Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να πουμε πως δεν αλλαξε θεση αναχωρησης κ φευγει απο τα λεμοναδικα καθως δε χωρανε οι 3 καταπελτες του στη θεση του Μυκονος 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός ατόμου στο Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Delos στη Σάμο στις 23/03/24

Quote

Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Σάμου για τον τραυματισμό 66χρονου, λόγω πτώσης του εντός του γκαράζ Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου.

Ο τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό νοσοκομείο της Σάμου, για την παροχή των πρώτων βοηθειών, ενώ προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Σάμου.

 

Link to comment
Share on other sites

Εχει μεγαλυτερο γκαραζ κ περισσοτερους εσωτερικους χωρους κ εξωτερικους οσο αφορα τον επιβατη!

Εχει καλυτερη συμπεριφορα στο ταξιδεμα λιγο μεγαλυτερη καταναλωση  κ υστερει στα προπελακια που ειναι πιο μικρα κ δε το βοηθανε στη μανουβρα τοσο

Link to comment
Share on other sites

Το εννοείς δεν το βοηθάνε; Από τα πιο ευέλικτα της ακτοπλοΐας είμαι το Δήλος. Ούτε το Ερωτόκριτος είναι, ούτε το Express Αφροδίτη.

 

Link to comment
Share on other sites

2χ750 προπελακια εχει οσο το Παρος/Ναξος,Το Μυκονος εχει 2 χ 1000!!!οταν φυσαει στο λιμανι για να βγει απο τη γωνια φουνταρει τη αριστερη απο κατω για να αγανταρει τη πλωρη το πρωι..κ στη βαρδιολα να εισαι κ να δουλευουν  απο κατω σου δεν τα πολυ καταλαβαινεις

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το μυκονος ειναι πολυ δυνατο βαπορι,εχω δουλεψει μεσα εχει λιγο πιο μικρο πρωτοκολο απτο δηλος αλλα απλετα ανοιχτα καταστρωματα.Εχει οντως δυο 1000ρια προπελακια.ειναι τρενο στο καιρο οπου θες το πας!Νομιζω τα μικρα blue εχουν 950χ1 προπελακια,και το δηλος ναι 2χ750kw.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν είναι έτσι όπως τα λέει το δημοσίευμα, τι να πω; Πλήρης αδιαφορία στον επιβάτη. Όταν όμως περιμένουμε καθυστερημένη νταλίκα ή κάποιον "επώνυμο" ας καθυστερήσουμε και κανένα μισάωρο, δεν τρέχει τίποτα. Το θέμα είναι οτι ούτε επείγουσα αναγκη ήταν ούτε τίποτα. Μονο 1-2 ατομα από το πλήρωμα να βοηθούσαν τα μικρά παιδιά. Κάποιοι δεν έχουν μάθει τίποτα από το περιστατικό του Αντώνη, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, καθώς τα πειστατικά απο άποψη βαρυτητας δεν συγκρίνονται μεν, αλλά αφορούν την συμπεριφορά απέναντι στους επιβάτες (και αναγκαστικά πελάτες ελέω μονοπωλίου)!

Αδικούνται και η συντριπτική πλειοψηφία των ελλήνων ναυτικών και πλήττεται και η εικόνα της εταιρείας.

https://www.samos24.gr/τρείς-μαθητές-γυμνασίου-ξεκίνησαν-γι/

Ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε και την άποψη της εταιρείας καθώς και πως διαχειρίστηκε το συμβάν.

 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδευα εχθες απο Συρο για Πειραιά με το πλοίο και δεν καταλαβα κατι εκτός του οτι όντως υπήρχε μια βιασύνη. Η μανούβρα του πλοίου στην συρο απο τις πιο σβελτες ενω μεχρι να ανέβω απο τις κυλιόμενες και να φτάσω στην ρεσεψιόν το πλοίο ειχε ηδη ξεκινήσει ενω κόσμος ανέβαινε ακομα τις σκάλες. Παρα τον αερα που υπήρχε μεχρι το Σούνιο, το πλοιο δεν εκοψε πουθενά και έδεσε στον πειραια ακριβώς την τροποποιημενη ωρα αφιξη (02:10) παρότι απο την συρο αναχώρησε με 20 λεπτα καθυστέρηση. Υπήρχε δηλαδη μια βιασύνη γενικότερη ίσως λόγω του περιστατικού με τον κάβο

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους επιστρέφει από αυριο στη φυσική του γραμμή μετά τις σκαντζες. Θα απουσιάσει παλι 10-31/5 που θα παει Κασοκαρπαθια για την ακινησία του Χίος. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...