Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και μπορεί να το κάνει από τη στιγμή που από και πρός Τήνο δεν κουβαλάει σχεδόν τίποτε ενώ και στη Μύκονο η κίνηση κάθε άλλο παρά εντυπωσιακή είναι. 

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα νουμερα θα ηθελε να φανταστω να σταματησει και τις προσεγγίσεις. Αλλα αν τις σταματήσει θα αρχίσουν και γκρίνιες.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Αυτό με τον Άγιο Διονύση αρχίζει να συμβαίνει συχνά. Την Δευτέρα το βράδυ πάλι στον Άγιο Διονύση ξεφόρτωσε και πήρε καύσιμα, πρέπει να μεθόρμισε σε θέση φόρτωσης το πρωί. Σήμερα είναι στη γνωστή του θέση στα Λεμονάδικα, δεν ξέρω ποιό είναι το κριτήριο για να πάει στον Άγιο Διονύση.

 

Γενικά καταλαβαίνω την ανάγκη για μόνιμες και εύκολα προσβάσιμες θέσεις στο λιμάνι, από την άλλη πρέπει να γίνει και μια διαχείριση. Δε βλέπω το λόγο που παροπλισμένα πλοία όπως το Hellenic Highspeed και το Σαντορίνη Παλάς κατέχουν θέσεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να μην υπάρχει συνωστισμός.

Link to comment
Share on other sites

Και Παρασκευή βράδυ στον Αγ.Διονυση έδεσε.Το πλοίο πηγαίνει στη θέση του στη γωνία των λεμονάδικων κατά τις 5:30 το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρακολουθώ το Δήλος τα βράδια που επιστρέφει Πειραιά, είναι το πλέον προβλεπόμενο πλοίο -και καλά κάνει- από άποψη ταχύτητας με την οποία μπαίνει στο λιμάνι, έστω κι αν εκείνη την ώρα δεν υπάρχει σχεδόν κανένα από τα άλλα πλοία που θα μπορούσε να ενοχλήσει με τα απόνερά του. Πολύ σωστός.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για να λέμε και τα καλά στα πληρώματα και τις εταιρείες. Χθές απόγευμα 2/10 απο Πάρο για Πειραιά με κανονική αναχώρηση 19:15, η οποία σχεδόν πάντα τηρείται, το πλοίο έδεσε στις 19:15. Είμαστε πάνω απο 60 Ι.Χ. και λίγες νταλίκες, ρώτησα τον υπεύθυνο στην φόρτωση και είπε λόγω της Ιου που προστέθηκε στο δρομολόγιο. Αφήσαμε τον ντόκο στις 19:30 ακριβώς (φοβερά γρήγορη φόρτωση) και περάσαμε το φανάρι στο Πειραιά στις 23:30 και πάλι ακριβώς!!! Ημουν πατάρι, σχεδόν απο τους πρώτους, και πάτησα προβλήτα 23:45!!! Μπράβο τους...   

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μα το Πάτμος τα έβαλε στην Μάλτα. Στον Πειραιά έβαλε το 11. Πιο πιθανό, κατά την γνώμη μου, να μοιάζει η νέα τσιμινιέρα το Δήλος σε αυτήν του superfast. 

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε τιποτα απ’τα 2. Και το A Nepita εδώ τα φόρεσε αλλά δεν άλλαξε καθολου η τσιμινιερα του. Ας βρουν ένα τρόπο να τα χωρέσουν με το ελάχιστο δυνατό κόστος στο design. 

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ότι θα βγει ίδια με του Patmos. Δεν έχει να κάνει με το ναυπηγείο που γίνεται η παρέμβαση, αλλά από τα τεχνικά σχέδια και τον εξοπλισμό που έχει αγοραστεί. Από την στιγμή που έγινε η μετατροπή στο Patmos, θεωρώ απίθανο να αλλάξουν κάτι στο αδελφό του, ξοδεύοντας χρόνο και χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι εργασίες για την εγκατάσταση των scrubbers του Blue Star Delos έχουν ξεκινήσει και κοπεί η δεξιά πλευρά και έχουν βγει οι οχετοί των καυσαερίων από τη τσιμινιέρα. Οι εργασίες ακολούθουν τη διαδικασία της εγκατάστασης του Superfast XI

Link to comment
Share on other sites

Ωχ. Θεωρείς ότι θα μεγαλώσει και σε μηκος πέρα από φάρδος; Μου κάνει εντύπωση πως δεν ακόλουθηθηκε η διαδικασία του Πατμος μιας και είναι αδελφά. Αν και δεν βλέπω κόψιμο για εξτρα κομμάτι όπως στο XI. Όπως επίσης ούτε να ψηλώνει στη βάση όπως στο αδελφό. Έχω μεγάλη περιέργεια για το αποτέλεσμα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...