Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Replies 621
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπως και πέρυσι τέτοιον καιρό με το Hellenic Spirit ταξίδι από Ανκόνα για Ηγουμενίτσα, επιλέγοντας φέτος το Τσαμπιόνι. Μια ΑΝΕΚ σε οικονομικές δυσκολίες, με τα πληρώματα πίσω στη μισθοδοσία, οπότε ερωτηματικό το τι θα βλέπαμε επάνω στο πλοίο. 

 

Χαίρομαι όμως να παρατηρήσω πως το πλοίο όσον αφορά το εσωτερικό του και την παρεχόμενη υπηρεσία, βρέθηκε σε πολύ καλό επίπεδο, όπως και το Hellenic Spirit πέρυσι. Ξεκινώ παραθέτοντας ορισμένες εσωτερικές φωτογραφίες του πλοίου, ο @proud_ionian έχει παραθέσει κάμποσες στην πρώτη σελίδα του πλοίου στην gallerie, μερικές ακόμη από μένα σε λίγο καλύτερη ανάλυση. Ξεκινάμε με το εστιατόριο a la carte, πλήρες με το βαρέλι του, το οποίο μάλιστα ήταν γεμάτο(το εστιατόριο, όχι το βαρέλι:D) κατά το ταξίδι μου. Δεν έχει αλλάξει από την τελευταία φορά που το είδαμε. Εδώ είναι και ο βασικός διάδρομος των εσωτερικών χώρων του πλοίου, έχει ανανεωθεί το ύφασμα/χρώμα στα καθίσματα. Εδώ έχουμε και το πλωριό μπάρ κατά τη διάρκεια της νύχτας, θα το προτιμούσα προσωπικά πιο σκοτεινό και ατμοσφαιρικό. Το πρωί μου αρέσει πραγματικά, ειδικά όταν σε αυτό το κομμάτι του απολαμβάνεις τον καφέ σου. 

 

Η ντίσκο του πλοίου δυστυχώς άδεια και δεν μπορέσαμε με την παρέα μου να κάνουμε shake your booty:D. Συμπαθητικός χώρος όμως, αν και θα έλεγα πως το χρώμα στα καθίσματα είναι κομματάκι ουδέτερο. Πρός τα έξω έχουμε το πρυμνιό μπάρ αριστερά και δεξιά επιπλέον χώρο με τραπεζάκια που αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής για να πιείς το ποτό σου βλέποντας τη θάλασσα. Γενικά το τελείωμα της πρύμης από τα πολύ δυνατά σημεία των συγκεκριμένων πλοίων. Όπως και τα καταστρώματα άλλωστε, πολύς χώρος για περατζάδα και παρατήρηση των τεκταινομένων περί το πλοίο. Για το δείπνο πάμε στο εντυπωσιακό self-service με την σταθερά πολύ υψηλή ποιότητα φαγητού αλλά και καλές τιμές. Μια μερίδα spaghetti με κρέας, μια μερίδα μπιφτέκια με πατάτες φούρνου, χωριάτικη σαλάτα, μια μερίδα τυρί, ένα γλυκό, 1 μπουκάλι νερό και 1 μπουκάλι καλό κόκκινο κρασί, ήταν στα 50 ευρώ. Πιο φτηνό από τα Superfast, πολύ καλή ποιότητα δε, αν και κατώτερη από τα Superfast. Καθαρά ελληνική κουζίνα όμως που τρώς και στο σπίτι σου.

 

Το πλοίο πεντακάθαρο και προσεγμένο, σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζει κανείς τα 18 χρόνια της ηλικίας του αλλά ούτε και την οικονομική κατάσταση της εταιρείας του. Βλέπει κανείς όμως στα μάτια του πληρώματος μια απογοήτευση και μια ανησυχία γι αυτή την κατάσταση, είναι κρίμα πραγματικά να μην βρεθεί ένας σοβαρός επενδυτής για αυτή την εταιρεία και αυτά τα πληρώματα που να συνεχίσει την παράδοση της ΑΝΕΚ και της ξεκάθαρα ελληνικής φιλοξενίας. Και λέω ξεκάθαρα ελληνικής γιατί το πλοίο αναβλύζει Ελλάδα και στη μουσική που παίζει από τα μεγάφωνα όταν μπείς, στις εικόνες στους μπουλμέδες, στα προιόντα, στο φαγητό. Αν η τιμή δεν είναι το πρώτο κριτήριο που θα διαλέξει κανείς πλοίο για να ταξιδέψει στην Αδριατική, τα 2 Fosen της ΑΝΕΚ εκπληρώνουν όλα τα υπόλοιπα κριτήρια. Μελανό σημείο η καθυστέρηση βέβαια, το πλοίο έφυγε τελικά 1830 και λόγω καθυστέρησης στην αναχώρησή του από την Πάτρα την προηγούμενη ημέρα αλλά και λόγω δυστοκίας στη φόρτωση στην Ανκόνα. Τα μη ρεαλιστικά ωράρια όμως είναι πρόβλημα όλων των εταιρειών της γραμμής.  

 

Ολοκληρώνω το οδοιπορικό μου με τη διήγηση ενός περιστατικού επάνω στο πλοίο, που σου δίνει σε μικρογραφία το πόσο έχουν αλλάξει τα οικονομικά δεδομένα στην Ελλάδα κατά την τελευταία δεκαετία. Όταν αναχώρησε το πλοίο από την Ανκόνα, ακολουθήσαμε με την παρέα μου το κλασσικό για εμάς τελετουργικό της κατανάλωσης ενός μπουκαλιού κρασί, αγναντεύοντας τη θάλασσα από την πρύμη. Το πρυμνιό μπάρ δεν διέθετε ολόκληρο μπουκάλι, οπότε πήραμε ένα από το self service. Όταν έφτασα στο ταμείο για να πληρώσω, ο υπάλληλος με κοίταξε θέλεις καχύποπτα, θέλεις αυστηρά και μου είπε "ξέρεις φίλε, το μπουκάλι αυτό κάνει 18 ευρώ". Κι εκεί έχεις ένα ξαφνικό flash back των τελευταίων 10 ετών στη χώρα μας, και πόσο έχει αλλάξει η ζωή όλων. Τελειώνουμε όμως πιο όμορφα, με μια εικόνα η οποία άρεσε σε πολλούς από εσάς πέρυσι, και την οποία είμαι στην ευχάριστη θέση να επαναλάβω και φέτος. Να είμαστε όλοι καλά να ταξιδεύουμε με τα πλοία μας, και να είναι καλά και αυτοί που μας ταξιδεύουν.

 

large.826216936_OlympicChampion_sunset_2

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε με το αδερφό του, Hellenic Spirit, από Πάτρα για Βενετία και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συμφωνήσω με τον Nick the Greek. Το πλοίο καθαρό και περιποιημένο όσο γίνεται, απο τις φιλότιμες προσπάθειες του φιλόξενου πληρώματος, το σέρβις (ειδικά στο εστιατόριο) καταπληκτικό, μια εικόνα σε πλήρη αντίθεση με αυτό που αντικρύσαμε στο ταξίδι απο Ανκόνα για Πάτρα με το Superfast XI, οπου το πλόιο φάνταζε απεριποίητο, σχεδόν παρατημένο με κύρια ευθύνη της εταιρίας.

Τα εξωτερικά σημεία του πλοίου γεματα σκουριές, ζημιές μη αποκαταστημένες, μαυρίλες στα πατώματα και στα τραπέζια, και το πλήρωμα άξεστο και σε καίρια πόστα μη ευγενικό. Όσον αφορά το ξενοδοχειακό, φθαρμένο, με τα σημάδια του χρόνου εμφανή επάνω του. Καμία απολύτως σχέση με ό τι συνηθίζαμε να βλέπουμε στα πλοία του ομίλου Άττικα μέχρι πριν απο λίγα χρόνια, που όλα ήταν στην εντέλεια. Από αυτή την άποψη συγχαρητήρια στην ΑΝΕΚ και ιδιαίτερα στα πληρώματα της! Κρατάνε παρά τις πολλές δυσκολίες το επίπεδο πολύ ψηλά. Καλά ταξίδια σε όλους.

Edited by ΟΡΙΩΝ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού εντός του Ε/Γ-Ο/Γ Olympic Champion στην Πάτρα

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Πάτρας, μεσημβρινές ώρες σήμερα, για περιστατικό τραυματισμού ενός 45χρονου ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ ''OLYMPIC CHAMPION'' Ν. Χανίων 29, το οποίο βρισκόταν παραβεβλημένο στο νότιο λιμένα Πάτρας.

Ο ανωτέρω μεταφέρθηκε με μέριμνα του Πλοιάρχου σε ιδιώτη ιατρό, ενώ προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πάτρας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων επιστρέφει στα δρομολόγια του στις 5 Νοεμβρίου (κρίμα που χάνω το Blue Star 1 τον Δεκέμβριο να περνά το στενό Κέρκυρας-Βορείου Ηπείρου😫).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
14 hours ago, .voyager said:

Βέβαια, πολλά μπορεί να αλλάξουν με τις εξελίξεις στην ΑΝΕΚ και τα πλοία της. Εργασίες στο Olympic Champion δεν γίνονται, σωστά; Δεν θα έπρεπε να γίνονται; Δεν είχε μεγάλη ζημιά. 

Πέρα από τις εργασίες της αποκατάστασης των ζημιών από τη πυρκαγιά στο Olympic Champion γίνονται και οι εργασίες για την ετήσια επιθεώρηση του. Επιπλέον είχε βγει ένας στρόφαλος από μια ηλεκτρομηχανή για επισκευή και ξανά μπήκε στη θέση του. Η φωτογραφια ειναι απο τη Δημητρη Καπλαντζη στο Facebook.

75059354_2575961305851511_4197360985922600960_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

αποψε εχει διανυκτερευση στην πατρα, αλλα βγηκε και μια βολτα στον πατραϊκο για ξεμουδιασμα

κατα τις 12.30, μετα την αναχωρηση του ελυρος για βενετια, βγηκε και δαυτο.

εφτασε μεχρι αραξο και τωρα γυριζει. καποια στιγμη σταματησε τελειως, μετα πηγε στα 13 και τωρα επιστρεφει με 22

Link to comment
Share on other sites

Απο 1ης πρώτου, όσα πλοία δεν φοράνε σκράμπερ, πρέπει να μην έχουν καθόλου καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο άνω του 0.5%.

Εγώ θα ποντάρω στο οτι καίει πετρέλαια, να αδειάσει δεξαμενή, να καθαρίσει, για να βάλει το καθαρό. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι να τα σκατζαρει. Το θεμα είναι να μην έχει καθόλου, να γινει καθαρισμός, και αυτό να φαίνεται. Οπότε τα περιθώρια εχουν στενέψει και αναγκαστικά πρέπει να κάψει οτι έχει απομείνει, προκειμένου στην επόμενη πετρελευση να εχει καθαρή και την τελευταία δεξαμενή.

Επαναλαμβανω οτι δεν ξερω κατι, αλλα εγω πιστευω οτι αυτο συμβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...