυτή τη φάση κάνει την εμφάνισή της μια παρέα τουριστών, οι οποίοι αψηφώντας κοροναιο και τα σχετικά, απλώνονται κάτω στο κατάστρωμα πίσω από τη γέφυρα και άρχισαν στρώνουν πικ-νικ,με μπύρες και σάντουιτς :rolleyes:.Τελειώνουμε και από την Άνδρο,οπου κατέβηκε αρκετός κόσμος και αυτοκίνητα, και πριν καλά καλά στρίψει η πλωρη αριστερά, να τος ο Θεολογος.Είχαμε και κορναρίσματα αλλά και αρκετα κοντινή διελευση .Αλλη μια φωτο με τη κεραία, το όνομα και το λάβαρο Παναγιωτάκη. Ασχετο αλλά τα καθίσματα στα καταστρωματα ,όσο σκληρά και να φαίνονται είναι αρκετά βολικά για 3ωρο ταξιδι.Στην Τήνο κανει μια πολύ επιφυλακτική μανουβρα(και άλλες μέρες που το ειδα) ,είναι το μόνο πλοιο που γυρνάει έξω από το λιμάνι και μπαίνει με αναποδα.Να το και δεμενο στη τηνο με το ονομα γραμμενο σε προτυπα blue star

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το πρόγραμμα είχε Μύκονο τις 5 πρώτες ημέρες του Αυγούστου, λίγο μετά την άφιξη του Χρυσοχοΐδη στο νησί.

Αναχώρηση από Ραφήνα Σάββατο πρωί στις 08:05 με Θεολόγο. Όλα τα υπόλοιπα πλοία πριν από μας αναχώρησαν με καθυστέρηση αλλά εμείς φύγαμε ακριβώς στην ώρα μας με γεμάτο γκαράζ και 2 νταλίκες στο τέλος που από ότι κατάλαβα θα μπαίνανε μόνο αν έβρισκαν λίγο χώρο στο γκαράζ.

Εδώ ένα γενικό σχόλιο: η υπομονή των πληρωμάτων είναι αξιοθαύμαστη! Πάρα πολλοί οδηγοί αποφάσιζαν να αφήσουν γυναίκες, παιδιά ή φίλες από το αυτοκίνητο τους τη στιγμή που τους έκοβαν το εισιτήριο με το αυτοκίνητο μπροστά από τον καταπέλτη. Δηλαδή πόσο μυαλό θέλει για να καταλάβει κάποιος ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό; Πραγματικά απορώ. Το αποκορύφωμα ήταν δυο κοπέλες που έτρεχαν να προλάβουν το καράβι 5 λεπτά πριν φύγει και προφανώς μες στη βιασύνη τους δεν είχαν έτοιμα εισιτήρια - δήλωση για κορονοιό και μάσκες, οπότε ποιο είναι το καλύτερο μέρος για να τα ψάξουν όλα αυτά (χωρίς αυτοκίνητο); Καλά μαντέψατε: πάνω στον καταπέλτη οχημάτων. 

Κατά τα άλλα στο πλοίο μας έκαναν θερμομέτρηση σε όλους, φώναζαν από τα μεγάφωνα για χρήση μάσκας κάθε 15 λεπτά (σε βαθμό εκνευριστικό), στην αποβίβαση μας άφηναν λίγους λίγους ώστε να μην συνωστιστούμε και παρατήρησα δυο τρεις φορές μέλη πληρώματος να λένε σε κόσμο που είχαν βγάλει τη μάσκα να την φορέσουν. Το πλοίο σε πολύ καλή κατάσταση και αυτό σχολιάστηκε ακόμα και από μη ship friends άτομα με ιδιαίτερη έμφαση στις μοντέρνες και καθαρές τουαλέτες. Για το δυνατό air condition δεν χρειάζεται να ανφερθώ νομιζω, κάποια πράγματα είναι δεδομένα.

Μιας και δεν υπάρχει Νήσος Μύκονος για την επιστροφή φέτος, το worldchampion jet ήταν μονόδρομος. Ευτυχώς τα ωράρια είχαν αναθεωρηθεί και ήταν ρεαλιστικά την περίοδο που ταξίδεψα και το πλοίο έφυγε μόνο με 15 λεπτά καθυστέρηση απο Πειραιά, όπου δέσαμε με περίπου άλλα 10 λεπτά έξτρα καθυστέρηση. Το πρωτόκολλο είχε πάει στο 80% εκείνες τις μέρες και στο πλοίο γινόταν πανικός. Θερμομέτρηση ούτε καν, μπήκαμε μπουλούκι κλασικά όπως και πέρσι, αφήσαμε αποσκευές στο κέντρο του γκαραζ και απο τις πλωριές σκάλες ανεβήκαμε στα σαλόνια. Για το πλοίο και την επιτάχυνσή του τα έχουμε ξαναπεί, με εξέπληξαν θετικά η καλή θερμοκρασία στο εσωτερικό του και η τεράστια ποικιλία στα μπαρ του.

Με το που ανακοινώνεται ότι φτάνουμε πειραιά το μισό πλοίο σηκώθηκε και περίμενε ο ένας δίπλα στον άλλον να τους αφήσουν να κατέβουν στο γκαράζ. Όταν αποφάσισα να κατέβω και 'γώ στο γκαράζ αυτή ήταν η εικόνα που αντίκρισα. Social distancing κατα τα άλλα...

IMG_6222.thumb.jpeg.931cc87695325b402bc8831d11221b86.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βρισκόμαστε μια Παρασκευή του Νοεμβρίου 2011.Πάνω στο Πρέβελη με τη τότε συνηθισμένη του αναχώρηση των 23.59 για Κασοκαρπαθία.Ο καιρός 7-8 Βοριάς με ενίσχυση.Στη προσέγγιση στη Μήλο τα μεγάφωνα ανακοινώνουν απαγορευτικό απόπλου επ'αόριστον. Τότε μαζεύονται καμιά 10αριά άτομα στη reception να βρίζουν.Στη προβλήτα ήταν ήδη δεμένο το Aqua Jewel που έκανε ενδοκυκλαδικά έχοντας διανυκτέρευση.Το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο κάνει σήμερα το Άρτεμις.Ο Πρέβελης δίνει και άλλους κάβους.Στη διάρκεια της ημέρας προστίθεται και ο Αδαμάντιος Κοραής.Τρία βαπόρια δεμένα με τους καταπέλτες δίπλα δίπλα ήταν εντυπωσιακό.Η αλήθεια είναι ότι οι άνεμοι δεν είχαν ενισχυθεί ιδιαίτερα όπως αυτό έγινε τις 2 επόμενες μέρες.Ο Πρέβελης ''προλάβαινε'' να προσεγγίσει τη Σαντορίνη αλλά μετά;Πουθενά δεν θα είχε να προστατευτεί μόνο αρόδου.Οπότε ορθώς προτιμούσανε την ασφάλεια του λιμανιού της Μήλου.Οι επιβάτες μπαινόβγαιναν από το βαπόρι όποτε ήθελαν,ενώ υπήρχαν και ναύτες στο καταπέλτη.Πλοίαρχος ήταν ο Παπαγεωργίου και ύπαρχος Στουραίτης. Χωρίς καμπίνα,ύπνο στα αεροπορικά χωρίς ρούχα και χρήματα μόνο για τα βασικά. Τη δεύτερη μέρα είδα κόσμο να μαζεύεται και άκουσα πως πάνε να παίξουν μπάλα στο στάδιο Μήλου,μεταξύ αυτών και ο καπτά Διαμαντής.Δε θα αναφέρω λεπτομέρειες από τη γνωριμία μου με άλλη συνεπιβάτη.Απλά αυτό που θα πω πως όλη αυτή η κατάσταση και η μονοτονία βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις όπως βέβαια και το θάρρος.Τη Τρίτη το πρωί μετά από 3,5 μέρες πάνω στο Πρέβελη αναχώρησαν και τα 3 Πλοία για τους προορισμούς τους.Και όντως έξω ο δυνατός Βοριάς δεν είχε ακόμα σπάσει.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Πλοίαρχος ήταν ο Παπαγεωργίου και ύπαρχος Στουραίτης. 

Παρότι δε μου αρέσουν τα ευχολόγια και ειδικότερα για τους συνηθισμένους πλοιάρχους, οφείλω να ομολογήσω πως αυτά τα δρομολόγια, αυτού του πλοίου σε αυτά τα λιμάνια με έναν μόνο πλοίαρχο (και σε αυτό συμβάλλει το πλήρωμα σε μεγάλο βαθμό) είναι άθλος.

Χωρίς ξεκούραση να χεις διαύγεια να μπαίνεις βράδυ στη Σαντορίνη, στην Κάσο με καιρό.

Βέβαια για να μην αδικώ και τους υπόλοιπους, την ίδια ακριβώς κατάσταση είχαν βιώσει και οι κ. Τρεσσος, Β. Πασχάλης με το ίδιο πλοίο, αλλά και οι κ. Φραγκιαδάκης, Λαδάς με διαφορετικά πλοία, μάλλον ευκολότερα, γράφω μάλλον γιατί δεν έχω κάνει κινήσεις σε χειριστήρια, ούτε έχω δώσει παραγγέλματα σε ναύτη. 

Ζητώ συγγνώμη από όποιον ξεχνώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Για σήμερα ας δούμε μια ξεχωριστή ματιά στα ελληνικά ferries από ένα ζευγάρι Καναδών που κάνουν ειδική μνεία στο θαλασσινό τους ταξίδι εν Ελλάδι. Επιβιβάστηκαν στο Διαγόρα από την Καβάλα το καλοκαίρι του 2019 με προορισμό την Πάτμο, έφαγαν κανένα 24ωρο λοιπόν επί του πλοίου. Για να δούμε πως τους φάνηκε:

 

Την παράσταση φυσικά κλέβουν τα σχόλια ορισμένων συμπατριωτών μας κάτω από το βίντεο, πάντα επίκαιροι και εντός θέματος.

 

Να εδώ ένας φίλος δίνει ταξιδιωτικές ιδέες, πολύ συγκεκριμένες. Φανταστείτε τους 2 Καναδούς να φτάνουν με τρένο στη Λάρισα και να σταματάνε κάποιον στο δρόμο και να τον ρωτάνε "My friend, where is Angelos with the giros?" :D

Quote

You should visit Larisa and try giros at Angelos and souvlaki at Paraksenos.

 

Και εδώ ο γνωστός παράγοντας του Εδεσσαικού με τη δική του πινελιά

Quote

You make that perfect!!! Go to Lavrio, a small town with Marines. For a long years was this town a fabric make all greek money (coins). A small town but have all thinks.

 

Φυσικά υπάρχουν και ορισμένοι viewers που έχουν το δικό τους καημό :D

Quote

 

Do you know the football Club Paok did you ever heard that team before from the other times you came at Thessaloniki?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή και την ''δημοσκόπηση''  για το ΡΟΔΑΝΘΗ,  θυμήθηκα ένα από τα πολλά και σίγουρα από τα πιο ενδιαφέροντα ταξίδια μου με το ΡΟΔΑΝΘΗ...Αιώνες πίσω, στο μακρινό 1998, αναχώρηση ένα χειμωνιάτικο  απόγευμα (Φεβρουαρίου -αν δεν κάνω λάθος), από Ρόδο, με πολύ΄ δυνατό καιρό, βοριά αν θυμάμαι καλά.., 9άρι σίγουρα....αν και μας ειδοποιήσαν πριν μπούμε ότι το πλοίο σίγουρα κάπου θα σταματήσει λόγω καιρού, είπα να κάνω την ''τρέλα'' και να μπω...Αναχώρηση από Ρόδο Τετάρτη στις 16.00 με προγραμματισμένο δρομολόγιο για Κω-Κάλυμνο-Λέρο -Πάτμο -Πειραιά.....ήδη από το ξεκίνημα από την Ρόδο,΄΄άρχισαν'' τα όργανα, άφιξη στην Κω, όπου έδεσε μετά από 3 προσπάθειες και  σχεδόν 40 λεπτά...Μετά την αναχώρηση, μας ανακοίνωσαν στα μεγάφωνα ότι θα πήγαινε απευθείας στην Λέρο για να δέσει, χωρίς να προσπαθήσει καν να δέσει στην Κάλυμνο...Στην Λέρο φτάσαμε μετά τις 22.00, και μετά από από αρκετές προσπάθειες, κατόρθωσε γύρω στις 23.00 να δέσει.. Στην Λέρο μείναμε δεμένοι όλο το βράδυ, αλλά και την επόμενη ημέρα Πέμπτη, οπότε και κατά το μεσημεράκι, γύρω στις 13.00 ξεκινήσαμε από την Λέρο, γυρίσαμε πίσω στην Κάλυμνο, και από εκεί απευθείας στην Πάτμο. όπου φτάσαμε κατά τις 17.00..Και εκεί που πιστέψαμε ότι τα'' βάσανα'' μας τελείωσαν, μας ανακοίνωσαν  εξακολουθούσε να ισχύει το απαγορευτικό, -στην  Πάτμο δεν μπορούσαμε να μείνουμε, γιατί η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι δεν ήταν ασφαλής, οπότε αποφασίστηκε να πάμε στην Σύρο...νομίζω ότι δεν έχω ταξιδέψει ποτέ με περισσότερο αέρα και κυματισμό από ότι εκείνη την ημέρα....θυμάμαι τις απέλπιδες προσπάθειες να βγω σε εξωτερικό χώρο, κάτι όμως που ήταν πρακτικά αδύνατο...δεν μπορούσες καν να σταθείς...και πάλι βέβαια το βαπόρι ήταν αξιοπρεπέστατο στον καιρό...Μετά από πολύ κόπο, φτάσαμε στην Σύρο, όπου και μείναμε όλο το βράδυ....το επόμενο πρωί κατά τις 10.00 δόθηκε το πράσινο φως....θυμάμαι ότι -αν και δεν ήταν στο δρομολόγιο του η Σύρος, φόρτωσε πολλά φορτηγά από Σύρο, που είχανε ξεμείνει λόγω καιρού...με τα πολλά φτάσαμε στον Πειραιά την Παρασκευή το μεσημέρι, περίπου στις 15.00, μετά από 47 ώρες .!!το μεγαλύτερο  ταξίδι που έχω κάνει....και σίγουρα από τα πιο ενδιαφέροντα....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπέρα σε όλους και καλό καλοκαίρι! Μια που βγάλαμε το χειμώνα μέσα ήταν ευκαιρία με τον καλό καιρό για βόλτα. Ευκαιρία να δούμε και τα ιταλικά παλάτια στη γραμμή του Ηρακλείου. 

Ταξίδι με το Φαιστός από Πειραιά για Ηράκλειο. Αρχικά πολύ θετικό το μεγαλύτερο γκαράζ, ειδικά για το πρωινό ξύπνημα, το ντεκ 4 και 5 είναι ταμαμ. Χωριστή ράμπα, δύσκολο να κλείνεις ή να σε κλείνουν. Το πλοίο πρέπει να ήταν κοντά στο 80% της επιτρεπόμενης πληρότητας και ο κόσμος ήταν πολύς. Δε βοηθά ότι τα μισά καθίσματα είναι κλειστά λόγω περιορισμών, ούτε η νοοτροπία να βάλουμε τα πράγματα να κάτσουν και αυτά στον καναπέ, πάρα τις φιλότιμες προσπάθειες του πληρώματος να πείσουν τον κόσμο. Επομένως αναμενόμενο στους εξώστες και στην πισίνα δεν επεφτε καρφίτσα. Ελπίζω να μπορεί μετά την κατάργηση των μέτρων να απορροφήσει τον κόσμο, γιατί σε αυτό υστερεί από τα απερχόμενα παλάτια. Κατά τα άλλα το πλοίο πολύ καλό, η ρεσεψιόν λίγο μικρή και όταν πέφτει πολύς κόσμος είναι ο ένας πάνω στον άλλο. Βέβαια βοηθάει ο ιός αφού ο κόσμος δεν μπαίνει μπουλούκι μέσα στο πλοίο. Σε πολύ πολύ καλή κατάσταση εσωτερικά, η αφαίρεση των μοκετών (που στα παλάτια του Ηρακλείου είχαν γίνει οι 150 αποχρώσεις του κόκκινου) πολύ θετική τόσο εκτός όσο και εντός καμπίνας. Οι καμπίνες που είναι μαζεμένες στα 7 και 8 ήταν πολύ βολικες αφού γλίτωνες τα πάνω κάτω στις σκάλες και με λιγότερο vibration από τα 4 και 5 που τις περισσότερες φορές έπαιρνες στα άλλα. Επίσης σε καλή κατάσταση και καθαρές, και με το laminate κάτω πολύ καλύτερες.

Το μόνο αρνητικό ήταν το φαγητό, τα μακαρόνια με κιμά, μια γενικά safe επιλογή στο καράβι, ήταν μακαρόνια με σάλτσα και μια ιδέα κιμά. Ίσως λόγω κόσμου, παρατήρησα και σε άλλους έβαζαν σάλτσα από τη ναπολιτεν και μια στάλα κιμά, μάλλον για οικονομία (πρώτη φορά το βλέπω τόσα χρόνια, anyway). 

 

Ταξίδι με το Κνωσσός Ηράκλειο Πειραιά. Το πλοίο αυτή τη φορά άδειο. Όπως και το αδερφό του εξαιρετική κατάσταση. Οι χώροι ήταν άδειοι οπότε ήταν άνετο και το ταξίδι. Η καμπίνα σαν καινούρια, είχα χρόνια να δω σε τόσο καλή κατάσταση.

Το μόνο αρνητικό και πάλι το φαγητό. Πήρα κρέας το οποίο πρέπει να ήταν της προηγούμενης (αν όχι της προ-προηγουμενης μέρας). Πολύ κακή γεύση, ξαναζεσταμενου κρέατος και μύριζε κιόλας άσχημα. Προς τιμήν τους καλέσαμε τον υπεύθυνο που το παραδέχτηκε και ο ίδιος και μας πρόσφεραν να πάρουμε άλλο πιάτο για αντικατάσταση. Νομίζω δεν είναι τυχαίες και οι 2 περιπτώσεις, τα στάνταρ του εστιατορίου λόγω πτώσης κατανάλωσης με τον ιό έχουν πέσει, χωρίς να είναι αυτό δικαιολογία. 

 

Σε γενικότερες γραμμές είναι πολύ ωραία πλοία, με τα ανοίγματα του γκαράζ κατ'εμε και πιο όμορφα. Σε πολύ καλή κατάσταση και εσωτερικά.

Πιθανό μειονέκτημα είναι ότι ίσως δεν μπορούν σε φουλ πληρωτητες να απορροφήσουν τον κόσμο όπως τα Ηρακλειώτικα. Θα φανεί στην πορεία.

Επισης κάτι το οποίο με εντυπωσίασε αρνητικά είναι οι πινακίδες. Πραγματικά πρόχειροδουλειά. Και τα δύο πλοία έχουν ακόμα πάνω τις πινακίδες της Tirrenia. Έχουν καλυφθεί τα λόγκο της προηγούμενης εταιρίας(όχι όλα, βρίσκεις που και που ένα t) και κάποια τμήματα που δεν λειτουργούν (όπως το καζίνο ίσως) με αυτοκόλλητα και έχουν προστεθεί ελληνικές επιγραφές τσόντες. Κάποια έχουν μείνει ακόμα μόνο ιταλικά και αγγλικά. Επίσης έλειπαν σε πολλά σημεία πινακίδες ιδιαίτερα στα ντεκ 7 και 8 και πολύς κόσμος έψαχνε που να πάει, να βρει την πισίνα, τις καμπίνες κλπ. Ενώ ταυτόχρονα οι παλιές ορίτζιναλ πινακίδες των Μινωικών των ορθοδόξων είναι κάτω από αυτές τις Tirrenia, δεν είχαν αφαιρεθεί (θα μπορούσαν να αφαιρέσουν τις από πάνω ίσως και να έχουν αυτές;). Γενικά θεωρώ πως δεν είναι κάτι που δεν είναι εύκολο να διορθωθεί και πρέπει να γίνει άμεσα. Δεν το βλέπω να γίνεται όμως.

Μπόνους track για κάποιους που δεν πίστευαν πέρσι (insert Λεβέντης video), στο Φαιστός το αφρολουτρο ήταν στον τοίχο και δεν είχε ούτε γυαλιστικο παπουτσιών(πως τόλμησαν) ούτε αφρολουτρακια (όχι ότι κάνει διαφορά για μένα προσωπικά, αλλά κουβέντα να γίνεται).

IMG_20210627_024637.jpg

Edited by ToMonopolioMasEfage
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίες οι περιγραφές σου, ευχαριστούμε! Αυτό με το φαγητό δεν είναι καλό σημάδι και το γεγονός πως το αντιμετώπισες και στα 2 πλοία, πιθανόν να μην είναι τυχαίο. Στην Grimaldi ποτέ το φαγητό δεν ήταν το δυνατό τους σημείο αλλά στα δικά μου ταξίδια τουλάχιστον το παράπονό μου αφορούσε την ποικιλία, κι όχι την ποιότητα. Σίγουρα ένα θέμα που χρήζει παρακολούθησης.

 

Το άλλο που μου έκανε εντύπωση σε αυτά που έγραψες ήταν αυτό με τις επιγραφές. Αν θυμάσαι, κάτι ανάλογο είχα συναντήσει κι εγώ στο Cruise Ausonia:

On 7/3/2017 at 11:08 PM, Nick the Greek said:

Στους εσωτερικούς χώρους  η Grimaldi Lines φροντίζει να μας υπενθυμίζει πως απαγορεύεται αυστηρά η ξάπλα, κάτι που όμως νομίζω ότι ούτε τηρείται από τους επιβάτες, ούτε εφαρμόζεται από το πλήρωμα. Αυτή είναι και μια από τις ελάχιστες πινακίδες που δεν είναι στα ελληνικά, οι περισσότερες είναι σαν αυτήν, ελληνικά και αγγλικά. Φανταστείτε πώς από το 2013 μέχρι το καλοκαίρι του 2016, αυτό το πλοίο έκανε αποκλειστικά Ιταλία - Ισπανία - Μαρόκο και δεν μπήκαν στον κόπο να βάλουν παντού πινακίδες στα αραβικά/ιταλικά/ισπανικά. Είναι ασύλληπτο.

 

Οπότε μάλλον εδώ δεν μιλάμε για κάτι τυχαίο. Το μοναδικό που μπορώ να πιθανολογήσω εδώ, είναι πως επειδή τα πλοία της εταιρείας τα βλέπουμε να εναλλάσσονται ανάμεσα σε διάφορες γραμμές και χώρες, προτιμούν να φτιάχνουν τις πινακίδες με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να μην αναγκάζονται να κάνουν μαζικές αλλαγές κάθε φορά που το πλοίο αλλάζει γραμμή/χώρα.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Nick the Greek said:

Στην Grimaldi ποτέ το φαγητό δεν ήταν το δυνατό τους σημείο αλλά στα δικά μου ταξίδια τουλάχιστον το παράπονό μου αφορούσε την ποικιλία, κι όχι την ποιότητα. 

Eχουν αλλες πηγες για την τροφοδοσια των πλοιων οι 2 εταιρειες.

Αν αναφερεσαι στα παλαι ποτε Κρουζ της Αδριατικης ολες οι πρωτες υλες ηταν απο Ιταλια.

Στην Κρητη δεν ισχυει αυτο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ταξίδι με το SUPERFERRY από Ραφήνα για Άνδρο.

Φτάνοντας στο πλοίο, υπήρχε μια μεγάλη ουρά από επιβάτες, κρατώντας αποστάσεις έπειτα από συνεχείς συστάσεις του Λ.Σ., υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση όσον αφορά στον έλεγχο των έντυπων, test κλπ. Θερμομετρηση να πουμε ότι δεν υπήρχε. Επειδή ήταν αρχές Ιουλίου, η κυβέρνηση τότε είχε προχωρήσει σε μία αλλαγή όσον αφορά τα tests, θα σας γελάσω αλλά πρέπει να έκανε για τους άνω των 18 υποχρεωτικό το μοριακό και το rapid test αντί του self test. Το μέλος του πληρώματος που ήλεγχε τα εντυπα και τα tests μάλλον δεν γνώριζε τους νέους κανονισμούς, και μπροστά μου ήταν δυο ανήλικα παιδιά(15-16 ετών υπολογίζω) και έδωσαν εντυπο self test. Αρχικά, το μέλος του πληρώματος τους είπε ότι δεν δέχονται self test και μετά είπε στην υπάλληλο του Λ.Σ. που στεκόταν δίπλα, να πάει να ρωτήσει αν επιτρέπονται. Μανι μανι φυγανε 5 λεπτά για να πει ότι επιτρέπονται τα self tests. Δεν ξέρω αν είναι "επιτρεπτό" μέλος του πληρώματος να μην γνωρίζει τους κανονισμούς και να καθυστερεί την φόρτωση. Επόμενο φάουλ το ότι η GSF δεν είχε άλλο ένα μέλος ώστε να αποφεύγονται τέτοιες καθυστερήσεις. Για το πλοίο δεν έχει νόημα να μιλήσω για το πόσο στολίδι και πολυτελες είναι, το έχουμε υπεραναλυσει. Παρολα αυτά, θα σταθώ στο γεγονός ότι το κατάστρωμα πίσω από την τσιμινιερα είχε ξεθωριάσει και γενικά ήταν σε κακή κατάσταση. Ευχαριστήθηκα ταξίδι με αυτό το πλοίο, ουτε που κατάλαβα ότι πέρασαν 2 ώρες. 

 

Ταξίδι με τον Θεολογο από Άνδρο για Μυκονο.

Επιβιβαστηκαμε στο πλοίο σχεδόν 50 άτομα. Δεν μας ελεγξαν τα  έντυπα κλπ, μας είπαν να τα δώσουμε πάνω (πανω δεν υπήρχε κάνεις) καθώς ούτε και θερμομετρηση μας έκαναν. Όντας από τα αγαπημένα μου βαπόρια, απόλαυσα κάθε λεπτό του ταξιδίου, ειδικά στο πλωριαιο μπαλκόνι που τι να πει κάνεις... Το πλοίο καθαρό, και μου έκανε εντύπωση πως υπήρχε μέλος του πληρώματος που καθάριζε συνεχώς το πατωμα του καταστρώματος. Μανουβρα στην Τήνο με ένα 7ρακι, έκανε αριστεροστροφη έξω από το λιμάνι και στη συνέχεια ήρθε με ανάποδα μέσα στο λιμάνι. Κλασσική μανουβρα cpt Σκιαδα. Highlight ο ήχος των μηχανών κατά την διάρκεια της μανουβρας ήταν απλα ότι καλυτερο😝. Κατά την παραμονή μας στο λιμάνι της Μεγαλοχαρης, παρευρέθηκαν αρκετά μέλη του Λ.Σ. στο πλοίο και λίγο πριν την αναχώρηση αποβιβάστηκαν. Μετά την αναχώρηση από την Τήνο, κουνησε αρκετά(λογικό) στο στενό Τήνου-Μυκονου. Πίσω μας ακολουθούσε μια κίτρινη τσιμινιερα και από κάτω της το BS Mykonos που έσκιζε τα κύματα εντυπωσιακά. Ειλικρινά, βλεποντας τα κυματα, και να μου χάριζαν τα εισητήρια, δεν ξέρω αν θα επιδίωκα να ταξιδέψω με το Hellenic Highspeed στο Ικαριο. Λίγο πιο μπροστα μας, το Sifnos Jet έκανε παρτυ με τα κύματα και προετοίμασε τους επιβάτες για τις βραδινες ζαλάδες από το ποτο. Η άφιξη ήταν παρόμοια με την φωτό του @Nick the Greek αλλά με 6-7 μποφορακια. 

 

Ταξίδι με το FF Andros από Μυκονο για Άνδρο. 

Το πρωην τανι (όπως το αποκαλείτε μερικοί😁) για εμένα είναι ένα ιδιαίτερο βαπόρι. Κατά την ταπεινή μου άποψη, συνδυάζει την χειρότερη πλωρη με την καλυτερη πρυμνη που έχω δει σε βαπόρι. Overall με κερδίζει όμως εξωτερικά. Προερχόμενο από Παρο(πρεπει να ήταν το 3ο του δρομολόγιο για Παρο) οπου έφερε αρκετό κόσμο, φουνταρε προ του καν ξεκινήσει να μανουβραρει και φουνταρε αρκετά κλειδιά, ήρθε λίγο πιο αριστερά απ'οτι επρεπε στην θέση πρόσδεσης και ο καπετάνιος έκανε κάποια λεπτά για να το φέρει στα ίσα. Μπήκαμε μπουλουκι μέσα όπου μας κάνανε θερμομετρηση αλλά δεν μας ελεγξαν παλι τα εντυπα κλπ. Αφού έφαγα άκυρο απο τον καπετανιο για να μπω στην γέφυρα, έφυγε με 20 λεπτά καθυστέρηση διότι υπήρχε μόνο ένας τρακτορας για να βάλει 15-20 κομμάτια μέσα. Εντύπωση μου έκανε ότι αναχώρησε αλα Πρεβελης, δηλαδή είχε έναν κάβο για να το κρατάει μέχρι να βιραρει (συγχωρατε με αν είναι άλλος ο λόγος). Στο στενό Τήνου-Μυκονου μέχρι να γυρίσει για Τήνο κουνησε κάμποσο, ειδικά τα πρωτα 15-20 λεπτά ήταν δυσκολο να σταθείς όρθιος μέσα στα σαλόνια. Όταν γυρισε δεν κουνουσε σχεδόν καθόλου. Μανουβρα στην Τήνο, κλασσική μανουβρα FF Andros όπου μπαίνει μέσα και στρίβει δεξιά και μετα κάνει πισω και ανοίγει με την ευγενική χορηγία απο το προπελακι. Εδώ θα σταθω στο γεγονός ότι το προπελακι ήταν πραγματικα πολυ αδυναμο κάτι που δυσκολευε αρκετά τις μανουβρες. Αναχώρηση από την Τήνο επιβιβαζοντας και μια γυναικεία ομάδα βόλεϊ από την Άνδρο όπου κατέκτησαν το τρόπαιο και στην Άνδρο την υποδέχτηκαν με κόρνες κλπ. Άφιξη στην Άνδρο και άμεση αναχώρηση για Ραφήνα. Το πλοιο και αυτό καθαρό και προσεγμένο. Στα μειονεκτήματα το ότι υπήρχε πολυ έντονη η οσμή του καυσαεριου από την τσιμινιερα ιδιαίτερα στο πίσω κατάστρωμα και σε ένα μέρος του σαλονιού.

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί εδώ μέσα, αλλά να πουμε ότι και στον Θεολόγο και στο FF Andros έχουν αλλαχτει τα εξωτερικά καθίσματα σε πολυ πιο ανετα καθίσματα που πραγματικα...σκίζουν.

 

Συνοψίζοντας, και τα τρία πλοία πεντακάθαρα, προσεγμένα και ευχαριστιέσαι ταξίδι. Όπως είχε τοποθετηθεί ο @Nick the Greek και με βρίσκει απολυτα συμφωνο, τα πλοία αυτά αλληλοσυμπληρώνονται και τέτοια βαπόρια χρειαζόμαστε. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πήγαινε έλα με το Golden Bridge Νίτσα-Βρινδήσιον στις 17 και στις 31 του Αυγούστου,για να ξεκινήσουμε το road trip στην (μισή) Bella Italia.

Ωραίο πλοίο και κλασικός Γιαπωνέζος. Αναχώρηση 23.30 συμφωνα με τα εισητήρια ,αν και το πλοίο έφυγε 12 και κάτι ψιλά.

Φορτηγά στο γκαράζ με το που μπαίνεις και εμείς με τα ΙΧ πάνω ,γύρω στα 40 αμάξια?Δε τα μέτρησα αλλα γεμίσαμε το νοητό υ με το που ανεβαίνεις.

Εμείς είχαμε κλείσει τόσο στο πήγαινε όσο και στο έλα στις αεροπορικές , οι οποίες βρίσκονται στο 9ο deck. Αν και ήταν αριθμημένες στο εισητήριο πάνω,στην πραγματικότητα δεν υπήρχε καθόλου αρίθμηση ενω τα ανοιχτού γκρί χρώματος καθίσματα δεν ηταν καθόλου βολικά και έχοντας και την "κουπαστή" στη μέση δε μπορούσες να ξαπλώσεις καθόλου,ουτε και σε εμβρυακή στάση , μιας και ουσιαστικά λογω covid έπαιρνες ολη τη σειρά. Οπότε τόσο εγώ οσο και η σύζυγος

δε μπορούσαμε να βολευτούμε. Η επόμενη λύση ηταν να πάμε σε καμπίνα ,η οποία οταν κλείσαμε τα εισητήρια δε φαινόταν διαθέσιμη και οποια φαινόταν διαθέσιμη για 2 άτομα ηταν pet friendly 4 ατόμων με τιμη να ανεβαίνει αρκετά ψηλα.Να μην πολυλογώ πήραμε καμπίνα με μικρή χρεώση παραπάνω τελικα που ηταν εξωτερική και κοιμήθηκαμε σαν άνθρωποι.Μελανό σημείο η λεκάνη της τουαλέτας που ήταν σκουριασμένη και η μερική μυρωδιά κάτουρου. Generally speaking η καμπίνα ήταν καθαρή.

Το ταξίδεμα του πλοίου καλό μιας και ο καιρός ηταν λάδι και το περπάτημα στους χώρους του πλοίου άνετο ,ειδικά το μπροστινό βεραντάκι ολα λεφτά. Βέβαια αρκετοί Ιταλοί (ελάχιστοι Ελληνες ημασταν) είχαν φουσκώσει στρώματα και κοιμόντουσαν. Μέχρι και στρώμα 3χ4 στο deck 9 με το που ανέ΄βεις τη σκάλα κοντά στις αεροπορικές θέσεις.

Στο πήγαινε λογικά πρέπει να ήμασταν κάπου στα 400 ατομα .

Το Self Service του πλοίου (αν θυμαμαι ηταν στο deck 8  )  λειτούργησε περίπου 45 λεπτά , επειδή αργήσαμε να πάμε ειχαν μείνει λίγα πράγματα τα οποία δεν μας πολυάρεσαν. Βέβαια ο καφές που πήρα στο deck 7 πινόταν και ηταν πολύ ωραίος οπως και ενα γλυκάκι. Οι τιμές υποφερτές για καράβι.

Αυτα οσον αφορά το πήγαινε. Στη συνέχεια θα διαβάσετε για το έλα.

Στο έλα λοιπόν ήταν πασιφανές πως η δήλωση του @Panagia Ekatontapiliani είχε βάση.

Το πλοίο ηταν άλλο πλοίο. Ημασταν δεν ημασταν 50 άτομα,10 αμάξια αλλα απο νταλίκες το πλοίο είχε τουλάχιστον το μισο κάτω γκαράζ γεμάτο.Πρέπει ομως να είχε φέρει πολλούς Ιταλούς γιατι και καθυστέρησε να ξεκινήσει απο Νίτσα καμια ώρα (βέβαια αντι για 8.30 που έφτανε το πλοίο, ήρθε κατα τις 9.30) αλλα σχεδόν μέχρι τις 11 ξεφόρτωνε και ενω μας ειχαν πει απο το τσεκ ιν του Brindisi να ειμαστε έτοιμοι κατα τις 10.30 το κομβόι της φόρτωσης (εδώ τους παραδέχομαι τους Ιταλούς) ξεκίνησε στις 11.20 τόσο για εμάς όσο και για το Euroferry Olympia με ώρα αναχώρησης 12.00. Βλέποντας αυτά πίστευα οτι θα αργήσουμε να αναχωρήσουμε αλλα τελικά οι περισσότεροι πηγαιναν για το Μανωλάτση και όχι για τους Αφούς Αρκουμάνη.

Συνεπώς όντας λίγοι ολοι καθόμασταν οπου θέλαμε και ελάχιστοι πήραν καμπίνα ,παρατηρώντας απο τους πόσους έδωσαν τα κλειδιά στο τέλος. Ένα foul αν μπορώ να το πώ ήταν πως η αίθουσα των αεροπορικών ήταν κλειδωμένη οταν την επισκέφτηκα για να τη φωτογραφίσω ως shipfriend αφου λέω πλέον κανεναν δεν έχει ευκαιρία να παμε...αμ δε... Δε θυμάμαι αν τη φωτογράφισα στο πήγαινε (ειναι και καποιες χιλιάδες οι φωτο 😛 ) .

Το πλοίο γενικά φαινόταν πως κάτι δεν πάει καλά αφου και οι τουαλέτες δουλευαν οι μισές λεκάνες ενω των ορθίων ηταν με σακούλες κλειστές. Την ίδια στιγμή η καφετέρια/καντίνα στο 7 είχε ελάχιστα πράγματα (3 ηρωικά hot dogs...ήρωας οποιος τα φαγε τα 2 εκ των 3) και ειχε μονο τσιπς και αναψυκτικά ενω στο πήγαινε υπήρχε πληθώρα προιόντων. Η τροφοδοσία δεν ξέρω που γίνεται αλλα πρέπει να γινεται απο Ιταλία γιατι τα περισσότερα προιόντα ηταν στα Ιταλικά.Οπότε ηταν ενα κάποιο foul  που δεν είχε πολλά προιοντα.

Το ταξίδεμα και πάλι πολυ καλό αν και ποτε δε ξεπεράσαμε το όριο των 17 μιλίων αλλα και γιατι να τη ξεπεράσουμε αφού με αυτή τη ταχύτητα μια χαρά ηταν στα ωράρια του.

Θεωρώ πως το πλοίο έχει ενα πολυ ωραίο εσωτερικό το οποίο θα άντεχε και σε γραμμή της εσωτερικής ακτοπλοίας αλλα δεν ξέρω ποσο μπορεί να ανοιξει τη ταχύτητα του ως τα 20-21 μίλια ώστε να μπορέσουμε να το δούμε. Σίγουρα πρεπει να είναι μια βελτίωση για την εταιρεία του σε σχέση με άλλα πλοιου του παρελθόντος αλλα κάτι του έλειπε για να πείς οτι ειναι ενα πλοίο αστέρι . Αυτά ως shipfriend που συμπαθώ την εταιρεία και την προσπάθεια που έχει κάνει η οικογένεια ολα αυτά τα χρόνια.Ενας απλός επιβάτης δε θα έδινε και πολλή σημασια,οποτε σίγουρα για τη γραμμή που ηταν παρα ειναι καλό. Στο μέλλον μακάρι να το δούμε στο Αιγαίο αν και δε το βλέπω.

Φωτογραφίες του πλοίου θα ανέβουν στο thread του πλοίου

Τυπικά να αναφέρω πως πήγαινε έλα αεροπορικές με αμάξι 4μ 280 ευρώ και με αλλαγή σε ημερομηνίες (φυγαμε μια μερα νωρίτερα και ηρθαμε μια μέρα αργότερα )πήγε στα 310

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πρόσφατα ταξίδεψα με το Speed Cat I σε ένα κυκλικό ταξίδι από Πειραιά για Πόρο και επιστροφή επιλέγοντας να ταξιδέψω στη Business Class. Για το καλαίσθητο ξενοδοχειακό του, έχω κάνει μια παρουσίαση πίσω τον Μάιο. Η ελεύθερη πρόσβαση στο ανοικτό κατάστρωμα είναι από τα πολύ δυνατά σημεία του πλοίου, μιας και ο κόσμος θα κάνει έστω μια βόλτα στο ανοικτό κατάστρωμα για να απόλαυσει το ταξίδι, ειδικά όταν υπάρχουν καλές καιρικές συνθήκες. Στη διάρκεια του ταξιδίου έπαιζε σε χαμηλή ένταση μουσική από το Mad TV στη μεγαφωνική του πλοίου. Η ποιοτητα του χαρμανιού καφέ στο μπαρ της Flocafe, μου άρεσε πολύ. Να σημειώσω ότι στο ταξίδι της επιστροφής κέρασαν ένα ποτήρι κρασί όλους τους επιβάτες της Business Class, που εγώ σε παλιότερα ταξίδια μου στη VIP των Highspeed, θυμάμαι ότι κέρναγαν ένα ποτήρι με τυποποιημένο χυμό πορτοκαλί και στα Flying Cat δεν πρόσφεραν κάτι στους επιβάτες. Τέλος να αναφέρω ότι οι τουαλέτες του πλοίου ήταν ίσως οι πιο καθαρές που έχω δει, αλλά και ότι δεν υπήρχε ίχνος μυρωδιάς (και εάν υπήρχε το αρωματικό χώρου την κάλυπτε) από τις κλασικές μυρωδιές που συναντάμε στα πλοίο. Το ταξίδεμα του ήταν πολύ καλό και σταθερό, ενώ υπήρχε πολύ καλή ηχομόνωση στο πλοίο, με αποτέλεσμα να μην ακούγεται καθόλου ο θόρυβος από τις μηχανές του.

Ένα αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι η έντονη κλίση στη σκάλα επιβίβασης λόγω του χαμηλού ντόκου στο λιμάνι του Πόρου. Νομίζω ότι χρειάζεται κάποια ξύλινη πλατφόρμα για να ακουμπάει η σκάλα επιβίβασης, έτσι ώστε να γίνει πιο ήπια η κλίση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...