Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Άν δείτε το καραβάκι η απόσταση μεταξύ πλώρης και καθρεύτη είναι εξαιρετικά μικρή. Φυσικά στα περισσότερα νέα πλοία η πλώρη είναι κοντή για να κερδίζουν σε χωρητικότητα αλλα στο συγκεκριμένο είναι πολύ περισσότερο! Δέν έχει καμία σχέση στην ευστάθια ή σε κάτι άλλο αρνητικό, ποιό πολύ για το ότι έχουμε συνηθήσει ποιό θαλασσοβάπορα στα νησιά των Κυκλάδων. Το μόνο αρνητικό απο τεχνικής φύσεως είναι ότι με συνδιασμό με την μεγάλη ταχύτητα του θα ανεβαίνει συνέχεια η θάλασσα επάνω

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι παιδιά το καράβι μου αρέσει. Θα μπορούσαν να λείπουν βέβαια αυτές οι καμπύλες στην πρύμη αλλά τι να κάνουμε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Επίσης από εσωτερικές φωτογραφίες που είδα καταλαβαίνω ότι πρόκειται για λιτούς αλλά αρκετά όμορφους και πολυτελείς εσωτερικούς χώρους. Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις:

  • Ξέρει κανένας ποια είναι η ταχύτητα που ταξιδεύει το βαπόρι; Ο Σουηδός γράφει 23 κόμβους αλλά αμφιβάλω αν ισχύει.
  • Ξέρει επίσης κανείς αν θα κάνει δεξαμενισμό εδώ στην Ελλάδα; Είναι γεγονός πως στου SONIA την κοιλιά σφάζονται μύδια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπου νάναι έρχεται πλήρωμα της BC Ferries και στις 15 Νοεμβρίου αναχωρεί για Καναδά όπου αναμένεται να φθάσει στα μέσα Δεκεμβρίου.

Η μετασκευή του θα γίνει στα ναυπηγεία Victoria, θα ξαναβαπτισθεί, θα υψώσει την Πλατανόφυλλη σημαία και θα ξεκινήσει δρομολόγια τον Απρίλιο. Προλάβετε...όσο είναι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη το λιγο μου μυαλο εχω αρχισει να το χανω κι αυτο, ξεχασα να πω οτι απο χθες το πρωι ηδη το πλοιο την εχει κανει απο το Μωλο της ΔΕΗ. Να υποθεσω οτι περασε Ελεψινα η Σκαραμαγκα για δεξαμενισμο?

Link to comment
Share on other sites

Σαν πληροφορία αναφέρω οτι στον Καναδά θα του διαμορφώσουν την πλώρη με visor door, καθώς και την πρύμη για να εναρμονιστεί με τις αναγκες της νέας γραμμής

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Είχα διαβάσει προ καιρού ότι:

The vessel, currently named MV Sonia, is being painted in Greece and preparations for its transatlantic crossing are well underway, including engine modifications to enable the use of cleaner-burning marine diesel fuel.

The vessel will be renamed and reflagged as a Canadian vessel. It will enter service on BC Ferries’ Port Hardy – Prince Rupert – Queen Charlotte Island routes in April 2007.

Τότε μου είχε κάνει εντύπωση το γιατί θα κάνει την μετατροπή και εάν αξίζει τον κόπο.

Η εξήγηση ήρθε σήμερα από το Lloyd's List (30/11/06) και...συνήλθα!

Vancouver to reduce dues for clean fuel

THE Port of Vancouver plans to reward ships which burn cleaner fuel with reduced port dues from the start of April 2007 and will levy higher fees on what it sees as heavily polluting visitors.

Και μετά ψάχνουμε να βρούμε γιατί οι Καναδοί πάνε μπροστά και εμείς ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το, από χθες μετονομασθέν, Northern Adventure (ex. Sonia) πέρασε στις 7/12 την διώρυγα του Παναμά, σήμερα (16/12) βρίσκεται ανοικτά του San Francisco και αναμένεται στην Victoria μεθαύριο 18/12/2006.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Τι να κανει αραγε αυτο το ελληνικο κατασκευασμα???Το wiki μας λεει καποιες ιστοριες

The Northern Adventure's maiden voyage was on March 31, 2007, leaving Port Hardy for Prince Rupert three hours late. According to news reports quoting Mark Stefanson, executive director of public affairs, the delay was “due to the crew checking things out.” After a short ribbon-cutting ceremony, 144 passengers and 39 vehicles boarded, only to be told the departure was delayed. Some passengers were disappointed that not all the staterooms were ready, and had to sleep sitting up or on the floor. However, many seemed to be impressed with the vessel.The vessel had further troubles less than a week later when the April 6, 2007 departure from Prince Rupert was delayed more than 30 hours. Problems included a dry chemical leak from a fire extinguisher which set off fire alarms, a grey water tank overflowed, sending water into the galley, and a faulty public address system.

In 2009, the Northern Adventure will be joined by the Northern Expedition. At this time, the Queen of Prince Rupert will be decommissioned, and the Northern Adventure will take over its route, from Prince Rupert to Skidegate on the Queen Charlotte Islands.

Φωτογραφιες του υπαρχουν πολλες στο νετ,αλλα ξεχωρισα αυτη γιατι φαινεται οτι οι 2 καταπελτες πρυμα εδωσαν την θεση τους σε ενα.

Ξέρει κανένας ποια είναι η ταχύτητα που ταξιδεύει το βαπόρι; Ο Σουηδός γράφει 23 κόμβους αλλά αμφιβάλω αν ισχύει.

Και οντως George για 20 μιλια λεει το wiki αλλα και το xvas.

edit Κι οπως φαινεται,εχει γινει κουκλι εσωτερικα.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Και εσωτερικά από ότι βλέπω έχει αλλάξει πολύ. Η reception είναι αγνώριστη ενώ βλέπω ότι το μεγάλο και κατάφωτο σαλόνι που είχε έχει μετατραπεί σε αίθουσα αεροπορικών :( Δεν ξέρω αν διατήρησαν και την ήδη υπάρχουσα αίθουσα. Κρίμα πάντως που δεν βρέθηκε κάποιος να το κρατήσει εδώ αυτό το καραβάκι. Θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ένα σορό γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Την περασμένη Δευτέρα, το πλοίο έπεσε σε τυφώνα και θαλασσοδερνόταν για 4 ώρες μέχρι να μπορέσει να επιστρέψει στο λιμάνι...με μικροζημιές στο πλοίο, με ζημιές σε αυτοκίνητα και με "πανευτυχείς" επιβάτες. Διεξάγεται ήδη έρευνα για τα αίτια και κυρίως γιατί απέπλευσε, ενώ υπήρχε πρόβλεψη κακοκαιρίας...ενώ εκφράζονται και αμφιβολίες για την καταλληλότητά του για τις θάλασσες της περιοχής.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Πω πω τι μου θυμησες

Υποτιθεται οτι αυτο το πλοιο χτιστικε αν δεν κανω λαθος στου Ατσαλακη για να δρομολογηθει Χιο-Μυτιληνη με το ονομα ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ και θα αποτελουσε υποτιθεται το φοβητρο για τη ΝΕΛ που ειχε το μονοπωλειο.Για λογους που δεν ξερω αποφασιστικε τελικα να μην δρομολογηθει.Τελικα νομιζω δρομολογηθηκε απο Ναπολι.Καποια πραγματα εχουμε πει στην αρχη του θεματος.

Πλοιοκτητης ηταν τοτε ο κ.Τομασος αν δεν κανω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οποιος εχει διαθεση ας διαβασει το παρακατω αρθρο οπου λεει για τα μαγειρεματα που εκαναν οι επιθεωρητες ωστε το SONIA να προλαβει να ταξιδεψει για την BC FERRIES εστω κι αν ειχε σοβαρες ελλειψεις σε διαφορους τομεις(ηλεκτρολογικα,σωστικα κλπ).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
βρίσκεται ανοικτά του San Francisco και αναμένεται στην Victoria μεθαύριο 18/12/2006.

Επεσα πανω

με την τοτε αφιξη του ΚΟΡΑΗ στον Καναδα.Μου εκανε εντυπωση με ποσο καλα λογια μιλουν οι Καναδοι για το πλοιο(περι ταχυτητας,τεχνολογια γεφυρας,εσωτερικων χωρων κλπ)αλλα και οτι ξοδεψαν 9 εκατομυρια δολαρια :blink: για να του κανουν τις διορθωσεις/βελτιωσεις που επιθυμουσαν.Επισης
απο τα εσωτερικα ξηλωματα και τις εντυπωσεις του πληρωματος.

Απ οτι ειδα στο ais αυτη την περιοδο πρεπει να αντικαθιστα το EXPEDITION στην γραμμη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...