Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μ΄αυτα και μ΄αυτα, φτανουμε στη Bastia και το πρωτο πραγμα που ξεπροβαλλει σιγα-σιγα στον οριζοντα το ασχημο μεν, εντυπωσιακο δε, Kalliste της CMN. Το λιμανι της Bastia ειναι στην ουσια μια μεγαλη λεκανη με στενη εισοδο που γινεται ακομα στενοτερη απο την παρουσια προσδεδεμενου πλοιου στα αριστερα οπως ειναι το Kalliste. To Moby Wonder παιρνει πλοηγο, γυρναει και αναποδιζει εκτος λιμενος περνωντας αναμεσα στο Kalliste και τον απεναντι μωλο, για να προσδεσει στο βαθος του λιμανιου. Το αναποδισμα και το γυρισμα μαλιστα γινοντα με γωνια οπως βλεπουμε και εδω, το πλοιο δηλαδη δεν ευθυγραμμιζεται με τη μπουκα και κανει αναποδα με μεση τιμονι, αλλα κανει μια δυσκολη μανουβρα μια και στα δεξια του εχει αβαθη και στερια. Και ολα αυτα βεβαια σε νηνεμια οπως βλεπετε, φανταστειτε τι γινεται με κακοκαιρια. Δεν ειναι λοιπον μονο η Ελλαδα με δυσκολα λιμανια, κι ουτε οι Ελληνες ναυτικοι οι μοναδικοι που μπορουν να φερουν εις περας τετοιες δυσκολες αποστολες. Στην πορεια βλεπουμε καταματα το Kalliste, περνωντας διπλα απο το οποιο συνειδητοποιουμε οτι ειναι το μοναδικο πλοιο στο λιμανι που παιρνει φορτηγα και οχι μονο αποκλειστικα ΙΧ. Τα δρομολογια του ειναι απο και προς Μασσαλια σε συνεργασια με την SNCM αν δεν κανω λαθος. Καπου εκει κοντα, και το ρυμουλκο του λιμανιου.

Μεσα στο λιμανι, πλευρισμενο στο μπαστουνι απο δεξια ειναι το Corsica Marina Seconda το οποιο και αναβαθμιζει τη συγκοινωνια της Κορσικης:P, εδω το βλεπουμε και πιο κοντα. Το συγκεκριμενο πλοιο κανει ημερησια δρομολογια απο και προς Λιβορνο και οπως βλεπουμε απο μια κοντινη βολτα, φορτωνει εντατικα και ετοιμαζεται να αναχωρησει. Προσεξτε πως ευθυγραμμιζεται ο καταπελτης του πλοιου με το ντοκο. Σχεδον ταυτοχρονα και ενω το Moby Wonder αναποδιζει, αφικνυται και το ομοσταυλο του Moby Vincent στο καθημερινο δρομολογιο του απο Λιβορνο. Με την ιδια διαδικασια το πλοιο αναποδιζει και κανει διπλη γωνια αφ' ενος μεν για να μπει μεσα στο λιμανι, αφ' ετερου δε για να πεσει απο αριστερα στο μπαστουνι, μαζι με το αδελφο του πλοιο Corsica Marina Seconda. Δεν ξερω ποια ειναι η γνωμη σας αλλα ο χρωματισμος της Moby σε ενα πλοιο με μεγαλη πλευρικη επιφανεια σαν αυτο, ειναι πιο ελκυστικος απ' οτι το κιτρινο της Corsica. Και τελος ενα πλανο απο την εκφορτωση του πλοιου το οποιο παρεπιπτοντως ειχε αμεση αναχωρηση για πισω αλλα και ενα κοντινο στο φουγαρο. Ετσι για την ιστορια, ο κυριος με το ασπρο πουκαμισο στη φωτογραφια της φορτωσης, ειναι ο Μπαμπης Σαλβαρακης της Moby στην Bastia και λεγεται Babis Salvaranche:D

Και το καλυτερο για το τελος, ενα απο τα πλεον αγαπημενα μου σκαρια. Το Corsica Victoria λοιπον, φτανει εξω απο το λιμανι και ευθυγραμιζεται για την εισοδο μαλλον με την πλωρη. Παρα τα επιπλεον χτισιματα, η γραμμη του στα ματια μου ειναι απλα αρμονικη, μακαρι να ερχοταν καποια στιγμη στα μερη μας. Ες αυριον η πολυ ενδιαφερουσα επιστροφη προς τη Γενοβα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Μετα λεμε για τις λιμενικες υποδομες της Ελλαδας...:rolleyes:,η Bastia ειναι χειροτερη κι απο τον Πισαετο:P(με βαση τον χωρο και το μεγεθος των πλοιων που φιλοξενει).

Τωρα με τους χρωματισμους των αδερφων Sardinia Vera,προσωπικα τους βρισκω αδιαφορους αφου τα πλοια ειναι χρ....α ετσι κι αλλιως,οποτε απλα ισως μετρανε στο ματι του απλου επιβατη.

To αγαπημενο σου Corsica Victoria ειχε 70ευρω το deck απο Λιβορνο για Μπαστια:mad:,ποιο,το 30φευγα,που ωραιο ειναι μεν,παλιο δε...(ναι ξερω,βασιλοβαπορας κι αυτος....:rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, ειναι παλιο αλλα δεν ειναι και Θεοφιλος:D:D. Περα απο την πλακα, τα 70 ευρω ειναι πααααρα πολλα για ενα τετοιο πλοιο και μαλιστα για μικροτερο ταξιδι μιλιομετρικα οπως ειναι απο το Λιβορνο(63 ναυτικα μιλια εναντι 105 που ειναι απο Γενοβα).

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Συντομότατο πέρασμα από το Ajaccio της Κορσικής για να δούμε το The World με τα ακριβά κοινόχρηστα :D που προσφέρει στους ενοίκους του μια γεύση από την όμορφη πρωτεύουσα της Κορσικής.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πολύ σημαντική εξέλιξη στις γραμμές της Κορσικής μια και χθές η Corsica Linea και η La Meridionale κατέληξαν σε συμφωνία προκειμένου να κατέλθουν σαν μία εταιρική ενότητα στον φετινό διαγωνισμό για τις γραμμές της Κορσικής. Ένας διαγωνισμός που θα κρίνει το ποιός θα εκτελεί τις επιδοτούμενες αυτές γραμμές από το 2021 εώς και το τέλος του 2027. Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, τα Γαλλικά συνδικάτα έκαναν κατάληψη στα Kalliste και Piana, και με τη γνωστή Γαλατική αβρότητα "παραίνεσαν ευγενικά" τις διοικήσεις των εταιρειών να τα βρούν και να κατέλθουν μαζί στο διαγωνισμό. 

 

Εγώ το μόνο που έχω να πω, είναι πως ελπίζω να μην καταφέρει η στρατιά ανικάνων Υπουργών που παρελαύνει κατά καιρούς από το Ίδρυμα ΥΕΝ, να επιδοτούνται η ΑΝΕΚ και οι Μινωικές για να πηγαίνουν στην Κρήτη. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...