Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 621
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά χαλάρωσε Π100 διότι αφενώς οι ίδιοι το δρομολόγιο το δίνουν σε 23+ ώρες σήμερα, αφετέρου και το HELLENIC SPIRIT που πάει για ξεκούραση δεν το βλέπω να σκέφτεται ιδιαίτερα τα πετρέλαια.

post-1821-0-81827400-1295207395_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

καλα προφανως και προχτες που ερχοταν δεν ειχε προβλημα και απλα ακολουθουσαν καποιες οδηγιες για την επισκευασμενη μηχανη. επειδη ειχα ακουσει διαφορα (μεχρι και οτι θα ξεκινησει παλι με τρεις και θα φτιαχτει αργοτερα), εβγαλα το λαθος συμπερασμα οτι ακομη εχει προβλημα. απο εκει ομως μεχρι να λεμε οτι το champion ερχοταν αραχτο γιατι ενιωθε δημοσιος υπαλληλος που παει δευτερα για δουλεια, ενω το spirit πηγαινε σφαιρα, γιατι ενιωθε φανταρος που φευγει με αδεια και του κοψαν μια μερα:P εχει μεγαλη αποσταση

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χαρηκα που μετα απο τοσο καιρο ειδα το πλοιο να γυρναει μεσα στο λιμανι μπαινοντας απο βορεια και μαλιστα να γυρναει ακριβως στη θεση του με τα νυχια του καταπελτη να γυρνανε πανω απο τις μπιντες οπως συνηθισουμε να βλεπουμε στο Αιγαιο. Ηταν κριμα τετοιο βαπορι να γυρναει απ εξω και να μπαινει με αναποδα. ;)

Παντως και αυτο οπως και τα υπολοιπα την ακουσαν για τα καλα στον Πατραικο σημερα.

Και μια κακιουλα. Δε μου αρεσει η εικονα βαποριου που μολις γυρισε απο ετησια να ειναι γεματο κιτρινιλες και στην πλωρη αλλα και κατω απο το φουγαρο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έκτακτη προσέγγιση Ε/Γ-Ο/Γ «OLYMPIC CHAMPION» στην Κέρκυρα

Πηγή: ΥΕΝ

Η Λιμενική Αρχή Κέρκυρας ενημερώθηκε, σήμερα στις 01.45, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «OLYMPIC CHAMPION» Ν.Χανίων 29, το οποίο βρισκόταν κοντά στη νήσο Οθωνών ότι επρόκειτο να προσεγγίσει εκτάκτως, κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του, το λιμάνι της Κέρκυρας, διότι 35χρονη αλλοδαπή επιβάτης έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο Πάτρα Ηγουμενίτσα Ανκόνα Ιταλίας, στις 03.25 αποβίβασε στο λιμάνι της Κέρκυρας την 35χρονη, και συνέχισε το δρομολόγιό του.

Η ασθενής παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γ.Ν.Ν.Κέρκυρας.

Link to comment
Share on other sites

τα δυο κανονια της ΑΝΕΚ δεν εχουν μπει στην Κρητη ουτε για ολιγοημερες αντικαταστασεις(εκτος απο οταν ειχε παραληφθει το Champion αν θυμαμαι καλα)

ινα πληρωθει το ρηθεν υπο του προφητου.:)

η championara στο μεγαλο λιμανι τον φθινοπωρο του 2000, λιγες μερες αφοτου ειχε ερθει στο Griechenland, δρομολογημενο για λιγες μερες πειραιας χανια. (μετα πηγε και ηρακλειο)

ας το δουμε και εδω :P

gallery_1817_109_408280.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

πρωτο ταξιδι (επιτελους) με την championara, στις 14/5 απο ancona για πατρα.

το οτι το πλοιο ειναι ομορφο εξωτερικα, απο τα ποιο ομορφα που μας εχουν ερθει, το ξερουμε. ακομη και αν δεν το εχει καποιος ταξιδεψει, ξερει οτι εχει (οπως και τα fossen των μινωικων), παρα πολλα ανοικτα decks και περατζαδες. η χαρα για ολους εμας, χωρις ανεμοθωρακες που να θυμιζουν θερμοκηπιο και χωρις αντιολισθηρο ταπητα που να θυμιζει γηπεδο τεννις. (τωρα αν δεν το εχεις και τοσο ταμα και εισαι απλος επιβατης, σιγουρα προτιμας ανεμοθωρακες:D). τα ανοιχτα deck πλωρα και πλαγια απο την τσιμινιερα και πρυμα απο τη γεφυρα ειναι must παντος.

εσωτερικα το πλοιο δειχνει οτι εχουν περασει καποια χρονια που δουλευει και με τπτ δεν λες οτι ειναι του κουτιου. λερωμενες και φθαρμενες μοκετες σε καποια σημεια στους κοινοχρηστους χωρους, καλυμμενες μοκετες σε καποια αλλα, φθορες στις καμπινες, ξαναβαμμενα με ματ χρωμα καποια σημεια στους εσωτερικους χωρους (πχ στην οροφη του a la carte ή γυρω απο τα παραθυρα στο πλωριο σαλονι) με την μπογια να ξεφευγει στο φινιρισμα.

μια αλλη γενικοτερη παρατηρηση, ειναι οτι γενικως τα υλικα κατασκευης των εσωτερικων χωρων δεν ηταν πρωτης ποιοτητας. φαινεται στα κρεββατια, φαινεται στα πανελ, φαινεται στα καθισματα, φαινεται ακομη και στο οτι δεν εχει μαγνητικη κλειδαρια, αλλα κατι περιεργες πλακετες με τρυπες που χρησιμευουν σαν κλειδια. δεν μπαινω σε λεπτομερειες, αλλα σιγουρα απεχει η ολη εικονα αρκετα και απο τα superfast και απο τα palace αλλα και απο τα fossen των μινωικων. μιλω παντα σε συγκριση με πλοια που κατασκευαστηκαν την ιδια περιοδο και λιγο ως πολυ ταξιδεψαν στις ιδιες γραμμες. δεν συγκρινω με king/queen ή με κρητη Ι/ΙΙ. θεωρω παντως οτι ειναι πολυ καλυτερο απο τα cruise που σε 11χρονια το εσωτερικο τους θα θελει τελειως ξηλωμα (θυμηθειτε τις ξεκολλημενες επενδυσεις και τα σπασμενα φωτιστικα, λιγους μηνες μετα τη δρομολογηση)

πιστευω παντως οτι η γενικοτερη εικονα θα ηταν πολυ καλυτερη αν ειχαν αλλαχτει καποιες μοκετες ή αν ειχαν αποκατασταθει με περισσοτερη επιμελεια καποιες αναμενομενες φθορες στους κοινοχρηστους χωρους, αλλα και στις καμπινες. (κρατω μια επιφυλαξη για το αν στην εικοα αυτη συνετελεσαν οι ναυλωσεις στη λιβυη). επισης θα ηταν ωραιοτερο αν ελλειπε η αισθητικη ανεκ: πολλα φυτα, πολλες σιελοτυρκουαζ μοκετες και επενδυσεις, καφε λαδομπογια στις χειρολαβες σε καποια κλιμακοστασια, που εδεναν:rolleyes: αισθητικα με τη λερωμενη μοκετα και θυμιζαν δημοσια υπηρεσια.

για να καταλαβετε λιγο γιατι ξεκινω με γκρινια, θα περιγραψω λιγο την καμπινα μας (δικλινη εξωτερικη καταπλωρη). η μοκετα ηταν λερωμενη σε δυο σημεια. για την ακριβεια ειχε δυο τεραστιους κυκλικους λεκεδες, που χυθηκε μπολικο απορρυπαντικο για να καθαριστουν και ειχαν πλεον ενα ξεθωριασμενο καφε χρωμα στο γνωστο τυρκουαζφυστικοσιελ φοντο. εμεινα με την απορια αν ηταν απο εμετο, απο σκ@@α ή αν ξεκοιλιασαν καποιον. παμε στο κρεββατι τωρα, που δεν ηταν το κλασσικο μεταλλικο πλαισιο με το χωνευτο στρωμα, αλλα κρεββατι και στρωμα ηταν ενα σαν κατι κρεββατια/καναπεδες σε room to lets. θα μου πειτε σε χαλασε αυτο συγκεκριμενα; οχι ιδιαιτερα, αλλα εδειχνε φτηνο. με χαλασε ομως ενας λεκες στην υφασματινη επενδυση στο πλαϊ του κρεββατιου, που ειχε μια περιεργη αποχρωση και σε εβαζε να σκεφτεις αν ηταν μυξα ή γενετικο υλικο. στο μπανιο τωρα οι γωνιες/ραφες στα πανελ ειχαν ανοιξει και ειχε μπει αφθονη σιλικονη στη ραφη. πριν μπει η σιλικονη ειχε προλαβει να γλυψει νερο η πορτα και η μοκετα μεσα στην καμπινα (οχι απο τη μερια της πορτας) και τα ιχνη ηταν εμφανη (ειχε φουσκωσει και ξεκολλησει η μοκετα). πολλη σιλικονη (μεσα εξω) ειχε γυρω γυρω και το φινιστρινι της καμπινας.

το πρωι οταν αδειαζαν οι καμπινες, ειδα οτι σε καποιες δεν ειχε μοκκετα, αλλα "ξυλινο" δαπεδο. υποθετω οτι αντικατασταθηκε καποια στιγμη. στις εσωτερικες επισης ειχε κλασσικα κρεββατια πλοιου.

ξαναλεω οτι ειναι πραγματικα κριμα να εχει αφεθει στη μοιρα του εσωτερικα το βαπορι. τωρα που παει και στο ηρακλειο και θα εχει περισσοτερο κοσμο (και φθορα) καλο ειναι να γινει το χειμωνα ενα συμμαζεμα μεσα.

παμε να κανουμε το τουρ του πλοιου.

ανεβαινοντας τις κυλιομενες βγαινεις σε ενα χωρο οπου φατσα εχεις την πλακετα των ναυπηγειων και μπαινεις σε εναν διαδρομο που οδηγει στη reception. δεξια του διαδρομου ειναι το καταστρωμα των βαρκων, ενω αριστερα απο τις κυλιομενες οι αεροπορικες (που θυμιζουν κτελ) και πρυμα το σκεπαστο ανοικτο καταστρωμα κατω απο την πισινα. πλωρα απο τη reception, εχει καμπινες επιβατων, χωρους ενδιαιτησης πληρωματος και βεβαιως εκκλησια.

το deck πανω απο τη reception (9) ειναι το deck oλων των κοινοχρηστων χωρων. το alley που σε παει απο πρυμα εως πλωρα ειναι προς τη δεξια πλευρα. στη μεση περιπου ειναι το κεντρικο μπαρ και ενα σαλονακι, που και εδω οπως και στο sfVI, ειναι η αγαπη των φορτηγατζηδων. απεναντι απο το bar ειναι το τζαμμενιο αιθριο που φαινεται δεξια. σε εκεινο το σημειο εχει κατι baboo καθισματα και πολυ πρασιναδα. απο εκει ξεκινα και σκαλα για τη disco (που σε συνθηκες πολυκοσμιας δουλευει και σαν σαλονι).

προχωροντας πλωρα απο το κεντρικο bar διασχιζουμε το διαδρομο και συνανταμε πρωτα το γιγαντιαιο self service και αμεσως μετα το a la carte. το self service ειναι απλα τεραστιο, αλλα συμπαθητικο σαν εικονα χωρου. πιο συμπαθητικος σαν χωρος ειναι το a la carte και βεβαια ειναι απομονωμενος και δεν περνανε απο διπλα σου οι περαστικοι.

προχωρωντας μπροστα στο διαδρομο (που δεξια ειναι μεγαλα φινιστρινια και καθισματα μπροστα τους) φτανουμε στο πλωριο μπαρ με το πολυ μεγαλο σαλονι (στο deck που εχει τα μεγαλα παραθυρα στον καθρεφτη). ειναι μακραν το καλυτερο σημειο του πλοιου, με τρομερη θεα πλωρα και πλαγια. αρνητικο σημειο το casing κατα μεσης. αποφυγετε να κατσετε στα τραπεζακια μπροστα στα πλωρια παραθυρα οταν εχει ηλιο, γιατι κανει πολυ ζεστη (πυρωνουν τα τζαμια) και δεν αποδιδει ο κλιματισμος εκει). η εικονα στο πλωριο σαλονι ειναι σαφως καλυτερη, με λιγοτερες φθορες.

αν απο το κεντρικο bar παμε πρυμα περναμε το διαδρομο με τα καταστηματα και βγαινουμε στο πρυμιο bar και την πισινα.

το πλοιο οπως εχουμε δει υποφερει σε ημερησιο ταξιδι με πολυ κοσμο. πιστευω ομως οτι εχει χωρους που θα μπορουσαν να διαμορφωθουν. ενα μερος του self service θα μπορουσε να γινει σαλονι, οπως επισης και το ανοιχτο deck κατω απο την πισινα θα μπορουσε να κλεισει και να γινει ενα ομορφο σαλονι, χωρις να αλλαξει το πλοιο εξωτερικα.

καλο ταξιδι ειχαμε, καλο φαγητο φαγαμε, ωραιες μανουβρες ειδαμε, ευγενεστατο πληρωμα ειχε και μακαρι οταν ξαναμπω να εχουν μαζευτει καποια πραγματακια στο πλοιο. κριμα ειναι.

ΥΓ: οι περισσοτερες πινακιδες στους εσωτερικους χωρους ειναι και στην μπράιγ.

gallery_1817_109_31105.jpg

gallery_1817_109_44935.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γενικα το πλοιο εσωτερικα ειναι αρκετα απλο.Παντως αυτες τις καρτες-κλειδια για τις καμπινες που δεν ηταν μαγνητικες αλλα ειχαν τρυπες τις ειχα συναντησει και στα ΙΚΑΡΟΣ-ΠΑΣΙΦΑΗ.

Link to comment
Share on other sites

μπραβο φιλε μου πολυ ωραιο το αφιαιρωμα σου στο πλοιο. σ ευχαριστουμε!

αν δεν κανω λαθος -διορθωστε με, παρακαλω- ειναι η μονη εταιρεια στην ελλαδα που εχει εκκλησιες στα πλοια της, νεα και παλια πλοια!

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Είχαν και οι Μινωικές στα πιο πολλά συμβατικά τους πλοία όπως ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, ΦΑΙΔΡΑ και πολλά άλλα. Θυμάμαι μάλιστα οικογενειακό μου φίλο, συνταξιούχο πλέον αξιωματικό των Μινωικών να διηγείται ιστορίες από Αναστάσεις εν πλω στις εκκλησίες των βαποριών της εταιρίας.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

πιστευω παντως οτι η γενικοτερη εικονα θα ηταν πολυ καλυτερη αν ειχαν αλλαχτει καποιες μοκετες ή αν ειχαν αποκατασταθει με περισσοτερη επιμελεια καποιες αναμενομενες φθορες στους κοινοχρηστους χωρους, αλλα και στις καμπινες[...]

ξαναλεω οτι ειναι πραγματικα κριμα να εχει αφεθει στη μοιρα του εσωτερικα το βαπορι. τωρα που παει και στο ηρακλειο και θα εχει περισσοτερο κοσμο (και φθορα) καλο ειναι να γινει το χειμωνα ενα συμμαζεμα μεσα.

πιστευω οτι αν συμμαζευονται εγκαιρα οι φθορες του χρονου δεν θα εχει κανενα προβλημα. αν τελικα μεινει μονιμα κατω, ισως θα πρεπει να εξετασουν αυτο που λεω παραπανω (οχι επειδη το λεω εγω, δεν την ψωνισα τοσο:D), ενα ακομη σαλονι πρυμα κατω απο την πισινα.

οσο για τις εκκλησιες, δεν ειναι απο τα πρωτα κριτηρια επιλογης πλοιου οταν ταξιδευωB)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω η ΑΝΕΚ λογω ιστορικων δεσμών με την εκκλησια (βλ. τον επι χρονια προεδρο) εχει σε καθε πλοιο της απο μια εκκλησια. Υποπτευομαι οτι οταν την εβαζαν δεν ηταν το κριτηριο τους να κερδισουν επιβατες :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο οπως εχουμε δει υποφερει σε ημερησιο ταξιδι με πολυ κοσμο. πιστευω ομως οτι εχει χωρους που θα μπορουσαν να διαμορφωθουν. ενα μερος του self service θα μπορουσε να γινει σαλονι, οπως επισης και το ανοιχτο deck κατω απο την πισινα θα μπορουσε να κλεισει και να γινει ενα ομορφο σαλονι, χωρις να αλλαξει το πλοιο εξωτερικα.

Περα οτι μου αρεσει κ μενα πολυ εξωτερικα σαν πλοιο,αυτο και το αδερφακι του εχουν το προβλημα με τους εσωτερικους χωρους που αναφερεις.Τεραστιο self service αλλα τα 2 σαλονια πολυ μικρα.Ειδικα τωρα στο Ηρακλειο που θα ταξιδευει,κ μαλιστα high season,εχω την εντυπωση οτι οσοι μπουν δεν θα θελουν να ξαναταξιδεψουν :D Να θυμισω κ εγω με την σειρα μου αλλη μια χαρακτηριστικη εμπειρια με φουλ κοσμο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο την Κυριακή 5/6 θα εκτελέσει το τελευταίο του δρομολόγιο για Αγκόνα. Έπειτα απο το ξεφόρτωμα στην Πάτρα την Τρίτη, θα αναχωρήσει νωρίς το απόγευμα τις ίδιας ημέρας για Πειραιά στον οποίο θα φτάσει την Τετάρτη 8/6 το πρωί και θα δέσει μάλλον μπροστά απο τον Αγ. Διονύσιο. Την ιδια ημέρα στις 21:30 θα ξεκινήσει το πρώτο του δρομολόγιο για το Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

Τόσο αυτή η στιγμή όσο και η αντίστοιχη εχτές το βράδυ και απόψε από Ηράκλειο είναι συγκινητικές... Ελπίζω να βρεθεί κάποιος με το αντίστοιχο οπτικοακουστικό υλικό...

proud; B)

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε και μερικές σημερινές φωτος του όμορφου αυτού πλοίου, κατά την άφιξη και είσοδό του στο λιμάνι του Πειραιά!

Η πρώτη, την ώρα που προσέγγιζε το λιμάνι,

gallery_3072_109_324830.jpg

στη συνέχεια μια κατάπλωρη του πλοίου,

η τρίτη λίγες στιγμές πριν μπει, η επόμενη μόλις πέρασε το πρασίνο φανάρι

gallery_3072_109_284716.jpg

και 2 ακόμα, η μία με θέα την πρύμνη και η έκτη και τελευταία, κατά τη διάρκεια της μανούβρας!

Το βαπόρι ήρθε πολύ "σεμνά", χωρίς κορναρίσματα κλπ, και έδεσε για αρχή στο υπουργείο, όπως αναφέρθηκε και εδώ!

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το πλοίο; Στο AIS φαίνεται να έχει απομακρυνθεί απο τον ντοκ αλλα χωρίς να έχει αναχωρήσει απο το λιμάνι του Πειραιά.

NEW: Τελικά αναχωρεί αυτη τη στιγμή απο τον Πειραιά.

Edited by Rafinaport
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...