Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

Κι έπειτα παραδίδεται σε νέους ιδιοκτήτες ή άκυρη φήμη;

 

Πες μας κάτι παραπάνω γι΄αυτή την φήμη, τί ακριβώς φημολογείται?

 

ΥΓ Πάντως είναι εντυπωσιακό ότι σε άλλο θέμα που γράφτηκε ότι θα πάει άλλο ένα ρορο στη Χίο έγινε χαμός από τα ποστ. Κι εδώ που μιλάμε για φήμη πώλησης του καμαριού της Παροναξίας, δεν δίνει κανένας σημασία :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απλώς άκουσα πως έχει ήδη πουληθεί και θα έπρεπε να το έχω ποστάρει στο "φήμες" γιατί αφενός δε γνωρίζω πραγματικά τίποτα παραπάνω, αφετέρου δεν είμαι των... "κονέ" για να μπορώ να το επαληθεύσω  :)

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχώς πλησιάζει η μέρα της χειμεριας ναρκης για το ΔΗΛΟΣ..Πραγματι, απο το βραδυ της ερχομενης Δευτερας 9/9 δένει. :( .Γυριζει το ΙΘΑΚΗ Σ-Τ-Μ και το ΝΑΞΟΣ πρωινο Παροναξιας..Τουλαχιστον να βλεπαμε το ΔΗΛΟΣ σε καμια ακινησια των ΠΑΤΜΟΣ/BLUE 1,2

 

στο openseas παντως δινει το δηλος να μενει στο πρωινο της παροναξιας μεχρι τελος του μηνος.

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχώς πλησιάζει η μέρα της χειμεριας ναρκης για το ΔΗΛΟΣ..Πραγματι, απο το βραδυ της ερχομενης Δευτερας 9/9 δένει. :( .Γυριζει το ΙΘΑΚΗ Σ-Τ-Μ και το ΝΑΞΟΣ πρωινο Παροναξιας..Τουλαχιστον να βλεπαμε το ΔΗΛΟΣ σε καμια ακινησια των ΠΑΤΜΟΣ/BLUE 1,2

καταρχας καλησπερα σας!!! απο πληροφοριες που απεσπασα το παρος δενει την δευτερα για περιπου 2 βδομαδες και το ναξος παει στο βραδυνο της αγονης!!! επισης το δηλος θα σκατζαρει το πατμος και μαλλον τον διαγορα!!!!

Edited by bsdelos
Link to comment
Share on other sites

Εδω κανει νυχτερινα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που εχει λιγοτερα κρεβατια.Δεν νομιζω οτι αν αποφασισουν να κανει νυχτερινα το ΔΗΛΟΣ τα λιγα κρεβατια θα σταθουν εμποδιο 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μιλάμε(νε) συνεχώς για την καταραμένη κρίση, έχω μια απορία: εάν υποθέσουμε ότι η κίνηση φέτος ήταν στα επίπεδα του 2007-8 και οι υπόλοιποι παράγοντες κόστους στα σημερινά επίπεδα, το Δήλος θα ταξίδευε 11 μήνες τον χρόνο ή θα έδενε πάλι τέτοια εποχή, άντε και λίγο παραπέρα?

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι και τωρα ισχυει η 10μηνη δρομολογηση. παντα ο νομος δινει το δικαιωμα της αντικαταστασης του πλοιου. δεν αφηνει η εταιρεια τη γραμμη, απλα βαζει αλλο πλοιο

 

@ νηρεας, ασφαλως και θα αφηνε την παροναξια. αντε να εκανε και καμια σκαντζα ή να εμενε παροναξια 5 μηνες αντι για 3 μηνες και 3 βδομαδες

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγώ θυμίζω, ως απάντηση στην απορία που τέθηκε παραπάνω από το ΝΗΡΕΑ , τα λόγια που λεγότανε παλιότερα εκ μέρους της Attica:

 

<< ο Όμιλος επενδυει στην κατασκευή ακόμα δύο νέων πλοίων που θα εξυπηρετούν τα νησιά μας χειμώνα-καλοκαίρι. >>....

Link to comment
Share on other sites

Εμένα βασικά η απορία μου είναι εάν το πλοίο δεν είναι βιώσιμο με 10μηνη δρομολόγηση αποκλειστικά λόγω της κρίσης ή μήπως και κρίση να μην υπήρχε πάλι δεν θα ήταν βιώσιμο με 10μηνη δρομολόγηση στη συγκεκριμένη γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα τιποτα για το "κερδοφορο" καλοκαιρι... τα εξοδα δεν τρεχουν μονο το καλοκαιρι... Μιλησα για ολο το χρονο...

 

Και περισυ το ρωτησα αλλα ακομη απαντηση δε πηρα!!!

Edited by proud_ionian
τεχνικη βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

ας παρουμε την ερωτηση αναποδα!!!πιο αλλο πλοιο της ακτοπλοιας βγαζει αυτα του βγαζει το ΔΗΛΟΣ  σε 3 μηνες??? το πλοιο βγαζει τα λειτουργικα του κ αφηνει κ κερδος στην εταιρεια...οσο για το αν θα κανει αποσβεση ποτε,δεν νομιζω κανενα απο τα νεοτευκτα να εκανε αποσβεση απο την λειτουργια σε καποια γραμμη αλλα απο την πωληση του μετα απο καποια χρονια...

οσο γιατι δεν ταξιδευει το χειμωνα αφου υπαρχει η καλυψη απο τα μικρα γιατι να βγει...τι να κουβαλαει,αφου περιληπτικη τον χειμωνα γραφουν καμια 20φορτηγα κ 500 επιβατες...τωρα θα μου πεις δεν τα ηξεραν οταν τα εφτιαχναν αυτα,κ βεβαια τα ηξεραν αλλα εχουν εναλακτηκες να βαζουν αλλα πλοια να δουλευουν

Link to comment
Share on other sites

Αν συγκρινουμε μονο τους τρεις καλοκαιρινους μηνες τοτε υπαρχουν βαπορια που αφηνουν και περισσοτερα. Αλλα μαζευουν για να εχουν να τρωνε το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

μα ελα ντε ποσο κερδοφορο ειναι πια αυτο το πλοιο το καλοκαιρι;

 

ισως ολοι οι υπολοιποι που πιστευουμε οτι ειναι πολυδαπανο και θελει μεγαλες πληροτητες για να βγαζει τα εξοδα του, να κανουμε λαθος.

 

εγω παλι γιατι εχω την εντυπωση οτι προσευχονται να βρεθει αγοραστης και δεν βρισκεται (τουλαχιστον δεν βρισκεται σε τιμη που να ξοφλα το φεσι του πλοιου) και ταξιδευει μονο οσες εβδομαδες βγαζει τα λειτουργικα εξοδα του, για να αφηνει και κανενα φραγκο να πληρωνεται κανενας τοκος.

 

ημεροπλοιο μεσαιου μεγεθους, που στην ελλαδα δυσκολα θα βρει αλλη γραμμη και που το μεγεθος του (ειδικα το γκαραζ του) δεν ταιριαζει στις περισσοτερες γραμμες ημεροπλοιων στην ευρωπη (μπας και τυφλωθει κανεις και το παρει).

 

δυσκολα τα πραγματα.

 

@νηρεας πριν την κριση, με την περισσοτερη κινηση και το φτηνοτερο πετρελαιο, αντε να ηταν κερδοφορο στην παροναξια 5 αντι 3 μηνες (πασχα με οκτωβρη). τοτε ομως ηταν αλλιως τα πραγματα και τετοιου ειδους προβληματα κρυβοταν απο τον ευκολο δανεισμο και τις πωλησεις πλοιων σε ζηλευτες τιμες.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

να θυμισω επισης οτι οταν πηρε ολοκληρωνοταν η κατασκευη του νησος μυκονος η αρχικη προθεση ηταν να παει ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο. οταν ειδαν οτι θα εχανε το καλοκαιρι, ανακοινωθηκε οτι θα παει χιο μυτιληνη (γραμμη που απο παλια γουσταρε ο γερασιμος.

 

ειχε πει τοτε αναμεσα σε αλλα, (δεν θυμαμαι αν υπαρχει η δηλωση σε καποιο απο τα ποστ εποχης των τοπικ του μυκονος ή της γραμμης. ) οτι ενας απο τους λογους που πηγαν χιο μυτιληνη ειναι οτι η γραμμη ειχε κινηση ολο το χρονο και δεν εχει την εντονη εποχικοτητα των κυκλαδων και οτι πλοια σαν το νησος μυκονος και το αδελφο του που θα κατασκευαζοταν, δεν μπορουσαν να αποδωσουν τα μεγιστα σε γραμμες με εντονη εποχικοτητα.

 

το 2005 υπηρχαν αμφιβολιες για το αν το μυκονος θα ηταν κερδοφορο σε γραμμη με εντονη εποχικοτητα και το 2013 το δηλος μπορει να ειναι κερδοφορο ταξιδευοντας μονο 16 εβδομαδες

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μου κάνει εντύπωση - από οικονομικής σκοπιάς - είναι που η εταιρεία προτιμά να το έχει δεμένο 9 μήνες το χειμώνα παρά να αποπειραθεί να αντικαταστήσει κάποιο μεγαλύτερο (και σπάταλο) σε μια άλλη γραμμή (λχ δωδεκάνησα ή χίο/λέσβο με μετάθεση του πάτμος νοτιότερα).

 

Ερώτηση: Το γκαράζ και τα 122 κρεβάτια είναι λίγα για το μεγαλύτερο διάστημα του χειμώνα στις σημερινές οικονομικές συνθήκες); (εννοείται πως σε 3ήμερα και τις διακοπές χριστουγέννων - όπου η κίνηση αυξάνεται κατακόρυφα - θα μπορούσε να γινόταν σκάντζα με μεγαλύτερο - με προσεγμένο rotation των ακινησιών).  

 

Σημ: τη σκέψη την θέτω καθαρά τεχνοκρατικά, όχι από την πλευρά του επιβάτη. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...