Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Olympic Champion Main Particulars / Olympic Champion Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Olympic Champion

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Kriti III(2000)

IMO Number: 9216028

LOA / Μέγιστο Μήκος: 204,00 m

Breadth / Πλάτος: 26,12 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 32694 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Landskrona, NORWAY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 X Wärtsilä-NSD 12V46C, 50400KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 28,5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

___________________________________________________________

(2000, launched as Kriti III, ex- Olympic Champion)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 619
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

διανυκτερευση ειχε αποψε το champion στην πατρα. ηταν στο 14 γωνια και υπηρχε εντονη κινητικοτητα γυρω του. βαφοταν ολη η δεξια μπαντα με τη βοηθεια γερανου του ΟΛΠΑ

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...

βαφτηκε ο αριστερος καταπελτης σημερα (εχει 48ωρη παραμονη απο χτες). γενικα γινοταν ξεπλυμα ντεκ και εξωτερικος καλωπισμος.

βεβαια οτι δεν φαινεται δεν το πολυκοιταμε. στην οροφη του ανω γκαραζ φαινοται τρεξιματα σε αρκετα σημεια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

"Οι Γερμανοι της γνωστης Λέσχης Αυτοκινητου ADAC δεν χτυπησαν φετος τα ελληνικα ακτοπλοικα πλοια, όπως έπραξαν περισυ!Κι οχι μονο αυτο, αλλα εβγαλαν και πρωτο το OLYMPIC CHAMPION της ΑΝΕΚ με καλυτερη βαθμολογια μαλιστα απ' αυτη που ειχε παρει το 2005 το COLOR FANTAZY!

Δευτερο στη λιστα το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

πηγη:http://www.efoplistis.gr/archives/pages/1604000.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κατι που εχει αναφερθει εδω και πολυ καιρο στο φορουμ.

Δυστυχως για τα περιοδικα και τις εφημεριδες τα ηλεκτρονικα μεσα ενημερωσης εχουν παρει τα πρωτεια στην ταχυτητα ενημερωσης

Eδω θα βρεις και τις σχετικες πληροφοριες απο τις 28-06-06

Test πλοίων από την ADAC για το 2006

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

και εδω μολις εχει περασει το "Δρακου Πηδημα". η φωτο τραβηγμενη απο τη θεση "Πυραμιδες" στο χωριο Εξωγη της Ιθακης.

δεν ξερω αν θα παει χανια, αλλα εκει δεν εχει ουτε Δρακους ουτε Πηδηματα.

post-13-128326967651_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Με ένα απλό υπολογισμό αν πάει με full ταχύτητα (32 κόμβοι) θα κάνει τη διαδρομή για Χανιά σε 5 ώρες. Ξέρουμε με τη ταχύτητα ταξιδεύει στην Αδριατική.

Στους 28 κόμβους περίπου ταξιδεύει.Με 32 δεν θα πάει με τίποτα.Ακόμα όμως δεν γνωρίζουμε τι δρομολόγια θα κάνει.Νυχτερινά ή θα ακολουθήσει το δρομολόγιο τύπου HSW???Διότι αν κάνει νυχτερινό δρομολόγιο το βλέπω να ταξιδεύει με 20 κόμβους και είναι κρίμα για αυτό το βαπόρι.Στην άλλη περίπτωση όμως τί θα γίνει,αν δηλαδή η ΑΝΕΚ το βάλει μαζί με το Αριάδνη..τότε θα έχει 3 πλοία στη γραμμή;Πολλά λοιπόν τα ερωτηματικά!

Link to comment
Share on other sites

Den iparchi periptosi na pai me 32 milia to Olympic Champion,

teties taxitites den ton vazane na piani oute tin proti chronia pou eitane se eggiisi. Ante na ton pigenoune an theloune me 28/29 to poli opos Knossos/Festos Palace.

Stin grammi tis italias pou ta esoda einai trella se sxesi me tin Aktoploia den pane sinithos parapano apo 28 kts

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το πλοίο έδεσε σήμερα το πρωϊ στις 08.10. Κάθισα και το χάζευα από τον ΗΣΑΠ για 5 λεπτά και ομολογώ πως άν και έχω ταξιδέψει μαζί του απο Ανκόνα-Πάτρα μου φάνηκε αν μη τι άλλο επιβλητικο, ιδιαιτερα οι τεράστοι καταπέλτες.

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται στα πλαίσια του thread να το αναφέρω εδώ αλλά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία που είχα στο συγκεκριμένο βαπόρι πριν απο 5 χρόνια. Είχα μαζέψει και φορτώσει τα υπάρχοντα μου στο αυτοκίνητο μετά από 8 χρόνια Βελγιο για σπουδες και μετά απο ένα non-stop ταξίδι Βρυξέλλες-Ανκόνα σε 12,5 ώρες φτάσαμε με τον αδελφό μου στο ιταλικό λιμάνι για να μάθουμε ότι λόγω φάρσας το πλοίο έχει 5ωρη καθυστέρηση. Μόλις αντίκρισα το βαπόρι η αλήθεια είναι ότι έμεινα αναυδος αλλά δεν μου άρεσε που φαινόταν που άσπρο. Περι όρέξεως όμως...

Αφού τσιμπήσαμε κάτι ο αδελφός ξεράθηκε αφου συμπλήρωνε 24 ώρες αυπνος και γω βγήκα στη πρύμνη εκει που είναι η πισίνα για ένα τσιγάρο. Είχε βραδιάσει και είμασταν πλέον στο μέσο της Αδριατικής με ένα γεμάτο 8αρι. Μόλις τέλειωσα το τσιγάρο μπήκα μέσα και άρχισα να περπατάω σε ένα διάδρομο που συνδεει τη πρύμνη με τα σαλόνια ταλαντευόμενος λόγω του καιρού. Ήταν λίγο να πας ευθεία. Και τότε από την αντίθετη κατεύθυνση βλέπω κάποιον με μια τετράδα Heineken εκ των οποίων μια ανοικτή να έρχεται προς το μέρος μου τρεκλίζοντας. Όταν διασταυρωθήκαμε με είδε και μένα που πήγαινα από δω και από κεί λόγω κύματος και γεμάτος συμπόνοια μου λέει "Είμαι και γω φιλαράκι, αλλά είσαι και συ...." και μου πρόσφερε μια μπύρα.:confused:

Link to comment
Share on other sites

καθυστερισε γιατι περιμενε φορτηγα επειδη αλλαξε δρομολογιο.πηρε καμια 70 φορτηγα σιγουρα τωρα γυρισα απο Πειραια.εξαλλου θα φτασει ανετα στα Χανια κ γρηγορα με τα 27.6 που παει

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτείτε λοιπόν, ότι σε ένα κυκλικό δρομολόγιο Πειραιάς - Χανιά - Πειραιάς, το πλοίο αυτό θα καταναλώνει διπλάσια καύσιμα από Λατό - Λισσός, μεταφέροντας περίπου τον ίδιο αριθμό φορτηγών, ΙΧ και επιβατών... με μειωμένες τιμές εισιτηρίων...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα η εταιρια εχει κοστος για ενα πλοιο. Πληρωματα, λιμανιατικα κτλ κτλ. Αν και ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι επιδειξη δυναμης απο πλευρας ΑΝΕΚ. Δεν την ενδιαφερει το οικονομικο αποτελεσμα για αρχη αλλα να δειξει οτι ειναι ανωτερη του ανταγωνισμου

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως τα καύσιμα επηρεάζουν περισσότερο όλων τα οικονομικά αποτελέσματα. Λιμανιάτικα πληρώνει αφού χρησιμοποιεί και τα 2 λιμάνια την ίδια ημέρα για λιγότερο χρόνο. Ασε δε, που χάθηκε το πλεονέκτημα της βραδυνής αναχώρησης για να προλαβαίνουν τα φορτηγά, συν τα μειωμένα έξοδα bar και εστιατορίων στο δρομολόγιο επιστροφής, λόγω της ώρας. Είδωμεν πόσο θα κρατήσει, ώστε να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...