Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

Που σημαίνει πως θα μετατεθουν για αλλη μερα τα εγκαινια ή θα μπει κατευθειαν στα δρομολόγια? Παντως Κυριακη φαινεται να βγαινει απαγορευτικό με τα μέχρι τώρα δεδομενα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από τις φώτο που βλέπω πραγματικά είναι ένα υπέροχο βαπόρι τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Μεγάλη πολυτέλεια , διέκρινα φωτογραφίες από πολλούς διαφορετικούς χώρους και όμορφες πινελιές που βάζουν καινοτομίες. Πλέον κάθεσαι στα εξωτερικά ντεκ και είναι σαν να κάθεσαι σε σαλόνι με καναπαίδες και τηλεοράσεις.

Ο μετρ του είδους κ. Κ. Σταμπουλέλης έκανε για μια ακόμη φορά το θαύμα του.

Καλοτάξιδο να είναι το βαπόρι και το πλήρωμά του κι ο Άγιος Νικόλαος στην πλώρη του

Link to comment
Share on other sites

Ομολογουμένως το εσωτερικό του όχι μόνο είναι προσεγμένο, με πολλές γωνίες και εναλλαγές διακόσμησης που ξεκουράζουν το μάτι, αλλά έχει και αυτές τις καλλιτεχνικές πινελιές που του δίνουν την δική του προσωπικότητα. Η έλλειψη εξωτερικών χώρων βέβαια παραμένει, αλλά αντικαθίσταται με μια νέα «ημιυπαίθρια» αντίληψη των χώρων. Το εάν θα είναι επιτυχημένη αυτή η πρόταση θα φανεί στην πορεία, εκ πρώτης όψεως φαίνεται ενδιαφέρουσα.

Καλοτάξιδο να είναι λοιπόν και ιδιαιτέρως να είναι καλότυχο και να στεριώσει, καθώς οι μέρες είναι δύσκολες για όλους μας. Και η έλλειψη εξωτερικών χώρων είναι το μικρότερο πρόβλημα από αυτά που αντιμετωπίζουμε καθημερινά και θα αντιμετωπίζουμε για πολλά χρόνια.

Να πούμε τέλος και τον καλό μας τον λόγο για τον πλοίαρχο και το πλήρωμα που έφεραν το πλοίο καμαρωτό και απαστράπτον και χωρίς παρατράγουδα, διασχίζοντας ωκεανούς και επικίνδυνα στενά.

Link to comment
Share on other sites

Που σημαίνει πως θα μετατεθουν για αλλη μερα τα εγκαινια ή θα μπει κατευθειαν στα δρομολόγια? Παντως Κυριακη φαινεται να βγαινει απαγορευτικό με τα μέχρι τώρα δεδομενα.

Κατευθειαν εμπορικο δρομολογιο

Link to comment
Share on other sites

λοιπον το πλοιο ειναι φοβερα εργονομικο!ας ξεκινησουμε απο την εισοδο η οποια ειναι πολυ φαρδια κ δεν θα φερει προβλημα επιβιβασης λογω του ενως ebarcation..το γκαραζ φαρδυ κ νετο με case στη μεση κ την ραμπα που οδηγει στο πανω γκαραζ στη δεξια μερια η οποια ραμπα θα οδηγει κ στα παταρια του κυριως γκαραζ.τα παταρια ξεκινουν απο την μεση του πλοιου κ πανε μεχρι την πλωρη.αριστερα ειναι η ραμπα για το καταμπαρο.ανεβαινοντας τις σκαλες φτανεις στο κυριως ντεκ Nο6.αριστερα υπαρχει σαλονι κ δεξια ειναι τα αεροπορικα καθισματα αυτου του ντεκ!πρυμα ειναι το μπαρ.συνεχιζοντας για τν πλωρη στη μεση του πλοιου ειναι τα γκουντυς κ μετα σαλονι ενα μεγαλο σαλονι στον καθρεπτη του πλοιου το οποιο ειναι οικονομικης θεσης!απο την εισοδο του πλοιου υπαρχει ενας διαδρομος οποιος σε οδηγει κυκλικα σε ολο το πλοιο.ενα ντεκ ακριβως απο πανω συνανταμε το σαλονι διακεκριμενης θεσης κ πηγαινοντας πρυμα βρισκουμε το διαδρομο με τις καμπινες κ πιο πισω την αιθουσα με τα αεροπορικα του ντεκ 7.πιο πισω βγαινουμε στα εξωτερικα ντεκ που συνανταμε το μπαρ το οποιο ειναι περιφραγμενο με τζαμαρια!αεραγωγοι υπαρχουν στην οροφη για διοχευτευουν φρεσκο αερα...βαρυ παντως βλεπω το μουσταρδοι χρωμα της κουβερτας :o πηγαινοντας εξωτερικα πλωρα βλεπουμε τις βαρκες διασωσεις κ το μεγαλο μπαρ κ χωρο του πλοιου που πιανει ολο το φαρδος του καθως βρισκεται κατω απο το ελικοδρομειο δεξια κ αριστερα..μετα παμε στη γεφυρα που εχει ολα τα καλουδια νεας τεχνολογιας κ φοβερη θεα.για τον καθρεπτη της πλωρης απλα "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ"το πλοιο ειναι τοσο προσεγμενο που ακομα κ οι πορτες στην τουαλετα ειχαν φωτογραφιες απο λουλουδια..η εικονα απο το κρουαζιεροπλοιο της ROC ειναι στην τραπεζαρια πληρωματος.ξεχασα να πω πως ηρθαν μαζι κ οι κορεατες μαζι με το πλοιο γι αυτο κ δεν εβγαλα φωτο καμπινες γιατι εμεναν μεσα

σε γενικες γραμμες ειναι ενα πολυ ωραιο πλοιο που διορθωθηκαν ολα τα λαθη των μικρων μπλου σταρ. η ιδεα με τα μεγαλα παραθυρα που ειναι ισα με το υψος του ντεκ δινει πολυ φως στο πλοιο.παντως μου εδωσε την αισθηση οτι δεν θα εχει προβλημα το καλοκαιρι με τον κοσμο γιατι θα μπορεσει να τους αποροφησει στους χωρους του

ΥΓ. Στο λινκ με τις φωτο εβαλα κ ονομασια οποτε μπορειτε να καταλαβαιτε περιπου κ τα γραφομενα μου

για να λυσω κ την απορια του NHSOS XIOS για να πας στο ελικοδρομειο πας η απο την πρυμνη που εχει μια αποτομη σκαλα που σε βγαζει πρυμα της τσιμινιερας κ πας πλωρα μετα η πισω απο την γεφυρα εχει την εσωτερικη σκαλα που σε βγαζει πισω απο το καταρτι ;)

κ για την ιστορια να πω πως Α μηχανικος ηταν ο Επαμεινωνδας Λυμπεροπουλος

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Αυτο για την αποτομη σκαλα δεν μ αρεσει και πολυ :unsure: Ας το μελετησουν να αφησουν το open deck προσβασιμο κατα την διαρκεια του ταξιδιου,ειναι κριμα να μην μπορουν οι επιβατες να κανουν μια βολτα εκει πανω που θα εχει και ωραια θεα.Δεν χρειαζεται να αφησουν πηγαινουν μεχρι πανω απο την γεφυρα,αρκει μεχρι γυρω απο το ελικοδρομιο.(εκτος αν φοβουνται οτι θα καβαλησει κανεις τα καγκελα και θα αρχισει να περπαταει στην πλαστικη οροφη B) )

post-2049-0-56419600-1320921345_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ανέβηκαν στη gallery των Shipfriends φωτογραφίες από τους εσωτερικούς χώρους και τα εξωτερικά decks του Blue Star Delos. Minimal διακόσμηση άψογης μοντέρνας αισθητικής, όμορφα και ζεστά χρώματα, τεράστια παράθυρα ακόμη και στις τουαλέτες, μοναδική θέα από τα δύο πλώρια σαλόνια (το ένα της διακεκριμένης), δεκάδες τηλεοράσεις στις αίθουσες αεροπορικών καθισμάτων (όπου κάθε σειρά θέσεων διαθέτει δικές τις πρίζες για τα laptops, επιτέλους!), στα καφέ κι εστιατόρια μα και στα εξωτερικά καταστρώματα, αλλά και pop πινελιές συνθέτουν το σκηνικό ενός πραγματικά εντυπωσιακού πλοίου. Το Δήλος -που εσωτερικά είναι πολλά κλικς πάνω από ferries και cruise ferries άλλων εταιρειών αλλά και πάνω από τα ομόσταβλα- θεωρώ ότι τιμά με την άφιξή του την ελληνική σημαία (και θα την τιμήσει και στους πλους του), ενώ κάνει τους Έλληνες shipfriends να καυχιούνται και να καμαρώνουν που το θα το έχουν στα νερά τους. Αρκεί να μείνει "δικό μας" και να καλωσορίσει την Άνοιξη και το αδερφάκι του...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Το κρεμ παντως στα καταστρωματα ειναι κατι που λανσαρετε πρωτη φορα στην Ελλαδα αλλα οχι στην Ευρωπη αφου τα COLOR FANTASY/MAGIC,SUPERSPEED 1,2 ειναι νομιζω τα πρωτα ferries που το εγκαινιασαν.

Επισης,εδω φαινεται πως τα κλειστα deck εχουν ενα κενο πανω πανω,που θα αφηνει μεν να μπαινει το φρεσκο αερακι το καλοκαιρι αλλα και το spray απο την θαλασσα :unsure: Δεν ξερω αν υπαρχει καποιο 'συστημα' που τα κλεινει,αν οχι,προβλεπω τις plasma να γινονται 'ψητες' :P

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Είχα την τύχη να επισκεφθώ κι εγώ το καμάρι μας. Ο margaritis και voyager τα έχουν πει σχεδόν όλα και συνεπώς δεν μένουν και πολλά να πει κανένας. Ιδιαίτερα ο voyager περιέγραψε πολύ καλά και το γενικότερο στυλ της διακόσμησης. Προσωπικά, αν και τα γούστα μου είναι πιο κοντά στο στυλ και τις αποχρώσεις του BS2, των μικρών Μπλου Σταρ και των ΝΗΣΟΣ, δεν μπορώ να πω ότι το Δήλος δεν είναι εντυπωσιακό.

Και κυρίως αυτό που είναι εμφανές είναι ότι υπήρχε κεντρική ιδέα στον σχεδιασμό. Όπως εμφανής είναι η ποιοτική κατασκευή και η αίσθηση της λιτής πολυτέλειας. Και συνολικά φαίνεται ότι τα λεφτά που δόθηκαν έπιασαν τόπο με τον καλύτερο τρόπο. Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η συνεχής εναλλαγή των χώρων που ο καθένας τους είναι διαφορετικός. Δεν παρατηρείται δηλαδή αυτή η ομοιογένεια των ΝΗΣΟΣ με τις ατελείωτες αεροπορικές. Γενικότερα όλοι οι χώροι του με τα μεγάλα παράθυρα είναι πολύ φωτεινοί και αυτό του δίνει έναν άλλο αέρα. Και είναι τέτοια η ποιότητα που δεν βλέπεις διαφορά μεταξύ των σαλονιών της οικονομικής από την διακεκριμένη. Και μάλιστα, προσωπικά, βρήκα το πλωριό σαλόνι της οικονομικής καλύτερο από αυτό της διακεκριμένης. Οι αεροπορικές είναι όλες του ιδίου τύπου και φαίνονται καλής ποιότητας και με ατομικό σωσίβιο από κάτω, αχρείαστο νάναι. Μια κλεφτή ματιά που έριξα στις καμπίνες που τις ετοίμαζαν είδα ότι σε μέγεθος είναι στα γνωστά μεγέθη της εταιρείας με κυρίαρχο χρώμα το γκρι και λίγο μπεζ. Στις εσωτερικές είδα ότι υπάρχει και μια ταπετσαρία με θαλασσινό θέμα και απαλά χρώματα για να ανοίγει κάπως ο χώρος.

Στα εξωτερικά καταστρώματα μπορώ να πω ότι εξεπλάγην, καθώς εξαρχής δεν μου άρεσαν αυτά τα θερμοκήπια. Δεν ξέρω πως εξηγείται, αλλά δεν αισθάνθηκα να με ενοχλούν και υπάρχουν και κάποια «ξέφωτα» για να χαζέψεις. Επίσης, παρατήρησα στο "θερμοκήπιο" του deck 8 στην οροφή υπάρχουν ανοίγματα με σταθερές περσίδες που προφανώς εξυπηρετούν τον αερισμό σε συνδυασμό με το άνοιγμα του ανεμοθώρακα. Όσον αφορά την πρόσβαση στο sun deck της τσιμινιέρας, μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσουμε. Η μια και μοναδική σκάλα που οδηγεί στον παράδεισο, :D είναι τόσο απότομη και στενή που αποκλείεται να προορίζεται για χρήση των επιβατών, οσονούπω βλέπω αλυσιδάκι. Και η αλήθεια είναι ότι εάν ανέβεις στην τσιμινιέρα από εκεί θα πας στο ελικοδρόμιο και θα καταλήξεις στην κόντρα γέφυρα με τις κεραίες και τα ραντάρ. Προσωπικά θα ευχόμουνα να βρισκόταν μία λύση ώστε να επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο στο χώρο της τσιμινιέρας, αν και ο θόρυβος είναι αρκετός και δεν στέκεσαι για πολλή ώρα. Και για τους λάτρεις της οδήγησης να πούμε ότι υπάρχουν 2 «υπόγεια» γκαράζ τα G1 και G2.

Και για να τηρήσουμε το έθιμο, να πω και τι με ξένισε λιγάκι. Δεν μου έκατσε καλά αυτό το μπεζ χρώμα στο δάπεδο στα καταστρώματα, ίσως να είναι και θέμα συνήθειας. Επίσης, δεν μου άρεσε η ταπετσαρία με τους κορμούς των δένδρων στο πλωριό σαλόνι, όπως και αυτή στην αίθουσα με τις αεροπορικές που φαίνονται στην παραπάνω φωτογραφία, καθώς το κυρίως θέμα καλύπτεται σχεδόν ολόκληρο από τα καθίσματα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την έβαλαν. Είπαμε αυτή είναι η γκρίνια για το έθιμο :rolleyes: , αλλοίμονο εάν ασχολούμαστε σοβαρά με τις ταπετσαρίες του Δήλος όταν κυκλοφορούν τόσα χρέπια γύρω μας. Για να μην πούμε για τα άλλα ζητήματα τα γενικότερα.

Η γενική εντύπωση που αποκόμισα είναι πάρα πολύ καλή. Και στα μέτρα του θα έλεγα ότι είναι κορυφαίο στην Ελλάδα. Και πιστεύω ότι ακόμα και σε συνθήκες πρωτοκόλλου δεν θα παρουσιάζει το γνωστά φαινόμενα των μικρών Μπλουστάρ. Θέλω να πιστεύω δηλαδή, καθώς μου παραφαίνονται πολλά τα 2.400 άτομα. Προς το παρόν όμως το μέγα ζητούμενο είναι να βρεθούν τόσοι επιβάτες και να βρεθεί τρόπος για να είναι κερδοφόρο, γιατί «είναι δύσκολοι οι καιροί για πρίγκιπες».

Όπως και νάχει οι ευχές μας είναι δεδομένες. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι. :)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Το κρεμ παντως στα καταστρωματα ειναι κατι που λανσαρετε πρωτη φορα στην Ελλαδα αλλα οχι στην Ευρωπη

Κι όμως, είναι κάτι που το '95 είδαμε στα δύο πρώτα Superfast. Εμένα για ένα περίεργο λόγο μου άρεσε αυτό το μπέζ...

Δεν ξερω αν υπαρχει καποιο 'συστημα' που τα κλεινει,αν οχι,προβλεπω τις plasma να γινονται 'ψητες'

Στο συγκεκριμένο σημείο έχει κάτι σαν "περσίδες" ας πούμε, αλλά όχι με μεταβλητό άνοιγμα... Οι plasma είναι σε θήκη για να αποφέυγουν αλμύρα κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Βρικα δυο βιντεακια με το βαπορα!!!Απλα τελειο!!!Δεν εχω λογια!!!Κορυφαιο που πραγματικα με εστειλε ηταν η μοκετα της πρωτης θεσης,ενας ναυτικος χαρτης!!!Τελειο!!!

Link to comment
Share on other sites

Όμορφη δουλειά στο βίντεο (λίγο η γραμματική θα έπρεπε να είναι πιό προσεγμένη, δεδομένης της προσπάθειας για δημοσιογραφική παρουσίαση :wacko: )

Η μοκέτα που αναφέρεις είναι στο πρώτο σαλόνι που συναντάς, στα Flocafe. Αλλά γενικά, ναι, και οι μοκέτες όλα τα λεφτα! :D

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ένα πραγματικό κόσμημα, καλοφτιαγμένο, άνετο, φωτεινό και λειτουργικό! Μια αισιόδοξη νότα στη μίζερη πραγματικότητα. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!

Υ.Γ. Η παρουσία του Περικλή Παναγόπουλου και του Γεράσιμου Στρίντζη στα εγκαίνια επιβεβαιώνει πως οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολυ ωραιο μεσα εξω και σιγουρα ειναι το πλοιο με το πιο ομορφο εσωτερικο (απο αυτα που εχουν ερθει νεοτευκτα για το αιγαιο).

οπως το βλεπω παντως, δυσκολα μπορει να ειναι κερδοφορο στην παροναξια εκτος καλοκαιριου. πολυ πιθανον το χειμωνα να το βλεπουμε να κανει σκαντζες της attica ή της οποιας ενιαιας εταιρειας υπαρχει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πόλυς κόσμος στα εγκαίνια ήρθε για να δει το πλοίο. Στον καταπέλτη καλοσώριζαν τον κόσμο ο Πέτρος Βέττας κι ο Διονύσης Θεοδωράτος και ανεβα΄΄ινοντας την σκάλα ο καπτα Σπύρος Πεφάνης , ο Μιχάλης Σακκέλης κι ο Τάσος Κορφιάτης.

Ξεχώρισε πάνω από όλους η παρουσία του Περικλή Παναγόπουλου όπως είπε ο Orestis ο οποίος αν κι εμφανώς καταβεβλημένος ήρθε και τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση.Μια μεγάλη προσωπικότητα της ναυτιλίας την οποία πάντα την διέκρινε η ευγένεια κι ο πολιτισμός.

Link to comment
Share on other sites

Το δελτιο τυπου για την εναρξη δρομολογιων αλλα και μερικα αποσπασματα απο την ομιλια του Βγενο στα εγκαινια

1/11/2011 - ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ BLUE STAR DELOS

Με υπευθυνότητα, αξιοπιστία αλλά και συνεχή εξέλιξη, δημιουργούμε με απόλυτο πνεύμα πρωτοπορίας τα νέα δεδομένα στο θαλάσσιο ταξίδι.

Σε αυτό το πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης εντάσσεται το BLUE STAR DELOS, το ολοκαίνουργιο, υπερσύγχρονο πλοίο της Blue Star Ferries.

Το BLUE STAR DELOS ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd της Κορέας με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.

Τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι:

Ολικό μήκος 145,9μ. - Πλάτος 23,2μ. - Βύθισμα 5,7μ. - Ιπποδύναμη κυρίων μηχανών 42.895 BHP ή 32.000 KW - GRT 17.550 - Ταχύτητα 26 μίλια/ώρα, Δυνατότητα μεταφοράς 2.400 επιβατών και 247 Ι.Χ. αυτοκινήτων ή 60 φορτηγών και 145 Ι.Χ..

Διαθέτει 32 καμπίνες επιβατών (118 κλίνες), 468 Kαθίσματα Αεροπορικού Τύπου, άνετους κοινόχρηστους χώρους επιβατών και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα πολυτελές και άνετο ταξίδι όλο το χρόνο, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Το BLUE STAR DELOS θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά – Πάρου – Νάξου – Ίου – Σαντορίνης, με έναρξη δρομολογίων την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011.

Συνεχίζεται επίσης στα ναυπηγεία Daewoo η ναυπήγηση ενός ακόμη πλοίου, του BLUE STAR PATMOS, το οποίο θα δρομολογηθεί στις Ελληνικές ακτοπλοϊκές γραμμές τον Μάιο του 2012.

Το πιο καινούριο πλοίο της Ευρώπης, που κατασκευάστηκε χωρίς την επιτήρηση καμιάς Τρόικα, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο πρόεδρος της MIG κ. Α. Βγενόπουλος, εγκαινιάστηκε πριν από λίγο στον Πειραιά.Μιλώντας στα εγκαίνια, ο κ. Βγενόπουλος επεσήμανε ότι “Eίναι μια ωραία μέρα σήμερα, παρά τη γενικότερη κατήφεια που υπάρχει. Μου τηλεφώνησε ο κ. Βέττας πριν από τρεις εβδομάδες και μου είπε ότι παραλάβαμε το Blue Star Delos στη Νότιο Κορέα. Στην πρύμνη μαζεύτηκε ο κόσμος και τραγούδησε τον ελληνικό ύμνο. Για την Ελλάδα υπάρχουν λύσεις”.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...