Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Recommended Posts

Ταξίδι και με τα 3 παλάτια φέτος το καλοκαίρι για διακοπές και δουλειά στην όμορφη Κρήτη,οπως και το Blue Galaxy και το Blue Horizon.

Τα παλάτια όμορφα και Ιταλικά ❤️ αλλα οι Μινωικές φαίνεται πως δίνουν ολο τους το είναι στα Ηρακλειώτικα.

Τι εννοώ? Τα πλοία του Ηρακλείου πεντακάθαρα,ενω το Μύκονος Παλάς μου φάνηκε ελαφρώς ταλαιπωρημένο ,απόρροια λογικα της 5ετούς ναύλωσης στη CIN/Tirrenia.

Με το Μύκονος γύρισα  τέλη Ιουλίου ενω με τα Ηρακλειώτικα αρχές  αυτής της εβδομάδας,αρα αρχές Σεπτέμβρη για να καταλάβετε πόσο κόσμο είχε (700 με 1000 αντίστοιχα)

Τα σαλόνια των Ηρακλειώτικων πολύ καλά  οπως και το self service και το a la carte , πλήρως εξυπηρετικοί το πλήρωμα ,αν και αποτιμές βαπορίσιες, ήτοι για 2 πιάτα 1 σαλάτα , 1 φρούτο ,μια σπράιτ και μια μπύρα 36 ευρώ. Βέβαια τα πιάτα αρκετά γεμάτα. Η σαλάτα λίγο ξερή βέβαια αλλα ισως ετυχε.

Οι καμπίνες πολύ κάθαρες και οι θαλαμηπόλοι άκρως εξυπηρετικοί ,το μόνο πρόβλημα είναι λίγο στις κοινόχρηστες τουαλέτες που λίγο η αδιαφορία του κόσμου,λίγο  οτι δεν πέρναγαν συχνά ήταν λιγότερο καθαρές,απ'οτι στα BlueStarοπλοια (Horizon,Galaxy) που χρησιμοποίησα επίσης.

Απο ταξίδεμα τοσο στο Μυκονος οσο και στο Κνωσός που ανέβαιναμε με ελαφρυ ΒΔ της τάξης των 4 bf ουτε που το καταλαβαίναμε,ενω στο κατέβασμα που έκανα με το Φαιστός θα έλεγα πως το βοριαδάκι το 6αράκι το καταλάβαμε στο υψος της υδρας μονο. Vibration καθόλου μα καθόλου,παρα μονο στη μανούβρα του Κνωσός στο λιμάνι και αυτο ανεπαίσθητο.

Οσον αφορά το Blue Galaxy επειδή δεν βρήκαμε καμπίνα  την βγαλαμε στο φλοκαφε γινόμενοι παγάκια αλλα το ταξιδεμα του πολυ καλό και γενικοτερα το πλοιο καθαρό με πεντακάθαρες κοινόχρηστες τουαλέτες.Στο Blue Horizon φαινόταν πως χρόνια έχει να πειραχτεί κάτι στις καμπίνες γιατι παρα ήταν "παλιομοδίτικες".Σαν γνησια γιαπωνεζικαπάντως  το ταξιδεμά τους ήταν εξαιρετικο.

Για το τέλος να αναφέρω σαν σχόλιο,θυμάστε ποσο δε μ αρεσαν τα σκράμπερζζζ στο Μύκονος.Ε αντίστοιχα θεωρώ πως τα σκράμπερς στα Φαιστός -Κνωστός τα κάνουν να δείχνουν λιγότερο κουτιά.

Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2019 at 2:15 AM, superfastship said:

Τέλος, αναχώρηση στις 07/08 απο σέριφο για πειραιά την ημέρα που είχε βοηθήσει σε διάσωση λόγω καιρού. Μας ήρθε μήνυμα για 45' καθυστέρηση, τελικά φτάσαμε πειραιά όμως με 2 ώρες. Μέσα γινόταν το αδιαχώρητο και μου έκανε εντύπωση που εκτός απο τον πάνω όροφο που έχει καμπίνες και δερμάτινα αεροπορικά, στην πλώρη του κυρίως καταστρώματος έχει αρκετά αεροπορικά ακόμα και καναπέδες που τα χωρίζει με αλυσίδα απο το υπόλοιπο κατάστρωμα γράφοντας αριθμημένες θέσεις και ήταν άδεια, ενω στο υπόλοιπο καράβι ψάχναμε θέση να κάτσουμε.

Με ποιό πλοίο έκανες το Σέριφος-Πειραιάς;

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δύο αναφορές φέτος, μπήκε και ο χειμώνας, πάμε να δούμε σιγά σιγά τι επικράτησε το καλοκαίρι και το φθινόπωρο. Θα ξεκινήσω από το πρόσφατο ταξίδι με το World Champion Jet μέσα στον Σεπτέμβρη και εν συνεχεία με το Dodekanisos Pride αρχές Αυγούστου.

Ταξίδι με το World Champion Jet για την Σύρο. Ταξίδι 2 ωρών, με καιρό 5άρι γεμάτο τοπικά 6αρι. Το πλοίο συμπεριφερόταν καλά στον καιρό για την κατασκευή του (άλλα ταχύπλοα έχουν χειρότερο ταξίδεμα) και χωρίς τριξίματα στα τραντάγματα. Έχει ήδη αναφερθεί σε προηγούμενη αναφορά ταξιδιού από Μύκονο, οπότε ας προσθέσω μερικά σημεία.

Το πλοίο στο μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών καθισμάτων περιμετρικά στους μπουλμέδες έχει κανάλια με πριζες για παροχή ρεύματος, κάτι που απ ότι αντιλαμβάνομαι είναι προσθήκη της Seajets. Κάτι που λίγα πλοία στην ακτοπλοΐα έχουν. Το πλοίο, αν και μπήκε Σεπτέμβρης, είχε καλή πληρότητα, και πραγματικά μέσα έμοιαζε "κουφέτο". Σε σχέση με τις αρχές, πλέον πηγαίνει με μικρότερη ταχύτητα και με μικρές καθυστερήσεις, μιας και φτάσαμε Σύρο στις 9:20 αντί της 9:00.

Τα απόνερα που δημιουργεί το πλοίο είναι εντυπωσιακά, αν και δεν μας αφήσανε να τα χαρούμε, διότι λίγο μετά την έξοδο από τα φανάρια το πλήρωμα ζητάει από τους επιβάτες να περάσουν μέσα.

Θα προσθέσω μία φωτογραφία του μονοθέσιου, μιας και στην gallery μόνο του δεν υπάρχει. Στα πρότυπα του FiorB) έτσι κι αυτό έχει ένα μηχανοκίνητο (μειώνοντας το πρωτόκολλο των οχημάτων στο γκαραζ:D). Επίσης τα σχεδιαγράμματα των δύο ντεκ που είναι αναρτημένα και η επιγραφή των ναυπηγείων για το πλοίο.

Η αποβίβαση όπως ειπώθηκε γίνεται από πλώρα, περνώντας από τις ραμπες του γκαραζ και συνεχίζοντας προς το κυρίως.

 

Dodekanisos Pride. Πλήρες δρομολόγιο από Πυθαγόρειο Σάμου για την Κω. Το δρομολόγιο περιελάμβανε Αγαθονήσι, Αρκιούς, Πάτμο, Λειψούς, Λέρο και Κάλυμνο. Το πλοίο δουλεύει ακατάπαυστα, είναι πραγματικά το βασικότερο μεταφορικό μέσο των Δωδεκανήσων και μεγάλη ευκολία. Επιβίβαση το πρωί στο Πυθαγόρειο και οι βαλίτσες τοποθετούνται στο μικρό γκαράζ, σε σημείο έτσι ώστε σε κάθε λιμάνι το πλήρωμα τις ετοιμάζει σε σειρές με τα χερούλια επάνω για να τις πάρουν οι επιβάτες χωρίς να συνωστίζονται σε ένα σημείο, κάτι που μας ξάφνιασε ευχάριστα κατά την άφιξή μας στην Κω.

Ο χώρος στο ανοιχτό κατάστρωμα παραμένει ανοικτός κατά την διάρκεια του πλου, ενώ η πληθώρα νησιών που προσεγγίζει προσελκύει τους επιβάτες να βγαίνουν έξω. Βέβαια όσοι κάθονται στα αεροπορικά του επάνω καταστρώματος, έχουν την ενόχληση του άνοιξε-κλείσε πόρτα, οπότε μάλλον δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο. Τα εξωτερικά καταστρώματα δεξιά και αριστερά δεν είναι προσβάσιμα για τους επιβάτες.

Το πλοίο εσωτερικά δείχνει την ηλικία του, αλλά δεν είναι απρόσεχτο. Στα πλαίσια του ανεκτού είναι οι όποιες φθορές σε καθίσματα και διαδρόμους, κάτι που είναι φυσιολογικό. Φυσική φθορά θα το έλεγα, και όχι κάτι που προκαλείται από επιβάτες. Και η καθαριότητα ήταν σε καλό επίπεδο ενώ αρκετά καλές ήταν και οι τιμές στο μικρό κυλικείο του πλοίου. Το ταξίδι κύλησε ομαλά αν και ο καιρός ήταν κατά περιοχές γεμάτο 4άρι με 5αρι και το πλοίο δεν είχε καθυστέρηση στις προσεγγίσεις του.

Ήταν πραγματικά από τα πιο όμορφα ταξίδια με πλοίο, μοναδική εμπειρία και εν μέρει εντυπωσιακή αν σκεφτείς το μέγεθος της προσφοράς των πλοίων αυτών στα νησάκια των Δωδεκανήσων.

Η επιλογή δε της σύνδεσης με Ικαρία και Σάμο εξαιρετική, πάει το island hopping σε εκπληκτικά επίπεδα διότι συνδέει μοναδικούς προορισμούς. Μακάρι να συνεχίσουν.

Ας το δούμε και κατά την διανυκτέρευση του στο Πυθαγόρειο την προηγούμενη ημέρα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ένας γνωστός μου είχε την ατυχία να ταξιδεύει με το Cruise Olympia από την Ανκόνα για Πάτρα στο τελευταίο δρομολόγιο του με τις 18,5 ώρες καθυστέρηση. Ο άνθρωπος ταξίδευε από χώρα της Ευρώπης προς την Ελλάδα. Τη Κυριακή το βράδυ διανυκτέρευε στο Τορίνο και την επομένη θα ημέρα θα ξεκίναγε για να φτάσει στην ώρα του για την αναχώρηση του Cruise Olympia τη Δευτέρα στις 21:00 από την Ανκόνα. Αφού ξεκίνησε από το Τορίνο και ήταν καθοδόν για την Ανκόνα, λαμβάνει μήνυμα στο κινητό του για αλλαγή της ώρας του δρομολογίου του για τις 6:00 το πρωί της Τρίτης! Μετά του έρχεται άλλο μήνυμα για τις 09:00 το πρωί της Τρίτης, χωρίς να εξηγεί την αίτια της αλλαγής ώρας αναχώρησης.

Αφού φτάνει στο πλοίο και επιβιβάζεται ο άνθρωπος ζήτησε αναβάθμιση της καμπίνας του για την ταλαιπωρία  που υπέστη από τη καθυστέρηση του πλοίου και πήρε αρνητική απάντηση από τους υπευθύνους του πλοίου. Τελικά έφυγαν κατά τις 11:00 από την Ανκόνα λόγω της καθυστέρησης στη φόρτωση και αφού έβλεπε την αναχώρηση από τη πρύμη, παρατήρησε ότι απόνερα έβγαζε μόνο από τη δεξιά πλευρά, ενώ στην αριστερή φαινόταν ότι η προπέλα γύρναγε μόνο από τη ρύμη του πλοίου. Πάει στη ρεσεψιόν και ρωτάει εάν το πλοίο έχει πρόβλημα και ταξιδεύει με δυο μηχανές?? Στη ρεσεψιόν απαντάνε ότι δεν ξέρουν κάτι τέτοιο.

Η μόνη αποζημίωση για τη ταλαιπωρία των 18,5 ώρες καθυστέρησης ήταν ένα κουπόνι για ένα δωρεάν μπουκάλι νερό και μια σαλάτα σε πλαστικό κουτί από το μπαρ, για αυτόν και για τη γυναίκα του!!

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωσε τον γνωστό ότι αν έμεινε σε ξενοδόχειο την ημέρα της καθηστερης κ έχει απόδειξη για αυτό αποζημιώνεται μέχρι 80€.καθως επίσης ότι δικαιούται ή τα ίδια εισιτήρια της ημέρας καθηστερης σαν δώρο στην ίδια θέση με εξερεση το ιχ. 

Link to comment
Share on other sites

Έβλεπε οτι γυρνούσε η προπέλα απο τη ρύμη του πλοίου; πως το κατάφερε αυτό;

Ισχύει οτι δικαιουται ισης αξιας εισιτηριο για την καθυστερηση, ισχύει οτι η ταλαιπωρία του είναι μεγάλη, αλλα απο τη στιγμη που ειχε καμπινα, το να παει να ζητησει αναβαθμιση της κατηγοριας καμπινας ηταν υπερβολικό.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

παρατήρησε ότι απόνερα έβγαζε μόνο από τη δεξιά πλευρά, ενώ στην αριστερή φαινόταν ότι η προπέλα γύρναγε μόνο από τη ρύμη του πλοίου.

ας κραταμε και μια πισινη. δεν βουτηξε κιολας ;) 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

ενώ στην αριστερή φαινόταν ότι η προπέλα γύρναγε μόνο από τη ρύμη του πλοίου.

Με ολο το σεβασμο στο φιλο σου και σε σενα που το μεταφερεις, αλλα σε καποιο προβλημα δεν αφηνουν την προπελα να γυρναει σαν ανεμιστηρας, μηδενιζουν το pitch ωστε να μην υπαρχει κινηση στο συστημα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκανα λοιπόν την κρουαζιέρα κ γω Πειραιά - Χανιά με minoan.. Δεν θα το πρότεινα ούτε σε shipfriends... Λόγω της πολιτικής εκπτώσεων για Χανιά το πλοίο ήταν γεμάτο μελαχρινόυς νομάδες. Στις τουριστικές θέσεις δεν μπορούσες να κάτσεις από τα αρώματα τους.. Το βάρβαρο της υπόθεσης ήταν οι ανακοινώσεις 6.00 στο Ηράκλειο (απόλυτα λογικές εγώ δεν ήμουν προετοιμασμενος).. Τρία αρνητικα μόνο έχω να σχολιάσω όσο αφορά τους καμαρωτους στο σαλόνι τουρίστικης. Βέβαια κ αυτοί την δουλειά τους κάνουν ξέρω ότι δεν είναι επιλογή τους.. Πρώτον όταν ένα παιδάκι εμφάνισε ένα σουβλάκι του είπε ότι δεν μπορει να το φάει εκεί.. δεύτερον τους ξύπνησαν στο σαλόνι από τις 5.00 και τους είπαν ότι δεν επιτρέπεται να κοιμούνται εκεί😂😂, βέβαια στις τουριστικές ηταν αδύνατον λόγω ρομα. Κ τρίτων 3,50 ο πατροπαραδωτος φρεντο εσπρέσο;;;; αιτία πολέμου ... Κατά τα άλλα βαποραροι.. 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Αναφορές ταξιδίων

Μιας και έκανα κι εγώ το ταξίδι αυτό, θα σου πω οτι το αδικείς μόνο και μόνο επειδή ταξίδεψες κατάστρωμα. Αν είχες ταξιδέψει σε καμπίνα θα είχες την καλύτερη άποψη διότι:

-δεν σε ενοχλούν οι ανακοινώσεις στο Ηράκλειο

-ξυπνάς με την ησυχία σου πριν τα Χανιά και πίνεις τον φρεντο εσπρεσσο στα 3.5 ή 3.15 με κάρτα μέλους την στιγμή που σε ένα καφέ στο Μοναστηράκι κάνει 4

-η τιμή της καμπίνας είναι ελάχιστα ευρώ διαφορά από το κατάστρωμα

Έχουμε ήδη αναφέρει στο αντίστοιχο θέμα ότι οι προσφορές των Μινωικών αυτή την περίοδο είναι πάρα πολύ καλές, και για κάποιον που δεν έχει 7 ή 8 το πρωί να πάει κάπου, το ταξίδι με τις Μινωικές είναι πολύ ξεκούραστο.

Θες και μπονους; Μετά το Ηράκλειο είστε 50 επιβάτες να παίζετε μπάλα στο βαπόρι, ούτε βαβούρες ούτε φασαρίες ;)

Όσο για το σουβλάκι, έχω κάνει παράπονο και προσωπικά (και άλλοι επιβάτες) όταν στα αεροπορικά οικογένεια ρομά που είχε στρώσει στα πατώματα είχαν βγάλει πιτόγυρα και μερίδες και οι μυρωδιές του τζατζικιου καθιστούσαν την παραμονή στον χώρο απαγορευτική. Ίσως για αυτό στον εσωτερικό χώρο να μην του επέτρεψε. Στην πισίνα by the way, κι εγώ με την παρέα μου μία φορά είχαμε στήσει τσιμπουσι, χωρίς να ενοχλούμε. Κερνουσαμε και τσικουδιές:D

Το οτι σε ξυπνάνε απο τις 5 ενώ το πλοίο φτανει 5.45 Ηράκλειο είναι λογικό. Σκέψου τι θα γίνει αν κάποιος δεν κατέβει Ηράκλειο γιατί δεν άκουσε οτι φτάνει το βαπόρι. Απ οτι αντιλαμβανομαστε αυτό παιρνει μπάλα και οσους πανε Χανιά και μόνο για αυτους είναι το αρνητικό, αλλά η πλειονοτητα για Χανιά ταξιδεύει με καμπίνες.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Με την σειρά μου, να πω κι εγώ πως έκανα αυτό το ταξίδι 3 φορές, 2 προς Χανιά και μια προς Πειραιά. Και τα τρία ταξίδια έγιναν σε vip, οπότε ίσχυε ότι και στο κατάστρωμα με το ξύπνημα από τις 5, κάτι βέβαια που δεν με χάλασε καθώς έτσι κι αλλιώς ήθελα να δω την αφιξοαναχώρηση στο Ηράκλειο.

On 11/1/2019 at 9:26 PM, kretanraki said:

Δεν θα το πρότεινα ούτε σε shipfriends...

Προσωπικά θα διαφωνήσω με αυτό. Το όλο σκηνικό με τις έξτρα ώρες στο πλοίο και την αφιξοαναχώρηση στο Ηράκλειο μου ήταν ότι καλύτερο σαν shipfriend.

Θα συμφωνήσω με τον @Nikos_Chania , καθώς το ταξίδι είναι πραγματικά πολύ άνετο-ξεκούραστο και ιδανικό αν δεν βιάζεσαι το πρωί.

Όσο για το Χανιά-Πειραιάς, πραγματικά δεν κούρασαν σε καμία περίπτωση οι 14μιση ώρες. Και όσον αφορά αυτό που μιλάνε όλοι για ταλαιπωρία, προσωπική μου άποψη είναι ότι μεγαλύτερη ταλαιπωρία είναι οι 9-10 ώρες, ανάλογα το πλοίο της κοινοπραξίας, σε κατάστρωμα, παρά οι 12μιση-14μιση σε vip ,οπού την πληρώνεις και λιγότερο.

Και μιας και αναφέρθηκα σε τιμή, πραγματικά τα 13 ευρώ κατάστρωμα / 17 ευρώ vip με φοιτητικό είναι πάρα πολύ λίγα .Για μένα, ήταν ένα μικρό έξτρα κίνητρο να ανέβω ένα σκ παραπάνω Αθήνα.

Από κόσμο, όντως, ήμασταν γύρω στα 50-60, με το μάτι στην ρεσεψιόν κατά την αποβίβαση, χωρίς να υπολογίζονται προφανώς κάποιοι λίγοι που θα ήταν στα γκαράζ. Στις vip ήμασταν και τις 3 φορές 2 άτομα, άρα σχεδόν μόνος, με απόλυτη ησυχία . Οι αριθμοί αυτοί ισχύουν και στο ανέβασμα για Πειραιά

ΥΓ 1. Μια ηλικιωμένη κυρία μπροστά μου στα εκδοτήρια που μιλούσε στο κινητό, την άκουσα να λέει, χωρίς να θέλω να γίνω αδιάκριτος😂, ότι εν ολίγοις επέλεξε να ταξιδέψει με Μινωικές για Χανιά διότι " αυτά είναι καλύτερα καράβια "

ΥΓ 2. Μπόνους κάποιοι αριθμοί:

Πειραιάς- Ηράκλειο- Χανιά Τρίτη 5 Νοέμβρη μέχρι μισή ώρα πριν την αναχώρηση, αύξων αριθμός σχεδόν 500

Χανιά -Ηράκλειο-Πειραιάς Παρασκευή  22 Νοέμβρη, 70κάτι άτομα 45 λεπτά πριν την αναχώρηση από Χανιά. Στο Ηράκλειο όμως έβαλε πάρα πολύ κόσμο, τόσο που άνοιξε και την δεύτερη αίθουσα στις vip, σε αντίθεση με άλλες φορές που κάθεται ένα άτομο ανά δυάδα θέσεων.

Πειραιάς- Ηράκλειο- Χανιά Κυριακή 24 Νοέμβρη , αύξων αριθμός, 1 ώρα και κάτι πριν την αναχώρηση, σχεδόν 1000 άτομα!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Επί τη ευκαιρία των γιορτών έκανα Πειραιάς-Ηράκλειο και Ηράκλειο-Πειραιάς με τις Μινωικές. Μάλιστα η επιστροφή κλείστηκε επίτηδες για να πετύχω το Μάικονος, αλλά με μια εντυπωσιακή τρίπλα μαλτέζικη για 3η φορά μου ξέφυγε, επομένως 2 ταξίδια με το Κνωσός Παλάς. Επίσης για πρώτη φορά μετά από χρόνια πήρα εσωτερική καμπίνα και όχι εξωτερική. Στο πρώτο ταξίδι από την καμπίνα πρέπει να είχε περάσει σχολείο, γιατί ο πίνακας ήταν σκισμένος και κολλημένος πρόχειρα, οι πρίζες και διακόπτες σπασμένοι, σπασίματα και βαθουλώματα στους τοίχους και στην τουαλέτα. Δεν ζήτησα να αλλάξω καμπίνα γιατί ήμουν τόσο κουρασμένος που απλά ήθελα να κοιμηθώ. Το πρωί φτάνοντας στο Ηράκλειο στις 5:40 οι κλασικές ανακοινώσεις για άμεση αναχώρηση. Μάλιστα δεν αρκέστηκαν σε αυτό αλλά μέλος του πληρώματος άνοιξε την καμπίνα(!!!) να μας ρωτήσει αν είμαστε έτοιμοι για αποβίβαση ενώ το πλοίο μόλις είχε δέσει και φτάσαμε στη ρεσεψιόν και δεν είχαν βγει έξω ακόμα. Απαράδεκτο το λιγότερο, ειδικά εφόσον το κράβι έμεινε μέχρι τις 6:30 στο λιμάνι. Στην επιστροφή πάλι εσωτερική καμπίνα, ήταν σε εξαιρετική κατάσταση εκτός επό τον εξαερισμό που δεν δούλευε και επικρατούσε αφόρητη ζέστη. Όντας βέβαια ξεκούραστος ήθελα να αλλάξω αυτή τη φορά καμπίνα, αλλά οι γυναίκες τη βρήκαν με τη ζέστη (γυναίκες) και δε με άφησαν. Νομίζω ότι οι εσωτερικές γενικότερα είναι λιγότερο προσεγμένες από τις εξωτερικές και τα παραπάνω λεφτά τα αξίζουν, όχι μόνο για το παράθυρο. Στα υπόλοιπα του ταξιδιού, το εστιατόριο σταθερή αξία. Οι τιμές λογικές για καράβι με καλές προσφορές και αξιοπρεπές φαί. Το πλοίο καθαρό, προσεγμένο. Στα αρνητικά η πλέον από ότι φαίνεται πάγια τακτική στις καμπίνες που δεν έχουν αφρόλουτρο στον τοίχο, να μη βάζουν αφρόλουτρα. Γενικά πάνε από ότι φαίνεται οι Μινωικές που ξέραμε, Γκριμάλντι λάινς πλέον με περικοπές όπου γίνεται. Η έλλειψη ανταγωνισμού δυστυχώς αυτά φέρνει.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ToMonopolioMasEfage said:

Στα αρνητικά η πλέον από ότι φαίνεται πάγια τακτική στις καμπίνες που δεν έχουν αφρόλουτρο στον τοίχο, να μη βάζουν αφρόλουτρα. Γενικά πάνε από ότι φαίνεται οι Μινωικές που ξέραμε, Γκριμάλντι λάινς πλέον με περικοπές όπου γίνεται. Η έλλειψη ανταγωνισμού δυστυχώς αυτά φέρνει.

Μπήκες σε Grimaldi και δεν είχε σαπούνι; Σε όλες τις σειρές πλοίων και κατηγορίες καμπίνας, έχει σαμπουάν-αφρόλουτρο να... πλυθούν κι οι κότες. Έλλειψη ανταγωνισμού; Δεν έχει Άττικα-ΑΝΕΚ απέναντι;

Link to comment
Share on other sites

Εχει σε μπουκαλακια μιας χρησης οπως στα ξενοδοχεια.Και περα απ αυτα εχει και γυαλιστικο παπουτσιων τα τελευταια χρονια.Ο φιλος αν καταλαβα καλα εννοει αυτη τη συσκευη που ειναι κολλημενη στον ''τοιχο'' και την πατας για να βγαλει οι οποιες συμπληρωνονται με χυμα σαμπουαν(χαιρομαι που δεν υπαρχουν εν ετη 2020 παντως.Ηταν η τιμωρια του σιχασιαρη αυτη η συσκευη :D ).Προσωπικα εχω χρονια να δω κατι τετοιο σε πλοιο(γενικα).

Μια χαρα ειναι(πλεον)ο ανταγωνισμος.Και λεω πλεον γιατι πριν μερικα χρονια που ειτε εμπαινες στα παλατια ειτε στα Κρητη εδινες τα ιδια (πολλα) λεφτα οκ το ελεγες καπως..Τωρα ομως εριξε τις τιμες και η κοινοπραξια και αναγκαστηκε να ακολουθησει και η Μινοαν και πραγματικα μπορουμε να πουμε οτι μετα απο χρονια λειτουργει ο ανταγωνισμος στη γραμμη του Ηρακλειου οπως πρεπει.

Edited by MILTIADIS
τ9
Link to comment
Share on other sites

@.voyager Στα τελευταία 4 ταξίδια μου με Κνωσός και Φαιστός δεν ειχε μπουκαλακια μέσα. Έπρεπε να πάω στη ρεσεψιόν ή να τους πάρω τηλέφωνο να μου φέρουν. Επίσης θυμάμαι το καλοκαίρι σε ένα ταξίδι με εξωτερική είχε συσκευή σίγουρα στον τοίχο όπως λέει ο @MILTIADIS, την οποία έχω ξαναπετύχει. Οσον αφορά τις τιμές οι γενναίες εκπτώσεις γίνονται λόγω Χανίων. Τον υπόλοιπο χρόνο δίνω τα ίδια καθε φορά. Έπρεπε να διευκρινίσω ότι για ανταγωνισμό αναφερόμουν στην ποιότητα των καμπινών κλπ, που τα τελευταία 2 με 3 χρόνια μου τυχαινουν συχνά ελλατωματικές. Μια καζανακι, μια εξαερισμος, σκισμένη μοκέτα που την είχαν καλύψει με χαλάκι κλπ. Αυτά δεν τα έβλεπες εποχές Τσαμπιον και Σουπερφαστ 12 που τότε είχαν πραγματικό ανταγωνισμό. Και τα έχουμε ξανασυζητησει για οραιζον και Κρητη ΙΙ. Όταν είναι το μεν ακριβό και στο δε για να πετύχεις καλη καμίνα πρέπει να παίξεις τζόκερ. Και στην περίπτωσή μου το καλοκαίρι η κοινοπραξία έβγαινε πιο ακριβή μάλιστα στα εισιτήρια (2 φοιτητικά 2 κανονικά  μινοαν μπονους και αμαξι) με εξωτερική καμπίνα. 

Edit: να συμπληρώσω ότι είναι άποψη μου και αυτά που βλέπω εγώ. Your mileage may vary.

Edited by ToMonopolioMasEfage
Προσθήκη
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοβουν εισιτηριο απο Πειραια για Καβαλα;

Περα απο την τρέλα που εχουμε εμεις εδω δεν υπάρχει λογική να κανει καποιος τετοιο ταξίδι

Link to comment
Share on other sites

100 ευρώ το κρεββάτι σε δίκλινη εξωτερική νομίζω αξίζει, καραβολατρικώς. Πλάκα πλάκα, πρέπει να ψάξουμε σε ποια γραμμή μπορούμε να ταξιδέψουμε πιο πολλές ώρες, με το πιο φθηνό εισιτήριο. Πρόχειρα μου έρχεται πχ από Λαύριο προς Μήλο με το Άρτεμις.

Link to comment
Share on other sites

Σούπερ θα είναι, αλλά θεωρώ τέτοιο ταξίδι δεν το κάνεις σε εσωτερική. Ειδικά περίοδο με μεγάλη μέρα. Όταν πρόκειται για νυχτερινό πλου μόνο, κλάιν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...