Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όμορφες στιγμές χθες στο λιμάνι της Πάρου κατά τη διάρκεια της περιφοράς της εικόνας της Παναγίας. Το πλοίο έβγαλε ανακοίνωση στους επιβάτες ότι θα αναχωρήσει από το λιμάνι στις 20:00 για να λάβει μέρος στον εαορτασμό. Όταν η εικόνα έφτασε στο λιμάνι το πλοίο πήρε τους καταπέλτες γύρισε την πλώρη του στην προβλήτα και άρχισε να σφυρίζει. Αυτό για κανα δεκάλεπτο όταν και έβαλε πλώρη για Πειραιά.

Στα του πλοίου, νομίζω ότι το έχουμε αναλύσει αρκετά στις προηγούμενες σελίδες. Πρώτη φορά μπήκα χθες και νομίζω ότι μιλάμε για το απόλυτο ημερόπλοιο. Απλά φανταστικό! Δεν χρειάζονται λεπτομέριες, οι περισσότεροι τις ξέρετε. Μακάρι να το χαρούμε για πολλά πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Είχα αυτή την κουβέντα προχθές στο ταξίδι μου με το πλοίο. Παιδιά από το πλήρωμα μου λέγανε ακριβώς αυτό. Το τι ακούνε καθημερινά από διάφορους, δυστυχώς στην συντριπτική πλειοψηφία, Ελληνάρες. Οι πιο συχνές και χαρακτηριστικές ατάκες είναι αυτές που έχουν να κάνουν με το οικονομικό: "Εγώ σας πληρώνω!", "έδωσα τόσα" κτλ.

Επίσης προβλήματα και αντιδράσεις υπάρχουν με τους έξυπνους της τελευταίας στιγμής. Έφτασε μηχανάκι για Σαντορίνη κυριολεκτικά μισό λεπτό πριν πάρουμε την πόρτα από τον Πειραιά. Ο αξιωματικός του είπε περίμενε τέτοια ώρα που ήρθες, γιατί φόρτωνε τα τελευταία της Πάρου. Ο τύπος αντέδρασε του στυλ "Έσκασα τόσα και μου λες και τι ώρα θα έρθω κτλ". Μάλιστα θέλησε να εκδηλώσει κι άλλο τον αντρισμό του και όταν του είπαν σε ποιο σημείο του γκαράζ να κατευθυνθεί, σε δείγμα εκνευρισμού έδωσε πολλά γκάζια, και από τα πολλά άλογα της μηχανής που δεν κρατήθηκαν, η μηχανή γλύστρισε και ο τύπος πήγε να πέσει. Για καλή του τύχη τον κράτησαν οι παρευρισκόμενοι επιβάτες και πλήρωμα.

Τέλος μου λέγανε για τους "βανδαλισμούς" που γίνονται κάθε μέρα στο καράβι. Και δεν μιλάω για βρωμιές κτλ. Αυτά στο πρόγραμμα είναι. Σπασμένα τραπέζια, καρέκλες, καναπέδες, σκισμένες ταπετσαρίες, σαπουνοθήκες στις τουαλέτες, που αναγκάζονται σε πολύ συχνά διαστήματα μετά την άφιξη στον Πειραιά να βάζουν μέσα συνεργεία ώστε να επισκευάζουν τις ζημιές αυτές.

Στο θέμα των καθυστερήσεων τώρα που παρατηρούνται, η αλήθεια είναι ότι μου είχε κινηθεί κι εμένα η περιέργεια. Ένα ταξίδι με το πλοίο λύνει όλες τις απορίες. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην Πάρο και τη Νάξο, όπου διακινείται ο μεγαλύτερος όγκος επιβατών και οχημάτων και πάντα στη διαδικασία της αποβίβασης όπου λόγω των "ιδιαίτερων" λιμενικών εγκαταστάσεων και έλλειψης χερσαίων χώρων, τα ΙΧ πολλές φορές κυριολεκτικά φρακάρουν με αποτέλεσμα να δημιουργείται ουρά μέχρι το πλοίο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα ΙΧ να ακινητοποιούνται τόσο πάνω στους καταπέλτες όσο και μέσα στο γκαράζ και να σταματάει η αποβίβαση. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι γίνεται όταν έχεις να αποβιβάσεις καμιά 800άρα επιβάτες στο κάθε λιμάνι μαζί με τα αντίστοιχα ΙΧ και δίκυκλα.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Όμορφες στιγμές χθες στο λιμάνι της Πάρου κατά τη διάρκεια της περιφοράς της εικόνας της Παναγίας. Το πλοίο έβγαλε ανακοίνωση στους επιβάτες ότι θα αναχωρήσει από το λιμάνι στις 20:00 για να λάβει μέρος στον εαορτασμό. Όταν η εικόνα έφτασε στο λιμάνι το πλοίο πήρε τους καταπέλτες γύρισε την πλώρη του στην προβλήτα και άρχισε να σφυρίζει. Αυτό για κανα δεκάλεπτο όταν και έβαλε πλώρη για Πειραιά.

Στα του πλοίου, νομίζω ότι το έχουμε αναλύσει αρκετά στις προηγούμενες σελίδες. Πρώτη φορά μπήκα χθες και νομίζω ότι μιλάμε για το απόλυτο ημερόπλοιο. Απλά φανταστικό! Δεν χρειάζονται λεπτομέριες, οι περισσότεροι τις ξέρετε. Μακάρι να το χαρούμε για πολλά πολλά χρόνια.

Και η φωτογραφία από τα παραπάνω (από το λιμάνι της Πάρου) : 15/08/12 20:!5

post-2074-0-56207700-1345186438_thumb.jp

Edited by d1969
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με τους βανδαλισμούς που λεει ο George ακουσα και εγώ απο το πλήρωμα και εν μερει είδα κιόλας. Χρειάστηκε ήδη να αντικαταστήσουν τζαμια και τραπέζια στο εξωτερικό του 8, να κλείσουν τα ντουζ γιατί είχαν χαλάσει "τηλέφωνα" , πόρτες είχαν "κρεμάσει". Στην καμπίνα μας κάποιος είχε προλάβει να γράψει με μαρκαδόρο και είχαν αναγκαστεί να βγάλουν και το φωτιστικό απο το τραπέζι. Η εξυπηρέτηση από το πλήρωμα είναι άψογη και το πλοίο υπέροχο (χωρίς καμία διάθεση ελιτισμού ίσως να παραείναι και καλό για κάποιους από τους επιβάτες του.)

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που το λέω αλλά αν είμαστε τόσο κάφροι ως λαός, δεν μας αξίζουν τέτοια διαμάντια για τα ταξίδια μας.. Ας ταξιδεύουμε με χρέπια για να νοιώθουμε σαν στο σπίτι μας και ας αφήσουμε να πωληθούν στο εξωτερικό τα καλά βαπόρια και να πάνε σε μέρη που θα αναγνωριστεί η αξία τους. Η νοοτροπία του Ελληνάρα μας έφτασε εδώ που είμαστε σήμερα ως χώρα και ας σταματήσουμε να τα ριχνουμε συνέχεια σε άλλους. Πιάσε κανα δύο από αυτούς που καταστρέφουν ξένη περιουσία και βάλτους να πληρώσουν από την τσεπούλα τους να τσούξουν λίγο. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο όταν είναι άνθρωπος. Όταν είναι τετράποδο αξίζει ανάλογης αντιμετώπισης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η ειρωνεία είναι πως αυτοί οι "Ελληνάρες" πολλές φορές διαμαρτύρονται κιόλας γιά τα "χάλια τής ακτοπλοϊας" και "τί βαπόρι είν'αυτό,ούτε στην Αφρική δέν έχουν τέτοια".Αναρωτιέμαι τί μυαλό κουβαλάνε γιατί σίγουρα άν πάη κάποιος να τούς γρατζουνίση έστω το καινούργιο τους αμάξι ή την καινούργια τους μηχανή είναι έτοιμοι να τον πλακώσουν στο ξύλο-αλλά το καινούργιο πλοίο με το οποίο ταξιδεύουν νομίζουν ότι επειδή πλήρωσαν ένα εισιτήριο,μπορούν να το ξεχαρβαλώσουν ατιμωρητί....

Link to comment
Share on other sites

Πέστε τα, βρε παιδιά, ν'αγιάσει το στοματάκι σας! Επιτέλους κάποιος πρέπει να τα πει αυτά για τους βανδαλισμούς που γίνονται στα πλοία της ακτοπλοΐας! Είναι απαράδεκτο να επιτρέπονται να γίνονται τέτοια πράματα χωρίς να υπάρχει έστω μια μικρή τιμωρία! Χάλασες τον καναπέ του σαλονιού, κύριε?? Θα τον πληρώσεις! Γιατί ο πλοιοκτήτης να έχει δώσει ένα σωρό λεφτά, για να σου προσφέρει ένα τόσο κυριλλάτο σαλόνι κι εσύ να το καταστρέφεις ήδη απ' το πρώτο δρομολόγιο?? Αλλά έχουμε μάθει μόνο να απαιτούμε χωρίς να είμαστε ικανοί να φτιάξουμε τίποτα! Μόλις κάποιος πάει να μας κάνει έστω μια μικρή παρατήρηση, άμεσα κοιτάμε να βγάλουμε το άχτι μας πάνω του! Πραγματικά πολλές φορές το έχω σκεφτεί, δε μας αξίζουν να έχουμε κάποια πλοία στα νερά μας... :(

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς οι συγκεκριμένοι επιβάτες που δημιουργούν φθορές και άλλα προβλήματα στα πλοία δεν χρησιμοποιούν τα πλοία όλο το χρόνο, αλλά μία φορά Ιούλιο-Αύγουστο αποκλειστικά για διακοπές. Είμαι σίγουρος ότι ποτέ δεν έχουν μπει σε πλοία χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτό που άκουσα είναι το ακριβώς αντίθετο για το ποιοι προκαλούν κατά κύριο λόγο τις ζημιές, αλλά δεν λεω κάτι παραπάνω γιατί προσωπική εικόνα δεν έχω όλο το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το BEST SELLERS του καλοκαιριου ειναι εδω για να σπαει ολα τα κοντερ!με μ.ο. ανα ταξιδι 2300ατομα κ 350 ι.χ.εφερε πολλα λεφτα στα ταμεια της εταιρειας του.να σας δωσω να καταλαβαιτε περιληπτικη κινηση ημερας 6500 ατομα 750 ι.χ. κ 40φορτηγα...

το προβλημα με καπιες καθυστερησεις που υπηρξαν ηταν γιατι κολαγαν τα ι.χ. στην παρο κ στην ναξο λογω ελλειψεις υποδομωνμεχρι να βγουν 140 ι.χ. στην ναξο να αποροφηθουν στο δρομο θελει χρονο!

βεβαια υπηρχαν καποια παραπονα απο τον δημαρχο ΠΑΡΟΥ για τα απονερα του πλοιου στην ναουσα γιατι ενοχλουσαν τα τραπεζια που ηταν πανω στην θαλασσα κ απο τις λαντζες στην σαντορινη γιατια παει απο μεσα ενω εκεινοι θελουν απεξω απο την καμμενη κ βρεθηκε λυση απο μεσα με μειωμενη ταχυτητα

επειδη εχω διαβασει κατα καιρους για vaibration του πλοιου δεν εχω παρατηρησει τιποτα σε κανενα χωρου του πλοιου εκτος απο την πρυμνη σε ωρα μανουβρας

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Στη Σαντορινη απο οτι ακουστηκε επιβληθη στο Δηλος απο το λιμεναρχειο να εχει μειωμενη ταχυτητα κατα τον πλου μεσα στη καλδερα.Ο λογος αυτος που αναφερει ανωτερω ο margaritis.Πρεπει να πλεει με ταχυτητα κατω των 18 και αυτο εχει αποτελεσμα το βαπορι να καθυστερει

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να φταιει μονο η μειωμενη ταχυτητα για τις καθυστερησεις, στην Σαντορινη γενικα ''καθεται'' πολυ γιατι κατεβαζει την μεγαλυτερη κινηση και γινεται το ελα να δεις καθε φορα.Μεσο ορο περιπου 1300 ατομα εβγαζε καθε φορα(δηλαδη λιγο πιο πανω απο το 50% των επιβατων),στην Σαντορινη.

Link to comment
Share on other sites

το BEST SELLERS του καλοκαιριου ειναι εδω για να σπαει ολα τα κοντερ!με μ.ο. ανα ταξιδι 2300ατομα κ 350 ι.χ.εφερε πολλα λεφτα στα ταμεια της εταιρειας του.

Όντως αυτά είναι τα νούμερα και εάν δεν με γελά η μνήμη μου, δεν μιλάμε για το best seller του φετινού καλοκαιριού, αλλά για το εμπορικότερο πλοίο στην πρόσφατη ακτοπλοϊκή ιστορία. Δεν θυμάμαι κανένα άλλο πλοίο να κάνει τέτοιες περιληπτικές.

Καλά, πού βρέθηκε φέτος τόσος κόσμος για Παροναξία...πέρυσι που δεν υπήρχε το ΔΗΛΟΣ πως εξυπηρετήθηκαν όλοι αυτοί? Αυξήθηκε άραγε η κίνηση ή έφυγαν πολλοί επιβάτες από τα ταχύπλοα?

Η συνολική κίνηση δεν πρέπει να αυξήθηκε, αλλά μειώθηκαν τα δρομολόγια (έφυγε η ASL και μειώθηκαν τα έκτακτα της Blue Star), ενώ σίγουρα έκλεψε και μερίδιο αγοράς από τα ταχύπλοα. Το σχεδόν διπλάσιο πρωτόκολλο, η ταχύτητα, η προσέγγιση στην Ίο (που μέχρι πέρσι ήταν σχεδόν μονοπώλιο της HSW) και το γεγονός πως μιλάμε για ένα καταπληκτικό πλοίο συνέβαλαν προς αυτό το αποτέλεσμα, εν μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσης. Η πρόωρη δε απόσυρση των Highspeed φαίνεται πως βοηθά στη συνέχιση αυτής της επιτυχίας και το Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Βρε ΜΙΝΟΑΝ πες μας ποιο ειναι το bestseller για σενα να ησυχασεις :D(εχει μηπως πριγκηπα στην τσιμινιερα :wub:)

Τα παιδια παραπανω μιλησαν πολυ συγκεκριμενα

το BEST SELLERS του καλοκαιριου ειναι εδω για να σπαει ολα τα κοντερ!με μ.ο. ανα ταξιδι 2300ατομα κ 350 ι.χ.εφερε πολλα λεφτα στα ταμεια της εταιρειας του.να σας δωσω να καταλαβαιτε περιληπτικη κινηση ημερας 6500 ατομα 750 ι.χ. κ 40φορτηγα...

Όντως αυτά είναι τα νούμερα και εάν δεν με γελά η μνήμη μου, δεν μιλάμε για το best seller του φετινού καλοκαιριού, αλλά για το εμπορικότερο πλοίο στην πρόσφατη ακτοπλοϊκή ιστορία.

Τι να κανουμε δηλαδη,αφου το ΔΗΛΟΣ ειχε την περισσοτερη κινηση απ ολα τα πλοια το φετινο καλοκαιρι και γενικοτερα αυτη την περιοδο...δεν ειπαν οτι σαρωσε για 12μηνες ^_^

Μακαρι το πλοιο να συνεχισει τα δρομολογια του η εστω να βρουν εναν τροπο(ισως αλλη γραμμη τον χειμωνα)να δουλευει 11μηνες το χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα τιποτα για το "κερδοφορο" καλοκαιρι... τα εξοδα δεν τρεχουν μονο το καλοκαιρι... Μιλησα για ολο το χρονο...

Οσο για τον πριγκηπα, τελικα εγιναν κερδοφορα αφου τον εβγαλαν!!!

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

To πλοιο θα βγει μες στον οκτωβρη για την ετησια γιατι ληγει κ η εγγυηση απο τους κορεατους για να διορθωθουν τυχον προβληματα...παντως υπαρχει κ σαν σκεψη να παει κ απο Χιο Μυτιληνη μια βολτα για την σκαντζα του ΠΑΤΜΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...