Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το θετικο ειναι οτι εχουμε ονομα και μαλλιστα "ουδετερο", δεν ταυτιζεται δηλαδη απολυτα με καποια γραμμη. μας ειχε ξεφυγει το Δηλος ειναι αληθεια;)

τωρα για το line up των πλοιων ειναι νωρις. (εχουν δεινοπαθησει απειρα πληκτρολογια, για να γραφτουν ποστ και ποστ γεματα επιχειρηματα, για το αν θα παει το ιθακη στη ραφηνα ή καποιο απο τα αλλα δυο αφου ξηλωθουν οι καμπινες)

Link to comment
Share on other sites

πιστευω πως για το πρωτο πλοιο δεν εχουν καν κοψει λαμαρινες ακομα:D .
Η είδηση δεν είναι στο όνομα πιστεύω (μπορεί και να αλλάξει αυτό) αλλά στο γεγονός πως ανακοινώνουν επίσημα πως θα το βάλουν Παροναξία.

Νομίζω ότι η είδηση δεν είναι ούτε στο όνομα ούτε στη γραμμή...και τα δύο μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή. Το νέο είναι ότι έκοψαν λαμαρίνες και άρχισε η κατασκευή που σημαίνει ότι ξεπεράσθηκαν τα τυχόν προβλήματα που μπορούσαν να προκύψουν. Πάντως το όνομα ΔΗΛΟΣ φέρνει στο νου ωραίες εικόνες σε όλους. Είτε σαν πλοία του Νομικού ή του Στρίντζη, είτε σαν ιερό νησί κέντρο των Κυκλάδων. Αφού ξεκίνησε, με το καλό λοιπόν και να τελειώσει...

Link to comment
Share on other sites

ετσι και αλλιως ειναι ενα ευχαριστο γεγονος. ναυπηγουνται δυο πλοια για την εσωτερικη ακτοπλοΐα της ελλαδας. οταν τα τελευταια χρονια εχουμε αποχαιρετησει νεες και αξιολογες μοναδες (απο το πασιφαη και το superfastV μεχρι το αρητη ), σε μια εποχη που μακιγιαρουμε νεκρους και βαζουμε περουκες σε καρκινοπαθεις για να ξαναταξιδεψουν, καποιοι εξακολουθουν να επενδυουν σε αξιολογες νεοτευκτες μοναδες.

μακαρι και το bsdelos και το αδερφο του να ερθουν στην ωρα τους και να τα αγαπησουν και να τα στηριξουν στις γραμμες που θα δρομολογηθουν. ελπιζω και αυτα και οι αξιολογες νεες μοναδες που ηδη υπαρχουν, να εξακολουθησουν να ειναι βιωσιμες επενδυσεις, ωστε να παραμεινουν για χρονια στα νερα μας

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα μου αρεσε πολυ που η εταιρια ξεφυγε απο τα ελληνικα δεδομενα 'κρυβουμε τα παντα απο ολους' και μας ενημερωσε για την πορεια της κατασκευης μεσα απο το site της:) Αν μη τι αλλο ειναι η καλυτερη διαφημιση και για το πλοιο αλλα και για την Blue Star;)

Οσο για το ονομα,ουτε κρυο ουτε ζεστη,ισως επρεπε να περιεχει καποιο νησι των Κυκλαδων που προσεγγιζει η εταιρια.Ευχομαι να πανε ολα καλα στην πορεια εργασιων του και να το δουμε στο Αιγαιο στην ωρα του.

Link to comment
Share on other sites

Το ονομα σιγουρα αλλαζει οπως κ τα δρομολογια.Απο αυτα που εχω ακουσει κ μιλησει,του χρονου στην γραμμη Παροναξιας θα ειναι κ τα τρια πλοια.Οπως επισης κ το ονομα του δευτερου παιζει να ειναι BS Thira(ή Santorini).Οι ουσιαστικες ανακαταταξεις του στολου μαλλο θα γινουν μετα την παραδοση κ του δευτερου πλοιυ ωστε να ειναι κ οσο το δυνατον πιο μονιμες-οριστικες.

Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια αμφισβήτηση των όσων η εταιρεία επισήμως ανακοινώνει για το όνομα στην ιστοσελίδα της και στα έντυπά της ?

Το DELOS είναι μια έξυπνη ονοματοδοσία που παραπέμπει στο παλιό πλοίο της εταιρείας και ταυτόχρονα στο τουριστικού ενδιαφέροντος νησί μας.

Για το δεύτερο πλοίο είναι νωρίς νομίζω να ανακοινωθεί το οτιδήποτε.

Συμφωνώ λοιπόν ότι - βλέποντας και κάνοντας - θα δρομολογηθούν οι εξελίξεις και οι ανακατατάξεις των εταιρειών και των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν αμφισβητησε κανεις το οτι θα ερθει το καραβι, απλα επειδη ολα αλλαζουν σε αυτον τον κοσμο (πχ η blue star το 2005, αφησε τα χανια σε ενα βραδυ, ενω ελεγε οτι θα μεινει) κραταμε μια επιφυλαξη για το που τελικα θα δρομολογηθει;). μπορει να υπαρχει καποιο κενο του χρονου που να μην το προβλεπουμε σημερα. οσο για το ονομα για να ανακοινωνεται, δεν πιστευω οτι θα αλλαξει. δεν ταυτιζεται αλλωστε με κανεναν συγκεκριμενο προορισμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Οι πρωτες φωτο(2 αριστερα κατω)του ΔΗΛΟΣ απο το περιοδικο της εταιριας.Καλη ιδεα ειναι να τις βαζει σε μεγαλη αναλυση η εταιρια στο site να ενημερωνομαστε και οι shipfriends για την πορεια εργασιων ;) Ξεκινησε λεει και η κατασκευη του δευτερου :blink:

Link to comment
Share on other sites

http://www.bluestarf.../BSF%20news.pdf Α΄τριμηνο 2011 η παραδοση του ΔΗΛΟΣ και Α΄τριμηνο του 2012 η παραδοση συμφωνα με κυκλους της εταιρειας του ΠΑΤΜΟΣ (το ονομα κατα 90%).Η δρομολογηση του ΔΗΛΟΣ ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΟ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ οποτε καποιο εκ των ΠΑΡΟΣ ή ΝΑΞΟΣ λογικα ελευθερωνεται ειδωμεν την συνεχεια και σε αναμονη εξελιξεων Edited by proud_ionian
move post
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το πρωτο καινουριο B.S(Δηλος) θα ερθει Μαη,οι ετησιες πρεπει να εχουν τελειωσει 1-2 εβδομαδες πριν το Πασχα το αργοτερο,οσο για το Πατμος θα ειναι εδω τελη 2011 με αρχες 2012 αν δεν κανω λαθος.

Οκ. Δεν αναφερόμουν στις αντικαταστάσεις, αλλά γενικά στο αν θα μπρορούσε να "σταθεί" το Patmos στη θέση ενός εκ των μεγάλων, σε περίπτωση που αυτό πάει σε άλλη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Εχει πολυ μικροτερο γκαραζ σε σχεση με τα μεγαμα μιλαει για 55 10μετρα φορτηγα και 147 Ι Χ ή εναλλαχτικα 450 Ι Χ , 2400 !!!!!!!!!!! επιβατες και ταχυτητα 26 knots και δρομολογειται ΠΕΙΡΑΙΑ-ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΟ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. Το δευτερο νεοτευκτο το περιμενουν στο 1ο τριμηνο του 2012. Αυτα απο το τελευταιο ON BLUE που κυκλοφορει στα πλοια της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

Αν και το εχουμε ξανασυζητησει(κ με τα GA plan),καθε φορα που θα ακουω για 2400 επιβατες,θα βγαζω σπυρακια B) Ειναι too much για αυτα τα πλοια(145μηκος/23πλατος) :( Τα μεγαλα Blue Star παιρνουν 1800,τα παλατια 2500 και τα cruise 3000...αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα στα μεγεθη...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να μας πει στο περίπου πόσα γραμμικά μέτρα γκαράζ θα έχει? Ενδεικτικά αναφέρω πως τα μεγάλα μπλε έχουν 1.745 μέτρα και το Ν.ΧΙΟΣ 530. Τα μικρά μπλουσταράκια περίπου 360. Λογικά θα είναι λίγο μεγαλύτερο από το Ν.ΧΙΟΣ. Για επιβάτες θεωρώ υπερβολή το 2.400. Άντε να έχει 2000 θερινό.

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που μας λενε τον αριθμο των οχηματων οσα γραμμικα μετρα κ να εχουν,αυτο θα ειναι το νουμερο :D Για τσεκαρετε την εταιρια που τα εχει αναλαβει(τα μισα ελληνικα ΕΓ/ΟΓ εχει φτιαξει)...Μαλιστα γραφουν για 2500 επιβατες :o

Link to comment
Share on other sites

Για το DELOS που δεν θα έχει κρεβάτια ενδεχομένως να φτάσει αυτό το πρωτόκολλο αλλά για το PATMOS που το προορίζουν για τα δωδεκάνησα δεν νομίζω.Εκεί λογικά θα κάνουν κρεβάτια οπότε το πρωτόκολλο αναλόγως θα είναι μικρότερο.

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο δεν νομιζω να εχει πρωτοκολλο πανω απο 1850 ατομα!οσο για το γκαραζ θα ειναι ιδιο με του χιος κ του μυκονος...για τα κρεβατια θα εχει περιπου στα 150!

οι εταιριες γενικα στα διαφημιστικα τους φυλαδια ειναι υπερβολικες.κ στα παρος κ ναξος λεγανε για 26 μιλια κ 300 ι.χ. αλλα ουτε τα μιλια τα επιασε αλλα ουτε κ 300 σμαρτ δεν φορτωσε :D

Link to comment
Share on other sites

Από το site της σχεδιάστριας εταιρείας φαίνεται και το Νήσος Μύκονος πως έχει πρωτόκολλο 2100. Κοιτώντας βέβαια στο www.hsw.gr βλέπω να αναφέρει 1915. Τώρα με το μάτι, συγκρίνοντας το χτίσιμο του BS Delos με το Μύκονος, μου φαίνεται καθαρά πως το πρώτο είναι θα είναι υπερβολικά χτισμένο (σε σημείο να μην μπορούμε να βρούμε σημείο να καπνίσουμε). Ίσως το 2400/2500 να είναι υπερβολικό, πάντως θεωρώ πως βάσει σχεδίου θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα από το Μύκονος.

Μην ξεχνάμε και τα 2 μέτρα μεγαλύτερο πλάτος ;) που πιθανό να δηλώνει το μεγαλύτερο βάρος στα ψηλά σημεία του πλοίου (βέβαια μπορεί αυτό το τελευταίο να είναι και μπαρούφα).

Link to comment
Share on other sites

Από το site της σχεδιάστριας εταιρείας φαίνεται και το Νήσος Μύκονος πως έχει πρωτόκολλο 2100. Κοιτώντας βέβαια στο www.hsw.gr βλέπω να αναφέρει 1915. Τώρα με το μάτι, συγκρίνοντας το χτίσιμο του BS Delos με το Μύκονος, μου φαίνεται καθαρά πως το πρώτο είναι θα είναι υπερβολικά χτισμένο (σε σημείο να μην μπορούμε να βρούμε σημείο να καπνίσουμε). Ίσως το 2400/2500 να είναι υπερβολικό, πάντως θεωρώ πως βάσει σχεδίου θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα από το Μύκονος.

υπάρχει και ο παράγοντας συμμόρφωσης με εθνικούς κανονισμούς,στη προκειμένη περίπτωση τον κανόνισμο ενδιαίτησης επιβατηγών,οπότε η άρχικη εκτίμηση της deltamarin δεν σημαίνει πως είναι και αυτό που ισχύει τελικά

Μην ξεχνάμε και τα 2 μέτρα μεγαλύτερο πλάτος ;) που πιθανό να δηλώνει το μεγαλύτερο βάρος στα ψηλά σημεία του πλοίου (βέβαια μπορεί αυτό το τελευταίο να είναι και μπαρούφα).

ναι δεν έχει καμία σχέση,εξάλλου εκεί πάνω οι κατασκευές είναι αλουμινένιες

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καθελκυστηκε το Blue Star Delos συμφωνα με δελτιο τυπου της εταιριας,ενω το theseanation μας εχει και την φωτογραφια του πλοιου απο τα ναυπηγεια

22/11/2010 - ΚΑΘΕΛΚΥΣΤΗΚΕ ΤΟ BLUE STAR DELOS

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου ATTICA GROUP με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την καθέλκυση του BLUE STAR DELOS.

Το Σάββατο 20 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε στα Ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. Ltd της Κορέας η καθέλκυση του πρώτου από τα δύο νέα πλοία του Ομίλου, που θα δρομολογηθεί στις γραμμές των Κυκλάδων το καλοκαίρι του 2011.

Το BLUE STAR DELOS είναι ένα υπερσύγχρονο πλοίο, ταχύτητας 26 μιλίων, μήκους 145,9 μέτρων, πλάτους 23,2 μέτρων, χωρητικότητας 2.400 επιβατών, διαθέτει 32 καμπίνες για επιβάτες (122 κλίνες) και έχει χώρο για 427 ΙΧ ή για 57 10μετρα φορτηγά αυτοκίνητα και 148 ΙΧ.

Το πλοίο θα διαθέτει άνετους κοινόχρηστους χώρους επιβατών και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα πολυτελές ταξίδι όλο το χρόνο, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Επίσης, συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς στα ίδια ναυπηγεία η ναυπήγηση και του δεύτερου πλοίου, του BLUE STAR PATMOS, το οποίο θα είναι έτοιμο προς δρομολόγηση στις γραμμές της ακτοπλοΐας, το πρώτο τρίμηνο του 2012.

Η επένδυση αυτή, που είναι και η μοναδική για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές γραμμές, εντάσσεται στη συνεχή προσπάθεια της Attica Group να προσφέρει μεταφορικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, με σύγχρονα, καινούρια και γρήγορα πλοία και στοχεύει, σε μία εποχή παγκόσμιας και εγχώριας οικονομικής κρίσης στην ανάπτυξη των νησιών μας προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους.

Αθήνα, 22 Νοεμβρίου 2010

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Κανοντας κλικ στο παρακατω thumb μπορειται να δειτε το πλοιο σε μεγαλη αναλυση.Φαινεται οτι θα ειναι πολυ ομορφο :)

bluestardelos.th.jpg

post-2049-0-82509700-1290439645_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ ελπιδοφόρο σε τέτοιους μαύρους καιρούς να βλέπεις νέα σκαριά να μπαίνουν στην ακτοπλοία μας. Μπράβο στον όμιλο ΑΤΤΙΚΑ. Αν κρίνω από τη φωτό, πρόκειται για πανέμορφο σκαρί, λιγότερο κλειστοφοβικό από τα ομόσταυλα. Καλώς να ορίσει..Τέλη Μαίου το θέλουν να ξεκινάει.

Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτες φωτογραφίες του πλοίου από newsletter της εταιρείας.

Όμορφη πλώρη, φέρνει περισσότερο στα "Nissos Mykonos & Chios". Πρύμνη "παλιομοδίτικη". Γενικά, όχι κάποιο ιδιαίτερο design.

gallery_2195_41_304478.jpg

gallery_2195_41_460980.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Αν κρίνω από τη φωτό, πρόκειται για πανέμορφο σκαρί, λιγότερο κλειστοφοβικό από τα ομόσταυλα

Εχει να πεσει ακομα χτισιμο,που θα κλεισουν ολες οι 'απλαδες' που βλεπουμε.Μην ξεναμε οτι υποτιθεται οτι θα κουβαλαει 2500επιβατες :rolleyes:

Τελοσπαντων,μια χαρα κουκλακι ειναι,να λεμε παλι καλα που φτιαχνονται ακομα καινουργια πλοια για το Ελλαδισταν ;)

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ Ο ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΜΑΣ :D πολυ ωραια ναυτικη η πλωρη φερνει στα κορεατικα των μινωικων...αντε με το καλο ατα νερα μας κ να το απολαυσουμε ταξιδευοντας...αν θυμαμαι καλα μιλαγαμε για πλοιο 140μτρων κ αυτο ειναι 146 Χ 23,2 στο πλατος...στα θετικα του κ οι μεγαλοι καταπελτες οποτε δεν θα πρεπει να ερχεται κοντα κ καθετα στην προβλητα για να δεσει

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή κυκλοφορεί στην ακτοπλοία μας κανένα πλοίο με μεγαλύτερο πρωτόκολλο; Φανταστείτε με 2400 επιβάτες πόσους καμαρώτους θα πρέπει να προσλάβει η εταιρεία. B)

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι ένα πολύ ευχάριστο γεγονός αυτό το νεότευκτο "Δήλος-Πειραιεύς", ιδιαίτερα σε μια εποχή που οι θάλασσες μας γεμίζουν από "Λάζαρους"...

Και μια απορία: οι καταπέλτες μέχρι ποιό ύψος θα φθάνουν κλειστοί? Φαντάζομαι ότι δεν θα είναι όπως φαίνονται στη φωτό, γιατί το ασχημαίνουν αρκετά.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...