Jump to content
Shipfriends

Blue Star Patmos (ΙΜΟ 9565041)


Recommended Posts

Το όνομα του δευτέρου πλοίου της Blue Star Ferries που θα κατασκευαστεί στη Κορέα, θα είναι Blue Star Patmos

Πηγη: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
 

Quote
"Πάτμος" θα ονομάζεται το νέο πλοίο που θα δρομολογήσει στη γραμμή της Δωδεκανήσου η εταιρεία Blue Star Ferries το έτος 2012. Η απόφαση για το όνομα του πλοίου ελήφθη από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας πριν λίγο καιρό.
Το σκάφος θα παραδοθεί στην εταιρεία το 2012 και θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή της Δωδεκανήσου. Θα έχει προηγηθεί η παράδοση του πλοίου ΔΗΛΟΣ που ήδη κατασκευάζεται, στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) της Κορέας. Τα συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε Ευρώ 137,00 εκατ. περίπου για τα δύο πλοία.
"Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την παρουσία μας στο νομό σας και να προσφέρουμε συνεχώς καλύτερες υπηρεσίες στους νησιώτες", δήλωσε στη "δ" ο διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης Διονύσης Θεοδωράτος. Το νέο απόκτημα της εταιρείας θα κάνει δρομολόγια και σε μικρά νησιά όχι όμως στην άγονη γραμμή την οποία καλύπτει το πλοίο "Διαγόρας".
"Πρόκειται για ένα πλοίο νέας γενιάς υπερσύγχρονο και ταχύτατο που θα καλύπτει τις αναγκες της περιοχής", είπε ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος.
Το Πάτμος θα έχει μήκος 145 μέτρα και θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι και 26,5 μίλια την ώρα. Θα μπορεί να μεταφέρει τουλάχιστον 2300 επιβάτες. 50 Ι.Χ. αυτοκίνητα, ή 50 φορτηγά και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Θα διαθέτει αρκετές καμπίνες για τους επιβάτες και για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, μπαρ, καφετέριες, Night Club, Αίθουσα Συνεδρίων, Καμπίνες για κατοικίδια, Αναρρωτήριο, Εστιατόριο A la Carte, Self - Service και πολλά άλλα.
"Δεν αποκλείουμε να παραμείνει στη γραμμή και το "Διαγόρας" καθώς δεν θεωρούμε πως πρέπει να φύγει αφού εξυπηρετεί την άγονη γραμμή", είπε ο κ. Θεοδωράτος. Με την δρομολόγηση του νέου σκάφους η Blue Star Ferries επιχειρεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό που δέχεται, μετά την κάθοδο στα Δωδεκάνησα της εταιρείας "Hellenic Sea Ways".
Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 625
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

η νισυρος και η τηλος ειναι ανοιχτη θαλασσα. μια διαμορφωση της ραμπας θα θελει. το νεο λιμανι της αστυπαλαιας επισης δεν εχει φυσικα εμποδια (μπαινει ο διαγορας ανετα). για το καστελοριζο, οπως τα ειπε ο μαργαριτης. εμπαινε και το salamis star που εχει το ιδιο μηκος και ειναι πιο δυσκινητο

Link to comment
Share on other sites

περα απτο αστειο (αν καταλαβα οτι κανεις φιλε μου, αλλιως διορθωσε με) αν οντως χωραει στη συμη μακαρι να την πιανει και αυτην!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Η κατασκευή του Blue Star Patmos έχει ξεκινήσει όπως ενημερωνόμαστε από το περιοδικό On Blue της εταιρείας

Στο ΔΗΛΟΣ Ιουνιο του 2010 εκοψαν τις πρωτες λαμαρινες και το πλοιο καθελκυστηκε τελη Νοεμβριου.Στο ΠΑΤΜΟΣ εχουν περασει 8 μηνες και για καθελκυση ουτε φωνη ουτε ακροαση :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στο περιοδικο της Blue Star για το φετινο καλοκαιρι γραφουν για παραδοση μεσα στο πρωτο τριμηνο του 12.(νομιζω οι πρωτες ανακοινωσεις που ειχαν βγει παλιοτερα ηταν για τον Γεναρη του ιδιου χρονου.)

post-2049-0-74464500-1310375443_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν είναι το Blue Star Δήλος. Δεν ταιριάζουν τα ανοίγματα της φωτογραφίας σου με τα φινιστρίνια του πλοίου http://www.marinetra...65039#top_photo

Απ οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω (και ειναι διασταυρωμενο) το Πατμος ειναι ηδη σχηματισμενο και οι χοντρες λαμαρινοδουλειες ειναι τελειωμενες ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

το βαπορι ειναι σε πολυ προχωρημενο σταδιο, αλλα εγω αμφιβαλω αν τελικα θα παραδωθει στην blue star....και οχι λογω κολληματος του ναυπηγειου, ο νοων νοειτο....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Εδω ακομα παλευουμε να παρουμε το Δηλος για το Πατμος εχουμε καιρο μπροστα μας. Την ιδια αισθηση εχω και γω δυστυχως. Κριμα τους διθυραμβους οτι μονο η Αττικα χτιζει νεοτευκτα σε τετοιες δυσκολες εποχες κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι το "Πάτμος" θα παραδοθεί στον συμπεφωνημένο χρόνο χωρίς προβλήματα. Τώρα η DSME έχει την εμπειρία να κατασκευάζει Επιβατηγά Οχηματαγωγά πλοία 145 μέτρων και 26 κόμβων την οποία απεχτησε από την κατασκευή του "Δήλος". Όπως λέει η παροιμία "Στου κασίδη το κεφάλι μαθαίνουν οι Κορεάτες" Αλλά δεν ήξεραν οι Κορεάτες ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση οι πελάτες τους έχουμε τη γνώση τη μαγκιά τη σπιρτάδα και την εφευρετικότητα να κατασκευάζουμε πλοία αρτιότερα, καλύτερα και ανώτερα από τα δικά τους.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά η DSME ήξερε πως να χτίζει πλοία 145μ + και με σχέδια απο την DELTA MARIN απο την εμπειρία της με την MOBY. Απο την άλλη όμως μάλλον καταλαβαίνουμε γιατί η MOBY έχτισε μόνο δύο εκεί και τα άλλα δύο στην Ιταλία..

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, έχεις δίκιο. Αλλά πριν το γράψω κοίταξα μόνο στο παρόν θέμα του πλοίου, όπου και είδα ότι δεν υπήρχε αναφορά. Δεν σκέφτηκα να κοιτάξω και στο θέμα που μας παρέπεμψες.

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν εγινε και τπτ. απλα για να θυμισω οτι εχουμε προηγηθει των αλλοδαπων

ετσι και αλλιως, σημασια εχει να το δουμε εδω και να δουλεψει. μην το hull 7510 δεν γινει bs patmos, αλλα κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φαινεται και η διαφορα που θα εχει με το ΔΗΛΟΣ λογω των περισσοτερων καμπινων(το ντεκ κατω απο την γεφυρα εχει παραθυρα για καμπινες).Παντως δεν περιμενα να ειναι τοσο προχωρημενο εξωτερικα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...