Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο link που μας εβαλε ο NHSOS XIOS, η ΝΑP, αναφερει οτι ναυπηγει ΕΓ/ΟΓ 75 μετρων για τη small cyclades lines. θα ειναι ετοιμο το 2011, μετα απο 14μηνη ετοιμασια, θα εχει ελληνικη σημαια και κλαση RINA.
αποριες:

α) το project προχωραει ή εμεινε στα χαρτια;
β) αν τελικα ερχεται παιρνει συνταξη ο σκοπελιτης;

post-1817-098342400 1285886387_thumb.jpg

Φερνει λιγο στο formentera cool.gif

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ειναι μεγαλο για να το βαλει στην γραμμη Ναξος-Μικρες Κυκλαδες-Αμοργος.Μονο το καλοκαιρι αν γεμισει(φετος επιασε προτοκολο 1 ή 2 φορες αν δεν κανω λαθος) ολο τον αλλο χρονο κουβας παει κατω.Αν οντως αυτο αληθευει μαλλον τον βλεπω να επιχειρει να χτυπησει αγονες ενδοκυκλαδικες γραμμες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Ας είναι αιωνία η μνήμη του.

Τόσα καλά που έκανε, μόνο "εν χοροίς αγίων" μπορεί να καταταγεί.

Συλληπητήρια στην  οικογένειά του.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτό το project με το νεότευκτο της SCL δεν προχώρησε?? Ωραίο ακουγόταν πάντως... Θα στόλιζε πολύ τα νερά των Κυκλάδων... ;)

 

Το portfolio της Πειραιώς ή όποιου άλλου δάνειζε την SCL θα στόλιζε, τα νερά των Κυκλάδων, δεν...

Αφήνω ότι στην Αιγιάλη, ο μώλος που παριστάνει το λιμάνι, δεν έχει ασφαλές καταφύγιο για επενδύσεις όπως ο Πειραιάς.

Link to comment
Share on other sites

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα το σκεπάσει!! Γιατί η εταιρεία του έχει προσφέρει πολλά στους κατοίκους των Μικρών Κυκλάδων. Θυμάμαι να τον είχα γνωρίσει στα Κατάπολα, το καλοκαίρι του 1995 ένα πρωινό στο καφενείο-πρακτορείο του κ. Πρεκα, μαζί με τον πλοίαρχο του Εξπρές Σαντορίνη, που ταξίδευα εκείνη την ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από τα εκτός ημερησίας του ΣΑΣ φαίνεται η εταιρεία του Σκοπελίτη να ζητά παράταση για να φέρει νεότερο πλοίο.

 

ΘΕΜΑ 2
ΕΦΑΡΜΟΓΗ  ΑΡΘΡΟΥ  221  Ν.  4072/11‐04‐12  ΣΤΗ  ΣΥΜΒΑΣΗ  ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ  ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ  ΤΩΝ  ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ  “ΚΑΤΑΠΟΛΑ  –  ΑΙΓΙΑΛΗ  –  ΔΟΝΟΥΣΑ  –  ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ  – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΝΑΞΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ”  & "ΚΑΤΑΠΟΛΑ – ΘΗΡΑ – ΙΟΣ – ΚΑΤΑΠΟΛΑ”  

 

 

Το άρθρο 221 αναφέρει για δυνατότητα παράτασης έως 3 έτη:

 

Άρθρο 221
 
Παράταση χρόνου εκπλήρωσης συμβατικής υποχρέωσης
 
H προβλεπόμενη στο άρθρο 17 του ν. 3887/2010 (Α’ 174) διετής παράταση του χρόνου για την εκπλήρωση της συμβατικής υποχρέωσης του αναδόχου προς αντικατάσταση του συμβατικού πλοίου με άλλο ανώτερης κατηγορίας, καθώς και της χρονικής διάρκειας της σύμβασης, δύναται με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και μετά από γνώμη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) να παραταθεί επί μία ακόμα τριετία από την επομένη της λήξης της διετίας και, πάντως, όχι πέραν της 31.12.2017, ύστερα από αίτηση του αναδόχου, που υποβάλλεται οπωσδήποτε πριν από τη λήξη της διετίας, και ταυτόχρονη ανανέωση της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης, που προβλέπεται στη σύμβαση, για χρόνο ίσο προς τη διάρκεια της παράτασης. Η διάταξη αυτή εφαρμόζεται και επί συμβάσεων που καταρτίσθηκαν μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 17 του ν. 3887/2010 και μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος άρθρου και δεν έχουν λυθεί έως τότε με οποιονδήποτε τρόπο.

 

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια από το θάνατο του καπτα Δημήτρη Σκοπελίτη, ας δούμε βίντεο από ένα ντοκιματέρ που γυρίστηκε από την ΕΤ3 για τα 50 χρόνια προσφοράς του Σκοπελίτη

 

 

 

Ενώ γράφτηκε ένα τραγούδι για τον αποχαιρετισμό του

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λίγα λόγια για την ιστορία της εταιρείας και του καπτα Δημήτρη Σκοπελίτη, από σελίδα για τα Kουφονήσια στο fb

Quote

Ο στόλος του καπετάν Μήτσου Σκοπελίτη ηταν το Α/Κ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ 1956 – 1970, Π/Κ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 1964 – 1968, Π/Κ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ 1967 – 1971, Μ/Σ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ ΙΙ 1971 – 1974, Α/Κ ΒΑΛΣΑΜΙΤΗΣ 1974 – 1981, Τ/Κ ΜΑΡΙΑΝΝΑ 1976 – 1985, Ε/Γ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ 1985 – 1998 και το Ε/Γ Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ 1998 μέχρι σήμερα.

Στα πλοία αυτά κατά καιρούς είχαν καπετανεύσει, ο Καπετάν Μήτσος Σκοπελίτης, ο Καπετάν Γιώργης Νομικός από την χώρα Αμοργού, ο Καπετάν Φάνης Χιωτίνης από την Ηρακλεία και ο Γιάννης Σκοπελίτης με τον Καπετάν Γιάννη Φωστιέρη από το Κουφονήσι. Έχει γίνει τραγούδι, έχει μπει στην ελληνική λογοτεχνία, είναι διάσημος σ’ όλο τον κόσμο. Είναι ο «Σκοπελίτης», ο θρύλος των Κυκλάδων. Όσοι Έλληνες και ξένοι ακούνε Σκοπελίτης και Κυκλάδες, αυτόματα φέρνουν στο νου τους το πλοίο που συνδέει χειμώνα-καλοκαίρι τις Μικρές Κυκλάδες μεταξύ τους και με τη Νάξο. Βέβαια, ο πραγματικός θρύλος δεν είναι το καράβι αλλά ο δημιουργός του, ο καπετάν Μήτσος Σκοπελίτης, θαλασσόλυκος με τα όλα του και δεξιοτέχνης βιολιστής από τους καλύτερους των Κυκλάδων, όπως λένε όσοι τον έχουν ακούσει να παίζει σε γιορτές και πανηγύρια. Στο αίμα του καπετάν Μήτσου κυλάει η ιστορία του Αιγαίου. Ο προπάππος του λεγόταν Καρατζάς, ήταν ναυτικός από την Σκόπελο, αλλά τον κυνήγησαν για λαθρεμπόριο και βρήκε καταφύγιο στην Σύμη, που τότε (γύρω στα 1850) ήταν υπό οθωμανική κατοχή. Στην Σύμη του έδωσαν το παρατσούκλι «Σκοπελίτης». Ο παππούς του καπετάν Μήτσου, ψαρεύοντας έφτασε στην Δονούσα, όπου παντρεύτηκε κι έκανε οικογένεια. Ο πατέρας του πήρε γυναίκα από το Κουφονήσι και εγκαταστάθηκε εκεί. Ο καπετάν Μήτσος Σκοπελίτης γεννήθηκε στο Κουφονήσι το 1930 και για 6 δεκαετίες έμενε στα Κατάπολα της Αμοργού, όπου είναι και η βάση του πλοίου «Σκοπελίτης». Σκόπελος, Σύμη, Δονούσα, Κουφονήσι, Αμοργός τρέχουνε στις φλέβες του καπετάν Μήτσου. Θαλασσινή σαν των προγόνων του είναι και η δική του ιστορία. Στο Κουφονήσι μικρός βοηθούσε τον πατέρα του, που ήταν ψαράς αλλά και λαουτιέρης. Ο μικρός Μήτσος Σκοπελίτης είχε ταλέντο στην μουσική κι έτσι ο πατέρας του τον έστειλε να μαθητεύσει δύο μήνες στον Σταματομανώλη, έναν γνωστό βιολιστή της εποχής στ’ Απεράθου της Νάξου. Αν και αυτοδίδακτος τελικά, ο καπετάν Μήτσος πιστεύει ότι θα γινόταν το καλύτερο βιολί της Ελλάδας, αν δεν μεσολαβούσε η Κατοχή, η πείνα και η φτώχια. Την ίδια γνώμη έχουν και οι νησιώτες, που ξεσηκώνονται από τις δοξαριές του. Μετά την θητεία του στο Ναυτικό, παντρεύτηκε και μπαρκάρισε σε ποντοπόρα πλοία. Με τα λεφτά που έβγαλε στους ωκεανούς αγόρασε ένα τρεχαντήρι, τον «Πανορμίτη», έμεινε στο Κουφονήσι κι άρχισε το επαγγελματικό ψάρεμα. Το 1958 πήρε την ταχυδρομική γραμμή Μικρών Κυκλάδων – Νάξου κι εγκαταστάθηκε στα Κατάπολα. Έτσι, το θρυλικό σήμερα πλοίο «Σκοπελίτης» έχει ιστορία 58 χρόνων, με πρόγονο το ψαροκάικο «Πανορμίτης». Τότε ήταν που είχε βγει και το πρώτο τραγούδι, που έλεγε: Μεσ’ τ’ αφρισμένα κύματα περνά ο Πανορμίτης και καπετάνιος με καρδιά είναι ο Σκοπελίτης Τον «Πανορμίτη» διαδέχτηκαν άλλα καράβια που έφτιαξε ο καπετάν Μήτσος. Το πρώτο ήταν ένα σιδερένιο φορτηγό, που μετασκευάστηκε και ονομάστηκε «Χοζοβιώτισσα». Ακολούθησε ένα άλλο καΐκι, ο «Βαρσαμίτης». Το 1980 σειρά πήρε η «Μαριάννα», που εκτός από την εξυπηρέτηση της ταχυδρομικής γραμμής, άρχιζε να φέρνει και τουρίστες στην Αμοργό από την Νάξο και την Μύκονο. Και στο τέλος ήρθε ο «Σκοπελίτης», που πήρε το οικογενειακό όνομα και από το 1981 τον κουμαντάρει ο γιός του καπετάν Μήτσου, ο καπετάν Γιάννης Σκοπελίτης. Κι έτσι στην μνήμη δεκάδων χιλιάδων επισκεπτών και στην ζωή των νησιωτών μπήκε τα τελευταία τριάντα χρόνια ο «Σκοπελίτης», που γράφει χειμώνα-καλοκαίρι τον δικό του θρύλο στις Μικρές Κυκλάδες. Όμως ο θρυλικός «Σκοπελίτης» δεν είναι ένα πλοίο, αλλά… δύο. Αμετάβλητο και θρυλικό παραμένει μόνο το όνομα. Ο πρώτος «Σκοπελίτης» ήταν το «Σποράδες» που δούλευε στον Βόλο. Ο δεύτερος ήταν ένα καράβι από την Μυτιλήνη, που διασκευάστηκε στον σημερινό «Σκοπελίτη», με δυνατότητα μεταφοράς 350 ατόμων και 12 αυτοκινήτων.

aΈνα τραγούδι αφιέρωμα για τα 53 χρόνια στον αγώνα εξυπηρέτησης των νησιών των μικρών Κυκλάδων

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 10 months later...

Τιμητική διάκριση για την προσφορά του στον τουρισμό και τη ζωή στις Μικρές Κυκλάδες απέσπασε ο "θρυλικός" Express ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ στην εκδήλωση απονομής των βραβείων Tourism Awards 2018 την Τρίτη.

Quote

Η απονομή στην οικογένεια του κ. Γιάννη Σκοπελίτη και στο πλοίο των Μικρών Κυκλάδων έγινε με μια μαντινάδα...

"Φουρτούνα έπιασε ο καιρός, το κύμα αγριεύει

όλα τα πλοία δέσανε μα ένα ταξιδεύει

ο Σκοπελίτης είναι αυτός που κύμα δε τον πιάνει

και έχει για καπετάνιο του, πάντα εσένα Γιάννη"

"Ευχαριστούμε το Express Skopelitis που ταξίδεψε τις Ελληνικές θάλασσες για 30 χρόνια αποτελώντας "δώρο θεού" για τους κατοίκους των Mικρών Κυκλάδων. Η οικογένεια Σκοπελίτη βραβεύεται για την προσφορά της στον τουρισμό και κυρίως στη ζωή των Mικρών Κυκλάδων" ήταν τα λόγια της παρουσιάστριας Βαλέριας Κουρούπη όταν απένειμε το βραβείο στον καπετάν - Γιάννη Σκοπελίτη.

Ο κ. Σκοπελίτης, συγκινημένος ευχαρίστησε την κριτική επιτροπή "που επέλεξε τις Μικρές Κυκλάδες για να απονείμει αυτό το τιμητικό βραβείο".

 

Link to comment
Share on other sites

On 26/11/2017 at 9:01 AM, proud_ionian said:

με αφορμη τα Lloyd's Awards, συνειδητοποιησα, οτι παραλειψαμε να αναφερουμε δυο ακομη πολυ σημαντικες βραβευσεις απο διεθνεις οργανισμους.

ο λαοπροβλητος και κοσμαγαπητος Πρωθυπουργος μας, βραβευτηκε... εν Παρισιοις, με το Prix du Courage politique, απο την πολυ σημαντικη επιθεωρηση Politique Internationale, αλλα και με το Βραβείο Δέσμευσης στο Ευρωπαϊκό Ιδεώδες, απο το Δικηγορικο Συλλογο Παρισιων.B)

πραγματικα δεν ξερω ποιος μας τρολαρει περισσοτερο. οι γαλλοι ή  η επιτροπη των ελληνικων Lloyd's Awards.:rolleyes:

(προσοχη. οτι γραψετε για τα βραβεια του Τσιπρα, θα τα επαναλαβω για τα Lloyd's Awards:P)

Salut le Platan et Nicolo attend:D

 

On 26/11/2017 at 5:38 PM, Nick the Greek said:

Η Lloyd's List δεν ξέρω πως δουλέυει για τα βραβεία της. Από 1-2 άλλα publications που δεν έχουν σχέση με ακτοπλοία, τα συγκεκριμένα δεν είναι πως παρακολουθούν τις εξελίξεις, διαβάζουν τι γράφεται και βραβεύουν. Στις εκδόσεις αυτές, η ενδιαφερόμενη εταιρεία είναι αυτή που καταθέτει υποψηφιότητα, με φάκελλο που αναλύει το πως και γιατί πρέπει να την βραβεύσουν. Οπότε δεν είναι πως εντυπωσιάστηκε η επιτροπή παρακολουθώντας την πορεία της εταιρείας, είναι ένα marketing exercise. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, επαναλαμβάνω δεν ξέρω αν έτσι λειτουργεί η Lloyd's List κι ο ΔΣ Παρισίων..

ετσι για να μην ξεχνιομαστε, γιατι σε λιγο θα κανουμε ειδηση, το οτι το Proud Ionian Initiative, βραβευσε για τη συνολικη του προσφορα το κεφαλονια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...