Jump to content
Shipfriends

Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι)


Recommended Posts

Εχει ερθει ρυμουλκο με δυτες απο Συρο και προσπαθουν να κλεισουν εξωτερικα το ρηγμα. Επισης επειδη η εισροη υδατων ειναι μεγαλη, απο χθες ο Δημος εχει φερει επιπλεον αντλια για να βοηθησει την απαντληση.

Ακουγεται κιολας πως η πρυμνη του πλοιου καθεται στο βυθο.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τις 22,00 το βράδυ που πέρασα απο κει, η άντληση συνεχιζόταν και στο ρυμουλκό που έχει πέσει στο ρήγμα του είδα δύτες και οξυγόνα (μαντεύω από τις φλόγες) για κολλήσεις. Προφανώς το "μπάλωμα" δεν είναι εύκολο - ίσως να φταίει και το 4-5 ΝΑ του καιρού. Η κλίση φαινόταν σαν να είναι η ίδια. Δυστυχώς φωτογραφίες θα σας δείξω αύριο μετά το μεσημεράκι.

Κανείς πάντως δεν ξέρει προς το παρόν πότε θα μπορέσει να φύγει.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Παρατηρω ότι σε άλλα "εγκριτα" site απαγορευτηκε ο διαλογος για το αντιστοιχο thread. Ελπιζω να μη συμβει κατι τετοιο και εδω, πρωτον για να αποδειχθει περιτρανα ότι η ομαδα του shipfriends ειναι πραγματικα αδεσμευτοι, ρομαντικοι καραβολατρες και δευτερον για να εκπέσει ακομα περισσοτερο η προσποαθεια χαλιναγωγισης των αποψεων των μελών (του άλλου site). Δε χρειαζεται να διευκρινισω ότι αποψεις που κινδυνολογουν, χειριζονται άκομψα ή με σκοπό ατομικά ή εταιρικά συμφεροντα, εννοειται πως ειναι κατακριτέες και δεν εχουν θεση σε κανενα forum.

Link to comment
Share on other sites

Πάντα πρέπει να υπάρχουν κανόνες και όρια όμως. Δε μπορεί να μιλάμε για νέα ΣΑΜΙΝΑ :angry: επειδή έγινε ένα ατύχημα μέσα σε ένα προβληματικό λιμάνι. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος φίλος από Τήνο ή αλλού που να γνωρίζει αν το βαπόρι έχει και κάποιο άλλο πρόβλημα πλην του μεγάλου ρήγματος και την ελεγχόμενη εισροή υδάτων. Αν έχει πειραχτεί το μηχανολογικό κομμάτι κλπ. Διότι αν το μόνο θέμα είναι μια σκισμένη λαμαρίνα τότε μικρό το κακό. Θα πάει στο Νεώριο, με την ευκαιρία θα κάνει και την ετήσιά του και από 1 Νοέμβρη θα το έχουμε στα πρωινά από Πειραιά..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο φετος το ειχαν προγραματησει,ουτως η αλλιως,να μεινει στο Νεοριο 40 ημερες.Μαλλον υπηρχαν καποια θεματακια απο πριν οπου ειχαν σκοπο να φτιαξουν

Link to comment
Share on other sites

πεντεμισυ χρονια που υπαρχει το shipfriends εχουν γινει πολλα ασχημα στη θαλασσα, με πιο σημαντικο ισως (στην Ελλαδα) το sea diamond. δεν μας γνωριζετε τωρα ;) ουτε προκειται να αλλαξουμε τωρα και βεβαια δε μας εχει απασχολησει πως χειριζεται ο καθενας τετοιες περιπτωσεις.

ορια και κανονες παντα υπαρχουν και αυτα ειναι η ευπρεπεια, η αξιοπιστια και ο σεβασμος προς τους τριτους, αλλα και προς την ιδια την υπαρξη του φορουμ που δεν πρεπει να τη διακινδυνευουμε. απο εκει και περα φορουμ για τα πλοια ειμασε, δεν μπορει να γραφουμε σελιδες επι σελιδων για το αν οταν φερμαρει η καδενα του sardinia vera βρισκει το sponson (φανταστικο το παραδειγμα) και μολις γινει μια στραβη, να ασχολουμαστε μονο μα τον Paul το χταποδι.

αυτα ετσι γενικως εκφραζοντας ολους οσους ειμαστε στο moderation team.

οσο για το ferry, ελπιζω να μην εχει βγει B.A.R. (Beyond any repair) γιατι θελω να το ταξιδεψω μια ακομη φορα πριν φυγει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πέρασα πριν μια ωρίτσα απο κει. Το πλοίο πλέον έχει επανέλθει και δεν παρουσιάζει κλίση (μου φάνηκε να έχει μια μικρή προς τα δεξιά). Το κομμάτι του ρήγματος που βρίσκεται στα ύφαλα, φαίνεται να έχει μπαλωθεί, βέβαια στα έξαλα υπάρχουν ακόμα τρύπες και φαίνονται οι νομείς. Δεν μπόρεσα να διακρίνω όμως αν οι νομείς έχουν πειραχτεί (πράγμα πολύ πιθανό). Δεν είδα καμμία εξωτερική αντλία να δουλεύει, πράγμα που σε συνδιασμό με την απουσία κλίσης (ή ίσως την μικρή κλίση προς τα δεξια - ίσως ξεσαβούρωμα για να σηκωθεί η τραυματισμένη πλευρά του) σημαίνει πως μάλλον η απάντληση τελείωσε.

Μετά την πρόσκρουση ένα κομμάτι της θάλασσας φάνηκε να μαυρίζει. Μάλιστα από τις πρώτες ώρες τοποθέτησαν πλωτά φράγματα και μάζεψαν τα πετρέλαια/λάδια (δεν ξέρω τι ήταν), που με το μάτι δεν μου φάνηκε να είναι πολλά. Τώρα, αν χτυπήθηκε εξάρτημα ή δεξαμενή δεν έχω ιδέα (μιας και πολλά "λέγονται" αλλά δεν τα θεωρώ αξιόπιστα). Όταν έρθω σε επαφή με τους "συνδέσμους" μου B) και μάθω θα σας τα μεταφέρω.

Ανέβασα σημερινή φωτό, αλλά δυστυχώς είναι από κινητό και δεν φαίνεται καθαρά το ρήγμα και το "μπάλωμα". Για να φανεί καλά χρειάζεται μηχανή με μεγάλο οπτικό ζουμ πράγμα που δεν διαθέτω πλέον:angry:.

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ την άποψή μου για το θέμα.Καταρχήν οποιοδήποτε συμπέρασμα για τα αίτια του ατυχήματος θα είναι βιαστικό με βασικά δεδομένα ότι

1)ο κάπτεν του πλοίου 2 χρόνια τώρα μπαινοβγαίνει με το ίδιο βαπόρι σε αυτό το λιμάνι και υπό πολύ χειρότερες συνθήκες.

2)πιθανόν να υπήρξε κάποια βλάβη εκείνη την στιγμή στο πλοίο και μια καθημερινή προσέγγιση να εξελίχθηκε σε ατύχημα.

Ας μην φανούμε βιαστικοί κι ας προσπαθήσει ο καθένας να μην βγάλει συμπεράσματα στο πόδι κι από ελεγχόμενες πληροφορίες.Το τι έγινε εκείνη την στιγμή πιθανότατα ακόμη να το γνωρίζουν μονάχα οι παρόντες στην γέφυρα και κανείς άλλος.Συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις να αναπτύσεται ταχύτατα μια φημολογία η οποία βασίζεται στην σάλτσα και στις φαντασιώσεις των καφενείων του λιμανιού.

Ο χρόνος θα δείξει για το τι έγινε και γιατί το πλοίο χτύπησε στο φανάρι.

Για την τύχη του βαποριού , ενα έχουν κατακλυστεί με νερά μηχανικά μέρη του τότε η τύχη του προδιαγράφεται πολύ δύσκολη. Αν η ζημιά παραμένει μόνο στις λαμαρίνες τότε το θέμα θα παιχτεί ανάλογα με τις προθέσεις της ασφαλιστικής και της εταιρείας. Πάντως και στις λαμαρίνες να μείνει το θέμα και πάλι η ζημιά σε κόστος είναι πολύ μεγάλη με δεδομένα ότι το ρήγμα είναι μεγάλο και θα έχουν παρει αρκετοί νομείς.

Όπως και να έχει τα σπουδαία θα τα έχουμε όταν σηκωθεί το πλοίο στην δεξαμενή του Νεωρειου κι οι τεχνικοί έχουν μια πιο σαφή εικόνα.

Όπως και να έχει το σημαντικό είναι ότι από ένα ατύχημα δεν άνοιξε μύτη κι αξίζουν συγχαρητήρια στον πλοίαρχο και στο πλήρωμα μιας και μετά την αβαρία κατάφεραν να δέσουν το πλοίο και να αποβιβαστούν οι επιβάτες χωρίς το παραμικρό περιστατικό.

Τέλος θέλω να αναφέρω ότι το συγκεκριμένο ατύχημα έλαβε χώρα στα πλαίσια του εγκλήματος που διαπράχθηκε στο λιμάνι της Τήνου με ότι συνεπάγεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει το σημαντικό είναι ότι από ένα ατύχημα δεν άνοιξε μύτη κι αξίζουν συγχαρητήρια στον πλοίαρχο και στο πλήρωμα μιας και μετά την αβαρία κατάφεραν να δέσουν το πλοίο και να αποβιβαστούν οι επιβάτες χωρίς το παραμικρό περιστατικό.

Ειδικότερα, αν αληθεύει πως το πλοίο εκεί που έδεσε "έκατσε" η πρύμνη στο βυθό, τότε προφανώς και ήταν εξαιρετική αντίδραση του καπετάνιου (άσχετα με τις τυχόν ευθύνες για το ατύχημα) να το ρίξει εκεί για να κατέβει ο κόσμος και τα αυτοκίνητα και να αποφευχθούν τα χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Το λιμανι της Τηνου φετος εδωσε ρεστα...

H εισροή περιοριζεται στα στεγανα του πλοιου. Οπως ειπε και φιλος παραπανω πρεπει να εχουν τελειωσει την απαντληση καθως το πλοιο εμφανιζεται πλεον να εχει ερθει στα ισα του και αυτο το λεω βλεποντας τον καταπελτη να ειναι στη σωστη θεση.

Ημουνα στο λιμανι οταν εγινε το συμβαν και πραγματικά κανεις δεν μπορει να ξερει αν υπηρχε τεχνικο θεμα καθως το πλοιο εμπαινε στο λιμανι για καποια κρισιμα δευτερολεπτα ή αν ηταν απλως κακη στιγμή.

Και το δευτερο να ειναι ομως δεν αλλαζει το γεγονος οτι ο ιδιος πλοιαρχος οπως ολοι οι συναδελφοι του ειναι αναγκασμενοι να ξεπερνουν εαυτους για να ειναι ολα μελι γαλα στην ελληνικη ακτοπλοια.

Ομοιως ο συναδερφος του απο to HS1 στην δευτερη πυρκαγια, εκανε τα αδυνατα δυνατα για να μπορεσει να δεσει νυχτα με αερα και με τις μηχανες μονο απο δεξια μες την ποντικοπαγιδα που λεγεται λιμενας Τήνου. Οποιος δεν ηταν εκει να δει απλα δεν μπορει να καταλαβει τι τραβηξε ο ανθρωπος αυτος για να δεσει το πλοιο του και χωρις να το κοπανησει πουθενα.

Για το λιμανι της Τηνου τι αλλο πια να ειπωθει..

Δοξα τω Θεω να λεμε...καθε μερα...

Link to comment
Share on other sites

Εχει ερθει ρυμουλκο με δυτες απο Συρο και προσπαθουν να κλεισουν εξωτερικα το ρηγμα. Επισης επειδη η εισροη υδατων ειναι μεγαλη, απο χθες ο Δημος εχει φερει επιπλεον αντλια για να βοηθησει την απαντληση.
H εισροή περιοριζεται στα στεγανα του πλοιου. Οπως ειπε και φιλος παραπανω πρεπει να εχουν τελειωσει την απαντληση καθως το πλοιο εμφανιζεται πλεον να εχει ερθει στα ισα του και αυτο το λεω βλεποντας τον καταπελτη να ειναι στη σωστη θεση.

Επειδή δεν γνωρίζω από αυτά τα τεχνικά ζητήματα, μου δημιουργήθηκε μία απορία. Εάν η εισροή νερού ήταν στα στεγανά διαμερίσματα, τι νόημα είχε να γίνεται απάντληση των νερών εξ αρχής και πριν κλείσει το ρήγμα?

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρω ότι σε άλλα "εγκριτα" site απαγορευτηκε ο διαλογος για το αντιστοιχο thread. Ελπιζω να μη συμβει κατι τετοιο και εδω, πρωτον για να αποδειχθει περιτρανα ότι η ομαδα του shipfriends ειναι πραγματικα αδεσμευτοι, ρομαντικοι καραβολατρες και δευτερον για να εκπέσει ακομα περισσοτερο η προσποαθεια χαλιναγωγισης των αποψεων των μελών (του άλλου site). Δε χρειαζεται να διευκρινισω ότι αποψεις που κινδυνολογουν, χειριζονται άκομψα ή με σκοπό ατομικά ή εταιρικά συμφεροντα, εννοειται πως ειναι κατακριτέες και δεν εχουν θεση σε κανενα forum.

Ήδη διαγράφηκε το σχόλιό μου μη θίξουμε συμφέροντα. Ο καπετάνιος άριστος και η εταιρεία άριστη αλλά στούκαρε το πλοίο και λέμε και μπράβο που δεν άνοιξε μύτη.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ , έχεις αρχίσει και πέφτεις θύμα των εύκολων συμπερασμάτων.Καταρχήν όπως είπα κανείς δεν είναι σε θέση να βγάλει αμέσως πόρισμα χωρίς να ξέρει τι συνέβει την δεδομένη στιγμή.

Μπορεί να έπαθε μια μηχανική βλάβη η οποία να είναι αιτία. Εσύ αν πέσεις σε λάδια και γλυστρίσεις με το αμάξι και βρεθείς αγκαλιά με μια μάντρα θα σου άρεσαν να λένε ότι αυτός που στούκαρε το αμάξι

Εγώ να δεχθώ ότι μπορεί να υπάρχει η περίπτωση της λάθος εκτίμησης. Το ήθελε και έγινε ή είναι άχρηστος όταν 2 χρόνια μπαινοβγαίνει στο έγκλημα που λ΄'εγεται λιμάνι της Τήνου..Εμείς γιατί πρέπει να λέμε ότ ο καπετάνιος που στούκαρε το βαπόρι? Η γιατί να μην του αποδοθούν τα του Καίσαρος που με σημαντική αβαρία δεν άνοιξε μύτη? Το πιο εύκολο είναι να πει κανείς ότι στούκαρε το πλοίο, να το βγάλει άχρηστο και να πέσουν τα αιμοδηψή κοράκια να τον φάνε. Το δύσκολο αλλά λογικό είναι με υπομονή να μαθεις ακριβώς τι έγινε.

Ας έχουμε υπομονή κι ο χρόνος θα δείξει τι έγινε.

Όσο για το να μην θίξουμε συμφέροντα όπως ανέφερες είναι συνέχεια των συμπερασμάτων σου που εξίχθηκαν στο πόδι. εάν μπαινοβγάινεις στο φόρουμ κι έχεις απλά μια ικανοποιητική κρίση θα έπρεπε να είχες καταλάβει ότι το παρών φόρουμ δεν δεσμεύεται από κανενός είδους συμφέρον.

Εκτός αν εννοείς συμφέρον το να καταδικάσουμε έναν άνθρωπο ανεξάρτητα αν φταίει η δεν φταίει χωρίς να έχουμε το παραμικρό στοιχείο.

Αν ήταν έτσι τα δικαστήρια θα είχαν αντικατασταθεί από τα καφενεία , οι δικαστές από δημοσιογράφους, οι εμπειρογνώμονες από ειδικούς επί παντός επιστητού ,...

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν γνωρίζω από αυτά τα τεχνικά ζητήματα, μου δημιουργήθηκε μία απορία. Εάν η εισροή νερού ήταν στα στεγανά διαμερίσματα, τι νόημα είχε να γίνεται απάντληση των νερών εξ αρχής και πριν κλείσει το ρήγμα?

Πιθανόν να έγινε αυτό(με τη συνδρομη της φορητής αντλίας όπως είδαμε παραπάνω) επειδή η εισροή να ήταν μεγαλύτερη από τον ρυθμό απάντλησης ώστε να μην πάρει περισσότερο νερό και μεγαλώσει η γωνία κλίσης. Δε έχω ιδέα τι έγινε, ούτε καν έχω δει το λιμάνι της Τήνου τα τελευταία 2.5 χρόνια αν και φαντάζομαι για τι "ομορφιές" είναι ικανό το ελληνικό κράτος και οι λειτουργοί του. Αλλά ανεξαρτήτως της αιτίας του συμβάντος, και μόνο το γεγονός ότι δεν είχαμε ένα νέο Ποσειδών Εξπρές στην Τήνο αυτήν τη φορά νομίζω εξηγεί το γιατί αξίζουν καλά λόγια στο πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν γνωρίζω από αυτά τα τεχνικά ζητήματα, μου δημιουργήθηκε μία απορία. Εάν η εισροή νερού ήταν στα στεγανά διαμερίσματα, τι νόημα είχε να γίνεται απάντληση των νερών εξ αρχής και πριν κλείσει το ρήγμα?

Μια λογική για την απάντληση των νερών χωρίς να έχει κλείσει το ρήγμα είναι για να μειώνεται η πίεση που δέχονται οι επιφάνειες των στεγανών.

Link to comment
Share on other sites

Στο σημερινό μου πέρασμα να δω τον τραυματισμένο υπερβάπορα, είδα να έχουν δέσει τις πληγές του. Μου φαίνεται σχεδόν σίγουρο πως έχουν πειραχτεί νομείς στο σκαρί. Πλέον οι εργασίες που γίνονται τουλάχιστον εξωτερικά δεν πολυφαίνονται. Υπάρχει κινητικότητα, αλλά μάλλον αφορά τις τελευταίες λεπτομέρειες για την αναχώρησή του.

Να σημειώσω πως όλα τα βράδυα είναι κατάφωτο (ακόμα και τα σαλόνια) - πράγμα που σημαίνει πως μάλλον δεν έχουν πειραχτεί οι ηλεκτρομηχανές του. Τώρα για το πως θα αναχωρήσει, μόνο ή ρυμουλκούμενο δεν ξέρω, αν και θεωρώ πολύ πιθανό να πλεύσει αυτοδύναμα με τη συνοδεία ρυμουλκού.

Μιας και σήμερα πλησίασα στον καταπέλτη, παρατήρησα πως εντός των πλωτών φραγμάτων δεν φαίνονται λάδια/πετρέλαια (τουλάχιστον κοντά στην προβλήτα).

Ορίστε και μια φωτογραφία με τις "δεμένες πληγές" από το ταπεινό κινητό μου.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν γνωρίζω από αυτά τα τεχνικά ζητήματα, μου δημιουργήθηκε μία απορία. Εάν η εισροή νερού ήταν στα στεγανά διαμερίσματα, τι νόημα είχε να γίνεται απάντληση των νερών εξ αρχής και πριν κλείσει το ρήγμα?

To οτι κάποιοι χώροι ονομάζονται στεγανοί, αυτο δε σημαινει πως χρησιμοποιούνται μόνο για κατάκλυσή τους από νερό. Είναι χώροι στεγανοι απο καποιους άλλους. Αν δηλαδη κατακλυστούν με νερό, το νερο δε θα κατακλύσει άλλους χώρους. Σε αυτούς όμως μπορεί να υπάρχουν μηχανήματα, αποθήκες, να είναι δεξαμενές ή απλά κενοί χώροι (void spaces).

Link to comment
Share on other sites

Στην Τήνο βρίσκεται από σήμερα το πρωί και το ρυμουλκό CARIBBEAN FOS

Το πλοιο μολις ξεκινησε να ρυμουλκυται απο το CARIBBEAN FOS προς τη Συρο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...