Jump to content
Shipfriends

Blue Star Patmos (ΙΜΟ 9565041)


Recommended Posts

Πειρασμός ήταν νωρίτερα σήμερα το Πάτμος κατά την άφιξή του ιδού λίγο πρίν τα φανάρια για να δούμε και την πλωριά άποψή του. Έχουμε βέβαια και την πρυμνιά άποψη, εδώ σε μεγαλύτερη ανάλυση απ' ότι νωρίτερα σήμερα, αυτές ήταν φωτογραφίες από το κινητό για χάρη της άμεσης ενημέρωσης του καραβολατρικού κοινού:). Συνεχίζω και με μερικές ακόμη απόψεις του καινούριου φουγάρου. Θεωρώ πως όταν βλέπει κανείς το πλοίο είτε δευτερόπλωρα, είτε αντίστοιχα δευτερόπρυμα, δεν δείχνει και τόσο γοητευτικό. Από την άλλη όμως πέρα από το ύψος, δε νομίζω πως έχει πάρει σε πλάτος. Γενικά όμως δεί το πλοίο από κοντά, δεν είναι τόσο άσχημο. Αν αναλογιστεί κανείς την έλειψη χώρου επάνω στο σκαρί αυτό, έκαναν κάτι υποφερτό, θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερο το πράμα.

 

Περισσότερα αύριο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγινε πιο πλατια σιγουρα κ αρκετα πιο ψηλη με αποτελεσμα να περναει κ το  blue star 2 σε υψος!βεβαια το υψος της οφειλεται στη βαση απο κατω που ψηλωσε κ οχι στη ιδια τη τσιμινιερα!κ το βαψιμο του κιτρινου θα επρεπε να κατεβει πιο χαμηλα ωστε να βαφτει κ η βαση για να μη φαινεται το προσθετο υψος της

20200617_105235-01.thumb.jpeg.d8d8543bd677242d389ef3c08562e9e8.jpeg

Τωρα το τι χαβαλε θα αποκτησει το πλοιο με 5 τονους προσθετους εκει ψηλα κ τη μανουβρα του κ ποσο θα επηρεασει τη ταχυτητα του "ο καιρος γαρ εγγυς"

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά δε μου αρέσει καθόλου είναι σαν να έχει "κάτσει" ένα ξένο σώμα πάνω στο πλοίο χωρίς καμία ουσιαστική κίνηση για καλή αισθητική. Ταυτόχρονα οι απολήξεις των σωλήνων των μηχανών υπερβολικά κοντές σε αντίθεση με τον γιγαντιαίο όγκο της τσιμινιέρας, με αλλά λόγια οι σωλήνες χάνονται από το οπτικό πεδίο. Λυπάμαι που θα γίνει έτσι το Blue Star Delos.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρουσα η σύγκριση με τα φουγάρα, όντως. Έχω και μια νυχτερινή άποψη του πλοίου, να το εδώ δεμένο στο τρίω ντόκ. Απογοητευτική η εικόνα του το βράδυ, και όχι λόγω του καινούριου φουγάρου. Ημίσβηστο το πλοίο, μόνο τα απολύτως απαραίτητα αναμμένα, πλοίο-φάντασμα και έχετε υπ' όψιν πως η φωτογραφία το κολακεύει. Την ίδια στιγμή μου λένε φίλοι που έχουν σόσιαλ μύδια πως ουδεμία αναφορά γίνεται στην άφιξη του πλοίου και την αναβάθμισή του όσον αφορά το κομμάτι το σχετιζόμενο με το περιβάλλον.

 

Κι αναρωτιέμαι πραγματικά γιατί τόση εσωστρέφεια και μυστικοπάθεια. Γιατί αυτή η απόλυτη σιωπή λες και το να συζητήσει κάποιος γι αυτό είναι ταμπού. ΟΚ είπαμε, να μην γίνουν σαν τη Levante που πανηγυρίζουν και κάνουν οι χειροκροτητές τους αφιερώματα επειδή πέρασε το Κεφαλονιά το κανάλι της Κορίνθου κι επιστρέφει στο Ιόνιο. Αλλά γιατί σαν εταιρεία να μην προβάλλεις το πολύ καλό σου προιόν. Και στα ΜΜΕ, και στα σόσιαλ μύδια και με κάποιο μπανεράκι στα πλευρά του αλλά και με τον απλό τρόπο του να το έχεις αναμμένο και να ανάψεις και τη γιρλάντα, να προβληθει, να γίνει σημείο αναφοράς. Αντίθετα το πλοίο και η εταιρεία βγάζουν μια εικόνα μιζέριας και εσωστρέφειας που για μένα είναι ανεξήγητη.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως δε με χαλάει η νέα τσιμινιέρα. Το σχήμα παρέμεινε σχεδόν το ίδιο, τσίμπησε λίγο σε ύψος, αλλά όχι τραγικά πράγματα. Έχοντας ως δεδομένο αυτά που είδαμε αλλού, όλα καλά.

By the way, έχουν γιρλάντα τα πλοία της εταιρείας?

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχουν γιρλαντα αλλα καιει ρευμα κ δεν αναβει!

 

Η εταιρεια παλευει μονη της με την λαθος  απομακρη επικοινωνιακη πολιτικη!ενα δελτιο τυπου για την εγκατασταση των scrubber στο νεοτερο πλοιο της ακτοπλοοιας δεν υπηρξε..πως θα διαφημισεις τις οικολογογικες σου  αποψεις εν μεσω καλοκαιριου τωρα που ειναι τα φορτε σου λογω κινησεις!

Για τις αβαριες μην μιλησουμε που ακομα περιμενουμε για το Πατμος τι εγινε εκεινο το βραδυ!αλλα ουτε εκει σκεφτηκαν να το εκμεταλευτουν  πως το πλοιο τους καβαλησε το βραχο με 14 μιλια κ ειναι ορθιο κ γερο κ ταξιδευει ακομα δειχνωντας σε ολη τη ναυτικη κοινοτητα την ποιοτητα κατασκευης των πλοιων της..

Για τα πλοια φαντασματα τι να πουμε που ξεκινησε πριν 7 χρονια με σβησμενα φωτα το βραδυ που καθοντε στο πειραια για τις διανυκτερευσεις τους

Link to comment
Share on other sites

Γενικά ο όμιλος (ΑΤΤΙΚΑ) είναι πολύ μακριά απο τις παλιές καλές του εποχές και την άρτια λειτουργία του.  Και ίσως στην ακτοπλοϊα και την Blue Star να μην είναι τόσο εμφανής η αλλαγή, αλλά στην γραμμή της Ανκώνας, το επίπεδο έχει αλλάξει κατα πολύ, σε όλους σχεδόν τους τομείς. Καμία σχέση με την εποχή Παναγόπουλου. Το έχω ξαναγράψει εδώ στο φόρουμ, πως μέχρι στιγμής τα τελευταία χρόνια πάμε απο το κακό στο χειρότερο. Και είναι κρίμα για τα brand Superfast & Blue Star Ferries.

Στα της τσιμινιέρας τώρα. Θεωρώ πως αν κατέβει το κίτρινο πιο κάτω, θα φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη και θα πρέπει να μεγαλώσει το αστέρι και να κατέβει πιο χαμηλά, για να υπάρχει σωστή αναλογία. Οπότε, πιάσε το αυγό και κούρεφ΄το.

Στο κάτω κάτω, μόνο εμείς οι καραβολάτρες ασχολούμαστε με αυτά. Οι κοινοί επιβάτες έχουν άλλα κριτήρια, σύμφωνα με τα οποία επιλέγουν ένα πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2020 at 1:07 AM, Nick the Greek said:

Πειρασμός ήταν νωρίτερα σήμερα το Πάτμος κατά την άφιξή του ιδού λίγο πρίν τα φανάρια για να δούμε και την πλωριά άποψή του. Έχουμε βέβαια και την πρυμνιά άποψη, εδώ σε μεγαλύτερη ανάλυση απ' ότι νωρίτερα σήμερα

Δανειζόμενος την φωτογραφία του φίλου Nick the Greek που μας κάλυψε με το φωτορεπορτάζ του την πρώτη άφιξη του πλοιου στο λιμάνι του Πειραιά με την νέα τσιμινιερα, μπήκα στον πειρασμό να κάνω ένα -κακο ομολογουμένως- photoshop για να δω πως θα φαινοταν η τσιμινερα αν το κίτρινο κατέβαινε χαμηλότερα όπως έχουμε αναφέρει στο θέμα. Ελπίζω φιλε Nick να μην σε πειράζει που χρησιμοποίησα τη φωτογραφία σου για να πειραματιστώ. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι οντως έτσι δείχνει καλύτερο.

BDFF5242-114D-42CB-A14D-0D04739E55EC.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω γιατι δεν το εβαψαν ετσι εξ αρχης.

Θα θυμιζε και τα Ν.Χιος/Μυκονος που εχουν πιο μεγαλες τσιμινιερες απο την μανα τους..

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παλι δε μου αρεσει με το πολυ κιτρινο-πορτοκαλι.Σαν ηλιοβασιλεμα θα ηταν.Ενω οπως ειναι τωρα θεωρω πως δειχνει πιο επιβλητικο.

Link to comment
Share on other sites

το ματι οτι βλεπει συνηθιζει*. δεν ειναι ασχημο οπως ειναι τωρα. θα το συνηθισουμε, οπως και θα το συνηθιζαμε και αν εβαφαν και τη βαση και μεγαλωναν το αστερι.

εχουμε δει εκτρωματα σε ferries, κυριως στη βορεια ευρωπη οταν μπηκαν τα πρωτα scrubbers.  το να φαρδυνει λιγο ή να ψηλωσει, χωρις να αλλαξει το σχημα δεν ειναι τπτ.

 

*υπαρχουν και εξαιρεσεις.:P

 

Link to comment
Share on other sites

Το βάρος αυξήθηκε (έστω και λίγο) και επίσης πρέπει να κάνουν πιστοποίηση και έλεγχο στα scrubbers και να περάσουν επιθεώρηση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Agaios said:

Το βάρος αυξήθηκε (έστω και λίγο) και επίσης πρέπει να κάνουν πιστοποίηση και έλεγχο στα scrubbers και να περάσουν επιθεώρηση.

Αυτό έγινε εδώ απ όσο γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα λόγω προσθήκης βάρους θα έγινε draught survey κι επανέγκριση της μελέτης ευστάθειας. Απλά δοκιμαστικό μπορεί να κάνει για χίλιους δυο λόγους , μπορεί να είναι επίσημο με τον νηογνώμονα , μπορεί κι όχι κι απλά να κάνουν ρυθμίσεις , ή να γίνει το commissioning test από τους τεχνικούς του κατασκευαστή, .... 

Link to comment
Share on other sites

Απο αυτη την οπτικη γωνια φαινεται πιο τετραγωνισμενη κ πιο φαρδια πανω στο πλοιο επισης αλλαξε κ ιστιο για το φαναρι ναυσιπλοοιας!εχω ομως την εντυπωση που το ακουσα να δουλευει οτι εκανε θορυβο σαν ενα ελαφρυ Νissos Mykonos😂  που δεν ηταν ετσι πριν🤔

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...