Jump to content
Shipfriends

Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι)


Recommended Posts

Εχουμε ξαναπει οτι το να καθομαστε στους υπολογιστες μας και να κριτικαρουμε τους ανθρωπους που μερα-νυχτα ρισκαρουν πολλά για να πιασουν τα βαπορια στα απαραδεκτα λιμανια (οπως αυτο της Τηνου) δεν ειναι πρεπον.

Η πραγματικοτητα ειναι μια: το ατυχημα εγινε αλλα δεν επαθε κανεις τιποτα. Οι λαμαρινες φτιαχνονται .. Αλλωστε για αυτο υπαρχουν και τα P&I clubs...

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να εχω πληροφοριες ειναι πολυ πιθανον να το εχουν παραλαβει τα ρυμουλκα του Νεωριου τα οποια δεν εχουν AIS.

EDIT. Και κοιτοντας στο AIS βλεπουμε οτι το πλοιο ανεβηκε κατευθειαν στη δεξαμενη

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια με την άνοδο του στην δεξαμενή, έφτασε πλέον, τέσσερις ημέρες μετά το ατύχημα, και η ώρα της αλήθειας για την κατάσταση του πλοίου.

Και εννοώ φυσικά την εξακρίβωση από τους ειδικούς τεχνικούς και την εταιρεία του, της πραγματικής ζημιάς που έχει γίνει στο πλοίο από την πρόσκρουση. Κακά τα ψέμματα, όσοι έλεγχοι και να γίνουν από δύτες ή και μέσα από το πλοίο, η γυμνή αλήθεια σε τέτοιες περιπτώσεις έρχεται μόνο μέσω του δεξαμενισμού.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να διαφωνώ με το σκεπτικό του Σείριου, σας αναφέρω τι μου μεταφέρθηκε για το πλοίο και τις ζημιές του στην Τήνο. Από το ατύχημα χτυπήθηκε και δεξαμενή πετρελαίου, όπου λόγω της άμεσης επέμβασης δεν είχαμε μεγάλη διαρροή και μόλυνση. Τα νερά δεν πήγαν στις μηχανές του πλοίου, παρά μόνο στη "ρεβέρσα" (έτσι μου το μετέφεραν - πιθανώς η πραγματική ονομασία να είναι διαφορετική), απ όπου φυσικά απαντλήθηκαν . Η ασφαλιστική έθεσε βέτο στην ρυμούλκηση του πλοίου (για να μην προκληθεί επιπλέον ζημιά), παρόλο που το πλήρωμα πίστευε πως μπορούσε να πλεύσει αυτοδύναμα στη Σύρο. Το σίγουρο όμως είναι πως η ζημιά επισκευάζεται. Ενδέχεται να χρειαστούν και ένα φρεσκάρισμα τα τιμόνια και οι προπέλες του (ειδικά στα αριστερά) μιας και είναι πολύ πιθανό να κάθησε στο βυθό από την κλίση.

Αυτά μου μετέφεραν άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης μου - και μπορώ να εγγυηθώ πως διέρρευσαν μέσα από το πλοίο. Τώρα αν είναι απολύτως αλήθεια ή σκόπιμο "θόλωμα των νερών" εκ μέρους του "πλοίου" θα μας το δείξει ο καιρός.

Τέλος, εδώ στο νησί όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες έχουν να λένε τα καλύτερα για την άμεση αντίδραση του πληρώματος και την εκκένωση, όπως και για τις τοπικές αρχές όπου η σχεδόν άμεση τοποθέτηση φραγμάτων γλίτωσε πιθανή οικολογική καταστροφή.

Περί σεναρίων θα συνεχίσω στη "γωνιά του κουτσομπόλη" :)

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να διαφωνώ με το σκεπτικό του Σείριου, σας αναφέρω τι μου μεταφέρθηκε για το πλοίο και τις ζημιές του στην Τήνο. Από το ατύχημα χτυπήθηκε και δεξαμενή πετρελαίου, όπου λόγω της άμεσης επέμβασης δεν είχαμε μεγάλη διαρροή και μόλυνση. Τα νερά δεν πήγαν στις μηχανές του πλοίου, παρά μόνο στη "ρεβέρσα" (έτσι μου το μετέφεραν - πιθανώς η πραγματική ονομασία να είναι διαφορετική), απ όπου φυσικά απαντλήθηκαν . Η ασφαλιστική έθεσε βέτο στην ρυμούλκηση του πλοίου (για να μην προκληθεί επιπλέον ζημιά), παρόλο που το πλήρωμα πίστευε πως μπορούσε να πλεύσει αυτοδύναμα στη Σύρο. Το σίγουρο όμως είναι πως η ζημιά επισκευάζεται. Ενδέχεται να χρειαστούν και ένα φρεσκάρισμα τα τιμόνια και οι προπέλες του (ειδικά στα αριστερά) μιας και είναι πολύ πιθανό να κάθησε στο βυθό από την κλίση.

Αυτά μου μετέφεραν άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης μου - και μπορώ να εγγυηθώ πως διέρρευσαν μέσα από το πλοίο. Τώρα αν είναι απολύτως αλήθεια ή σκόπιμο "θόλωμα των νερών" εκ μέρους του "πλοίου" θα μας το δείξει ο καιρός.

Τέλος, εδώ στο νησί όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες έχουν να λένε τα καλύτερα για την άμεση αντίδραση του πληρώματος και την εκκένωση, όπως και για τις τοπικές αρχές όπου η σχεδόν άμεση τοποθέτηση φραγμάτων γλίτωσε πιθανή οικολογική καταστροφή.

Περί σεναρίων θα συνεχίσω στη "γωνιά του κουτσομπόλη" :)

Αγαπητέ csst9728 διαβάζοντας τα όσα αναφέρεις πιο πάνω εξοργίζομαι όταν βλέπω εισαγωγικά στη λέξη πλοίο και διακρίνω τέτοια σιγουριά για τις πηγές σου.

Για τη διαρροή πληροφοριών και το "θόλωμα των νερών" που αναφέρεις καλό θα ήταν να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις.

Αν έχεις τόσες ασφαλείς πληροφορίες πές μας πόσο καιρό θα πάρει και πόσο θα κοστίσει η ζημιά να τελειώνουμε.

Όσο για την οικολογική καταστροφή...το λιμάνι από μόνο του είναι μια καταστροφή...οικολογική και μη !

Link to comment
Share on other sites

Κύριε 94867,

διακρίνω μία ιδιαίτερη προκατάληψη και επιθετικότητα σε ότι μεταφέρω.

Ας το κάνουμε λοιπόν λιανά:

Α.

εξοργίζομαι όταν βλέπω εισαγωγικά στη λέξη πλοίο και διακρίνω τέτοια σιγουριά για τις πηγές σου.

"πλοίο": Εννοείται πρόσωπα που έχουν σχέση με το πλοίο και το ατύχημα. Δηλαδή πιθανόν α) πλήρωμα, β)σωστικά συνεργεία γ) άτομα της εταιρείας δ) λιμενικοί ε) Delivery που παρέδωσε πίτσες στους δύτες στο ρήγμα. Όποιος τέλοσπάντων μπορεί να βρισκόταν/βρέθηκε μέσα στο πλοίο και να είδε την κατάσταση ιδίοις όμμασι.

Β.

Για τη διαρροή πληροφοριών και το "θόλωμα των νερών" που αναφέρεις καλό θα ήταν να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις.

Από πότε απαγορεύεται η αμφιβολία; Και αν μίλησα με τον Χ μηχανικό ή τον Ψ καμαρώτο και μάθω το οτιδήποτε, εγώ είμαι υποχρεωμένος να το πιστέψω; Ή μήπως σε διάφορα θέματα πληρώματα/εταιρείες/οργανισμοί δεν διαρρέουν σκόπιμα πληροφορίες που απέχουν από την πραγματικότητα για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς; Εκτός αν εσύ πιστεύεις όλα όσα σου λένε (οπότε μεταξύ μας είμαι ο Steven Seagal και καλό θα ήταν εσύ "να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις" :P )

Γ.

Αν έχεις τόσες ασφαλείς πληροφορίες πές μας πόσο καιρό θα πάρει και πόσο θα κοστίσει η ζημιά να τελειώνουμε.

Μια πρόταση πριν με κράζεις επειδή κρατάω μικρές αμφιβολίες για αυτά που διαρρέονται. Κανένας άνθρωπος με σώας τα φρένας δεν θα με χαρακτήριζε "ξερόλα". Τουλάχιστον μάθε να ειρωνεύεσαι σωστά.

Δ.

Όσο για την οικολογική καταστροφή...το λιμάνι από μόνο του είναι μια καταστροφή...οικολογική και μη !

Όπως ανέφερα και πριν, τα πετρέλαια τα είδα ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ! Εσένα σε νοιάζει να μην θιχτεί η φήμη του πλοίου, του πληρώματος ή της εταιρείας (περιφραστικά το "πλοίο"). Αντιθέτως εμένα με νοιάζει περισσότερο η θάλασσα που κολυμπάνε τα παιδιά μου, ψαρεύω και μυρίζω καθημερινά. Αν εσένα σε καίει περισσότερο η κακοσχεδίαση ή η κακοτεχνία (όπου δεν διαφωνούμε πως το συγκεκριμένο λιμάνι έχει και τα δύο) τότε απλά αφήνω στον απλό αναγνώστη να χαρακτηρίσει και τους δυό μας.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια με την άνοδο του στην δεξαμενή, έφτασε πλέον, τέσσερις ημέρες μετά το ατύχημα, και η ώρα της αλήθειας για την κατάσταση του πλοίου.

Και εννοώ φυσικά την εξακρίβωση από τους ειδικούς τεχνικούς και την εταιρεία του, της πραγματικής ζημιάς που έχει γίνει στο πλοίο από την πρόσκρουση.

ακομη δεν εχει ξεκαθαρισει τπτ και βρισκεται σε εξελιξη η διαπραγματευση πλοιοκτητων/ασφαλιστικης.

Link to comment
Share on other sites

πρωτα θα κοστολογηθουν οι ζημιες, και μετα θα αποφασιστει αν το πλοιο θα φταχτει η οχι.παντως αν φτιαχτει, κατι που ευχομαι, θα παρει αρκετο καιρο απο ο,τι μαθαινω....

Link to comment
Share on other sites

Κύριε 94867,

διακρίνω μία ιδιαίτερη προκατάληψη και επιθετικότητα σε ότι μεταφέρω.

Ας το κάνουμε λοιπόν λιανά:

Α.

"πλοίο": Εννοείται πρόσωπα που έχουν σχέση με το πλοίο και το ατύχημα. Δηλαδή πιθανόν α) πλήρωμα, β)σωστικά συνεργεία γ) άτομα της εταιρείας δ) λιμενικοί ε) Delivery που παρέδωσε πίτσες στους δύτες στο ρήγμα. Όποιος τέλοσπάντων μπορεί να βρισκόταν/βρέθηκε μέσα στο πλοίο και να είδε την κατάσταση ιδίοις όμμασι.

Β.

Από πότε απαγορεύεται η αμφιβολία; Και αν μίλησα με τον Χ μηχανικό ή τον Ψ καμαρώτο και μάθω το οτιδήποτε, εγώ είμαι υποχρεωμένος να το πιστέψω; Ή μήπως σε διάφορα θέματα πληρώματα/εταιρείες/οργανισμοί δεν διαρρέουν σκόπιμα πληροφορίες που απέχουν από την πραγματικότητα για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς; Εκτός αν εσύ πιστεύεις όλα όσα σου λένε (οπότε μεταξύ μας είμαι ο Steven Seagal και καλό θα ήταν εσύ "να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις" :P )

Γ.

Μια πρόταση πριν με κράζεις επειδή κρατάω μικρές αμφιβολίες για αυτά που διαρρέονται. Κανένας άνθρωπος με σώας τα φρένας δεν θα με χαρακτήριζε "ξερόλα". Τουλάχιστον μάθε να ειρωνεύεσαι σωστά.

Δ.

Όπως ανέφερα και πριν, τα πετρέλαια τα είδα ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ! Εσένα σε νοιάζει να μην θιχτεί η φήμη του πλοίου, του πληρώματος ή της εταιρείας (περιφραστικά το "πλοίο"). Αντιθέτως εμένα με νοιάζει περισσότερο η θάλασσα που κολυμπάνε τα παιδιά μου, ψαρεύω και μυρίζω καθημερινά. Αν εσένα σε καίει περισσότερο η κακοσχεδίαση ή η κακοτεχνία (όπου δεν διαφωνούμε πως το συγκεκριμένο λιμάνι έχει και τα δύο) τότε απλά αφήνω στον απλό αναγνώστη να χαρακτηρίσει και τους δυό μας.

Δεν θα σχολιάσω τα ασχολίαστα που αλφαβητικά παραθέτετε,πολύ απλά επειδή έχετε αφήσει στον απλό αναγνώστη τον χαρακτηρισμό και των δυό μας.

Το μόνο που θέλω να πώ είναι πως αν τόσο πολύ σας νοιάζει το κολύμπι και το ψάρεμα,σκεφθείτε έναν τρόπο που μπορείτε να συμβάλετε (π.χ. εκλογές έρχονται) στη βελτίωση των συνθηκών και των λιμενικών υποδομών έτσι ώστε τα πλοία να μπορούν να προσεγγίζουν και να δένουν με ασφάλεια σε κάθε λιμάνι για να μπορούν τα νησιά να έχουν ζωή,λουόμενους και λάτρεις του ψαρέματος και της θαλασσινής μυρωδιάς !

Link to comment
Share on other sites

για 3-4 μηνες ακουσα εγω (απο την ωρα που αρχισουν εργασιες), χωρις να κοβω και το χερι μου για αυτον που μου το ειπε.

Εφόσων πάει τόσο μακρυά η βαλίτσα, η εταιρία θα έχει θέμα με τις ετήσιες ακινησίες των υπολοίπων πλοίων του ομίλου και τις αντικαταστάσεις τους. Θα δούμε τις επόμενες ημέρες τί θα γίνει με το θέμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

η ζημια στα υφαλα του πλοιου ειναι εκτεταμενη (στο σημειο της προσκρουσης εννοειται). απο οτι μου ειπαν, το βαπορι εχει σκιστει, σαν αδειο χαρτοκιβωτιο, που του εδωσες κλωτσια με μποτα. αλλα τα ποσα που ακουγονται παντως ειναι απαγορευτικα.

ΥΓ: στο AIS το δειχνει πλεον διπλα απο τη μικρη δεξαμενη (ερμουπολη)

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

...η ζημια στα υφαλα του πλοιου ειναι εκτεταμενη (στο σημειο της προσκρουσης εννοειται). απο οτι μου ειπαν, το βαπορι εχει σκιστει, σαν αδειο χαρτοκιβωτιο...

Καλά, με όλο του δρόμο έπεσε πάνω στα βράχια και έπαθε τόσο μεγάλη ζημιά;

Link to comment
Share on other sites

Asfalos kai den epese me olo to dromo kai fysika den epese se vraxia. Ousiastika skistike (opos akrivos ena konservokouti) pano sti gonia tou kokkinou limenovraxiona eno ekane ti gnosti deksia strofi stin eiso do tou sto limani. Prosopika milisa me atomo pou symeteixe ek ton eso se oli ti diadikasia apo to xtypima kai meta kai to syberasma einai oti to ploio itan poli tyxero.

i foto afti einai travigmeni akrivos apo to simeio pou xtypise to ploio. Fainetai i kinisi pou kanei to ploio benontas erxomeno apo Mykono. I primnni pernaei elaxista metra apo ti gonia

post-1839-044413900 1286217641_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω καμιά επαφή με κανέναν που να είναι στα πέριξ του πλοίου ή της εταιρείας. Αλλά κάνω μια απλή σκέψη: Αν η ζημιά ήταν σχετικά μικρή και χωρίς μεγάλο κόστος, θεωρώς πως δεν θα το συζητούσαν καθόλου και θα είχε βγεί ήδη προς τα έξω πως όλα είναι καλά και ξεκινούν οσονούπω οι επισκευές. Για να υπάρχει δυστοκία στην τελική απόφαση, στα μάτια τα δικά μου σημαίνει πως όντως η ζημιά είναι σημαντική και συμφέρει-δε συμφέρει να την επισκευάσουν. Για ένα πλοίο αυτής της ηλικίας, δεν μου ακούγεται και πολύ ενθαρρυντικό αυτό.

Link to comment
Share on other sites

το βαπορι εχει σκιστει, σαν αδειο χαρτοκιβωτιο, που του εδωσες κλωτσια με μποτα.
Ousiastika skistike (opos akrivos ena konservokouti)

δεν εχει σκιστει απλα, η εικονα στα υφαλα του πλοιου, κατω απο το σκισιμο, ειναι οπως την περιεγραψα: αυτη ενος αδειου κουτιου που εχει φαει μια δυνατη κλωτσια, με οτι αυτο συνεπαγεται για οτι βρισκεται απο πισω.

το βαπορι δεν σουρθηκε απλα στο κοκκινο, οπως μανουβραριζε κοπανισε η πρυμη και μετα εκανε γκελ και γυρισε με την πλωρη προς τις ραμπες. φαινεται λιγο και εδω το τι εγινε.

Link to comment
Share on other sites

Proud, φαντάσου πως οι αυτόπτες μάρτυρες (που είδαμε από μακρυά και απ έξω ότι βρισκόταν στα έξαλλα) το είδαμε απλά σαν σκίσιμο της λαμαρίνας. Εγώ δεν μπορούσα καν να διακρίνω αν έχουν πειραχτεί οι νομείς (παρόλο που φαίνονταν ορισμένοι), πράγμα που προφανώς συνέβη. Ακόμα και όσοι ανέβηκαν στο πλοίο για την απάντληση, δεν κατάφεραν να διακρίνουν κάτι ιδιαίτερο λόγω της πλημμύρας στα σημεία εκείνα. Προφανώς στη δεξαμενή είδαν τα πάντα (και μας έγινε η καρδιά περιβόλι).

Και παρόλο που παρακαλούσα κατά καιρούς για έναν σύγχρονο αντικαταστάτη, θα είναι πολύ κρίμα για την ιστορία του να έχει τόσο άδοξο τέλος :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...