Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δε μπορω να ψυχολογησω την κινηση της ΑΝΕΚ παντως. Το λογικο ειναι να το εχει μεχρι να ετοιμαστει το Ελυρος. Αλλα το Ελυρος χανει το πλεονεκτημα της ταχυτητας απεναντι στο Αριαδνη. Θα δουμε σιγα σιγα πως θα πανε τα πραματα. Ακομα δεν ξεκινησανε καλα καλα. Ειμαστε στην αρχη της μαχης απο τον καλυτερο ρολο. Του παρατηρητη :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 649
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφιξη του Champion στη Σούδα στις 9.40 με ρήξιμο το καταπέλτη στις 9.50 (απο οτι άκουσα έφυγε απο τον Πειρεά με καθυστέριση μιάς ώρας). Η άφιξη έγινε με συνοδεία παρα πολλών βεγγαλικών και κορναρισμάτων απο το πλοίο. Να αναφέρω δε οτι υπήρχε πολύς κόσμος κα το υποδεχθεί.

Link to comment
Share on other sites

Αλίμονο!!! Δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς :D τόσα χρόνια τους είχανε με τα χειρότερα του στόλου... να μην γλεντήσουνε με μια σαϊτα κουκλάρα και σχεδόν τζάμπα? Ευτυχώς που περιστασιακά βλέπανε και τον Βενιζέλο :D

Link to comment
Share on other sites

Τελευταια φορα που ειχε ταξιδεψι το champion στα χανια ηταν οταν φερανε το καραβι απο την Νορβηγια το 2000 οπου καθισε για 2 μηνες απο τι θημαμε και μετα εφιγε για ιταλια .

Παιδια μηπως εχετε καμια πληροφορια ποσου επιβατες ειχε χθες στο πρωτο ταξιδι του. Εγω που το εβλεπα απο το μπαλκονι μου δεν εβλεπα πισω στην πρημνη πολλα ατομα

Link to comment
Share on other sites

Εδώ που τα λέμε τώρα παιδιά εντάξει πολύ όμορφη η Αριαδνάρα μας αλλα το Οlympic Champion είναι άλλη φάση!!!Εξωτερικά(δεν έχω ταξιδέψει ουτε με Αριάδνη ούτε με Olympic Champion), το Champion σου δίνει μία αίσθηση ολοκαίνουριου, γρήγορου, μανιβέτζελου και πολυτελέστατο σκαριού.Η Αριάδνη σου δίνει την αίσθηση μίας κλασικής, όμορφης και στολισμένης κυρίας που είναι πολυτελέστατη αλλα αργή και σταθερή στης κινήσεις της!!Οσο για την έκπληξη των Χανιωτών και την υποδοχή που έκαναν στο champion είναι λογικότατο και τους καταλαβαίνω απόλυτα καθώς την ίδια αντίδραση είχαμε και εμείς(οι Ηρακλειώτες) όταν ήρθαν τα παλάτια!!:D

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το champion και τα Palace και τα Superfast ειναι τα πιο καλο διατιριμενα πλοια και δεν φενονται ποσο χρονον ειναι (7) και το αριαδνη ειναι 10 χρονον αλλα αλλιος φενονται τα χρονια σε ενα Νορβικο και σε ενα Ιταλικο σκαρι και αλλιος σε ενα Ιαπωνεζικο

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ενω ημουν στον πρωτο καταπλου και του Νησος Χιος και της Αριαδνης,δεν μπορεσα να ειμαι χθες να απολαυσω το αλλον βαποραρο,"αλλο" γιατι δεν πρεπει να ξεχναμε ξαφνικα και να μηδενιζνουμε την Αριαδναρα μας.Ειναι τιμη μας που εχουμε στη Σουδα ενα καλογυμνασμενο ολυμπιονικη και μια πανεμορφη κυρια,ταυτοχρονα.Παντως οι τιμες εχουν πεσει σε παρα πολυ χαμηλα επιπεδα.Στο Αριαδνη το φοιτητικο (αριθμημενη αεροπορικη) κανει πλεον 14 ευρω και σε καμπινα 22 ευρω,ενω μεχρι πριν λιγο καιρο η φοιτητικη (αριθμημενη αεροπορικη) εκανε 24 ευρω στο Νησος Χιος.Μακαρι να μεινει και το Champion και το Αριαδνη πολυ καιρο στη γραμμη,γιατι τα εχουμε απολυτη αναγκη.Επισης κατι που ειδα τωρα στο AIS.Δειτε την ταχυτητα του Champion σημερα...Απολυτος σεβασμος.:D

post-707-128326969014_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ενω ημουν στον πρωτο καταπλου και του Νησος Χιος και της Αριαδνης,δεν μπορεσα να ειμαι χθες να απολαυσω το αλλον βαποραρο

Κάποιος άλλος όμως ήταν πάνω στην κουκλάρα και το έβγαλε για σένα;)

Στη Σούδα λοιπόν πάνω από την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ!

post-17-128326969038_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αλλα και με μία τρελή κατανάλβωση έτσι; Ενώ η Αριάδνη καίει το 1/4....

Τόσο μεγάλη διαφορά έχουν τα δύο πλοία στην κατανάλωση;

Με πόσους τόνους την ώρα το υπολογίζεις για να πιάνει τα 28 μίλια;

Link to comment
Share on other sites

στον εφοπλιστη εγραφε οταν κανανε το αφιερωμα οταν πρωτοηρθε οτι καιει καπου στους 170τονους με υπηρεσιακη28.5 κ 97τονους κομμενο στα 23.5μιλια!οποτε περισσοτερα πετρελαια απο το ΑΡΙΑΝΔΗ που καιει 80τονους στα25.5!

Link to comment
Share on other sites

...καιει καπου στους 170τονους με υπηρεσιακη28.5 κ 97τονους κομμενο στα 23.5μιλια!...

Ας μου επιτραπεί παρακαλώ μία απορία, διότι νομίζω ότι από την αναφορά του φίλου margaritis λείπει μία τρίτη συνιστώσα:

Σε τι χρόνο η σε τι απόσταση το πλοίο ''καίει'' 170 τόνους πηγαίνοντας με 28,5 μίλια; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Σε πολύ πρόσφατο ταξίδι μου με το πλοίο παρατήρησα το εξής: Με ένα σύνολο επιβατών περίπου στους 1000 οι χώροι του από θέμα συνοστισμού ήταν σε λίγο καλύτερη κατάσταση από το ΙΘΑΚΗ:DΚοινώς δεν έπεφτε καρφίτσα!!! Με το ζόρι βρήκα ένα σκαμπό στο μπαρ της ντίσκο και έκατσα. Το θέμα είναι όμως ότι το πρωτόκολλο που αναγράφεται στο εισιτήριο είναι 1850 άτομα:eek::eek:Δηλαδή τι θα γίνεται μέσα στο πλοίο αν γεμίσει;

Για τις εντυπώσεις μου εντάξει δεν χρειάζεται να γράψω πολλά. Είναι απλά άψογο, πολυτελέστατο και πεντακάθαρο. Απλά σε σύγκριση με τα κονταδελφά του ΙΚΑΡΟΣ και ΠΑΣΙΦΑΗ έχει ένα βασικό μειονέκτημα. Και αυτό είναι η έλλειψη σαλονιών. Το CHAMPION έχει ένα πλωριό εκεί που βλέπετε τα μεγάλα παράθυρα στον καθρεύτη (ίσως το καλύτερο σαλόνι με την καλύτερη θέα που έχω δει όμως αρκετά μικρό) και ένα ακόμα εκεί που είναι το αίθριο, εξίσου μικρό και αυτό! Συν τη ντίσκο που χρησιμοποιείται σαν σαλόνι. Τίποτα άλλο. Σε αντίθεση με τα δύο παλάτια που έχουν ένα ακόμα τεράστιο σαλόνι στα αριστερά και ένα πρύμα λίγο πριν βγεις στην πισίνα. Έχει ένα τεράστιο self service, γήπεδο πραγματικό και ένα μικρό εστιατόριο. Βέβαια θα μου πείτε δεν ναυπηγήθηκε για τα Χανιά αλλά για να εξυπηρετεί τις ανάγκες της γραμμής της Αγκώνα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω ταξιδέψει 2 φορές με το Champion από Ανκόνα για Πάτρα και τις 2 ήταν γεμάτο τόσο στα γκαράζ (όπου τα ΙΧ είχαν τοποθετηθεί τόσο κοντά το ένα με το άλλο που νόμιζες ότι βρισκόσουν σε παντόφλα στο Ρίο Αντίρριο) όσο και από κόσμο. Όσο ήταν μέρα γινόταν χαμός αλλά από όταν άνοιξαν τα 2 εστιατόρια ο κόσμος δεν φαινόταν. Οι χώροι του όντως καθαροί και περιποιημένοι και η εξυπηρέτηση σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Το καλύτερο σημείο του πλοίου είναι όντως το μπροστινό σαλόνι όλες τις ώρες αλλά ιδιαίτερα το βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια χθες ημουνα στο champion για βολτα ενα εχω να πω η εταιρια δεν το εχει σε καλη κατασταση και μου σπαραξε η καρδια ετσι που το ειδα σε αυτη την κατασταση. Οι μοκετες ηταν ξεθωριασμενες, οι σκαλες που σε οδηγουν στο χωρο για το check-in ηταν κυτρινιασμενες αυτα τα φοσφοριζε χαλασμενα σε καποια σημεια.Η σκαλα που ανεβενης στην disco οι ξυλινες λαβες ηταν ανοιγμενες στης ενωσης. Δεν μου αρεσε καθολου δεν ηταν σαν το champion του 2000 που ηξερα.Το υπερπολητελες πλοιο της ΑΝΕΚ LINES.Αν και ξερω οτι εχει μεταφερη αμετριτο κοσμο απο τοτε μεχρι σημερα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

θεαμα σαν το σημερινο δυσκολα βλεπει κανεις!φορτηγα να θελουν να μπουν μεσα χωρις ζυγολογιο.ο λιμενικος να οριεται απο τα νευρα του να τους στελνει να ζυγιστουν.το βαπορι να χει αδεια αποπλου κοσμος να περιμενει να βγαλει εισητηριο στο κιοσκι ο υπαρχος να χει τρελαθει.αποτελεσμα 3 νταλικες εξω 20λεπτη καθυστεριση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το επικινδυνο πως το εννοεις? Τα MES εχουν εσωτερικα πορτα που ασφαλιζει συνηθως ρολο που κλειδωνει. Εννοεις πως θα το αφησουν ανοιχτο για οποιον θελει να κανει βουτια απο ψηλα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...