Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Βella Italia


Recommended Posts

Σύμφωνα με τον ίδιο ανταποκριτή που μετέδωσε για το Sardinia vera στο Vado Ligure βρίσκεται δεμένο με το visor τοCorsica Marina Seconda το οποίο έδειχνε να είναι σε λειτουργία.

Επίσης δεμένα ήταν και τα δύο αδελφάκια του Corsica Express III.

Έχει εκεί ένα terminal η Corsica που δένει τα πλοία της.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Ο ανταποκριτής σου:D, δεν τα πρόσεξε καλά.;) Σύμφωνα με απολύτως αξιόπιστες πηγές παρέα στο SARDINIA VERA κάνει το CORSICA SERENA SECONDA και όχι το CORSICA MARINA SECONDA, το οποίο μάλλον κατά La Spezia μεριά βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Επιστρεφοντας στο χαρακωμα μου:P(που λεει κι ενας συναδελφος στη δουλεια), παμε να δουμε και 2 φωτογραφιουλες απο προσφατες εξορμησεις. Στην πρωτη φωτογραφια εχουμε το Combi Dock I το οποιο προκειται για ενα Multi-purpose πλοιο γενικου φορτιου που μπορει να φορτωσει ακομα και yacths, να εισερχεται στο λιμανι της Marina di Carrara. Το συγκεκριμενο λιμανι δουλευει κυριως με εξαγωγες απο το διασημο μαρμαρο που γινεται εξορρυξη απο τα παρακειμενα βουνα. Στη δευτερη φωτο εχουμε το Azamara Ouest να ειναι φουνταρισμενο στη ραδα του φτωχικου και παρατημενου Πορτοφινο:D.

Οπως λεω και στην επικεφαλιδα, το ταξιδακι και οι φωτογραφιες ειναι μια ευγενικη χορηγια της Siemens. Ανιδιοτελως βεβαια οι ανθρωποι, ειχα αγορασει εκει ενα παλιο-μοντεμ για το γραφειο(δουλευω στο Υπουργειο Εθνικης Αμυνας, στο Τμημα Προμηθειων by the way, αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με την προσφορα βεβαια:P) και ενθουσιασμενοι που τους εκανα σεφτε(ψωμολυσσανε αυτοι, ξερετε), με βαλανε στην κληρωση και κερδισα το ταξιδι στην Τοσκανη και τη Λιγουρια(προφερεται Λιγουρία, οχι Λιγούρια:D). Ας ειναι καλα κι εμεις κι αυτοι να συνεργαζομαστε!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

  • Castellamare di Stabia 14/3

Βρεθηκαμε τις πρωτες πρωινες ωρες στην περιοχη με σκοπο να παρακολουθησουμε το μεγαλο γεγονος!Πολη 50.000 κατοικων που απαρτιζεται κυριως απο φτωχογειτονιες(απο αυτα π ειδαμε),με ομορφη ομως μαρινα yacht και ιστιοφορων.Τα ναυπηγεια της Fincantieri βρισκονται στην ακρη της μαρινας και περιπου 700 ατομα(αναμεσα τους αρκετοι ντοπιοι)δουλευουν σε αυτα.Το καλοκαιρι,λογω των αρκετων σκαφων αναψυχης,της διπλανης μεγαλης παραλιας αλλα και του ομορφου κολπου,αποτελει πολο ελξης για τους 'διπλανους' Ναπολιτανους.Ο Nick θα κανει περαιτερω πολιτισκο-σουρεαλιστικες αναλυσεις:D και θα προσθεσει φωτο με ολα τα πλοια της ημερας(μην ξεχασεις το Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ 3:p)

  • Napoli 14/3

Προς το απογευματακι βρεθηκαμε στην ομορφη Ναπολη.Πραγματικος ερωτας η παραλια της με επιβλητικα καστρα και μεγαλο πεζοδρομο στην ακρη ωστε να απολαμβανουν ανετα οι Ναπολιτεν την βολτα τους.Ειναι τετοια η ομορφια του τοπιου που σε προκαλει να μεινεις εκει και να θες να ξαναεπισκεφτεις την πολη!

Το λιμανι εχει αρκετη κινηση απο πλοια,ειτε εμπορικα ειτε επιβατικα.Αξιοσημειωτη η συχνη συνδεση με το Capri με ferry η ταχυπλοο με διαρκεια ταξιδιου,περιπου 1ωρα+.Προς το παρον δειτε ενα jet-ακιστην αφιξη του αλλα και καποια ρορουδια που συνδεουν με Σικελια,ενω ο Nick θα συμπληρωσει με ολα τα λοιπα πλοια(υπαρχουν εξαιρετικες φωτο;)).

  • Marina di Carrara 15/3

Αφορμη της επισκεψης,ηταν τα ναυπηγεια nuovi cantieri di Apuania και το μυστηριο που επικρατουσε σχετικα με τι γινεται η τι θα γινει με το SUPERFAST II.Τελικα αξιζε με το παραπανω το περασμα μας απο κει και απο την κινηση του λιμανιου αλλα και απο το ιδιο το μερος.

Η μαρινα(διπλα στα ναυπηγεια)μαζι με το λιμανι,αποτελουν τον πολο ελξης για ολους τους ντοπιους,αφου υπαρχουν πολλα μαγαζια σχεδον πανω στην παραλια αλλα και οι υποδομες(πλακοστρωτα-παιδικες χαρες-χωροι εκδηλωσεων)ειναι οι καταλληλες ωστε να προσελκυουν αρκετο κοσμο.

Ο δυτικος μωλος του λιμενα μπορει να περπατηθει μεχρι τον κοκκινο φαρο πανω σε ενα υπερυψωμενο πεζουλι,που προσφερει τελεια ορατοτητα για οποιονδηποτε shipfriend!

Η 'κινηση' αρκετη για το σχετικα μικρο λιμανι:4 cargo και το νεοναυπηγηθεν LISCO MAXIMA,με παρεατο γνωστο μας υπο κατασκευη SUPERFAST II.(ξερετε,τα υπολοιπα ο Nick;)).

Γενικα ομορφο το μερος,η μαρινα φισκα απο σκαφη αναψυχης και τα βουνα να δεσποζουν στο βαθος!

Ελπιζω και ευχομαι,να ακολουθησουν κι αλλα πολλα αναλογα δελτια...:)

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινησουμε λοιπον αναποδα, με την Marina di Carrara. Οπως ειπε και ο φιλος μας απο την κατακοκκινη Χιο, μας προξενησε μεγαλη εντυπωση το γεγονος οτι και το λιμανι περιφραγμενο ηταν αλλα και παραλληλα ειχαν δωσει προσβαση στον κοσμο προς τη θαλασσα.

Στην ιδια λιμενολεκανη βρισκεται το ναυπηγειο, η μαρινα αλλα και οι εμπορικοι ντοκοι. Μην φανταστειτε κανενα τεραστιο λιμανι αλλα υπαρχει αρκετη εμπορικη κινηση, κυριως λογω των εξαγωγων μαρμαρου της περιοχης για το οποιο υπαρχει ζητηση ανα τον κοσμο. Ετσι λοιπον βρισκουμε ομορφα παλια μοτορσιπακια οπως το Kaptan Hilmi III που ανεμενε να φορτωσει μπλοκια απο μαρμαρο, ενω για τον ιδιο λογο βρισκοταν εκει και το πολυ μεγαλυτερο Pyramis. Αξιοσημειωτη η παρουσια του πλοιου μεταφορας βαρεων φορτιων Enterprise το οποιο με τον πρυμνιο καταπελτη ορθανοιχτο περιμενε να φορτωσει ενα τεραστιο(μιλαμε για μηκος σχεδον ισο με του πλοιου) κυλινδρικο αντικειμενο το οποιο περιμενε στον ντοκο πανω σε πλατφορμες με ροδες(προσεξτε στο βαθος της φωτογραφιας το σκαμμενο βουνο για την εξορυξη μαρμαρου). Εκει παραδιπλα και το Atlant Trina το οποιο δεν μπορεσα να καταλαβω αν βρισκοταν εκει για να φορτωσει γενικο φορτιο η εμπορευματοκιβωτια. Ολα αυτα τα πλοια μανουβραρουν με την βοηθεια των ρυμουλκων Citta di Ravenna και Alfredo Neri & Tito Neri Sesto.

Φυσικα ο κυριος σκοπος της επισκεψης μας ηταν να δουμε τα υπο κατασκευη ferries. Με εντυπωσιασε το πανεμορφο Lisco Maxima το οποιο μπορουμε εδω να το δουμε και απο πιο μακρια ωστε να καταλαβουμε καλυτερα τις γραμμες του. Πολυ ωραιο το ασπρο χρωμα που δενει με την κομψοτατη μπλε τσιμινιερα σε ενα ομορφο αποτελεσμα, συμπαθητικη και η πλωρη του. Το πλοιο συμφωνα με ξενα fora θα παραδωθει αμεσως μετα το καθολικο Πασχα για να ξεκινησει δρομολογια στην Βαλτικη απο την 1η Μαιου. Μολις το Lisco Maxima την κανει με ελαφριες προπελιες, σειρα θα παρει το Superfast II, το πρωτο κομματι του οποιου μπορουμε να δουμε εδω.

Μεσα στις επομενες μερες θα δουμε τι ειχαν να προσφερουν η Ναπολη και το Καστελλαμαρε ντι Σταμπια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αγαπητε marittimo, καλυτερα μεινε με τις αναμνησεις σου γιατι αν πας μια βολτα απο τον πλοηγικο σταθμο του Λιβορνο σημερα και προσπαθησεις να μπεις στον εκει χωρο, σε βλεπω ισοβια μαζι με τα μελη των Ερυθρώνε Ταξιαρχιώνε:D..

Σημερα λοιπον το καταστημα εχει Civitavecchia, το επινειο της Ρωμης. Λιμανι αρκετα μικροτερο του Λιβορνο αλλα με αξιοσημειωτη κινηση σε φερρυ και κρουαζιεροπλοια. Γενικα το λιμανι αναπτυσσεται ραγδαια, υπαρχει terminal για αυτοκινηταδικα, κατασκευαζεται προβλητα για κοντεινερ, το λιμανι δεχεται γενικο φορτιο ενω υπαρχει και το εργοστασιο της Enel ακριβως διπλα το οποιο δεχεται φορτια καρβουνου με πλοια μεγεθους Panamax. Στα ασχημα το γεγονος οτι η Civitavecchia ειναι ακομα πιο δυσκολη στην προσβαση απο το Λιβορνο και κανεις χρειαζεται αυτοκινητο για να περιπλανηθει. Τα μετρα ασφαλειας ιδιαιτερα αυστηρα ενεκα των κρουαζιεροπλοιων αλλα και των αρκετων πολεμικων πλοιων που σταθμευαν στο λιμανι. Ομως οι Shipfriends ειναι ενωμενοι και αποφασισμενοι, και δεν υποχωρουν αν δεν δικαιωθουν!

Γι αυτο και μετα απο λεπτομερη αναζητηση, ευρεθη το σωστο σημειο με θεα στην εισοδο του λιμανιου οπου και εγκατασταθηκαμε μετα απο σκαρφαλωμα και αρχισαμε το θεαρεστο εργο μας υπο την καλυψη του κυματοθραυστη. Τα αποτελεσματα θα τα βρειτε στην γκαλλερι, με λιγα λογια να πουμε οτι απο κρουαζιεροπλοια ειχαμε τα Wind Spirit και Insignia τα οποια και βλεπουμε κατα την αναχωρηση τους. Απο ferry ειχαμε μεγαλη ποικιλια. Εδω βλεπουμε το παροπλισμενο Garibaldi της Ferrovie dello Stato το οποιο αναζητει τον επομενο αγοραστη του, το SNAV Toscana να περιμενει να φορτωσει, οπως επισης και το Nuraghes. Αλλες αφιξεις ηταν αυτη του Catania και του Cruise Roma ενω ειδαμε να αναχωρει και το Nomentana. Ο καιρος δεν βοηθησε μια και υπηρχε σε ολη την κεντρικη Ιταλια συννεφια και καταρρακτωδης κατα περιοδους βροχη. Σε ορισμενα απο τα παραπανω πλοια υπαρχουν παραπανω απο μια φωτογραφια, προσεξτε το.

Αυτα απο την Civitavecchia, για να δουμε που θα μας βγαλει ο δρομος αυριο:D:D..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ωραια πραγματα ειδαμε λοιπον εις τας Ευρωπας! Η αληθεια ειναι πως μου ηρθε κουτι το ταξιδακι στην Ιταλια επιστρεφοντας απο Μοναχο οπου συνταξιδεψα στην business της Ολυμπιακης με τον κυριο Καραβέλα:P. Απιστευτο ομως πως την πατησαν ετσι οι εισαγγελικες αρχες, που να το φανταστουν οι ανθρωποι οτι κατηγορουμενος για (διεθνες)κακουργημα σε υποθεση με ατελειωτα λεφτα και πολιτικες προεκτασεις θα μπορουσε να θελει να διαφυγει στο εξωτερικο?:rolleyes: Ανήκουστο! Ζούγκλα είμαστε, ζούγκλα!(που λεει κι ο Κωνσταντάρας ως Ζάβαλος στη Βιλλα των Οργίων):D

Παμε να δουμε ορισμενα πραγματα που δεν προλαβαμε να ανεβασουμε σε φωτογραφιες. Απο την επισκεψη στη Marina di Carrara, αξιζει να δουμε τα Alisa και Jiang τα οποια και περιμεναν τη Δευτερα για να αρχισουν να φορτωνουν το περιφημο μαρμαρο της Carrara ενω παραδιπλα το Hala B ειχε ηδη αρχισει να φορτωνει μαρμαρο και περιμενε να κομπλετάρει. Στο ομορφο Livorno, οπως ειπαμε και παραπανω εχουμε αξιοσημειωτη εμπορικη κινηση. Εδω μπορουμε να δουμε το Merweborg να περιμενει αροδου τη σειρα του για να ξεφορτωσει ενω γιναμε μαρτυρες και της εισοδου του MSC Antares για το container terminal του λιμανιου.

Στην Civitavecchia δυστυχως δεν κατεστη δυνατον να φωτογραφισουμε την λιγοστη εμπορικη κινηση που ηταν παρουσα, παρα μονον το ομορφο ρυμουλκο Santangelo. Και μια και μιλαμε για ρυμουλκα, ας δουμε τι υπαρχει στη Genova αυτην τη στιγμη. Το εντυπωσιακο Bonassola(προσεξτε την πυροσβεστικη δυνατοτητα του), αλλα και τα συγχρονα Inghilterra, Genua και Olanda. Συγκρινετε τα με τι υπαρχει στον Πειραια απο πλευρας ρυμουλκων και βγαλτε τα συμπερασματα σας σχετικα με το τι κανει ενα λιμανι μεγαλο. Σκεφτειτε τα θεορατα κρουαζιεροπλοια που ερχονται στον Πειραια και το κατα ποσον τα υπαρχοντα στον Πειραια ρυμουλκα -πλην ελαχιστων εξαιρεσεων- μπορουν να ανταπεξελθουν στις συγχρονες αναγκες και απαιτησεις. Ειναι πραγματικα για να κλαιει κανεις με τα χαλια του Πειραια και να γελαει με τις εντυπες και ηλεκτρονικες διαφημισεις ορισμενων που περνιουνται και για σοβαρες εταιρειες του χωρου..

Απο αλλη κινηση, στα αξιοσημειωτα το LNG Palmaria αλλα και το μοτορσιπ Sentinel. Μια μικρη εκπληξη ηταν το αδελφο του Υδρα Ι, Marexpress το οποιο κανει περιηγησεις μεσα στο λιμανι και ορισμενα δρομολογια σε γειτονικους προορισμους κατα τη διαρκεια του καλοκαιριου. Παραδιπλα η γαλερα(?) Nettuno την οποια δυστυχως δεν προλαβαιναμε να επισκεφθουμε ενω παρων ηταν και το νεοτευκτο κρουαζιεροπλοιο Seabourn Odyssey το οποιο και κανει fitting out στα ναυπηγεια Mariotti.

Στο σημειο αυτο θα μου επιτρεψετε να ξεφυγω λιγο για να παραθεσω την εξης φωτογραφια που εχει σχεση με τρενα. Προκειται για συρμο με προορισμο την Βιεννη που οπως βλεπετε εχει 2 βαγονια στα οποια εχουν επιβιβαστει αυτοκινητα και 1 μηχανη. Πισω απο αυτα τα βαγονια υπαρχουν βαγονια με κουκετες οπου κοιμουνται οι επιβατες και φυσικα βαγονι εστιατοριο οπου μπορει κανεις να δειπνησει. Οι ταξιδιωτες φορτωνουν τα οχηματα τους το προηγουμενο βραδυ, τρωνε, πεφτουν για υπνο και συνεχιζουν το αλλο πρωι το ταξιδι τους με το αυτοκινητο απ' ευθειας απο το σταθμο του τρενου. Πως ειπατε?

Αυτα λοιπον προς το παρον, και με τη βοηθεια της Siemens ελπιζω συντομα να εχουμε κι αλλα ωραια ταξιδια!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εμενα παντως τα τιτανοτεραστια:pferries της GNV δεν μ αρεσουν καθολου,ειναι τα γνωστα προιοντα των Fincantieri,δηλαδη κουτια:D

Επισης Nick,μπορει να πηγαν σχεδον εξω απ το λιμανι το ital-roro αλλα τα αλλα 3(Taurus-Pacific-Tan Trader)ακομα μεσα ειναι απ οτι εχω καταλαβει,δηλαδη και στην Γενοβα εχουν ντανες η ημιντανες τυπου Πειραια:P

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το Tan Trader ειναι μπροστα απο το Italroro Three στον προλιμενα. Tα Taurus και Pacific θα τα δουμε στην επιστροφη απο Κορσικη που θα ειναι ο ηλιος στην πλατη μας;). Μεινε συντονισμενος.:D

Link to comment
Share on other sites

Λογω στενοτητας χρονου αποψε, παμε να δουμε μερικες φωτογραφιες απο κροσσαρισματα κατα τη διαρκεια του ταξιδιου απο Γενοβα προς Μπαστιά. Λιγο εξω απο την Κορσικη, σκαει μυτη το ρο-ρο Altinia το οποιο αν δεν κανω λαθος ειναι συμφεροντων Grimaldi και δραστηριοποιειται μεταξυ Genova και Cagliari. Οπως μπορειτε να δειτε στις φωτογραφιες, το πλοιο μεταφερει εκτος απο trailers και container και στη Γενοβα ελλιμενιζεται στο εμπορικο λιμανι,κι οχι μαζι με τα ferries.

Επισης βρηκαμε στο δρομο μας το εντυπωσιακο -κατα τη γνωμη μου- Carthage της Cotunav. Κλασσικο Fosenάκι οπως βλεπετε, με αφετηρια τη La Goulette της Τυνησιας κανει δρομολογια κυριως προς Μασσαλια αλλα και προς Γενοβα. Δυστυχως το πετυχαμε με τον ηλιο εντελως κοντρα και το αποτελεσμα δεν ειναι και το καλυτερο, παρα τη συμβολη του Photoshop. Ομως θα ακολουθησουν καλυτερες φωτο στη συνεχεια. Μπαστιά αυριο.

Link to comment
Share on other sites

Confirm για το Altinia,και του Μανωλιου ειναι και κανει Γενοβα-Σαρδηνια.Οσο για το Carthage,προσωπικα αν και λατρευω τα championospiritia:p σε αυτο με χαλαει κατι....και μαλλον ειναι τα σινιαλαB)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Την Παρασκευη το πρωινο ελαβε χωρα αλλη μια international αποστολη των shipfriends στα χωρικα υδατα της bella Italia,αποτελουμενη απο το εκλεκτο κλιμακιο των NHSOS XIOS,Nick The Greek και την one and only,Lady of Mykonos:D

Βρεθηκαμε λοιπον στο Piombino κατα τις 11 και κοψαμε τα εισητηριακια μας για να περασουμε απεναντι στην Elba.3 ατομα & 1 ΙΧ,60ευρω και κατι,για μια αποσταση 14μιλια ,δηλαδη περιπου οσο το Πειραιας-Αιγινα.Εκεινη την ωρα ειχε αναχωρηση το PLANASIA της Toremar(θυγατρικη της Tirrenia)και ισα που το προλαβαμε και ανεβηκαμε.

Στο λιμανι ειχαμε:το GIOVANNI BELLINI διπλα μας και 4-5 εμπορικα πλοια,μεταξυ αυτων και το(ελληνικων συμφεροντων)ALPHA HARMONY το οποιο ξεφορτωνε χυμα καρβουνο για το εργοστασιο της Enel(η ιταλικη ΔΕΗ),το οποιο βρισκεται ακριβως διπλα στις λιμενικες υποδομες της πολης και ειναι ο λογος ισως που το ολο μερος μερος δινει την αισθηση μιας υποβαθμισμενης περιοχης.Η γεωγραφια του ομως σε σχεση με το νησι της Elba το κανει ιδιαιτερως σημαντικο σαν λιμανι γιαυτο και τετοια εποχη ακομα εχει περιπου 20 δρομολογια/μερα που εκτελουνται απο 5-6 μικρα ferries.

O καιρος δεν ηταν ο καλυτερος,χαμηλη νεφωση με 5-6 μποφορ νοτια,οποτε αφου βγηκαμε απο το λιμανι(συναντησαμε το OGLASA) αρχισε το πανω κατω(ελπιζαμε σε γερο κουνημα αλλα μπα...),μεχρι που πιασαμε το ακρωτηρι της Elba και γαληνεψε με την μια.Οσο για το PLANASIA,μιλαμε για ενα πολυ λιτο βαπορακι,με ενα deck σαλονιων περασμενων δεκαετιων και οπως σχολιασε ο Nick,σιγουρα κατα πολυ κατωτερο απο τα δικα μας που πηγαινοερχονται στον Αργοσαρωνικο.

Λιγο πριν φτασουμε στην πρωτευουσα του νησιου,Portoferraio,μας εφτασε το υδροπτερυγο FABRICIA ενω στα δεξια μας θαυμαζαμε την ομορφη πολη με τα καστρα της.Στο(νεο)λιμανι βρισκονταν τα MOBY LALLY & GIRAGLIA,με το πρωτο να φορτωνει αφου ειχε αναχωρηση συντομα.Κατεβηκαμε απο το πλοιο(ειχε αρκετο κοσμο,ΙΧ και φορτηγα)και μεταφερθηκαμε πιο διπλα για να θαυμασουμε τα ferries με τα ανοιχτα visor τους:GIRAGLIA(1,2) και MOBY LALLY.Το LALLY σιγουρα ειναι το πιο μεγαλο της γραμμης ενω εχουν φτιαξει καποιες κλιμακωτες σκαλες,στον μωλο,ωστε η επιβιβαση να γινεται απο πλαγια κατευθειαν στα σαλονια.Λιγα λεπτα αργοτερα αναχωρησε(πολυ κοσμος και οχηματα παλι)και ενω απομακρυνονταν παρατηρουσαμε τον περιστερωνα:Dπου εχουν φτιαξει στην πρυμη του.

Μετα απο καποιες βολτες για να δουμε την πολη,βρεθηκαμε στο καστρο,Fortezza Stella,με τον πολυ ομορφο antico φαρο να κανει επιβλητικη την παρουσια του.Απο κει ψηλα πετυχαμε την αφιξη του MOBY BABY την ιδια ωρα που αναχωρουσε το PLANASIA.Λιγα λεπτα αργοτερα εφτασε και το OGLASA για να εκτελεσει ενα ακομα δρομολογιο.

Το Portoferraio ειναι πραγματικα μια ομορφη πολη που εχει διατηρησει τα χαρακτηριστικα της και την αρχιτεκτονικη της με το περασμα των χρονων.Το καλοκαιρι αποτελει πολο ελξης για πολλους τουριστες αλλα και vip:p αποκτωντας κοσμοπολιτικο χαρακτηρα.Πολλα μαγαζια,πολλα γιωτ και ιστιοφορα,μουσεια,μνημεια,πρασινο αφθονο σε ολο το νησι ειναι τα κυρια χαρακτηριστικα που συνατησαμε.Φυσικα o Nick The Greek δεν μπορουσε να μην εκφρασει τις μπηχτες του για την επιλογη της Elba ως τοπο εξοριας του Ναπολεοντα:D

Μετα απο σχεδον 4 ωρες παραμονης στο νησι,ηρθε η ωρα της επιστροφης και ετσι ανεβηκαμε στο LALLY για το δρομολογιο μεχρι το Piombino.Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο πλοιο ειναι αρκετα καλο για την γραμμη και παρα τα χρονια του(36) αποτελει μια αξιοπρεπη παρουσια.Εχει υποστει εσωτερικη ανακατασκευη και ετσι,τουλαχιστον εντος,δεν εχεις την αισθηση οτι βρισκεσαι σε καποιο παλιο πλοιο.Ακομα και ο περιστερωνας πρυμα,εσωτερικα ειναι αψογος με σαλονι σε 2 επιπεδα.

Σχεδον 1 ωρα αργοτερα,φτασαμε στον προορισμο μας και το μονο καινουργιο στο λιμανι ηταν το roro LUIGI PA που απο τις τσιμινιερες του γεμισε ο τοπος με ενα πεπλο καπνου(πολυ πραμα ομως).

Το βραδυ βρεθηκαμε,για λιγοτερο καραβολατρικους αλλα περισσοτερο ψυχαγωγικους σκοπους,στο Livorno.Την παρασταση εκλεψε ο 'δικος μας' ΩΚΕΑΝΟΣ που ειχε δρομολογιο για Golfo di Aranci(Σαρδηνια).

Αυτη πανω κατω ηταν η βολτα μας,ελπιζω συντομα να τα ξαναπουμε για ενα δελτιο απο εδω;)

Link to comment
Share on other sites

Ο κόσμος είναι μικρός

Από την Πέμπτη ήταν στο λιμάνι του Piombino ακόμα ένα φορτηγό πλοίο με ελληνική σημαία το proteus των ΑΦΩΝ Καιρη είχε δέσει μετά τα σιλό. Το ξέρω γιατί ο ένας από τους δυο γραμματικούς είναι ο κουμπάρος μου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι οντως ηταν το Proteus,το θυμαμαι καλα.Φωτο εχει βγαλει ο Nick σιγουρα;) Και στην επιστροφη παντως απο Elba,μεσα στο πλοιο,ηταν κι αλλοι Ελληνες οποτε ο κοσμος ειναι πολυ μικρος:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Συγγνωμη αν είμαι σε λάθος thread, αλλά θα ήθελα την εξής πληροφορία: Eίμαι στη Ρώμη και λέω να πάω Civitavecchia, γιατί μέσα Σεπτέβρη που ξαναήμουν εδώ δεν πρόλαβα κατά κάποιο τρόπο να πάω, παρότι έμεινα κοντά 2 εβδμάδες και τότε. Θα το εκτιμούσα πολύ, λοιπόν, αν κάποιος γνωρίζει να μου πει αν υπάρχει μέρος απ' όπου μπορείς να βγάλεις φώτος πλοία ενώ ελλιμενίζονται, κατά τη διάρκεια προσέγγισης κτλ., για παράδειγμα μαρίνα, δρόμο παραλιακό και τα συναφή, αφού υποθέτω το να μπεις στο λιμάνι αν δεν είσαι ταξιδιώτης είναι αδύνατον

Θα ήθελα επίσης την ίδια πληροφορία και για τη Γένοβα και το Piombino.

Ευχαριστώ.

Αν σου πω οτι μολις τωρα ειδα το μηνυμα σου αυτο? Εστω και καθυστερημενα λοιπον, να μερικες συμβουλες:

Γενοβα: Διπλα απο το Aquarium φευγουν πλοιαρια που κανουν τον κυκλο του λιμανιου. Μπαινεις σε ενα και καθαριζεις, η βολτα κραταει 45 λεπτα περιπου ενω ορισμενες φωτο μπορει να παρει κανεις και μεσα απο τον επιβατικο σταθμο στην δυτικη πλευρα του λιμανιου.

Piombino: Δε νομιζω πως υπαρχει αλλη προσβαση απο το να παρεις ενα πλοιαριο για την Ελβα. Αποσταση 1 ωρα, εισιτηριο γυρω στα 20 ευρω αν θυμαμαι καλα.

Civitavecchia: Ζητω που αφοδευτήκαμε:D. Χρειαζεσαι αυτοκινητο κατ' αρχην. Μπαινεις με το αυτοκινητο στο λιμανι και οδηγεις με κατευθυνση δυτικα προς το terminal της ENEL μεχρι να βρεις τον κυματοθραυστη της εισοδου. Αφηνεις το αυτοκινητο στην ακρη του δρομου και σκαρφαλωνεις επανω στα βραχια μεχρι να βρεις τον κυματοθραυστη τον οποιο και ακολουθεις οσο μπορεις για να φτασεις κοντα στην εισοδο. Σημαντικη λεπτομερεια: Το απογευμα ο ηλιος ειναι εντελως κοντρα.

Αντε να ξαναλειτουργησει και το γκαλλερι, το καταστημα εχει Βαρκελωνη, Λιβόρνο, Γένοβα, Νίκαια να φανε κι οι κοτες!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πρωι του Σαββατου βρεθηκαμε στην stabia για το CRUISE αλλα ειχε κ καποια αλλα ενδιαφεροντα παπορια να χαζεψουμε.Το εκπληκτικο CLODIA:P που μαλλον βρισκονταν εκει για ετησια,το special vessel IEVOLI BLUE(πραγματικα πολυ εντυπωσιακο),το εκδρομικο MARE CLUB και το HSC SCATTO,το οποιο παραμενει εκει παροπλισμενο απο περσι και το εχουν δεσει διπλα απο την ναυπηγικη κλινη και ειναι αρκετα δυσκολο να φωτογραφηθει(o Nick το εχει να μας το βαλει).Μεγαλη εκπληξη το παρακατω ελληνικο κοτεροειδες-μπυρα:P

post-709-12832699711_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με επιτυχίες του Τόλη Βοσκόπουλου:P:

, άσε με να δώ το Aethalia κι όπου φτάσουμε. Το Aethalia -που το βλέπουμε και κατά την είσοδό του στο λιμάνι- μάλλον αντικαθιστούσε το συνήθη ένοικο της γραμμής Livorno - Capraia και Livorno - Gorgona, Liburna που ήταν σε επισκευή. Στη συνέχεια αγωνία με λαχτάρα για να δούμε το απαστράπτων Corsica Marina Seconda που εδώ αναχωρεί για Bastia ενώ το αδελφό του Moby Vincent επιστρέφει από το ίδιο δρομολόγιο το απόγευμα. Κι ενώ παραλίγο να φτάσει να βγεί
από την καθυστέρηση, τελικά εδέησε να φτάσει ένας από τους λόγους που βρέθηκα στο Λιβόρνο, το συμπαθητικό Florencia εδώ σε μια σουρεάλ πόζα με συννεφιά και εδώ έχοντας αρχίσει να στρέφει για μέσα.

Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε και για το αν θα έβλεπα τελικά το ρο-ρο της Moby Massimo M, όμως μας βοήθησε η τύχη και ο καιρός και το πετύχαμε τόσο στην είσοδό του, αξημέρωτα, όσο και στην έξοδό του ενώ πάλι ο ήλιος είχε σχεδόν δύσει. Τουλάχιστον για το Moby Wonder, δε χρειάστηκε

, αναχώρησε πρωινό-πρωινό και στην ώρα του για Olbia αν δεν κανω λάθος.
Nick the Greek ότι το Moby Wonder ήταν κάπως συμπαθητικό με τα καρτουνάκια του στο πλάι, αλλά δεν είχες δει το Moby Aki. Το συγκεκριμένο για κάποιο λόγο μου φαίνεται πιο όμορφο από τα άλλα δυο αδέλφια του, το βλέπουμε με πρώτο πλάνο το λιμενοβραχίονα αλλά και σε άλλες 2 φωτογραφίες κατά την αναχώρησή του. Τέλος πάντων, στο Λιβόρνο ο Nick the Greek
, θέλει μόνο το ρο-ρο Via Adriatico το οποίο και βλέπουμε τόσο από πλώρα, όσο και από πρυμα. Και μια bonus από παλιότερη εξόρμηση μαζί με το Eliana M το οποίο και θα δούμε από κοντά προσεχώς.

Να σταματήσω εδώ?

.. :D:D
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Για να βλεφαριάσουμε λίγο και τη Μαρίνα τση Καρράρας, να τι είχε να προσφέρει νωρίτερα σήμερα: Από ρυμουλκά έχουμε το Francesco Ne και το Tito Neri Sesto να βοηθούν το γενικού φορτίου Da Dan Xia πού έχει έρθει για να ξεφορτώσει ενώ έχουμε και το Delfino Bianco που κινείται μεταξύ Marina di Carrara και Σαρδηνίας(Ολβια) να αναμένει την αυριανή του αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

31/3/2012

Porto Santo Stefano-Giglio

Λιγα λογια ειχα πει στο post του Concordia.Το ταξιδι διαρκει περιπου μια ωρα(11 μιλια)και εξυπηρετειται απο 2 εταιριες,την Maregiglio και την κρατικη Toremar.

H πρωτη ειχε δυο καραβακια,το ISOLA DEL GIGLIO και το GIUSEPPE RUM το οποιο πριν απο ενα μηνα αγορασαν οι 'ανταγωνιστες'.

Εμεις το πηγαινε-ελα το καναμε με το 'αρχαιο'(του 1972) που φερνει λιγο σε ΛΥΚΟΜΗΔΗΣ και εσωτερικα σε γυριζει δεκαετιες πισω(ενα φτωχο μπλε σαλονακι,ενα μπαρ της κακιας ωρας κ ενα τυπο που εμοιαζε με τον

:P να κανει τον μπαρμαν αλλα και να συντονιζει την φορτοεκφορτωση των οχηματων).Το visorακι φυσικα ολα τα λεφτα.

Η ιδια εταιρια εχει κι αλλα μικρα επιβατηγα τα οποια κανουν συγκεκριμενες εκδρομες(σε περιμενει λεωφορειο στο λιμανι)στα διαφορα αξιοθεατα του νησιου.

Η Τορεμαρ παλι,εδωσε για scrap το AEGILIUM και εχει μεινει με το RUM που ειναι ολα τα λεφτα ;) Πολυ ομορφο και αρκετα

στα λιμανια.Ναυπηγηθηκε στην Ιταλια το 2005,μπορει να πηγαινει με 16μιλια+ και ανετα θα εκανε δρομολογια καπου στο Αιγαιο.

Συνολικα και οι 2 εταιριες εχουν απο τον Απριλιο 6 δρομολογια την μερα(3 η καθεμια)που ξεκινουν απο νωρις το πρωι και σταματουν αργα το απογευμα.Οι τιμες ειναι 10ευρω για τον επιβατη και 30-40ευρω το αυτοκινητο(αναλογα το μεγεθος).

βλέπουμε και από ψηλά (προσέξτε τον παλιό καταπέλτη για άνοδο στο ντέκ και το συνοδοιπόρο Νήσος Χίος με το κόκκινο μπουφάν)

Τελος σας αφηνω με τον Nick The Greek να αγναντευει το Porto San Stefano στην επιστροφη μας :D

loukilouk.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 years later...

Σε συνέχεια όσων είπαμε για το Puglia και για το Moby Dada, βασικά τίποτα δε στέκεται στο λιμάνι του Piombino απόψε. Όλα τα φέρρυ που εξυπηρετούν τη γραμμή της νήσου Elba, έχουν περάσει απέναντι σε αυτήν και βρίσκουν καταφύγιο στα λιμάνια της, κυρίως στο Portoferraio. Δρομολόγια δε βλέπω να εκτελούνται, καταλαβαίνει κανείς για τι καιρικές συνθήκες μιλάμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η κακοκαιρία των τελευταίων εβδομάδων στη Δυτική Μεσόγειο συνεχίζεται χωρίς σταματημό επί της ουσίας. Για όσους έχουν περάσει από τον Κόλπο της Olbia, η φωτογραφία αυτή τα λέει όλα. Πέρα από τη θάλασσα, βλέπουμε και το Sardinia Regina που κανονικά πιάνει Golfo Aranci στην είσοδο του Κόλπου, πλήν όμως εκεί δεν μπόρεσε να πλησιάσει όπως και το Mega Express Two, και τα δύο κατέληξαν στην Olbia. Άνεμοι που φτάνουν και τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στην περιοχή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/8/2012 at 10:55 PM, Nick the Greek said:

Για τη συνεχεια Silvia Onorato, η κυρια ειναι μια 26χρονη Pesaresa(χτισμενη στο Pesaro δηλαδη :D) με ταιρι της τον Andrea Onorato, χτισμενος μολις το 2003 στην Τουρκια.

Καβάντζωσε τα 15 έτη ο Αντρέας ο Ονοράτο, αλλά παραμένει μάχιμος στο Cagliari. Να προσθέσουμε το ΙΜΟ του(9289427) και να πούμε πως καθελκύστηκε αρχικά το 2003 με το όνομα Altug και αριθμό 001-2001 στο ναυπηγείο Uzmar Gemi Insa στο Kocaeli πλησίον της Κωνσταντινούπολης. Το κινούν 2 μηχανές Deutz.

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε στη Σαρδηνία και μεταφερόμαστε στο βόρειο κομμάτι, στο πολύ τουριστικό νησάκι Maddalena, μέλος ενός συμπλέγματος νησιών που είναι προσβάσιμα με πορθμείο από το ηπειρωτικό Palau. Εκεί συναντάμε ένα ρυμουλκό με το όνομα Πήγασος. Είναι χτισμένο το 1965 στην Τεργέστη, στο Cantiere Navale Giuliano στο San Giusto με αριθμό 74, ένα ναυπηγείο που δεν πρέπει να υπάρχει πια. Οι πληροφορίες από εδώ, μαζί και με μια παλιά φωτογραφία, έχω την υποψία πως το πλοίο δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, δυστυχώς δεν κατάφερα να βρώ ΙΜΟ και θα το εκτιμούσα αν βοηθούσε κάποιος. Λειτουργεί μάλλον σαν ρυμουλκό λιμένος και εξωτερικά φαίνεται πως οι πλοιοκτήτες του το έχουν προσεγμένο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...