Jump to content
Shipfriends

Blue Star Patmos (ΙΜΟ 9565041)


Recommended Posts

Τραυματισμός ναυτικού του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Patmos στον Πειραιά στις 26/06/20

Quote

Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Ύπαρχο του Ε/Γ -Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ» Ν.Π. 12119, το οποίο είναι ελλιμενισμένο στον κεντρικό λιμένα Πειραιά, για περιστατικό τραυματισμού 53χρονου ημεδαπού, μέλους του πληρώματος (Β΄Μηχανικός) του πλοίου. 

Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω άνδρας διεκομίσθη σε ιδιωτική κλινική για την παροχή ιατρικής περίθαλψης. Σύμφωνα με την ιατρική γνωμάτευση υπέστη  κάταγμα τέταρτου δακτύλου (αρ) άκρου ποδός και θλαστικό τραύμα στην ίδια περιοχή, όπου του έγινε συρραφή.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφού το κατάλαβαν πάλι καλά, μπαμ έκανε ότι ήθελε και το κάτω μέρος βαψιμο για να είναι αρμονικό.Με το που είχα δει την φωτογραφία εδω στο topic, είχα σχολιάσει αυτό ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας το πλοίο από την webcamera της Πάρου,βλέπω ότι δεν έχουν κατεβάσει τον μεσαίο καταπέλτη και έχει μαζέψει και καθυστέρηση σήμερα(όχι μεγάλη)

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2020 at 9:58 AM, Nick the Greek said:

Κι αναρωτιέμαι πραγματικά γιατί τόση εσωστρέφεια και μυστικοπάθεια. Γιατί αυτή η απόλυτη σιωπή λες και το να συζητήσει κάποιος γι αυτό είναι ταμπού. ΟΚ είπαμε, να μην γίνουν σαν τη Levante που πανηγυρίζουν και κάνουν οι χειροκροτητές τους αφιερώματα επειδή πέρασε το Κεφαλονιά το κανάλι της Κορίνθου κι επιστρέφει στο Ιόνιο. Αλλά γιατί σαν εταιρεία να μην προβάλλεις το πολύ καλό σου προιόν. Και στα ΜΜΕ, και στα σόσιαλ μύδια και με κάποιο μπανεράκι στα πλευρά του αλλά και με τον απλό τρόπο του να το έχεις αναμμένο και να ανάψεις και τη γιρλάντα, να προβληθει, να γίνει σημείο αναφοράς. Αντίθετα το πλοίο και η εταιρεία βγάζουν μια εικόνα μιζέριας και εσωστρέφειας που για μένα είναι ανεξήγητη.

 

On 6/17/2020 at 10:21 AM, margaritis24 said:

Η εταιρεια παλευει μονη της με την λαθος  απομακρη επικοινωνιακη πολιτικη!ενα δελτιο τυπου για την εγκατασταση των scrubber στο νεοτερο πλοιο της ακτοπλοοιας δεν υπηρξε..πως θα διαφημισεις τις οικολογογικες σου  αποψεις εν μεσω καλοκαιριου τωρα που ειναι τα φορτε σου λογω κινησεις!

Ένα δελτίο τύπου για το τυπικό της υπόθεσης..

 

Quote

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΔΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (SCRUBBERS) ΣΤΟ BLUE STAR PATMOS

Η Attica A.E. Συμμετοχών ενημερώνει το επενδυτικό κοινό, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που αναλήφθηκαν κατά την έκδοση του Κοινού Ομολογιακού Δανείου, ότι ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση πλυντηρίδων καυσαερίων (scrubbers) στο BLUE STAR PATMOS και ελήφθη η σχετική πιστοποίηση από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα.

Καλλιθέα, 7 Ιουλίου 2020

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να πουμε για το πλοιο πως στη Σαντορινη που μενει τα βραδια ξεφορτωνει κ παει στο ηφαιστειο κ μενει τα βραδια ποτε βορια ποτε νοτια αναλογα με το καιρο για να κανει χωρο στο Πρεβελης κ στον Ολυμπο

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Αυτη τη στιγμή το πλοίο ειναι πιο οικονομικο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της εταιρίας; Πάντως ντουμάνι βγάζει αρκετό, να φανταστώ είναι καθαρό;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πιο οικονομικό από την άποψη πως καιει πιο φθηνό καύσιμο. Αλλα έχει "φορτωθεί" τα έξοδα για την εγκατάσταση scrubber

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρωντας το πλοιο δεμενο σημερα απο αριστερα στη μεση κατω απο τα  ανοιγματα του πανω γκαραζ ειναι που βγαινει η εξαγωγη απο τα scubber στα υφαλα με δυνατηβροη νεου με φυσαλιδες!στην αρχη νομιζα πως ηταν οι προπελες που δουλευαν αλλα μετα καταλαβα οτι ηταν τα  scubber

Link to comment
Share on other sites

On 7/25/2020 at 10:17 AM, pie said:

Αυτη τη στιγμή το πλοίο ειναι πιο οικονομικο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της εταιρίας; Πάντως ντουμάνι βγάζει αρκετό, να φανταστώ είναι καθαρό;

καθαρο ως προς το θειο. αυτο... σάχνει το scrubber

On 1/20/2020 at 9:47 PM, Nick the Greek said:

πως μπορεί μεν η περιεκτικότητα σε θείο να μειώνεται, πλήν όμως έχουν αυξηθεί από 10 εώς και 85% οι εκπομπές black carbon(αιθάλης αν το μεταφράζω καλά), σαν αποτέλεσμα του πολύ αυξημένου αρωματικού χαρακτήρα(με τη χημική έννοια του όρου) των καινούριων καυσίμων με περιεκτικότητα 0.5% Θείο.

Link to comment
Share on other sites

Επιβάτες καταγγέλλουν στα MΜΕ πως δεν τηρούνται τα μέτρα.

Με αφορμή το παραπάνω ας αναφέρω την δική μου εμπειρία.   Επιβεβαιώνω σε ταξίδι για Σαντορίνη πριν 20 μέρες , πως ούτε θερμομέτρηση γινόταν , και πολλοί επιβάτες , ακόμα και μέσα στους εσωτερικούς χώρους δεν φόραγαν μασκα .Κατά το ηλιοβασίλεμα δε , καταλαβαίνετε τι γινόταν στην πρύμνη. Κρουαζιέρα να σε πάω.  Ο ένας πάνω στον άλλο για μία φωτογραφία. 

Το πλήρωμα σε γενικές γραμμές πολύ ευγενικό και όλοι με μάσκες. Επίσης υπήρχαν και συνεχείς υπενθυμίσεις στους επιβάτες από τα μεγάφωνα για την τήρησή των μέτρων. Αλλά από ότι φαίνεται δεν ιδρώνει το αυτί κανενός. 

Τέλος ,νομίζω πως  η επιλογή καμπίνας (όπως και επέλεξα μια μονόκλινη) είναι η πιο ασφαλής επιλογή για την αποφυγή του συνωστισμού στο πλοίο .

 

Link to comment
Share on other sites

Για να διαλευκάνουμε ένα θεμα , γιατι πολλοί επιβάτες μπερδεύονται , οι αρμοδιότητες του πληρώματος αρχίζουν και τελειώνουν στην ενημέρωση για την τήρηση των μέτρων στην υπενθύμιση για τήρηση ελαχίστων αποστάσεων , για αποφυγή συνωστισμών για χρήση μάσκας και στις συστάσεις σε οποίους δεν συμμορφώνονται με τα μετρα αυτα .

Απο εκει και περα ο καμαρότος η ο υπαρχος η ο οποιοσδήποτε άλλος εκ του πληρώματος δεν εχει δικαιοδοσία αλλα ούτε και ειναι όργανο επιβολής του νόμου . Πολυ περισσοτερο δεν εχει το όπλο της άμεσης επιβολής προστίμου για να συνετίσει κάποιον . 
Τα λέω αυτα γιατι πολλοί επιβάτες νομίζουν οτι το πλήρωμα θα ρίξει και ξυλο αμα λαχει προκειμένου να συνετιστεί κάποιος . 
ολα αυτα τα συνάντησα σε πρόσφατα ταξίδια μου , όπου για κάποιους ήταν σαν να μην συμβαίνει τίποτα και ολα ήταν κρέμα και απο την αντίπερα όχθη κάποιοι άλλοι θεωρώντας οτι οι καμαροτοι ειναι διμοιρία των ΜΑΤ τους παρότρυναν με οποιοδήποτε τροπο να επιβάλλουν τον νόμο .

Γι αυτο πολύς λόγος γινεται για ατομική ευθύνη και συναίσθηση της κατάστασης που ειναι το Α και το Ω για την τήρηση των μέτρων .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξίδεψα στις 20/8/2020 από Πάρο για Πειραιά. Συνωστισμός στους διαδρόμους στις σκάλες. Μας  έβγαλαν από την καμπίνα  45 λεπτά πριν φτάσουμε στον Πειραιά.

Καταλαβαίνω ότι πρέπει να ετοιμαστεί για το επόμενο δρομολόγιο αλλά δεν είχαμε που να καθίσουμε ούτε που να σταθούμε.

Φυσικά το 1,5 μέτρο δεν εφαρμόστηκε .

Υπήρχαν και αρκετοί που δεν φορούσαν μάσκα.

. Έφτασε 15:20  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...